Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Narzędzia kanban

Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 21 w
Asana to najprostszy sposób na organizację pracy. Zobacz, dlaczego ponad 11 000 klientów przyznało Asanie 4,5 na 5 gwiazdek. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana
Asana to narzędzie do tworzenia tablic kanban, które pomaga zespołom organizować ich pracę, od codziennych zadań po strategiczne inicjatywy. Dzięki Asanie możesz połączyć całą pracę oraz współpracując e nad nią zespoły w jednym miejscu. Od list, przez tablice, po kalendarze i wykresy Gantta – organizuj pracę po swojemu. Dołącz do ponad 135 000 płacących organizacji i milionów zespołów w 190 krajach, które używają Asany, aby osiągać więcej. Rozpocznij pracę z Asaną w kilka minut. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ustalanie priorytetów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy
  • Planowanie projektu
  • Wielotablicowy
  • Śledzenie zależności
MeisterTask to jedno z najbardziej intuicyjnych narzędzi Kanban w sieci. Dowiedz się więcej na temat produktu: MeisterTask
MeisterTask jest jednym z najbardziej intuicyjnych narzędzi Kanban w sieci, idealnym do sprawnego zarządzania projektami. Pięknie zaprojektowane interfejsy, intuicyjna funkcjonalność i płynna integracja z innymi narzędziami sprawiają, że jest to logiczny wybór dla zespołów projektowych. Narzędzie jest częścią Meister Suite, grupy produktów do sprawnego zarządzania przepływem pracy. Od koncepcji w narzędziu do mapowania myśli MindMeister, po dokumentację online w MeisterNote. Dowiedz się więcej na temat produktu: MeisterTask

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ustalanie priorytetów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy
  • Planowanie projektu
  • Wielotablicowy
  • Śledzenie zależności
Narzędzie do śledzenia problemów przeznaczone dla zwinnych zespołów. Elastyczne narzędzie do zarządzania projektami, które można dostosować do procesów biznesowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: YouTrack
Opracowane przez JetBrains. YouTrack to narzędzie do zarządzania projektami, konfigurowania zwinnych tablic, korzystania z raportów i wykresów Gantta, pulpitów i śledzenia czasu. Śledź zadania i problemy, wspieraj żądania klientów, planuj cykliczne publikacje rozwiązań i wydania, twórz przepływy pracy i nigdy nie zmuszaj swojego procesu do ponownego dostosowania się do ograniczeń narzędzia. YouTrack mówi Twoim językiem, obsługuje obniżkę cen i reakcje emoji. YouTrack jest wystarczająco elastyczny, aby postępować zgodnie z Twoim procesem. Chmura lub tryb autonomiczny. Bezpłatnie dla dziesięciu użytkowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: YouTrack

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ustalanie priorytetów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy
  • Planowanie projektu
  • Wielotablicowy
  • Śledzenie zależności
Zintegrowany system ALM, który zarządza wymaganiami projektu, wydaniami, przypadkami testowymi i problemami Dowiedz się więcej na temat produktu: SpiraTeam
SpiraTeam jest zintegrowanym systemem ALM, który zarządza programami i portfolio, wymaganiami, wydaniami, przypadkami testowymi, problemami, bazami, przepływami pracy i zadaniami w jednym ujednolicony m środowisku. Dzięki zintegrowanym, konfigurowalnym pulpitom nawigacyjnym zawierającym kluczowe informacje o projektach, SpiraTeam pozwala przejąć kontrolę nad całym cyklem życia projektu i zsynchronizować je z oddzielnymi światami programowania i testowania. Dowiedz się więcej na temat produktu: SpiraTeam

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ustalanie priorytetów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy
  • Planowanie projektu
  • Wielotablicowy
  • Śledzenie zależności
Tablice Kanban sprawiają, że priorytetyzacja zadań jest bardzo prosta dzięki narzędziu do zarządzania projektami online. Dowiedz się więcej na temat produktu: Backlog
Tablice Kanban sprawiają, że priorytetyzacja zadań jest bardzo prosta dzięki narzędziu Backlog do zarządzania projektami online, które umożliwia zarządzanie zadaniami, kontrolę wersji i śledzenie błędów. Dzięki połączeniu korzyści organizacyjnych płynących z zarządzania projektami z możliwością i wygodą zarządzania kodami, Backlog umożliwia bezproblemową współpracę zespołową w dużych i małych organizacjach. Podstawowe funkcje obejmują tablice w stylu Kanban, wykresy rozrzutu i Gantta, podzadania, niestandardowe statusy, udostępnianie plików, Git & SVN i kompendia wiedzy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Backlog

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ustalanie priorytetów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy
  • Planowanie projektu
  • Wielotablicowy
  • Śledzenie zależności
Pierwsza modułowa platforma do zarządzania produktami: Odkrywaj, ucz się, planuj i dostarczaj – na swój własny sposób. Dowiedz się więcej na temat produktu: airfocus
airfocus oferuje nowoczesną i modułową platformę do zarządzania produktami. Stanowi kompletne rozwiązanie dla zespołów, które umożliwia zarządzanie strategią i komunikowanie jej, ustalanie priorytetó w pracy i rozwiązywanie właściwych problemów. Z łatwością wizualizuj stan swoich elementów roboczych w dowolnym momencie dzięki tablicy Kanban. Zaprojektowany z myślą o elastyczności system airfocus umożliwia szybkie dostosowanie platformy do potrzeb bez zakłócania pracy zespołu. Dowiedz się więcej na stronie producenta i rozpocznij 14-dniowy okres próbny już teraz. Dowiedz się więcej na temat produktu: airfocus

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ustalanie priorytetów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy
  • Planowanie projektu
  • Wielotablicowy
  • Śledzenie zależności
Flying Donut jest potężnym, prostym, efektywnym, współpracującym oprogramowaniem online typu Scrum i Kanban do zarządzania projektami publicznymi i prywatnymi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Flying Donut
Flying Donut jest potężnym, prostym, efektywnym narzędziem Scrum i Kanban przeznaczonym, zgodnie z pierwotnymi założeniami, do współpracy w czasie rzeczywistym, umożliwiającym przejrzystość i komunikację pomiędzy rozproszonymi, zdalnymi lub zlokalizowanymi zespołami. Prostota jest głównym zamierzeniem leżącym u podstaw projektu Flying Donut, co zapewnia zespołom zwinność biznesową. To powrót do podstaw zwinnych metodyk zarządzania projektami, z interfejsem w czasie rzeczywistym, który sprawia, że współpraca jest płynna i łatwa. Dowiedz się więcej na temat produktu: Flying Donut

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ustalanie priorytetów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy
  • Planowanie projektu
  • Wielotablicowy
  • Śledzenie zależności
Bitrix24 w to 100% bezpłatne oprogramowanie Kanban używane przez osiem milionów firm. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24
Bitrix24 w to 100% bezpłatne oprogramowanie Kanban używane przez osiem milionów firm. Chmura, połączenia mobilne i open source. Kanban w zakresie zarządzania zadaniami, zarządzania projektami i rozwiązania CRM. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ustalanie priorytetów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy
  • Planowanie projektu
  • Wielotablicowy
  • Śledzenie zależności
GoodDay to platforma do zarządzania pracą umożliwiająca zarządzanie projektem, zadaniem, produktem, czasem i zespołem i ułatwiająca produktywną, przejrzystą współpracę. Dowiedz się więcej na temat produktu: GoodDay
GoodDay to platforma do zarządzania pracą, projektem, produktem, zadaniem, czasem i zespołem, która zapewnia organizacjom najlepsze narzędzia do planowania na wysokim poziomie, dostosowane do ich codziennej pracy oraz do ciągłego doskonalenia wszystkich procesów w oparciu o przejrzystość, odpowiedzialność, sprawność i uznanie. Dowiedz się więcej na temat produktu: GoodDay

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ustalanie priorytetów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy
  • Planowanie projektu
  • Wielotablicowy
  • Śledzenie zależności
Kanban, Scrum lub procesy i przepływy pracy – Tablica Agile Task Board elastycznie wspiera sposób pracy użytkownika. Dowiedz się więcej na temat produktu: Agile Task Board
Agile Task Board dla Teams i SharePoint -- Zachowaj przegląd zadań swojego zespołu i projektu. Śledź aktualny status zadań i udostępniaj je wszystkim uczestnikom projektu. Aktualizuj zadania zespołowe w miarę ich omawiania. Tablica Agile Task Board jest elastyczna, wyraźnie ułożona, przejrzysta dla wszystkich i łatwa w użyciu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Agile Task Board

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ustalanie priorytetów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy
  • Planowanie projektu
  • Wielotablicowy
  • Śledzenie zależności
Narzędzie do współpracy wizualnej, które tworzy wspólną perspektywę dla zespołu na każdym projekcie w zabawny, elastyczny i satysfakcjonujący sposób.
Od sprzedaży i marketingu po HR i operacje, zespoły mogą projektować i dostosowywać Trello do swoich unikalnych potrzeb i stylów pracy. Dzięki ponad 100 integracjom z innymi kluczowymi narzędziami, takimi jak Google Drive, Slack, Jira i innymi, Trello jest żywym, aktywnym centrum współpracy między zespołami, bez względu na to, gdzie odbywa się współpraca. Trello wnosi radość do pracy zespołowej, sprawiając, że jest ona przejrzysta i łatwo udostępniana między zarządami i zespołami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Trello

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ustalanie priorytetów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy
  • Planowanie projektu
  • Wielotablicowy
  • Śledzenie zależności
ClickUp to jedno z najlepszych na świecie narzędzi Kanban, niezbędne dla każdego zespołu, który chce wizualizować przepływy pracy i zarządzać nimi.
Wizualizuj tablice w jednym widoku, dostosuj przepływ pracy, wprowadzaj duże zmiany w zadaniach i bądź na bieżąco dzięki wydajnemu sortowaniu i filtrowaniu za pomocą uniwersalnego narzędzia ClickUp Kanban. ClickUp to idealne narzędzie Kanban używane przez ponad 100 000 zespołów w firmach takich jak Airbnb, Google i Uber, które pomaga w wizualizacji wszystkich procesów roboczych w jednej aplikacji. Zbudowany z myślą o użytku osobistym i zespołach o każdej wielkości i z każdej branży ClickUp jest niezbędny dla każdego, kto potrzebuje prostego i solidnego narzędzia Kanban. Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickUp

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ustalanie priorytetów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy
  • Planowanie projektu
  • Wielotablicowy
  • Śledzenie zależności
Widok Kanban na stronie monday.com zapewnia widoczność niezbędną do zapewnienia bezproblemowego działania wszystkich przepływów pracy zespołu.
Ta elastyczna platforma to inteligentny sposób zarządzania zespołami, który zapewnia widoczność niezbędną do zapewnienia bezproblemowego działania procesów roboczych. Importuj dane ze starych arkuszy kalkulacyjnych do przejrzystych cyfrowych przepływów pracy, które z pewnością przypadną do gustu użytkownikom, korzystając z widoku monday.com Kanban. Z łatwością wizualizuj ważne daty, kamienie milowe i ustalaj zależności swoich projektów, aby mieć pewność, że wszystko zostanie zrobione na czas. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ustalanie priorytetów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy
  • Planowanie projektu
  • Wielotablicowy
  • Śledzenie zależności
Wrike to oprogramowanie do zarządzania pracą. Obejmuje tablice Kanban, wykresy Gantta, automatyczne przypisywanie, niestandardowe formularze wniosków oraz ponad 400 integracji.
Narzędzia Kanban na platformie Wrike cieszą się zaufaniem ponad 20 000 firm i ponad dwóch milionów użytkowników. Oprogramowanie Wrike umożliwia zespołom współpracę z dowolnego miejsca przy użyciu tablic Kanban, wykresów Gantta, niestandardowych formularzy wniosków, śledzenia czasu pracy, raportów, aktualizacji w czasie rzeczywistym, weryfikacji wizualnej i automatycznego przypisywania w jednym miejscu, które można udostępnić w całej firmie. Integracja Wrike z ponad 400 aplikacjami. Dostosuj przepływy pracy i ogranicz potrzebę wysyłania wiadomości e-mail, organizowania spotkań, aktualizacji statusu itp. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ustalanie priorytetów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy
  • Planowanie projektu
  • Wielotablicowy
  • Śledzenie zależności
Jedna z najpopularniejszych platform do współpracy online, na której zespoły osiągają swoje cele.
Zarządzaj zadaniami wizualnie. Wypróbuj Miro — doskonała platforma do tworzenia tablic współpracujących dla zespołów dowolnej wielkości, której zaufało ponad 30 milionów użytkowników na całym świecie. Schemat Kanban w Miro pozwala się zorganizować i konsekwentnie osiągać satysfakcjonujące wyniki jako zespół. Dowiedz się więcej na temat produktu: Miro

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ustalanie priorytetów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy
  • Planowanie projektu
  • Wielotablicowy
  • Śledzenie zależności
Konfigurowalna tablica Kanban jest łatwa w użyciu; można ją dostosować do własnych potrzeb i pozwala na zagłębianie się w szczegóły na poziomie zadań.
Easy Projects to wielokrotnie nagradzane rozwiązanie do zarządzania projektami, które pomaga tysiącom szybko zmieniających się zespołów w osiąganiu ich celów. Uzyskaj pełny wgląd w czasie rzeczywistym w każdą ruchomą część projektu. Konfigurowalną tablicę można w pełni dostosować do przepływu pracy. Można również przeciągać i upuszczać karty zadań oraz sortować je według priorytetów w celu zapewnienia lepszej organizacji i produktywności. Zespoły odnotowują 30% spadek czasu trwania projektów i 98% wskaźnik ich ukończenia od momentu przejścia na Easy Projects. Dowiedz się więcej na temat produktu: Easy Projects

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ustalanie priorytetów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy
  • Planowanie projektu
  • Wielotablicowy
  • Śledzenie zależności
Polska Produkt lokalny
Kanban Tool to usługa do zarządzania projektami ułatwiająca wizualizację i optymalizację przepływu pracy, umożliwiająca współpracę zespołu w czasie rzeczywistym.
Kanban Tool to aplikacja do wizualnego zarządzania projektami służąca do optymalizacji przepływu pracy i współpracy zespołowej w czasie rzeczywistym. Pomaga analizować i usprawniać procesy, zwiększają c tym samym efektywność biznesową. Jest łatwy w użyciu, szeroko konfigurowalny i szybki. Dostępne w chmurze lub lokalnie. Jest to narzędzie do zarządzania przepływem pracy wybierane przez firmy, którym zależy na bezsensownej, efektywnej platformie, której obsługa nie wymaga szkolenia. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kanban Tool

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ustalanie priorytetów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy
  • Planowanie projektu
  • Wielotablicowy
  • Śledzenie zależności
Narzędzie Kanban dla zespołów programistycznych z torami pływackimi, limitami WIP, śledzeniem czasu i priorytetyzacją backlogów na zasadzie wartość/wysiłek.
Hygger – narzędzie Kanban dla zespołów programistycznych, które jest uwielbiane zarówno przez ludzi z branży technicznej, jak i spoza niej, ponieważ jest tak proste jak Trello, a tak potężne jak Jira. Tablice Kanban są wzbogacone o tory pływackie, limity WIP (praca w toku), śledzenie czasu i wsparcie scrum (punkty fabularne, wykresy spalania itp.). Zarządzanie backlogiem i nadawanie priorytetów funkcjom lub zadaniom na podstawie priorytetyzacji wartość/wysiłek. Tworzenie ogólnych schematów działania i dzielenie się nimi z zespołem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hygger

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ustalanie priorytetów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy
  • Planowanie projektu
  • Wielotablicowy
  • Śledzenie zależności
Craft.io to optymalne oprogramowanie do zarządzania produktami dla PM, którzy przekształcają nowe pomysły w doskonałe produkty. Już dziś rozpocznij 14-dniową wersję próbną.
Craft.io to narzędzie do zarządzania produktami, które umożliwia menedżerom produktów wykonywanie ich pracy od pozyskiwania informacji zwrotnych, planowania, podejmowania decyzji, tworzenia planów i innych zadań w ramach jednego specjalnie opracowanego narzędzia, które integruje się z najczęściej używanymi platformami. Craft.io staje się systemem dokumentacji produktów: wiarygodne źródło danych, które stanowi podstawę tych ważnych decyzji o produktach, umożliwiając menedżerom produktów większą pewność siebie, wpływanie na interesariuszy i kierowanie z autorytetem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Craft.io

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ustalanie priorytetów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy
  • Planowanie projektu
  • Wielotablicowy
  • Śledzenie zależności
Teamhood to elastyczny i łatwy w użyciu system Kanban dla zespołów osiągających wysokie wyniki.
Teamhood to elastyczny i łatwy w użyciu system Kanban, który obejmuje: - podział na kategorie, - limity WIP (praca w toku), - klasy usług, - hierarchię zadań nieskończenie zagnieżdżonych, - układy wielomodułowe, - wykresy Gantta, - wskaźniki zwinności, - wykresy pozostałych do wykonania prac względem czasu, - interfejs API, - wiele innych funkcji codziennej współpracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Teamhood

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ustalanie priorytetów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy
  • Planowanie projektu
  • Wielotablicowy
  • Śledzenie zależności
ELMA365 to oparta na procesach biznesowych platforma rozwojowa Low Code z siedzibą w UE.
ELMA365 to kompleksowa platforma, która pozwala zautomatyzować każdy aspekt działalności. Dzięki platformie ELMA365 można łatwo tworzyć aplikacje klasy korporacyjnej, utrzymywać je w elastycznych przepływach pracy oraz projektować z niestandardowymi formularzami i interfejsami. Zestaw narzędzi bez kodowania umożliwia użytkownikom biznesowym tworzenie aplikacji, formularzy zadań i procesów w projektancie BPM za pomocą prostej funkcji przeciągania i upuszczania. Z pomocą obywatelskich programistów i kodu Typescript możesz tworzyć niestandardowe widżety (bloki) wielokrotnego użytku i skalować platformę. Dowiedz się więcej na temat produktu: ELMA365

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ustalanie priorytetów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy
  • Planowanie projektu
  • Wielotablicowy
  • Śledzenie zależności