Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 121 w
Zintegrowany system ALM, który zarządza wymaganiami projektu, wydaniami, przypadkami testowymi i problemami Dowiedz się więcej na temat produktu: SpiraTeam
SpiraTeam jest zintegrowanym systemem ALM, który zarządza programami i portfolio, wymaganiami, wydaniami, przypadkami testowymi, problemami, bazami, przepływami pracy i zadaniami w jednym ujednolicony m środowisku. Dzięki zintegrowanym, konfigurowalnym pulpitom nawigacyjnym zawierającym kluczowe informacje o projektach, SpiraTeam pozwala przejąć kontrolę nad całym cyklem życia projektu i zsynchronizować je z oddzielnymi światami programowania i testowania. Dowiedz się więcej na temat produktu: SpiraTeam

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ustalanie priorytetów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy
  • Planowanie projektu
  • Wielotablicowy
  • Śledzenie zależności
Tablice Kanban sprawiają, że priorytetyzacja zadań jest bardzo prosta dzięki narzędziu do zarządzania projektami online. Dowiedz się więcej na temat produktu: Backlog
Tablice Kanban sprawiają, że priorytetyzacja zadań jest bardzo prosta dzięki narzędziu Backlog do zarządzania projektami online, które umożliwia zarządzanie zadaniami, kontrolę wersji i śledzenie błędów. Dzięki połączeniu korzyści organizacyjnych płynących z zarządzania projektami z możliwością i wygodą zarządzania kodami, Backlog umożliwia bezproblemową współpracę zespołową w dużych i małych organizacjach. Podstawowe funkcje obejmują tablice w stylu Kanban, wykresy rozrzutu i Gantta, podzadania, niestandardowe statusy, udostępnianie plików, Git & SVN i kompendia wiedzy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Backlog

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ustalanie priorytetów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy
  • Planowanie projektu
  • Wielotablicowy
  • Śledzenie zależności
Pierwsza modułowa platforma do zarządzania produktami: Odkrywaj, ucz się, planuj i dostarczaj – w swój własny sposób. Dowiedz się więcej na temat produktu: airfocus
airfocus oferuje nowoczesną i modułową platformę do zarządzania produktami. Stanowi kompletne rozwiązanie dla zespołów, które umożliwia zarządzanie strategią i komunikowanie jej, ustalanie priorytetó w pracy i rozwiązywanie właściwych problemów. Z łatwością wizualizuj stan swoich elementów roboczych w dowolnym momencie dzięki tablicy Kanban. Zaprojektowany z myślą o elastyczności system airfocus umożliwia szybkie dostosowanie platformy do potrzeb bez zakłócania pracy zespołu. Dowiedz się więcej na stronie producenta i rozpocznij 14-dniowy okres próbny już teraz. Dowiedz się więcej na temat produktu: airfocus

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ustalanie priorytetów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy
  • Planowanie projektu
  • Wielotablicowy
  • Śledzenie zależności
Flying Donut jest potężnym, prostym, efektywnym, współpracującym oprogramowaniem online typu Scrum i Kanban do zarządzania projektami publicznymi i prywatnymi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Flying Donut
Flying Donut jest potężnym, prostym, efektywnym narzędziem Scrum i Kanban przeznaczonym, zgodnie z pierwotnymi założeniami, do współpracy w czasie rzeczywistym, umożliwiającym przejrzystość i komunikację pomiędzy rozproszonymi, zdalnymi lub zlokalizowanymi zespołami. Prostota jest głównym zamierzeniem leżącym u podstaw projektu Flying Donut, co zapewnia zespołom zwinność biznesową. To powrót do podstaw zwinnych metodyk zarządzania projektami, z interfejsem w czasie rzeczywistym, który sprawia, że współpraca jest płynna i łatwa. Dowiedz się więcej na temat produktu: Flying Donut

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ustalanie priorytetów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy
  • Planowanie projektu
  • Wielotablicowy
  • Śledzenie zależności
Asana to najprostszy sposób na zorganizowanie pracy całego zespołu i zarządzanie nią. Zobacz, dlaczego ponad 9000 klientów przyznało Asanie 4,5 na 5 gwiazdek. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana
Asana to narzędzie – tablica kanban, która pomaga zespołom organizować ich pracę, od codziennych zadań po strategiczne inicjatywy. Dzięki Asanie możesz połączyć całą swoją pracę w jednym miejscu i zebrać zespoły z dowolnego miejsca. Od list, przez tablice, po kalendarze i wykresy Gantta – organizuj pracę po swojemu. Dołącz do ponad 107 000 płacących organizacji i milionów zespołów w 190 krajach, które używają Asany, aby osiągać więcej. Wypróbuj Asanę w kilka minut. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ustalanie priorytetów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy
  • Planowanie projektu
  • Wielotablicowy
  • Śledzenie zależności
MeisterTask to jedno z najbardziej intuicyjnych narzędzi Kanban w sieci. Dowiedz się więcej na temat produktu: MeisterTask
MeisterTask jest jednym z najbardziej intuicyjnych narzędzi Kanban w sieci, idealnym do sprawnego zarządzania projektami. Pięknie zaprojektowane interfejsy, intuicyjna funkcjonalność i płynna integracja z innymi narzędziami sprawiają, że jest to logiczny wybór dla zespołów projektowych. Narzędzie jest częścią Meister Suite, grupy produktów do sprawnego zarządzania przepływem pracy. Od koncepcji w narzędziu do mapowania myśli MindMeister, po dokumentację online w MeisterNote. Dowiedz się więcej na temat produktu: MeisterTask

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ustalanie priorytetów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy
  • Planowanie projektu
  • Wielotablicowy
  • Śledzenie zależności
Bitrix24 w to 100% bezpłatne oprogramowanie Kanban używane przez osiem milionów firm. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24
Bitrix24 w to 100% bezpłatne oprogramowanie Kanban używane przez osiem milionów firm. Chmura, połączenia mobilne i open source. Kanban w zakresie zarządzania zadaniami, zarządzania projektami i rozwiązania CRM. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ustalanie priorytetów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy
  • Planowanie projektu
  • Wielotablicowy
  • Śledzenie zależności
Konfigurowalna tablica Kanban jest łatwa w użyciu; można ją dostosować do własnych potrzeb i pozwala na zagłębianie się w szczegóły na poziomie zadań. Dowiedz się więcej na temat produktu: Easy Projects
Easy Projects to wielokrotnie nagradzane rozwiązanie do zarządzania projektami, które pomaga tysiącom szybko zmieniających się zespołów w osiąganiu ich celów. Uzyskaj pełny wgląd w czasie rzeczywistym w każdą ruchomą część projektu. Konfigurowalną tablicę można w pełni dostosować do przepływu pracy. Można również przeciągać i upuszczać karty zadań oraz sortować je według priorytetów w celu zapewnienia lepszej organizacji i produktywności. Zespoły odnotowują 30% spadek czasu trwania projektów i 98% wskaźnik ich ukończenia od momentu przejścia na Easy Projects. Dowiedz się więcej na temat produktu: Easy Projects

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ustalanie priorytetów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy
  • Planowanie projektu
  • Wielotablicowy
  • Śledzenie zależności
A visual collaboration tool that creates a shared perspective for your team on any project in a fun, flexible, and rewarding way.
From sales and marketing to HR and operations, teams can design and customize Trello to fit their unique needs and work styles. And with over 100+ integrations with other key tools like Google Drive, Slack, Jira and more, Trello is a living, breathing project hub of cross-team collaboration no matter where your work needs to happen. Trello brings joy to teamwork by making it transparent and easily shareable across boards and teams. Dowiedz się więcej na temat produktu: Trello

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ustalanie priorytetów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy
  • Planowanie projektu
  • Wielotablicowy
  • Śledzenie zależności
With 15+ years in the agile space, Jira offers teams the top tools and best practices to provide the right foundation for growth.
Jira is the #1 software development tool used by agile teams. Teams of 2 to 20,000 rely on Jira to manage every stage of their workflow, from planning to shipping and releasing. With native roadmaps, teams can ladder up their work to track the big picture. Jira's no-code automation engine allows teams to save time and increase power by automating any task or process with a few clicks. And with a free edition, teams up to ten users can leverage all the power of Jira at no cost, forever. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jira

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ustalanie priorytetów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy
  • Planowanie projektu
  • Wielotablicowy
  • Śledzenie zależności
ClickUp to jedno z najlepszych na świecie narzędzi Kanban, niezbędne dla każdego zespołu, który chce wizualizować przepływy pracy i zarządzać nimi.
Wizualizuj tablice w jednym widoku, dostosuj przepływ pracy, wprowadzaj duże zmiany w zadaniach i bądź na bieżąco dzięki wydajnemu sortowaniu i filtrowaniu za pomocą uniwersalnego narzędzia ClickUp Kanban. ClickUp to idealne narzędzie Kanban używane przez ponad 100 000 zespołów w firmach takich jak Airbnb, Google i Uber, które pomaga w wizualizacji wszystkich procesów roboczych w jednej aplikacji. Zbudowany z myślą o użytku osobistym i zespołach o każdej wielkości i z każdej branży ClickUp jest niezbędny dla każdego, kto potrzebuje prostego i solidnego narzędzia Kanban. Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickUp

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ustalanie priorytetów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy
  • Planowanie projektu
  • Wielotablicowy
  • Śledzenie zależności
monday.com's Kanban view gives you the visibility you need to make sure all of your team's workflows run seamlessly.
The smart way to manage teams, this flexibile platform gives you the visibility you need to make sure your workflows run seamlessly. Import data from old-fashioned spreadsheets into crystal-clear digital workflows you'll love using monday.com's Kanban view. Easily visualize important dates, milestones, and set dependancies for your projects to make sure everything gets done on time. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ustalanie priorytetów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy
  • Planowanie projektu
  • Wielotablicowy
  • Śledzenie zależności
Smartsheet is an online work execution platform empowering organizations of all sizes to plan, manage, automate, and report on work.
Smartsheet, an online work execution platform, empowers organizations to plan, track, automate, and report on work. Over 80,000 brands rely on Smartsheet for project and work management because of its easy-to-use interface, real-time gantt charts and dashboards, and work automation features. *2018 Awards: Named a Leader in Enterprise Collaborative Work Management by Forrester Research, Selected to Deloittes Fast 500 List, Recognized for Technology Innovation & Vision by 451 Research Dowiedz się więcej na temat produktu: Smartsheet

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ustalanie priorytetów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy
  • Planowanie projektu
  • Wielotablicowy
  • Śledzenie zależności
Wrike to oprogramowanie do zarządzania pracą. Obejmuje tablice Kanban, wykresy Gantta, automatyczne przypisywanie, niestandardowe formularze wniosków oraz ponad 400 integracji.
Narzędzia Kanban na platformie Wrike cieszą się zaufaniem ponad 20 000 firm i ponad dwóch milionów użytkowników. Oprogramowanie Wrike umożliwia zespołom współpracę z dowolnego miejsca przy użyciu tablic Kanban, wykresów Gantta, niestandardowych formularzy wniosków, śledzenia czasu pracy, raportów, aktualizacji w czasie rzeczywistym, weryfikacji wizualnej i automatycznego przypisywania w jednym miejscu, które można udostępnić w całej firmie. Integracja Wrike z ponad 400 aplikacjami. Dostosuj przepływy pracy i ogranicz potrzebę wysyłania wiadomości e-mail, organizowania spotkań, aktualizacji statusu itp. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ustalanie priorytetów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy
  • Planowanie projektu
  • Wielotablicowy
  • Śledzenie zależności
Jedna z najpopularniejszych platform do współpracy online, na której zespoły osiągają swoje cele.
Zarządzaj zadaniami wizualnie. Wypróbuj Miro — doskonała platforma do tworzenia tablic współpracujących dla zespołów dowolnej wielkości, której zaufało ponad 30 milionów użytkowników na całym świecie. Schemat Kanban w Miro pozwala się zorganizować i konsekwentnie osiągać satysfakcjonujące wyniki jako zespół. Dowiedz się więcej na temat produktu: Miro

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ustalanie priorytetów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy
  • Planowanie projektu
  • Wielotablicowy
  • Śledzenie zależności
Aha! is the world's #1 product development software — trusted by 600,000+ product builders from companies of all sizes.
Aha! is the world's #1 product development software. Our suite of tools works seamlessly together to help teams turn raw concepts into valuable new capabilities — for customers and the business. Set strategy, crowdsource ideas, spark creativity, prioritize features, share roadmaps, manage releases, and plan development. Dowiedz się więcej na temat produktu: Aha!

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ustalanie priorytetów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy
  • Planowanie projektu
  • Wielotablicowy
  • Śledzenie zależności
ProjectManager’s easy-to-use Kanban board provides an intuitive, visual way to organize and manage your projects.
ProjectManager’s easy-to-use Kanban board provides an intuitive, visual way to organize and manage your projects. Create and customize your workflows, get insights on work status, set priorities and assign tasks, add documents and images to tasks and report in real time. This cloud-based solution is ideal for hybrid teams that span multiple locations and work styles, and can be accessed anywhere, anytime. Try free for 30 days! Dowiedz się więcej na temat produktu: ProjectManager.com

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ustalanie priorytetów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy
  • Planowanie projektu
  • Wielotablicowy
  • Śledzenie zależności
Task/Project Management & Collaboration app with Kanban, Gantt Chart & Time Tracker.
Kanbanchi for G Suite is the only online project management / task management / collaboration software with Kanban Board, Gantt Chart and Time Tracker. Project boards with lists and cards visualise a workflow of all your tasks and activities. Collaborate with your team in real time and manage your projects visually! Dowiedz się więcej na temat produktu: Kanbanchi

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ustalanie priorytetów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy
  • Planowanie projektu
  • Wielotablicowy
  • Śledzenie zależności
ProWorkflow is an industry leading and much loved project, task and workflow management software.
ProWorkflow is an industry-leading comprehensive project management tool for teams of 5 to 5000. 17 years of experience and trusted for over 3 million projects, we understand small details through to big data. Track Gantt chart tasks, Kanban boards, time, documents, communications, quotes and invoices. Our powerful API and customizable features let you easily tailor ProWorkflow. World-class customer support & free on-boarding makes the decision to join easy. Dowiedz się więcej na temat produktu: ProWorkflow

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ustalanie priorytetów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy
  • Planowanie projektu
  • Wielotablicowy
  • Śledzenie zależności
Taskworld is a project management application that lets you create Kanban boards, team messaging and project planning into one easy app
Taskworld is the easiest way for teams to create Kanban boards and keep track of work. It packs visual task management, project planning, remote working tracking and team messaging into one robust app. With a special focus on Kanban Boards management, Taskworld also includes features like time tracking, automated notifications, dependencies, timeline views and integrations, so your team can achieve better and faster results for every project and get things done. Dowiedz się więcej na temat produktu: Taskworld

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ustalanie priorytetów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy
  • Planowanie projektu
  • Wielotablicowy
  • Śledzenie zależności
CardBoard helps teams collaboratively explore and visualize product ideas, user experiences, customer journeys and more.
CardBoard is the world's #1 user story mapping app. Collaborate with you team in real-time even if they are scattered across the globe. Easy to use and helps team build products that customers love. Sync your boards with tools like Jira, Trello, Azure DevOps, VersionOne and Pivotal Tracker. Your boards stay up to date whenever you make a change. See what you have been missing and try CardBoard. Dowiedz się więcej na temat produktu: CardBoard

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ustalanie priorytetów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy
  • Planowanie projektu
  • Wielotablicowy
  • Śledzenie zależności
We help teams move faster. Hive is the world's first democratic project management platform built for collaboration.
We help teams move faster. Hive is the world's first democratic project management platform. That means that our product is built by users, for users, via feedback on our Forum. With flexible project layouts, native email, resourcing, group messaging, and file sharing, Hive connects all aspects of your work. Join thousands of companies moving faster with Hive’s powerful project and process management software. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hive

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ustalanie priorytetów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy
  • Planowanie projektu
  • Wielotablicowy
  • Śledzenie zależności
Kanban product teams use productboard to confidently decide what to build next.
productboard is the Kanban product management system that aligns everyone on the right features to build next. Designed on the Product Excellence methodology, it is used by modern, customer-driven organizations like Zendesk, UiPath, Avast, and Envoy. With its customizable boards, productboard offers the right balance of guidance and flexibility to help product teams understand what users really need, prioritize what to build next, and rally everyone around the roadmap. Dowiedz się więcej na temat produktu: Productboard

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ustalanie priorytetów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy
  • Planowanie projektu
  • Wielotablicowy
  • Śledzenie zależności
Agile Project Management Software. Scrum and Kanban compatible solution. Intuitive and efficient. Handle all your projects in one place
VivifyScrum helps you handle all your projects in one place. It is a software as a service solution for agile project management and collaboration. Scrum and Kanban compatible. Extremely intuitive and easy to use with real-time updates. Now, with a new version, it offers a variety of features tailored to suit the needs of small agile teams and large organizations alike: Collaboration boards (Scrum and Kanban), Team Management, clients and invoicing, Time Management, Reports and more. Dowiedz się więcej na temat produktu: VivifyScrum

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ustalanie priorytetów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy
  • Planowanie projektu
  • Wielotablicowy
  • Śledzenie zależności
Narzędzie Kanban dla zespołów programistycznych z torami pływackimi, limitami WIP, śledzeniem czasu i priorytetyzacją backlogów na zasadzie wartość/wysiłek.
Hygger – narzędzie Kanban dla zespołów programistycznych, które jest uwielbiane zarówno przez ludzi z branży technicznej, jak i spoza niej, ponieważ jest tak proste jak Trello, a tak potężne jak Jira. Tablice Kanban są wzbogacone o tory pływackie, limity WIP (praca w toku), śledzenie czasu i wsparcie scrum (punkty fabularne, wykresy spalania itp.). Zarządzanie backlogiem i nadawanie priorytetów funkcjom lub zadaniom na podstawie priorytetyzacji wartość/wysiłek. Tworzenie ogólnych schematów działania i dzielenie się nimi z zespołem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hygger

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ustalanie priorytetów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy
  • Planowanie projektu
  • Wielotablicowy
  • Śledzenie zależności
Wimi is designed to boost teamwork and team collaboration: instant messages, files sharing & drive, tasks, calendars, and more...
Wimi is a complete digital collaboration toolbox that helps you stay organized and make teamwork more efficient. Wimi goes beyond typical collaboration software as it includes messaging channels, files & drive, tasks, calendars and video conferencing. Wimi lets your entire team collaborate effortlessly and work smarter together. Thanks to Wimi refined access-right management, you can also bring your clients on board and share specific data with them. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wimi

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ustalanie priorytetów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy
  • Planowanie projektu
  • Wielotablicowy
  • Śledzenie zależności
Kanbanize is enterprise-ready Kanban software for agile project, product, and portfolio management.
Kanbanize is the leading Kanban platform for efficient project management and delivery. It helps managers gain visibility across all projects, connects planning with execution, and guides the continuous optimization of the team workflows. Built with scale in mind, Kanbanize can easily expand from a single delivery team to a strategic portfolio. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kanbanize

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ustalanie priorytetów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy
  • Planowanie projektu
  • Wielotablicowy
  • Śledzenie zależności
GoodDay to platforma do zarządzania pracą umożliwiająca zarządzanie projektem, zadaniem, produktem, czasem i zespołem i ułatwiająca produktywną, przejrzystą współpracę.
GoodDay to platforma do zarządzania pracą, projektem, produktem, zadaniem, czasem i zespołem, która zapewnia organizacjom najlepsze narzędzia do planowania na wysokim poziomie, dostosowane do ich codziennej pracy oraz do ciągłego doskonalenia wszystkich procesów w oparciu o przejrzystość, odpowiedzialność, sprawność i uznanie. Dowiedz się więcej na temat produktu: GoodDay

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ustalanie priorytetów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy
  • Planowanie projektu
  • Wielotablicowy
  • Śledzenie zależności
Polska Produkt lokalny
Kanban Tool to usługa do zarządzania projektami ułatwiająca wizualizację i optymalizację przepływu pracy, umożliwiająca współpracę zespołu w czasie rzeczywistym.
Kanban Tool to aplikacja do wizualnego zarządzania projektami służąca do optymalizacji przepływu pracy i współpracy zespołowej w czasie rzeczywistym. Pomaga analizować i usprawniać procesy, zwiększają c tym samym efektywność biznesową. Jest łatwy w użyciu, szeroko konfigurowalny i szybki. Dostępne w chmurze lub lokalnie. Jest to narzędzie do zarządzania przepływem pracy wybierane przez firmy, którym zależy na bezsensownej, efektywnej platformie, której obsługa nie wymaga szkolenia. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kanban Tool

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ustalanie priorytetów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy
  • Planowanie projektu
  • Wielotablicowy
  • Śledzenie zależności
A beautifully simple kanban tool, together with a visual timeline. See your tasks color-coded with dates and assignees at a glance.
Easy-to-use visual task management tool. Plan your tasks on a board and then transform it into a timeline to understand what your workflow will be like next week, month or year. Change of plans? The simple drag-and-drop interface makes flexible planning easy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Toggl Plan

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ustalanie priorytetów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy
  • Planowanie projektu
  • Wielotablicowy
  • Śledzenie zależności
Talkspirit is the all-in-one team communication & collaboration software. Available in 8 languages. On any device.
Talkspirit is the #1 software for collaboration and team communication. It brings your employees together in a secure online workspace, wherever they are. By centralizing discussions, documents, events and collaborative features in one place, it makes your teams more productive. Available in 8 languages. On any device (PC, mobile, tablet). Easy to use. Free trial. Free version. Paid plans from 4 EUR / month per user. Designated leading software for remote-work and team communication by GetApp. Dowiedz się więcej na temat produktu: Talkspirit

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ustalanie priorytetów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy
  • Planowanie projektu
  • Wielotablicowy
  • Śledzenie zależności
ITM Platform is the Kanban Tools solution that deploys in two weeks and seamlessly connects planning with operations.
ITM Platform is the only Kanban Tools software that can be deployed within two weeks, aligning your portfolio to the business strategy. Team members will learn how to use the fully-featured project and work management tools within a day, providing portfolio managers with access to the metrics that matter. Dowiedz się więcej na temat produktu: ITM Platform

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ustalanie priorytetów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy
  • Planowanie projektu
  • Wielotablicowy
  • Śledzenie zależności
Microsoft Planner is a new app from Microsoft that helps teams organize their work.
Microsoft Planner is a new app from Microsoft that helps teams organize their work. Planner gives teams a simple visual view of what everyone's working on, whether it's updating key milestones on a project timeline or sharing files with your distributed team. Planner integrates with Microsoft Office 365, including Outlook and SharePoint, so it's easy for people to stay connected. And since the app syncs between desktop, web and mobile, organizers can keep their plans up to date from wherever they are. Microsoft Planner helps get project plans started and moved into the cloud. Teams can see updates, upload files, send messages, and start conversations from Outlook or Planner on any device. Organize projects in a simple visual agenda that shows who's working on what, when updates are due, and what needs to happen next with one click to join a conversation about a task or project. Dowiedz się więcej na temat produktu: Microsoft Planner

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ustalanie priorytetów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy
  • Planowanie projektu
  • Wielotablicowy
  • Śledzenie zależności
Taiga is the project management tool for multi-functional agile teams. It has a rich feature set but still very simple to start with.
Taiga is an easy and intuitive yet powerful project management tool for multi-functional agile teams. The Kanban boards have ample customization options and zoom options. It has a rich and complete feature set (including Epics, issue tracking, wiki, and the possibility to migrate to Scrum). At the same time, it is very simple to start with through the intuitive user interface. Dowiedz się więcej na temat produktu: Taiga

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ustalanie priorytetów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy
  • Planowanie projektu
  • Wielotablicowy
  • Śledzenie zależności
Userback helps you collect visual feedback and bug reports from any website and manage them in a user-friendly kanban board.
Userback is a visual feedback solution that makes it easy for software teams to collect bug reports, user feedback, and other types of issues from inside their apps. Capture highly-contextual feedback with annotated screenshots, video recordings, console logs, session info, and everything you need to resolve issues faster. With kanban boards, inbox views, custom workflows, and integrations, Userback has everything you need to track and resolve issues in the way that works best for you. Dowiedz się więcej na temat produktu: Userback

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ustalanie priorytetów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy
  • Planowanie projektu
  • Wielotablicowy
  • Śledzenie zależności
In ProofHub, you can view your team's workflow in Kanban, allowing you to identify bottlenecks and remain on track.
ProofHub all-in-one project management and team collaboration tool that offer Kanban view, Gantt charts, time estimates and more. Kanban view offers a visual way to managing your projects. Kanban view allows you to keep track of all your tasks, milestones and deliverable in one place. You can arrange cards in different lists based on priority or status and visualize the progress of each task with a simple drag-and-drop interface. Dowiedz się więcej na temat produktu: ProofHub

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ustalanie priorytetów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy
  • Planowanie projektu
  • Wielotablicowy
  • Śledzenie zależności
Business process management software that offers spreadsheets, databases and business APIs in a centralized work management platform.
Business process management software that offers spreadsheets, databases and business APIs in a centralized work management platform. Dowiedz się więcej na temat produktu: Stackby

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ustalanie priorytetów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy
  • Planowanie projektu
  • Wielotablicowy
  • Śledzenie zależności
ProductPlan kanban roadmap software is the easiest way to plan, visualize, and communicate your product strategy.
ProductPlan is easy-to-use kanban roadmap software designed to help teams better plan, visualize, and share the product strategy. Create beautiful, collaborative kanban roadmaps in minutes. Keep the team aligned with a flexible roadmap that is easily accessed across the entire organization. ProductPlan integrates with all of your favorite tools like Atlassian Jira, Trello, Slack, and Pivotal Tracker. Join thousands of product leaders who trust ProductPlan and start your free trial today. Dowiedz się więcej na temat produktu: ProductPlan

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ustalanie priorytetów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy
  • Planowanie projektu
  • Wielotablicowy
  • Śledzenie zależności
Narzędzie do śledzenia problemów przeznaczone dla zwinnych zespołów. Elastyczne narzędzie do zarządzania projektami, które można dostosować do procesów biznesowych.
Opracowane przez JetBrains. YouTrack to narzędzie do zarządzania projektami, konfigurowania zwinnych tablic, korzystania z raportów i wykresów Gantta, pulpitów i śledzenia czasu. Śledź zadania i problemy, wspieraj żądania klientów, planuj cykliczne publikacje rozwiązań i wydania, twórz przepływy pracy i nigdy nie zmuszaj swojego procesu do ponownego dostosowania się do ograniczeń narzędzia. YouTrack mówi Twoim językiem, obsługuje obniżkę cen i reakcje emoji. YouTrack jest wystarczająco elastyczny, aby postępować zgodnie z Twoim procesem. Chmura lub tryb autonomiczny. Bezpłatnie dla dziesięciu użytkowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: YouTrack

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ustalanie priorytetów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy
  • Planowanie projektu
  • Wielotablicowy
  • Śledzenie zależności
A no-code platform for innovation and development. All your ideas, projects, resources, risks and innovations in one place in the Cloud
A no-code platform for innovation and development. Intelligent and human-centric tool for PMO, Innovation and R&D. All your ideas, projects, resources, risks and innovations in one place in the Cloud. Digitalise your development processes with a user-friendly tool. Gain efficiency, cost transparency, speed up your time-to-market and increase your ROI – get Return On Innovation! We turn your development costs into measurable results. Dowiedz się więcej na temat produktu: Keto

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ustalanie priorytetów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy
  • Planowanie projektu
  • Wielotablicowy
  • Śledzenie zależności
Enables Agile teams to visualize, plan, coordinate, and deliver big initiatives quickly, with clear insight into the value delivered.
Planview LeanKit enables organizations and teams to use enterprise Kanban boards to visually track and manage the flow of work from strategy to delivery. Using Planview LeanKit, enterprises can scale Agile and manage, plan,?and coordinate work across Agile teams. Powerful OKR (objectives and key results) functionality helps identify the right goals to go after at each level of your organization and focuses execution on measurable outcomes. LeanKit integrates with apps your team uses every day. Dowiedz się więcej na temat produktu: Planview LeanKit

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ustalanie priorytetów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy
  • Planowanie projektu
  • Wielotablicowy
  • Śledzenie zależności
Brings Kanban boards right inside Gmail to bridge the gap between your emails and projects.
Bridge the gap between your emails and projects. Manage Kanban boards right inside Gmail and collaborate seamlessly without the constant tab switching. Drive projects visually by turning a Gmail Label, a distribution list or your entire inbox into Kanban boards. Assign cards to your team, set priorities and due dates synced with Google Calendar. Cut down grunt work with smart automations & integrate your boards 2-ways with Trello, or any other project management platform thanks to our API. Dowiedz się więcej na temat produktu: Gmelius

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ustalanie priorytetów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy
  • Planowanie projektu
  • Wielotablicowy
  • Śledzenie zależności
Planview Projectplace is an integrated project management and collaborative work management solution that helps teams get work done.
Planview Projectplace is an online project management and collaborative work management solution that makes it easy for teams to manage and track the progress of their work. Whether your team is down the hall or across the globe, it provides everything you need to plan projects, manage tasks, visually track progress and achieve goals. Capabilities include integrated Kanban boards and Gantt charts, collaborative document management, task and workload management, communication tools and more. Dowiedz się więcej na temat produktu: Planview Projectplace

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ustalanie priorytetów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy
  • Planowanie projektu
  • Wielotablicowy
  • Śledzenie zależności
Disruptive software teams use Zenhub’s productivity and project management platform to ship better code, faster.
Zenhub is an industry-leading productivity and project management platform for agile software teams. Zenhub enables software development teams at high-growth organizations and open source projects to build better code more quickly. Zenhub connects the dots across all teams with automated agile features, real-time roadmap visibility, and team productivity insights. More than 7,000 disruptive teams worldwide rely on Zenhub to ship great code faster. Dowiedz się więcej na temat produktu: ZenHub

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ustalanie priorytetów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy
  • Planowanie projektu
  • Wielotablicowy
  • Śledzenie zależności
Connect your team with your clients team to chat, share files, manage tasks, make notes, take payments and get work done!
A project management tool your customers will LOVE to use! Project.co connects your team with your clients team so you can chat, share files, manage tasks, make notes, take payments and get work done! Other tools make working with clients feel like an afterthought. With Project.co working with clients and managing projects effectively is our core focus. All communication is kept in one place on every project so you have a single source of truth. Project management simplified! Dowiedz się więcej na temat produktu: Project.co

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ustalanie priorytetów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy
  • Planowanie projektu
  • Wielotablicowy
  • Śledzenie zależności
Transform lives and streamline day-to-day processes of your organization.
PlanStreet's case management software is tailor-made for social, healthcare and human services organizations. It eliminates manual processes and paperwork providing caseworkers a safe and secure platform. Our case management software automates manual processes and forms. Access it from the office, home or the field, wherever you are. Caseworkers, service providers and other stakeholders can easily use the software and access the important data related to them. Dowiedz się więcej na temat produktu: PlanStreet

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ustalanie priorytetów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy
  • Planowanie projektu
  • Wielotablicowy
  • Śledzenie zależności
Project management app for agencies
Are you an Agency owner? Are you still using tools like ClickUp, Asana, or Monday.com to manage your client projects & pay huge monthly costs? Please pay attention & read on!! Anywhere is a project management app developed especially for growing agencies. Anywhere not only helps you manage your projects for multiple clients, but it also helps you bring all your teams together on one single collaborative platform. Use Anywhere for: * Project Management * Client Management * Task Management Dowiedz się więcej na temat produktu: Anywhere

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ustalanie priorytetów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy
  • Planowanie projektu
  • Wielotablicowy
  • Śledzenie zależności
SwiftKanban is a Visual Work Management Tool for helping you manage your work effectively and improve continuously.
SwiftKanban is widely considered to be the most powerful Enterprise/ Portfolio Kanban and Visual Project Management tool for both co-located and distributed teams and enterprises. It combines the best of Visual Management, Kanban, and Scrum to give you a powerful tool for Lean/ Agile software development, visual project management and business collaboration. Dowiedz się więcej na temat produktu: SwiftKanban

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ustalanie priorytetów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy
  • Planowanie projektu
  • Wielotablicowy
  • Śledzenie zależności
Craft.io to optymalne oprogramowanie do zarządzania produktami dla PM, którzy przekształcają nowe pomysły w doskonałe produkty. Już dziś rozpocznij 14-dniową wersję próbną.
Craft.io to narzędzie do zarządzania produktami, które umożliwia menedżerom produktów wykonywanie ich pracy od pozyskiwania informacji zwrotnych, planowania, podejmowania decyzji, tworzenia planów i innych zadań w ramach jednego specjalnie opracowanego narzędzia, które integruje się z najczęściej używanymi platformami. Craft.io staje się systemem dokumentacji produktów: wiarygodne źródło danych, które stanowi podstawę tych ważnych decyzji o produktach, umożliwiając menedżerom produktów większą pewność siebie, wpływanie na interesariuszy i kierowanie z autorytetem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Craft.io

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ustalanie priorytetów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy
  • Planowanie projektu
  • Wielotablicowy
  • Śledzenie zależności
Agile task management and marketing calendar software powered by 1,000+ tools, templates, training, guides, and other DIY resources.
Demand Metric provides Agile task management and marketing calendar software to 150,000+ Marketers globally. Unlike most task management tools, with Demand Metric, you can ROLL UP, FILTER and VIEW TASKS ACROSS ALL YOUR PROJECTS and toggle between Board, Calendar, or List views anytime. You also get 1,000+ practical tools, templates, pre-built projects, training courses, reports and how-to guides to help you operationalize best practices. Don't reinvent the wheel, start your free trial today! Dowiedz się więcej na temat produktu: Demand Metric

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Ustalanie priorytetów
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Śledzenie czasu pracy
  • Planowanie projektu
  • Wielotablicowy
  • Śledzenie zależności