Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Oprogramowanie do scruma

Oprogramowanie do scruma (inaczej Scrum Software) wspiera metodykę zarządzania projektami, umożliwiającą menedżerom w branży IT zapewnienie zespołom programistów dodatkowej swobody i elastyczności w rozwiązywaniu problemów.

Wyniki: 22 w

Flying Donut jest potężnym, prostym, efektywnym, współpracującym oprogramowaniem online typu Scrum i Kanban do zarządzania projektami publicznymi i prywatnymi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Flying Donut
Flying Donut jest potężnym, prostym, efektywnym narzędziem Scrum i Kanban przeznaczonym, zgodnie z pierwotnymi założeniami, do współpracy w czasie rzeczywistym, umożliwiającym przejrzystość i komunikację pomiędzy rozproszonymi, zdalnymi lub zlokalizowanymi zespołami. Prostota jest głównym zamierzeniem leżącym u podstaw projektu Flying Donut, co zapewnia zespołom zwinność biznesową. To powrót do podstaw zwinnych metodyk zarządzania projektami, z interfejsem w czasie rzeczywistym, który sprawia, że współpraca jest płynna i łatwa. Dowiedz się więcej na temat produktu: Flying Donut

Funkcje

  • Planowanie wydań
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Planowanie sprintu
  • Zarządzanie zaległościami
  • Ustalanie priorytetów
  • Raporty dzienne
  • Zarządzanie zadaniami
GoodDay to platforma do zarządzania pracą umożliwiająca zarządzanie projektem, zadaniem, produktem, czasem i zespołem i ułatwiająca produktywną, przejrzystą współpracę. Dowiedz się więcej na temat produktu: GoodDay
GoodDay to platforma do zarządzania pracą, projektem, produktem, zadaniem, czasem i zespołem, która zapewnia organizacjom najlepsze narzędzia do planowania na wysokim poziomie, dostosowane do ich codziennej pracy oraz do ciągłego doskonalenia wszystkich procesów w oparciu o przejrzystość, odpowiedzialność, sprawność i uznanie. Dowiedz się więcej na temat produktu: GoodDay

Funkcje

  • Planowanie wydań
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Planowanie sprintu
  • Zarządzanie zaległościami
  • Ustalanie priorytetów
  • Raporty dzienne
  • Zarządzanie zadaniami
Bitrix24 to darmowa platforma scrum i do zarządzania projektami, używana przez osiem milionów firm na świecie. Wersje w chmurze / na urządzenia mobilne / open source. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24
Bitrix24 to darmowa platforma scrum i do zarządzania projektami, używana przez osiem milionów firm na świecie. Dostępna wersja w chmurze, na urządzenia mobilne i open source. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Planowanie wydań
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Planowanie sprintu
  • Zarządzanie zaległościami
  • Ustalanie priorytetów
  • Raporty dzienne
  • Zarządzanie zadaniami
Narzędzie do współpracy wizualnej, które tworzy wspólną perspektywę dla zespołu na każdym projekcie w zabawny, elastyczny i satysfakcjonujący sposób.
Od sprzedaży i marketingu po HR i operacje, zespoły mogą projektować i dostosowywać Trello do swoich unikalnych potrzeb i stylów pracy. Dzięki ponad 100 integracjom z innymi kluczowymi narzędziami, takimi jak Google Drive, Slack, Jira i innymi, Trello jest żywym, aktywnym centrum współpracy między zespołami, bez względu na to, gdzie odbywa się współpraca. Trello wnosi radość do pracy zespołowej, sprawiając, że jest ona przejrzysta i łatwo udostępniana między zarządami i zespołami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Trello

Funkcje

  • Planowanie wydań
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Planowanie sprintu
  • Zarządzanie zaległościami
  • Ustalanie priorytetów
  • Raporty dzienne
  • Zarządzanie zadaniami
ClickUp to przyszłość pracy – jedna aplikacja, która zastąpi je wszystkie. ClickUp to aplikacja zwiększająca produktywność o najszybciej rosnącej popularności w 2020 roku.
ClickUp to jedna aplikacja zastępująca wszystkie. To przyszłość pracy, w której każdy może pracować nad wszystkim. Więcej niż tylko zarządzanie zadaniami – ClickUp oferuje dokumenty, przypomnienia, cele, kalendarze, ustalanie harmonogramów, a nawet skrzynkę odbiorczą. W pełni konfigurowalne rozwiązanie ClickUp działa dla każdego typu zespołu, dzięki czemu wszystkie mogą korzystać z tej samej aplikacji do planowania, organizowania i współpracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickUp

Funkcje

  • Planowanie wydań
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Planowanie sprintu
  • Zarządzanie zaległościami
  • Ustalanie priorytetów
  • Raporty dzienne
  • Zarządzanie zadaniami
Wrike to oprogramowanie do zarządzania Scrum z szablonami Agile, śledzeniem czasu pracy, wykresami Gantta, tablicami Kanban, udostępnionymi przepływami pracy i innymi opcjami.
Wrike to oprogramowanie do zarządzania pracą w Scrum, któremu zaufało ponad 20 000 firm na całym świecie. Usprawnij zarządzanie Scrum, korzystając z szablonów Agile, tablic Kanban, wykresów Gantta, śledzenia czasu pracy, niestandardowych formularzy wniosków z automatycznym przypisaniem, raportów wydajności, zarządzania zasobami oraz udostępnionych przepływów pracy w jednym miejscu. Przyspiesz realizację dzięki integracji Wrike z ponad 400 systemami oraz weryfikacji wizualnej. Dostosuj przepływy pracy swojego zespołu, aby śledzić postępy na każdym etapie i zwiększyć terminowość realizacji zadań dzięki Wrike. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Planowanie wydań
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Planowanie sprintu
  • Zarządzanie zaległościami
  • Ustalanie priorytetów
  • Raporty dzienne
  • Zarządzanie zadaniami
Najpopularniejsza platforma do współpracy online dla zwinnych zespołów
Miro to jedna z najpopularniejszych platform do tworzenia tablic dla zespołów dowolnej wielkości, której zaufało ponad 30 milionów użytkowników na całym świecie. Usprawnij swój zwinny proces dzięki zdalnym postojom, planom sprintu i retrospektywom. Łatwa współpraca, pomysłowość i centralizacja komunikacji w ramach wszystkich zadań zespołu. Wykorzystaj swoje pomysły w praktyce dzięki tablicom Kanban, korzystaj z integracji z Atlassian, Asana i nie tylko. Przejrzyj ponad 250 gotowych szablonów, aby rozpocząć. Dowiedz się więcej na temat produktu: Miro

Funkcje

  • Planowanie wydań
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Planowanie sprintu
  • Zarządzanie zaległościami
  • Ustalanie priorytetów
  • Raporty dzienne
  • Zarządzanie zadaniami
Zoho Sprints to narzędzie do zwinnego zarządzania projektami, które pomaga zespołom Scrumowym planować, śledzić i być zawsze gotowym na zmiany.
Zoho Sprints to bezpłatne narzędzie w trybie online do zarządzania projektami zwinnymi dla zespołów Scrum. Dodawaj historie użytkowników do swojego backlogu, szacuj i nadawaj priorytety poszczególnym elementom pracy, utrzymuj się na dobrej drodze dzięki spersonalizowanym tablicom scrumowym i swimlanom, uzyskuj użyteczne informacje z wykresów prędkości, spalania i spalania, współpracuj z zespołem na kanale społecznościowym oraz planuj spotkania przeglądowe i retrospektywne z jednego miejsca. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Sprints

Funkcje

  • Planowanie wydań
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Planowanie sprintu
  • Zarządzanie zaległościami
  • Ustalanie priorytetów
  • Raporty dzienne
  • Zarządzanie zadaniami
Scoro to kompleksowe rozwiązanie do zarządzania pracą, które umożliwia sterowanie całym przepływem pracy w jednym miejscu.
Scoro to wielokrotnie nagradzane kompleksowe rozwiązanie do zarządzania pracą, które umożliwia sterowanie całym przepływem pracy w jednym miejscu. Oprócz funkcji zarządzania projektami firma Scoro zapewnia wszystkie narzędzia potrzebne do pełnego zarządzania firmą: zarządzanie projektami i pracą, ustalanie harmonogramów i śledzenie pracy, współpracę, bazę danych kontaktów i rozwiązania CRM, wycenę i fakturowanie, zaawansowane raporty i pulpity nawigacyjne w czasie rzeczywistym i wiele innych funkcji. Zapisz się na 14-dniową bezpłatną wersję próbną, aby przekonać się samemu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Scoro

Funkcje

  • Planowanie wydań
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Planowanie sprintu
  • Zarządzanie zaległościami
  • Ustalanie priorytetów
  • Raporty dzienne
  • Zarządzanie zadaniami
Zarządzanie kodami i projektami, nareszcie razem. Planuj pracę, śledź postępy i kod wydania bezpośrednio w Backlog, aby móc współpracować w jednym.
Backlog to uniwersalne narzędzie do zarządzania projektami w trybie online, służące do zarządzania zadaniami, kontroli wersji i śledzenia błędów. Dzięki połączeniu korzyści organizacyjnych płynących z zarządzania projektami z wydajnością i wygodą zarządzania kodem, Backlog usprawnia współpracę zespołów w dużych i małych organizacjach. Planuj pracę, śledź postępy i aktualizuj kod wydania bezpośrednio w aplikacji Backlog. Podstawowe funkcje obejmują podzadania, niestandardowe statusy, tablice w stylu Kanban, wykresy Gantta, wykresy rozrzutu, Git & SVN i kompendia wiedzy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Backlog

Funkcje

  • Planowanie wydań
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Planowanie sprintu
  • Zarządzanie zaległościami
  • Ustalanie priorytetów
  • Raporty dzienne
  • Zarządzanie zadaniami
Narzędzie Kanban dla zespołów programistycznych z torami pływackimi, limitami WIP, śledzeniem czasu i priorytetyzacją backlogów na zasadzie wartość/wysiłek.
Hygger – narzędzie Kanban dla zespołów programistycznych, które jest uwielbiane zarówno przez ludzi z branży technicznej, jak i spoza niej, ponieważ jest tak proste jak Trello, a tak potężne jak Jira. Tablice Kanban są wzbogacone o tory pływackie, limity WIP (praca w toku), śledzenie czasu i wsparcie scrum (punkty fabularne, wykresy spalania itp.). Zarządzanie backlogiem i nadawanie priorytetów funkcjom lub zadaniom na podstawie priorytetyzacji wartość/wysiłek. Tworzenie ogólnych schematów działania i dzielenie się nimi z zespołem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hygger

Funkcje

  • Planowanie wydań
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Planowanie sprintu
  • Zarządzanie zaległościami
  • Ustalanie priorytetów
  • Raporty dzienne
  • Zarządzanie zadaniami
Zintegrowany system ALM, który zarządza wymaganiami projektu, wydaniami, przypadkami testowymi i problemami
SpiraTeam jest zintegrowanym systemem ALM, który zarządza programami i portfolio, wymaganiami, wydaniami, przypadkami testowymi, problemami, bazami, przepływami pracy i zadaniami w jednym ujednoliconym środowisku. Dzięki zintegrowanym, konfigurowalnym pulpitom nawigacyjnym zawierającym kluczowe informacje o projektach, SpiraTeam pozwala przejąć kontrolę nad całym cyklem życia projektu i zsynchronizować je z oddzielnymi światami programowania i testowania. Dowiedz się więcej na temat produktu: SpiraTeam

Funkcje

  • Planowanie wydań
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Planowanie sprintu
  • Zarządzanie zaległościami
  • Ustalanie priorytetów
  • Raporty dzienne
  • Zarządzanie zadaniami
monday.com to otwarta platforma, na której możesz zbudować idealną strukturę scrum dla swojego zespołu.
monday.com to otwarta platforma, która może pomóc zespołom programistycznym efektywniej planować i realizować sprinty agile. Dzięki zaawansowanym funkcjom produktywności, takim jak śledzenie czasu pracy, automatyczne powiadomienia, zależności, widoki Gantta i aplikacje stron trzecich, system operacyjny monday.com Work OS może dostosować się do wszystkich procesów roboczych, niezależnie od tego, jak bardzo są one unikatowe. Ponadto nie tylko integruje się ona z już używanym oprogramowaniem, ale jest na tyle intuicyjna, że osoby niezwiązane z programistami będą mogły łatwo się po niej poruszać. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday dev

Funkcje

  • Planowanie wydań
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Planowanie sprintu
  • Zarządzanie zaległościami
  • Ustalanie priorytetów
  • Raporty dzienne
  • Zarządzanie zadaniami
Craft.io to optymalne oprogramowanie do zarządzania produktami dla PM, którzy przekształcają nowe pomysły w doskonałe produkty. Już dziś rozpocznij 14-dniową wersję próbną.
Craft.io to narzędzie do zarządzania produktami, które umożliwia menedżerom produktów wykonywanie ich pracy od pozyskiwania informacji zwrotnych, planowania, podejmowania decyzji, tworzenia planów i innych zadań w ramach jednego specjalnie opracowanego narzędzia, które integruje się z najczęściej używanymi platformami. Craft.io staje się systemem dokumentacji produktów: wiarygodne źródło danych, które stanowi podstawę tych ważnych decyzji o produktach, umożliwiając menedżerom produktów większą pewność siebie, wpływanie na interesariuszy i kierowanie z autorytetem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Craft.io

Funkcje

  • Planowanie wydań
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Planowanie sprintu
  • Zarządzanie zaległościami
  • Ustalanie priorytetów
  • Raporty dzienne
  • Zarządzanie zadaniami
Możesz zarządzać zwinną lub hybrydową pracą projektową swoich zespołów Scrum, od rejestru produktowego, przez planowanie sprintów, po burndown.
Zarządzaj backlogami produktów cyfrowych i planuj ich wdrożenie w projekcie Scrum. Określ liczbę sprintów wymaganych podczas planowania sprintu i ustal uzgodnione historie użytkownika. BCS wspiera w efektywnym projektowaniu codziennego Scrum za pomocą przeglądu sprintu. Wykres Burndown Chart z Cumulative Flow Diagram wizualizuje postęp sprintu i jego chronologiczny przebieg. Na zintegrowanej tablicy Scrum można planować i przenosić działania z historii użytkownika metodą „przeciągnij i upuść”. Dowiedz się więcej na temat produktu: Projektron BCS

Funkcje

  • Planowanie wydań
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Planowanie sprintu
  • Zarządzanie zaległościami
  • Ustalanie priorytetów
  • Raporty dzienne
  • Zarządzanie zadaniami
qTest to platforma do zarządzania testami, która zapewnia czasową widoczność i kontrolę nad różnymi metodologiami deweloperskimi i testowymi.
Tricentis qTest to skalowalne rozwiązanie do zarządzania testami, które integruje się z narzędziami do planowania, testowania i DevOps, takimi jak Jira, Selenium i Jenkins, zapewniając zespołom kompletny i zintegrowany widok testowania na całym cyklu życia oprogramowania. Obsługuje metodyki Agile, kaskadową lub dowolną hybrydową, umożliwiając zespołom QA i deweloperskim strategiczne i współpracujące podejście do testowania, co pozwala na szybsze wypuszczanie wyższej jakości oprogramowania. Dowiedz się więcej na temat produktu: qTest

Funkcje

  • Planowanie wydań
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Planowanie sprintu
  • Zarządzanie zaległościami
  • Ustalanie priorytetów
  • Raporty dzienne
  • Zarządzanie zadaniami
Narzędzie do sprawnego tworzenia oprogramowania w Scrum, zarządzania projektami, testowania i śledzenia błędów z kartą czasu pracy, dziennikiem audytu i raportowaniem.
Juno.one jest jak Scrum Master w twoim laptopie. Dzięki intuicyjnemu zarządzaniu zadaniami i aktualizacjom w czasie rzeczywistym, Juno.one umożliwia zespołom Scrum pozostanie na bieżąco z zadaniami i płynną współpracę. Zaawansowane funkcje raportowania pozwalają zespołom analizować wydajność projektu i identyfikować obszary wymagające poprawy, a elastyczne przepływy pracy i integracje z innymi narzędziami zapewniają całemu zespołowi aktualne informacje. Dzięki zaawansowanym funkcjom juno.one pomoże ci przenieść Scrum na wyższy poziom. Dowiedz się więcej na temat produktu: JunoOne

Funkcje

  • Planowanie wydań
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Planowanie sprintu
  • Zarządzanie zaległościami
  • Ustalanie priorytetów
  • Raporty dzienne
  • Zarządzanie zadaniami
Bardzo łatwe w obsłudze narzędzie Scrum. Scrumwise pozwala skupić się na projekcie, zamiast zgubić się w złożonym narzędziu.
Celem jest stworzenie jednego z najbardziej intuicyjnych i przyjaznych narzędzi Scrum na rynku. Narzędzia, z którego Twój zespół może zacząć korzystać natychmiast, bez konieczności wdrożenia i przeszkolenia. Oraz bez komplikacji utrudniających pracę. Życie jest zbyt krótkie, by korzystać ze złożonych narzędzi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Scrumwise

Funkcje

  • Planowanie wydań
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Planowanie sprintu
  • Zarządzanie zaległościami
  • Ustalanie priorytetów
  • Raporty dzienne
  • Zarządzanie zadaniami
7pace Timetracker to zintegrowane i profesjonalne rozwiązanie do zarządzania czasem i raportowania dla zespołów korzystających z Azure DevOps.
7pace Timetracker pomaga inżynierom Azure DevOps śledzić, raportować, zatwierdzać i szacować czas. Automatyzuje standardowe zadania, umożliwia tworzenie raportów i pomaga prognozować czas realizacji projektu. 7pace Timetracker integruje się dyskretnie z istniejącym środowiskiem IT i ma własny zintegrowany model zabezpieczeń i uprawnień. Dowiedz się więcej na temat produktu: 7pace Timetracker

Funkcje

  • Planowanie wydań
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Planowanie sprintu
  • Zarządzanie zaległościami
  • Ustalanie priorytetów
  • Raporty dzienne
  • Zarządzanie zadaniami
Kanban, Scrum lub procesy i przepływy pracy – Tablica Agile Task Board elastycznie wspiera sposób pracy użytkownika.
Agile Task Board dla Teams i SharePoint -- Zachowaj przegląd zadań swojego zespołu i projektu. Śledź aktualny status zadań i udostępniaj je wszystkim uczestnikom projektu. Aktualizuj zadania zespołowe w miarę ich omawiania. Tablica Agile Task Board jest elastyczna, wyraźnie ułożona, przejrzysta dla wszystkich i łatwa w użyciu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Agile Task Board

Funkcje

  • Planowanie wydań
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Planowanie sprintu
  • Zarządzanie zaległościami
  • Ustalanie priorytetów
  • Raporty dzienne
  • Zarządzanie zadaniami
Program Space firmy JetBrains to ujednolicona platforma, która łączy proces rozwoju oprogramowania, komunikację oraz zarządzanie scrum projektami.
Program Space firmy JetBrains to w pełni zintegrowany łańcuch narzędzi, który łączy proces rozwoju oprogramowania, komunikację i zarządzaniem scrum projektem. Skorzystaj z tablic scrum problemów, aby wizualnie organizować, nadawać priorytety i śledzić postępy w realizacji zadań. Tworzenie tablic pasujących do procesów scrum. Zaplanuj przyszłe sprinty scrum z wykorzystaniem zaległości dostępnej bezpośrednio na tablicy scrum. Aby zlokalizować konkretne problemy, należy filtrować tablicę scrum lub zaległości według różnych kryteriów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Space

Funkcje

  • Planowanie wydań
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Planowanie sprintu
  • Zarządzanie zaległościami
  • Ustalanie priorytetów
  • Raporty dzienne
  • Zarządzanie zadaniami
Path to Agility Navigator to jedyne narzędzie, które pomaga planować, mierzyć, kierować i śledzić sprawną transformację.
Path to Agility Navigator to jedyne narzędzie, które pomaga mierzyć, kierować i śledzić zwinną transformację. Path to Agility Navigator to coś więcej niż narzędzie oceny, które identyfikuje najszybszą drogę do sukcesu poprzez połączenie możliwości z pożądanymi wynikami. W przypadku organizacji, które zarządzają projektami lub rozwijają produkty przy użyciu metodologii Agile, Path to Agility Navigator pomaga liderom zrozumieć przeszkody organizacyjne uniemożliwiające im ukończenie projektu na czas i zgodnie z budżetem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Path to Agility Navigator

Funkcje

  • Planowanie wydań
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Planowanie sprintu
  • Zarządzanie zaległościami
  • Ustalanie priorytetów
  • Raporty dzienne
  • Zarządzanie zadaniami