Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Social Media CRM

Social Media CRM umożliwia specjalistom zajmującym się sprzedażą i marketingiem angażowanie klientów i utrzymywanie leadów przez kanały social media, analizę profili społecznościowych klientów i śledzenie zachodzących interakcji w scentralizowanej bazie danych.

Wyniki: 11 w
Rozwiązanie CRM Zoho zapewnia organizacjom kompleksowe rozwiązanie do zarządzania cyklem życia relacji z klientami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho CRM
Rozwiązanie CRM Zoho zapewnia małym i dużym organizacjom kompleksowe rozwiązanie do zarządzania cyklem życia relacji z klientami, umożliwiające zarządzanie sprzedażą, marketingiem, wsparciem klienta i magazynem w ramach całej organizacji, w jednym systemie biznesowym. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho CRM

Funkcje

  • Pozyskiwanie leadów
  • Analiza nastrojów
  • Wielokanałowa integracja społeczna
  • Automatyzacja marketingu
  • Pielęgnowanie leadów
  • Czat na żywo
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
Zacznij za darmo z LiveAgent i zapewnij doskonałą obsługę klienta za pomocą najlepszego rozwiązania help desk dla firm każdej wielkości. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveAgent
LiveAgent to oparte na chmurze oprogramowanie typu helpdesk z ponad 200 kompatybilnymi integracjami. Usprawnij wszystkie interakcje z klientami i zarządzaj kampaniami społecznościowymi z poziomu jednej platformy. Zintegruj wszystkie media społecznościowe i korzystaj z rozbudowanego oprogramowania do sprzedaży biletów, zarządzania relacjami z klientami, raportów konwersji, śledzenia poczty elektronicznej i innych inteligentnych funkcji. LiveAgent pomaga 150 milionom użytkowników końcowych na całym świecie w sprzedaży i marketingu. Zacznij od 14-dniowej bezpłatnej wersji próbnej bez konieczności używania karty kredytowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveAgent

Funkcje

  • Pozyskiwanie leadów
  • Analiza nastrojów
  • Wielokanałowa integracja społeczna
  • Automatyzacja marketingu
  • Pielęgnowanie leadów
  • Czat na żywo
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
Przejdź na rozwiązanie CRM typu „dwa w jednym”, które łączy sprzedaż społecznościową i kompleksowe zarządzanie klientami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pipedrive
Oprogramowanie Pipedrive CRM to ujednolicone centrum sprzedaży do zarządzania mediami społecznościowymi i klientami. To kompleksowe rozwiązanie oferuje inteligentne funkcje umożliwiające sprzedaż społecznościową, w tym zbieranie i wzbogacanie danych oraz rozbudowane integracje, które dodatkowo zwiększają możliwości dotarcia do klientów. Łatwe w użyciu interfejsy Pipedrive zyskały uznanie ponad 98 000 firm. Wypróbuj Pipedrive bezpłatnie przez 14 dni. Karta kredytowa nie jest wymagana. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pipedrive

Funkcje

  • Pozyskiwanie leadów
  • Analiza nastrojów
  • Wielokanałowa integracja społeczna
  • Automatyzacja marketingu
  • Pielęgnowanie leadów
  • Czat na żywo
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
Zendesk zapewnia kompletne rozwiązanie do obsługi klienta, które jest łatwe w użyciu i skalowane wraz z firmą.
Zendesk Suite to rozwiązanie do obsługi klienta, które jest łatwe w użyciu i skaluje się wraz z firmą. Średnio firmy korzystające z Zendesk zwiększają zadowolenie klientów o 25%, a wydajność agentów o 30% — w dowolnej skali. Interakcje z klientami działają w jednym interfejsie z funkcjami takimi jak widżety internetowe, wstępnie zdefiniowane odpowiedzi na zgłoszenia i inne. Przygotuj się i uruchom szybko. Pakiet Zendesk Suite obejmuje systemy zgłoszeniowe, Centrum pomocy, Forum społeczności, Wiadomości, Mów, Eksploruj i Rozmowy Sunshine. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zendesk Suite

Funkcje

  • Pozyskiwanie leadów
  • Analiza nastrojów
  • Wielokanałowa integracja społeczna
  • Automatyzacja marketingu
  • Pielęgnowanie leadów
  • Czat na żywo
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
Wysokiej klasy rozwiązanie zaprojektowane z myślą o efektywnej współpracy, komunikacji, portalach społecznościowych oraz zarządzaniu przepływami pracy i wiedzą.
Bitrix24 to przestrzeń robocza online dla małych, średnich, dużych firm. Oferuje 35+ zintegrowanych narzędzi, w tym CRM, zadania, tablicę Kanban, Wykres Gantta, czaty, połączenia, przechowywanie plików, automatyzację Workflow i nie tylko! Dzięki Bitrix24 nie będziesz potrzebował różnych rozwiązań SaaS. Uzyskasz wszystko w jednym pakiecie — według stawki ryczałtowej. Bitrix24 to jedno z najpopularniejszych rozwiązań biznesowych, z którego korzysta ponad 12 mln użytkowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Pozyskiwanie leadów
  • Analiza nastrojów
  • Wielokanałowa integracja społeczna
  • Automatyzacja marketingu
  • Pielęgnowanie leadów
  • Czat na żywo
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
EngageBay to proste, niedrogie, kompleksowe oprogramowanie do marketingu, sprzedaży i obsługi rozwiązań CRM, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie, pielęgnowanie i zamykanie transakcji z pozyskanymi klientami.
EngageBay to proste, niedrogie, kompleksowe oprogramowanie do marketingu, sprzedaży i obsługi rozwiązań CRM, stworzone dla małych firm i start-upów, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie i pielęgnowanie odwiedzających strony internetowe oraz ich konwersję w szczęśliwych klientów. Pozyskuj potencjalnych klientów poprzez formularze generowania leadów i wyskakujące okienka, angażuj odwiedzających strony internetowe poprzez piękne strony docelowe, pielęgnuj ich poprzez angażujące wiadomości e-mail i automatyzuj swój lejek poprzez automatyzację marketingu – wszystko to z poziomu jednej, łatwej w użyciu platformy. Dowiedz się więcej na temat produktu: EngageBay CRM

Funkcje

  • Pozyskiwanie leadów
  • Analiza nastrojów
  • Wielokanałowa integracja społeczna
  • Automatyzacja marketingu
  • Pielęgnowanie leadów
  • Czat na żywo
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
Freshsales został wyposażony w rozmaite funkcji i bardzo intuicyjny interfejs użytkownika, dzięki czemu prowadzenie firmy nie wymaga korzystania z wielu narzędzi.
Freshsales to w pełni zautomatyzowane rozwiązanie dla zespołów sprzedażowych. Zapewnia wszystko, czego potrzebuje handlowiec, aby pozyskiwać potencjalnych klientów, prowadzić kontekstowe rozmowy, zawierać umowy dzięki wiedzy opartej na sztucznej inteligencji oraz pielęgnować relacje z klientami. Freshsales, dzięki wbudowanym funkcjom poczty elektronicznej, telefonu, czatu i telefonii, daje zespołom sprzedażowym więcej czasu na sprzedaż poprzez automatyzację procesu sprzedaży oraz zwiększa efektywność i produktywność w ich codziennych działaniach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshsales

Funkcje

  • Pozyskiwanie leadów
  • Analiza nastrojów
  • Wielokanałowa integracja społeczna
  • Automatyzacja marketingu
  • Pielęgnowanie leadów
  • Czat na żywo
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
Kompleksowe narzędzie do automatyzacji z funkcjami zaopatrzenia, zasięgu, wzbogacania danych ATS (system śledzenia kandydatów) / rozwiązań CRM, zarządzania bazą danych i synchronizacji.
Jobin.cloud to uniwersalne narzędzie do automatyzacji, które umożliwia wyszukiwanie i angażowanie ludzi. Importuj zbiorczo profile, filtruj, monitoruj i zarządzaj nimi w repozytoriach z automatyczną aktualizacją. Z łatwością wybieraj najlepsze wiadomości e-mail do kontaktu, automatycznie znajduj je i kontaktuj się z nimi luzem za pomocą spersonalizowanych pól za pośrednictwem poczty e-mail lub LinkedIn. Przypisz je do potoków i śledź wszystkie rozmowy za pomocą osi czasu, znaczników i notatek. Szybko rozwijaj sieć dzięki nieograniczonym prośbom o kontakt na LinkedIn i twórz najlepsze bazy danych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jobin.cloud

Funkcje

  • Pozyskiwanie leadów
  • Analiza nastrojów
  • Wielokanałowa integracja społeczna
  • Automatyzacja marketingu
  • Pielęgnowanie leadów
  • Czat na żywo
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
Społecznościowe narzędzia CRM Sprinklr pomagają przedsiębiorstwom tworzyć pozytywne interakcje na dużą skalę dzięki najbardziej zaawansowanemu silnikowi AI w branży.
Optymalne dla: Duże firmy zatrudniające ponad 200 pracowników Sprinklr to jedyne społecznościowe rozwiązanie CRM klasy korporacyjnej, któremu zaufało 90% ze 100 największych światowych marek. Oparty na najbardziej zaawansowanym silniku AI w branży, Sprinklr pomaga markom budować relacje i tworzyć pozytywne interakcje wszędzie tam, gdzie klienci są w ponad 35 kanałach społecznościowych i cyfrowych, a wszystko to z jednej platformy Unified-CXM. Porzuć chaos rozwiązań punktowych dzięki Sprinklr. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sprinklr

Funkcje

  • Pozyskiwanie leadów
  • Analiza nastrojów
  • Wielokanałowa integracja społeczna
  • Automatyzacja marketingu
  • Pielęgnowanie leadów
  • Czat na żywo
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
Uprość swoje rozwiązanie CRM. Wszystkie kontakty, transakcje, kalendarz, analiza linii sprzedaży w jednym miejscu.
Wszystkie kontakty, transakcje, kalendarz, analiza linii sprzedaży w jednym miejscu. Doskonale zorganizowane dane, które ułatwią pracę i przedstawią dokładny obraz działalności. Rozwiązanie RAYNET CRM pomaga sprzedawcom i menedżerom: Zapewnia przedstawicielom handlowym narzędzia służące do osiągania wyników, a menedżerom narzędzia do monitorowania biznesu i jego perspektyw na przyszłość. Dowiedz się więcej na temat produktu: RAYNET CRM

Funkcje

  • Pozyskiwanie leadów
  • Analiza nastrojów
  • Wielokanałowa integracja społeczna
  • Automatyzacja marketingu
  • Pielęgnowanie leadów
  • Czat na żywo
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
Integruje WhatsApp i Instagram z CRM, co pomaga usprawnić komunikację z klientami.
Wazzup to usługa online, która integruje całą komunikację z klientami z systemem CRM. Teraz możesz łatwo połączyć WhatsApp, WhatsApp Business, Instagram, Telegram i inne komunikatory internetowe z ponad 20 różnymi systemami CRM, centralizując wiadomości od klientów. Usługa wysyła również automatyczne powiadomienia o zamówieniach, płatnościach i dostawach, upraszczając zadania związane z zarządzaniem i podnosząc jakość obsługi klienta. Połączenie Wazzup z systemami CRM ułatwia szybkie odpowiedzi, tworzenie wniosków i zadań oraz automatyzację procesów. Wazzup ma kilka zalet: 1. Wielofunkcyjność: Obsługuje nie tylko WhatsApp, ale także Viber, Telegram, Facebook Messenger i inne komunikatory. 2. Niezawodność: Przechowuje wszystkie wiadomości klientów w CRM, zapobiegając ich utracie. 3. Analityka: Dostarcza danych na temat interakcji z klientami w sieciach społecznościowych i komunikatorach, usprawniając zarządzanie sprzedażą i usługami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wazzup

Funkcje

  • Pozyskiwanie leadów
  • Analiza nastrojów
  • Wielokanałowa integracja społeczna
  • Automatyzacja marketingu
  • Pielęgnowanie leadów
  • Czat na żywo
  • Monitorowanie mediów społecznościowych