Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Social Media CRM

Social Media CRM umożliwia specjalistom zajmującym się sprzedażą i marketingiem angażowanie klientów i utrzymywanie leadów przez kanały social media, analizę profili społecznościowych klientów i śledzenie zachodzących interakcji w scentralizowanej bazie danych.

Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Social Media CRM

Wyniki: 9 w

Przejdź na rozwiązanie CRM typu „dwa w jednym”, które łączy sprzedaż społecznościową i kompleksowe zarządzanie klientami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pipedrive
Oprogramowanie Pipedrive CRM to ujednolicone centrum sprzedaży do zarządzania mediami społecznościowymi i klientami. To kompleksowe rozwiązanie oferuje inteligentne funkcje umożliwiające sprzedaż społecznościową, w tym zbieranie i wzbogacanie danych oraz rozbudowane integracje, które dodatkowo zwiększają możliwości dotarcia do klientów. Łatwe w użyciu interfejsy Pipedrive zyskały uznanie ponad 98 000 firm. Wypróbuj Pipedrive bezpłatnie przez 14 dni. Karta kredytowa nie jest wymagana. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pipedrive

Funkcje

  • Pozyskiwanie leadów
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
  • Wielokanałowa integracja społeczna
  • Automatyzacja marketingu
  • Analiza nastrojów
  • Czat na żywo
  • Pielęgnowanie leadów
Zacznij za darmo z LiveAgent i zapewnij doskonałą obsługę klienta za pomocą najlepszego rozwiązania help desk dla firm każdej wielkości. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveAgent
LiveAgent to oparte na chmurze oprogramowanie typu helpdesk z ponad 200 kompatybilnymi integracjami. Usprawnij wszystkie interakcje z klientami i zarządzaj kampaniami społecznościowymi z poziomu jednej platformy. Zintegruj wszystkie media społecznościowe i korzystaj z rozbudowanego oprogramowania do sprzedaży biletów, zarządzania relacjami z klientami, raportów konwersji, śledzenia poczty elektronicznej i innych inteligentnych funkcji. LiveAgent pomaga 150 milionom użytkowników końcowych na całym świecie w sprzedaży i marketingu. Zacznij od 14-dniowej bezpłatnej wersji próbnej bez konieczności używania karty kredytowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveAgent

Funkcje

  • Pozyskiwanie leadów
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
  • Wielokanałowa integracja społeczna
  • Automatyzacja marketingu
  • Analiza nastrojów
  • Czat na żywo
  • Pielęgnowanie leadów
Rozwiązanie CRM Zoho zapewnia organizacjom kompleksowe rozwiązanie do zarządzania cyklem życia relacji z klientami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho CRM
Rozwiązanie CRM Zoho zapewnia małym i dużym organizacjom kompleksowe rozwiązanie do zarządzania cyklem życia relacji z klientami, umożliwiające zarządzanie sprzedażą, marketingiem, wsparciem klienta i magazynem w ramach całej organizacji, w jednym systemie biznesowym. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho CRM

Funkcje

  • Pozyskiwanie leadów
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
  • Wielokanałowa integracja społeczna
  • Automatyzacja marketingu
  • Analiza nastrojów
  • Czat na żywo
  • Pielęgnowanie leadów
Zendesk zapewnia kompletne rozwiązanie do obsługi klienta, które jest łatwe w użyciu i skalowane wraz z firmą.
Zendesk Suite to rozwiązanie do obsługi klienta, które jest łatwe w użyciu i skaluje się wraz z firmą. Średnio firmy korzystające z Zendesk zwiększają zadowolenie klientów o 25%, a wydajność agentów o 30% — w dowolnej skali. Interakcje z klientami działają w jednym interfejsie z funkcjami takimi jak widżety internetowe, wstępnie zdefiniowane odpowiedzi na zgłoszenia i inne. Przygotuj się i uruchom szybko. Pakiet Zendesk Suite obejmuje systemy zgłoszeniowe, Centrum pomocy, Forum społeczności, Wiadomości, Mów, Eksploruj i Rozmowy Sunshine. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zendesk Suite

Funkcje

  • Pozyskiwanie leadów
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
  • Wielokanałowa integracja społeczna
  • Automatyzacja marketingu
  • Analiza nastrojów
  • Czat na żywo
  • Pielęgnowanie leadów
Freshsales został wyposażony w rozmaite funkcji i bardzo intuicyjny interfejs użytkownika, dzięki czemu prowadzenie firmy nie wymaga korzystania z wielu narzędzi.
Freshsales to w pełni zautomatyzowane rozwiązanie dla zespołów sprzedażowych. Zapewnia wszystko, czego potrzebuje handlowiec, aby pozyskiwać potencjalnych klientów, prowadzić kontekstowe rozmowy, zawierać umowy dzięki wiedzy opartej na sztucznej inteligencji oraz pielęgnować relacje z klientami. Freshsales, dzięki wbudowanym funkcjom poczty elektronicznej, telefonu, czatu i telefonii, daje zespołom sprzedażowym więcej czasu na sprzedaż poprzez automatyzację procesu sprzedaży oraz zwiększa efektywność i produktywność w ich codziennych działaniach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshsales

Funkcje

  • Pozyskiwanie leadów
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
  • Wielokanałowa integracja społeczna
  • Automatyzacja marketingu
  • Analiza nastrojów
  • Czat na żywo
  • Pielęgnowanie leadów
EngageBay to proste, niedrogie, kompleksowe oprogramowanie do marketingu, sprzedaży i obsługi rozwiązań CRM, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie, pielęgnowanie i zamykanie transakcji z pozyskanymi klientami.
EngageBay to proste, niedrogie, kompleksowe oprogramowanie do marketingu, sprzedaży i obsługi rozwiązań CRM, stworzone dla małych firm i start-upów, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie i pielęgnowanie odwiedzających strony internetowe oraz ich konwersję w szczęśliwych klientów. Pozyskuj potencjalnych klientów poprzez formularze generowania leadów i wyskakujące okienka, angażuj odwiedzających strony internetowe poprzez piękne strony docelowe, pielęgnuj ich poprzez angażujące wiadomości e-mail i automatyzuj swój lejek poprzez automatyzację marketingu – wszystko to z poziomu jednej, łatwej w użyciu platformy. Dowiedz się więcej na temat produktu: EngageBay CRM

Funkcje

  • Pozyskiwanie leadów
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
  • Wielokanałowa integracja społeczna
  • Automatyzacja marketingu
  • Analiza nastrojów
  • Czat na żywo
  • Pielęgnowanie leadów
Kompleksowe narzędzie do automatyzacji z funkcjami zaopatrzenia, zasięgu, wzbogacania danych ATS (system śledzenia kandydatów) / rozwiązań CRM, zarządzania bazą danych i synchronizacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jobin.cloud
Jobin.cloud to uniwersalne narzędzie do automatyzacji, które umożliwia wyszukiwanie i angażowanie ludzi. Importuj zbiorczo profile, filtruj, monitoruj i zarządzaj nimi w repozytoriach z automatyczną aktualizacją. Z łatwością wybieraj najlepsze wiadomości e-mail do kontaktu, automatycznie znajduj je i kontaktuj się z nimi luzem za pomocą spersonalizowanych pól za pośrednictwem poczty e-mail lub LinkedIn. Przypisz je do potoków i śledź wszystkie rozmowy za pomocą osi czasu, znaczników i notatek. Szybko rozwijaj sieć dzięki nieograniczonym prośbom o kontakt na LinkedIn i twórz najlepsze bazy danych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jobin.cloud

Funkcje

  • Pozyskiwanie leadów
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
  • Wielokanałowa integracja społeczna
  • Automatyzacja marketingu
  • Analiza nastrojów
  • Czat na żywo
  • Pielęgnowanie leadów
Społecznościowe narzędzia CRM Sprinklr pomagają przedsiębiorstwom tworzyć pozytywne interakcje na dużą skalę dzięki najbardziej zaawansowanemu silnikowi AI w branży.
Optymalne dla: Duże firmy zatrudniające ponad 200 pracowników Sprinklr to jedyne społecznościowe rozwiązanie CRM klasy korporacyjnej, któremu zaufało 90% ze 100 największych światowych marek. Oparty na najbardziej zaawansowanym silniku AI w branży, Sprinklr pomaga markom budować relacje i tworzyć pozytywne interakcje wszędzie tam, gdzie klienci są w ponad 35 kanałach społecznościowych i cyfrowych, a wszystko to z jednej platformy Unified-CXM. Porzuć chaos rozwiązań punktowych dzięki Sprinklr. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sprinklr

Funkcje

  • Pozyskiwanie leadów
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
  • Wielokanałowa integracja społeczna
  • Automatyzacja marketingu
  • Analiza nastrojów
  • Czat na żywo
  • Pielęgnowanie leadów
Uprość swoje rozwiązanie CRM. Wszystkie kontakty, transakcje, kalendarz, analiza linii sprzedaży w jednym miejscu.
Wszystkie kontakty, transakcje, kalendarz, analiza linii sprzedaży w jednym miejscu. Doskonale zorganizowane dane, które ułatwią pracę i przedstawią dokładny obraz działalności. Rozwiązanie RAYNET CRM pomaga sprzedawcom i menedżerom: Zapewnia przedstawicielom handlowym narzędzia służące do osiągania wyników, a menedżerom narzędzia do monitorowania biznesu i jego perspektyw na przyszłość. Dowiedz się więcej na temat produktu: RAYNET CRM

Funkcje

  • Pozyskiwanie leadów
  • Monitorowanie mediów społecznościowych
  • Wielokanałowa integracja społeczna
  • Automatyzacja marketingu
  • Analiza nastrojów
  • Czat na żywo
  • Pielęgnowanie leadów