Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Systemy rezerwacji sal konferencyjnych

Wyniki: 12 w
Event Temple to jedna z najbardziej zaawansowanych na świecie platform oprogramowania do zarządzania obiektami hotelowymi. Bezproblemowo łączy się z setkami aplikacji internetowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Event Temple
Event Temple to nowoczesna, oparta na chmurze firma zajmująca się oprogramowaniem do sprzedaży i cateringu w obiektach hotelowych i gastronomicznych, która zapewnia branży łatwe w użyciu, zintegrowane rozwiązanie w przystępnej cenie. Event Temple pomaga zwiększyć przychody, jednocześnie zwiększając wydajność i produktywność, zapewniając obiektom zestaw narzędzi sprzedażowych, w tym zarządzanie leadami i potencjalnymi klientami, e-propozycje i umowy, zarządzanie wydarzeniami i inne, a wszystko to na eleganckiej, intuicyjnej platformie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Event Temple

Funkcje

  • Raportowanie wykorzystania
  • Podpisywanie cyfrowe
  • Wielomiejscowy
  • Rezerwacja online
  • Spotkania wewnętrzne
  • Zarządzanie odwiedzającymi
Tribeloo to łatwe w użyciu rozwiązanie do rezerwacji biurek do współpracy w hybrydowym miejscu pracy Dowiedz się więcej na temat produktu: Tribeloo
Tribeloo to łatwe w użyciu rozwiązanie do rezerwacji biurka do współpracy w hybrydowym miejscu pracy. Zarządzanie zmianami jest trudne. W związku z tym Tribeloo ułatwia powrót pracowników i optymaliza cję hybrydowego miejsca pracy. Łatwa konfiguracja i intuicyjna obsługa, ułatwienie pracy zwinnych zespołów w biurze, zwiększenie wykorzystania przestrzeni i obniżenie kosztów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tribeloo

Funkcje

  • Raportowanie wykorzystania
  • Podpisywanie cyfrowe
  • Wielomiejscowy
  • Rezerwacja online
  • Spotkania wewnętrzne
  • Zarządzanie odwiedzającymi
Prosty system rezerwacji zasobów powierzchniowych w firmach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Whatspot
Whatspot to prosty system rezerwacji dla współdzielonych zasobów w firmach. Małe firmy i lokale korzystają z Whatspot, aby uprościć rezerwację sal konferencyjnych, samochodów służbowych, miejsc parkingowych i innych wspólnych zasobów firmowych. Skorzystaj z inteligentnego wyszukiwania, aby szybko znaleźć i zarezerwować odpowiednie miejsce. Dokonaj rezerwacji ad-hoc za pomocą kodów QR bezpośrednio na miejscu. Pozwól publiczności na rezerwację poszczególnych miejsc za pośrednictwem Twojej strony internetowej. Efektywne organizowanie rezerwacji za pomocą narzędzi zarządzania i kontroli dostępu. Whatspot jest oparty na chmurze, zawsze Dowiedz się więcej na temat produktu: Whatspot

Funkcje

  • Raportowanie wykorzystania
  • Podpisywanie cyfrowe
  • Wielomiejscowy
  • Rezerwacja online
  • Spotkania wewnętrzne
  • Zarządzanie odwiedzającymi
Zoptymalizuj swoje doświadczenia w miejscu pracy, uzyskaj informacje i bądź na bieżąco. Dowiedz się więcej na temat produktu: Witco
Wyświetl interaktywną mapę w Internecie, na urządzeniach mobilnych i na dużych ekranach w biurze, aby umożliwić pracownikom łatwe sprawdzenie wolnych miejsc, gdzie siedzą ich koledzy z zespołu, i jakie są dostępne udogodnienia przy biurkach. Uzyskaj dane oraz spostrzeżenia na temat wykorzystania przestrzeni i frekwencji, wyświetlane w aplikacji lub dostępne poprzez otwarty API (interfejs programowania aplikacji). Dowiedz się więcej na temat produktu: Witco

Funkcje

  • Raportowanie wykorzystania
  • Podpisywanie cyfrowe
  • Wielomiejscowy
  • Rezerwacja online
  • Spotkania wewnętrzne
  • Zarządzanie odwiedzającymi
Przyjazne dla użytkownika, szybko wdrażane rozwiązanie śledzące wykorzystanie przestrzeni do zarządzania salami konferencyjnymi. Dowiedz się więcej na temat produktu: TableAir Meeting Room Booking
Rozwiązanie TableAir do rezerwacji sal konferencyjnych to łatwe w użyciu, szybko wdrażane, bezpieczne oprogramowanie. Zarządzanie spotkaniami za pośrednictwem pulpitu witryny, aplikacji mobilnej lub lokalnego wyświetlacza w sali konferencyjnej. Możliwość tworzenia rezerwacji, sprawdzania szczegółów lub odwoływania spotkań – zautomatyzowany proces, aby zaoszczędzić czas i zoptymalizować wykorzystanie sal konferencyjnych dzięki analizie użycia przestrzeni. Integracja z kontami Microsoft 365, Outlook lub Google Calendar zapewnia Twojemu zespołowi widoczność we wszystkich systemach. Dowiedz się więcej na temat produktu: TableAir Meeting Room Booking

Funkcje

  • Raportowanie wykorzystania
  • Podpisywanie cyfrowe
  • Wielomiejscowy
  • Rezerwacja online
  • Spotkania wewnętrzne
  • Zarządzanie odwiedzającymi
System rezerwacji sal spotkań dla firm, umożliwiający im efektywne wykorzystanie sal spotkań i przekształcenie biur w hybrydowe miejsca pracy.
WorkInSync to oparty na chmurze system rezerwacji sal spotkań, który umożliwia pracownikom łatwe rezerwowanie/anulowanie rezerwacji biurowych miejsc spotkań i związanych z nimi udogodnień. Organizacje mogą korzystać z WorkInSync do automatyzacji procesu zarządzania salami spotkań w swoich biurach i optymalizacji wykorzystania sal spotkań. Jego funkcje obejmują: rezerwację opartą na potrzebach, rezerwację udogodnień na spotkaniach, integrację aplikacji wiadomości z kalendarzem (G Suite, Outlook, Microsoft Teams i Slack) oraz dane i analizy dotyczące wykorzystania i mapy interaktywne. Dowiedz się więcej na temat produktu: WorkInSync

Funkcje

  • Raportowanie wykorzystania
  • Podpisywanie cyfrowe
  • Wielomiejscowy
  • Rezerwacja online
  • Spotkania wewnętrzne
  • Zarządzanie odwiedzającymi
Kompleksowe oprogramowanie do zarządzania imprezami i miejscami wydarzeń z rozwiązaniami CRM, rezerwacjami, rejestracją, telefonem komórkowym, stroną internetową, narzędziami do raportowania i finansami.
Ungerboeck to światowe oprogramowanie do obsługi imprez, któremu zaufały tysiące klientów organizujących miliony imprez. Do grona klientów, obejmującego ponad 50 krajów, należą największe widowiska z całego świata, wspaniałe obiekty artystyczne, globalne centra kongresowe, jedne z najczęściej odwiedzanych muzeów na świecie, profesjonalne areny sportowe oraz inne wydarzenia i obiekty. Oprogramowanie do zarządzania imprezami i obiektami z rozwiązaniami CRM, rezerwacjami, rejestracją, urządzeniami mobilnymi, stronami internetowymi, raportowaniem i finansami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ungerboeck Software

Funkcje

  • Raportowanie wykorzystania
  • Podpisywanie cyfrowe
  • Wielomiejscowy
  • Rezerwacja online
  • Spotkania wewnętrzne
  • Zarządzanie odwiedzającymi
Priava to oparte na chmurze rozwiązanie do zarządzania lokalami i wydarzeniami, przeznaczone dla obiektów różnej wielkości — od sal konferencyjnych po duże stadiony.
Priava oferuje system rezerwacji sal konferencyjnych w czasie rzeczywistym, który umożliwia natychmiastowy wgląd w dostępność i rezerwację sali konferencyjnej oraz zasobów, a także wyeliminowanie podwójnej obsługi wniosków o rezerwację. Priava zapewnia średnim i dużym korporacyjnym przestrzeniom konferencyjnym, uniwersytetom i lokalnym organizacjom rządowym łatwy w użyciu interfejs internetowy. Oprogramowanie wymaga minimalnego przeszkolenia i oferuje narzędzia, takie jak dostępność wielu pokojów, raportowanie, rozwiązania CRM, katering, analityka biznesowa, sprzęt i zasoby. Dowiedz się więcej na temat produktu: Priava

Funkcje

  • Raportowanie wykorzystania
  • Podpisywanie cyfrowe
  • Wielomiejscowy
  • Rezerwacja online
  • Spotkania wewnętrzne
  • Zarządzanie odwiedzającymi
Oparta na modelu SaaS platforma do zarządzania obiektami, która pomaga firmom zarządzać przestrzenią i rozmieszczeniem miejsc.
P.O.C System to platforma SaaS, która oferuje unikalny interfejs graficzny mający na celu pomoc w zmaksymalizowaniu CRE i obszaru roboczego w firmie. Istnieją dwa rozwiązania: 1. Rozwiązanie do zarządzania powierzchnią: przeznaczone dla firm, które zarządzają budynkami biurowymi lub dochodowymi nieruchomościami komercyjnymi. 2. Rozwiązanie do przydziału miejsc: to wizualna, łatwa w użyciu platforma, która pomaga zarządzać miejscami pracy / przestrzenią biurową oraz zawiera aplikację do rezerwacji, która pozwala pracownikom na rezerwację hot-desków według potrzeb. Dowiedz się więcej na temat produktu: POC System

Funkcje

  • Raportowanie wykorzystania
  • Podpisywanie cyfrowe
  • Wielomiejscowy
  • Rezerwacja online
  • Spotkania wewnętrzne
  • Zarządzanie odwiedzającymi
Kalena to kompleksowe oprogramowanie do zarządzania i rezerwacji hybrydowych przestrzeni roboczych i wszystkich zasobów Twojej firmy.
Kalena to kompleksowe oprogramowanie do zarządzania i rezerwacji hybrydowych przestrzeni roboczych. Wszystko to w scentralizowany sposób i z jednego interfejsu. Kalena umożliwia rezerwację miejsc pracy, biurek, sal konferencyjnych, zmian w jadalni, miejsc parkingowych, a ponadto Kalena integruje wiele kalendarzy i widoków, dynamiczne mapy zajętości przestrzeni, kontrolę dostępu i komunikację e-mail dla wszystkich użytkowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: KALENA

Funkcje

  • Raportowanie wykorzystania
  • Podpisywanie cyfrowe
  • Wielomiejscowy
  • Rezerwacja online
  • Spotkania wewnętrzne
  • Zarządzanie odwiedzającymi
Rozwiązanie do zarządzania miejscem pracy, które pokochają pracownicy. Rezerwacja biurka | Rezerwacja pokoju | Planowanie tygodnia | Analityka
deskbird to ceniona aplikacja dla firm hybrydowych do zarządzania miejscem pracy zorientowana na ludzi, dostępna jako aplikacja mobilna, internetowa, Slack i MS Teams. Dzięki szybkiemu i intuicyjnem u interfejsowi użytkownika, uproszczonemu i niezawodnemu procesowi wdrażania, deskbird to pierwszy system zarządzania miejscem pracy, który zbudowano wokół użytkowników, a nie budynków. Rozwiązanie, które pokochają pracownicy. Dowiedz się więcej na temat produktu: deskbird

Funkcje

  • Raportowanie wykorzystania
  • Podpisywanie cyfrowe
  • Wielomiejscowy
  • Rezerwacja online
  • Spotkania wewnętrzne
  • Zarządzanie odwiedzającymi
Rozwiązania systemowe do zarządzania spotkaniami, biurkami i odwiedzającymi. Wszystko zintegrowane w jednym, uproszczonym cyklu
Rozwiązania dotyczące miejsc pracy opartej na aktywności (activity-based working). Zarezerwuj biurka, zaplanuj spotkania, zarezerwuj pokoje, powitaj gości i uzyskaj wgląd w dane, aby jeszcze bardziej zoptymalizować swoje miejsce pracy. Wszystkie aspekty zarządzania miejscem pracy można realizować za pomocą pełnego zestawu produktów Pronestor lub dopasować je do swoich potrzeb. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pronestor

Funkcje

  • Raportowanie wykorzystania
  • Podpisywanie cyfrowe
  • Wielomiejscowy
  • Rezerwacja online
  • Spotkania wewnętrzne
  • Zarządzanie odwiedzającymi