Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Systemy rezerwacji sal konferencyjnych

Systemy rezerwacji sal konferencyjnych są niezbędne w środowisku biurowym i dla organizatorów wydarzeń. Tego rodzaju rozwiązanie pomaga w zarządzaniu przestrzenią i zasobami na nadchodzące wydarzenia i spotkania.

Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Systemy rezerwacji sal konferencyjnych

Polska Pokaż produkty lokalne

Wyniki: 19 w

Rozwiązanie do rezerwacji POC ma na celu pomóc firmom w optymalizacji przestrzeni biurowej i dostosowaniu się do bardziej elastycznego sposobu pracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Seating Allocation Solution
Rozwiązanie P.O.C Seating Allocation Solution jest przeznaczone dla firm/przestrzeni coworkingowych i zapewnia wizualną, łatwą w użyciu platformę do zarządzania przestrzenią roboczą i ustaleniami dotyczącymi miejsc siedzących w biurze. Dzięki podglądowi przestrzeni roboczej w czasie rzeczywistym i wszechstronnym narzędziom można zaprojektować plany siedzeń, które spełniają potrzeby pracowników i maksymalizują wykorzystanie. Rozwiązanie obejmuje również przyjazną dla użytkownika aplikację do ustalania harmonogramów, która umożliwia pracownikom rezerwację miejsc i sal konferencyjnych w zależności od potrzeb, w czasie rzeczywistym i w drodze. Dowiedz się więcej na temat produktu: Seating Allocation Solution

Funkcje

  • Wielomiejscowy
  • Raportowanie wykorzystania
  • Spotkania wewnętrzne
  • Rezerwacja online
  • Zarządzanie odwiedzającymi
  • Podpisywanie cyfrowe
Przyjazne dla użytkownika, szybko wdrażane rozwiązanie śledzące wykorzystanie przestrzeni do zarządzania salami konferencyjnymi. Dowiedz się więcej na temat produktu: TableAir Meeting Room Booking
Rozwiązanie TableAir do rezerwacji sal konferencyjnych to łatwe w użyciu, szybko wdrażane, bezpieczne oprogramowanie. Zarządzaj spotkaniami za pośrednictwem pulpitu witryny, aplikacji mobilnej lub lokalnego wyświetlacza w sali konferencyjnej. Twórz rezerwacje, sprawdzaj szczegóły lub odwołuj spotkania — automatyzuj proces, aby zaoszczędzić czas i zoptymalizować wykorzystanie sal konferencyjnych dzięki analizie użycia przestrzeni. Integracja z kontami Microsoft 365, Outlook lub Google Calendar zapewnia zespołowi widoczność we wszystkich systemach. Dowiedz się więcej na temat produktu: TableAir Meeting Room Booking

Funkcje

  • Wielomiejscowy
  • Raportowanie wykorzystania
  • Spotkania wewnętrzne
  • Rezerwacja online
  • Zarządzanie odwiedzającymi
  • Podpisywanie cyfrowe
Inteligentny system rezerwacji sal konferencyjnych dla łatwej pracy hybrydowej. Rezerwuj sale konferencyjne, biurka, parkingi i dużo więcej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Smartway2
Smartway2 to inteligentny system rezerwacji sal konferencyjnych, który odbudowuje relacje twarzą w twarz, pomagając pracownikom zarezerwować wszystko, czego potrzebują na wspaniały dzień w biurze. Od rezerwacji sal konferencyjnych i biurek po parking i udogodnienia, Smartway2 to wirtualny asystent w kieszeni każdego, który ułatwia pracę hybrydową. Tysiące zespołów w 60 krajach sprawia, że ich biura stają się miejscem, w którym warto być dzięki Smartway2. Dowiedz się więcej na temat produktu: Smartway2

Funkcje

  • Wielomiejscowy
  • Raportowanie wykorzystania
  • Spotkania wewnętrzne
  • Rezerwacja online
  • Zarządzanie odwiedzającymi
  • Podpisywanie cyfrowe
Prosty system rezerwacji zasobów powierzchniowych w firmach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Whatspot
Whatspot to prosty system rezerwacji dla współdzielonych zasobów w firmach. Małe firmy i lokale korzystają z Whatspot, aby uprościć rezerwację sal konferencyjnych, samochodów służbowych, miejsc parkingowych i innych wspólnych zasobów firmowych. Skorzystaj z inteligentnego wyszukiwania, aby szybko znaleźć i zarezerwować odpowiednie miejsce. Dokonaj rezerwacji ad-hoc za pomocą kodów QR bezpośrednio na miejscu. Pozwól publiczności na rezerwację poszczególnych miejsc za pośrednictwem Twojej strony internetowej. Efektywne organizowanie rezerwacji za pomocą narzędzi zarządzania i kontroli dostępu. Whatspot jest oparty na chmurze, zawsze Dowiedz się więcej na temat produktu: Whatspot

Funkcje

  • Wielomiejscowy
  • Raportowanie wykorzystania
  • Spotkania wewnętrzne
  • Rezerwacja online
  • Zarządzanie odwiedzającymi
  • Podpisywanie cyfrowe
Tribeloo to łatwe w użyciu rozwiązanie do rezerwacji biurek do współpracy w hybrydowym miejscu pracy Dowiedz się więcej na temat produktu: Tribeloo
Tribeloo to łatwe w użyciu rozwiązanie do rezerwacji biurka do współpracy w hybrydowym miejscu pracy. Zarządzanie zmianami jest trudne. W związku z tym Tribeloo ułatwia powrót pracowników i optymalizację hybrydowego miejsca pracy. Łatwa konfiguracja i intuicyjna obsługa, ułatwienie pracy zwinnych zespołów w biurze, zwiększenie wykorzystania przestrzeni i obniżenie kosztów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tribeloo

Funkcje

  • Wielomiejscowy
  • Raportowanie wykorzystania
  • Spotkania wewnętrzne
  • Rezerwacja online
  • Zarządzanie odwiedzającymi
  • Podpisywanie cyfrowe
Oprogramowanie parkingowe dla inteligentnych biur. Automatyzacja i optymalizacja zarządzania służbowym parkingiem.
ParkOffice to oprogramowanie parkingowe dla inteligentnych biur. Oprogramowaniu zaufali światowi pracodawcy, tacy jak Sanofi, Factset czy CEPSA. Oprogramowanie ParkOffice rozwiązuje problemy parkowania i transportu pracowników dla firm na całym świecie. ParkOffice rozwiązuje problemy firm, w tym: * prognozowanie i zarządzanie zajętością parkingu, * zwiększanie lub zmniejszanie dostępności miejsc parkingowych, * eliminację nieefektywnych wydatków na nieruchomości, * generowanie przychodów z parkowania pracowników, * zmniejszenie śladu węglowego. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wayleadr

Funkcje

  • Wielomiejscowy
  • Raportowanie wykorzystania
  • Spotkania wewnętrzne
  • Rezerwacja online
  • Zarządzanie odwiedzającymi
  • Podpisywanie cyfrowe
System rezerwacji sal spotkań dla firm, umożliwiający im efektywne wykorzystanie sal spotkań i przekształcenie biur w hybrydowe miejsca pracy.
WorkInSync to oparty na chmurze system rezerwacji sal spotkań, który umożliwia pracownikom łatwe rezerwowanie/anulowanie rezerwacji biurowych miejsc spotkań i związanych z nimi udogodnień. Organizacje mogą korzystać z WorkInSync do automatyzacji procesu zarządzania salami spotkań w swoich biurach i optymalizacji wykorzystania sal spotkań. Jego funkcje obejmują: rezerwację opartą na potrzebach, rezerwację udogodnień na spotkaniach, integrację aplikacji wiadomości z kalendarzem (G Suite, Outlook, Microsoft Teams i Slack) oraz dane i analizy dotyczące wykorzystania i mapy interaktywne. Dowiedz się więcej na temat produktu: WorkInSync

Funkcje

  • Wielomiejscowy
  • Raportowanie wykorzystania
  • Spotkania wewnętrzne
  • Rezerwacja online
  • Zarządzanie odwiedzającymi
  • Podpisywanie cyfrowe
Nibol maksymalizuje pracę hybrydową, łącząc miejsca pracy, ludzi i dane.
Nibol to cyfrowe rozwiązanie, które maksymalizuje pracę hybrydową w 4 prostych krokach. 1. Umożliwia rezerwację biurek firmowych, sal konferencyjnych i wszelkich zasobów firmy, które można udostępniać. 2. Pokaż, gdzie wszyscy pracują i ułatw odbiór przestrzeni roboczej. 3. Rozszerz przestrzeń roboczą poza tradycyjne biuro. 4. Ujednolicaj dane dotyczące obecności i wykorzystania przestrzeni roboczej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Nibol

Funkcje

  • Wielomiejscowy
  • Raportowanie wykorzystania
  • Spotkania wewnętrzne
  • Rezerwacja online
  • Zarządzanie odwiedzającymi
  • Podpisywanie cyfrowe
Kompleksowe oprogramowanie do zarządzania obiektami i wydarzeniami z CRM, rezerwacją przestrzeni, cateringiem, planowaniem wydarzeń, raportowaniem i narzędziami finansowymi.
Momentus Technologies (dawniej Ungerboeck) jest globalnym dostawcą uznanego w branży oprogramowania do zarządzania obiektami i wydarzeniami. Mając ponad 60 000 użytkowników w ponad 50 krajach, Momentus zaspokaja potrzeby organizacji na całym świecie w zakresie rezerwacji wydarzeń i przestrzeni. Funkcjonalności oprogramowania obejmują sprzedaż i CRM, rezerwację przestrzeni, zarządzanie wydarzeniami, zarządzanie cateringiem, śledzenie aspektów zrównoważonego rozwoju, zarządzanie zapasami, księgowość, raportowanie i potężny interfejs API. Dowiedz się więcej na temat produktu: Momentus Technologies (formerly Ungerboeck)

Funkcje

  • Wielomiejscowy
  • Raportowanie wykorzystania
  • Spotkania wewnętrzne
  • Rezerwacja online
  • Zarządzanie odwiedzającymi
  • Podpisywanie cyfrowe
Event Temple to jedna z najbardziej zaawansowanych na świecie platform oprogramowania do zarządzania obiektami hotelowymi. Bezproblemowo łączy się z setkami aplikacji internetowych.
Event Temple to nowoczesna, oparta na chmurze firma zajmująca się oprogramowaniem do sprzedaży i cateringu w obiektach hotelowych i gastronomicznych, która zapewnia branży łatwe w użyciu, zintegrowane rozwiązanie w przystępnej cenie. Event Temple pomaga zwiększyć przychody, jednocześnie zwiększając wydajność i produktywność, zapewniając obiektom zestaw narzędzi sprzedażowych, w tym zarządzanie leadami i potencjalnymi klientami, e-propozycje i umowy, zarządzanie wydarzeniami i inne, a wszystko to na eleganckiej, intuicyjnej platformie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Event Temple

Funkcje

  • Wielomiejscowy
  • Raportowanie wykorzystania
  • Spotkania wewnętrzne
  • Rezerwacja online
  • Zarządzanie odwiedzającymi
  • Podpisywanie cyfrowe
Rozwiązanie do zarządzania miejscem pracy, które pokochają pracownicy. Rezerwacja biurka | Rezerwacja pokoju | Planowanie tygodnia | Analityka
deskbird to ceniona aplikacja dla firm hybrydowych do zarządzania miejscem pracy zorientowana na ludzi, dostępna jako aplikacja mobilna, internetowa, Slack i MS Teams. Dzięki szybkiemu i intuicyjnemu interfejsowi użytkownika, uproszczonemu i niezawodnemu procesowi wdrażania, deskbird to pierwszy system zarządzania miejscem pracy, który zbudowano wokół użytkowników, a nie budynków. Rozwiązanie, które pokochają pracownicy. Dowiedz się więcej na temat produktu: deskbird

Funkcje

  • Wielomiejscowy
  • Raportowanie wykorzystania
  • Spotkania wewnętrzne
  • Rezerwacja online
  • Zarządzanie odwiedzającymi
  • Podpisywanie cyfrowe
System rezerwacji sal konferencyjnych EMS usprawnia zarządzanie spotkaniami, zwiększa widoczność przestrzeni i zasobów oraz skraca czas planowania spotkań.
System rezerwacji sal konferencyjnych EMS firmy Accruent cieszy się zaufaniem firm w ponad 75 krajach od ponad 30 lat. Pomogła milionom klientów w pełni wykorzystać ich fizyczne przestrzenie. System rezerwacji sal EMS może pomóc organizacji obniżyć koszty, usprawnić rezerwację i stworzyć wysokiej jakości salę konferencyjną. Oprogramowanie zapewnia elastyczny i bezpieczny proces rezerwacji sal konferencyjnych i łączy się z istniejącymi narzędziami i aplikacjami. Dowiedz się więcej na temat produktu: EMS

Funkcje

  • Wielomiejscowy
  • Raportowanie wykorzystania
  • Spotkania wewnętrzne
  • Rezerwacja online
  • Zarządzanie odwiedzającymi
  • Podpisywanie cyfrowe
Zoptymalizuj swoje doświadczenia w miejscu pracy, uzyskaj informacje i bądź na bieżąco.
Wyświetl interaktywną mapę w Internecie, na urządzeniach mobilnych i na dużych ekranach w biurze, aby umożliwić pracownikom łatwe sprawdzenie wolnych miejsc, gdzie siedzą ich koledzy z zespołu, i jakie są dostępne udogodnienia przy biurkach. Uzyskaj dane oraz spostrzeżenia na temat wykorzystania przestrzeni i frekwencji, wyświetlane w aplikacji lub dostępne poprzez otwarty API (interfejs programowania aplikacji). Dowiedz się więcej na temat produktu: Witco

Funkcje

  • Wielomiejscowy
  • Raportowanie wykorzystania
  • Spotkania wewnętrzne
  • Rezerwacja online
  • Zarządzanie odwiedzającymi
  • Podpisywanie cyfrowe
Oparta na modelu SaaS platforma do zarządzania obiektami, która pomaga firmom zarządzać przestrzenią i rozmieszczeniem miejsc.
P.O.C System to platforma SaaS, która oferuje unikalny interfejs graficzny mający na celu pomoc w zmaksymalizowaniu CRE i obszaru roboczego w firmie. Istnieją dwa rozwiązania: 1. Rozwiązanie do zarządzania powierzchnią: przeznaczone dla firm, które zarządzają budynkami biurowymi lub dochodowymi nieruchomościami komercyjnymi. 2. Rozwiązanie do przydziału miejsc: to wizualna, łatwa w użyciu platforma, która pomaga zarządzać miejscami pracy / przestrzenią biurową oraz zawiera aplikację do rezerwacji, która pozwala pracownikom na rezerwację hot-desków według potrzeb. Dowiedz się więcej na temat produktu: POC System

Funkcje

  • Wielomiejscowy
  • Raportowanie wykorzystania
  • Spotkania wewnętrzne
  • Rezerwacja online
  • Zarządzanie odwiedzającymi
  • Podpisywanie cyfrowe
Kalena to kompleksowe oprogramowanie do zarządzania i rezerwacji hybrydowych przestrzeni roboczych i wszystkich zasobów Twojej firmy.
Kalena to kompleksowe oprogramowanie do zarządzania i rezerwacji hybrydowych przestrzeni roboczych. Wszystko to w scentralizowany sposób i z jednego interfejsu. Kalena umożliwia rezerwację miejsc pracy, biurek, sal konferencyjnych, zmian w jadalni, miejsc parkingowych, a ponadto Kalena integruje wiele kalendarzy i widoków, dynamiczne mapy zajętości przestrzeni, kontrolę dostępu i komunikację e-mail dla wszystkich użytkowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: KALENA

Funkcje

  • Wielomiejscowy
  • Raportowanie wykorzystania
  • Spotkania wewnętrzne
  • Rezerwacja online
  • Zarządzanie odwiedzającymi
  • Podpisywanie cyfrowe
Polska Produkt lokalny
Oferują intuicyjne, hybrydowe oprogramowanie do zarządzania pracą, które umożliwia rezerwację biurek i miejsc parkingowych oraz tworzenie raportów dotyczących wykorzystania biura.
Tidaro to intuicyjna aplikacja do zarządzania miejscem pracy. System rezerwacji sal Tidaros sprawia, że spotkania zespołowe stają się proste i pozwalają pracownikom pożegnać się z bólem głowy związanym z planowaniem i bezsensownymi wędrówkami po biurze. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tidaro

Funkcje

  • Wielomiejscowy
  • Raportowanie wykorzystania
  • Spotkania wewnętrzne
  • Rezerwacja online
  • Zarządzanie odwiedzającymi
  • Podpisywanie cyfrowe
QAWM optymalizuje zarządzanie przestrzenią, ruchami i rezerwacjami, zapewniając elastyczność i efektywność kosztową w ramach opartej na SaaS, wielodostępnej struktury.
Quantum AI Workspace Manager to kompleksowe, zarządzane i starannie zaprojektowane rozwiązanie do zarządzania przestrzenią roboczą. Rozszerza możliwości organizacyjne w zakresie zarządzania przestrzenią, przeprowadzkami i rezerwacjami w ramach elastycznego rozwiązania SaaS, promując wydajność operacyjną. Rozwiązanie zapewnia zrównoważone podejście, zwiększając efektywność kosztową i usprawniając operacje w zakresie funkcjonalności przestrzeni roboczej. Zwinna architektura ułatwia szybką adaptację do zmieniających się wymagań, co pozwala na optymalizację alokacji zasobów i maksymalizację produktywności. Działając w środowisku wielu dzierżawców, gwarantuje skalowalność i elastyczność, płynnie zaspokajając różnorodne potrzeby organizacyjne. Centralizacja procesów sprzyja koordynacji i współpracy poprzez promowanie sprzyjającego środowiska pracy. Ponadto podejście oparte na danych umożliwia podejmowanie świadomych decyzji z wykorzystaniem wniosków do ciągłego doskonalenia i innowacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Quantum AI WorkSpace Manager

Funkcje

  • Wielomiejscowy
  • Raportowanie wykorzystania
  • Spotkania wewnętrzne
  • Rezerwacja online
  • Zarządzanie odwiedzającymi
  • Podpisywanie cyfrowe
Ułatw sobie pracę hybrydową dzięki prostej rezerwacji biurek i zaawansowanemu zarządzaniu harmonogramem WFH/WFO (praca w domu/praca z biura) pracowników. Zacznij już dziś za darmo.
Ich prosta platforma rezerwacji biurek w połączeniu z wydajnym zarządzaniem różnorodnymi hybrydowymi harmonogramami pracy zespołów sprawia, że praca hybrydowa jest łatwa. W ciągu zaledwie kilku minut możesz przesłać własne plany pięter na miejsce i przeciągnąć i upuścić przestrzenie do rezerwacji. Spraw, by wszystko można było zarezerwować, np. biurka, parking, szafki, sale konferencyjne i kapsuły. Uzupełnij swoje przestrzenie o bogate opisy, takie jak biurka stojące, pojemność, dostępność i wszystkie informacje związane z obiektem. Używana przez przedsiębiorstwa takie jak NHS. Dowiedz się więcej na temat produktu: WiggleDesk

Funkcje

  • Wielomiejscowy
  • Raportowanie wykorzystania
  • Spotkania wewnętrzne
  • Rezerwacja online
  • Zarządzanie odwiedzającymi
  • Podpisywanie cyfrowe
Convene in Teams (CiT) jest najlepszym towarzyszem spotkań w MS Teams, płynnie integrującym się z Microsoft Apps w celu zapewnienia płynnego przebiegu spotkania.
Convene in Teams jest przeznaczony dla organizacji wykorzystujących architekturę Microsoft do prowadzenia spotkań. Uprość przepływy pracy Microsoftu w MS Teams – nie musisz używać wielu aplikacji MS. Maksymalnie wykorzystaj inwestycję firmy Microsoft dzięki Board Portal w Teams. Dowiedz się więcej na temat produktu: Convene in Teams

Funkcje

  • Wielomiejscowy
  • Raportowanie wykorzystania
  • Spotkania wewnętrzne
  • Rezerwacja online
  • Zarządzanie odwiedzającymi
  • Podpisywanie cyfrowe