Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 166 w
System rezerwacji sal spotkań dla firm, umożliwiający im efektywne wykorzystanie sal spotkań i przekształcenie biur w hybrydowe miejsca pracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: WorkInSync
WorkInSync to oparty na chmurze system rezerwacji sal spotkań, który umożliwia pracownikom łatwe rezerwowanie/anulowanie rezerwacji biurowych miejsc spotkań i związanych z nimi udogodnień. Organizacje mogą korzystać z WorkInSync do automatyzacji procesu zarządzania salami spotkań w swoich biurach i optymalizacji wykorzystania sal spotkań. Jego funkcje obejmują: rezerwację opartą na potrzebach, rezerwację udogodnień na spotkaniach, integrację aplikacji wiadomości z kalendarzem (G Suite, Outlook, Microsoft Teams i Slack) oraz dane i analizy dotyczące wykorzystania i mapy interaktywne. Dowiedz się więcej na temat produktu: WorkInSync

Funkcje

  • Raportowanie wykorzystania
  • Podpisywanie cyfrowe
  • Wielomiejscowy
  • Rezerwacja online
  • Spotkania wewnętrzne
  • Zarządzanie odwiedzającymi
Oparta na modelu SaaS platforma do zarządzania obiektami, która pomaga firmom zarządzać przestrzenią i rozmieszczeniem miejsc. Dowiedz się więcej na temat produktu: POC System
P.O.C System to platforma SaaS, która oferuje unikalny interfejs graficzny mający na celu pomoc w zmaksymalizowaniu CRE i obszaru roboczego w firmie. Istnieją dwa rozwiązania: 1. Rozwiązanie do zarządzania powierzchnią: przeznaczone dla firm, które zarządzają budynkami biurowymi lub dochodowymi nieruchomościami komercyjnymi. 2. Rozwiązanie do przydziału miejsc: to wizualna, łatwa w użyciu platforma, która pomaga zarządzać miejscami pracy / przestrzenią biurową oraz zawiera aplikację do rezerwacji, która pozwala pracownikom na rezerwację hot-desków według potrzeb. Dowiedz się więcej na temat produktu: POC System

Funkcje

  • Raportowanie wykorzystania
  • Podpisywanie cyfrowe
  • Wielomiejscowy
  • Rezerwacja online
  • Spotkania wewnętrzne
  • Zarządzanie odwiedzającymi
Prosty system rezerwacji zasobów powierzchniowych w firmach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Whatspot
Whatspot to prosty system rezerwacji dla współdzielonych zasobów w firmach. Małe firmy i lokale korzystają z Whatspot, aby uprościć rezerwację sal konferencyjnych, samochodów służbowych, miejsc parkingowych i innych wspólnych zasobów firmowych. Skorzystaj z inteligentnego wyszukiwania, aby szybko znaleźć i zarezerwować odpowiednie miejsce. Dokonaj rezerwacji ad-hoc za pomocą kodów QR bezpośrednio na miejscu. Pozwól publiczności na rezerwację poszczególnych miejsc za pośrednictwem Twojej strony internetowej. Efektywne organizowanie rezerwacji za pomocą narzędzi zarządzania i kontroli dostępu. Whatspot jest oparty na chmurze, zawsze Dowiedz się więcej na temat produktu: Whatspot

Funkcje

  • Raportowanie wykorzystania
  • Podpisywanie cyfrowe
  • Wielomiejscowy
  • Rezerwacja online
  • Spotkania wewnętrzne
  • Zarządzanie odwiedzającymi
Tripleseat is a Sales and Event Management web application that increases event sales and streamlines the planning process.
Tripleseat is a Sales and Event Management web application that generates sales and streamlines the planning process for restaurants, hotels, and unique venues. It is the first web-based system created by hospitality event managers for hospitality event managers. Since 2008 Tripleseat has taken the restaurant business by storm providing solutions and simplifying the event process from start to finish. Over 2,500 venues and18,000+ event industry expert trust Tripleseat. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tripleseat

Funkcje

  • Raportowanie wykorzystania
  • Podpisywanie cyfrowe
  • Wielomiejscowy
  • Rezerwacja online
  • Spotkania wewnętrzne
  • Zarządzanie odwiedzającymi
Envoy Rooms provides an easy solution to book meeting rooms, free up unused space, and gain insight.
Envoy Rooms provides a simple solution to book meeting rooms, free up unused space, and gain insight into how to make the most of your meeting space. Rooms help your team manage the logistics of their meetings in the way that works best for them—via desktop, mobile, Slack, Microsoft Teams, or from the iPad outside the room. With access to analytics on room usage, you can make more informed decisions about your space that help you save valuable time, energy, and money. Dowiedz się więcej na temat produktu: Envoy

Funkcje

  • Raportowanie wykorzystania
  • Podpisywanie cyfrowe
  • Wielomiejscowy
  • Rezerwacja online
  • Spotkania wewnętrzne
  • Zarządzanie odwiedzającymi
Skedda makes it a pleasure to manage the demand for your workplace spaces such as meeting rooms, desks and presentation areas.
Scheduling the shared spaces in a busy office can be a challenge. Designed specifically for this type of use, Skedda is perfect for meeting rooms, desks, hot desks, conference rooms, company resources and presentation areas. With Skedda you can ensure that spaces are booked fairly, that privacy and accountability are upheld for each user, and that double-bookings never happen! Dowiedz się więcej na temat produktu: Skedda

Funkcje

  • Raportowanie wykorzystania
  • Podpisywanie cyfrowe
  • Wielomiejscowy
  • Rezerwacja online
  • Spotkania wewnętrzne
  • Zarządzanie odwiedzającymi
Desk reservation and meeting room management in one simple portal and mobile app. Quick setup and easy onboarding.
Managing Meeting Rooms in Clearooms gives you incredibly feature rich room booking that can be managed through the app or on wall consoles. Integration with Office 365/Active Directory or G-Suite provides all your team clear visibility and control of your meeting rooms and allows users that are on separate systems can book shared meeting rooms. Integration is via a secure service account on your Microsoft or GSuite account providing peace of mind for IT and compliance teams. Dowiedz się więcej na temat produktu: Clearooms

Funkcje

  • Raportowanie wykorzystania
  • Podpisywanie cyfrowe
  • Wielomiejscowy
  • Rezerwacja online
  • Spotkania wewnętrzne
  • Zarządzanie odwiedzającymi
FMS:Employee features desk and resource scheduling, interactive floorplans, contactless workflows, visitor management and much more.
FMS:Employee is an integrated scheduling platform that boosts employee productivity with smart, intuitive workspace management. From desk-sharing solutions and interactive floorplans to room reservations and digital signage, we deliver a superior workplace and employee experience. A Graph API Outlook add-in and mobile scheduling solidifies the digital workplace for remote, mobile and distributed employees. IoT sensors give insight into utilization, optimizing flexible work environments. Dowiedz się więcej na temat produktu: FMS:Workplace

Funkcje

  • Raportowanie wykorzystania
  • Podpisywanie cyfrowe
  • Wielomiejscowy
  • Rezerwacja online
  • Spotkania wewnętrzne
  • Zarządzanie odwiedzającymi
Share side-by-side schedules for appointments, group meetings, conference rooms, resources, facilities, and more.
Office Tracker provides you with a total office management solution that simplifies scheduling, customer management, time management, and group communications. Your entire office saves time, eliminates mistakes and improves productivity. Automate your entire scheduling process and schedule and share information for people, rooms, resources. Dowiedz się więcej na temat produktu: Office Tracker

Funkcje

  • Raportowanie wykorzystania
  • Podpisywanie cyfrowe
  • Wielomiejscowy
  • Rezerwacja online
  • Spotkania wewnętrzne
  • Zarządzanie odwiedzającymi
Event Temple to jedna z najbardziej zaawansowanych na świecie platform oprogramowania do zarządzania obiektami hotelowymi. Bezproblemowo łączy się z setkami aplikacji internetowych.
Event Temple to nowoczesna, oparta na chmurze firma zajmująca się oprogramowaniem do sprzedaży i cateringu w obiektach hotelowych i gastronomicznych, która zapewnia branży łatwe w użyciu, zintegrowane rozwiązanie w przystępnej cenie. Event Temple pomaga zwiększyć przychody, jednocześnie zwiększając wydajność i produktywność, zapewniając obiektom zestaw narzędzi sprzedażowych, w tym zarządzanie leadami i potencjalnymi klientami, e-propozycje i umowy, zarządzanie wydarzeniami i inne, a wszystko to na eleganckiej, intuicyjnej platformie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Event Temple

Funkcje

  • Raportowanie wykorzystania
  • Podpisywanie cyfrowe
  • Wielomiejscowy
  • Rezerwacja online
  • Spotkania wewnętrzne
  • Zarządzanie odwiedzającymi
CalendarWiz offers everything organizations need in one calendar. One link to share. One click to update everyone.
CalendarWiz offers everything organizations need in one calendar. Boost communication with our shared calendar features, website plugins and mobile app. New features include Invite with RSVP, Image & File Manager, and Email Subscribers with signup form. Free email support included with all plans. Dowiedz się więcej na temat produktu: CalendarWiz

Funkcje

  • Raportowanie wykorzystania
  • Podpisywanie cyfrowe
  • Wielomiejscowy
  • Rezerwacja online
  • Spotkania wewnętrzne
  • Zarządzanie odwiedzającymi
With iOFFICE Space Panels, you can create new reservations, extend a meeting, end a reservation early, and submit service requests.
At iOFFICE, we believe reserving a meeting room should be the easiest part of your day. Our room reservation software already makes it easy, but we wanted to make it even easier - as easy as walking by a room and looking in the window. With Space Panels, you can turn any iPad into a room scheduling panel to create new reservations, extend a meeting, end a reservation early, submit service requests, and more. Dowiedz się więcej na temat produktu: iOFFICE

Funkcje

  • Raportowanie wykorzystania
  • Podpisywanie cyfrowe
  • Wielomiejscowy
  • Rezerwacja online
  • Spotkania wewnętrzne
  • Zarządzanie odwiedzającymi
A platform to help manage a return to the office, hybrid workplace, meeting rooms and to understand how the workplace is used.
Workplace experience software to help you manage and optimize conference rooms in your office. Robin is the first workplace platform that puts people before places. Used by businesses of all sizes to successfully manage hybrid work, today Robin schedules meetings, desks, and people in thousands of offices around the world. Robin empowers people to choose how and where they work while providing organizations with the tools and insights needed to succeed Dowiedz się więcej na temat produktu: Robin

Funkcje

  • Raportowanie wykorzystania
  • Podpisywanie cyfrowe
  • Wielomiejscowy
  • Rezerwacja online
  • Spotkania wewnętrzne
  • Zarządzanie odwiedzającymi
Cloud-based workplace analytics platform that helps companies maximize workspace utilization and employee efficiency.
The Teem Workplace Experience Platform integrates dynamic suites of tools into the physical and digital workplace. Employee-focused meeting tools, conference room displays, visitor management, and more work together to surface data on how space and facilities are used. Innovative companies like Box, LinkedIn, GE, Boston Consulting Group, and Airbnb use Teem to increase employee productivity and facilitate data-driven decision making. Dowiedz się więcej na temat produktu: Teem

Funkcje

  • Raportowanie wykorzystania
  • Podpisywanie cyfrowe
  • Wielomiejscowy
  • Rezerwacja online
  • Spotkania wewnętrzne
  • Zarządzanie odwiedzającymi
Sustainable devices and accessories for efficient rooms management
The easiest to use solutions and devices for your hybrid workspace. Joan combines ultra-sustainable ePaper displays with five user-friendly solutions for efficient and pleasant end-to-end workplace management. Start managing your hybrid workplace in minutes. Dowiedz się więcej na temat produktu: Joan

Funkcje

  • Raportowanie wykorzystania
  • Podpisywanie cyfrowe
  • Wielomiejscowy
  • Rezerwacja online
  • Spotkania wewnętrzne
  • Zarządzanie odwiedzającymi
Kompleksowe oprogramowanie do zarządzania imprezami i miejscami wydarzeń z rozwiązaniami CRM, rezerwacjami, rejestracją, telefonem komórkowym, stroną internetową, narzędziami do raportowania i finansami.
Ungerboeck to światowe oprogramowanie do obsługi imprez, któremu zaufały tysiące klientów organizujących miliony imprez. Do grona klientów, obejmującego ponad 50 krajów, należą największe widowiska z całego świata, wspaniałe obiekty artystyczne, globalne centra kongresowe, jedne z najczęściej odwiedzanych muzeów na świecie, profesjonalne areny sportowe oraz inne wydarzenia i obiekty. Oprogramowanie do zarządzania imprezami i obiektami z rozwiązaniami CRM, rezerwacjami, rejestracją, urządzeniami mobilnymi, stronami internetowymi, raportowaniem i finansami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ungerboeck Software

Funkcje

  • Raportowanie wykorzystania
  • Podpisywanie cyfrowe
  • Wielomiejscowy
  • Rezerwacja online
  • Spotkania wewnętrzne
  • Zarządzanie odwiedzającymi
Tribeloo to łatwe w użyciu rozwiązanie do rezerwacji biurek do współpracy w hybrydowym miejscu pracy
Tribeloo to łatwe w użyciu rozwiązanie do rezerwacji biurka do współpracy w hybrydowym miejscu pracy. Zarządzanie zmianami jest trudne. W związku z tym Tribeloo ułatwia powrót pracowników i optymaliza cję hybrydowego miejsca pracy. Łatwa konfiguracja i intuicyjna obsługa, ułatwienie pracy zwinnych zespołów w biurze, zwiększenie wykorzystania przestrzeni i obniżenie kosztów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tribeloo

Funkcje

  • Raportowanie wykorzystania
  • Podpisywanie cyfrowe
  • Wielomiejscowy
  • Rezerwacja online
  • Spotkania wewnętrzne
  • Zarządzanie odwiedzającymi
Desk and meeting room booking system, hybrid work planning, digital signage, and visitor management solutions. Just plug and play.
YAROOMS is a hybrid workplace software suite consisting of desk and meeting room booking system, work planning, digital signage, and visitor management solutions. With focus on ease-of-use and efficiency, YAROOMS is fitted to all business sizes and needs. From room reservation to hybrid work enablement - just plug and play. Our customers report significant savings on real estate costs and employee time while experiencing a boost in scheduling efficiency and employee satisfaction. Dowiedz się więcej na temat produktu: YAROOMS

Funkcje

  • Raportowanie wykorzystania
  • Podpisywanie cyfrowe
  • Wielomiejscowy
  • Rezerwacja online
  • Spotkania wewnętrzne
  • Zarządzanie odwiedzającymi
Vyte is the scheduling software you need to save your time by planning all of your appointments 10x faster.
Vyte is the all-in-one scheduling solution for any professionals and enterprises that will help you get rid of the boring and time-consuming task that is planning appointments. Packed with many powerful scheduling features, Vyte is the perfect virtual assistant that will help you make the most out of your time. From group scheduling to one-on-one meetings, there is no appointment Vyte can't schedule. Easily sync any type of online calendar, and gain more visibility on your availabilities. Dowiedz się więcej na temat produktu: Vyte

Funkcje

  • Raportowanie wykorzystania
  • Podpisywanie cyfrowe
  • Wielomiejscowy
  • Rezerwacja online
  • Spotkania wewnętrzne
  • Zarządzanie odwiedzającymi
OfficeRnD Flex helps flex space operators, property managers, and landlords manage a flex space business the smart way.
OfficeRnD Flex is the ultimate platform for flex space operators. It helps them automate administrative processes such as billing, meeting room bookings, and more. It also allows them to make data-driven decisions about their business with reports and analytics functionality. OfficeRnD Flex comes both as a web platform and a suite of customer-facing mobile apps that help operators provide the best digital experience to their members and visitors. Dowiedz się więcej na temat produktu: OfficeRnD Flex

Funkcje

  • Raportowanie wykorzystania
  • Podpisywanie cyfrowe
  • Wielomiejscowy
  • Rezerwacja online
  • Spotkania wewnętrzne
  • Zarządzanie odwiedzającymi
Book rooms fast using any device. Reduce no shows. Maximize space. OfficeSpace makes room booking easy for you and your people.
Suited for companies with 500+ employees, with busy meeting rooms. OfficeSpace makes room booking easy by integrating with your calendar and updates availability in real-time. See the features available in each room, and book rooms using any device. With a suite of powerful tools to help you manage every aspect of your workplace, OfficeSpace simplifies room booking and delivers the ultimate employee experience. Book a demo and see why companies love OfficeSpace. Dowiedz się więcej na temat produktu: OfficeSpace

Funkcje

  • Raportowanie wykorzystania
  • Podpisywanie cyfrowe
  • Wielomiejscowy
  • Rezerwacja online
  • Spotkania wewnętrzne
  • Zarządzanie odwiedzającymi
EMS helps lower meeting management overhead and overtime, improve meeting and resource visibility, and reduce meeting scheduling time.
EMS is a meeting room booking system: scheduling made easy. Trusted Across 75+ Countries. 30+ years. EMS has helped millions of customers make the most of their valuable spaces. EMS room booking system can help your organization cut costs, streamline booking and create a top-notch conference room experience at your space. From start to finish, EMS offers a flexible and secure reservation and meeting room booking process. Connect to existing tools and apps. Integrate with building systems. Dowiedz się więcej na temat produktu: EMS

Funkcje

  • Raportowanie wykorzystania
  • Podpisywanie cyfrowe
  • Wielomiejscowy
  • Rezerwacja online
  • Spotkania wewnętrzne
  • Zarządzanie odwiedzającymi
Eden builds HR and workplace tools so your team can work wonders.
Eden provides people operations software for employee-centric teams through Flexible Office and People Success suites. SaaS product offerings include Visitor Management, Desk Booking, Performance Management, Room Scheduling, Internal Ticketing, Team Safety, and Deliveries. Dowiedz się więcej na temat produktu: Eden Workplace

Funkcje

  • Raportowanie wykorzystania
  • Podpisywanie cyfrowe
  • Wielomiejscowy
  • Rezerwacja online
  • Spotkania wewnętrzne
  • Zarządzanie odwiedzającymi
Flexible, affordable and beautifully simple to use appointment scheduling & booking software for small businesses and sports clubs
Appointment scheduling and booking software for small businesses that's powerful, simple to use and affordable. Ultimate scheduling flexibility that allows multiple staff, resources and locations. Take bookings that require combined resources and staff. Manage online and manual payments all in one place. Create public and membership bookings for services, classes, courses and workshops. Your customers can see and manage their bookings via their own completely independent account. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jezzam

Funkcje

  • Raportowanie wykorzystania
  • Podpisywanie cyfrowe
  • Wielomiejscowy
  • Rezerwacja online
  • Spotkania wewnętrzne
  • Zarządzanie odwiedzającymi
The platform that coordinates your people, projects, and spaces. Create meaningful connections by enabling in-person collaboration and
Your complete toolkit to make hybrid work for your people and spaces. A full suite of easy-to-use hybrid working software designed to improve the coordination of people, space. By building the operating system for the future of work, we help teams feel trusted and empowered to make the best choices about how, when and where they get their best work done. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kadence

Funkcje

  • Raportowanie wykorzystania
  • Podpisywanie cyfrowe
  • Wielomiejscowy
  • Rezerwacja online
  • Spotkania wewnętrzne
  • Zarządzanie odwiedzającymi
Reduces energy use 20-40% by returning HVAC to unoccupied settings between events. Powerful, flexible and compatible with many systems.
Events2HVAC is the easy way to save energy, time, and money. It reduces energy use 20-40% by returning HVAC to unoccupied settings between events. Pre-start times ensure rooms are comfortable when the next event begins. Managers save 2-20 hours/week by NOT entering exception schedules for special events. Energy costs are reduced an average of $0.50 per square foot annually. Events2HVAC is powerful, flexible, and compatible with many systems. This software is the facility manager's autopilot! Dowiedz się więcej na temat produktu: Events2HVAC

Funkcje

  • Raportowanie wykorzystania
  • Podpisywanie cyfrowe
  • Wielomiejscowy
  • Rezerwacja online
  • Spotkania wewnętrzne
  • Zarządzanie odwiedzającymi
UMA is workplace software that connects your office tech, supports resource scheduling and delivers data driven actionable insight.
UMA is a workplace software as a service platform. UMA integrates existing and new workplace technology into a single pane-of-glass dashboard including audio visual and IoT sensor devices. UMA digitises your office floor map and improves employee user experiences through web and mobile applications to improve resource scheduling and deliver data driven analytics on occupancy and environmental metrics to help adapt to the changing needs of the workforce hybrid workplace strategy. Dowiedz się więcej na temat produktu: UMA Vision

Funkcje

  • Raportowanie wykorzystania
  • Podpisywanie cyfrowe
  • Wielomiejscowy
  • Rezerwacja online
  • Spotkania wewnętrzne
  • Zarządzanie odwiedzającymi
A cloud-based office hoteling and management tool that provides online seat reservations, room reservations, and space usage reporting.
Maptician is a cloud-based office hoteling and occupancy management tool that helps companies effectively manage a hybrid workplace model. With Maptician, employees can easily make seat and room reservations from their desktop or mobile app and see when and where other employees will be in the office. Easily know who is remote and in-office, optimize your physical space, and drive employee collaboration. Dowiedz się więcej na temat produktu: Maptician

Funkcje

  • Raportowanie wykorzystania
  • Podpisywanie cyfrowe
  • Wielomiejscowy
  • Rezerwacja online
  • Spotkania wewnętrzne
  • Zarządzanie odwiedzającymi
Priava is a cloud-based venue and event management solution aimed at venues of all sizes - from meeting rooms through to large stadia.
Priava offers a real time meeting room booking system, enabling you to view availability and book a meeting room and resources instantly, and eliminate double handling of booking requests. Priava provides medium to large corporate meeting spaces, universities and local government organisations an easy-to-use web interface. The software requires minimal training, and offer tools such as multi-room availability, reporting, CRM, catering, business intelligence, equipment and resource requirements. Dowiedz się więcej na temat produktu: Priava

Funkcje

  • Raportowanie wykorzystania
  • Podpisywanie cyfrowe
  • Wielomiejscowy
  • Rezerwacja online
  • Spotkania wewnętrzne
  • Zarządzanie odwiedzającymi
Booking a meeting room should be quick and simple. Our tool combines a website with at-room tablets to provide real-time availability.
At Roomzilla, we believe that booking a meeting room should be quick and simple. We're offer a seamless software that blends into your workflow and increases the efficiency of your rooms and office resources. Our tool combines a website in harmony with onsite tablet displays to provide real-time access to reservation and availability information. Roomzilla eliminates the stressful logistics and social awkwardness. Dowiedz się więcej na temat produktu: Roomzilla

Funkcje

  • Raportowanie wykorzystania
  • Podpisywanie cyfrowe
  • Wielomiejscowy
  • Rezerwacja online
  • Spotkania wewnętrzne
  • Zarządzanie odwiedzającymi
Our software is cloud-based and designed to help venues market and manage their function space, catering, and more; all in one place.
With more than 5,000 users, iVvy Venue Management is cloud-based software designed to help venues market and manage their function space, catering, equipment & accommodation all in one place. Using our software venues can easily manage enquiries & bookings, & provide reporting & visibility across the entire business. Our software is used by some of the world's iconic venues as well as small restaurants with event function space & large hotel chains with multiple properties & event spaces. Dowiedz się więcej na temat produktu: iVvy Venue Management

Funkcje

  • Raportowanie wykorzystania
  • Podpisywanie cyfrowe
  • Wielomiejscowy
  • Rezerwacja online
  • Spotkania wewnętrzne
  • Zarządzanie odwiedzającymi
A feature-rich meeting room booking platform designed to optimize the utilization of rooms and the management of resources.
Managing meeting room booking can be a headache. Rendezvous makes light work of even the most complex meeting requirements. Ideal for hybrid and distributed teams, integration with Teams and Zoom makes the process of organizing multi-location meetings a breeze. Seamless integration with Outlook ensures that all attendees and service providers are kept in the loop – double bookings and no-shows become a thing of the past. Dowiedz się więcej na temat produktu: Rendezvous Workspace Meeting Room Booking

Funkcje

  • Raportowanie wykorzystania
  • Podpisywanie cyfrowe
  • Wielomiejscowy
  • Rezerwacja online
  • Spotkania wewnętrzne
  • Zarządzanie odwiedzającymi
Technological ally for the Integral Management of Assets and Infrastructures, Facility Management and Services.
Technological ally for the Integral Management of Assets and Infrastructures of important organizations and public administrations: space management, workplace management (IWMS), maintenance management and general services, asset management, sustainability, occupational risk prevention (PRL), coordination of activities business (CAE). A benchmark in the Facility Management & Services sector, after more than 25 years of experience. Dowiedz się więcej na temat produktu: FAMA

Funkcje

  • Raportowanie wykorzystania
  • Podpisywanie cyfrowe
  • Wielomiejscowy
  • Rezerwacja online
  • Spotkania wewnętrzne
  • Zarządzanie odwiedzającymi
Appspace helps nearly 3,000 customers deliver a modern hybrid workplace experience with digital signage, space reservation, and more.
Created for the modern workplace, the space reservation feature simplifies setup and management of your workplace including room booking, desk hoteling, floor plan mapping, resource management, and analytics, all part of the Appspace platform. Dowiedz się więcej na temat produktu: Appspace

Funkcje

  • Raportowanie wykorzystania
  • Podpisywanie cyfrowe
  • Wielomiejscowy
  • Rezerwacja online
  • Spotkania wewnętrzne
  • Zarządzanie odwiedzającymi
Real-time, flexible, and user-friendly scheduling for meeting rooms.
Real-time scheduling for meeting rooms. Set user access rules and allow users to book from the web, mobile device, booking kiosks, or live maps/floorplans. Track actual usage with check-in/out procedures, auto-cancel late or no-show reservations, invite guests to reservations and request RSVPs, and integrate with your Outlook or Google calendars. Dowiedz się więcej na temat produktu: QReserve

Funkcje

  • Raportowanie wykorzystania
  • Podpisywanie cyfrowe
  • Wielomiejscowy
  • Rezerwacja online
  • Spotkania wewnętrzne
  • Zarządzanie odwiedzającymi
An all-in-one platform that helps offices, and its people, use, manage and optimize their space.
An all-in-one platform that helps offices, and it's people, use, manage and optimize their space. Zynq is empowering companies worldwide to embrace hybrid work through smart desk and room bookings, visitor management, health and vaccine screeners, collaboration tools and much more. Wraparound Enterprise Analytics give businesses the insights they need to take a data-first approach to important decisions. Trust by the best in various industries: Safeway, Ferragamo, Shipbob, and LA Dodgers. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zynq Workspace

Funkcje

  • Raportowanie wykorzystania
  • Podpisywanie cyfrowe
  • Wielomiejscowy
  • Rezerwacja online
  • Spotkania wewnętrzne
  • Zarządzanie odwiedzającymi
Gaia Workspace is a space management tool featuring room&desk booking, screening, vaccine track, task management, & visitor management.
Gaia Workspace brings flexibility and collaboration to your workplace. It includes Room & Desk Booking, Employee Screening, Test & Vaccine Tracking, Task Management, and Visitor Management. Gaia aims to fuel your workspace by lowering office costs and improving utilization. Dowiedz się więcej na temat produktu: Gaia Workspace

Funkcje

  • Raportowanie wykorzystania
  • Podpisywanie cyfrowe
  • Wielomiejscowy
  • Rezerwacja online
  • Spotkania wewnętrzne
  • Zarządzanie odwiedzającymi
Cloud-based desk reservation tool that helps businesses handle space booking, access control, digital floor plans, and more.
Cloud-based desk reservation tool that helps businesses handle space booking, access control, digital floor plans, and more. Dowiedz się więcej na temat produktu: Okku

Funkcje

  • Raportowanie wykorzystania
  • Podpisywanie cyfrowe
  • Wielomiejscowy
  • Rezerwacja online
  • Spotkania wewnętrzne
  • Zarządzanie odwiedzającymi
Meetio offers smart, simple and reliable solutions for meeting room management, hot desking, wayfinding and mobile scheduling. Welcome!
Meetio's room booking solutions are ideally suited for SMEs and SMBs with a physical office, experiencing room booking issues and with a wish to optimize their room usage. Meetio set a new standard for meeting room management with the introduction of the Room-tablet in 2014. Today, Meetio offers industry leading meeting room software solutions - always with focus on simplicity, ease-of-use and efficiency. Meetio have offices in Sweden and the US and serves happy customers around the globe. Dowiedz się więcej na temat produktu: Meetio

Funkcje

  • Raportowanie wykorzystania
  • Podpisywanie cyfrowe
  • Wielomiejscowy
  • Rezerwacja online
  • Spotkania wewnętrzne
  • Zarządzanie odwiedzającymi
Easy-to-use, advanced when you need. Meeting room booking displays and beyond.
Room Display 6 (RD6) takes professional room scheduling to an unprecedented level when it comes to features, while still enacting GOGET's core value of keeping it simple. The in-house designed model One device offers a smooth experience for users who prefer a complete solution over hardware bundles. RD6 supports direct integration with Outlook, Exchange, Office 365 & G-Suite. RD6 has all features typically required, incl Digital Signage capabilities & Code/NFC/RFID authentication. Dowiedz się więcej na temat produktu: Room Display 6

Funkcje

  • Raportowanie wykorzystania
  • Podpisywanie cyfrowe
  • Wielomiejscowy
  • Rezerwacja online
  • Spotkania wewnętrzne
  • Zarządzanie odwiedzającymi
Event Management, Booking, CRM, Staff Scheduling and Online Payment Platform for Venues, Hotels, Restaurants and Caterers,
Event Booking Engines is a cloud based Event Booking Platform for Venues, Hotels, Restaurants and Caterers. We provide event based CRM, online payments, proposal and contract management, online contract signatures, BEO's, calendar, multi-location and room scheduling, staff scheduling, documents, ticket sales and lead tracking. We also offer many automations and product integrations. We help you to easily and centrally manage your business, save time, increase revenue and reduce cost. Dowiedz się więcej na temat produktu: Event Booking Engines

Funkcje

  • Raportowanie wykorzystania
  • Podpisywanie cyfrowe
  • Wielomiejscowy
  • Rezerwacja online
  • Spotkania wewnętrzne
  • Zarządzanie odwiedzającymi
Locaboo is ready to use for Workspaces, Meeting rooms, Coworking, Sport facilities, Educational institutions and much more.
We are unifying the entire workflow of managing and booking space for modern organizations and teams, so everyone gets the easiest possible access to space, sport and events in no time, anytime and with no effort. Locaboo is the leading venue management platform for space, sport and event in Europe. Our platform is ready to use for Workspaces, Meeting rooms, Coworking, Sport facilities, Educational institutions as well as Culture and event rooms and much much more... Dowiedz się więcej na temat produktu: Locaboo

Funkcje

  • Raportowanie wykorzystania
  • Podpisywanie cyfrowe
  • Wielomiejscowy
  • Rezerwacja online
  • Spotkania wewnętrzne
  • Zarządzanie odwiedzającymi
Schedule meetings, book meeting rooms, hot desks, catering and extra service from within your familiar Outlook environment.
Complete meeting room booking system for Microsoft Outlook, Exchange and Office 365. Resource Central is a user-friendly solution that helps your business optimize management of meeting rooms, resources and associated services such as catering, AV-equipment and table arrangements. Service providers are automatically notified with orders and changes. The system includes mobile Web App booking, Visitor Management and support for Skype for Business and other 3rd party video conferencing solutions. Dowiedz się więcej na temat produktu: Resource Central

Funkcje

  • Raportowanie wykorzystania
  • Podpisywanie cyfrowe
  • Wielomiejscowy
  • Rezerwacja online
  • Spotkania wewnętrzne
  • Zarządzanie odwiedzającymi
Increase sales by 28% with our Sales Management and Revenue Growth software. Available in English and Arabic.
Flash Lead is a cloud-based Sales Management and Revenue Growth software designed to streamline your sales pipeline, whatever your company size or business sector, Flash Lead products will take your performance to the next level. Choose from our products: Flash Lead Essential, Flash Lead Pro centralized communication on Whatsapp Business with Marketing automation features and next level lead capture and tracking. Dowiedz się więcej na temat produktu: Flash Lead

Funkcje

  • Raportowanie wykorzystania
  • Podpisywanie cyfrowe
  • Wielomiejscowy
  • Rezerwacja online
  • Spotkania wewnętrzne
  • Zarządzanie odwiedzającymi
Cloud-based facility management tool for 1000+ employee companies to manage Space, Assets, Properties, enhance efficiency of employees
QuickFMS is a cloud-based facility management software platform for managing your Space, Assets, Properties and Shared services like Conference rooms and Guest Houses. It's a one-stop destination for organizing, structuring and running your business and infrastructure for maximizing your company's efficiency and performance. Suitable for companies with 1000+ employees, we ensure an all-around result for your company by helping you achieve a smoother operation and happier employees. Dowiedz się więcej na temat produktu: QuickFMS

Funkcje

  • Raportowanie wykorzystania
  • Podpisywanie cyfrowe
  • Wielomiejscowy
  • Rezerwacja online
  • Spotkania wewnętrzne
  • Zarządzanie odwiedzającymi
Advanced workspace management software with features like Meeting Room Booking, Visitor Management, Member management, Desk Booking etc
Advanced workspace management software for new-age offices, coworking spaces & flex offices. With features like Meeting Room Booking & Touchless Visitor Management, Workspace analytics, Desk Booking, Internal Ticketing, and Support Engage makes it easy to streamline your workspace in this challenging environment. For Coworking & Flex Spaces, managing your members with automated contracts, billing and resources was never this easy. Members also get intuitive mobile apps with your branding Dowiedz się więcej na temat produktu: Engage

Funkcje

  • Raportowanie wykorzystania
  • Podpisywanie cyfrowe
  • Wielomiejscowy
  • Rezerwacja online
  • Spotkania wewnętrzne
  • Zarządzanie odwiedzającymi
Witco is an all-in-one app for life at work.
Witco is a Worktech solution for workplace management, hybrid work management, and employee experience. From booking a desk or a meeting room to smart office tools, lifestyle services, and access to the office community life... Witco helps your employees stay connected to each other and their company, improving productivity and well-being at work. Dowiedz się więcej na temat produktu: Witco

Funkcje

  • Raportowanie wykorzystania
  • Podpisywanie cyfrowe
  • Wielomiejscowy
  • Rezerwacja online
  • Spotkania wewnętrzne
  • Zarządzanie odwiedzającymi
Book meeting space in real-time with Samsung SDS.
Our cloud-based conference room scheduling software allows your employees to use a web and/or mobile (Android/iOS supported) application to view available meeting space in real-time and instantly reserve a meeting room anywhere and at any time ensuring that conference room scheduling is intuitive, seamless and friction-less. Dowiedz się więcej na temat produktu: Samsung SDS

Funkcje

  • Raportowanie wykorzystania
  • Podpisywanie cyfrowe
  • Wielomiejscowy
  • Rezerwacja online
  • Spotkania wewnętrzne
  • Zarządzanie odwiedzającymi
Meeting room, desk & workspace booking solutions. Helping you get back to work safely with a range of smart technology and features.
Meeting room, desk & workspace booking solutions. A simple solution for the management of meeting rooms, desks and huddle-spaces. On-premise or SaaS based, ResourceXpress gives you the power to reduce overheads and improve workspace productivity in a scalable meeting room booking system. Reserve meeting rooms and workspaces in different offices across different time zones, whether you’re in or out the office using a range of mobile, web-based apps or using your familiar booking system. Dowiedz się więcej na temat produktu: ResourceXpress

Funkcje

  • Raportowanie wykorzystania
  • Podpisywanie cyfrowe
  • Wielomiejscowy
  • Rezerwacja online
  • Spotkania wewnętrzne
  • Zarządzanie odwiedzającymi
Meeting Hub provides purpose-built space booking software that integrates seamlessly with your website. Take bookings any time of day!
Meeting Hub is a leading provider of an integrated workspace booking solution simplifying the booking of desks, meeting rooms and collaborative spaces. Create booking rules, policies and custom discounts at the touch of a button. Take instant bookings at any time of day from your website, optimising occupancy and processing payments instantly. Import Booking Data directly into your Accounting Software reducing the admin overhead associated with bookings. Experience Meeting Hub today! Dowiedz się więcej na temat produktu: Meeting Hub

Funkcje

  • Raportowanie wykorzystania
  • Podpisywanie cyfrowe
  • Wielomiejscowy
  • Rezerwacja online
  • Spotkania wewnętrzne
  • Zarządzanie odwiedzającymi