Wyniki: 21 w
Freshdesk Messaging to nowoczesne oprogramowanie do przesyłania wiadomości, stworzone z myślą o zespołach zajmujących się obsługą klienta, aby mogły komunikować się z klientami we wszystkich kanałach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshchat
Freshdesk Messaging (dawniej Freshchat) to nowoczesne oprogramowanie do obsługi wiadomości stworzone z myślą o zespołach zajmujących się sprzedażą i angażowaniem klientów, które umożliwia rozmowy z potencjalnymi klientami i klientami za pośrednictwem strony internetowej, aplikacji mobilnej lub stron społecznościowych. Odchodząc od starszego live-chatu, Freshdesk Messaging (dawniej Freshchat) pomaga firmom i ich zespołom skupić się na ciągłym i kontekstowym przekazywaniu wiadomości. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshchat

Funkcje

  • Projektowanie bez kodu
  • Rozpoznawanie mowy
  • Wielojęzyczny
  • Czat na żywo
  • Rozpoznanie zamiaru
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Bot czatowy
Jest to rozwiązanie do zarządzania komunikacją z klientami, które pomaga firmom zarządzać danymi klientów, leadami, wielokanałową komunikacją itp. Dowiedz się więcej na temat produktu: Qiscus
Jest to rozwiązanie do zarządzania komunikacją z klientami, które pomaga firmom zarządzać danymi klientów, leadami, wielokanałową komunikacją itp. Dowiedz się więcej na temat produktu: Qiscus

Funkcje

  • Projektowanie bez kodu
  • Rozpoznawanie mowy
  • Wielojęzyczny
  • Czat na żywo
  • Rozpoznanie zamiaru
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Bot czatowy
Nieustannie angażuj odwiedzających stronę internetową dzięki Pipedrive Chatbot i Live Chat. Zamień zainteresowanych klientów w kwalifikowane leady.
Zamień zainteresowanych klientów ze strony internetowej w kwalifikowane leady dzięki Pipedrive Chatbot i Live Chat. Chatbot angażuje odwiedzających stronę internetową przez całą dobę, siedem dni w tygodniu. Z łatwością dostosowuj wygląd botów, zadane pytania i odpowiedzi. Niech dostępni przedstawiciele handlowi dodadzą ludzki akcent za pomocą czatu na żywo z telefonu lub komputera. Jeśli Twój zespół jest zajęty, Chatbot wkracza do akcji, dzięki czemu żaden trop nie umknie. Oba narzędzia są dostępne w dodatku LeadBooster, który może być dodany do każdego planu Pipedrive CRM. Już dziś rozpocznij 14-dniowy okres próbny. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pipedrive

Funkcje

  • Projektowanie bez kodu
  • Rozpoznawanie mowy
  • Wielojęzyczny
  • Czat na żywo
  • Rozpoznanie zamiaru
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Bot czatowy
Userlike to pierwsze i jedyne oprogramowanie do chatu na żywo, które pomaga Twojej firmie zdobywać klientów i dbać o nich poprzez kanały komunikacyjne.
Rozwiązanie to łączy chat internetowy z wiadomościami mobilnymi. Wybierz lepszą metodę komunikacji z klientami. Dla Twoich klientów, agentów wsparcia, przedstawicieli handlowych i kierowników. Czatuj z klientami za pośrednictwem swojej strony internetowej, komunikatorów Facebook Messenger, WhatsApp i Telegram oraz SMS-ów. Połącz swój chatbot i zautomatyzuj elementy interakcji z klientami. Stworzony i mający siedzibę w Niemczech. Dzięki Userlike dane Twoje i Twoich klientów są bezpieczne dzięki rozwiązaniu komunikacyjnemu zgodnemu w 100% z RODO. Dowiedz się więcej na temat produktu: Userlike

Funkcje

  • Projektowanie bez kodu
  • Rozpoznawanie mowy
  • Wielojęzyczny
  • Czat na żywo
  • Rozpoznanie zamiaru
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Bot czatowy
Tidio to konwersacyjna platforma SI, która umożliwia zapewnienie doskonałego wsparcia klienta i generowanie sprzedaży za pomocą czatu na żywo i chatbotów.
Tidio to potężna, konwersacyjna platforma SI, która podnosi poziom wsparcia klienta i pomaga generować większą sprzedaż. Łatwo dostępny widżet czatu na żywo sprawi, że firma będzie dostępna 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu, a chatboty napędzane sztuczną inteligencją będą angażować klientów w czasie rzeczywistym, dzięki czemu będziesz mógł sprzedawać więcej. Dodatkowo można połączyć komunikatory Messenger, Instagram, czat na żywo i pocztę e-mail z wielokanałową aplikacją Tidio i odpowiadać na wszystkie wiadomości z jednego miejsca, również mobilnie. Łatwa integracja z wszystkimi stronami internetowymi i platformami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tidio

Funkcje

  • Projektowanie bez kodu
  • Rozpoznawanie mowy
  • Wielojęzyczny
  • Czat na żywo
  • Rozpoznanie zamiaru
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Bot czatowy
Smartsupp udostępnia narzędzia do wykorzystywania dialogowej sztucznej inteligencji. To platforma umożliwiająca sprawdzanie statusu zamówienia przez chatbota ze sztuczną inteligencją oraz zautomatyzowaną komunikację na żywo na czacie z chatbotem.
Smartsupp jest intuicyjną platformą typu Conversational AI (dialogowa sztuczna inteligencja) zbudowaną z myślą o firmach każdej wielkości. To narzędzie, którego funkcją jest dostarczanie zautomatyzowanej komunikacji na czacie na żywo, jak również kontrola statusów zamówień przez sztuczną inteligencję chatbota. Możliwość korzystania z czatu na żywo z agentami chatbota pozwala firmom usprawnić obsługę zapytań gości poprzez automatyzację. Dzięki temu zespół obsługi klienta może skupić się na takich aspektach jak:wzrost sprzedaży, poprawa współczynnika konwersji i zapewnianie doskonałej obsługi klienta, przy jednoczesnej obsłudze najistotniejszych zapytań od gości i klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Smartsupp

Funkcje

  • Projektowanie bez kodu
  • Rozpoznawanie mowy
  • Wielojęzyczny
  • Czat na żywo
  • Rozpoznanie zamiaru
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Bot czatowy
Genesys Cloud CX upraszcza relacje z klientami. Platforma łączy telefon, e-mail i czat w jednym narzędziu, aby lepiej dotrzeć do klienta.
Platforma Genesys Cloud CX to kompleksowe rozwiązanie nowej generacji do obsługi centrum kontaktowego w chmurze, które pomaga zarządzać i rozumieć wielokanałowe interakcje w ramach płynnej ścieżki klienta. Daj swoim pracownikom jedno narzędzie do obsługi całej komunikacji – głosowej, czatu, e-mailowej, tekstowej i nie tylko. Intuicyjny interfejs ułatwia obsługę agentom, kierownikom i administratorom IT. Dzięki wprowadzanym co tydzień funkcjom wyprzedzisz obecne i przyszłe oczekiwania klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Genesys Cloud CX

Funkcje

  • Projektowanie bez kodu
  • Rozpoznawanie mowy
  • Wielojęzyczny
  • Czat na żywo
  • Rozpoznanie zamiaru
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Bot czatowy
ChatBot to wszechstronna platforma do tworzenia, wdrażania i śledzenia chatbotów w różnych kanałach.
Zautomatyzuj zadania poprzez tworzenie wielofunkcyjnych chatbotów w oparciu o rozmaite szablony i wizualnego kreatora. Połącz ChatBota z różnymi narzędziami i platformami za pomocą uproszczonej integracji, otwartego API, wywołań webhooks i usługi Zapier. Prowadź płynne konwersacje i buduj lepsze relacje z klientami. Wysyłaj dynamiczne odpowiedzi zachęcające klientów do czatu i interakcji. Mieszaj i dopasowuj tekst, obrazy, przyciski i szybkie odpowiedzi w celu zaprezentowania marki, produktów i usług. Dowiedz się więcej na temat produktu: Chatbot

Funkcje

  • Projektowanie bez kodu
  • Rozpoznawanie mowy
  • Wielojęzyczny
  • Czat na żywo
  • Rozpoznanie zamiaru
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Bot czatowy
Zbuduj chatbota SI z wiodącymi dostawcami NLP (Dialogflow, Luis…) bez kodowania. Obsługuj intencje i podmioty w prosty sposób i bez kodu.
Dodaj sztuczną inteligencję do swojego chatbota dzięki łatwemu w użyciu interfejsowi bez kodu i połącz go z ulubionymi dostawcami NLP, takimi jak Dialogflow, Luis czy Alexa. Ułatwiliśmy obsługę zamiarów i podmiotów, aby narzędzie mogło być dostępne dla pracowników nietechnicznych. Mogą oni dodawać i aktualizować wyrażenia szkoleniowe, aby samodzielnie szkolić chatbota. Co więcej, chatbota można połączyć z rozwiązaniem CRM lub innymi narzędziami za pomocą API i wysyłać do niego informacje za pomocą webhooków, a wszystko to bez kodowania. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ideta

Funkcje

  • Projektowanie bez kodu
  • Rozpoznawanie mowy
  • Wielojęzyczny
  • Czat na żywo
  • Rozpoznanie zamiaru
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Bot czatowy
Wielokanałowe rozwiązanie do czatu na żywo z chatbotami, bazą wiedzy, automatycznymi zaproszeniami, czatami grupowymi i wieloma innymi.
Chaport to nowoczesne rozwiązanie do czatu na żywo z chatbotami, automatycznymi zaproszeniami, bazą wiedzy, integracjami z Facebookiem, Viber, Telegramem, wiadomościami offline, funkcjami czatu grupowego i wieloma innymi. Został zaprojektowany jako nowoczesny komunikator, aby komunikacja z klientami była tak łatwa i przyjemna jak rozmowa ze znajomymi. Poza tym zapewnia aplikacje internetowe, stacjonarne i mobilne, dzięki którym możesz rozmawiać z klientami z dowolnego urządzenia i lokalizacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Chaport

Funkcje

  • Projektowanie bez kodu
  • Rozpoznawanie mowy
  • Wielojęzyczny
  • Czat na żywo
  • Rozpoznanie zamiaru
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Bot czatowy
Acobot tworzy inteligentnego chatbota SI dla Twojej strony internetowej lub sklepu internetowego, dzięki czemu możesz przekształcić więcej potencjalnych klientów lub sprzedaż z istniejącego ruchu.
Acobot tworzy inteligentnego chatbota SI dla Twojej strony internetowej lub sklepu internetowego w ciągu kilku minut. Wystarczy podać adres URL strony internetowej. Aco wykona całą pracę za Ciebie. Następnie możesz przeliczyć do 50% potencjalnych klientów lub sprzedaży z istniejącego ruchu. Brak zmian w układzie strony internetowej lub ustawieniach sklepu. Nie ma potrzeby projektowania ani obsługi skryptów dialogu. Wystarczy kilka kliknięć, aby go skonfigurować. Rozpocznij rozwój swojej firmy w pięć minut i odzyskaj pracę, którą kochasz. Dowiedz się więcej na temat produktu: Acobot

Funkcje

  • Projektowanie bez kodu
  • Rozpoznawanie mowy
  • Wielojęzyczny
  • Czat na żywo
  • Rozpoznanie zamiaru
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Bot czatowy
Prototypowanie i projektowanie funkcji systemów IVR, chatbotów i asystentów głosowych w wielu kanałach: Alexa, Whatsapp, Twitter i wiele innych.
Zespoły w firmach różnej wielkości wykorzystują Botmock do szybkiego tworzenia prototypów i projektowania doświadczeń konwersacyjnych w wielu kanałach dla chatbotów, systemów IVR i asystentów głosowych. Skoncentruj się na projektowaniu konwersacji dla chatbota i pozwól Botmock poradzić sobie ze złożonością ograniczeń specyficznych dla platformy, natychmiastowych podglądów i współpracy zespołowej. Skorzystaj z bezproblemowego przekazania od projektu po opracowanie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Botmock

Funkcje

  • Projektowanie bez kodu
  • Rozpoznawanie mowy
  • Wielojęzyczny
  • Czat na żywo
  • Rozpoznanie zamiaru
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Bot czatowy
Agenci czatu głosowego i tekstowego SI, którzy docierają do bazy klientów firmy, aby pozytywnie wpłynąć na jej działalność.
Platforma połączeń elektronicznych (automatyczne połączenia przychodzące i wychodzące z SI) Agenci czatu głosowego i tekstowego SI, którzy docierają do bazy klientów firmy, aby pozytywnie wpłynąć na jej działalność. Stwórz swoją platformę agenta konwersacyjnego z hellomybot. Rozpocznij budowanie chatbota na komputerze lub na komunikatorach (Facebook Messenger, WhatsApp Business, Telegram, Slack, Skype). Tworzysz inteligentne chatboty, które mają natychmiastowy wpływ na firmę. Dowiedz się więcej na temat produktu: HelloMyBot

Funkcje

  • Projektowanie bez kodu
  • Rozpoznawanie mowy
  • Wielojęzyczny
  • Czat na żywo
  • Rozpoznanie zamiaru
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Bot czatowy
Chatboty oparte na sztucznej inteligencji mogą im w tym pomóc, zapewniając bezproblemowe rozwiązania w zakresie wsparcia klienta.
Chatboty oparte na sztucznej inteligencji mogą im w tym pomóc, zapewniając bezproblemowe rozwiązania w zakresie wsparcia klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Anfactor

Funkcje

  • Projektowanie bez kodu
  • Rozpoznawanie mowy
  • Wielojęzyczny
  • Czat na żywo
  • Rozpoznanie zamiaru
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Bot czatowy
Skontaktuj się z gośćmi i klientami 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu, na żywo lub za pomocą wiadomości, korzystając z ujednoliconego, inteligentnego rozwiązania do relacji z klientami.
Target First jest w stanie zidentyfikować odwiedzających o wysokim potencjale i umożliwia użytkownikom prowadzenie rozmów w odpowiednim czasie 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu przez odpowiedni kanał poprzez kliknięcie opcji czatu, oddzwonienia internetowego, chatbota, wiadomości, push marketingu lub umówienia spotkania. Dzięki mechanizmowi targetowania behawioralnego rozmawiasz tylko z zainteresowanymi użytkownikami. Target First to francuska firma na skalę ludzką, która oferuje swoim klientom dużą elastyczność i dostępność. Dowiedz się więcej na temat produktu: Target First

Funkcje

  • Projektowanie bez kodu
  • Rozpoznawanie mowy
  • Wielojęzyczny
  • Czat na żywo
  • Rozpoznanie zamiaru
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Bot czatowy
ASR z transkrypcją to kamień węgielny pakietu oprogramowania LumenVox, zasilany kompleksowo przez głębokie sieci neuronowe.
ASR (automatyczne rozpoznawanie mowy) z transkrypcją jest podstawą oferty oprogramowania LumenVox. Mechanizm mowy LumenVox działa na bazie sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego, zapewniając wysoką wydajność technologii głosu i mowy. Silnik ASR LumenVox, zasilany przez głębokie sieci neuronowe, przyspiesza dodawanie nowych języków i dialektów, aby służyć bardziej zróżnicowanym użytkownikom. Dowiedz się więcej na temat produktu: Speech Recognition Engine

Funkcje

  • Projektowanie bez kodu
  • Rozpoznawanie mowy
  • Wielojęzyczny
  • Czat na żywo
  • Rozpoznanie zamiaru
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Bot czatowy
Botgate to platforma marketingu konwersacyjnego i komunikacji sprzedażowej wykorzystująca sztuczną inteligencję.
Botgate to plug & play (bez kodu), w pełni konfigurowalny, konwersacyjny bot SI do marketingu i sprzedaży, którego celem jest zwiększenie pozyskiwania leadów B2B, skrócenie cyklu sprzedaży dzięki spersonalizowanym doświadczeniom oraz całodobowe angażowanie klientów 7 dni w tygodniu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Botgate

Funkcje

  • Projektowanie bez kodu
  • Rozpoznawanie mowy
  • Wielojęzyczny
  • Czat na żywo
  • Rozpoznanie zamiaru
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Bot czatowy
Wielojęzyczna konwersacyjna SI zapewniająca usługi wsparcia klienta zbliżone do ludzkich. Skontaktuj się z nami drogą mailową, aby otrzymać bezpłatną wersję demonstracyjną.
assist365 to sterowany SI bot głosowy do kompleksowej automatyzacji wsparcia klienta. Inteligentnie opracowany silnik NLU (rozumienie języka naturalnego) i NLP (przetwarzanie języka naturalnego) zapewnia klientom obsługę zbliżoną do ludzkiej w ponad 20 językach. Wdrażaj boty do różnych zastosowań, takich jak obsługa klienta, FAQ, ankiety, umawianie spotkań itp., a reszta zostanie załatwiona przez boty. Poziom skalowalności systemu assist365 i jego automatyzacja mogą pomóc w zapewnieniu całodobowej obsługi klienta za mniej niż 30% rzeczywistych kosztów. Dowiedz się więcej na temat produktu: assist365 - AI-powered Virtual Assistant

Funkcje

  • Projektowanie bez kodu
  • Rozpoznawanie mowy
  • Wielojęzyczny
  • Czat na żywo
  • Rozpoznanie zamiaru
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Bot czatowy
Uniwersalna platforma wsparcia klienta i komunikacji. CommBox ma na celu stworzenie efektywnego dialogu między Tobą a Twoimi klientami.
CommBox to kompleksowa platforma wsparcia klienta i komunikacji. CommBox ma na celu stworzenie efektywnego dialogu między Tobą a Twoimi klientami. Jako całkowicie otwarta, dopasowana i bezpieczna platforma CommBox pozwala na sprawną komunikację wielokanałową między marketingiem, sprzedażą, IT, wsparciem klienta i klientami w dowolnym miejscu i czasie, za pośrednictwem botów, poczty e-mail, czatu, wideo, głosu, SMS-ów, mediów społecznościowych i innych kanałów cyfrowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: CommBox

Funkcje

  • Projektowanie bez kodu
  • Rozpoznawanie mowy
  • Wielojęzyczny
  • Czat na żywo
  • Rozpoznanie zamiaru
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Bot czatowy
Call Automation Bot to rozwiązanie SI, które w pełni rozwiązuje problemy klientów podczas rozmowy telefonicznej bez pomocy człowieka.
Bot automatyzacji połączeń wykorzystuje specyficzny dla klienta model rozpoznawania mowy i przetwarzania języka naturalnego, który umożliwia klientom opisanie problemów własnymi słowami i automatyczne uzyskanie rozwiązania bez pomocy człowieka. Gdy klient wyjaśnia swój problem, bot zapisuje wizytę w formie tekstu i klasyfikuje temat. Integracja API i automatyzacja procesów robotycznych pozwalają w pełni zintegrować callbota z systemami zaplecza, umożliwiając automatyczne rozwiązywanie problemów klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Call automation bot

Funkcje

  • Projektowanie bez kodu
  • Rozpoznawanie mowy
  • Wielojęzyczny
  • Czat na żywo
  • Rozpoznanie zamiaru
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Bot czatowy
Zowie to jedyna konwersacyjna platforma SI stworzona dla firm, które sprzedają w trybie online.
Ceniona konwersacyjna platforma SI Zowie została stworzona dla firm, które sprzedają w trybie online. Firmy takie jak L’Oréal, UMZU i Avon korzystają z Zowie do: 1. Odbicia – zautomatyzowanie do 70% powtarzalnych pytań w ciągu 4 tygodni i skrócenie czasu rozwiązywania o 67% 2. Pielęgnacji – umożliwia agentom rozwiązywanie złożonych przypadków i zwiększenie CSAT o 12% 3. Sprzedaży – wykryj zamiary zakupowe i zwiększ liczbę konwersji klientów nawet o 40% Zowie może działać jako samodzielna platforma SI lub ulepszać obecne narzędzia, takie jak Zendesk, Intercom i wiele innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zowie

Funkcje

  • Projektowanie bez kodu
  • Rozpoznawanie mowy
  • Wielojęzyczny
  • Czat na żywo
  • Rozpoznanie zamiaru
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Bot czatowy