Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Konwersacyjne platformy AI

Platformy AI do rozmów pomagają w opracowaniu i wdrożeniu rozwiązań z zakresu automatyzacji obsługi klienta, angażowania klientów oraz interakcji człowiek-komputer dzięki rozumieniu języka naturalnego i syntetyzatorom mowy. Rozwiązania te obejmują między innymi czatboty i wirtualnych asystentów.

Wyniki: 26 w

Nieustannie angażuj odwiedzających stronę internetową dzięki Pipedrive Chatbot i Live Chat. Zamień zainteresowanych klientów w kwalifikowane leady. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pipedrive
Zamień zainteresowanych klientów ze strony internetowej w kwalifikowane leady dzięki Pipedrive Chatbot i Live Chat. Chatbot angażuje odwiedzających stronę internetową przez całą dobę, siedem dni w tygodniu. Z łatwością dostosowuj wygląd botów, zadane pytania i odpowiedzi. Niech dostępni przedstawiciele handlowi dodadzą ludzki akcent za pomocą czatu na żywo z telefonu lub komputera. Jeśli Twój zespół jest zajęty, Chatbot wkracza do akcji, dzięki czemu żaden trop nie umknie. Oba narzędzia są dostępne w dodatku LeadBooster, który może być dodany do każdego planu Pipedrive CRM. Już dziś rozpocznij 14-dniowy okres próbny. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pipedrive

Funkcje

  • Projektowanie bez kodu
  • Rozpoznanie zamiaru
  • Wielojęzyczny
  • Bot czatowy
  • Rozpoznawanie mowy
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Czat na żywo
Userlike to pierwsze i jedyne oprogramowanie do chatu na żywo, które pomaga Twojej firmie zdobywać klientów i dbać o nich poprzez kanały komunikacyjne.
Rozwiązanie to łączy chat internetowy z wiadomościami mobilnymi. Wybierz lepszą metodę komunikacji z klientami. Dla Twoich klientów, agentów wsparcia, przedstawicieli handlowych i kierowników. Czatuj z klientami za pośrednictwem swojej strony internetowej, komunikatorów Facebook Messenger, WhatsApp i Telegram oraz SMS-ów. Połącz swój chatbot i zautomatyzuj elementy interakcji z klientami. Stworzony i mający siedzibę w Niemczech. Dzięki Userlike dane Twoje i Twoich klientów są bezpieczne dzięki rozwiązaniu komunikacyjnemu zgodnemu w 100% z RODO. Dowiedz się więcej na temat produktu: Userlike

Funkcje

  • Projektowanie bez kodu
  • Rozpoznanie zamiaru
  • Wielojęzyczny
  • Bot czatowy
  • Rozpoznawanie mowy
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Czat na żywo
Tidio to konwersacyjna platforma SI, która umożliwia zapewnienie doskonałego wsparcia klienta i generowanie sprzedaży za pomocą czatu na żywo i chatbotów.
Tidio to potężna, konwersacyjna platforma SI, która podnosi poziom wsparcia klienta i pomaga generować większą sprzedaż. Łatwo dostępny widżet czatu na żywo sprawi, że firma będzie dostępna 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu, a chatboty napędzane sztuczną inteligencją będą angażować klientów w czasie rzeczywistym, dzięki czemu będziesz mógł sprzedawać więcej. Dodatkowo można połączyć komunikatory Messenger, Instagram, czat na żywo i pocztę e-mail z wielokanałową aplikacją Tidio i odpowiadać na wszystkie wiadomości z jednego miejsca, również mobilnie. Łatwa integracja z wszystkimi stronami internetowymi i platformami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tidio

Funkcje

  • Projektowanie bez kodu
  • Rozpoznanie zamiaru
  • Wielojęzyczny
  • Bot czatowy
  • Rozpoznawanie mowy
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Czat na żywo
Smartsupp udostępnia narzędzia do wykorzystywania dialogowej sztucznej inteligencji. To platforma umożliwiająca sprawdzanie statusu zamówienia przez chatbota ze sztuczną inteligencją oraz zautomatyzowaną komunikację na żywo na czacie z chatbotem.
Smartsupp jest intuicyjną platformą typu Conversational AI (dialogowa sztuczna inteligencja) zbudowaną z myślą o firmach każdej wielkości. To narzędzie, którego funkcją jest dostarczanie zautomatyzowanej komunikacji na czacie na żywo, jak również kontrola statusów zamówień przez sztuczną inteligencję chatbota. Możliwość korzystania z czatu na żywo z agentami chatbota pozwala firmom usprawnić obsługę zapytań gości poprzez automatyzację. Dzięki temu zespół obsługi klienta może skupić się na takich aspektach jak:wzrost sprzedaży, poprawa współczynnika konwersji i zapewnianie doskonałej obsługi klienta, przy jednoczesnej obsłudze najistotniejszych zapytań od gości i klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Smartsupp

Funkcje

  • Projektowanie bez kodu
  • Rozpoznanie zamiaru
  • Wielojęzyczny
  • Bot czatowy
  • Rozpoznawanie mowy
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Czat na żywo
Genesys Cloud CX upraszcza relacje z klientami. Platforma łączy telefon, e-mail i czat w jednym narzędziu, aby lepiej dotrzeć do klienta.
Platforma Genesys Cloud CX to kompleksowe rozwiązanie nowej generacji do obsługi centrum kontaktowego w chmurze, które pomaga zarządzać i rozumieć wielokanałowe interakcje w ramach płynnej ścieżki klienta. Daj swoim pracownikom jedno narzędzie do obsługi całej komunikacji – głosowej, czatu, e-mailowej, tekstowej i nie tylko. Intuicyjny interfejs ułatwia obsługę agentom, kierownikom i administratorom IT. Dzięki wprowadzanym co tydzień funkcjom wyprzedzisz obecne i przyszłe oczekiwania klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Genesys Cloud CX

Funkcje

  • Projektowanie bez kodu
  • Rozpoznanie zamiaru
  • Wielojęzyczny
  • Bot czatowy
  • Rozpoznawanie mowy
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Czat na żywo
Freshdesk Messaging to nowoczesne oprogramowanie do przesyłania wiadomości, stworzone z myślą o zespołach zajmujących się obsługą klienta, aby mogły komunikować się z klientami we wszystkich kanałach.
Freshdesk Messaging (dawniej Freshchat) to nowoczesne oprogramowanie do obsługi wiadomości stworzone z myślą o zespołach zajmujących się sprzedażą i angażowaniem klientów, które umożliwia rozmowy z potencjalnymi klientami i klientami za pośrednictwem strony internetowej, aplikacji mobilnej lub stron społecznościowych. Odchodząc od starszego live-chatu, Freshdesk Messaging (dawniej Freshchat) pomaga firmom i ich zespołom skupić się na ciągłym i kontekstowym przekazywaniu wiadomości. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshchat

Funkcje

  • Projektowanie bez kodu
  • Rozpoznanie zamiaru
  • Wielojęzyczny
  • Bot czatowy
  • Rozpoznawanie mowy
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Czat na żywo
Sprinklr to platforma oprogramowania klasy korporacyjnej stworzona do zarządzania doświadczeniami klientów na dużą skalę.
Misją Sprinklr jest pomaganie najbardziej lubianym markom na świecie w tworzeniu szczęśliwszych klientów. Firma robi to za pomocą pierwszej na świecie platformy CXM (zarządzanie doświadczeniem klienta), która umożliwia indywidualne, ludzkie połączenia na dużą skalę w ponad 25 różnych kanałach komunikacji, takich jak Twitter, Facebook i Instagram. Firma Sprinklr z siedzibą w Nowym Jorku, zatrudniająca 1400 pracowników w 22 biurach, współpracuje z ponad 1200 najcenniejszymi markami na świecie, w tym McDonald's, Nike i Microsoft. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sprinklr

Funkcje

  • Projektowanie bez kodu
  • Rozpoznanie zamiaru
  • Wielojęzyczny
  • Bot czatowy
  • Rozpoznawanie mowy
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Czat na żywo
Wielokanałowe rozwiązanie do czatu na żywo z chatbotami, bazą wiedzy, automatycznymi zaproszeniami, czatami grupowymi i wieloma innymi.
Chaport to nowoczesne rozwiązanie do czatu na żywo z chatbotami, automatycznymi zaproszeniami, bazą wiedzy, integracjami z Facebookiem, Viber, Telegramem, wiadomościami offline, funkcjami czatu grupowego i wieloma innymi. Został zaprojektowany jako nowoczesny komunikator, aby komunikacja z klientami była tak łatwa i przyjemna jak rozmowa ze znajomymi. Poza tym zapewnia aplikacje internetowe, stacjonarne i mobilne, dzięki którym możesz rozmawiać z klientami z dowolnego urządzenia i lokalizacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Chaport

Funkcje

  • Projektowanie bez kodu
  • Rozpoznanie zamiaru
  • Wielojęzyczny
  • Bot czatowy
  • Rozpoznawanie mowy
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Czat na żywo
ChatBot to wszechstronna platforma do tworzenia, wdrażania i śledzenia chatbotów w różnych kanałach.
Zautomatyzuj zadania poprzez tworzenie wielofunkcyjnych chatbotów w oparciu o rozmaite szablony i wizualnego kreatora. Połącz ChatBota z różnymi narzędziami i platformami za pomocą uproszczonej integracji, otwartego API, wywołań webhooks i usługi Zapier. Prowadź płynne konwersacje i buduj lepsze relacje z klientami. Wysyłaj dynamiczne odpowiedzi zachęcające klientów do czatu i interakcji. Mieszaj i dopasowuj tekst, obrazy, przyciski i szybkie odpowiedzi w celu zaprezentowania marki, produktów i usług. Dowiedz się więcej na temat produktu: Chatbot

Funkcje

  • Projektowanie bez kodu
  • Rozpoznanie zamiaru
  • Wielojęzyczny
  • Bot czatowy
  • Rozpoznawanie mowy
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Czat na żywo
Zbuduj chatbota SI z wiodącymi dostawcami NLP (Dialogflow, Luis…) bez kodowania. Obsługuj intencje i podmioty w prosty sposób i bez kodu.
Dodaj sztuczną inteligencję do swojego chatbota dzięki łatwemu w użyciu interfejsowi bez kodu i połącz go z ulubionymi dostawcami NLP, takimi jak Dialogflow, Luis czy Alexa. Ułatwiliśmy obsługę zamiarów i podmiotów, aby narzędzie mogło być dostępne dla pracowników nietechnicznych. Mogą oni dodawać i aktualizować wyrażenia szkoleniowe, aby samodzielnie szkolić chatbota. Co więcej, chatbota można połączyć z rozwiązaniem CRM lub innymi narzędziami za pomocą API i wysyłać do niego informacje za pomocą webhooków, a wszystko to bez kodowania. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ideta

Funkcje

  • Projektowanie bez kodu
  • Rozpoznanie zamiaru
  • Wielojęzyczny
  • Bot czatowy
  • Rozpoznawanie mowy
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Czat na żywo
Acobot tworzy inteligentnego chatbota SI dla Twojej strony internetowej lub sklepu internetowego, dzięki czemu możesz przekształcić więcej potencjalnych klientów lub sprzedaż z istniejącego ruchu.
Acobot tworzy inteligentnego chatbota SI dla Twojej strony internetowej lub sklepu internetowego w ciągu kilku minut. Wystarczy podać adres URL strony internetowej. Aco wykona całą pracę za Ciebie. Następnie możesz przeliczyć do 50% potencjalnych klientów lub sprzedaży z istniejącego ruchu. Brak zmian w układzie strony internetowej lub ustawieniach sklepu. Nie ma potrzeby projektowania ani obsługi skryptów dialogu. Wystarczy kilka kliknięć, aby go skonfigurować. Rozpocznij rozwój swojej firmy w pięć minut i odzyskaj pracę, którą kochasz. Dowiedz się więcej na temat produktu: Acobot

Funkcje

  • Projektowanie bez kodu
  • Rozpoznanie zamiaru
  • Wielojęzyczny
  • Bot czatowy
  • Rozpoznawanie mowy
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Czat na żywo
Prototypowanie i projektowanie funkcji systemów IVR, chatbotów i asystentów głosowych w wielu kanałach: Alexa, Whatsapp, Twitter i wiele innych.
Zespoły w firmach różnej wielkości wykorzystują Botmock do szybkiego tworzenia prototypów i projektowania doświadczeń konwersacyjnych w wielu kanałach dla chatbotów, systemów IVR i asystentów głosowych. Skoncentruj się na projektowaniu konwersacji dla chatbota i pozwól Botmock poradzić sobie ze złożonością ograniczeń specyficznych dla platformy, natychmiastowych podglądów i współpracy zespołowej. Skorzystaj z bezproblemowego przekazania od projektu po opracowanie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Botmock

Funkcje

  • Projektowanie bez kodu
  • Rozpoznanie zamiaru
  • Wielojęzyczny
  • Bot czatowy
  • Rozpoznawanie mowy
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Czat na żywo
Agenci czatu głosowego i tekstowego SI, którzy docierają do bazy klientów firmy, aby pozytywnie wpłynąć na jej działalność.
Platforma połączeń elektronicznych (automatyczne połączenia przychodzące i wychodzące z SI) Agenci czatu głosowego i tekstowego SI, którzy docierają do bazy klientów firmy, aby pozytywnie wpłynąć na jej działalność. Stwórz swoją platformę agenta konwersacyjnego z hellomybot. Rozpocznij budowanie chatbota na komputerze lub na komunikatorach (Facebook Messenger, WhatsApp Business, Telegram, Slack, Skype). Tworzysz inteligentne chatboty, które mają natychmiastowy wpływ na firmę. Dowiedz się więcej na temat produktu: HelloMyBot

Funkcje

  • Projektowanie bez kodu
  • Rozpoznanie zamiaru
  • Wielojęzyczny
  • Bot czatowy
  • Rozpoznawanie mowy
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Czat na żywo
Chatboty oparte na sztucznej inteligencji mogą im w tym pomóc, zapewniając bezproblemowe rozwiązania w zakresie wsparcia klienta.
Chatboty oparte na sztucznej inteligencji mogą im w tym pomóc, zapewniając bezproblemowe rozwiązania w zakresie wsparcia klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Anfactor

Funkcje

  • Projektowanie bez kodu
  • Rozpoznanie zamiaru
  • Wielojęzyczny
  • Bot czatowy
  • Rozpoznawanie mowy
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Czat na żywo
Skontaktuj się z gośćmi i klientami 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu, na żywo lub za pomocą wiadomości, korzystając z ujednoliconego, inteligentnego rozwiązania do relacji z klientami.
Target First jest w stanie zidentyfikować odwiedzających o wysokim potencjale i umożliwia użytkownikom prowadzenie rozmów w odpowiednim czasie 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu przez odpowiedni kanał poprzez kliknięcie opcji czatu, oddzwonienia internetowego, chatbota, wiadomości, push marketingu lub umówienia spotkania. Dzięki mechanizmowi targetowania behawioralnego rozmawiasz tylko z zainteresowanymi użytkownikami. Target First to francuska firma na skalę ludzką, która oferuje swoim klientom dużą elastyczność i dostępność. Dowiedz się więcej na temat produktu: Target First

Funkcje

  • Projektowanie bez kodu
  • Rozpoznanie zamiaru
  • Wielojęzyczny
  • Bot czatowy
  • Rozpoznawanie mowy
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Czat na żywo
nixi1: twoje kompleksowe centrum komunikacji wielokanałowej. Zarządzaj czatami na Facebooku, Instagramie i WhatsApp, monitoruj wskaźniki KPI i zwiększaj wydajność.
nixi1, kompleksowe narzędzie do zarządzania czatami, upraszcza komunikację biznesową poprzez integrację WhatsApp, SMS i Facebook Messenger. Wsparcie AI 24/7 zapewnia szybkie i dokładne odpowiedzi. Dostosowuje się do różnych systemów CRM, usprawnia przepływ pracy i wspiera pracę zdalną. Idealny dla firm, dla których priorytetem jest efektywna interakcja z klientem i wydajność operacyjna. Dowiedz się więcej na temat produktu: nixi1

Funkcje

  • Projektowanie bez kodu
  • Rozpoznanie zamiaru
  • Wielojęzyczny
  • Bot czatowy
  • Rozpoznawanie mowy
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Czat na żywo
Jest to rozwiązanie do zarządzania komunikacją z klientami, które pomaga firmom zarządzać danymi klientów, leadami, wielokanałową komunikacją itp.
Jest to rozwiązanie do zarządzania komunikacją z klientami, które pomaga firmom zarządzać danymi klientów, leadami, wielokanałową komunikacją itp. Dowiedz się więcej na temat produktu: Qiscus

Funkcje

  • Projektowanie bez kodu
  • Rozpoznanie zamiaru
  • Wielojęzyczny
  • Bot czatowy
  • Rozpoznawanie mowy
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Czat na żywo
VoiceSpin to dostawca oprogramowania AI contact center, oferujący rozwiązania do zarządzania komunikacją przychodzącą i wychodzącą.
VoiceSpin jest dostawcą oprogramowania AI contact center, oferującym rozwiązania dla małych i średnich firm oraz dużych przedsiębiorstw, co umożliwia im zarządzanie komunikacją przychodzącą i wychodzącą w kanałach komunikacji głosowej i cyfrowej. Skorzystaj z telefonii VoIP, automatycznego wybierania numerów AI, analizatora mowy AI, masowych wiadomości SMS i wiadomości VoiceSpin, które łączą cyfrowe kanały komunikacji (e-mail, czat, WhatsApp, Telegram i inne aplikacje IM oraz platformy mediów społecznościowych) w jednym interfejsie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Voicespin

Funkcje

  • Projektowanie bez kodu
  • Rozpoznanie zamiaru
  • Wielojęzyczny
  • Bot czatowy
  • Rozpoznawanie mowy
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Czat na żywo
ASR z transkrypcją, zasilany kompleksowo przez głębokie sieci neuronowe, to kamień węgielny pakietu oprogramowania LumenVox.
ASR (automatyczne rozpoznawanie mowy) z transkrypcją jest podstawą oferty oprogramowania LumenVox. Mechanizm mowy LumenVox opiera się na sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego, zapewniając wysoką wydajność technologii głosu i mowy. Silnik ASR LumenVox, zasilany przez głębokie sieci neuronowe, przyspiesza dodawanie nowych języków i dialektów, aby służyć bardziej zróżnicowanym użytkownikom. Dowiedz się więcej na temat produktu: Speech Recognition Engine

Funkcje

  • Projektowanie bez kodu
  • Rozpoznanie zamiaru
  • Wielojęzyczny
  • Bot czatowy
  • Rozpoznawanie mowy
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Czat na żywo
Botgate to platforma marketingu konwersacyjnego i komunikacji sprzedażowej wykorzystująca sztuczną inteligencję.
Botgate to plug & play (bez kodu), w pełni konfigurowalny, konwersacyjny bot SI do marketingu i sprzedaży, którego celem jest zwiększenie pozyskiwania leadów B2B, skrócenie cyklu sprzedaży dzięki spersonalizowanym doświadczeniom oraz całodobowe angażowanie klientów 7 dni w tygodniu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Botgate

Funkcje

  • Projektowanie bez kodu
  • Rozpoznanie zamiaru
  • Wielojęzyczny
  • Bot czatowy
  • Rozpoznawanie mowy
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Czat na żywo
Wielojęzyczna konwersacyjna SI zapewniająca usługi wsparcia klienta zbliżone do ludzkich. Skontaktuj się z nami drogą mailową, aby otrzymać bezpłatną wersję demonstracyjną.
assist365 to sterowany SI bot głosowy do kompleksowej automatyzacji wsparcia klienta. Inteligentnie opracowany silnik NLU (rozumienie języka naturalnego) i NLP (przetwarzanie języka naturalnego) zapewnia klientom obsługę zbliżoną do ludzkiej w ponad 20 językach. Wdrażaj boty do różnych zastosowań, takich jak obsługa klienta, FAQ, ankiety, umawianie spotkań itp., a reszta zostanie załatwiona przez boty. Poziom skalowalności systemu assist365 i jego automatyzacja mogą pomóc w zapewnieniu całodobowej obsługi klienta za mniej niż 30% rzeczywistych kosztów. Dowiedz się więcej na temat produktu: assist365 - AI-powered Virtual Assistant

Funkcje

  • Projektowanie bez kodu
  • Rozpoznanie zamiaru
  • Wielojęzyczny
  • Bot czatowy
  • Rozpoznawanie mowy
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Czat na żywo
Uniwersalna platforma wsparcia klienta i komunikacji. CommBox ma na celu stworzenie efektywnego dialogu między Tobą a Twoimi klientami.
CommBox to kompleksowa platforma wsparcia klienta i komunikacji. CommBox ma na celu stworzenie efektywnego dialogu między Tobą a Twoimi klientami. Jako całkowicie otwarta, dopasowana i bezpieczna platforma CommBox pozwala na sprawną komunikację wielokanałową między marketingiem, sprzedażą, IT, wsparciem klienta i klientami w dowolnym miejscu i czasie, za pośrednictwem botów, poczty e-mail, czatu, wideo, głosu, SMS-ów, mediów społecznościowych i innych kanałów cyfrowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: CommBox

Funkcje

  • Projektowanie bez kodu
  • Rozpoznanie zamiaru
  • Wielojęzyczny
  • Bot czatowy
  • Rozpoznawanie mowy
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Czat na żywo
Titan Chatbot – samoucząca się sztuczna inteligencja zaprojektowana tak, aby w pełni rozwiązać problem klienta przy pierwszej próbie.
Zautomatyzuj obsługę klienta za pomocą chatbota AI z zaawansowanym samouczącym się i specyficznym dla firmy modelem NLP (przetwarzanie języka naturalnego), który jest w stanie wykonać zadanie jak ludzki agent i w pełni rozwiązać problem klienta przy pierwszej próbie. Wyjątkowość Titan Chatbot polega na tym, że daje on właścicielom produktów kontrolę nad obsługą klienta poprzez unikalne zarządzanie przepływem rozwiązań, które stanowi bazę wiedzy do rozwiązywania zapytań klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Titan Chatbot

Funkcje

  • Projektowanie bez kodu
  • Rozpoznanie zamiaru
  • Wielojęzyczny
  • Bot czatowy
  • Rozpoznawanie mowy
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Czat na żywo
Call Automation Bot to rozwiązanie SI, które w pełni rozwiązuje problemy klientów podczas rozmowy telefonicznej bez pomocy człowieka.
Bot automatyzacji połączeń wykorzystuje specyficzny dla klienta model rozpoznawania mowy i przetwarzania języka naturalnego, który umożliwia klientom opisanie problemów własnymi słowami i automatyczne uzyskanie rozwiązania bez pomocy człowieka. Gdy klient wyjaśnia swój problem, bot zapisuje wizytę w formie tekstu i klasyfikuje temat. Integracja API i automatyzacja procesów robotycznych pozwalają w pełni zintegrować callbota z systemami zaplecza, umożliwiając automatyczne rozwiązywanie problemów klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Call automation bot

Funkcje

  • Projektowanie bez kodu
  • Rozpoznanie zamiaru
  • Wielojęzyczny
  • Bot czatowy
  • Rozpoznawanie mowy
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Czat na żywo
Zowie to jedyna konwersacyjna platforma SI stworzona dla firm, które sprzedają w trybie online.
Ceniona konwersacyjna platforma SI Zowie została stworzona dla firm, które sprzedają w trybie online. Firmy takie jak L’Oréal, UMZU i Avon korzystają z Zowie do: 1. Odbicia – zautomatyzowanie do 70% powtarzalnych pytań w ciągu 4 tygodni i skrócenie czasu rozwiązywania o 67% 2. Pielęgnacji – umożliwia agentom rozwiązywanie złożonych przypadków i zwiększenie CSAT o 12% 3. Sprzedaży – wykryj zamiary zakupowe i zwiększ liczbę konwersji klientów nawet o 40% Zowie może działać jako samodzielna platforma SI lub ulepszać obecne narzędzia, takie jak Zendesk, Intercom i wiele innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zowie

Funkcje

  • Projektowanie bez kodu
  • Rozpoznanie zamiaru
  • Wielojęzyczny
  • Bot czatowy
  • Rozpoznawanie mowy
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Czat na żywo