Wybrane oprogramowanie
Oprogramowanie z największą liczbą recenzji
Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Programy do planowania projektów
Powiązane kategorie
Wyniki: 28 w
LiquidPlanner wykorzystuje prognostyczne ustalanie harmonogramów do dynamicznego dostosowywania się do zmian i zarządzania niepewnością.
Dowiedz się więcej na temat produktu: LiquidPlanner
LiquidPlanner to przełomowe rozwiązanie do planowania projektów, które wykorzystuje prognostyczne ustalanie harmonogramów w celu dynamicznego dostosowywania się do zmian i zarządzania niepewnością
...
Czytaj dalej
projektu. Doświadczenie w automatycznym wyrównywaniu zasobów i planowaniu opartym na priorytetach w wielu projektach i zależnościach.
Pomóż swojemu zespołowi w ustalaniu priorytetów zadań, przewidywaniu wyników i pewnej pracy. Oprogramowanie zostało uznane przez PC Magazine za doskonałe do złożonych projektów i pozwala na inteligentne planowanie.
Dowiedz się więcej na temat produktu: LiquidPlanner
Funkcje
- Zarządzanie zasobami
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Metodologia Agile
- Widok Gantta/linii czasu
Asana to najprostszy sposób na zorganizowanie i zarządzanie pracą zespołów. Sprawdź, czemu Asana zawdzięcza wysokie oceny na Capterra.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana
Asana pomaga zespołom organizować pracę na dużą skalę, od codziennych zadań po strategiczne inicjatywy. Asana to jedyna platforma do zarządzania pracą, która pozwala zamieniać cele na konkretne
...
Czytaj dalej
działania i rozbijać silosy między zespołami. Ponad 135 000 płacących klientów i miliony organizacji w 190 krajach polegają na Asanie do zarządzania wszystkim, od celów firmy, przez cyfrową transformację, aż po wprowadzanie produktów i kampanie marketingowe.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana
Funkcje
- Zarządzanie zasobami
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Metodologia Agile
- Widok Gantta/linii czasu
GoodDay to platforma do zarządzania pracą umożliwiająca zarządzanie projektem, zadaniem, produktem, czasem i zespołem i ułatwiająca produktywną, przejrzystą współpracę.
Dowiedz się więcej na temat produktu: GoodDay
GoodDay to platforma do zarządzania pracą, projektem, produktem, zadaniem, czasem i zespołem, która zapewnia organizacjom najlepsze narzędzia do planowania na wysokim poziomie, dostosowane do ich
...
Czytaj dalej
codziennej pracy oraz do ciągłego doskonalenia wszystkich procesów w oparciu o przejrzystość, odpowiedzialność, sprawność i uznanie.
Dowiedz się więcej na temat produktu: GoodDay
Funkcje
- Zarządzanie zasobami
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Metodologia Agile
- Widok Gantta/linii czasu
Zarządzanie kodami i projektami, nareszcie razem. Planuj pracę, śledź postępy i kod wydania bezpośrednio w Backlog, aby móc współpracować w jednym.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Backlog
Backlog to uniwersalne narzędzie do zarządzania projektami w trybie online, służące do zarządzania zadaniami, kontroli wersji i śledzenia błędów. Dzięki połączeniu korzyści organizacyjnych płynących
...
Czytaj dalej
z zarządzania projektami z wydajnością i wygodą zarządzania kodem, Backlog usprawnia współpracę zespołów w dużych i małych organizacjach. Planuj pracę, śledź postępy i aktualizuj kod wydania bezpośrednio w aplikacji Backlog. Podstawowe funkcje obejmują podzadania, niestandardowe statusy, tablice w stylu Kanban, wykresy Gantta, wykresy rozrzutu, Git & SVN i kompendia wiedzy.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Backlog
Funkcje
- Zarządzanie zasobami
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Metodologia Agile
- Widok Gantta/linii czasu
Paymo to w pełni funkcjonalne rozwiązanie do zarządzania projektami przeznaczone dla małych firm i zespołów zdalnych, które pomaga im w wykonywaniu pracy.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Paymo
Paymo to nowoczesne i intuicyjne rozwiązanie do zarządzania pracą i projektami dla małych firm i zespołów zdalnych, które łączy w sobie zaawansowane zarządzanie zadaniami, planowanie, ustalanie
...
Czytaj dalej
harmonogramów, śledzenie czasu pracy, współpracę i fakturowanie. Oznacza to, że można śledzić cały okres realizacji projektu – od momentu utworzenia do otrzymania zapłaty – bez konieczności korzystania z kilku aplikacji i płacenia za nie.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Paymo
Funkcje
- Zarządzanie zasobami
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Metodologia Agile
- Widok Gantta/linii czasu
Rozwiązania CRM, zarządzanie zadaniami, śledzenie czasu pracy i fakturowanie dla zespołów, agencji, freelancerów i konsultantów.
Dowiedz się więcej na temat produktu: todo.vu
todo.vu jest pakietem produktywności, który stanowi unikalne połączenie rozwiązań CRM, zarządzania zadaniami, śledzenia czasu pracy i funkcji fakturowania. todo.vu jest idealnym rozwiązaniem dla
...
Czytaj dalej
freelancerów, konsultantów i zespołów dowolnej wielkości, które dążą do poprawy wydajności, jakości i przejrzystości.
todo.vu jest całkowicie bezpłatne dla freelancerów, a wszystkie plany cenowe są ograniczone kosztem 11 użytkowników, tzn. płacisz za 11 i otrzymujesz nieograniczoną liczbę użytkowników.
Dowiedz się więcej na temat produktu: todo.vu
Funkcje
- Zarządzanie zasobami
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Metodologia Agile
- Widok Gantta/linii czasu
Klient PSA, cenione oprogramowanie Salesforce Professional Services PSA (automatyzacja profesjonalnych usług sprzedażowych) w AppExchange dla małych i średnich firm jest powodem do dumy.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Klient PSA
Jeśli szukasz sposobu na zarządzanie projektami usług profesjonalnych od początku do końca, Klient PSA to platforma godna uwagi. Została zaprojektowana z myślą o klientach, dzięki czemu możesz łatwo
...
Czytaj dalej
z nimi współpracować podczas procesu sprzedaży i świadczenia usług.
Ponadto zaawansowana platforma umożliwia śledzenie i zarządzanie wszystkimi aspektami cyklu życia projektu – od ofert i umów po śledzenie czasu, fakturowanie i raportowanie.
Chcesz zobaczyć, jak Klient PSA może zmienić firmę?
Dowiedz się więcej na temat produktu: Klient PSA
Funkcje
- Zarządzanie zasobami
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Metodologia Agile
- Widok Gantta/linii czasu
Program Space firmy JetBrains to w pełni zintegrowany łańcuch narzędzi, który łączy proces rozwoju oprogramowania z zarządzaniem komunikacją i projektem.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Space
JetBrains Space to zunifikowana platforma dla całego procesu rozwoju oprogramowania i współpracy zespołowej. Space pomaga w planowaniu, zarządzaniu i wykonywaniu pracy nad projektem jako zespół,
...
Czytaj dalej
optymalizując cały proces przepływu pracy i współpracy za pomocą następujących funkcji: pulpit nawigacyjny projektu, uprawnienia i obowiązki, śledzenie problemów, tablice problemów, listy kontrolne, osobista lista zadań do wykonania, spersonalizowany pulpit nawigacyjny i osobisty kalendarz.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Space
Funkcje
- Zarządzanie zasobami
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Metodologia Agile
- Widok Gantta/linii czasu
Narzędzie do współpracy wizualnej, które tworzy wspólną perspektywę dla zespołu na każdym projekcie w zabawny, elastyczny i satysfakcjonujący sposób.
Od sprzedaży i marketingu po HR i operacje, zespoły mogą projektować i dostosowywać Trello do swoich unikalnych potrzeb i stylów pracy. Dzięki ponad 100 integracjom z innymi kluczowymi narzędziami,
...
Czytaj dalej
takimi jak Google Drive, Slack, Jira i innymi, Trello jest żywym, aktywnym centrum współpracy między zespołami, bez względu na to, gdzie odbywa się współpraca. Trello wnosi radość do pracy zespołowej, sprawiając, że jest ona przejrzysta i łatwo udostępniana między zarządami i zespołami.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Trello
Funkcje
- Zarządzanie zasobami
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Metodologia Agile
- Widok Gantta/linii czasu
ClickUp to przyszłość pracy – jedna aplikacja, która zastąpi je wszystkie. ClickUp to aplikacja zwiększająca produktywność o najszybciej rosnącej popularności w 2020 roku.
ClickUp to jedna aplikacja zastępująca wszystkie. To przyszłość pracy, w której każdy może pracować nad wszystkim. Więcej niż tylko zarządzanie zadaniami – ClickUp oferuje dokumenty, przypomnienia,
...
Czytaj dalej
cele, kalendarze, ustalanie harmonogramów, a nawet skrzynkę odbiorczą. W pełni konfigurowalne rozwiązanie ClickUp działa dla każdego typu zespołu, dzięki czemu wszystkie mogą korzystać z tej samej aplikacji do planowania, organizowania i współpracy.
Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickUp
Funkcje
- Zarządzanie zasobami
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Metodologia Agile
- Widok Gantta/linii czasu
Od planowania projektów po złożone zarządzanie portfolio — zespoły zapewniają doskonałe wyniki pracy na nieskończenie konfigurowalnej platformie monday.com.
monday.com Work OS to otwarta platforma, która łączy zespoły z niestandardowymi rozwiązaniami, aby przełamywać bariery komunikacyjne, rozwijać projekty i dostosowywać wszystkich zaangażowanych. Łatwy
...
Czytaj dalej
dostęp do wszystkich aktualizacji postępów, zatwierdzeń budżetu i innych informacji na jednej platformie i zobacz, gdzie w skrócie znajduje się cała praca zespołu. Niezależnie od tego, czy jesteś w domu, w biurze, czy w podróży bez Wi-Fi, monday.com umożliwia dostęp do ważnych informacji i szybkie podejmowanie lepszych decyzji opartych na danych.
Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com
Funkcje
- Zarządzanie zasobami
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Metodologia Agile
- Widok Gantta/linii czasu
Wrike to internetowe oprogramowanie do planowania projektów z wykresami Gantta, kalendarzami, formularzami wniosków, tablicami Kanban, śledzeniem czasu pracy i ponad 400 integracjami.
Wrike to internetowe narzędzie do planowania projektów, używane przez ponad 20 000 firm i ponad dwa miliony użytkowników. Bądź na bieżąco z wykresami Gantta, kalendarzami, formularzami wniosków,
...
Czytaj dalej
tablicami Kanban, raportami śledzenia czasu pracy, narzędziami do weryfikacji, aktualizacjami w czasie rzeczywistym i automatycznym przypisaniem w jednym miejscu. Zintegruj Wrike z ponad 400 aplikacjami oraz Adobe Creative Cloud, aby móc korzystać z narzędzi, na których polegasz każdego dnia. Dostosuj przepływy pracy do potrzeb projektu i ogranicz potrzebę wysyłania wiadomości e-mail, organizowania spotkań, aktualizacji statusu itp.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike
Funkcje
- Zarządzanie zasobami
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Metodologia Agile
- Widok Gantta/linii czasu
Internetowe narzędzie do planowania projektów
Miro to jedna z najpopularniejszych platform do tworzenia tablic dla zespołów dowolnej wielkości, której zaufało ponad 30 milionów użytkowników na całym świecie. Bez obaw zarządzaj złożonymi
...
Czytaj dalej
projektami i ich interesariuszami. Stwórz spójność procesów i wspólne zrozumienie między zespołami międzyfunkcyjnymi za pomocą wspólnej tablicy online. Uprość swoje przepływy pracy i zoptymalizuj swoje codzienne czynności dzięki kolekcji ponad 250 szablonów planowania. Wypróbuj zaawansowane integracje z ulubionymi narzędziami (Asana, MS Teams, poniedziałek i wiele innych).
Dowiedz się więcej na temat produktu: Miro
Funkcje
- Zarządzanie zasobami
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Metodologia Agile
- Widok Gantta/linii czasu
Internetowe narzędzie do planowania projektów oparte na wykresach Gantta. Intuicyjny interfejs, estetyczna konstrukcja interfejsu użytkownika, zaawansowane funkcje w przystępnej cenie.
GanttPRO to internetowe narzędzie do planowania projektów oparte na wykresach Gantta. Używane przez ponad 500 000 kierowników projektów/produktów, liderów zespołów, dyrektorów generalnych i innych
...
Czytaj dalej
kierowników z różnych sfer. Krótka krzywa uczenia się i ładny projekt UX/IUI pozwalają kierownikom i członkom zespołu natychmiast rozpocząć pracę. Zadanie, zasoby, koszt, zarządzanie terminami, współpraca zespołowa, obciążenie pracą, szablony, eksportowanie i nie tylko – otrzymasz je bezpłatnie w wersji próbnej.
Dowiedz się więcej na temat produktu: GanttPRO
Funkcje
- Zarządzanie zasobami
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Metodologia Agile
- Widok Gantta/linii czasu
Kompleksowe rozwiązanie z funkcjami klasy korporacyjnej, pięknymi pulpitami nawigacyjnymi, rozbudowanymi raportami i mnóstwem możliwości personalizacji.
Celoxis to przystępna cenowo, kompleksowa platforma do zarządzania zadaniami i portfolio projektów. Jest ona używana na całym świecie przez takie marki, jak Adobe, Tesla, LG, HBO, Deloitte i
...
Czytaj dalej
Rolex.
Umożliwia:
1. Twórz realne plany dzięki potężnemu interaktywnemu wykresowi Gantta.
2. Zarządzanie zespołami pracującymi w różnych godzinach i na różnych zmianach.
3. Współpracuj i udostępniaj pliki.
4. Śledź karty czasu pracy, problemy, zatwierdzenia i inne.
5. Uzyskaj 360-stopniowe informacje w czasie rzeczywistym dzięki niestandardowej analityce i pięknym pulpitom nawigacyjnym.
Dostępne w wersji chmurowej i zlokalizowanej.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Celoxis
Funkcje
- Zarządzanie zasobami
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Metodologia Agile
- Widok Gantta/linii czasu
Skorzystaj z platformy zarządzania projektami, aby zaplanować swoje projekty i nigdy nie pozostawać w tyle. Klienci zgłaszają skrócenie czasu trwania projektu o 30%.
Easy Projects to oparte na chmurze oprogramowanie do planowania projektów z narzędziami dostosowanymi do planowania i realizacji. Dzięki narzędziom oszczędzającym czas, takim jak wykres Gantta,
...
Czytaj dalej
symulacje obciążenia zasobów, kalendarz projektów i wyjątkowe narzędzie do prognozowania SI, możesz w ciągu kilku minut zarządzać zespołem i zadaniami, a wszystkie projekty i działania są wyraźnie zaznaczone na osi czasu. Zespoły zgłaszają, że po zastosowaniu Easy Projects czas trwania projektu skrócił się o 30%, a wskaźnik ukończenia projektu wynosi 98%.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Easy Projects
Funkcje
- Zarządzanie zasobami
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Metodologia Agile
- Widok Gantta/linii czasu
Scoro to kompleksowe rozwiązanie do zarządzania pracą, które umożliwia sterowanie całym przepływem pracy w jednym miejscu.
Scoro to wielokrotnie nagradzane kompleksowe rozwiązanie do zarządzania pracą, które umożliwia sterowanie całym przepływem pracy w jednym miejscu.
Oprócz funkcji zarządzania projektami firma Scoro
...
Czytaj dalej
zapewnia wszystkie narzędzia potrzebne do pełnego zarządzania firmą: zarządzanie projektami i pracą, ustalanie harmonogramów i śledzenie pracy, współpracę, bazę danych kontaktów i rozwiązania CRM, wycenę i fakturowanie, zaawansowane raporty i pulpity nawigacyjne w czasie rzeczywistym i wiele innych funkcji. Zapisz się na 14-dniową bezpłatną wersję próbną, aby przekonać się samemu.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Scoro
Funkcje
- Zarządzanie zasobami
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Metodologia Agile
- Widok Gantta/linii czasu
WorkInSync to rozwiązanie SaaS, które umożliwia firmom tworzenie hybrydowych miejsc pracy i bezpieczny powrót pracowników do biura.
WorkInSync to rozwiązanie SaaS, które umożliwia firmom tworzenie hybrydowych miejsc pracy i bezpieczne sprowadzanie pracowników do biura.
Funkcje WorkInSync obejmują ustalanie harmonogramów
...
Czytaj dalej
pracowników, hotdesking (system rezerwacji biurek) i hoteling (ulokowanie sprzętu klienta w serwerowni dostawcy), zarządzanie salami konferencyjnymi, parking i zarządzanie bufetami.
Dzięki kalendarzowi zespołu WorkInSync, pracownicy mogą zwiększyć produktywność swoich wizyt w biurze, wiedząc wcześniej, z którymi współpracownikami będą mogli współpracować.
WorkInSync jest stosowany przez 350 000 pracowników w ponad 180 firmach na całym świecie.
Dowiedz się więcej na temat produktu: WorkInSync
Funkcje
- Zarządzanie zasobami
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Metodologia Agile
- Widok Gantta/linii czasu
Narzędzie Kanban dla zespołów programistycznych z torami pływackimi, limitami WIP, śledzeniem czasu i priorytetyzacją backlogów na zasadzie wartość/wysiłek.
Hygger – narzędzie Kanban dla zespołów programistycznych, które jest uwielbiane zarówno przez ludzi z branży technicznej, jak i spoza niej, ponieważ jest tak proste jak Trello, a tak potężne jak
...
Czytaj dalej
Jira. Tablice Kanban są wzbogacone o tory pływackie, limity WIP (praca w toku), śledzenie czasu i wsparcie scrum (punkty fabularne, wykresy spalania itp.). Zarządzanie backlogiem i nadawanie priorytetów funkcjom lub zadaniom na podstawie priorytetyzacji wartość/wysiłek. Tworzenie ogólnych schematów działania i dzielenie się nimi z zespołem.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Hygger
Funkcje
- Zarządzanie zasobami
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Metodologia Agile
- Widok Gantta/linii czasu
Primetric przekształca dzienniki pracy w wiarygodne dane dotyczące wykorzystania i rentowności w agencji rozwoju oprogramowania.
Przeznaczony dla agencji rozwoju oprogramowania i firm świadczących usługi informatyczne. Primetric to rozwiązanie dla kadry zarządzającej, która chce dokładnie obserwować status swojej firmy. Pewnie
...
Czytaj dalej
mierz i prognozuj wykorzystanie i rentowność pracowników we wszystkich projektach. Dzięki raportom i analizom w czasie rzeczywistym opartym na dziennikach pracy (np. zintegrowanym z Jirą lub wykorzystującym wbudowane śledzenie czasu pracy) możesz w końcu połączyć dane dotyczące obciążenia pracą i alokacji z ich bezpośrednim wpływem na wydajność i wyniki finansowe w jednym miejscu.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Primetric
Funkcje
- Zarządzanie zasobami
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Metodologia Agile
- Widok Gantta/linii czasu
Oparte na chmurze oprogramowanie do zarządzania budową, które wspiera planowanie i realizację produkcji ze specjalną integracją BIM.
Planowanie projektu nigdy nie było tak skuteczne, jak za pomocą VisiLean – doskonałego oprogramowania do zarządzania budową w chmurze, które wspiera planowanie produkcji i realizacji metodą Lean.
...
Czytaj dalej
Zapewnij integrację z wybranymi platformami do ustalania harmonogramu, takimi jak P6, MSP, Asta, Excel, aby zwiększyć produktywność i obniżyć koszty. Po uruchomieniu projektu zgłaszasz postępy w czasie rzeczywistym, korzystając z aplikacji mobilnej na miejscu i powiadamiasz swój zespół o wszelkich problemach.
Dowiedz się więcej na temat produktu: VisiLean
Funkcje
- Zarządzanie zasobami
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Metodologia Agile
- Widok Gantta/linii czasu
Teamdeck to kompletne rozwiązanie do zarządzania zasobami: ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów + śledzenie czasu pracy + zarządzanie urlopami.
>> Oprogramowanie do zarządzania zasobami i planowania projektów
>> Ustalanie harmonogramów dla pracowników + planowanie projektów budżetowanie + śledzenie czasu pracy + ewidencja czasu pracy +
...
Czytaj dalej
obciążenie pracą + wydajność + zarządzanie dostępnością + funkcje prognozowania zasobów.
>> Teamdeck został opracowany przez firmę zajmującą się oprogramowaniem, która współpracuje również z serwisami Spotify, Uber, Netflix i Viu.
>> Firma jest obecna w branży informatycznej, finansowej, kreatywnej, detalicznej, gamingowej, edukacyjnej i medialnej.
>> Wersja demonstracyjna na żywo + bezpłatna pomoc w konfiguracji. Zarejestruj się, aby otrzymać wersję demonstracyjną.
Dowiedz się więcej na temat produktu: teamdeck
Funkcje
- Zarządzanie zasobami
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Metodologia Agile
- Widok Gantta/linii czasu
Zarządzanie projektami i zadaniami. Współpraca.
Dzięki Beesbusy zespoły organizują, planują i współpracują w łatwy sposób, aby realizować swoje zadania i projekty.
Menedżerowie projektów i zespoły uwielbiają Beesbusy ze względu na przyjazny dla
...
Czytaj dalej
użytkownika interfejs. To najprostszy sposób organizacji pracy. Nie trzeba go konfigurować, możesz zacząć od razu.
Beesbusy posiada również zaawansowane funkcje: Wykresy Gantta, konfigurowalne widoki wielu projektów, wykresy planowania zespołu, powiadomienia na żądanie, konfigurowalny pulpit nawigacyjny… Twój zespół będzie pracował lepiej niż kiedykolwiek.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Beesbusy
Funkcje
- Zarządzanie zasobami
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Metodologia Agile
- Widok Gantta/linii czasu
Kissflow Workflow to świetne rozwiązanie w zakresie oprogramowania do zarządzanie przepływem pracy, które obsługuje zarówno ustrukturyzowane przepływy pracy, jak i te nieustrukturyzowane.
Kissflow Workflow to doskonałe oprogramowanie do kompleksowej obsługi przepływu pracy, które obsługuje zarówno strukturalne przepływy pracy (procesy/BPM), jak i nieustrukturyzowane przepływy pracy
...
Czytaj dalej
(zarządzanie przypadkami). Kissflow Workflow to platforma bez kodu, na której każdy może stworzyć zautomatyzowany proces, zbudować tablicę zadań, obsługiwać przepływ spraw i współpracować nad tematami roboczymi – wszystko to w ramach jednej inteligentnej i łatwej do zintegrowania platformy.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Kissflow
Funkcje
- Zarządzanie zasobami
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Metodologia Agile
- Widok Gantta/linii czasu
Visual Planning to pełnoskalowa platforma ustalania harmonogramów i planowania projektów, dostosowana do planistów. Zarejestruj się, aby otrzymać bezpłatną wersję demonstracyjną.
Visual Planning to potężne rozwiązanie do zarządzania oprogramowaniem zoptymalizowane dla osób z branży zarządzania projektami. Oferujące sztandarowe narzędzia organizacyjne zwiększające produktywność
...
Czytaj dalej
firmy.
Dzięki wszechstronnym możliwościom użytkownicy mogą monitorować w czasie rzeczywistym projekty, terminy, obciążenie pracowników, raporty i wiele więcej na jednej platformie.
Indywidualne konfiguracje oprogramowania i zorientowany na szczegóły personel Visual Planning umożliwiają rozwój zespołu i firmy.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Visual Planning
Funkcje
- Zarządzanie zasobami
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Metodologia Agile
- Widok Gantta/linii czasu
VOGSY pozwala użytkownikom Google Workspace planować, śledzić i optymalizować cykl życia projektu od wyceny do otrzymania płatności za pomocą jednej łatwej w obsłudze platformy Google.
VOGSY natywnie integruje się z Google Workspace, aby ułatwić planowanie, śledzenie i optymalizowanie cyklu życia projektu. To intuicyjne oprogramowanie doskonale nadaje się do współpracy. Szybkie i
...
Czytaj dalej
łatwe planowanie dzięki szablonom projektów, inteligentnym sugestiom zasobów i automatycznej strukturze plików Google Drive z automatycznymi wycenami i fakturami tworzonymi w Dokumentach. Możesz nawet przypisać zadania z Gmaila. Dzięki harmonogramowi w czasie rzeczywistym, danym o budżecie, marży i realizacji możesz z łatwością śledzić projekty i maksymalizować zyski.
Dowiedz się więcej na temat produktu: VOGSY
Funkcje
- Zarządzanie zasobami
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Metodologia Agile
- Widok Gantta/linii czasu
Teamhood to wizualne narzędzie do planowania projektów przeznaczone dla zespołów, służące do tworzenia inteligentnych planów i kontrolowania dostarczania wyników.
Teamhood to wizualna platforma do planowania projektów, która pomaga zespołom tworzyć inteligentne plany i kontrolować dostarczanie wyników. Doskonałe narzędzie dla firm inżynieryjnych lub informatycz
...
Czytaj dalej
nych, które angażują się w złożone projekty i poziomy szczegółowości. Dzięki połączonej strukturze tablic Teamhood umożliwia efektywne udostępnianie i zarządzanie elementami pracy w zespołach, a tym samym synchronizuje współpracę między zespołami.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Teamhood
Funkcje
- Zarządzanie zasobami
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Metodologia Agile
- Widok Gantta/linii czasu
Narzędzie do zwinnego tworzenia oprogramowania, zarządzania projektami, zarządzania testami i śledzenia problemów z arkuszem czasu pracy, działem pomocy technicznej i raportowaniem.
JunoOne to rozwiązanie ALM (do zarządzania cyklem życia aplikacji) dla firm deweloperskich, dostawców oprogramowania i integratorów oprogramowania na całym świecie. Użytkownicy mogą tworzyć różne
...
Czytaj dalej
rodzaje projektów, nadzorować procesy testowania, śledzić problemy, mieć dostęp do raportów i wielu innych funkcji.
Dowiedz się więcej na temat produktu: JunoOne
Funkcje
- Zarządzanie zasobami
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Metodologia Agile
- Widok Gantta/linii czasu