Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Programy do planowania projektów

Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 28 w
LiquidPlanner wykorzystuje prognostyczne ustalanie harmonogramów do dynamicznego dostosowywania się do zmian i zarządzania niepewnością. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiquidPlanner
LiquidPlanner to przełomowe rozwiązanie do planowania projektów, które wykorzystuje prognostyczne ustalanie harmonogramów w celu dynamicznego dostosowywania się do zmian i zarządzania niepewnością projektu. Doświadczenie w automatycznym wyrównywaniu zasobów i planowaniu opartym na priorytetach w wielu projektach i zależnościach. Pomóż swojemu zespołowi w ustalaniu priorytetów zadań, przewidywaniu wyników i pewnej pracy. Oprogramowanie zostało uznane przez PC Magazine za doskonałe do złożonych projektów i pozwala na inteligentne planowanie. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiquidPlanner

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Metodologia Agile
  • Widok Gantta/linii czasu
Asana to najprostszy sposób na zorganizowanie i zarządzanie pracą zespołów. Sprawdź, czemu Asana zawdzięcza wysokie oceny na Capterra. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana
Asana pomaga zespołom organizować pracę na dużą skalę, od codziennych zadań po strategiczne inicjatywy. Asana to jedyna platforma do zarządzania pracą, która pozwala zamieniać cele na konkretne działania i rozbijać silosy między zespołami. Ponad 135 000 płacących klientów i miliony organizacji w 190 krajach polegają na Asanie do zarządzania wszystkim, od celów firmy, przez cyfrową transformację, aż po wprowadzanie produktów i kampanie marketingowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Metodologia Agile
  • Widok Gantta/linii czasu
GoodDay to platforma do zarządzania pracą umożliwiająca zarządzanie projektem, zadaniem, produktem, czasem i zespołem i ułatwiająca produktywną, przejrzystą współpracę. Dowiedz się więcej na temat produktu: GoodDay
GoodDay to platforma do zarządzania pracą, projektem, produktem, zadaniem, czasem i zespołem, która zapewnia organizacjom najlepsze narzędzia do planowania na wysokim poziomie, dostosowane do ich codziennej pracy oraz do ciągłego doskonalenia wszystkich procesów w oparciu o przejrzystość, odpowiedzialność, sprawność i uznanie. Dowiedz się więcej na temat produktu: GoodDay

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Metodologia Agile
  • Widok Gantta/linii czasu
Zarządzanie kodami i projektami, nareszcie razem. Planuj pracę, śledź postępy i kod wydania bezpośrednio w Backlog, aby móc współpracować w jednym. Dowiedz się więcej na temat produktu: Backlog
Backlog to uniwersalne narzędzie do zarządzania projektami w trybie online, służące do zarządzania zadaniami, kontroli wersji i śledzenia błędów. Dzięki połączeniu korzyści organizacyjnych płynących z zarządzania projektami z wydajnością i wygodą zarządzania kodem, Backlog usprawnia współpracę zespołów w dużych i małych organizacjach. Planuj pracę, śledź postępy i aktualizuj kod wydania bezpośrednio w aplikacji Backlog. Podstawowe funkcje obejmują podzadania, niestandardowe statusy, tablice w stylu Kanban, wykresy Gantta, wykresy rozrzutu, Git & SVN i kompendia wiedzy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Backlog

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Metodologia Agile
  • Widok Gantta/linii czasu
Paymo to w pełni funkcjonalne rozwiązanie do zarządzania projektami przeznaczone dla małych firm i zespołów zdalnych, które pomaga im w wykonywaniu pracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Paymo
Paymo to nowoczesne i intuicyjne rozwiązanie do zarządzania pracą i projektami dla małych firm i zespołów zdalnych, które łączy w sobie zaawansowane zarządzanie zadaniami, planowanie, ustalanie harmonogramów, śledzenie czasu pracy, współpracę i fakturowanie. Oznacza to, że można śledzić cały okres realizacji projektu – od momentu utworzenia do otrzymania zapłaty – bez konieczności korzystania z kilku aplikacji i płacenia za nie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Paymo

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Metodologia Agile
  • Widok Gantta/linii czasu
Rozwiązania CRM, zarządzanie zadaniami, śledzenie czasu pracy i fakturowanie dla zespołów, agencji, freelancerów i konsultantów. Dowiedz się więcej na temat produktu: todo.vu
todo.vu jest pakietem produktywności, który stanowi unikalne połączenie rozwiązań CRM, zarządzania zadaniami, śledzenia czasu pracy i funkcji fakturowania. todo.vu jest idealnym rozwiązaniem dla freelancerów, konsultantów i zespołów dowolnej wielkości, które dążą do poprawy wydajności, jakości i przejrzystości. todo.vu jest całkowicie bezpłatne dla freelancerów, a wszystkie plany cenowe są ograniczone kosztem 11 użytkowników, tzn. płacisz za 11 i otrzymujesz nieograniczoną liczbę użytkowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: todo.vu

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Metodologia Agile
  • Widok Gantta/linii czasu
Klient PSA, cenione oprogramowanie Salesforce Professional Services PSA (automatyzacja profesjonalnych usług sprzedażowych) w AppExchange dla małych i średnich firm jest powodem do dumy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Klient PSA
Jeśli szukasz sposobu na zarządzanie projektami usług profesjonalnych od początku do końca, Klient PSA to platforma godna uwagi. Została zaprojektowana z myślą o klientach, dzięki czemu możesz łatwo z nimi współpracować podczas procesu sprzedaży i świadczenia usług. Ponadto zaawansowana platforma umożliwia śledzenie i zarządzanie wszystkimi aspektami cyklu życia projektu – od ofert i umów po śledzenie czasu, fakturowanie i raportowanie. Chcesz zobaczyć, jak Klient PSA może zmienić firmę? Dowiedz się więcej na temat produktu: Klient PSA

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Metodologia Agile
  • Widok Gantta/linii czasu
Program Space firmy JetBrains to w pełni zintegrowany łańcuch narzędzi, który łączy proces rozwoju oprogramowania z zarządzaniem komunikacją i projektem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Space
JetBrains Space to zunifikowana platforma dla całego procesu rozwoju oprogramowania i współpracy zespołowej. Space pomaga w planowaniu, zarządzaniu i wykonywaniu pracy nad projektem jako zespół, optymalizując cały proces przepływu pracy i współpracy za pomocą następujących funkcji: pulpit nawigacyjny projektu, uprawnienia i obowiązki, śledzenie problemów, tablice problemów, listy kontrolne, osobista lista zadań do wykonania, spersonalizowany pulpit nawigacyjny i osobisty kalendarz. Dowiedz się więcej na temat produktu: Space

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Metodologia Agile
  • Widok Gantta/linii czasu
Narzędzie do współpracy wizualnej, które tworzy wspólną perspektywę dla zespołu na każdym projekcie w zabawny, elastyczny i satysfakcjonujący sposób.
Od sprzedaży i marketingu po HR i operacje, zespoły mogą projektować i dostosowywać Trello do swoich unikalnych potrzeb i stylów pracy. Dzięki ponad 100 integracjom z innymi kluczowymi narzędziami, takimi jak Google Drive, Slack, Jira i innymi, Trello jest żywym, aktywnym centrum współpracy między zespołami, bez względu na to, gdzie odbywa się współpraca. Trello wnosi radość do pracy zespołowej, sprawiając, że jest ona przejrzysta i łatwo udostępniana między zarządami i zespołami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Trello

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Metodologia Agile
  • Widok Gantta/linii czasu
ClickUp to przyszłość pracy – jedna aplikacja, która zastąpi je wszystkie. ClickUp to aplikacja zwiększająca produktywność o najszybciej rosnącej popularności w 2020 roku.
ClickUp to jedna aplikacja zastępująca wszystkie. To przyszłość pracy, w której każdy może pracować nad wszystkim. Więcej niż tylko zarządzanie zadaniami – ClickUp oferuje dokumenty, przypomnienia, cele, kalendarze, ustalanie harmonogramów, a nawet skrzynkę odbiorczą. W pełni konfigurowalne rozwiązanie ClickUp działa dla każdego typu zespołu, dzięki czemu wszystkie mogą korzystać z tej samej aplikacji do planowania, organizowania i współpracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickUp

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Metodologia Agile
  • Widok Gantta/linii czasu
Od planowania projektów po złożone zarządzanie portfolio — zespoły zapewniają doskonałe wyniki pracy na nieskończenie konfigurowalnej platformie monday.com.
monday.com Work OS to otwarta platforma, która łączy zespoły z niestandardowymi rozwiązaniami, aby przełamywać bariery komunikacyjne, rozwijać projekty i dostosowywać wszystkich zaangażowanych. Łatwy dostęp do wszystkich aktualizacji postępów, zatwierdzeń budżetu i innych informacji na jednej platformie i zobacz, gdzie w skrócie znajduje się cała praca zespołu. Niezależnie od tego, czy jesteś w domu, w biurze, czy w podróży bez Wi-Fi, monday.com umożliwia dostęp do ważnych informacji i szybkie podejmowanie lepszych decyzji opartych na danych. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Metodologia Agile
  • Widok Gantta/linii czasu
Wrike to internetowe oprogramowanie do planowania projektów z wykresami Gantta, kalendarzami, formularzami wniosków, tablicami Kanban, śledzeniem czasu pracy i ponad 400 integracjami.
Wrike to internetowe narzędzie do planowania projektów, używane przez ponad 20 000 firm i ponad dwa miliony użytkowników. Bądź na bieżąco z wykresami Gantta, kalendarzami, formularzami wniosków, tablicami Kanban, raportami śledzenia czasu pracy, narzędziami do weryfikacji, aktualizacjami w czasie rzeczywistym i automatycznym przypisaniem w jednym miejscu. Zintegruj Wrike z ponad 400 aplikacjami oraz Adobe Creative Cloud, aby móc korzystać z narzędzi, na których polegasz każdego dnia. Dostosuj przepływy pracy do potrzeb projektu i ogranicz potrzebę wysyłania wiadomości e-mail, organizowania spotkań, aktualizacji statusu itp. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Metodologia Agile
  • Widok Gantta/linii czasu
Internetowe narzędzie do planowania projektów
Miro to jedna z najpopularniejszych platform do tworzenia tablic dla zespołów dowolnej wielkości, której zaufało ponad 30 milionów użytkowników na całym świecie. Bez obaw zarządzaj złożonymi projektami i ich interesariuszami. Stwórz spójność procesów i wspólne zrozumienie między zespołami międzyfunkcyjnymi za pomocą wspólnej tablicy online. Uprość swoje przepływy pracy i zoptymalizuj swoje codzienne czynności dzięki kolekcji ponad 250 szablonów planowania. Wypróbuj zaawansowane integracje z ulubionymi narzędziami (Asana, MS Teams, poniedziałek i wiele innych). Dowiedz się więcej na temat produktu: Miro

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Metodologia Agile
  • Widok Gantta/linii czasu
Internetowe narzędzie do planowania projektów oparte na wykresach Gantta. Intuicyjny interfejs, estetyczna konstrukcja interfejsu użytkownika, zaawansowane funkcje w przystępnej cenie.
GanttPRO to internetowe narzędzie do planowania projektów oparte na wykresach Gantta. Używane przez ponad 500 000 kierowników projektów/produktów, liderów zespołów, dyrektorów generalnych i innych kierowników z różnych sfer. Krótka krzywa uczenia się i ładny projekt UX/IUI pozwalają kierownikom i członkom zespołu natychmiast rozpocząć pracę. Zadanie, zasoby, koszt, zarządzanie terminami, współpraca zespołowa, obciążenie pracą, szablony, eksportowanie i nie tylko – otrzymasz je bezpłatnie w wersji próbnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: GanttPRO

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Metodologia Agile
  • Widok Gantta/linii czasu
Kompleksowe rozwiązanie z funkcjami klasy korporacyjnej, pięknymi pulpitami nawigacyjnymi, rozbudowanymi raportami i mnóstwem możliwości personalizacji.
Celoxis to przystępna cenowo, kompleksowa platforma do zarządzania zadaniami i portfolio projektów. Jest ona używana na całym świecie przez takie marki, jak Adobe, Tesla, LG, HBO, Deloitte i Rolex. Umożliwia: 1. Twórz realne plany dzięki potężnemu interaktywnemu wykresowi Gantta. 2. Zarządzanie zespołami pracującymi w różnych godzinach i na różnych zmianach. 3. Współpracuj i udostępniaj pliki. 4. Śledź karty czasu pracy, problemy, zatwierdzenia i inne. 5. Uzyskaj 360-stopniowe informacje w czasie rzeczywistym dzięki niestandardowej analityce i pięknym pulpitom nawigacyjnym. Dostępne w wersji chmurowej i zlokalizowanej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Celoxis

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Metodologia Agile
  • Widok Gantta/linii czasu
Skorzystaj z platformy zarządzania projektami, aby zaplanować swoje projekty i nigdy nie pozostawać w tyle. Klienci zgłaszają skrócenie czasu trwania projektu o 30%.
Easy Projects to oparte na chmurze oprogramowanie do planowania projektów z narzędziami dostosowanymi do planowania i realizacji. Dzięki narzędziom oszczędzającym czas, takim jak wykres Gantta, symulacje obciążenia zasobów, kalendarz projektów i wyjątkowe narzędzie do prognozowania SI, możesz w ciągu kilku minut zarządzać zespołem i zadaniami, a wszystkie projekty i działania są wyraźnie zaznaczone na osi czasu. Zespoły zgłaszają, że po zastosowaniu Easy Projects czas trwania projektu skrócił się o 30%, a wskaźnik ukończenia projektu wynosi 98%. Dowiedz się więcej na temat produktu: Easy Projects

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Metodologia Agile
  • Widok Gantta/linii czasu
Scoro to kompleksowe rozwiązanie do zarządzania pracą, które umożliwia sterowanie całym przepływem pracy w jednym miejscu.
Scoro to wielokrotnie nagradzane kompleksowe rozwiązanie do zarządzania pracą, które umożliwia sterowanie całym przepływem pracy w jednym miejscu. Oprócz funkcji zarządzania projektami firma Scoro zapewnia wszystkie narzędzia potrzebne do pełnego zarządzania firmą: zarządzanie projektami i pracą, ustalanie harmonogramów i śledzenie pracy, współpracę, bazę danych kontaktów i rozwiązania CRM, wycenę i fakturowanie, zaawansowane raporty i pulpity nawigacyjne w czasie rzeczywistym i wiele innych funkcji. Zapisz się na 14-dniową bezpłatną wersję próbną, aby przekonać się samemu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Scoro

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Metodologia Agile
  • Widok Gantta/linii czasu
WorkInSync to rozwiązanie SaaS, które umożliwia firmom tworzenie hybrydowych miejsc pracy i bezpieczny powrót pracowników do biura.
WorkInSync to rozwiązanie SaaS, które umożliwia firmom tworzenie hybrydowych miejsc pracy i bezpieczne sprowadzanie pracowników do biura. Funkcje WorkInSync obejmują ustalanie harmonogramów pracowników, hotdesking (system rezerwacji biurek) i hoteling (ulokowanie sprzętu klienta w serwerowni dostawcy), zarządzanie salami konferencyjnymi, parking i zarządzanie bufetami. Dzięki kalendarzowi zespołu WorkInSync, pracownicy mogą zwiększyć produktywność swoich wizyt w biurze, wiedząc wcześniej, z którymi współpracownikami będą mogli współpracować. WorkInSync jest stosowany przez 350 000 pracowników w ponad 180 firmach na całym świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: WorkInSync

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Metodologia Agile
  • Widok Gantta/linii czasu
Narzędzie Kanban dla zespołów programistycznych z torami pływackimi, limitami WIP, śledzeniem czasu i priorytetyzacją backlogów na zasadzie wartość/wysiłek.
Hygger – narzędzie Kanban dla zespołów programistycznych, które jest uwielbiane zarówno przez ludzi z branży technicznej, jak i spoza niej, ponieważ jest tak proste jak Trello, a tak potężne jak Jira. Tablice Kanban są wzbogacone o tory pływackie, limity WIP (praca w toku), śledzenie czasu i wsparcie scrum (punkty fabularne, wykresy spalania itp.). Zarządzanie backlogiem i nadawanie priorytetów funkcjom lub zadaniom na podstawie priorytetyzacji wartość/wysiłek. Tworzenie ogólnych schematów działania i dzielenie się nimi z zespołem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hygger

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Metodologia Agile
  • Widok Gantta/linii czasu
Polska Produkt lokalny
Primetric przekształca dzienniki pracy w wiarygodne dane dotyczące wykorzystania i rentowności w agencji rozwoju oprogramowania.
Przeznaczony dla agencji rozwoju oprogramowania i firm świadczących usługi informatyczne. Primetric to rozwiązanie dla kadry zarządzającej, która chce dokładnie obserwować status swojej firmy. Pewnie mierz i prognozuj wykorzystanie i rentowność pracowników we wszystkich projektach. Dzięki raportom i analizom w czasie rzeczywistym opartym na dziennikach pracy (np. zintegrowanym z Jirą lub wykorzystującym wbudowane śledzenie czasu pracy) możesz w końcu połączyć dane dotyczące obciążenia pracą i alokacji z ich bezpośrednim wpływem na wydajność i wyniki finansowe w jednym miejscu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Primetric

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Metodologia Agile
  • Widok Gantta/linii czasu
Oparte na chmurze oprogramowanie do zarządzania budową, które wspiera planowanie i realizację produkcji ze specjalną integracją BIM.
Planowanie projektu nigdy nie było tak skuteczne, jak za pomocą VisiLean – doskonałego oprogramowania do zarządzania budową w chmurze, które wspiera planowanie produkcji i realizacji metodą Lean. Zapewnij integrację z wybranymi platformami do ustalania harmonogramu, takimi jak P6, MSP, Asta, Excel, aby zwiększyć produktywność i obniżyć koszty. Po uruchomieniu projektu zgłaszasz postępy w czasie rzeczywistym, korzystając z aplikacji mobilnej na miejscu i powiadamiasz swój zespół o wszelkich problemach. Dowiedz się więcej na temat produktu: VisiLean

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Metodologia Agile
  • Widok Gantta/linii czasu
Polska Produkt lokalny
Teamdeck to kompletne rozwiązanie do zarządzania zasobami: ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów + śledzenie czasu pracy + zarządzanie urlopami.
>> Oprogramowanie do zarządzania zasobami i planowania projektów >> Ustalanie harmonogramów dla pracowników + planowanie projektów budżetowanie + śledzenie czasu pracy + ewidencja czasu pracy + obciążenie pracą + wydajność + zarządzanie dostępnością + funkcje prognozowania zasobów. >> Teamdeck został opracowany przez firmę zajmującą się oprogramowaniem, która współpracuje również z serwisami Spotify, Uber, Netflix i Viu. >> Firma jest obecna w branży informatycznej, finansowej, kreatywnej, detalicznej, gamingowej, edukacyjnej i medialnej. >> Wersja demonstracyjna na żywo + bezpłatna pomoc w konfiguracji. Zarejestruj się, aby otrzymać wersję demonstracyjną. Dowiedz się więcej na temat produktu: teamdeck

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Metodologia Agile
  • Widok Gantta/linii czasu
Zarządzanie projektami i zadaniami. Współpraca.
Dzięki Beesbusy zespoły organizują, planują i współpracują w łatwy sposób, aby realizować swoje zadania i projekty. Menedżerowie projektów i zespoły uwielbiają Beesbusy ze względu na przyjazny dla użytkownika interfejs. To najprostszy sposób organizacji pracy. Nie trzeba go konfigurować, możesz zacząć od razu. Beesbusy posiada również zaawansowane funkcje: Wykresy Gantta, konfigurowalne widoki wielu projektów, wykresy planowania zespołu, powiadomienia na żądanie, konfigurowalny pulpit nawigacyjny… Twój zespół będzie pracował lepiej niż kiedykolwiek. Dowiedz się więcej na temat produktu: Beesbusy

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Metodologia Agile
  • Widok Gantta/linii czasu
Kissflow Workflow to świetne rozwiązanie w zakresie oprogramowania do zarządzanie przepływem pracy, które obsługuje zarówno ustrukturyzowane przepływy pracy, jak i te nieustrukturyzowane.
Kissflow Workflow to doskonałe oprogramowanie do kompleksowej obsługi przepływu pracy, które obsługuje zarówno strukturalne przepływy pracy (procesy/BPM), jak i nieustrukturyzowane przepływy pracy (zarządzanie przypadkami). Kissflow Workflow to platforma bez kodu, na której każdy może stworzyć zautomatyzowany proces, zbudować tablicę zadań, obsługiwać przepływ spraw i współpracować nad tematami roboczymi – wszystko to w ramach jednej inteligentnej i łatwej do zintegrowania platformy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kissflow

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Metodologia Agile
  • Widok Gantta/linii czasu
Visual Planning to pełnoskalowa platforma ustalania harmonogramów i planowania projektów, dostosowana do planistów. Zarejestruj się, aby otrzymać bezpłatną wersję demonstracyjną.
Visual Planning to potężne rozwiązanie do zarządzania oprogramowaniem zoptymalizowane dla osób z branży zarządzania projektami. Oferujące sztandarowe narzędzia organizacyjne zwiększające produktywność firmy. Dzięki wszechstronnym możliwościom użytkownicy mogą monitorować w czasie rzeczywistym projekty, terminy, obciążenie pracowników, raporty i wiele więcej na jednej platformie. Indywidualne konfiguracje oprogramowania i zorientowany na szczegóły personel Visual Planning umożliwiają rozwój zespołu i firmy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Visual Planning

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Metodologia Agile
  • Widok Gantta/linii czasu
VOGSY pozwala użytkownikom Google Workspace planować, śledzić i optymalizować cykl życia projektu od wyceny do otrzymania płatności za pomocą jednej łatwej w obsłudze platformy Google.
VOGSY natywnie integruje się z Google Workspace, aby ułatwić planowanie, śledzenie i optymalizowanie cyklu życia projektu. To intuicyjne oprogramowanie doskonale nadaje się do współpracy. Szybkie i łatwe planowanie dzięki szablonom projektów, inteligentnym sugestiom zasobów i automatycznej strukturze plików Google Drive z automatycznymi wycenami i fakturami tworzonymi w Dokumentach. Możesz nawet przypisać zadania z Gmaila. Dzięki harmonogramowi w czasie rzeczywistym, danym o budżecie, marży i realizacji możesz z łatwością śledzić projekty i maksymalizować zyski. Dowiedz się więcej na temat produktu: VOGSY

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Metodologia Agile
  • Widok Gantta/linii czasu
Teamhood to wizualne narzędzie do planowania projektów przeznaczone dla zespołów, służące do tworzenia inteligentnych planów i kontrolowania dostarczania wyników.
Teamhood to wizualna platforma do planowania projektów, która pomaga zespołom tworzyć inteligentne plany i kontrolować dostarczanie wyników. Doskonałe narzędzie dla firm inżynieryjnych lub informatycz nych, które angażują się w złożone projekty i poziomy szczegółowości. Dzięki połączonej strukturze tablic Teamhood umożliwia efektywne udostępnianie i zarządzanie elementami pracy w zespołach, a tym samym synchronizuje współpracę między zespołami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Teamhood

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Metodologia Agile
  • Widok Gantta/linii czasu
Narzędzie do zwinnego tworzenia oprogramowania, zarządzania projektami, zarządzania testami i śledzenia problemów z arkuszem czasu pracy, działem pomocy technicznej i raportowaniem.
JunoOne to rozwiązanie ALM (do zarządzania cyklem życia aplikacji) dla firm deweloperskich, dostawców oprogramowania i integratorów oprogramowania na całym świecie. Użytkownicy mogą tworzyć różne rodzaje projektów, nadzorować procesy testowania, śledzić problemy, mieć dostęp do raportów i wielu innych funkcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: JunoOne

Funkcje

  • Zarządzanie zasobami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Metodologia Agile
  • Widok Gantta/linii czasu