Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Programy do planowania projektów

Programy do planowania projektów umożliwiają tworzenie harmonogramów realizacji projektów, przydzielanie zasobów, przydzielanie zadań oraz tworzenie budżetu na wydatki związane z projektami.

Polska Pokaż produkty lokalne

Wyniki: 38 w

GoodDay to platforma do zarządzania pracą umożliwiająca zarządzanie projektem, zadaniem, produktem, czasem i zespołem i ułatwiająca produktywną, przejrzystą współpracę. Dowiedz się więcej na temat produktu: GoodDay
GoodDay to platforma do zarządzania pracą, projektem, produktem, zadaniem, czasem i zespołem, która zapewnia organizacjom najlepsze narzędzia do planowania na wysokim poziomie, dostosowane do ich codziennej pracy oraz do ciągłego doskonalenia wszystkich procesów w oparciu o przejrzystość, odpowiedzialność, sprawność i uznanie. Dowiedz się więcej na temat produktu: GoodDay

Funkcje

  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zasobami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Metodologia Agile
BigTime to silnik umożliwiający dużym firmom konsultingowym na świecie budżetowanie, śledzenie i rozliczanie ich najważniejszego zasobu: czasu. Dowiedz się więcej na temat produktu: BigTime
Firmy konsultingowe potrzebują czegoś więcej niż tylko ewidencji czasu pracy. Potrzebują systemu, który ujednolici budżetowanie, planowanie/realizację projektu, komunikację w zespole, zarządzanie zadaniami, zarządzanie zasobami, fakturowanie i finanse projektu. BigTime zapewnia całemu zespołowi narzędzia potrzebne do dostarczania rozliczanych prac na czas i zgodnie z budżetem, zapewniając klientom średnią poprawę marży brutto o 25% oraz znaczny wzrost przychodów z ekspansji i poleceń. Skontaktuj się z zespołem sprzedaży, aby dowiedzieć się, jak to zrobić. Dowiedz się więcej na temat produktu: BigTime

Funkcje

  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zasobami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Metodologia Agile
Planuj projekty w sposób przejrzysty i wydajny. Planuj skalowalną strukturę projektu, czas, wykorzystanie zasobów i kosztów na odpowiedniej głębokości. Dowiedz się więcej na temat produktu: Projektron BCS
W przypadku aplikacji projektowej, w przygotowaniu, wstępnym, dokładnym i korekcie planu, BCS wspiera proces planowania za pomocą kreatorów i szablonów dla ważnych etapów planowania. W zależności od złożoności i zakresu projektu można skalować głębokość i etapy planowania. Niezależnie od tego, czy chodzi o plany dotyczące czasu, zasobów czy kosztów, zapisuj statusy planowania do późniejszego porównania. W projektach o długim czasie trwania, asynchronicznym rozkładzie kosztów i zasobów, należy stosować planowanie interwałowe w miesiącach, kwartałach lub latach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Projektron BCS

Funkcje

  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zasobami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Metodologia Agile
Narzędzie do współpracy wizualnej, które tworzy wspólną perspektywę dla zespołu na każdym projekcie w zabawny, elastyczny i satysfakcjonujący sposób.
Od sprzedaży i marketingu po HR i operacje, zespoły mogą projektować i dostosowywać Trello do swoich unikalnych potrzeb i stylów pracy. Dzięki ponad 100 integracjom z innymi kluczowymi narzędziami, takimi jak Google Drive, Slack, Jira i innymi, Trello jest żywym, aktywnym centrum współpracy między zespołami, bez względu na to, gdzie odbywa się współpraca. Trello wnosi radość do pracy zespołowej, sprawiając, że jest ona przejrzysta i łatwo udostępniana między zarządami i zespołami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Trello

Funkcje

  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zasobami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Metodologia Agile
Asana to najprostszy sposób na zorganizowanie i zarządzanie pracą zespołów. Sprawdź, czemu Asana zawdzięcza wysokie oceny na Capterra.
Asana to idealna platforma do wdrażania planów projektowych w całej organizacji i zarządzania nimi. Dzięki Asanie możesz organizować pracę zespołów – od codziennych zadań po strategiczne inicjatywy międzyfunkcyjne. Asana jest platformą do zarządzania pracą, która zamienia cele w działanie i likwiduje silosy. Dołącz do milionów organizacji ze 190 krajów, które używają Asany w wersji bezpłatnej, aby robić więcej przy mniejszym wykorzystaniu zasobów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana

Funkcje

  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zasobami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Metodologia Agile
Od planowania projektów po złożone zarządzanie portfolio — zespoły zapewniają doskonałe wyniki pracy na nieskończenie konfigurowalnej platformie monday.com.
monday.com Work OS to otwarta platforma, która łączy zespoły z niestandardowymi rozwiązaniami, aby przełamywać bariery komunikacyjne, rozwijać projekty i dostosowywać wszystkich zaangażowanych. Łatwy dostęp do wszystkich aktualizacji postępów, zatwierdzeń budżetu i innych informacji na jednej platformie i zobacz, gdzie w skrócie znajduje się cała praca zespołu. Niezależnie od tego, czy jesteś w domu, w biurze, czy w podróży bez Wi-Fi, monday.com umożliwia dostęp do ważnych informacji i szybkie podejmowanie lepszych decyzji opartych na danych. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zasobami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Metodologia Agile
ClickUp to przyszłość pracy – jedna aplikacja, która zastąpi je wszystkie. ClickUp to aplikacja zwiększająca produktywność o najszybciej rosnącej popularności w 2020 roku.
ClickUp to jedna aplikacja zastępująca wszystkie. To przyszłość pracy, w której każdy może pracować nad wszystkim. Więcej niż tylko zarządzanie zadaniami – ClickUp oferuje dokumenty, przypomnienia, cele, kalendarze, ustalanie harmonogramów, a nawet skrzynkę odbiorczą. W pełni konfigurowalne rozwiązanie ClickUp działa dla każdego typu zespołu, dzięki czemu wszystkie mogą korzystać z tej samej aplikacji do planowania, organizowania i współpracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickUp

Funkcje

  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zasobami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Metodologia Agile
Wrike to internetowe oprogramowanie do planowania projektów z wykresami Gantta, kalendarzami, formularzami wniosków, tablicami Kanban, śledzeniem czasu pracy i ponad 400 integracjami.
Wrike to internetowe narzędzie do planowania projektów, używane przez ponad 20 000 firm i ponad dwa miliony użytkowników. Bądź na bieżąco z wykresami Gantta, kalendarzami, formularzami wniosków, tablicami Kanban, raportami śledzenia czasu pracy, narzędziami do weryfikacji, aktualizacjami w czasie rzeczywistym i automatycznym przypisaniem w jednym miejscu. Zintegruj Wrike z ponad 400 aplikacjami oraz Adobe Creative Cloud, aby móc korzystać z narzędzi, na których polegasz każdego dnia. Dostosuj przepływy pracy do potrzeb projektu i ogranicz potrzebę wysyłania wiadomości e-mail, organizowania spotkań, aktualizacji statusu itp. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zasobami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Metodologia Agile
Internetowe narzędzie do planowania projektów
Miro to jedna z najpopularniejszych platform do tworzenia tablic dla zespołów dowolnej wielkości, której zaufało ponad 30 milionów użytkowników na całym świecie. Bez obaw zarządzaj złożonymi projektami i ich interesariuszami. Stwórz spójność procesów i wspólne zrozumienie między zespołami międzyfunkcyjnymi za pomocą wspólnej tablicy online. Uprość swoje przepływy pracy i zoptymalizuj swoje codzienne czynności dzięki kolekcji ponad 250 szablonów planowania. Wypróbuj zaawansowane integracje z ulubionymi narzędziami (Asana, MS Teams, poniedziałek i wiele innych). Dowiedz się więcej na temat produktu: Miro

Funkcje

  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zasobami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Metodologia Agile
Pakiet NetSuite to jeden z najlepszych systemów ERP (kompleksowego zarządzania przedsiębiorstwem) opartych na chmurze. Zapewnia dostęp do danych i odpowiedni poziom kontroli niezbędny do podejmowania inteligentnych decyzji i stymulowania rozwoju Twojej firmy.
Pakiet NetSuite to oparte na chmurze kompleksowe rozwiązanie służące do zarządzania przedsiębiorstwem, które pomaga ponad 31 000 organizacji działać w bardziej efektywny sposób poprzez automatyzację podstawowych procesów i zapewnienie wglądu w generowane w czasie rzeczywistym wyniki operacyjne i finansowe. Dzięki ujednoliconemu i zintegrowanemu pakietowi aplikacji opracowanych z myślą o zarządzaniu księgowością, przetwarzaniu zamówień, zarządzaniu zapasami oraz działaniach związanych z produkcją, łańcuchem dostaw i operacjami magazynowymi pakiet NetSuite zapewnia firmom dostęp do przejrzystych informacji i pełną kontrolę nad ich działalnością biznesową. Dowiedz się więcej na temat produktu: NetSuite

Funkcje

  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zasobami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Metodologia Agile
Paymo to w pełni funkcjonalne rozwiązanie do zarządzania projektami przeznaczone dla małych firm i zespołów zdalnych, które pomaga im w wykonywaniu pracy.
Paymo to nowoczesne i intuicyjne rozwiązanie do zarządzania pracą i projektami dla małych firm i zespołów zdalnych, które łączy w sobie zaawansowane zarządzanie zadaniami, planowanie, ustalanie harmonogramów, śledzenie czasu pracy, współpracę i fakturowanie. Oznacza to, że można śledzić cały okres realizacji projektu – od momentu utworzenia do otrzymania zapłaty – bez konieczności korzystania z kilku aplikacji i płacenia za nie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Paymo

Funkcje

  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zasobami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Metodologia Agile
LiquidPlanner to rozwiązanie do planowania projektów z funkcją predykcyjnego planowania, które dynamicznie dostosowuje się do zmian i zarządza niepewnością.
LiquidPlanner to przełomowe rozwiązanie do planowania projektów, które wykorzystuje prognostyczne ustalanie harmonogramów w celu dynamicznego dostosowywania się do zmian i zarządzania niepewnością projektu. Doświadczenie w automatycznym wyrównywaniu zasobów i planowaniu opartym na priorytetach w wielu projektach i zależnościach. Pomóż swojemu zespołowi w ustalaniu priorytetów zadań, przewidywaniu wyników i pewnej pracy. Oprogramowanie zostało uznane przez PC Magazine za doskonałe do złożonych projektów i pozwala na inteligentne planowanie. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiquidPlanner

Funkcje

  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zasobami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Metodologia Agile
Polska Produkt lokalny
Internetowe narzędzie do planowania projektów oparte na wykresach Gantta. Intuicyjny interfejs, estetyczna konstrukcja interfejsu użytkownika, zaawansowane funkcje w przystępnej cenie.
GanttPRO to internetowe narzędzie do planowania projektów oparte na wykresach Gantta. Używane przez ponad 500 000 kierowników projektów/produktów, liderów zespołów, dyrektorów generalnych i innych kierowników z różnych sfer. Krótka krzywa uczenia się i ładny projekt UX/IUI pozwalają kierownikom i członkom zespołu natychmiast rozpocząć pracę. Zadanie, zasoby, koszt, zarządzanie terminami, współpraca zespołowa, obciążenie pracą, szablony, eksportowanie i nie tylko – otrzymasz je bezpłatnie w wersji próbnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: GanttPRO

Funkcje

  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zasobami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Metodologia Agile
360-stopniowy obraz działalności w zakresie usług profesjonalnych. Planuj, zarządzaj i prognozuj projekty, zasoby i finanse w ramach jednej platformy.
Birdview PSA to kompleksowa platforma, która pomaga organizacjom świadczącym usługi profesjonalne w planowaniu, zarządzaniu i prognozowaniu projektów, zasobów i finansów w jednym miejscu. Koncentrując się na zapewnieniu klientom widoku z lotu ptaka na ich działalność, Birdview PSA pomaga organizacjom zarządzać i realizować wiele projektów jednocześnie. Pulpity nawigacyjne i raporty oparte na technologii BI pozwalają zespołom na podejmowanie decyzji opartych na wiedzy i optymalizację procesów w celu zwiększenia wydajności, rentowności i efektywności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Birdview

Funkcje

  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zasobami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Metodologia Agile
Kompleksowe rozwiązanie z funkcjami klasy korporacyjnej, pięknymi pulpitami nawigacyjnymi, rozbudowanymi raportami i mnóstwem możliwości personalizacji.
Celoxis to przystępna cenowo, kompleksowa platforma do zarządzania zadaniami i portfolio projektów. Jest ona używana na całym świecie przez takie marki, jak Adobe, Tesla, LG, HBO, Deloitte i Rolex. Umożliwia: 1. Twórz realne plany dzięki potężnemu interaktywnemu wykresowi Gantta. 2. Zarządzanie zespołami pracującymi w różnych godzinach i na różnych zmianach. 3. Współpracuj i udostępniaj pliki. 4. Śledź karty czasu pracy, problemy, zatwierdzenia i inne. 5. Uzyskaj 360-stopniowe informacje w czasie rzeczywistym dzięki niestandardowej analityce i pięknym pulpitom nawigacyjnym. Dostępne w wersji chmurowej i zlokalizowanej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Celoxis

Funkcje

  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zasobami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Metodologia Agile
Zoho Sprints to narzędzie do zwinnego zarządzania projektami, które pomaga zespołom Scrumowym planować, śledzić i być zawsze gotowym na zmiany.
Zoho Sprints to bezpłatne narzędzie w trybie online do zarządzania projektami zwinnymi dla zespołów Scrum. Dodawaj historie użytkowników do swojego backlogu, szacuj i nadawaj priorytety poszczególnym elementom pracy, utrzymuj się na dobrej drodze dzięki spersonalizowanym tablicom scrumowym i swimlanom, uzyskuj użyteczne informacje z wykresów prędkości, spalania i spalania, współpracuj z zespołem na kanale społecznościowym oraz planuj spotkania przeglądowe i retrospektywne z jednego miejsca. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Sprints

Funkcje

  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zasobami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Metodologia Agile
Scoro to kompleksowe rozwiązanie do zarządzania pracą, które umożliwia sterowanie całym przepływem pracy w jednym miejscu.
Scoro to wielokrotnie nagradzane kompleksowe rozwiązanie do zarządzania pracą, które umożliwia sterowanie całym przepływem pracy w jednym miejscu. Oprócz funkcji zarządzania projektami firma Scoro zapewnia wszystkie narzędzia potrzebne do pełnego zarządzania firmą: zarządzanie projektami i pracą, ustalanie harmonogramów i śledzenie pracy, współpracę, bazę danych kontaktów i rozwiązania CRM, wycenę i fakturowanie, zaawansowane raporty i pulpity nawigacyjne w czasie rzeczywistym i wiele innych funkcji. Zapisz się na 14-dniową bezpłatną wersję próbną, aby przekonać się samemu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Scoro

Funkcje

  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zasobami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Metodologia Agile
Quire to szczytowe osiągnięcie nowoczesnego oprogramowania do zarządzania projektami, wprowadzające transformacyjne podejście do przepływu pracy.
Quire to szczytowe osiągnięcie nowoczesnego oprogramowania do zarządzania projektami, wprowadzające transformacyjne podejście do przepływu pracy. Umożliwia płynne rozkładanie ambitnych celów na możliwe do zarządzania, wykonalne kroki. To, co naprawdę wyróżnia Quire, to wyjątkowa zdolność do oferowania kompleksowego widoku szczegółów projektu, nigdy nie tracąc z oczu szerszej perspektywy. Quire kładzie nacisk na współpracę zespołową, dzięki czemu zarządzanie projektami może osiągnąć nowy poziom wydajności i produktywności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Quire

Funkcje

  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zasobami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Metodologia Agile
WorkInSync to rozwiązanie SaaS, które umożliwia firmom tworzenie hybrydowych miejsc pracy i bezpieczny powrót pracowników do biura.
WorkInSync to rozwiązanie SaaS, które umożliwia firmom tworzenie hybrydowych miejsc pracy i bezpieczne sprowadzanie pracowników do biura. Funkcje WorkInSync obejmują ustalanie harmonogramów pracowników, hotdesking (system rezerwacji biurek) i hoteling (ulokowanie sprzętu klienta w serwerowni dostawcy), zarządzanie salami konferencyjnymi, parking i zarządzanie bufetami. Dzięki kalendarzowi zespołu WorkInSync, pracownicy mogą zwiększyć produktywność swoich wizyt w biurze, wiedząc wcześniej, z którymi współpracownikami będą mogli współpracować. WorkInSync jest stosowany przez 350 000 pracowników w ponad 180 firmach na całym świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: WorkInSync

Funkcje

  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zasobami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Metodologia Agile
Zarządzanie kodami i projektami, nareszcie razem. Planuj pracę, śledź postępy i kod wydania bezpośrednio w Backlog, aby móc współpracować w jednym.
Backlog to uniwersalne narzędzie do zarządzania projektami w trybie online, służące do zarządzania zadaniami, kontroli wersji i śledzenia błędów. Dzięki połączeniu korzyści organizacyjnych płynących z zarządzania projektami z wydajnością i wygodą zarządzania kodem, Backlog usprawnia współpracę zespołów w dużych i małych organizacjach. Planuj pracę, śledź postępy i aktualizuj kod wydania bezpośrednio w aplikacji Backlog. Podstawowe funkcje obejmują podzadania, niestandardowe statusy, tablice w stylu Kanban, wykresy Gantta, wykresy rozrzutu, Git & SVN i kompendia wiedzy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Backlog

Funkcje

  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zasobami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Metodologia Agile
Narzędzie Kanban dla zespołów programistycznych z torami pływackimi, limitami WIP, śledzeniem czasu i priorytetyzacją backlogów na zasadzie wartość/wysiłek.
Hygger – narzędzie Kanban dla zespołów programistycznych, które jest uwielbiane zarówno przez ludzi z branży technicznej, jak i spoza niej, ponieważ jest tak proste jak Trello, a tak potężne jak Jira. Tablice Kanban są wzbogacone o tory pływackie, limity WIP (praca w toku), śledzenie czasu i wsparcie scrum (punkty fabularne, wykresy spalania itp.). Zarządzanie backlogiem i nadawanie priorytetów funkcjom lub zadaniom na podstawie priorytetyzacji wartość/wysiłek. Tworzenie ogólnych schematów działania i dzielenie się nimi z zespołem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hygger

Funkcje

  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zasobami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Metodologia Agile
Productive to kompleksowa platforma zarządzania agencjami, która zapewnia widok z góry na całą działalność agencji.
Productive to kompleksowa platforma do zarządzania projektami, przeznaczona dla agencji i firm świadczących profesjonalne usługi. Productive jest wyposażona w zintegrowany rurociąg sprzedaży, planowanie zasobów i zaawansowane funkcje zarządzania projektami. Dzięki silnemu naciskowi na rentowność, Productive uwzględnia również stawki kosztów pracowników i koszty ogólne firmy w raportach dotyczących rentowności. Wisienką na torcie jest również możliwość przyszłych przychodów dzięki planowaniu zasobów i raportom o postępach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Productive

Funkcje

  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zasobami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Metodologia Agile
Polska Produkt lokalny
Primetric przekształca dzienniki pracy w wiarygodne dane dotyczące wykorzystania i rentowności w agencji rozwoju oprogramowania.
Przeznaczony dla agencji rozwoju oprogramowania i firm świadczących usługi informatyczne. Primetric to rozwiązanie dla kadry zarządzającej, która chce dokładnie obserwować status swojej firmy. Pewnie mierz i prognozuj wykorzystanie i rentowność pracowników we wszystkich projektach. Dzięki raportom i analizom w czasie rzeczywistym opartym na dziennikach pracy (np. zintegrowanym z Jirą lub wykorzystującym wbudowane śledzenie czasu pracy) możesz w końcu połączyć dane dotyczące obciążenia pracą i alokacji z ich bezpośrednim wpływem na wydajność i wyniki finansowe w jednym miejscu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Primetric

Funkcje

  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zasobami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Metodologia Agile
Kissflow Workflow to świetne rozwiązanie w zakresie oprogramowania do zarządzanie przepływem pracy, które obsługuje zarówno ustrukturyzowane przepływy pracy, jak i te nieustrukturyzowane.
Kissflow Workflow to doskonałe oprogramowanie do kompleksowej obsługi przepływu pracy, które obsługuje zarówno strukturalne przepływy pracy (procesy/BPM), jak i nieustrukturyzowane przepływy pracy (zarządzanie przypadkami). Kissflow Workflow to platforma bez kodu, na której każdy może stworzyć zautomatyzowany proces, zbudować tablicę zadań, obsługiwać przepływ spraw i współpracować nad tematami roboczymi – wszystko to w ramach jednej inteligentnej i łatwej do zintegrowania platformy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kissflow

Funkcje

  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zasobami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Metodologia Agile
Rozwiązania CRM, zarządzanie zadaniami, śledzenie czasu pracy i fakturowanie dla zespołów, agencji, freelancerów i konsultantów.
todo.vu jest pakietem produktywności, który stanowi unikalne połączenie rozwiązań CRM, zarządzania zadaniami, śledzenia czasu pracy i funkcji fakturowania. todo.vu jest idealnym rozwiązaniem dla freelancerów, konsultantów i zespołów dowolnej wielkości, które dążą do poprawy wydajności, jakości i przejrzystości. todo.vu jest całkowicie bezpłatne dla freelancerów, a wszystkie plany cenowe są ograniczone kosztem 11 użytkowników, tzn. płacisz za 11 i otrzymujesz nieograniczoną liczbę użytkowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: todo.vu

Funkcje

  • Widok Gantta/linii czasu
  • Zarządzanie zasobami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Metodologia Agile