Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Systemy do zarządzania kanałami w hotelach

Systemy do zarządzania hotelem umożliwiają optymalizację zajmowania pokoi, dostępności i stawek w różnych kanałach dystrybucji oraz pozyskiwania klientów.

Wyniki: 10 w

Hostaway pomaga rozwijać i zarządzać biznesem za pomocą zaawansowanych automatyzacji, narzędzi marketingowych, komunikacyjnych i raportowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hostaway
Hostaway stał się liderem na rynku marketingu, sprzedaży, zarządzania, raportowania i komunikacji dla zarządców nieruchomości wakacyjnych. Jeden z największych rynków w branży i głębokie integracje z Airbnb, VRBO, Expedia, Booking.com, itp. Zarządcy nieruchomości mogą zwiększyć ekspozycję, jednocześnie oszczędzając czas i pieniądze. Masz unikalny model biznesowy? Hostaway to doskonale wszechstronne rozwiązanie. Hostaway, któremu zaufało tysiące zarządców nieruchomości, jest znany ze stabilności, wydajności i jakości obsługi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hostaway

Funkcje

  • Dynamiczna wycena
  • Inwentaryzacja pomieszczeń
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Zarządzanie promocjami
  • Wyłącznik awaryjny
  • Zarządzanie ograniczeniami
Hotelogix to solidny system zarządzania hotelami oparty na chmurze, który oferuje możliwości nowej generacji, potrzebne hotelom do uproszczenia rezerwacji.
Hotelogix to solidny, oparty na chmurze system zarządzania hotelami, który oferuje możliwości nowej generacji potrzebne hotelom do uproszczenia rezerwacji, zwiększenia wydajności operacyjnej i maksymalizacji przychodów. Hotelogix umożliwia integrację w czasie rzeczywistym ze wszystkimi głównymi OTA (internetowymi biurami podróży) i GDS (globalnymi systemami dystrybucji), aby zwiększyć zasięg rynkowy, zwiększyć obłożenie i wyeliminować błędy w rezerwacji. Hotelogix ma dekadę doświadczenia w obsłudze hoteli w ponad 100 krajach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hotelogix

Funkcje

  • Dynamiczna wycena
  • Inwentaryzacja pomieszczeń
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Zarządzanie promocjami
  • Wyłącznik awaryjny
  • Zarządzanie ograniczeniami
innRoad to system PMS typu „oprogramowanie jako usługa” (SaaS) stworzony na potrzeby firm z branży hotelarskiej każdej wielkości.
innRoad to system PMS typu „oprogramowanie jako usługa” (SaaS) stworzony na potrzeby firm z branży hotelarskiej każdej wielkości. Oferuje niezależnym obiektom kalendarz dostępności, mechanizm rezerwacji, połączenie z OTA (internetowe biura podróży). Użytkownicy mogą zarządzać rezerwacjami grupowymi, wykazem stawek i konfigurowalnymi raportami w ramach tej samej platformy. innRoad działa w wielu lokalizacjach, jest dostępny z każdego urządzenia lub miejsca i jest zgodny ze standardami PCI. Dowiedz się więcej na temat produktu: innRoad

Funkcje

  • Dynamiczna wycena
  • Inwentaryzacja pomieszczeń
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Zarządzanie promocjami
  • Wyłącznik awaryjny
  • Zarządzanie ograniczeniami
Świetne oprogramowanie internetowe do zarządzania przychodami i do dynamicznego ustalania cen używane przez menedżerów wynajmu wakacyjnego na całym świecie w celu zwiększenia przychodów.
PriceLabs jest potężnym, internetowym oprogramowaniem do zarządzania przychodami i dynamicznymi cenami dla wakacyjnych i krótkoterminowych wynajmów, które integruje się z różnymi systemami zarządzania nieruchomościami. Podejście oparte na danych, zasady automatyzacji i dostosowania do zarządzania cenami i ograniczeniami pobytu pomagają firmom oferującym wynajem wakacyjny zwiększać przychody i oszczędzać godziny w trakcie tego procesu. Dzięki integracji z rosnącą listą kanałów i systemów zarządzania nieruchomościami zautomatyzowane zarządzanie przychodami jest na wyciągnięcie ręki. Dowiedz się więcej na temat produktu: PriceLabs

Funkcje

  • Dynamiczna wycena
  • Inwentaryzacja pomieszczeń
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Zarządzanie promocjami
  • Wyłącznik awaryjny
  • Zarządzanie ograniczeniami
Event Temple to jedna z najbardziej zaawansowanych na świecie platform oprogramowania do zarządzania obiektami hotelowymi. Bezproblemowo łączy się z setkami aplikacji internetowych.
Event Temple to nowoczesne, oparte na chmurze oprogramowanie do zarządzania hotelem i lokalami. Zintegrowane i łatwe w użyciu rozwiązanie Event Temple pomaga zwiększyć przychody przy jednoczesnym zwiększeniu efektywności i produktywności, dostarczając nieruchomościom pakiet narzędzi sprzedażowych, w tym wyszukiwanie i zarządzanie leadami, e-propozycje i umowy, zarządzanie wydarzeniami i inne – wszystko w eleganckiej, intuicyjnej platformie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Event Temple

Funkcje

  • Dynamiczna wycena
  • Inwentaryzacja pomieszczeń
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Zarządzanie promocjami
  • Wyłącznik awaryjny
  • Zarządzanie ograniczeniami
Technologia UniFocus oferuje jedne z najlepszych w swojej klasie narzędzi do zarządzania kadrą pracowniczą. Dzięki nim menedżerzy mogą podejmować trafne i szybkie decyzje.
UniFocus jest liderem w optymalizacji zasobów ludzkich dzięki łączeniu rozwiązań zarządzania pracą oraz systemów rejestracji czasu pracy z wglądem w zaangażowanie klientów i pracowników. Narzędzia UniFocus wykorzystują szeroki zasób wiedzy branżowej, dzięki czemu planowanie pracy, budżetowanie, tworzenie harmonogramu i zapewnianie zgodności stają się banalnie proste. Oparte na chmurze rozwiązania pozwalają na integrację oprogramowania UniFocus z istniejącymi systemami i zapewniają szeroki dostęp do informacji biznesowych z dowolnego urządzenia w dowolnym momencie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Unifocus

Funkcje

  • Dynamiczna wycena
  • Inwentaryzacja pomieszczeń
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Zarządzanie promocjami
  • Wyłącznik awaryjny
  • Zarządzanie ograniczeniami
WeBee to 360-stopniowa platforma do obsługi gości, która zapewnia większe przychody, pozytywne recenzje i zadowolenie gości.
WeBee to 360-stopniowa cyfrowa platforma obsługi gości, która dostarcza bezbłędne rozwiązania, aby stworzyć pomost między hotelarzami a gośćmi, który maksymalizuje zadowolenie gości. Ta nagradzana platforma upraszcza życie hotelarzy poprzez znaczące przyciąganie gości w celu generowania lojalnych klientów, większe przychody dzięki usługom sprzedaży i zamówień online, pozytywne zarządzanie reputacją marki, bardziej bezkontaktowe środowisko, inteligentne dane i raportowanie na jednej platformie. Dowiedz się więcej na temat produktu: WeBee

Funkcje

  • Dynamiczna wycena
  • Inwentaryzacja pomieszczeń
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Zarządzanie promocjami
  • Wyłącznik awaryjny
  • Zarządzanie ograniczeniami
W pełni zintegrowany system PMS (system zarządzania nieruchomościami), RMS (system zarządzania rentownością), menedżer kanału sprzedaży, mechanizm rezerwacji integrujący wszystko w jednym systemie z dynamicznymi wycenami, który pomaga hotelom zwiększyć przychody.
Aiosell zapewnia w pełni zintegrowany system zarządzania kanałem i dystrybucją w trybie online, który bezproblemowo integruje się z systemem zarządzania nieruchomościami, dynamicznymi cenami, menedżerem kanału, menedżerem ds. przeglądów, mechanizmem rezerwacji i systemem raportowania, aby zapewnić kompleksowe zintegrowane rozwiązanie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Aiosell

Funkcje

  • Dynamiczna wycena
  • Inwentaryzacja pomieszczeń
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Zarządzanie promocjami
  • Wyłącznik awaryjny
  • Zarządzanie ograniczeniami
Oparty na chmurze Channel Manager PMS z łatwym w użyciu kalendarzem, integracją z ponad 300 witrynami turystycznymi, systemem rezerwacji, POS, e-fakturami.
MiniHotel to kompleksowe, oparte na chmurze oprogramowanie do zarządzania hotelami i Channel Manager, idealne dla małych i średnich hoteli, hoteli butikowych, wynajmu wakacyjnego, hosteli, B&B, pensjonatów, kempingów. Cechy: Łatwy w użyciu kalendarz, integracja z ponad 300 serwisami turystycznymi, system rezerwacji dla strony głównej, Yield, POS, raporty, księgowość, skaner paszportów. Fiskalizacja e-fakturowania gotowa w 50 krajach. Zintegrowane ponad 500 procesorów płatności i bramek. Telefon+e-mail+Chat+WhatsApp Support w zestawie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Mini Hotel PMS

Funkcje

  • Dynamiczna wycena
  • Inwentaryzacja pomieszczeń
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Zarządzanie promocjami
  • Wyłącznik awaryjny
  • Zarządzanie ograniczeniami
Globalny przełącznik hotelowy, jeden z najlepszych systemów zarządzania kanałami i treścią na rynku chińskim. Zapewnia łączność.
Dystrybucja w branży hotelarskiej zmienia się szybciej niż kiedykolwiek wcześniej. System pomaga klientom upewnić się, że ich organizacja bezpiecznie wyprzedza konkurencję dzięki pełnej gamie gotowych na przyszłość rozwiązań dystrybucyjnych. Shiji Distribution Solutions, globalny oddział Grupy Shiji, jest doskonałym dostawcą technologii dla branży hotelarskiej w zakresie łączności i zarządzania kanałami dla hoteli i kanałów dystrybucji nie tylko w Chinach, ale na całym świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Shiji Distribution Solutions

Funkcje

  • Dynamiczna wycena
  • Inwentaryzacja pomieszczeń
  • Zarządzanie rezerwacjami
  • Zarządzanie promocjami
  • Wyłącznik awaryjny
  • Zarządzanie ograniczeniami