Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Programy subskrypcyjne

Programy subskrypcyjne wspierają przedsiębiorstwa, które oferują swoje produkty i usługi na zasadzie subskrypcji, umożliwiając elastyczne opcje rozliczeniowe i automatyzację promocji.

Wyniki: 14 w

Chargebee to zaufana platforma do zarządzania subskrypcjami w różnych regionach, branżach, zarówno w startupach, jak i dużych przedsiębiorstwach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Chargebee
Chargebee jest certyfikowaną na poziomie PCI Level 1 platformą do cyklicznego fakturowania dla firm typu SaaS i opartych na subskrypcji. Chargebee integruje się z wiodącymi bramkami płatniczymi z całego świata, aby umożliwić Ci zautomatyzowanie zbierania płatności, fakturowania, powiadomień e-mail i zarządzania klientami. Dzięki integracjom z takimi systemami jak Xero, QuickBooks Online, Avalara, NetSuite, Zendesk, MailChimp, ShipStation, Salesforce, Slack i Shopify, Chargebee eliminuje trudności związane z fakturowaniem subskrypcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Chargebee

Funkcje

  • Fakturowanie cykliczne/subskrypcyjne
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie monitami
  • Zarządzanie planem subskrypcji
  • Zarządzanie rabatami
  • Śledzenie/analityka użytkowania
Nexway ułatwia wdrażanie modeli subskrypcji i planów fakturowania dostosowanych do indywidualnych potrzeb Twojej firmy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Nexway
Zacznij sprzedawać swoje oprogramowanie na całym świecie. Potężny silnik subskrypcji Nexway i program zapobiegania odejściom wspierany przez sztuczną inteligencję umożliwiają sprzedaż i zarządzanie subskrypcjami, zwiększanie CLTV (dożywotniej wartości użytkowej klienta), budowanie długoterminowej lojalności klientów i przekraczanie oczekiwań klientów jak nigdy dotąd. Dowiedz się więcej na temat produktu: Nexway

Funkcje

  • Fakturowanie cykliczne/subskrypcyjne
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie monitami
  • Zarządzanie planem subskrypcji
  • Zarządzanie rabatami
  • Śledzenie/analityka użytkowania
Zoho Billing automatyzuje wszystko, od sprzedaży dodatkowej po anulacje, pomagając w ten sposób zarządzać subskrypcjami na dużą skalę. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Billing
Dzięki Zoho Billing możesz tworzyć, zarządzać, wstrzymywać, anulować, reaktywować lub przedłużać subskrypcje za pomocą jednego kliknięcia. Aktualizacje i obniżki można obsługiwać w dowolnym momencie cyklu rozliczeniowego. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Billing

Funkcje

  • Fakturowanie cykliczne/subskrypcyjne
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie monitami
  • Zarządzanie planem subskrypcji
  • Zarządzanie rabatami
  • Śledzenie/analityka użytkowania
Rozwiązania Rentle do zarządzania e-commerce i sklepami zapewniają narzędzia i wsparcie w rozpoczynaniu, zarządzaniu i rozwijaniu działalności związanej z wynajmem.
Rozwiązania Rentle do zarządzania e-commerce i sklepami zapewniają narzędzia i wsparcie w rozpoczynaniu, zarządzaniu i rozwijaniu działalności związanej z wynajmem. Dzięki łatwym w obsłudze, a jednocześnie wydajnym funkcjom, Rentle redukuje obciążenie pracą w zapleczu, wspierając rozwój zarówno w sklepie internetowym, jak i fizycznym. Korzystanie z usługi Rentle jest łatwe z każdym urządzeniem — od smartfona po komputer stacjonarny — co zwiększa elastyczność pracy. Dzięki interfejsowi API i wszechstronnej integracji, Rentle doskonale łączy się z istniejącym zestawem narzędzi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Twice Commerce

Funkcje

  • Fakturowanie cykliczne/subskrypcyjne
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie monitami
  • Zarządzanie planem subskrypcji
  • Zarządzanie rabatami
  • Śledzenie/analityka użytkowania
Rozwiązanie do zarządzania fakturowaniem cyklicznym, które umożliwia firmom zarządzanie subskrypcjami, fakturami, raportami finansowymi, płatnościami i nie tylko.
Dzięki Stripe Billing możesz tworzyć subskrypcje lub wysyłać faktury za pomocą kilku kliknięć lub wierszy kodu. Stripe Billing to modułowe, elastyczne rozwiązanie, które pozwala tworzyć dowolny model cenowy, w tym stawki zryczałtowane, stawki za miejsce, poziomy, pomiary, próby i inne. Stripe wykorzystuje także uczenie maszynowe, aby pomóc firmom odzyskać średnio 41% nieudanych faktur. Dzięki możliwości dopasowania systemu Stripe Billing do przepływu pracy w ramach zamówienia można z łatwością współpracować z istniejącym oprogramowaniem rozwiązań CRM, ERP (planowanie zasobów przedsiębiorstwa) i księgowością. Dowiedz się więcej na temat produktu: Stripe Billing

Funkcje

  • Fakturowanie cykliczne/subskrypcyjne
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie monitami
  • Zarządzanie planem subskrypcji
  • Zarządzanie rabatami
  • Śledzenie/analityka użytkowania
Masz dość używania nieaktualnego, frustrującego oprogramowania do zarządzania siłownią? Wypróbuj nagradzane oprogramowanie, które pozwala zaoszczędzić czas i pomaga rozwijać się Twojej firmie.
Odkryj idealne oprogramowanie do zarządzania subskrypcjami dla swojej siłowni, klubu fitness, szkoły sztuk walki lub studia jogi. Zarządzaj członkami, otrzymuj automatyczne płatności i usprawniaj swoją działalność dzięki atrakcyjnym raportom. Zaimponuj swoim członkom i zatrzymuj ich, podnosząc ich doświadczenia i poproś ich o rozmowę na swój temat. Zwiększ swoje dochody dzięki łatwej do skonfigurowania automatyzacji sprzedaży. Zbuduj własną stronę internetową w kilka minut, korzystając z ich szablonów, aby pozyskać więcej klientów. Nie wymaga rozmowy handlowej – wypróbuj za darmo przez 30 dni. Dowiedz się więcej na temat produktu: Gymdesk

Funkcje

  • Fakturowanie cykliczne/subskrypcyjne
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie monitami
  • Zarządzanie planem subskrypcji
  • Zarządzanie rabatami
  • Śledzenie/analityka użytkowania
Dzięki ujednoliconym pakietom CPQ, CLM i zarządzania subskrypcjami odnawianie, zwiększanie sprzedaży i sprzedaż krzyżowa są łatwe.
DealHub oferuje najbardziej kompletny i połączony przepływ pracy w zakresie przychodów dla organizacji sprzedażowej. Szczególnie dla tych, którzy sprzedają oprogramowanie i usługi cyfrowe oparte na subskrypcji i użytkowaniu. Dzięki ujednoliconym pakietom CPQ, CLM i zarządzania subskrypcjami, odnawianie, upsell i cross-sell stają się łatwo osiągalne. W jaki sposób? Informacje o transakcjach są zsynchronizowane z rozwiązaniem CRM, dzięki czemu są zawsze aktualne, a pracownicy działu sprzedaży i działu kadr mogą je łatwo znaleźć i zmodyfikować, korzystając z funkcji co-terming. Dodatkowo można zautomatyzować odnawianie umów. Dowiedz się więcej na temat produktu: DealHub

Funkcje

  • Fakturowanie cykliczne/subskrypcyjne
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie monitami
  • Zarządzanie planem subskrypcji
  • Zarządzanie rabatami
  • Śledzenie/analityka użytkowania
Abonament w chmurze i rozwiązanie oparte na zużyciu dla firm dowolnej wielkości.
Usługa Monetization firmy Tridens umożliwia dostawcom usług szybkie uruchamianie innowacyjnych usług opartych na wykorzystaniu i subskrypcji cyfrowej, które wyróżniają się na tle konkurencji, zwiększają przychody i pogłębiają relacje z klientami. Co więcej, technologia Monetization firmy Tridens umożliwia automatyzację procesu rozliczania subskrypcji w gospodarce cyfrowej Quote-Order-Cash od wyceny, poprzez projektowanie, ocenę, opodatkowanie, fakturowanie, płatności, gromadzenie danych do analityki i raportów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tridens Monetization

Funkcje

  • Fakturowanie cykliczne/subskrypcyjne
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie monitami
  • Zarządzanie planem subskrypcji
  • Zarządzanie rabatami
  • Śledzenie/analityka użytkowania
Setyl to narzędzie do zarządzania aktywami i subskrypcjami, które zapewnia firmom kontrolę nad wydatkami na technologie, dzięki lepszej widoczności.
Klienci Setyl zazwyczaj oszczędzają 30% swoich rocznych wydatków na technologię, dzięki zastosowaniu tego trzyetapowego procesu. 1. Określ, za które aktywa i subskrypcje płaci każdy pracownik organizacji. 2. Przeprowadź kontrolę swoich rejestrów, aby zidentyfikować zazębianie się i nadmierne wydatki. 3. Wdrażaj niezawodne i powtarzalne procesy w całej firmie – zastępuj arkusze kalkulacyjne i udostępniane foldery skalowalnym i intuicyjnym systemem opartym na chmurze. Dowiedz się więcej na temat produktu: Setyl

Funkcje

  • Fakturowanie cykliczne/subskrypcyjne
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie monitami
  • Zarządzanie planem subskrypcji
  • Zarządzanie rabatami
  • Śledzenie/analityka użytkowania
Zarządzanie subskrypcjami i fakturowanie cykliczne – opracowane w Niemczech na potrzeby całej Europy
Zarządzanie subskrypcją, płatności i fakturowanie cykliczne radykalnie zautomatyzowane na potrzeby europejskiej działalności abonamentowej. Platforma jest zgodna z europejskimi normami RODO i GOBD (zasady prawidłowego prowadzenia i przechowywania ksiąg, rejestrów i dokumentów w formie elektronicznej oraz dostępu do danych), posiada wydajny interfejs API REST i oferuje szereg gotowych integracji z europejskimi dostawcami zewnętrznymi. Dzięki billwerk przychody z abonamentu rosną szybciej, koszty maleją, a użytkownik cały czas korzysta z wysokiego wskaźnika innowacyjności produktów tej platformy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Billwerk+

Funkcje

  • Fakturowanie cykliczne/subskrypcyjne
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie monitami
  • Zarządzanie planem subskrypcji
  • Zarządzanie rabatami
  • Śledzenie/analityka użytkowania
MYMOID to potężna platforma płatnicza z oprogramowaniem do zarządzania subskrypcjami, dzięki czemu z łatwością akceptujesz płatności cykliczne.
MYMOID to potężna platforma płatnicza z oprogramowaniem do zarządzania subskrypcjami, które umożliwia łatwe przyjmowanie cyklicznych płatności, rozszerzanie działalności na nowe rynki i zachwycanie klientów optymalnymi doświadczeniami. Przyjmuj płatności w 45 krajach w 128 walutach, odkrywaj nowe obszary wzrostu, zmniejszaj obciążenia zwrotne, zdobywaj cenne informacje i zwiększaj współczynniki konwersji dzięki skalowalnemu rozwiązaniu zgodnemu z protokołem PCI-DSS (standard bezpieczeństwa danych w branży kart płatniczych) poziomu pierwszego, RODO i dyrektywą europejską PSD2 (dyrektywa EU w sprawie usług płatniczych). Zacznij już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: MYMOID

Funkcje

  • Fakturowanie cykliczne/subskrypcyjne
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie monitami
  • Zarządzanie planem subskrypcji
  • Zarządzanie rabatami
  • Śledzenie/analityka użytkowania
Rozwiązanie do zarządzania wydatkami dla inteligentnych zespołów. Zarządzanie kontami bankowymi, budżetami, zakupami, kartami płatniczymi i fakturami w jednym miejscu.
Zwiększ możliwości swojej firmy dzięki oprogramowaniu Spenfi Subcription Management. Jest to kompleksowe centrum wydatków finansowych, łączące zakupy, wnioski budżetowe, karty płatnicze, faktury, paragony, zamówienia zakupu i subskrypcje. Zrewolucjonizuj wydatki dzięki doskonałej przejrzystości i kontroli dzięki alertom w czasie rzeczywistym, inteligentnym protokołom zatwierdzania oraz kompleksowej obsłudze dostawców i dokumentów, płynnie integrując się z oprogramowaniem księgowym lub ERP. Już dziś rozpocznij 14-dniowy okres próbny. Dowiedz się więcej na temat produktu: Spenfi

Funkcje

  • Fakturowanie cykliczne/subskrypcyjne
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie monitami
  • Zarządzanie planem subskrypcji
  • Zarządzanie rabatami
  • Śledzenie/analityka użytkowania
Posiadanie prawidłowych rozliczeń od samego początku jest koniecznością dla rozwoju. Alternatywą jest ręczne wykonywanie napraw, co wiąże się z błędami i utratą dochodów.
Good Sign to platforma do zarządzania subskrypcjami i powtarzającymi się rozliczeniami, odpowiednia dla każdej firmy usługowej. Usuwa problemy związane z cenami i rozliczeniami oraz umożliwia szybkie wprowadzenie na rynek nowych usług. Najwyższa elastyczność w zakresie ustalania cen i rozliczeń dla każdego modelu biznesowego na jednej platformie. Koniec z utratą przychodów z powodu błędów i niefakturowanych usług. Zmniejszona ilość pracy ręcznej. Przepływy pieniężne są szybsze. Zapisy księgowe są automatycznie poprawiane. Łatwa integracja z istniejącymi systemami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Good Sign

Funkcje

  • Fakturowanie cykliczne/subskrypcyjne
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie monitami
  • Zarządzanie planem subskrypcji
  • Zarządzanie rabatami
  • Śledzenie/analityka użytkowania
Rozwiązania Solidgate w zakresie przetwarzania płatności online optymalizują ścieżki płatności, poprawiają konwersję, zwalczają oszustwa i obsługują obciążenia zwrotne.
Solidgate to platforma do przetwarzania płatności, która umożliwia bezproblemową monetyzację firm internetowych na całym świecie. Solidgate pomaga wejść na nowe rynki efektywnie – czasowo i kosztowo – dzięki ekosystemowi produktów fintech: od systemów akwizycji kart i APM (zarządzanie wydajnością aplikacji) do rozwiązań zapobiegających oszustwom i zarządzających obciążeniami zwrotnymi. Produkty tej firmy zapewnią Twoim klientom bezproblemowe zakupy, a Twojej firmie płynne i szybkie płatności online, spełniając przy tym najwyższe standardy bezpieczeństwa, stabilności i zgodności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Solidgate

Funkcje

  • Fakturowanie cykliczne/subskrypcyjne
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie monitami
  • Zarządzanie planem subskrypcji
  • Zarządzanie rabatami
  • Śledzenie/analityka użytkowania