Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Oprogramowanie dla ślusarzy

Oprogramowanie dla ślusarzy automatyzuje operacje biznesowe, takie jak planowanie, wysyłanie do klientów, fakturowanie i zarządzanie klientami firm ślusarskich.

Zarządzaj pracownikami mobilnymi za pomocą oprogramowania do Synchroteam FSM. Stwórz bezpłatną wersję próbną szybciej niż w minutę. Wsparcie na żywo.
Oprogramowanie do zarządzania usługami w terenie Synchroteam umożliwia wydajne zarządzanie pracownikami mobilnymi, usprawnianie i optymalizowanie kosztów dla firm ślusarskich. Synchroteam oferuje funkcje śledzenia, ustalania harmonogramów, wysyłania, zarządzania zadaniami, raportowania, rozwiązania CRM, fakturowania i płatności mobilnych. SaaS w chmurze z aplikacjami mobilnymi dla systemów iOS i Android. Integracja z Quickbooks. Stwórz bezpłatną wersję próbną szybciej niż w minutę i zorganizuj ją dzięki niedrogiemu, wydajnemu i konfigurowalnemu rozwiązaniu do obsługi w terenie. Wsparcie na żywo. Dowiedz się więcej na temat produktu: Synchroteam

Funkcje

  • Przetwarzanie płatności
  • Zarządzanie dyspozytornią
  • Ustalanie harmonogramów
  • Dostęp mobilny
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Zarządzanie zapasami