Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania
Aplikacje eventowe
Aplikacje eventowe i programy do obsługi eventów umożliwiają organizatorom wydarzeń spójną dystrybucję ważnych informacji o wydarzeniach wśród uczestników w czasie rzeczywistym oraz ułatwiają nawiązywanie kontaktów pomiędzy uczestnikami. Czytaj dalej Czytaj mniej
Capterra oferuje obiektywne, niezależne badania oraz recenzje zweryfikowanych użytkowników. Możemy otrzymać opłatę za polecenie w przypadku wizyty na stronie sprzedawcy za pośrednictwem naszych linków.
Dowiedz się więcej
Filtruj wyniki (13)
Języki
Opcje cenowe
Typ produktu
Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 13 w
Sortuj według
Produkt lokalny
ClickMeeting
4,4
(156)
Produkt lokalny
ClickMeeting to aplikacja mobilna, za pomocą której zabierzesz swoje wydarzenia online ze sobą gdzie tylko zechcesz.
Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickMeeting
ClickMeeting to aplikacja mobilna, za pomocą której zabierzesz swoje wydarzenia online ze sobą gdzie tylko zechcesz. Stwórz dowolne wydarzenie dzięki naszej platformie do webinarów i spotkań: od małych interaktywnych wideokonferencji z najbliższymi współpracownikami lub studentami, przez webinary na żywo, automatyczne lub na żądanie, po duże wydarzenia online i hybrydowe dla 10 000 osób. Wszystko to dostępne jest zarówno na komputerze, jak i na Twoim urządzeniu mobilnym.
Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickMeeting
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie porządkiem obrad
- Tworzenie sieci
- Integracja mediów społecznościowych
- Strony sponsorów
- Profile uczestników
- Aktualizacje w czasie rzeczywistym
LineUpr to platforma dla niedrogich, ale bogatych w funkcje aplikacji eventowych. Skorzystaj i utwórz aplikację, aby ogłosić swoje wydarzenie.
Dowiedz się więcej na temat produktu: LineUpr
LineUpr to platforma do tworzenia aplikacji eventowych dla wydarzeń stacjonarnych, online lub hybrydowych. Oferuje możliwość informowania o programie, prelegentach i sponsorach. Za pomocą ankiet pozwala zebrać cenne dane o wydarzeniu, a ankiety na żywo angażują uczestników. Uczestnicy mają możliwość interakcji za pomocą czatu i funkcji networkingowych. LineUpr to narzędzie, z którego korzysta ponad 5000 klientów, od dużych przedsiębiorstw po lokalne stowarzyszenia non-profit. Ich ceny i funkcje sprawdzą się na każdym wydarzeniu. Odwiedź stronę internetową, aby zapoznać się z wersją demonstracyjną lub przetestować LineUpr.
Dowiedz się więcej na temat produktu: LineUpr
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie porządkiem obrad
- Tworzenie sieci
- Integracja mediów społecznościowych
- Strony sponsorów
- Profile uczestników
- Aktualizacje w czasie rzeczywistym
BigMarker to jedna z wiodących konfigurowalnych platform do webinariów, wydarzeń wirtualnych i hybrydowych.
BigMarker to jedna z wiodących konfigurowalnych platform do webinariów, wydarzeń wirtualnych i hybrydowych. Łączy zaawansowaną technologię wideo z solidnymi funkcjami marketingowymi i interaktywnymi, aby tworzyć wyjątkowe imprezy markowe.
Dowiedz się więcej na temat produktu: BigMarker
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie porządkiem obrad
- Tworzenie sieci
- Integracja mediów społecznościowych
- Strony sponsorów
- Profile uczestników
- Aktualizacje w czasie rzeczywistym
Accelevents to kompleksowa platforma do organizowania wydarzeń, która umożliwia rozwój i zrównoważony rozwój.
Accelevents to uniwersalna platforma do organizowania wydarzeń wirtualnych i hybrydowych z osobistym uczestnictwem, która umożliwia organizatorom i specjalistom ds. marketingu tworzenie autentycznych więzi międzyludzkich i napędzanie zrównoważonego rozwoju.
Jako jedna z wiodących platform technologicznych, Accelevents na nowo definiuje sposób, w jaki marki łączą się ze swoimi odbiorcami dzięki przyjaznemu dla użytkownika, a jednocześnie solidnemu zestawowi konfigurowalnych i interaktywnych funkcji.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Accelevents
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie porządkiem obrad
- Tworzenie sieci
- Integracja mediów społecznościowych
- Strony sponsorów
- Profile uczestników
- Aktualizacje w czasie rzeczywistym
Pozyskuj leady i zlecenia sprzedaży bezpośrednio na swoim stoisku, bez konieczności połączenia z Internetem. Rozwiązanie działa na dowolnym urządzeniu mobilnym z systemem iOS lub Android.
Zapewnij swoim pracownikom możliwość rejestrowania informacji o potencjalnych klientach i zamówień na targi bezpośrednio na swoim stoisku. Połączenie z Internetem nie jest wymagane. Następnie zintegruj to z zarządzaniem zamówieniami zaplecza i/lub aplikacją CRM, taką jak Salesforce.com.
Każdy może projektować przy użyciu narzędzi takich jak Word i Excel. Podpisy, dane GPS, złącza, przepływ pracy, zadania, wysyłka.
W większości akceptowane przez zespoły IT i kierownicze magazynu Fortune 500. Niezwykle pomocne profesjonalne usługi zapewniają szybkie i tanie dotarcie do celu.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Forms On Fire
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie porządkiem obrad
- Tworzenie sieci
- Integracja mediów społecznościowych
- Strony sponsorów
- Profile uczestników
- Aktualizacje w czasie rzeczywistym
Organizuj godne zapamiętania wydarzenia wirtualne, hybrydowe i osobiste.
Idealny partner do organizowania wydarzeń wirtualnych, hybrydowych i osobistych.
Get Digital oferuje platformę, która tworzy wydarzenia do zapamiętania. Dzięki licznym funkcjom tworzenia sieci, możliwościom interakcji oraz opcji personalizacji wyglądu platformy, nie jest to przeciętna platforma do organizacji wydarzeń w trybie online.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Let's Get Digital
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie porządkiem obrad
- Tworzenie sieci
- Integracja mediów społecznościowych
- Strony sponsorów
- Profile uczestników
- Aktualizacje w czasie rzeczywistym
Przetnij przewody, obniż koszty, wyeliminuj odpady papierowe i pracuj bardziej efektywnie dzięki mobilnym zleceniom pracy.
Mobilne zlecenia robocze Ungerboeck pobierają dane o zleceniach bezpośrednio z bazy danych Ungerboeck. Zespół operacyjny będzie spędzał mniej czasu na oczekiwaniu na wydrukowanie zamówień, ponieważ cała lista znajduje się w jego rękach. Dzięki narzędziom do filtrowania i sortowania będą mogli skupić się na zleceniach, za które są odpowiedzialni.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Momentus Technologies (formerly Ungerboeck)
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie porządkiem obrad
- Tworzenie sieci
- Integracja mediów społecznościowych
- Strony sponsorów
- Profile uczestników
- Aktualizacje w czasie rzeczywistym
Łatwe w użyciu narzędzie eventowe z głównym naciskiem na doświadczenie użytkownika i funkcje, które angażują uczestników za pośrednictwem aplikacji mobilnej i internetowej.
Eventee to proste w użyciu narzędzie do organizowania wydarzeń osobistych i hybrydowych. Intuicyjny i atrakcyjny interfejs, zarówno aplikacji mobilnej, jak i internetowej, pozwala zarządzać wydarzeniami, zwiększać zaangażowanie uczestników i poprawiać ogólne wrażenia z wydarzeń bez wysiłku. Skorzystaj z funkcji dostępnych w Eventee: Pytania i ankiety na żywo, transmisje strumieniowe na żywo, rezerwacje, kanał informacyjny, sieci, partnerzy, niestandardowe integracje, niestandardowy branding i wiele więcej. Rozpocznij bezpłatny okres próbny na stronie https://eventee.co.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Eventee
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie porządkiem obrad
- Tworzenie sieci
- Integracja mediów społecznościowych
- Strony sponsorów
- Profile uczestników
- Aktualizacje w czasie rzeczywistym
WP Event Manager to lekka, skalowalna i w pełni funkcjonalna wtyczka do zarządzania wydarzeniami, która umożliwia dodanie funkcji tworzenia list wydarzeń do witryny WordPress. Shortcode zawiera listę wszystkich wydarzeń, może działać z każdym motywem i jest naprawdę łatwy do skonfigurowania i dostosowania. Na stronach ustawień można wybrać sposób wyświetlania wydarzenia.
Dowiedz się więcej na temat produktu: WP Event Manager
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie porządkiem obrad
- Tworzenie sieci
- Integracja mediów społecznościowych
- Strony sponsorów
- Profile uczestników
- Aktualizacje w czasie rzeczywistym
Deal Room Events to zaawansowana platforma do zarządzania wydarzeniami, wsparta unikalnymi funkcjami w zakresie networkingu. Dedykowana do obsługi wydarzeń wirtualnych, hybrydowych i osobistych.
Deal Room to zaawansowana platforma do zarządzania wydarzeniami, zaprojektowana do organizowania atrakcyjnych wydarzeń bezpośrednich, wirtualnych i hybrydowych dzięki wszechstronnym funkcjom sieciowym. Spotkania indywidualne, zaangażowanie uczestników dzięki wstępnej rezerwacji, skuteczny networking przez dopasowywanie. Skanowanie plakietek z kodem QR i drukowanie. Przechwytywanie leadów za pomocą kompleksowego narzędzia analitycznego. Integracja z systemem Ticketingu i Streamingu. Prawdziwe wsparcie klienta dzięki dedykowanemu zespołowi ds. sukcesu. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.dealroomevents.com.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Deal Room Events
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie porządkiem obrad
- Tworzenie sieci
- Integracja mediów społecznościowych
- Strony sponsorów
- Profile uczestników
- Aktualizacje w czasie rzeczywistym
SpotMe to rozwiązanie w postaci mobilnej aplikacji do obsługi wydarzeń dostosowana do potrzeb firm, które chcą organizować wydarzenia wymagające szczególnej uwagi.
SpotMe to rozwiązanie w postaci mobilnej aplikacji do obsługi wydarzeń dostosowana do potrzeb firm, które chcą organizować wydarzenia wymagające szczególnej uwagi. Dostępne są wszystkie narzędzia do zarządzania wydarzeniami, produkcji wideo i tworzenia aplikacji, dostępne bezpośrednio z przeglądarki. Rozwiązanie to nadaje się zarówno do prostych webinariów, jak i zaawansowanych wydarzeń o wysokiej wartości produkcyjnej. Forrester i G2 twierdzą, że SpotMe jest liderem ze względu na duże możliwości zaangażowania oraz głębokie dostosowanie i elastyczność.
Dowiedz się więcej na temat produktu: SpotMe
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie porządkiem obrad
- Tworzenie sieci
- Integracja mediów społecznościowych
- Strony sponsorów
- Profile uczestników
- Aktualizacje w czasie rzeczywistym
Hubb zmienia sposób, w jaki ludzie doświadczają wydarzeń. Stworzony przez profesjonalistów z branży eventowej i przeznaczony dla takich profesjonalistów. Hubb oferuje wciągającą, znaczącą technologię cyfrową
Hubb zmienia sposób, w jaki ludzie doświadczają wydarzeń. Platforma Hubb umożliwia organizowanie wydarzeń wirtualnych, na miejscu i hybrydowych dzięki potężnym narzędziom angażowania uczestników, które ożywiają marki. Hubb obsługuje wiele największych na świecie konferencji. Hubb został stworzony przez weteranów zarządzających wydarzeniami dla profesjonalistów, dzięki czemu zapewnia bezprecedensową kontrolę i elastyczność.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Hubb
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie porządkiem obrad
- Tworzenie sieci
- Integracja mediów społecznościowych
- Strony sponsorów
- Profile uczestników
- Aktualizacje w czasie rzeczywistym
Aplikacja mobilna zapewniająca wyjątkowe wrażenia z wydarzeń na miejscu
EventsWallet to innowacyjna platforma SaaS i aplikacja mobilna opracowana z myślą o wydarzeniach osobistych, wirtualnych i hybrydowych. Twórz nieograniczoną liczbę transmisji strumieniowych na żywo, sesji, hal wystawowych, wirtualnych stoisk wystawców oraz profili sponsorów. Utrzymaj zainteresowanie uczestników dzięki powiadomieniom na stronie internetowej i powiadomieniom push w aplikacji, rozmowom wideo i tekstowym, chatom, a także spotkaniom online i offline. Zapewnij sponsorom i wystawcom zaawansowane narzędzia promocyjne i komunikacyjne, które pomogą im przyciągnąć więcej klientów.
Dowiedz się więcej na temat produktu: EventsWallet
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie porządkiem obrad
- Tworzenie sieci
- Integracja mediów społecznościowych
- Strony sponsorów
- Profile uczestników
- Aktualizacje w czasie rzeczywistym