Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 123 w
BigMarker to jedna z wiodących konfigurowalnych platform do webinariów, wydarzeń wirtualnych i hybrydowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: BigMarker
BigMarker to jedna z wiodących konfigurowalnych platform do webinariów, wydarzeń wirtualnych i hybrydowych. Łączy zaawansowaną technologię wideo z solidnymi funkcjami marketingowymi i interaktywnymi, aby tworzyć wyjątkowe imprezy markowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: BigMarker

Funkcje

  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
  • Tworzenie sieci
  • Profile uczestników
  • Zarządzanie porządkiem obrad
  • Strony sponsorów
  • Integracja mediów społecznościowych
Accelevents to kompleksowa platforma do organizowania wydarzeń, która umożliwia rozwój i zrównoważony rozwój. Dowiedz się więcej na temat produktu: Accelevents
Accelevents to uniwersalna platforma do organizowania wydarzeń wirtualnych i hybrydowych z osobistym uczestnictwem, która umożliwia organizatorom i specjalistom ds. marketingu tworzenie autentycznych więzi międzyludzkich i napędzanie zrównoważonego rozwoju. Jako jedna z wiodących platform technologicznych, Accelevents na nowo definiuje sposób, w jaki marki łączą się ze swoimi odbiorcami dzięki przyjaznemu dla użytkownika, a jednocześnie solidnemu zestawowi konfigurowalnych i interaktywnych funkcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Accelevents

Funkcje

  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
  • Tworzenie sieci
  • Profile uczestników
  • Zarządzanie porządkiem obrad
  • Strony sponsorów
  • Integracja mediów społecznościowych
Pozyskuj leady i zlecenia sprzedaży bezpośrednio na swoim stoisku, bez konieczności połączenia z Internetem. Rozwiązanie działa na dowolnym urządzeniu mobilnym z systemem iOS lub Android. Dowiedz się więcej na temat produktu: Forms On Fire
Zapewnij swoim pracownikom możliwość rejestrowania informacji o potencjalnych klientach i zamówień na targi bezpośrednio na swoim stoisku. Połączenie z Internetem nie jest wymagane. Następnie zintegruj to z zarządzaniem zamówieniami zaplecza i/lub aplikacją CRM, taką jak Salesforce.com. Każdy może projektować przy użyciu narzędzi takich jak Word i Excel. Podpisy, dane GPS, złącza, przepływ pracy, zadania, wysyłka. W większości akceptowane przez zespoły IT i kierownicze magazynu Fortune 500. Niezwykle pomocne profesjonalne usługi zapewniają szybkie i tanie dotarcie do celu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Forms On Fire

Funkcje

  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
  • Tworzenie sieci
  • Profile uczestników
  • Zarządzanie porządkiem obrad
  • Strony sponsorów
  • Integracja mediów społecznościowych
Polska Produkt lokalny
ClickMeeting to internetowe rozwiązanie oparte na przeglądarce internetowej, które umożliwia prowadzenie webinariów organizacjom dowolnej wielkości. Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickMeeting
ClickMeeting to internetowe rozwiązanie oparte na przeglądarce internetowej, które umożliwia prowadzenie webinariów organizacjom dowolnej wielkości, od firm jednoosobowych po przedsiębiorstwa międzynarodowe. Internetowe rozwiązanie jest łatwe w użyciu i obejmuje cały proces tworzenia webinarów, od przygotowania do prezentacji, od interakcji po działania następcze. Oprogramowanie nie wymaga instalacji i działa na wszystkich urządzeniach i systemach operacyjnych. Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickMeeting

Funkcje

  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
  • Tworzenie sieci
  • Profile uczestników
  • Zarządzanie porządkiem obrad
  • Strony sponsorów
  • Integracja mediów społecznościowych
GoTo Webinar powers millions of webinars each year and is now part of GoTo Connect, all-in-one communications software built for SMBs.
GoTo Webinar is trusted by more customers than any other online webinar solution and powers millions of webinars each year. Whether you use webinars for marketing, training, or corporate communication s, GoTo Webinar puts the fun back into webinars with reliable technology that’s super simple to use. Get the features, integrations and analytics you need to engage your audience and make personal connections that drive your business. Dowiedz się więcej na temat produktu: GoTo Webinar

Funkcje

  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
  • Tworzenie sieci
  • Profile uczestników
  • Zarządzanie porządkiem obrad
  • Strony sponsorów
  • Integracja mediów społecznościowych
Cloud-based software with event app, event registration, event marketing, and event management for in-person/virtual/hybrid events.
Whova is an all-in-one event management solution that consists of an award winning event app, efficient online registration, powerful event marketing, and time-saving event management tools. Whova has won the Event Technology Award for 5 years in a row and has powered over 30,000 in-person and virtual/hybrid events for all kinds of organizations in over 100 countries, including American Express, Microsoft, Hilton, Lego, IKEA, L'Oreal, American Marketing Association, Harvard University, and NASA Dowiedz się więcej na temat produktu: Whova

Funkcje

  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
  • Tworzenie sieci
  • Profile uczestników
  • Zarządzanie porządkiem obrad
  • Strony sponsorów
  • Integracja mediów społecznościowych
vFairs is an award-winning mobile events platform. Our flexible features help organizations enhance any hybrid and in-person events.
vFairs is an award-winning mobile events platform. We help companies worldwide power their hybrid and in-person events through a robust, powerful and customizable mobile event app. Our mobile app lets you enhance any event, whether virtual, hybrid or in person. Our QR-based check-in, user management options, seamless contact exchange and networking features give your live attendees more space to focus on what's important -- learning, networking and knowledge sharing. Dowiedz się więcej na temat produktu: vFairs

Funkcje

  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
  • Tworzenie sieci
  • Profile uczestników
  • Zarządzanie porządkiem obrad
  • Strony sponsorów
  • Integracja mediów społecznościowych
Eventzilla is an online event registration & marketing platform for virtual in-person and hybrid events.
Eventzilla is a leading cloud-based event registration & marketing platform with thousands of users worldwide. We make it easy for event organizers to create a beautiful, professional web presence to promote their events. Works perfect for conferences, fundraisers, classes, reunions, concerts, & sports events. Eventzilla has everything you need to setup a custom event website, publish event schedule, process payments, manage attendee details and check-in easily. Dowiedz się więcej na temat produktu: Eventzilla

Funkcje

  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
  • Tworzenie sieci
  • Profile uczestników
  • Zarządzanie porządkiem obrad
  • Strony sponsorów
  • Integracja mediów społecznościowych
To create the most compelling event platform which powers organizations looking to scale using modern technology tools.
Showpass is a global leader in event technology, primary ticketing and distribution, and the mixed delivery (live, virtual and streamed) of experiences for tens of thousands of event hosts. Showpass provides access to global distribution and discovery channels including Facebook's native ticketing, Google Reserve, and a proprietary publishers network. Showpass creates solutions for complex events, large organizations, and high-volume event producers and is proud to serve millions of customers. Dowiedz się więcej na temat produktu: Showpass

Funkcje

  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
  • Tworzenie sieci
  • Profile uczestników
  • Zarządzanie porządkiem obrad
  • Strony sponsorów
  • Integracja mediów społecznościowych
The Webex Events (formerly Socio) mobile event app balances ease of use with customization for in-person, virtual, or hybrid events.
The Webex Events (formerly Socio) mobile event app is a custom app where all event content lives, making it easy for attendees to find what they need whether in-person, virtual, or on-the-go. Choose from a standard or branded event app, promote attendee networking with tools like 1:1 video meetings, and help promote sponsors with sponsor profiles and gamification. Organizers can also turn data into action with advanced post-event metrics. Dowiedz się więcej na temat produktu: Webex Events (Formerly Socio)

Funkcje

  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
  • Tworzenie sieci
  • Profile uczestników
  • Zarządzanie porządkiem obrad
  • Strony sponsorów
  • Integracja mediów społecznościowych
Brushfire provides custom event apps, ticketing, registration, and more that enable you to quickly elevate your attendee experience!
Every app by Brushfire is fully customized, branded, & integrated with your event. Not only does the app serve as a digital guide for your attendees no matter where they are, but it keeps them informed and engaged throughout your event with the most up to date information available. Whether a schedule adjustment, a breakout location change, or a reminder that a session is starting soon, keep your attendees in the know. Join thousands of events that use Brushfire every year! Dowiedz się więcej na temat produktu: Brushfire

Funkcje

  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
  • Tworzenie sieci
  • Profile uczestników
  • Zarządzanie porządkiem obrad
  • Strony sponsorów
  • Integracja mediów społecznościowych
Plan, promote, and execute one or hundreds of online/offline events from start to finish efficiently with an award-winning software.
Plan, promote, execute, and evaluate one or hundreds of online/offline events, large and small, efficiently from start to finish. Join companies like KPMG or Facebook to drive revenue, save time and increase ROI with a suite of high-performance tools that streamline operations and maximize engagement. Keep data synchronized in a central location and leverage it to establish lasting relationships. Glue Up (formerly EventBank) is an all-in-one software for growing your community. Dowiedz się więcej na temat produktu: Glue Up

Funkcje

  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
  • Tworzenie sieci
  • Profile uczestników
  • Zarządzanie porządkiem obrad
  • Strony sponsorów
  • Integracja mediów społecznościowych
Build every in-person, virtual, and hybrid event with Bizzabo's next-generation event management platform — The Event Experience OS.
Bizzabo's next-generation event management platform powers immersive in-person, virtual, and hybrid experiences for the world’s leading brands. The Bizzabo Event Experience OS is a data-rich open platform that empowers Event Experience Leaders to manage events, engage audiences, activate communities, and deliver powerful business outcomes. Bizzabo was founded in 2011 and is headquartered in New York and Tel-Aviv. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bizzabo

Funkcje

  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
  • Tworzenie sieci
  • Profile uczestników
  • Zarządzanie porządkiem obrad
  • Strony sponsorów
  • Integracja mediów społecznościowych
Organizuj godne zapamiętania wydarzenia wirtualne, hybrydowe i osobiste.
Idealny partner do organizowania wydarzeń wirtualnych, hybrydowych i osobistych. Get Digital oferuje platformę, która tworzy wydarzenia do zapamiętania. Dzięki licznym funkcjom tworzenia sieci, możliwościom interakcji oraz opcji personalizacji wyglądu platformy, nie jest to przeciętna platforma do organizacji wydarzeń w trybie online. Dowiedz się więcej na temat produktu: Let's Get Digital

Funkcje

  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
  • Tworzenie sieci
  • Profile uczestników
  • Zarządzanie porządkiem obrad
  • Strony sponsorów
  • Integracja mediów społecznościowych
Award-winning event apps designed to fully engage your attendees. Trusted by thousands of events annually-over 9 billion app downloads!
Award-winning event apps designed to fully engage attendees. Comprehensive agendas, personalized calendars, interactive maps and wayfinders make it easy for attendees to find and access education. Matchmaking and appointments allow attendees to connect with their peers and exhibitors of interest with just a click. Gamification and live polling keep them engaged and entertained. Plus, many sponsorship opportunities. Trusted by thousands of events each year and downloaded over 9 billion times! Dowiedz się więcej na temat produktu: Configio

Funkcje

  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
  • Tworzenie sieci
  • Profile uczestników
  • Zarządzanie porządkiem obrad
  • Strony sponsorów
  • Integracja mediów społecznościowych
Not all event apps are created equal. Drive networking and engagement with the industry’s most intuitive mobile event app.
Provide virtual and in-person event engagement opportunities in the palm of your attendee's hand. Aventri's Mobile Event App is a feature-packed digital event guide, driving attendee engagement and providing real-time event performance insights. With its unique blend of information, engagement and interaction features, it's the best event app available. Dowiedz się więcej na temat produktu: Aventri

Funkcje

  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
  • Tworzenie sieci
  • Profile uczestników
  • Zarządzanie porządkiem obrad
  • Strony sponsorów
  • Integracja mediów społecznościowych
Plan, promote, & power your next virtual, hybrid, or in-person event with an event management platform & mobile app that’s easy to use.
Plan, promote, and power your next virtual, hybrid, or in-person event with an event management platform and mobile app that’s easy to use, end-to-end, and reliable. With just one tool, Pathable allows event planners to create a customized event website and mobile app that hosts live streamed or pre-recorded content, 1:1 video meetings, personalized agendas, virtual trade shows, and more! Trusted by top corporate and association planners since 2008, you can keep your attendees connected, no mat Dowiedz się więcej na temat produktu: Pathable

Funkcje

  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
  • Tworzenie sieci
  • Profile uczestników
  • Zarządzanie porządkiem obrad
  • Strony sponsorów
  • Integracja mediów społecznościowych
Easy-to-use event tool with the main focus on the user experience and great features that engage attendees via mobile and web app.
Eventee is the most easy-to-use tool for organizing in-person, virtual, or hybrid events. The intuitive and beautiful interface of both mobile and web app enables you to manage your event, increase attendee engagement, and improve the overall event experience effortlessly. Take advantage of the features Eventee offers: Live questions & polls, Live streaming, Bookings, Newsfeed, Networking, Partners, Custom integrations, Custom branding, and more. Start your free trial at https://eventee.co! Dowiedz się więcej na temat produktu: Eventee

Funkcje

  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
  • Tworzenie sieci
  • Profile uczestników
  • Zarządzanie porządkiem obrad
  • Strony sponsorów
  • Integracja mediów społecznościowych
Guidebook’s best-in-class app-building platform helps you stay connected, whether that’s in-person, virtually, or a hybrid of both.
Guidebook empowers organizations to create beautiful feature-rich, custom mobile applications – without any coding. Businesses, associations, and universities around the globe choose Guidebook to engage and inform audiences, in real-time, whether in-person or virtually. More than 100,000 organizations, including industry-leading brands such as Coca-Cola, Amazon, YouTube, Google, and Samsung, and the world’s top universities have selected Guidebook as their mobile application platform of choice. Dowiedz się więcej na temat produktu: Guidebook

Funkcje

  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
  • Tworzenie sieci
  • Profile uczestników
  • Zarządzanie porządkiem obrad
  • Strony sponsorów
  • Integracja mediów społecznościowych
Popl is the #1 digital business card platform for enterprise. Create, distribute, and manage digital business cards at scale.
Popl is the #1 digital business card platform for teams. Our platform is used by companies of all sizes to create, distribute, and manage digital business cards, creating brand consistency across your organization. Popl integrates with 4,000+ apps, allowing admins to export leads to CRM, sync team members from HR platforms, automate data entry, create marketing flows, and more. Contact us for a free demo to learn more. Dowiedz się więcej na temat produktu: Popl

Funkcje

  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
  • Tworzenie sieci
  • Profile uczestników
  • Zarządzanie porządkiem obrad
  • Strony sponsorów
  • Integracja mediów społecznościowych
Onsite & Hybrid Events, Registration, Badge Printing, RFID Tracking, Lead Capture, Exhibitor Management, Face Recognition, Gamification
Boomset by Hopin is the easiest all-in-one event management solution for in-person and hybrid events! As an all-in-one solution for in-person and hybrid events. Use the GDPR-compliant software and mobile apps for all your in-person event needs like onsite event registration, self-check-in, on-demand (color) badge printing, facial recognition, session management, RFID tracking, access control, lead retrieval, gamification, item redemption, on-site services and more. Dowiedz się więcej na temat produktu: Boomset

Funkcje

  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
  • Tworzenie sieci
  • Profile uczestników
  • Zarządzanie porządkiem obrad
  • Strony sponsorów
  • Integracja mediów społecznościowych
Create engaging in-person, virtual and hybrid event experiences with EventMobi
EventMobi's end-to-end Event Management and Virtual Conference Platform makes it easy for event organizers to plan, promote, monetize and deliver engaging virtual, hybrid and in-person event experiences. From website, registration and an award-winning event app, to the Virtual Space and fully managed online event production, the EventMobi platform has been used by 10,000+ event planners in 72 countries around the world since 2009. Dowiedz się więcej na temat produktu: EventMobi

Funkcje

  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
  • Tworzenie sieci
  • Profile uczestników
  • Zarządzanie porządkiem obrad
  • Strony sponsorów
  • Integracja mediów społecznościowych
Lyyti is the leading Event Success Platform that helps you create live, online and hybrid events.
Lyyti is an all-in-one event management software that helps organisations create meaningful encounters. No matter what the platform – live, online or hybrid – Lyyti’s automated functions for registration, communication, reporting and feedback make sure that every event is a success for participants and organisers alike. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lyyti

Funkcje

  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
  • Tworzenie sieci
  • Profile uczestników
  • Zarządzanie porządkiem obrad
  • Strony sponsorów
  • Integracja mediów społecznościowych
Przetnij przewody, obniż koszty, wyeliminuj odpady papierowe i pracuj bardziej efektywnie dzięki mobilnym zleceniom pracy.
Mobilne zlecenia robocze Ungerboeck pobierają dane o zleceniach bezpośrednio z bazy danych Ungerboeck. Zespół operacyjny będzie spędzał mniej czasu na oczekiwaniu na wydrukowanie zamówień, ponieważ cała lista znajduje się w jego rękach. Dzięki narzędziom do filtrowania i sortowania będą mogli skupić się na zleceniach, za które są odpowiedzialni. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ungerboeck Software

Funkcje

  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
  • Tworzenie sieci
  • Profile uczestników
  • Zarządzanie porządkiem obrad
  • Strony sponsorów
  • Integracja mediów społecznościowych
CrowdCompass is the world's largest developer of mobile event apps and conference apps.
At CrowdCompass by Cvent, we create awesome mobile event apps that increase attendee engagement and produce a strong return on investment. As the premier event app developer, we provide mobile apps for conferences, tradeshows, meetings and events that range in size from 50 to 50,000 attendees. Our solution is an integrated component of Cvents event management platform the most comprehensive in the industry. Dowiedz się więcej na temat produktu: CrowdCompass Mobile Event App

Funkcje

  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
  • Tworzenie sieci
  • Profile uczestników
  • Zarządzanie porządkiem obrad
  • Strony sponsorów
  • Integracja mediów społecznościowych
Nutickets event app is the must-have addition to your live events. Driving attendee engagement & providing real-time event insights.
Nutickets mobile event app is the must-have addition to your live events. Driving attendee engagement and providing real-time event performance insights. With access control, cashless payments and box office features, it's the go-to app for managing your event. Dowiedz się więcej na temat produktu: Nutickets

Funkcje

  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
  • Tworzenie sieci
  • Profile uczestników
  • Zarządzanie porządkiem obrad
  • Strony sponsorów
  • Integracja mediów społecznościowych
LineUpr is the simplest DIY tool for creating mobile event apps. Get started right away and create a fully functional app in minutes.
LineUpr is the fastest platform for creating mobile event apps for conferences, annual meetings, summits and more. Create apps in only a few minutes and publish them instantly. No coding or design skills are needed. Communicate your agenda, speaker and sponsors. Use surveys to capture valuable event data and live polls to engage participants. LineUpr is the go-to-tool for more than 5.000 customers from large enterprises to local nonprofit associations. Visit our website to test LineUpr for free! Dowiedz się więcej na temat produktu: LineUpr

Funkcje

  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
  • Tworzenie sieci
  • Profile uczestników
  • Zarządzanie porządkiem obrad
  • Strony sponsorów
  • Integracja mediów społecznościowych
Create an engaging virtual, Hybrid & In-person event experience for your audience to network, connect & collaborate. Request a Demo!
Eventdex all-in-one event management software offers full-stack solutions for your entire event - Business Matchmaking, Virtual & Hybrid event platform, Lead Retrieval, Onsite event management, event registrations, etc. Our powerful platform seamlessly integrates with all your workflow systems to help you manage your events from a single interface application. Eventdex is an event management platform that provides a suite of products to enhance the experience of everyone at an event. Dowiedz się więcej na temat produktu: Eventdex

Funkcje

  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
  • Tworzenie sieci
  • Profile uczestników
  • Zarządzanie porządkiem obrad
  • Strony sponsorów
  • Integracja mediów społecznościowych
Events.com's mobile-first event management and registration platform helps organizers manage, market, and monetize events of all sizes.
Events.com connects people with in-person and virtual experiences they love. Its mobile-first event management and registration platform helps event makers manage, market, and monetize everything from massive festivals, real-world and virtual conferences, and marathons. With its end-to-end event management solutions, including sponsorship and marketing tools, Events.com gives organizers access to a suite of tools at every step of planning. Dowiedz się więcej na temat produktu: Events.com

Funkcje

  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
  • Tworzenie sieci
  • Profile uczestników
  • Zarządzanie porządkiem obrad
  • Strony sponsorów
  • Integracja mediów społecznościowych
Converve is a Highly Customizable Software for Virtual, Hybrid & In-Person Matchmaking and Networking Events.
Converve is a highly customizable event software for B2B Matchmaking and Networking. The web-based app is flexible and can be customized to the special requirements of your events. Additional features and integrations can be developed to execute your event strategy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Converve

Funkcje

  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
  • Tworzenie sieci
  • Profile uczestników
  • Zarządzanie porządkiem obrad
  • Strony sponsorów
  • Integracja mediów społecznościowych
InEvent is the most powerful software for professional events, video-driven conferences, or any virtual or hybrid experience.
All-in-one virtual event platform, InEvent powers experiences that transform attendees into customers, driving sales, profits, efficiency and cost benefits for virtual and hybrid events. Our end to end management software is designed to transform corporate events, trade shows, exhibitions, meetings and training sessions all in one dashboard. InEvent has catered for over 400 companies in 138 countries, including leading corporations such as Unilever, Santander Bank, Coca Cola and Facebook. Dowiedz się więcej na temat produktu: InEvent

Funkcje

  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
  • Tworzenie sieci
  • Profile uczestników
  • Zarządzanie porządkiem obrad
  • Strony sponsorów
  • Integracja mediów społecznościowych
Manage events on the go with hubs101, be it virtual, hybrid, or in-person!
Manage events on the go with hubs101. The all-in-one event app streamlines event management throughout the event cycle: master the agenda planning, lead retrieval, content delivery with a full white label option. hubs101 also enables you to engage your audience with an AI-powered matchmaking function and maximize your event ROI with real-time analytics. Trusted by 40,000+ event attendees through 500+ events, hubs101 is your best choice to reach event success! Dowiedz się więcej na temat produktu: hubs101

Funkcje

  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
  • Tworzenie sieci
  • Profile uczestników
  • Zarządzanie porządkiem obrad
  • Strony sponsorów
  • Integracja mediów społecznościowych
Whether hybrid, virtual or in-person, eShow provides the professional tools and web-based solutions necessary for event management team
Whether hybrid, virtual or in-person, eShow provides the professional tools and web-based solutions necessary for event management teams worldwide. Founded in 1996, eShow has helped Event Managers run thousands of events worldwide with tasks including registration, mobile apps, event websites, RFID, badge printing, abstract collection and so much more! When you choose the eShow product(s) that fit your needs, you tap into a powerful engine that no single-function supplier can hope to match. Dowiedz się więcej na temat produktu: eShow

Funkcje

  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
  • Tworzenie sieci
  • Profile uczestników
  • Zarządzanie porządkiem obrad
  • Strony sponsorów
  • Integracja mediów społecznościowych
Create full-featured mobile apps for events and employee communications with our award-winning, budget-friendly mobile app builder.
Create full-featured mobile apps for events and employee communications with our award-winning, budget-friendly mobile app builder. Avoid the pain, time and costs of developing a mobile app from scratch with our easy-to-use editor. Build apps in a single afternoon yourself - no coding needed. Transparent pricing Instant publishing World-class customer support Yapp is trusted by thousands of companies including Anheuser-Busch, Capital One, Too Faced, Lockheed Martin, Microsoft, and more. Dowiedz się więcej na temat produktu: Yapp

Funkcje

  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
  • Tworzenie sieci
  • Profile uczestników
  • Zarządzanie porządkiem obrad
  • Strony sponsorów
  • Integracja mediów społecznościowych
Onlive is the end-to-end event management software for online, hybrid or in-person events that is easily managed from start to finish.
Looking for an end-to-end Event Management Solution for your online, in person or hybrid events? Onlive allows you to easily (and we mean EASILY!) setup, manage and run your events from start to finish... With an advanced set of reporting tools, organizers can go beyond numbers. With its detailed reporting options Onlive will help you understand more about customer profiles, personas and event success parameters. Dowiedz się więcej na temat produktu: Onlive

Funkcje

  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
  • Tworzenie sieci
  • Profile uczestników
  • Zarządzanie porządkiem obrad
  • Strony sponsorów
  • Integracja mediów społecznościowych
Automate your workflow around scheduling and communicating with your staff. Tailored to businesses in the event industry.
Event Staff App is a software and mobile app suite that has been helping event businesses optimize how they schedule and manage their event staff for over 10 years. Our industry leading text messaging functionality makes it super easy to engage your staff, and will significantly cut down on the hours you spend each week with scheduling and communication. Sign up fo a free 1 month trial today to see it in action + get a demo from our team! Dowiedz się więcej na temat produktu: Event Staff App

Funkcje

  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
  • Tworzenie sieci
  • Profile uczestników
  • Zarządzanie porządkiem obrad
  • Strony sponsorów
  • Integracja mediów społecznościowych
#1 All in One Event Management Plugin for WordPress.
WP Event Manager is a lightweight, scalable and full-featured event management plugin for adding event listing functionality to your WordPress site. The shortcode lists all the events, it can work with any theme and is really easy to setup and customize. The settings pages let you select how you want the event displayed. Dowiedz się więcej na temat produktu: WP Event Manager

Funkcje

  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
  • Tworzenie sieci
  • Profile uczestników
  • Zarządzanie porządkiem obrad
  • Strony sponsorów
  • Integracja mediów społecznościowych
More than an event app - it's a complete all-in-one solution. No designer or developer needed. Try us risk free for your event!
ClearEvent's all-in-one branded mobile event app lets you sell tickets, accept registrations and share event details with participants of your event. Messages can be split, segmented and targeted to specific people. This app isn't just for participants! Use it to assign tasks & job assignments to event staff and volunteers. The best part? You don't need a designer or developer to create your app, and it works across most smart phones and desktop browsers. Create your own mobile event app today! Dowiedz się więcej na temat produktu: ClearEvent

Funkcje

  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
  • Tworzenie sieci
  • Profile uczestników
  • Zarządzanie porządkiem obrad
  • Strony sponsorów
  • Integracja mediów społecznościowych
Since 1995, we have provided event technology solutions and world-class service to the conference and tradeshow industry.
Since 1995, we've provided the conference and tradeshow industry with innovative technologies designed to improve and simplify every event. With unrivaled customer support, global reach, and an eye on innovative technologies, we have powered over 12,000 events around the world. In an industry of DIY platforms, we stand apart as a full service, white-glove solution when it is needed and do-it-yourself event technology when you do not. Dowiedz się więcej na temat produktu: GTR

Funkcje

  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
  • Tworzenie sieci
  • Profile uczestników
  • Zarządzanie porządkiem obrad
  • Strony sponsorów
  • Integracja mediów społecznościowych
Canapii provides unique solutions to manage in-person, hybrid and virtual events.
Canapii provides unique solutions to manage in-person, hybrid and virtual events. As the only supplier with genuine 24/7 customer service, our global team lives and breathes events, no matter their location or size. By being ahead of the innovation curve, we enable our customers to impress their audiences every step of the way. Conferences, board meetings, webinars, hybrid events, interactive podcasts, press briefings, online training, workshops, you name it. We do it all. Dowiedz się więcej na temat produktu: Canapii

Funkcje

  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
  • Tworzenie sieci
  • Profile uczestników
  • Zarządzanie porządkiem obrad
  • Strony sponsorów
  • Integracja mediów społecznościowych
Organize and Run Events. Sell Tickets. Communicate with Your Group.
Build collaborative schedules with our easy to use publishing tools. Manage and display on mobile, online and TV monitors. Allcal is real-time: automatically updating and notifying event attendees about changes on all platforms. We offer multiple types of ticketing solutions including dues, packaged, and individual tickets as well as free and prize tickets. Sell memberships and tickets directly from website and mobile. What can we help you create? Dowiedz się więcej na temat produktu: Allcal

Funkcje

  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
  • Tworzenie sieci
  • Profile uczestników
  • Zarządzanie porządkiem obrad
  • Strony sponsorów
  • Integracja mediów społecznościowych
Powerful, personalized event experiences - from the palm of your hand.
Personify A2Z Events, mobile solutions extend the immersive, branded experience attendees know and love from the show floor to the smartphone devices they rely on. Built on A2Z Events proven technology and packed with features, the mobile solutions combine powerful branding opportunities within a mobile app environment that is tightly integrated with your event websites. Dowiedz się więcej na temat produktu: A2Z Events

Funkcje

  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
  • Tworzenie sieci
  • Profile uczestników
  • Zarządzanie porządkiem obrad
  • Strony sponsorów
  • Integracja mediów społecznościowych
A suite of simple, clever tools that allow you to manage complex corporate in-person, hybrid and virtual events.
Eventogy makes it easy for Corporate Event Managers to market and manage winning events. Our software was born out of a passion for user experience. We design everything to make life easier, take back lost time, and prevent unnecessary headaches. Eventogy provides a single platform giving event organisers the tools to create, manage and market any type of event, from in-person meetings to virtual conferences. Beautifully simple software that gets you out of the office by 5pm on Fridays! Dowiedz się więcej na temat produktu: Eventogy

Funkcje

  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
  • Tworzenie sieci
  • Profile uczestników
  • Zarządzanie porządkiem obrad
  • Strony sponsorów
  • Integracja mediów społecznościowych
The conference management solution that helps organizers track attendance, manage registrations and issues educational certificates.
The Eventur Conference Platform takes the pain out of issuing educational certificates to attendees, eliminates the need for multiple event applications, and provides better services...all at an affordable price. Eventur is specifically designed for professional organizations issuing educational certificates at any in-person, virtual or webinar event. Our single platform provides Registration, Check-in, Badge Printing, Event App for In-Person events, and our Virtual Event Hub and Webinar Link Dowiedz się więcej na temat produktu: Eventur Conference

Funkcje

  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
  • Tworzenie sieci
  • Profile uczestników
  • Zarządzanie porządkiem obrad
  • Strony sponsorów
  • Integracja mediów społecznościowych
SpotMe to rozwiązanie w postaci mobilnej aplikacji do obsługi wydarzeń dostosowana do potrzeb firm, które chcą organizować wydarzenia wymagające szczególnej uwagi.
SpotMe to rozwiązanie w postaci mobilnej aplikacji do obsługi wydarzeń dostosowana do potrzeb firm, które chcą organizować wydarzenia wymagające szczególnej uwagi. Dostępne są wszystkie narzędzia do zarządzania wydarzeniami, produkcji wideo i tworzenia aplikacji, dostępne bezpośrednio z przeglądarki. Rozwiązanie to nadaje się zarówno do prostych webinariów, jak i zaawansowanych wydarzeń o wysokiej wartości produkcyjnej. Forrester i G2 twierdzą, że SpotMe jest liderem ze względu na duże możliwości zaangażowania oraz głębokie dostosowanie i elastyczność. Dowiedz się więcej na temat produktu: SpotMe

Funkcje

  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
  • Tworzenie sieci
  • Profile uczestników
  • Zarządzanie porządkiem obrad
  • Strony sponsorów
  • Integracja mediów społecznościowych
A Hybrid and Virtual Events Engagement, Management, and Fundraising platform with 20+ Tools and zoom integrations.
Go Live with your next virtual event in less than 24 hrs!! Guaranteed Our event platform has exclusive powerful features such as speaker and sponsor onboarding, guest virtual check-ins, event website builder, ticketing & registration, session(s) management, event analytics, vendor bid management, networking and mobile app, user rewards program, hotel bookings, badge printing, conducting- surveys & trivia, live QA & polls, inbuilt CRM, marketing platforms and a lot more. Dowiedz się więcej na temat produktu: EventTitans

Funkcje

  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
  • Tworzenie sieci
  • Profile uczestników
  • Zarządzanie porządkiem obrad
  • Strony sponsorów
  • Integracja mediów społecznościowych
Invent App provides an intuitive and customized platform for your virtual, in-person or hybrid event on all supports (web/mobile app).
Invent App provides an all-in-one platform to support companies in the organization of their events. The intuitive platform is available as a mobile App or a WebApp to adapt to any type of event and make it a real success. You manage the before, during and after of your event with Invent App solutions. Thanks to more than 30 features such as attendees and speakers list or interactivity, the platform is ideal to customize an immersive App suited for virtual, face-to-face and hybrid events. Dowiedz się więcej na temat produktu: Invent App

Funkcje

  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
  • Tworzenie sieci
  • Profile uczestników
  • Zarządzanie porządkiem obrad
  • Strony sponsorów
  • Integracja mediów społecznościowych
With Mighty Pro, you can host events, run conferences, livestream, and teach online courses—all from your own branded mobile apps.
Mighty Pro is for brands, organizations, and successful creators who understand the power of bringing your people together in your own branded apps. Livestream from your own branded app. Host events & conferences with immersive member experiences. Teach online courses with dedicated communities. Sell free or paid memberships, corporate-level access, paid tiers, and secret groups. Offer corporate sponsors their own branded groups, dedicated spaces, or sponsorship of different communities. Dowiedz się więcej na temat produktu: Mighty Pro

Funkcje

  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
  • Tworzenie sieci
  • Profile uczestników
  • Zarządzanie porządkiem obrad
  • Strony sponsorów
  • Integracja mediów społecznościowych
Create a special and personalized experience with a mobile app for your event; with interactive, networking, and gamification modules.
Create a special and personalized experience with a mobile app for your event. Meetmaps gives more than 25 different modules to adjust your app for every requirement (information, interaction, networking and gamification) and all type of events. As event manager, you could take over control from dashboard app and get accurate and real time metrics. Dowiedz się więcej na temat produktu: Meetmaps

Funkcje

  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
  • Tworzenie sieci
  • Profile uczestników
  • Zarządzanie porządkiem obrad
  • Strony sponsorów
  • Integracja mediów społecznościowych
Ticketsauce is a white label event ticketing & marketing solution that fits every use case and is customizable to fit your every need.
Ticketing platforms are either antiquated, expensive, lack customer support, or all of the above. Ticketsauce and NIGHTOUT came together because we see the whitespace that no other company is addressing; A fully integrated event ticketing and marketing solution that is fundamentally based on the success of our clients. We've created a one-of-a-kind platform to shake up the event industry and deliver on customer needs. Dowiedz się więcej na temat produktu: TicketSauce

Funkcje

  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
  • Tworzenie sieci
  • Profile uczestników
  • Zarządzanie porządkiem obrad
  • Strony sponsorów
  • Integracja mediów społecznościowych