Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Aplikacje eventowe

Aplikacje eventowe i programy do obsługi eventów umożliwiają organizatorom wydarzeń spójną dystrybucję ważnych informacji o wydarzeniach wśród uczestników w czasie rzeczywistym oraz ułatwiają nawiązywanie kontaktów pomiędzy uczestnikami.

Polska Pokaż produkty lokalne

Wyniki: 13 w

Polska Produkt lokalny
ClickMeeting to aplikacja mobilna, za pomocą której zabierzesz swoje wydarzenia online ze sobą gdzie tylko zechcesz. Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickMeeting
ClickMeeting to aplikacja mobilna, za pomocą której zabierzesz swoje wydarzenia online ze sobą gdzie tylko zechcesz. Stwórz dowolne wydarzenie dzięki naszej platformie do webinarów i spotkań: od małych interaktywnych wideokonferencji z najbliższymi współpracownikami lub studentami, przez webinary na żywo, automatyczne lub na żądanie, po duże wydarzenia online i hybrydowe dla 10 000 osób. Wszystko to dostępne jest zarówno na komputerze, jak i na Twoim urządzeniu mobilnym. Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickMeeting

Funkcje

  • Zarządzanie porządkiem obrad
  • Tworzenie sieci
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Strony sponsorów
  • Profile uczestników
  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
LineUpr to platforma dla niedrogich, ale bogatych w funkcje aplikacji eventowych. Skorzystaj i utwórz aplikację, aby ogłosić swoje wydarzenie. Dowiedz się więcej na temat produktu: LineUpr
LineUpr to platforma do tworzenia aplikacji eventowych dla wydarzeń stacjonarnych, online lub hybrydowych. Oferuje możliwość informowania o programie, prelegentach i sponsorach. Za pomocą ankiet pozwala zebrać cenne dane o wydarzeniu, a ankiety na żywo angażują uczestników. Uczestnicy mają możliwość interakcji za pomocą czatu i funkcji networkingowych. LineUpr to narzędzie, z którego korzysta ponad 5000 klientów, od dużych przedsiębiorstw po lokalne stowarzyszenia non-profit. Ich ceny i funkcje sprawdzą się na każdym wydarzeniu. Odwiedź stronę internetową, aby zapoznać się z wersją demonstracyjną lub przetestować LineUpr. Dowiedz się więcej na temat produktu: LineUpr

Funkcje

  • Zarządzanie porządkiem obrad
  • Tworzenie sieci
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Strony sponsorów
  • Profile uczestników
  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
BigMarker to jedna z wiodących konfigurowalnych platform do webinariów, wydarzeń wirtualnych i hybrydowych.
BigMarker to jedna z wiodących konfigurowalnych platform do webinariów, wydarzeń wirtualnych i hybrydowych. Łączy zaawansowaną technologię wideo z solidnymi funkcjami marketingowymi i interaktywnymi, aby tworzyć wyjątkowe imprezy markowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: BigMarker

Funkcje

  • Zarządzanie porządkiem obrad
  • Tworzenie sieci
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Strony sponsorów
  • Profile uczestników
  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
Accelevents to kompleksowa platforma do organizowania wydarzeń, która umożliwia rozwój i zrównoważony rozwój.
Accelevents to uniwersalna platforma do organizowania wydarzeń wirtualnych i hybrydowych z osobistym uczestnictwem, która umożliwia organizatorom i specjalistom ds. marketingu tworzenie autentycznych więzi międzyludzkich i napędzanie zrównoważonego rozwoju. Jako jedna z wiodących platform technologicznych, Accelevents na nowo definiuje sposób, w jaki marki łączą się ze swoimi odbiorcami dzięki przyjaznemu dla użytkownika, a jednocześnie solidnemu zestawowi konfigurowalnych i interaktywnych funkcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Accelevents

Funkcje

  • Zarządzanie porządkiem obrad
  • Tworzenie sieci
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Strony sponsorów
  • Profile uczestników
  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
Pozyskuj leady i zlecenia sprzedaży bezpośrednio na swoim stoisku, bez konieczności połączenia z Internetem. Rozwiązanie działa na dowolnym urządzeniu mobilnym z systemem iOS lub Android.
Zapewnij swoim pracownikom możliwość rejestrowania informacji o potencjalnych klientach i zamówień na targi bezpośrednio na swoim stoisku. Połączenie z Internetem nie jest wymagane. Następnie zintegruj to z zarządzaniem zamówieniami zaplecza i/lub aplikacją CRM, taką jak Salesforce.com. Każdy może projektować przy użyciu narzędzi takich jak Word i Excel. Podpisy, dane GPS, złącza, przepływ pracy, zadania, wysyłka. W większości akceptowane przez zespoły IT i kierownicze magazynu Fortune 500. Niezwykle pomocne profesjonalne usługi zapewniają szybkie i tanie dotarcie do celu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Forms On Fire

Funkcje

  • Zarządzanie porządkiem obrad
  • Tworzenie sieci
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Strony sponsorów
  • Profile uczestników
  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
Organizuj godne zapamiętania wydarzenia wirtualne, hybrydowe i osobiste.
Idealny partner do organizowania wydarzeń wirtualnych, hybrydowych i osobistych. Get Digital oferuje platformę, która tworzy wydarzenia do zapamiętania. Dzięki licznym funkcjom tworzenia sieci, możliwościom interakcji oraz opcji personalizacji wyglądu platformy, nie jest to przeciętna platforma do organizacji wydarzeń w trybie online. Dowiedz się więcej na temat produktu: Let's Get Digital

Funkcje

  • Zarządzanie porządkiem obrad
  • Tworzenie sieci
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Strony sponsorów
  • Profile uczestników
  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
Przetnij przewody, obniż koszty, wyeliminuj odpady papierowe i pracuj bardziej efektywnie dzięki mobilnym zleceniom pracy.
Mobilne zlecenia robocze Ungerboeck pobierają dane o zleceniach bezpośrednio z bazy danych Ungerboeck. Zespół operacyjny będzie spędzał mniej czasu na oczekiwaniu na wydrukowanie zamówień, ponieważ cała lista znajduje się w jego rękach. Dzięki narzędziom do filtrowania i sortowania będą mogli skupić się na zleceniach, za które są odpowiedzialni. Dowiedz się więcej na temat produktu: Momentus Technologies (formerly Ungerboeck)

Funkcje

  • Zarządzanie porządkiem obrad
  • Tworzenie sieci
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Strony sponsorów
  • Profile uczestników
  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
Łatwe w użyciu narzędzie eventowe z głównym naciskiem na doświadczenie użytkownika i funkcje, które angażują uczestników za pośrednictwem aplikacji mobilnej i internetowej.
Eventee to proste w użyciu narzędzie do organizowania wydarzeń osobistych i hybrydowych. Intuicyjny i atrakcyjny interfejs, zarówno aplikacji mobilnej, jak i internetowej, pozwala zarządzać wydarzeniami, zwiększać zaangażowanie uczestników i poprawiać ogólne wrażenia z wydarzeń bez wysiłku. Skorzystaj z funkcji dostępnych w Eventee: Pytania i ankiety na żywo, transmisje strumieniowe na żywo, rezerwacje, kanał informacyjny, sieci, partnerzy, niestandardowe integracje, niestandardowy branding i wiele więcej. Rozpocznij bezpłatny okres próbny na stronie https://eventee.co. Dowiedz się więcej na temat produktu: Eventee

Funkcje

  • Zarządzanie porządkiem obrad
  • Tworzenie sieci
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Strony sponsorów
  • Profile uczestników
  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
WP Event Manager to lekka, skalowalna i w pełni funkcjonalna wtyczka do zarządzania wydarzeniami, która umożliwia dodanie funkcji tworzenia list wydarzeń do witryny WordPress. Shortcode zawiera listę wszystkich wydarzeń, może działać z każdym motywem i jest naprawdę łatwy do skonfigurowania i dostosowania. Na stronach ustawień można wybrać sposób wyświetlania wydarzenia. Dowiedz się więcej na temat produktu: WP Event Manager

Funkcje

  • Zarządzanie porządkiem obrad
  • Tworzenie sieci
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Strony sponsorów
  • Profile uczestników
  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
Deal Room Events to zaawansowana platforma do zarządzania wydarzeniami, wsparta unikalnymi funkcjami w zakresie networkingu. Dedykowana do obsługi wydarzeń wirtualnych, hybrydowych i osobistych.
Deal Room to zaawansowana platforma do zarządzania wydarzeniami, zaprojektowana do organizowania atrakcyjnych wydarzeń bezpośrednich, wirtualnych i hybrydowych dzięki wszechstronnym funkcjom sieciowym. Spotkania indywidualne, zaangażowanie uczestników dzięki wstępnej rezerwacji, skuteczny networking przez dopasowywanie. Skanowanie plakietek z kodem QR i drukowanie. Przechwytywanie leadów za pomocą kompleksowego narzędzia analitycznego. Integracja z systemem Ticketingu i Streamingu. Prawdziwe wsparcie klienta dzięki dedykowanemu zespołowi ds. sukcesu. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.dealroomevents.com. Dowiedz się więcej na temat produktu: Deal Room Events

Funkcje

  • Zarządzanie porządkiem obrad
  • Tworzenie sieci
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Strony sponsorów
  • Profile uczestników
  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
SpotMe to rozwiązanie w postaci mobilnej aplikacji do obsługi wydarzeń dostosowana do potrzeb firm, które chcą organizować wydarzenia wymagające szczególnej uwagi.
SpotMe to rozwiązanie w postaci mobilnej aplikacji do obsługi wydarzeń dostosowana do potrzeb firm, które chcą organizować wydarzenia wymagające szczególnej uwagi. Dostępne są wszystkie narzędzia do zarządzania wydarzeniami, produkcji wideo i tworzenia aplikacji, dostępne bezpośrednio z przeglądarki. Rozwiązanie to nadaje się zarówno do prostych webinariów, jak i zaawansowanych wydarzeń o wysokiej wartości produkcyjnej. Forrester i G2 twierdzą, że SpotMe jest liderem ze względu na duże możliwości zaangażowania oraz głębokie dostosowanie i elastyczność. Dowiedz się więcej na temat produktu: SpotMe

Funkcje

  • Zarządzanie porządkiem obrad
  • Tworzenie sieci
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Strony sponsorów
  • Profile uczestników
  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
Hubb zmienia sposób, w jaki ludzie doświadczają wydarzeń. Stworzony przez profesjonalistów z branży eventowej i przeznaczony dla takich profesjonalistów. Hubb oferuje wciągającą, znaczącą technologię cyfrową
Hubb zmienia sposób, w jaki ludzie doświadczają wydarzeń. Platforma Hubb umożliwia organizowanie wydarzeń wirtualnych, na miejscu i hybrydowych dzięki potężnym narzędziom angażowania uczestników, które ożywiają marki. Hubb obsługuje wiele największych na świecie konferencji. Hubb został stworzony przez weteranów zarządzających wydarzeniami dla profesjonalistów, dzięki czemu zapewnia bezprecedensową kontrolę i elastyczność. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hubb

Funkcje

  • Zarządzanie porządkiem obrad
  • Tworzenie sieci
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Strony sponsorów
  • Profile uczestników
  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym
Aplikacja mobilna zapewniająca wyjątkowe wrażenia z wydarzeń na miejscu
EventsWallet to innowacyjna platforma SaaS i aplikacja mobilna opracowana z myślą o wydarzeniach osobistych, wirtualnych i hybrydowych. Twórz nieograniczoną liczbę transmisji strumieniowych na żywo, sesji, hal wystawowych, wirtualnych stoisk wystawców oraz profili sponsorów. Utrzymaj zainteresowanie uczestników dzięki powiadomieniom na stronie internetowej i powiadomieniom push w aplikacji, rozmowom wideo i tekstowym, chatom, a także spotkaniom online i offline. Zapewnij sponsorom i wystawcom zaawansowane narzędzia promocyjne i komunikacyjne, które pomogą im przyciągnąć więcej klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: EventsWallet

Funkcje

  • Zarządzanie porządkiem obrad
  • Tworzenie sieci
  • Integracja mediów społecznościowych
  • Strony sponsorów
  • Profile uczestników
  • Aktualizacje w czasie rzeczywistym