Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Aplikacje do zarządzania wydatkami

Wyniki: 14 w
GEP SMART to zunifikowana platforma oprogramowania do zamówień, stworzona dla specjalistów ds. zamówień przez ekspertów ds. zamówień. Dowiedz się więcej na temat produktu: GEP SMART
GEP SMART to oparte na sztucznej inteligencji, zunifikowane oprogramowanie do zamówień typu S2P (źródło-płatność), które zapewnia kompleksową funkcjonalność zamówień zarówno do bezpośredniego, jak i pośredniego zarządzania wydatkami w ramach jednej, natywnej platformy chmurowej. Zawiera szereg narzędzi zakupowych wbudowanych w jeden zunifikowany system zaopatrzenia, eliminując potrzebę oddzielnego, samodzielnego oprogramowania, modułów lub narzędzi do zarządzania określonymi funkcjami. Dowiedz się więcej na temat produktu: GEP SMART

Funkcje

  • Analiza wydatków
  • Karty przedpłacone
  • Śledzenie wydatków
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Kontrola wydatków
Przyjemny system raportowania wydatków. Dla użytkowników i kierowników wydatków raportowanie wydatków jest łatwe, zautomatyzowane i zintegrowane. Dowiedz się więcej na temat produktu: ExpensePoint
Nagroda 'Best' for Value, Ease of Use & Support, USA, Kanada, & Wielka Brytania. ExpensePoint w pełni automatyzuje proces raportowania wydatków pracowników. System czytników paragonów Receipt Reader automatycznie tworzy wydatki z obrazów paragonów zarejestrowanych za pomocą aplikacji mobilnej ExpensePoint oraz wszelkich rachunków przesłanych pocztą elektroniczną. ExpensePoint obejmuje integrację kart kredytowych, routing zatwierdzeń, automatyczne śledzenie przebiegu GPS i wiele więcej. Wśród klientów w ponad 106 krajach znajdują się Deloitte, Pita Pit, SodaStream i Karcher. Zobacz wszystkie 5-gwiazdkowe recenzje produktu. Dowiedz się więcej na temat produktu: ExpensePoint

Funkcje

  • Analiza wydatków
  • Karty przedpłacone
  • Śledzenie wydatków
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Kontrola wydatków
Oszczędzaj czas i pieniądze, eliminując pracę ręczną. Usprawnione zarządzanie wydatkami, zautomatyzowane przetwarzanie PR i PO — wszystko w jednym oprogramowaniu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Precoro
Zyskaj wgląd w wydatki firmy i uchwyć wszystkie wydatki biznesowe w ciągu kilku sekund dzięki Precoro. To zautomatyzowane oprogramowanie do zamówień eliminuje pracę ręczną, usprawnia proces zatwierdza nia i zajmuje się budżetem, aby zaoszczędzić czas i pieniądze. Precoro jest łatwy w użyciu i szybki we wdrożeniu. Korzystaj z szerokiej gamy funkcji, w tym integracji z NetSuite i Quickbooks oraz bezpłatnych interfejsów API. Dowiedz się więcej na temat produktu: Precoro

Funkcje

  • Analiza wydatków
  • Karty przedpłacone
  • Śledzenie wydatków
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Kontrola wydatków
Najnowsze, najbardziej nowoczesne oprogramowanie do zarządzania wydatkami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Emburse Chrome River Expense
Chrome River umożliwia prowadzenie biznesu największym renomowanym globalnym organizacjom na świecie. To wysoce konfigurowalne, oparte na chmurze rozwiązanie do raportowania wydatków zostało wyposażone w elegancki i intuicyjny interfejs użytkownika, który prezentuje równie wysoką jakość na smartfonie, tablecie lub laptopie. Produkty SaaS zostały wyposażone w światowej klasy silnik reguł biznesowych i infrastrukturę technologiczną, z których chętnie korzystają dyrektorzy finansowi, zespoły finansowo-księgowe, menedżerowie podróży i osoby podróżujące służbowo. Dowiedz się więcej na temat produktu: Emburse Chrome River Expense

Funkcje

  • Analiza wydatków
  • Karty przedpłacone
  • Śledzenie wydatków
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Kontrola wydatków
Inteligentne i proste zarządzanie wydatkami w celu skalowania działalności. Wysyłanie próśb, zatwierdzenia, otrzymywanie dokumentów i płatności z jednej platformy z Procurify. Dowiedz się więcej na temat produktu: Procurify
Proste, skalowalne i przejrzyste zarządzanie wydatkami. Procurify to doskonała kompleksowa platforma do zarządzania wydatkami, która zapewnia śledzenie, odpowiedzialność i kompleksowe przepływy pracy w zakresie wydatków. Zyskaj niezrównaną kontrolę i widoczność dzięki automatycznym zatwierdzeniom, budżetowaniu w czasie rzeczywistym, fizycznym i wirtualnym kartom wydatków i nie tylko, dzięki czemu możesz alokować, śledzić i raportować wydatki z jednej platformy. Procurify integruje się z Netsuite, Quickbooks i innymi systemami ERP. Dowiedz się więcej na temat produktu: Procurify

Funkcje

  • Analiza wydatków
  • Karty przedpłacone
  • Śledzenie wydatków
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Kontrola wydatków
Doskonałe zarządzanie wydatkami dla firm, które wymagają łatwości użycia, przejrzystości, wglądu i proaktywnej kontroli wydatków. Dowiedz się więcej na temat produktu: Fraxion
Zaawansowane rozwiązanie do proaktywnego zarządzania wydatkami. Fraxion cieszy się zaufaniem organizacji z różnych branż na całym świecie w zakresie automatyzacji procesów od zapotrzebowania do zamówienia, zarządzania wydatkami, wielopoziomowych procesów zatwierdzania, kontroli budżetu, zgodności z polityką oraz zarządzania przepływem pracy AP. Fraxion umożliwia realizację zamówień typu PunchOut i Catalog i analizę wydatków. Skuteczne jako rozwiązania samodzielne lub z płynną integracją ERP. Dowiedz się więcej na temat produktu: Fraxion

Funkcje

  • Analiza wydatków
  • Karty przedpłacone
  • Śledzenie wydatków
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Kontrola wydatków
Chmura zakupowa Kissflow to wiodące rozwiązanie w zakresie zaopatrzenia, które jest elastyczne i obejmuje wszystko, od zakupów po zarządzanie dostawcami – wszystko na jednej platformie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kissflow Procurement Cloud
Chmura zakupowa Kissflow to wiodące elastyczne rozwiązanie w zakresie zaopatrzenia, które obejmuje wszystko, od zakupów po zarządzanie dostawcami – wszystko na jednej platformie. Zawiera wszystkie elementy, takie jak zamówienia zakupu, zgłoszenia zapotrzebowania, zarządzanie dostawcami, fakturowanie zakupów, analitykę i integracje. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kissflow Procurement Cloud

Funkcje

  • Analiza wydatków
  • Karty przedpłacone
  • Śledzenie wydatków
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Kontrola wydatków
Wrike to platforma do zarządzania projektami z takimi funkcjami, jak raporty wydatków i narzędzia do śledzenia czasu pracy, które mogą pomóc kontrolować wydatki.
Wrike to platforma współpracy zespołowej, z której korzystają ponad dwa miliony osób w 140 krajach. Zarządzaj wydatkami i dbaj o rentowność swojej organizacji, korzystając z zaawansowanego oprogramowa nia Wrike. Utwórz budżet projektu, wybierz preferowane waluty, dodaj domyślne stawki godzinowe i kontroluj dostęp użytkowników – wszystko w jednym miejscu. Korzystaj z narzędzi do śledzenia czasu pracy, aby rejestrować godziny pracy pracowników i przydzielać zasoby. Twórz raporty wydatków i pulpity analityczne, które pomogą Ci kontrolować wydatki i zwiększyć rentowność. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Analiza wydatków
  • Karty przedpłacone
  • Śledzenie wydatków
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Kontrola wydatków
Rydoo to rozwiązanie do obsługi podróży służbowych i wydatków na całym świecie. Kompleksowe rozwiązanie obejmuje całą podróż klienta. Kropka.
Rydoo jest doskonałym rozwiązaniem do obsługi podróży służbowych i wydatków, które automatyzuje i usprawnia procesy w szybko rozwijających się firmach i przedsiębiorstwach. Rydoo oszczędza Ci mnóstwo czasu. Uwolnij firmy i ich pracowników od podróży i kosztów. Od wyszukiwania lotów i hoteli, przez rezerwację miejsca w pociągu, aż po zakup taksówki z lotniska. Kompleksowe rozwiązanie obejmuje całą podróż klienta. Kropka. Dowiedz się więcej na temat produktu: Rydoo

Funkcje

  • Analiza wydatków
  • Karty przedpłacone
  • Śledzenie wydatków
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Kontrola wydatków
Rozwiązanie do zarządzania zobowiązaniami B2B, które automatyzuje cały proces związany z płaceniem dostawcom i partnerom.
Tipalti zapewnia dobre rozwiązanie do automatyzacji płatności, automatyzując cały proces dokonywania płatności na rzecz globalnych dostawców i partnerów. Platforma holistyczna Tipalti zapewnia jeden system chmurowy, w tym zarządzanie dostawcami, zgodność podatkową, zaopatrzenie, zarządzanie fakturami, płatności globalne, raportowanie i uzgadnianie AP oraz integrację ERP. Klienci zazwyczaj eliminują 80% obciążenia AP, przyspieszając jednocześnie zamknięcie finansowe o 25% i wzmacniając mechanizmy kontroli finansowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tipalti

Funkcje

  • Analiza wydatków
  • Karty przedpłacone
  • Śledzenie wydatków
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Kontrola wydatków
Twórz budżety odgórne, sprawdzaj na pierwszy rzut oka pozostały budżet i ustalaj limity wydatków dla poszczególnych działów.
Twórz budżety odgórne, sprawdzaj na pierwszy rzut oka pozostały budżet i ustalaj limity wydatków dla poszczególnych działów, aby mieć pewność, że pieniądze są wydawane we właściwych miejscach. Automatycznie obliczaj planowane, zarejestrowane i rzeczywiste koszty i generuj zautomatyzowane prognozy. Polegaj na MARMIND, który powie Ci, czy wydajesz za dużo, czy za mało. Dowiedz się więcej na temat produktu: MARMIND

Funkcje

  • Analiza wydatków
  • Karty przedpłacone
  • Śledzenie wydatków
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Kontrola wydatków
Setyl to narzędzie do zarządzania aktywami i subskrypcjami, które zapewnia firmom kontrolę nad wydatkami na technologie, dzięki lepszej widoczności.
Klienci Setyl zazwyczaj oszczędzają 30% swoich rocznych wydatków na technologię, dzięki zastosowaniu tego trzyetapowego procesu. 1. Określ, za które aktywa i subskrypcje płaci każdy pracownik organizacji. 2. Przeprowadź kontrolę swoich rejestrów, aby zidentyfikować zazębianie się i nadmierne wydatki. 3. Wdrażaj niezawodne i powtarzalne procesy w całej firmie – zastępuj arkusze kalkulacyjne i udostępniane foldery skalowalnym i intuicyjnym systemem opartym na chmurze. Dowiedz się więcej na temat produktu: Setyl

Funkcje

  • Analiza wydatków
  • Karty przedpłacone
  • Śledzenie wydatków
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Kontrola wydatków
COVALYZE to zarządzanie wydatkami i analityka wartości kosztów na jednej platformie.
COVALYZE jest jedyną platformą na rynku, która dodatkowo analizuje cechy techniczne wydatków za pomocą automatycznego pobierania danych w różnych formatach. Dzięki tym danym może nie tylko stwierdzić, czy element mocujący jest wykonany z miedzi lub stali, ale nawet określić, które techniczne elementy mocujące wpływają na ceny artykułów. Chcesz dowiedzieć się więcej? Zarezerwuj bezpłatną wersję demonstracyjną. Dowiedz się więcej na temat produktu: COVALYZE

Funkcje

  • Analiza wydatków
  • Karty przedpłacone
  • Śledzenie wydatków
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Kontrola wydatków
Rozwiązanie do zarządzania wydatkami dla inteligentnych zespołów. Zarządzanie kontami bankowymi, budżetami, zakupami, kartami płatniczymi i fakturami w jednym miejscu.
Haslle to rozwiązanie do zarządzania wydatkami dla firm, które są cyfrowe, sprawne i inteligentne. Otrzymuj limity kart płatniczych i przelewów bankowych dostosowywane automatycznie do pozostawionych budżetów. Zarządzanie zakupami, wnioskami budżetowymi, fakturami, rachunkami, zamówieniami zakupu oraz subskrypcjami w jednym miejscu. Inteligentne wydawanie pieniędzy dzięki pełnej przejrzystości i kontroli, powiadomienia w czasie rzeczywistym, inteligentne zasady zatwierdzania, zarządzanie dostawcami i dokumentami oraz bezproblemowa integracja z oprogramowaniem księgowym lub ERP (planowanie zasobów przedsiębiorstwa). Dowiedz się więcej na temat produktu: Haslle

Funkcje

  • Analiza wydatków
  • Karty przedpłacone
  • Śledzenie wydatków
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Kontrola wydatków