Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Aplikacje do zarządzania wydatkami

Aplikacje do zarządzania wydatkami pomagają firmom śledzić i raportować rzeczywiste koszty, a także kontrolować wydatki ponoszone przez pracowników za pomocą narzędzi ograniczających.

Wyniki: 21 w

Ponad 360 recenzji 4.7/5. Proste, ale w pełni funkcjonalne. Wysoko oceniane oprogramowanie do zarządzania wydatkami. Dowiedz się więcej na temat produktu: ProcurementExpress.com
Proste oprogramowanie do zarządzania wydatkami, umożliwiające członkom zespołu tworzenie wniosków o zakup w podróży, które mogą być zatwierdzane przez wstępnie zdefiniowane osoby zatwierdzające – z dowolnego urządzenia. Wszystkie istotne komentarze i dokumenty mogą zostać dołączone do PO i zarządzane na potrzeby raportowania i audytu. Wyeliminuj błędy w wydatkach i rozliczaj członków zespołu z zakupów dokonywanych przy użyciu kart firmowych. Przeglądaj budżety i zarządzaj nimi w czasie rzeczywistym, aby podejmować wnikliwe decyzje dotyczące każdego zakupu. Sporządzaj dokładne raporty za pomocą jednego kliknięcia dla księgowego. Dowiedz się więcej na temat produktu: ProcurementExpress.com

Funkcje

  • Analiza wydatków
  • Karty przedpłacone
  • Śledzenie wydatków
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Kontrola wydatków
Wrike to platforma do zarządzania projektami z takimi funkcjami, jak raporty wydatków i narzędzia do śledzenia czasu pracy, które mogą pomóc kontrolować wydatki.
Wrike to platforma współpracy zespołowej, z której korzystają ponad dwa miliony osób w 140 krajach. Zarządzaj wydatkami i dbaj o rentowność swojej organizacji, korzystając z zaawansowanego oprogramowania Wrike. Utwórz budżet projektu, wybierz preferowane waluty, dodaj domyślne stawki godzinowe i kontroluj dostęp użytkowników – wszystko w jednym miejscu. Korzystaj z narzędzi do śledzenia czasu pracy, aby rejestrować godziny pracy pracowników i przydzielać zasoby. Twórz raporty wydatków i pulpity analityczne, które pomogą Ci kontrolować wydatki i zwiększyć rentowność. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Analiza wydatków
  • Karty przedpłacone
  • Śledzenie wydatków
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Kontrola wydatków
Przyjemny system raportowania wydatków. Dla użytkowników i kierowników wydatków raportowanie wydatków jest łatwe, zautomatyzowane i zintegrowane.
Nagroda 'Best' for Value, Ease of Use & Support, USA, Kanada, & Wielka Brytania. ExpensePoint w pełni automatyzuje proces raportowania wydatków pracowników. System czytników paragonów Receipt Reader automatycznie tworzy wydatki z obrazów paragonów zarejestrowanych za pomocą aplikacji mobilnej ExpensePoint oraz wszelkich rachunków przesłanych pocztą elektroniczną. ExpensePoint obejmuje integrację kart kredytowych, routing zatwierdzeń, automatyczne śledzenie przebiegu GPS i wiele więcej. Wśród klientów w ponad 106 krajach znajdują się Deloitte, Pita Pit, SodaStream i Karcher. Zobacz wszystkie 5-gwiazdkowe recenzje produktu. Dowiedz się więcej na temat produktu: ExpensePoint

Funkcje

  • Analiza wydatków
  • Karty przedpłacone
  • Śledzenie wydatków
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Kontrola wydatków
Oszczędzaj czas i pieniądze, eliminując pracę ręczną. Usprawnione zarządzanie wydatkami, zautomatyzowane przetwarzanie PR i PO — wszystko w jednym oprogramowaniu.
Zyskaj wgląd w wydatki firmy i uchwyć wszystkie wydatki biznesowe w ciągu kilku sekund dzięki Precoro. To zautomatyzowane oprogramowanie do zamówień eliminuje pracę ręczną, usprawnia proces zatwierdzania i zajmuje się budżetem, aby zaoszczędzić czas i pieniądze. Precoro jest łatwy w użyciu i szybki we wdrożeniu. Korzystaj z szerokiej gamy funkcji, w tym integracji z NetSuite i Quickbooks oraz bezpłatnych interfejsów API. Dowiedz się więcej na temat produktu: Precoro

Funkcje

  • Analiza wydatków
  • Karty przedpłacone
  • Śledzenie wydatków
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Kontrola wydatków
Rydoo to rozwiązanie do obsługi podróży służbowych i wydatków na całym świecie. Kompleksowe rozwiązanie obejmuje całą podróż klienta. Kropka.
Rydoo jest doskonałym rozwiązaniem do obsługi podróży służbowych i wydatków, które automatyzuje i usprawnia procesy w szybko rozwijających się firmach i przedsiębiorstwach. Rydoo oszczędza Ci mnóstwo czasu. Uwolnij firmy i ich pracowników od podróży i kosztów. Od wyszukiwania lotów i hoteli, przez rezerwację miejsca w pociągu, aż po zakup taksówki z lotniska. Kompleksowe rozwiązanie obejmuje całą podróż klienta. Kropka. Dowiedz się więcej na temat produktu: Rydoo

Funkcje

  • Analiza wydatków
  • Karty przedpłacone
  • Śledzenie wydatków
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Kontrola wydatków
Najnowsze, najbardziej nowoczesne oprogramowanie do zarządzania wydatkami.
Chrome River umożliwia prowadzenie biznesu największym renomowanym globalnym organizacjom na świecie. To wysoce konfigurowalne, oparte na chmurze rozwiązanie do raportowania wydatków zostało wyposażone w elegancki i intuicyjny interfejs użytkownika, który prezentuje równie wysoką jakość na smartfonie, tablecie lub laptopie. Produkty SaaS zostały wyposażone w światowej klasy silnik reguł biznesowych i infrastrukturę technologiczną, z których chętnie korzystają dyrektorzy finansowi, zespoły finansowo-księgowe, menedżerowie podróży i osoby podróżujące służbowo. Dowiedz się więcej na temat produktu: Chrome River EXPENSE

Funkcje

  • Analiza wydatków
  • Karty przedpłacone
  • Śledzenie wydatków
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Kontrola wydatków
Inteligentne i proste zarządzanie wydatkami w celu skalowania działalności. Wysyłanie próśb, zatwierdzenia, otrzymywanie dokumentów i płatności z jednej platformy z Procurify.
Proste, skalowalne i przejrzyste zarządzanie wydatkami. Procurify to doskonała kompleksowa platforma do zarządzania wydatkami, która zapewnia śledzenie, odpowiedzialność i kompleksowe przepływy pracy w zakresie wydatków. Zyskaj niezrównaną kontrolę i widoczność dzięki automatycznym zatwierdzeniom, budżetowaniu w czasie rzeczywistym, fizycznym i wirtualnym kartom wydatków i nie tylko, dzięki czemu możesz alokować, śledzić i raportować wydatki z jednej platformy. Procurify integruje się z Netsuite, Quickbooks i innymi systemami ERP. Dowiedz się więcej na temat produktu: Procurify

Funkcje

  • Analiza wydatków
  • Karty przedpłacone
  • Śledzenie wydatków
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Kontrola wydatków
Rozwiązanie do zarządzania zobowiązaniami B2B, które automatyzuje cały proces związany z płaceniem dostawcom i partnerom.
Tipalti zapewnia dobre rozwiązanie do automatyzacji płatności, automatyzując cały proces dokonywania płatności na rzecz globalnych dostawców i partnerów. Platforma holistyczna Tipalti zapewnia jeden system chmurowy, w tym zarządzanie dostawcami, zgodność podatkową, zaopatrzenie, zarządzanie fakturami, płatności globalne, raportowanie i uzgadnianie AP oraz integrację ERP. Klienci zazwyczaj eliminują 80% obciążenia AP, przyspieszając jednocześnie zamknięcie finansowe o 25% i wzmacniając mechanizmy kontroli finansowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tipalti

Funkcje

  • Analiza wydatków
  • Karty przedpłacone
  • Śledzenie wydatków
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Kontrola wydatków
Wallester pomaga innym firmom wydawać korporacyjne karty VISA i usprawniać wydatki firmowe.
Wallester jest firmą regulowaną, posiadającą licencję finansową. Są oficjalnym partnerem Visa oraz Głównym Członkiem Visa, wydającym karty fizyczne i wirtualne każdego typu dla firm na terenie EOG i Wielkiej Brytanii. Wallester oferuje najbardziej efektywną kartę firmową – z różnymi pakietami w zależności od potrzeb, nawet GRATIS, a także wewnętrzną, zbudowaną w prosty sposób platformę do monitorowania i zarządzania wydatkami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wallester

Funkcje

  • Analiza wydatków
  • Karty przedpłacone
  • Śledzenie wydatków
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Kontrola wydatków
Cyfryzacja faktur, rachunków, dokumentów, plików PDF w celu wyodrębnienia danych i zautomatyzowania przeglądów za pomocą OCR i Deep Learning firmy Nanonets.
Nanonets korzysta z zaawansowanych funkcji OCR i Deep Learning, aby wyodrębnić istotne informacje z nieustrukturyzowanego tekstu i dokumentów. Digitalizuj dokumenty, wyodrębniaj pola danych i integruj je z codziennymi aplikacjami za pomocą interfejsów API w prostym, intuicyjnym interfejsie. Eliminacja procesów ręcznych i zautomatyzowanie procesu weryfikacji faktur, paragonów i dokumentów. Skróć czas przetwarzania nawet o 90% i zaoszczędź do 50% kosztów. Więcej informacji na temat rejestrowania faktur i OCR można znaleźć tutaj: XXX XXX Dowiedz się więcej na temat produktu: Nanonets

Funkcje

  • Analiza wydatków
  • Karty przedpłacone
  • Śledzenie wydatków
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Kontrola wydatków
Doskonałe zarządzanie wydatkami dla firm, które wymagają łatwości użycia, przejrzystości, wglądu i proaktywnej kontroli wydatków.
Zaawansowane rozwiązanie do proaktywnego zarządzania wydatkami. Fraxion cieszy się zaufaniem organizacji z różnych branż na całym świecie w zakresie automatyzacji procesów od zapotrzebowania do zamówienia, zarządzania wydatkami, wielopoziomowych procesów zatwierdzania, kontroli budżetu, zgodności z polityką oraz zarządzania przepływem pracy AP. Fraxion umożliwia realizację zamówień typu PunchOut i Catalog i analizę wydatków. Skuteczne jako rozwiązania samodzielne lub z płynną integracją ERP. Dowiedz się więcej na temat produktu: Fraxion

Funkcje

  • Analiza wydatków
  • Karty przedpłacone
  • Śledzenie wydatków
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Kontrola wydatków
Expeni to niedrogi, prosty i łatwy w użyciu system zarządzania zamówieniami. Najlepiej pasuje do małego budżetu.
Niedrogie, proste i łatwe w użyciu. Dzięki procesowi zatwierdzania jednym kliknięciem Expeni upraszcza proces zarządzania zamówieniami. Konfiguruj budżety. Pracownicy mogą szybko wydawać zlecenia zakupu, załączać faktury itp. Automatyczne powiadomienia e-mail powiadamiają osoby zatwierdzające. Menedżerowie mogą zatwierdzać z dowolnego miejsca. Skonfiguruj zatwierdzenie wielopoziomowe. Dział finansów może dodawać płatności. Eksportuj plik CSV lub PDF. Udostępniaj dostawcom. Dostosuj PO. Kontrola dostępu do PO między działami i lokalizacjami oddziałów. Zarządzanie dostawcami i produktami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Expeni

Funkcje

  • Analiza wydatków
  • Karty przedpłacone
  • Śledzenie wydatków
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Kontrola wydatków
Twórz budżety odgórne, sprawdzaj na pierwszy rzut oka pozostały budżet i ustalaj limity wydatków dla poszczególnych działów.
Twórz budżety odgórne, sprawdzaj na pierwszy rzut oka pozostały budżet i ustalaj limity wydatków dla poszczególnych działów, aby mieć pewność, że pieniądze są wydawane we właściwych miejscach. Automatycznie obliczaj planowane, zarejestrowane i rzeczywiste koszty i generuj zautomatyzowane prognozy. Polegaj na MARMIND, który powie Ci, czy wydajesz za dużo, czy za mało. Dowiedz się więcej na temat produktu: MARMIND

Funkcje

  • Analiza wydatków
  • Karty przedpłacone
  • Śledzenie wydatków
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Kontrola wydatków
Oszczędzaj czas i pieniądze, zarządzając wszystkimi usługami SaaS, użytkownikami i kosztami w jednym miejscu.
Uzyskaj wgląd w korzystanie z usług SaaS i dowiedz się, co frustruje użytkowników. Analizuj, optymalizuj i dostarczaj pracownikom narzędzia, których potrzebują, aby być efektywnymi. Optymalizuj wydatki SaaS. Sprawdź, za jakie usługi cyfrowe płacisz i ile one kosztują. Otrzymuj powiadomienia przed odnowieniem i wyeliminuj wydatki na nieużywane konta. Nie dopuść do nieautoryzowanego dostępu do danych firmy, usprawniając proces wycofywania się z niej pracowników. Współpracuj z różnymi działami/zespołami, aby zminimalizować rozrost SaaS i dzielić się przeglądem z innymi interesariuszami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Substly

Funkcje

  • Analiza wydatków
  • Karty przedpłacone
  • Śledzenie wydatków
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Kontrola wydatków
Setyl to narzędzie do zarządzania aktywami i subskrypcjami, które zapewnia firmom kontrolę nad wydatkami na technologie, dzięki lepszej widoczności.
Klienci Setyl zazwyczaj oszczędzają 30% swoich rocznych wydatków na technologię, dzięki zastosowaniu tego trzyetapowego procesu. 1. Określ, za które aktywa i subskrypcje płaci każdy pracownik organizacji. 2. Przeprowadź kontrolę swoich rejestrów, aby zidentyfikować zazębianie się i nadmierne wydatki. 3. Wdrażaj niezawodne i powtarzalne procesy w całej firmie – zastępuj arkusze kalkulacyjne i udostępniane foldery skalowalnym i intuicyjnym systemem opartym na chmurze. Dowiedz się więcej na temat produktu: Setyl

Funkcje

  • Analiza wydatków
  • Karty przedpłacone
  • Śledzenie wydatków
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Kontrola wydatków
Rozwiązanie do zarządzania wydatkami dla inteligentnych zespołów. Zarządzanie kontami bankowymi, budżetami, zakupami, kartami płatniczymi i fakturami w jednym miejscu.
Zwiększ możliwości swojej firmy dzięki oprogramowaniu Spenfi Spend Management. Jest to kompleksowe centrum wydatków finansowych, łączące zakupy, wnioski budżetowe, karty płatnicze, faktury, paragony, zamówienia zakupu i subskrypcje. Zrewolucjonizuj wydatki dzięki doskonałej przejrzystości i kontroli dzięki alertom w czasie rzeczywistym, inteligentnym protokołom zatwierdzania oraz kompleksowej obsłudze dostawców i dokumentów, płynnie integrując się z oprogramowaniem księgowym lub ERP. Już dziś rozpocznij 14-dniowy okres próbny. Dowiedz się więcej na temat produktu: Spenfi

Funkcje

  • Analiza wydatków
  • Karty przedpłacone
  • Śledzenie wydatków
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Kontrola wydatków
Dzięki Business Spend Management natychmiast zwiększysz efektywność swojej organizacji. Połącz platformę ze swoim systemem ERP (planowanie zasobów przedsiębiorstwa).
Zacznij zarządzać wszystkimi wydatkami i procesami swojej organizacji dzięki platformie Business Spend Management. Jedna platforma dla: zarządzania dostawcami, zaopatrzenia, zarządzania umowami, zakupów, automatyzacji AP (obsługa należności), analiz wydatków i nie tylko. Dowiedz się więcej na temat produktu: ISPnext

Funkcje

  • Analiza wydatków
  • Karty przedpłacone
  • Śledzenie wydatków
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Kontrola wydatków
GEP SMART to zunifikowana platforma oprogramowania do zamówień, stworzona dla specjalistów ds. zamówień przez ekspertów ds. zamówień.
GEP SMART to oparte na sztucznej inteligencji, zunifikowane oprogramowanie do zamówień typu S2P (źródło-płatność), które zapewnia kompleksową funkcjonalność zamówień zarówno do bezpośredniego, jak i pośredniego zarządzania wydatkami w ramach jednej, natywnej platformy chmurowej. Zawiera szereg narzędzi zakupowych wbudowanych w jeden zunifikowany system zaopatrzenia, eliminując potrzebę oddzielnego, samodzielnego oprogramowania, modułów lub narzędzi do zarządzania określonymi funkcjami. Dowiedz się więcej na temat produktu: GEP SMART

Funkcje

  • Analiza wydatków
  • Karty przedpłacone
  • Śledzenie wydatków
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Kontrola wydatków
COVALYZE to zarządzanie wydatkami i analityka wartości kosztów na jednej platformie.
COVALYZE jest jedyną platformą na rynku, która dodatkowo analizuje cechy techniczne wydatków za pomocą automatycznego pobierania danych w różnych formatach. Dzięki tym danym może nie tylko stwierdzić, czy element mocujący jest wykonany z miedzi lub stali, ale nawet określić, które techniczne elementy mocujące wpływają na ceny artykułów. Chcesz dowiedzieć się więcej? Zarezerwuj bezpłatną wersję demonstracyjną. Dowiedz się więcej na temat produktu: COVALYZE

Funkcje

  • Analiza wydatków
  • Karty przedpłacone
  • Śledzenie wydatków
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Kontrola wydatków
Usprawnij swoje finanse dzięki solidnemu narzędziu do zarządzania wydatkami opartemu na sztucznej inteligencji.
Wysoce wydajne rozwiązanie dla firm, które chcą oszczędzić czas na przetwarzaniu wniosków o zwrot kosztów i skonfigurować bezpieczne procesy zatwierdzania. Wystarczy, że pracownicy zrobią zdjęcie faktury lub paragonu i prześlą swoje wydatki służbowe za pomocą aplikacji Klippa. Przyjazne dla użytkownika narzędzie do zarządzania wydatkami: - Zadowolony pracownik z prostego składania wniosków - Krótki czas oczekiwania na zwrot pieniędzy - Płynny proces zatwierdzania - Intuicyjny pulpit nawigacyjny Dowiedz się więcej na temat produktu: Klippa Expense Management

Funkcje

  • Analiza wydatków
  • Karty przedpłacone
  • Śledzenie wydatków
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Kontrola wydatków
Flowie to najlepsza platforma zakupów i operacji finansowych dla nowoczesnych firm, centralizująca zarządzanie P2P, O2C i przepływami pieniężnymi
Flowie to jedna z czołowych platform zakupów i operacji finansowych dla nowoczesnych firm. Flowie centralizuje Procure-to-Pay (P2P), Order-to-Cash (O2C) i zarządzanie przepływami pieniężnymi, a wszystko to przy zachowaniu doświadczenia użytkownika na poziomie konsumenckim. Flowie ma zasięg globalny: platforma umożliwia zarządzanie fakturami z i do ponad 60 krajów, zachowując jednocześnie 100% zgodności z przepisami podatkowymi (e-fakturowanie). Flowie synchronizuje się natywnie w ciągu kilku minut ze wszystkimi narzędziami firmy, bez potrzeby korzystania z usług integratora. Dowiedz się więcej na temat produktu: Flowie

Funkcje

  • Analiza wydatków
  • Karty przedpłacone
  • Śledzenie wydatków
  • Przepływ pracy procesu zatwierdzania
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Kontrola wydatków