Wybrane oprogramowanie
Oprogramowanie z największą liczbą recenzji
Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Aplikacje do zarządzania wydatkami
Powiązane kategorie
Wyniki: 17 w
Wallester pomaga innym firmom wydawać korporacyjne karty VISA i usprawniać wydatki firmowe.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Wallester
Wallester jest firmą regulowaną, posiadającą licencję finansową. Są oficjalnym partnerem Visa oraz Głównym Członkiem Visa, wydającym karty fizyczne i wirtualne każdego typu dla firm na terenie EOG i Wielkiej Brytanii.
Wallester oferuje najbardziej efektywną kartę firmową – z różnymi pakietami w zależności od potrzeb, nawet GRATIS, a także wewnętrzną, zbudowaną w prosty sposób platformę do monitorowania i zarządzania wydatkami.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Wallester
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Analiza wydatków
- Karty przedpłacone
- Śledzenie wydatków
- Przepływ pracy procesu zatwierdzania
- Budżetowanie/prognozowanie
- Kontrola wydatków
Przyjemny system raportowania wydatków.
Dla użytkowników i kierowników wydatków raportowanie wydatków jest łatwe, zautomatyzowane i zintegrowane.
Dowiedz się więcej na temat produktu: ExpensePoint
Nagroda 'Best' for Value, Ease of Use & Support, USA, Kanada, & Wielka Brytania. ExpensePoint w pełni automatyzuje proces raportowania wydatków pracowników. System czytników paragonów Receipt Reader automatycznie tworzy wydatki z obrazów paragonów zarejestrowanych za pomocą aplikacji mobilnej ExpensePoint oraz wszelkich rachunków przesłanych pocztą elektroniczną. ExpensePoint obejmuje integrację kart kredytowych, routing zatwierdzeń, automatyczne śledzenie przebiegu GPS i wiele więcej. Wśród klientów w ponad 106 krajach znajdują się Deloitte, Pita Pit, SodaStream i Karcher. Zobacz wszystkie 5-gwiazdkowe recenzje produktu.
Dowiedz się więcej na temat produktu: ExpensePoint
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Analiza wydatków
- Karty przedpłacone
- Śledzenie wydatków
- Przepływ pracy procesu zatwierdzania
- Budżetowanie/prognozowanie
- Kontrola wydatków
Oszczędzaj czas i pieniądze, zarządzając wszystkimi usługami SaaS, użytkownikami i kosztami w jednym miejscu.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Substly
Uzyskaj wgląd w korzystanie z usług SaaS i dowiedz się, co frustruje użytkowników. Analizuj, optymalizuj i dostarczaj pracownikom narzędzia, których potrzebują, aby być efektywnymi.
Optymalizuj wydatki SaaS. Sprawdź, za jakie usługi cyfrowe płacisz i ile one kosztują. Otrzymuj powiadomienia przed odnowieniem i wyeliminuj wydatki na nieużywane konta.
Unikaj nieautoryzowanego dostępu do danych firmy, usprawniając proces wycofywania się z niej pracowników.
Współpracuj z różnymi działami/zespołami, aby zminimalizować rozrost SaaS i dzielić się przeglądem z innymi interesariuszami.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Substly
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Analiza wydatków
- Karty przedpłacone
- Śledzenie wydatków
- Przepływ pracy procesu zatwierdzania
- Budżetowanie/prognozowanie
- Kontrola wydatków
Oszczędzaj czas i pieniądze, eliminując pracę ręczną. Usprawnione zarządzanie wydatkami, zautomatyzowane przetwarzanie PR i PO — wszystko w jednym oprogramowaniu.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Precoro
Zyskaj wgląd w wydatki firmy i uchwyć wszystkie wydatki biznesowe w ciągu kilku sekund dzięki Precoro. To zautomatyzowane oprogramowanie do zamówień eliminuje pracę ręczną, usprawnia proces zatwierdzania i zajmuje się budżetem, aby zaoszczędzić czas i pieniądze. Precoro jest łatwy w użyciu i szybki we wdrożeniu. Korzystaj z szerokiej gamy funkcji, w tym integracji z NetSuite i Quickbooks oraz bezpłatnych interfejsów API.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Precoro
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Analiza wydatków
- Karty przedpłacone
- Śledzenie wydatków
- Przepływ pracy procesu zatwierdzania
- Budżetowanie/prognozowanie
- Kontrola wydatków
Najnowsze, najbardziej nowoczesne oprogramowanie do zarządzania wydatkami.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Chrome River EXPENSE
Chrome River umożliwia prowadzenie biznesu największym renomowanym globalnym organizacjom na świecie. To wysoce konfigurowalne, oparte na chmurze rozwiązanie do raportowania wydatków zostało wyposażone w elegancki i intuicyjny interfejs użytkownika, który prezentuje równie wysoką jakość na smartfonie, tablecie lub laptopie. Produkty SaaS zostały wyposażone w światowej klasy silnik reguł biznesowych i infrastrukturę technologiczną, z których chętnie korzystają dyrektorzy finansowi, zespoły finansowo-księgowe, menedżerowie podróży i osoby podróżujące służbowo.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Chrome River EXPENSE
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Analiza wydatków
- Karty przedpłacone
- Śledzenie wydatków
- Przepływ pracy procesu zatwierdzania
- Budżetowanie/prognozowanie
- Kontrola wydatków
Inteligentne i proste zarządzanie wydatkami w celu skalowania działalności. Wysyłanie próśb, zatwierdzenia, otrzymywanie dokumentów i płatności z jednej platformy z Procurify.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Procurify
Proste, skalowalne i przejrzyste zarządzanie wydatkami. Procurify to doskonała kompleksowa platforma do zarządzania wydatkami, która zapewnia śledzenie, odpowiedzialność i kompleksowe przepływy pracy w zakresie wydatków. Zyskaj niezrównaną kontrolę i widoczność dzięki automatycznym zatwierdzeniom, budżetowaniu w czasie rzeczywistym, fizycznym i wirtualnym kartom wydatków i nie tylko, dzięki czemu możesz alokować, śledzić i raportować wydatki z jednej platformy. Procurify integruje się z Netsuite, Quickbooks i innymi systemami ERP.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Procurify
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Analiza wydatków
- Karty przedpłacone
- Śledzenie wydatków
- Przepływ pracy procesu zatwierdzania
- Budżetowanie/prognozowanie
- Kontrola wydatków
Doskonałe zarządzanie wydatkami dla firm, które wymagają łatwości użycia, przejrzystości, wglądu i proaktywnej kontroli wydatków.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Fraxion
Zaawansowane rozwiązanie do proaktywnego zarządzania wydatkami. Fraxion cieszy się zaufaniem organizacji z różnych branż na całym świecie w zakresie automatyzacji procesów od zapotrzebowania do zamówienia, zarządzania wydatkami, wielopoziomowych procesów zatwierdzania, kontroli budżetu, zgodności z polityką oraz zarządzania przepływem pracy AP. Fraxion umożliwia realizację zamówień typu PunchOut i Catalog i analizę wydatków. Skuteczne jako rozwiązania samodzielne lub z płynną integracją ERP.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Fraxion
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Analiza wydatków
- Karty przedpłacone
- Śledzenie wydatków
- Przepływ pracy procesu zatwierdzania
- Budżetowanie/prognozowanie
- Kontrola wydatków
Twórz budżety odgórne, sprawdzaj na pierwszy rzut oka pozostały budżet i ustalaj limity wydatków dla poszczególnych działów.
Dowiedz się więcej na temat produktu: MARMIND
Twórz budżety odgórne, sprawdzaj na pierwszy rzut oka pozostały budżet i ustalaj limity wydatków dla poszczególnych działów, aby mieć pewność, że pieniądze są wydawane we właściwych miejscach. Automatycznie obliczaj planowane, zarejestrowane i rzeczywiste koszty i generuj zautomatyzowane prognozy. Polegaj na MARMIND, który powie Ci, czy wydajesz za dużo, czy za mało.
Dowiedz się więcej na temat produktu: MARMIND
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Analiza wydatków
- Karty przedpłacone
- Śledzenie wydatków
- Przepływ pracy procesu zatwierdzania
- Budżetowanie/prognozowanie
- Kontrola wydatków
Chmura zakupowa Kissflow to wiodące rozwiązanie w zakresie zaopatrzenia, które jest elastyczne i obejmuje wszystko, od zakupów po zarządzanie dostawcami – wszystko na jednej platformie.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Kissflow Procurement Cloud
Chmura zakupowa Kissflow to wiodące elastyczne rozwiązanie w zakresie zaopatrzenia, które obejmuje wszystko, od zakupów po zarządzanie dostawcami – wszystko na jednej platformie. Zawiera wszystkie elementy, takie jak zamówienia zakupu, zgłoszenia zapotrzebowania, zarządzanie dostawcami, fakturowanie zakupów, analitykę i integracje.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Kissflow Procurement Cloud
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Analiza wydatków
- Karty przedpłacone
- Śledzenie wydatków
- Przepływ pracy procesu zatwierdzania
- Budżetowanie/prognozowanie
- Kontrola wydatków
Wysoce wydajne rozwiązanie dla firm, pozwalające zaoszczędzić czas na przetwarzaniu wniosków o zwrot kosztów i skonfigurować bezpieczny obieg zatwierdzeń. Oparte na SI.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Klippa Expense Management
Menedżer wydatków Klippa oszczędza czas, zmniejsza koszty i zapobiega oszustwom. Wysoce wydajne oprogramowanie dla firm, które chcą oszczędzić czas na przetwarzaniu wniosków o zwrot kosztów i skonfigurować bezpieczne procesy zatwierdzania. Wystarczy, że pracownicy zrobią zdjęcie faktury lub paragonu i prześlą swoje wydatki służbowe za pomocą aplikacji Klippa. Silnik OCR Klippa wyodrębni następnie i przetworzy dane niezbędne do automatycznego procesu wnioskowania o zwrot kosztów. Czy jesteś gotowy na przyszłość? Zarezerwuj bezpłatną wersję demonstracyjną w trybie online już dziś.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Klippa Expense Management
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Analiza wydatków
- Karty przedpłacone
- Śledzenie wydatków
- Przepływ pracy procesu zatwierdzania
- Budżetowanie/prognozowanie
- Kontrola wydatków
Wrike to platforma do zarządzania projektami z takimi funkcjami, jak raporty wydatków i narzędzia do śledzenia czasu pracy, które mogą pomóc kontrolować wydatki.
Wrike to platforma współpracy zespołowej, z której korzystają ponad dwa miliony osób w 140 krajach. Zarządzaj wydatkami i dbaj o rentowność swojej organizacji, korzystając z zaawansowanego oprogramowania Wrike. Utwórz budżet projektu, wybierz preferowane waluty, dodaj domyślne stawki godzinowe i kontroluj dostęp użytkowników – wszystko w jednym miejscu. Korzystaj z narzędzi do śledzenia czasu pracy, aby rejestrować godziny pracy pracowników i przydzielać zasoby. Twórz raporty wydatków i pulpity analityczne, które pomogą Ci kontrolować wydatki i zwiększyć rentowność.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Analiza wydatków
- Karty przedpłacone
- Śledzenie wydatków
- Przepływ pracy procesu zatwierdzania
- Budżetowanie/prognozowanie
- Kontrola wydatków
Rydoo to rozwiązanie do obsługi podróży służbowych i wydatków na całym świecie. Kompleksowe rozwiązanie obejmuje całą podróż klienta. Kropka.
Rydoo jest doskonałym rozwiązaniem do obsługi podróży służbowych i wydatków, które automatyzuje i usprawnia procesy w szybko rozwijających się firmach i przedsiębiorstwach.
Rydoo oszczędza Ci mnóstwo czasu. Uwolnij firmy i ich pracowników od podróży
i kosztów.
Od wyszukiwania lotów i hoteli, przez rezerwację miejsca w pociągu, aż po zakup taksówki z lotniska.
Kompleksowe rozwiązanie obejmuje całą podróż klienta. Kropka.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Rydoo
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Analiza wydatków
- Karty przedpłacone
- Śledzenie wydatków
- Przepływ pracy procesu zatwierdzania
- Budżetowanie/prognozowanie
- Kontrola wydatków
Rozwiązanie do zarządzania zobowiązaniami B2B, które automatyzuje cały proces związany z płaceniem dostawcom i partnerom.
Tipalti zapewnia dobre rozwiązanie do automatyzacji płatności, automatyzując cały proces dokonywania płatności na rzecz globalnych dostawców i partnerów. Platforma holistyczna Tipalti zapewnia jeden system chmurowy, w tym zarządzanie dostawcami, zgodność podatkową, zaopatrzenie, zarządzanie fakturami, płatności globalne, raportowanie i uzgadnianie AP oraz integrację ERP. Klienci zazwyczaj eliminują 80% obciążenia AP, przyspieszając jednocześnie zamknięcie finansowe o 25% i wzmacniając mechanizmy kontroli finansowej.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Tipalti
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Analiza wydatków
- Karty przedpłacone
- Śledzenie wydatków
- Przepływ pracy procesu zatwierdzania
- Budżetowanie/prognozowanie
- Kontrola wydatków
Setyl to narzędzie do zarządzania aktywami i subskrypcjami, które zapewnia firmom kontrolę nad wydatkami na technologie, dzięki lepszej widoczności.
Klienci Setyl zazwyczaj oszczędzają 30% swoich rocznych wydatków na technologię, dzięki zastosowaniu tego trzyetapowego procesu.
1. Określ, za które aktywa i subskrypcje płaci każdy pracownik organizacji.
2. Przeprowadź kontrolę swoich rejestrów, aby zidentyfikować zazębianie się i nadmierne wydatki.
3. Wdrażaj niezawodne i powtarzalne procesy w całej firmie – zastępuj arkusze kalkulacyjne i udostępniane foldery skalowalnym i intuicyjnym systemem opartym na chmurze.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Setyl
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Analiza wydatków
- Karty przedpłacone
- Śledzenie wydatków
- Przepływ pracy procesu zatwierdzania
- Budżetowanie/prognozowanie
- Kontrola wydatków
GEP SMART to zunifikowana platforma oprogramowania do zamówień, stworzona dla specjalistów ds. zamówień przez ekspertów ds. zamówień.
GEP SMART to oparte na sztucznej inteligencji, zunifikowane oprogramowanie do zamówień typu S2P (źródło-płatność), które zapewnia kompleksową funkcjonalność zamówień zarówno do bezpośredniego, jak i pośredniego zarządzania wydatkami w ramach jednej, natywnej platformy chmurowej. Zawiera szereg narzędzi zakupowych wbudowanych w jeden zunifikowany system zaopatrzenia, eliminując potrzebę oddzielnego, samodzielnego oprogramowania, modułów lub narzędzi do zarządzania określonymi funkcjami.
Dowiedz się więcej na temat produktu: GEP SMART
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Analiza wydatków
- Karty przedpłacone
- Śledzenie wydatków
- Przepływ pracy procesu zatwierdzania
- Budżetowanie/prognozowanie
- Kontrola wydatków
COVALYZE to zarządzanie wydatkami i analityka wartości kosztów na jednej platformie.
COVALYZE jest jedyną platformą na rynku, która dodatkowo analizuje cechy techniczne wydatków za pomocą automatycznego pobierania danych w różnych formatach. Dzięki tym danym może nie tylko stwierdzić, czy element mocujący jest wykonany z miedzi lub stali, ale nawet określić, które techniczne elementy mocujące wpływają na ceny artykułów. Chcesz dowiedzieć się więcej? Zarezerwuj bezpłatną wersję demonstracyjną.
Dowiedz się więcej na temat produktu: COVALYZE
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Analiza wydatków
- Karty przedpłacone
- Śledzenie wydatków
- Przepływ pracy procesu zatwierdzania
- Budżetowanie/prognozowanie
- Kontrola wydatków
Rozwiązanie do zarządzania wydatkami dla inteligentnych zespołów. Zarządzanie kontami bankowymi, budżetami, zakupami, kartami płatniczymi i fakturami w jednym miejscu.
Haslle to rozwiązanie do zarządzania wydatkami dla firm, które są cyfrowe, sprawne i inteligentne.
Otrzymuj limity kart płatniczych i przelewów bankowych dostosowywane automatycznie do pozostawionych budżetów.
Zarządzanie zakupami, wnioskami budżetowymi, fakturami, rachunkami, zamówieniami zakupu oraz subskrypcjami w jednym miejscu.
Inteligentne wydawanie pieniędzy dzięki pełnej przejrzystości i kontroli, powiadomienia w czasie rzeczywistym, inteligentne zasady zatwierdzania, zarządzanie dostawcami i dokumentami oraz bezproblemowa integracja z oprogramowaniem księgowym lub ERP (planowanie zasobów przedsiębiorstwa).
Dowiedz się więcej na temat produktu: Haslle
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Analiza wydatków
- Karty przedpłacone
- Śledzenie wydatków
- Przepływ pracy procesu zatwierdzania
- Budżetowanie/prognozowanie
- Kontrola wydatków