Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Platformy e-commerce

Platformy e-commerce B2B umożliwiają firmom dokonywanie transakcji na towary i usługi online.

Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 19 w
Rozwiązanie B2B Digital Commerce dla producentów, dystrybutorów, firm wielu dostawców i rynków obsługujących złożone potrzeby klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Shopamine
Shopamine to kompleksowa platforma handlu cyfrowego B2B oferująca wiele produktów w jednym rozwiązaniu. Obejmuje ona oparty na personalizacji system CMS (system zarządzania zawartością) i kreatora stron, oparte na sztucznej inteligencji zarządzanie informacjami o produkcie (PIM) oraz zaawansowane narzędzia e-commerce, takie jak spersonalizowana obsługa przy kasie. Shopamine upraszcza konfigurację złożonych procesów zaopatrzenia i sprzedaży B2B dzięki takim funkcjom, jak integracje, eksport i spersonalizowane katalogi B2B online. Shopamine umożliwia: ● tworzenie zapasów z wielu źródeł i efektywne zarządzanie nimi z jednej platformy. ● konfigurację złożonych reguł i dostęp na poziomie użytkownika do treści, przedmiotów i cen. ● sprzedaż online na autopilocie poprzez gromadzenie zamówień, ofert, leadów i zgłoszeń. ● tworzenie własnego rynku: Bezproblemowa sprzedaż zarówno zapasów własnych, jak i zapasów dostawców. Dowiedz się więcej na temat produktu: Shopamine

Funkcje

  • Zamawianie zbiorcze
  • Zarządzanie komunikacją
  • Opcje płatności
  • Dostęp mobilny
  • Kontrola inwentaryzacji
  • Zamówienia uzupełniające
SuiteCommerce umożliwia sprzedawcom działającym w modelu B2B tworzenie handlowych stron internetowych, które angażują nabywców biznesowych i maksymalizują skalę ich działań zakupowych.
Wchodzące w skład pakietu NetSuite rozwiązanie SuiteCommerce umożliwia sprzedawcom działającym w modelu B2B angażowanie nabywców biznesowych w sposób zbliżony do handlu elektronicznego prowadzonego w modelu B2C. Jest to możliwe dzięki funkcjonalnościom zaprojektowanym z myślą o wyjątkowych wymaganiach użytkowników biznesowych, takim jak internetowy system wysyłania zapytań ofertowych czy możliwość sprawdzenia stanu konta i opłacania faktur online. SuiteCommerce pomaga firmom w przejściu od zbiorczych kanałów zakupowych do zintegrowanego rozwiązania w zakresie handlu internetowego, które płynnie scala handel elektroniczny z wchodzącymi w skład pakietu NetSuite elementami służącymi do obsługi finansów, zarządzania zamówieniami i zapasami oraz systemem CRM (zarządzania relacjami z klientami). Dowiedz się więcej na temat produktu: NetSuite

Funkcje

  • Zamawianie zbiorcze
  • Zarządzanie komunikacją
  • Opcje płatności
  • Dostęp mobilny
  • Kontrola inwentaryzacji
  • Zamówienia uzupełniające
Rozwiązania Rentle do zarządzania e-commerce i sklepami zapewniają narzędzia i wsparcie w rozpoczynaniu, zarządzaniu i rozwijaniu działalności związanej z wynajmem.
Rozwiązania Rentle do zarządzania e-commerce i sklepami zapewniają narzędzia i wsparcie w rozpoczynaniu, zarządzaniu i rozwijaniu działalności związanej z wynajmem. Dzięki łatwym w obsłudze, a jednocześnie wydajnym funkcjom, Rentle redukuje obciążenie pracą w zapleczu, wspierając rozwój zarówno w sklepie internetowym, jak i fizycznym. Korzystanie z usługi Rentle jest łatwe z każdym urządzeniem — od smartfona po komputer stacjonarny — co zwiększa elastyczność pracy. Dzięki interfejsowi API i wszechstronnej integracji, Rentle doskonale łączy się z istniejącym zestawem narzędzi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Twice Commerce

Funkcje

  • Zamawianie zbiorcze
  • Zarządzanie komunikacją
  • Opcje płatności
  • Dostęp mobilny
  • Kontrola inwentaryzacji
  • Zamówienia uzupełniające
Potężne treści, zaangażowanie klientów i oferty odkrywania produktów, które pozwalają osiągnąć prawdziwą personalizację i napędzają niezrównany wzrost.
Bloomreach to ceniona na świecie platforma chmurowa Commerce Experience Cloud, która umożliwia markom dostarczanie klientom spersonalizowanych, niemal magicznych podróży. Oferuje pakiet produktów, które napędzają prawdziwą personalizację i rozwój handlu cyfrowego, w tym: Discovery, oferuje wyszukiwanie i merchandising oparte na sztucznej inteligencji; Content, oferuje system zarządzania treścią strony internetowej tylko od strony zaplecza; oraz Engagement, oferuje doskonałe rozwiązania w zakresie automatyzacji marketingu i CDP (platforma danych o klientach). Dowiedz się więcej na temat produktu: Bloomreach

Funkcje

  • Zamawianie zbiorcze
  • Zarządzanie komunikacją
  • Opcje płatności
  • Dostęp mobilny
  • Kontrola inwentaryzacji
  • Zamówienia uzupełniające
Yo!Kart to kompletne rozwiązanie typu e-commerce, które umożliwia wprowadzenie na rynek produktów wielu dostawców. Wysoce skalowalne, w pełni konfigurowalne oprogramowanie rynkowe.
Yo!Kart to uznana platforma e-commerce dla wielu dostawców, która umożliwia startupom, małym, średnim i dużym przedsiębiorstwom szybkie i efektywne kosztowo uruchomienie rynków e-commerce. Jest to z natury oprogramowanie wielu producentów, które jest dostarczane z jednorazową opłatą za licencję wieczystą. Yo!Kart zapewnia światowej klasy wsparcie ponad 1000 klientom, w tym kilku firmom o wartości miliarda dolarów. Yo!Kart niedawno udostępnił wersję 9.3.0, aby zaoferować spersonalizowane doświadczenia zakupowe, które automatyzują wypłaty, rozliczenia podatkowe i wysyłki. Dowiedz się więcej na temat produktu: Yo!Kart

Funkcje

  • Zamawianie zbiorcze
  • Zarządzanie komunikacją
  • Opcje płatności
  • Dostęp mobilny
  • Kontrola inwentaryzacji
  • Zamówienia uzupełniające
Company Watch zapewnia rozwiązania do zarządzania ryzykiem finansowym w celu identyfikacji, oceny i zarządzania ryzykiem finansowym.
Company Watch to rozwiązanie w zakresie ryzyka finansowego i platforma analizy biznesowej. Pakiet usług obejmuje referencje kredytowe, analizę kondycji finansowej, analitykę biznesową, monitorowanie ryzyka i niestandardowe rozwiązania dostosowane do konkretnych potrzeb firm. Dowiedz się więcej na temat produktu: Company Watch

Funkcje

  • Zamawianie zbiorcze
  • Zarządzanie komunikacją
  • Opcje płatności
  • Dostęp mobilny
  • Kontrola inwentaryzacji
  • Zamówienia uzupełniające
Turis to platforma e-commerce B2B, która sprawi, że sprzedawcy będą kupować więcej, częściej i z uśmiechem na twarzy.
Platforma sprzedaży hurtowej Turis pomaga sprzedawać większe ilości produktów w hurcie i w obrocie B2B bez nadmiernej obsługi administracyjnej. Dzięki Turis sprzedawcy detaliczni mogą bezproblemowo składać zamówienia, co przekłada się na większe zadowolenie klienta, lepszą retencję klientów i większą sprzedaż. Turis to platforma e-commerce B2B zaprojektowana z myślą o optymalnym UX (doświadczenie użytkownika) i w bardzo przystępnej cenie. Obejmuje zaawansowane funkcje, takie jak wyceny niestandardowe, ograniczony dostęp, warunki płatności, dostosowanie wizualne, ponad 3000 integracji itp. Zacznij bezpłatnie już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: Turis

Funkcje

  • Zamawianie zbiorcze
  • Zarządzanie komunikacją
  • Opcje płatności
  • Dostęp mobilny
  • Kontrola inwentaryzacji
  • Zamówienia uzupełniające
Fabric pomaga markom i sprzedawcom w rozwoju dzięki nowoczesnej infrastrukturze handlowej, narzędziom i technologii.
Fabric to platforma do handlu bezgłowego stworzona specjalnie z myślą o rozwoju. Klienci, tacy jak BuildDirect, Juicy Couture i GNC, ufają Fabric ze względu na jej otwartą i modułową konstrukcję, która pozwoli im na uruchomienie w ciągu kilku tygodni bez konieczności przenoszenia się na nową platformę. Fabric jest mnożnikiem siły dla istniejących inwestycji w technologie dla sprzedawców detalicznych. Jak udowodniono, platforma zwiększa przychody cyfrowe nawet trzykrotnie. Fabric jest wspierana przez Redpoint Ventures, Sierra Ventures, Innovation Global Capital, Ascend Venture Capital, Expa i BC Partners. Dowiedz się więcej na temat produktu: fabric

Funkcje

  • Zamawianie zbiorcze
  • Zarządzanie komunikacją
  • Opcje płatności
  • Dostęp mobilny
  • Kontrola inwentaryzacji
  • Zamówienia uzupełniające
Handel e-commerce B2B, zaangażowanie klientów i marketing cyfrowy dla hurtowników i dystrybutorów.
b2b.store jest progresywną aplikacją internetową, która umożliwia hurtownikom i dystrybutorom, niezależnie od wielkości, oferowanie zamówień cyfrowych przez całą dobę, siedem dni w tygodniu na urządzeniach mobilnych, tabletach i komputerach stacjonarnych. Ta łatwo dostępna opcja samoobsługowa umożliwia firmom prowadzenie działalności w ciągu kilku godzin bez opłat z góry, a jednocześnie korzystanie z kompleksowego zestawu funkcji, które pomagają w rozwoju firmy. Przedsiębiorstwa korporacyjne mogą również używać tej platformy i odnosić korzyści z indywidualnych możliwości personalizacji oraz integracji. Dowiedz się więcej na temat produktu: b2b.store

Funkcje

  • Zamawianie zbiorcze
  • Zarządzanie komunikacją
  • Opcje płatności
  • Dostęp mobilny
  • Kontrola inwentaryzacji
  • Zamówienia uzupełniające
Platforma Experlogixs B2B eCommerce umożliwia firmom usprawnienie składania zamówień online za pomocą zintegrowanych portali, aplikacji i sklepów internetowych.
Experlogix Digital Commerce to oparte na chmurze rozwiązanie eCommerce do cyfrowego zamawiania, które jest przeznaczone dla firm B2B, hurtowych, produkcyjnych i dystrybucyjnych. Platforma SaaS wspiera uruchamianie wielu produktów, w tym pakietu eCommerce i rozwiązań do składania zamówień mobilnych zarówno dla przedstawicieli handlowych, jak i klientów. Firma zapewnia integrację z popularnymi systemami ERP (planowanie zasobów przedsiębiorstwa) i aplikacjami biznesowymi, umożliwiając klientom korzystanie z informacji o zapasach, cenach, produktach i kontach w czasie rzeczywistym. Dowiedz się więcej na temat produktu: Experlogix Digital Commerce

Funkcje

  • Zamawianie zbiorcze
  • Zarządzanie komunikacją
  • Opcje płatności
  • Dostęp mobilny
  • Kontrola inwentaryzacji
  • Zamówienia uzupełniające
Wysoce konfigurowalna platforma, która rozumie, na czym tak naprawdę polega dostawa żywności. Tylko logistyka lub logistyka + rynek zamówień bez obrandowania.
Co powiesz na dopasowanie platformy zarządzania dostawami na żądanie do Twoich potrzeb? Możesz skonfigurować ją tak, jak chcesz, stając się Uber Eats lub Glovo swojej niszy. Otrzymujesz piękną (niebrandowaną) aplikację do zamawiania obejmującą wielu sprzedawców, portal sprzedawcy, portal administratora rynkiem, pulpit do zarządzania logistyką i aplikację kurierską. Wszystkie te elementy są częścią jednego systemu, więc wszystko działa jak jeden program. Wszystko, co musisz zrobić, to zdecydować, które moduły chcesz, i skonfigurować je tak, jak chcesz. Dowiedz się więcej na temat produktu: DelivApp Delivery Management

Funkcje

  • Zamawianie zbiorcze
  • Zarządzanie komunikacją
  • Opcje płatności
  • Dostęp mobilny
  • Kontrola inwentaryzacji
  • Zamówienia uzupełniające
Nautical to kompletna platforma sprzedaży dla wielu dostawców, która umożliwia uruchomienie rynku w ciągu kilku dni.
Nautical to kompletna platforma sprzedaży dla wielu dostawców, która pomaga sprzedawcom detalicznym, markom i firmom B2B w szybkim uruchomieniu i zwiększeniu skali rynku internetowego. Niezależnie od tego, czy potrzebujesz kompletnego rozwiązania rynkowego, czy chcesz wykorzystać zaplecze rynkowe Nautical jako dodatek do istniejącego systemu handlu elektronicznego, Nautical ma narzędzia dla Ciebie. Jego celem jest umożliwienie firmom budowania dobrze prosperujących rynków poprzez uproszczenie obsługi rynku. Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Nautical

Funkcje

  • Zamawianie zbiorcze
  • Zarządzanie komunikacją
  • Opcje płatności
  • Dostęp mobilny
  • Kontrola inwentaryzacji
  • Zamówienia uzupełniające
Prosta platforma B2B SaaS Commerce, która pomaga firmom zarządzać katalogami produktów, klientami, zamówieniami, ofertami, projektowaniem, śledzeniem i nie tylko.
DJUST to rozwiązanie nowej generacji B2B Commerce. Wszystko złożone w cyfrowym B2B, DJUST uproszczone. Cenione marki i firmy otrzymują wsparcie dzięki solidnej oraz prostej pierwszej platformie API (interfejs programowania aplikacji). Dzięki modułowemu interfejsowi i gotowemu rozwiązaniu firmy mogą skalować się i rozwijać szybciej, ułatwiając bezproblemowe korzystanie z technologii cyfrowych. Monoprix, Eiffage, deSter, Groupe Socoda, Axione i Seafoodia, Yack i wielu innych klientów premium ufają rozwiązaniu DJUST w zakresie modernizacji i replatformacji handlu cyfrowego. Dowiedz się więcej na temat produktu: DJUST

Funkcje

  • Zamawianie zbiorcze
  • Zarządzanie komunikacją
  • Opcje płatności
  • Dostęp mobilny
  • Kontrola inwentaryzacji
  • Zamówienia uzupełniające
EasyWebshop to przyjazne dla użytkownika oprogramowanie sklepu internetowego, które pozwala na samodzielne stworzenie strony internetowej lub sklepu internetowego.
EasyWebshop został opracowany specjalnie dla europejskiego rynku e-commerce i posiada daleko idące optymalizacje pod kątem wykrywalności w wyszukiwarkach. Sklepy internetowe mają atrakcyjny wygląd, intuicyjną nawigację i zoptymalizowany proces płatności dla maksymalnej konwersji. 1. Funkcje EasyWebshop oferuje potężną platformę z wieloma funkcjami, dzięki czemu nie napotkają Państwo ograniczeń w miarę rozwoju sklepu. Oferujemy najlepszy stosunek ceny do jakości. 2. Obsługa U nas nie ma chatbotów, sztucznej inteligencji i standardowych odpowiedzi. Nasi klienci mogą polegać na szybkiej, profesjonalnej i łatwo dostępnej obsłudze. 3. Przystępna cena Wszystko jest wliczone w cenę, w tym nazwa domeny, certyfikat, poczta e-mail i hosting. Nie ma nieprzyjemnych niespodzianek, takich jak opłaty transakcyjne i dodatkowe opłaty za dodatki i projekty. Nie ma obowiązkowej i trudnej do anulowania umowy. Nie ma takiej potrzeby: nasi klienci są zazwyczaj zadowoleni i lojalni wobec naszej platformy. Dowiedz się więcej na temat produktu: EasyWebshop

Funkcje

  • Zamawianie zbiorcze
  • Zarządzanie komunikacją
  • Opcje płatności
  • Dostęp mobilny
  • Kontrola inwentaryzacji
  • Zamówienia uzupełniające
Przygotowana dla przedsiębiorstw, w pełni konfigurowalna platforma zamówień cyfrowych B2B. Bezobsługowe oprogramowanie do zarządzania zamówieniami oparte na interfejsie API.
Przygotowana dla przedsiębiorstw, w pełni konfigurowalna i bezobsługowa platforma zamówień cyfrowych B2B Headless. Niezależnie od tego, jak bardzo skomplikowana jest dynamika Twojej działalności handlowej, platforma B2B Online Ordering nowej generacji Apexa z łatwością sobie z nią poradzi. – Kompletne, ale w pełni konfigurowalne funkcje – Skalowalna platforma oparta na chmurze – Elastyczny mechanizm promocyjny – Doświadczenie w zamawianiu B2C-Like Zarządzanie zamówieniami B2B wymaga zaawansowanej techniki i wiedzy z danej dziedziny. Jesteś w dobrych rękach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Apex Loyalty

Funkcje

  • Zamawianie zbiorcze
  • Zarządzanie komunikacją
  • Opcje płatności
  • Dostęp mobilny
  • Kontrola inwentaryzacji
  • Zamówienia uzupełniające
Cyfrowa platforma katalogowa, która przekształca plik PDF o prostej strukturze w interaktywne doświadczenie. Aplikacja iPaper została stworzona z myślą o potrzebach biznesowych użytkownika.
iPaper to cyfrowa platforma katalogowa, która umożliwia przekształcanie drukowanych ulotek i katalogów w pełni interaktywne cyfrowe zakupy. Uchwyć docelowych odbiorców swoich klientów za pomocą zdjęć produktów i filmów. Zwiększaj ruch i sprzedaż dzięki sklepom internetowym w katalogu za pośrednictwem poczty e-mail, aplikacji WhatsApp lub bezpośrednio zintegrowanym ze sklepem internetowym. Platforma iPaper została stworzona z myślą o firmie. Oferuje zaawansowane funkcje, które umożliwiają pełną automatyzację konfiguracji. Dowiedz się więcej na temat produktu: iPaper

Funkcje

  • Zamawianie zbiorcze
  • Zarządzanie komunikacją
  • Opcje płatności
  • Dostęp mobilny
  • Kontrola inwentaryzacji
  • Zamówienia uzupełniające
Cloud Retail to system eCommerce, który pozwala sklepom detalicznym usprawnić zarządzanie sklepem, kompletowanie zamówień i śledzenie dostaw.
Cloud Retail to ujednolicone rozwiązanie e-commerce dla branży spożywczej, modowej, restauracyjnej i innych branż handlu detalicznego. Platforma typu oprogramowanie jako usługa oferuje witryny sklepów internetowych, zarządzanie zapasami, kompletację i dostawę zamówień, zarządzanie łańcuchem dostaw oraz funkcje analizy danych. Zapewnia wydajność sklepu w ciemno, zoptymalizowane procesy dostaw, algorytmy prognozowania w celu zmniejszenia ilości odpadów oraz raportowanie w czasie rzeczywistym. Dowiedz się więcej na temat produktu: Cloud Retail

Funkcje

  • Zamawianie zbiorcze
  • Zarządzanie komunikacją
  • Opcje płatności
  • Dostęp mobilny
  • Kontrola inwentaryzacji
  • Zamówienia uzupełniające
Polska Produkt lokalny
Meetsales to doskonałe rozwiązanie dla zdalnego eCommerce B2B. Jest to wirtualna platforma sprzedaży typu „wszystko w jednym”, która wspiera wszystkie działania sprzedażowe
Meetsales to wirtualna platforma sprzedaży, która ułatwia korzystanie z eCommerce B2B w trybie online. Wspieramy zdalnych sprzedawców, dając im uniwersalne narzędzie do ustalania harmonogramów spotkań, prezentowania ofert w czasie rzeczywistym, zamykania transakcji i przetwarzania transakcji. To rewolucyjne rozwiązanie dla zespołów zdalnych, które chcą skutecznie sprzedawać produkty lub usługi, być na bieżąco z codziennymi zadaniami i mierzyć postępy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Meetsales

Funkcje

  • Zamawianie zbiorcze
  • Zarządzanie komunikacją
  • Opcje płatności
  • Dostęp mobilny
  • Kontrola inwentaryzacji
  • Zamówienia uzupełniające
Firma pomaga innym w zarządzaniu markowymi produktami na całym świecie. Zwiększenie kontroli nad marką przy jednoczesnym zmniejszeniu ilości odpadów i kosztów. Kompleksowy sklep.
Ciloo umożliwia globalnym firmom zarządzanie markowymi produktami w bardziej zrównoważony i wydajny sposób. Platforma jest połączona z wysokiej jakości siecią produkcyjną, która umożliwia produkcję lokalną i na żądanie. Płatności są automatycznie pobierane z właściwego centrum kosztów. Produkcja lokalna i na żądanie zmniejsza odległości wysyłek nawet o 90%, a wolumeny nawet o 50%. Lepsza kontrola marki, mniejszy ślad węglowy i niższe koszty. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ciloo

Funkcje

  • Zamawianie zbiorcze
  • Zarządzanie komunikacją
  • Opcje płatności
  • Dostęp mobilny
  • Kontrola inwentaryzacji
  • Zamówienia uzupełniające