Filtruj wyniki (4)
Dostępne kraje
Kraje, w których produkt jest dostępny. Uwaga! Wsparcie klienta może nie być dostępne w tym kraju.
Polska
Opcje cenowe
Powiązane kategorie
Wyniki: 4 w
Apicbase oferuje opartą na chmurze platformę zarządzania F&B do zarządzania operacjami na zapleczu sieci restauracji, cateringu i hoteli.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Apicbase Restaurant Management
Śledź koszty jedzenia i optymalizuj wyniki finansowe.
Doskonałe rozwiązanie w zakresie kosztów żywności, zapewniające rentowność w branży hotelarskiej.
Pełna kontrola nad kosztami żywności, określanie marż i ciągłe osiąganie celów.
Oprogramowanie Apicbase do kalkulacji kosztów żywności automatycznie aktualizuje wszystkie ceny przepisów i menu o najnowsze ceny składników. Aktualizacja arkuszy kalkulacyjnych to kolejne żmudne zadanie, które możesz wykreślić z listy rzeczy do zrobienia. Wreszcie.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Apicbase Restaurant Management
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zapasami
- Zarządzanie recepturami
- Zarządzanie kuchnią/menu
- Zamawianie online
ERPAG to usługa ERP (planowanie zasobów przedsiębiorstwa) w chmurze, która obejmuje wszystkie procesy biznesowe dla małych i średnich firm.
ERPAG to usługa ERP (planowanie zasobów przedsiębiorstwa) w chmurze, która obejmuje wszystkie procesy biznesowe dla małych i średnich firm.
Zarządzanie zapasami i zamówieniami w czasie rzeczywistym.
CECHY:
Ponowne zamawianie. Realizacja zamówienia. Drukowanie etykiet w chmurze. Śledzenie zapasów (kod kreskowy, nr seryjny, nr partii). Wiele jednostek miary.
Wiele magazynów. Wiele walut. Interfejs wielojęzyczny. Produkty złożone (zestawienia materiałowe, kompletowanie, elementy zmienne).
Zarządzanie na poziomie użytkownika. Zintegrowany moduł fakturowania i zakupów. Obsługa produkcji.
Dowiedz się więcej na temat produktu: ERPAG
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zapasami
- Zarządzanie recepturami
- Zarządzanie kuchnią/menu
- Zamawianie online
Łatwe zarządzanie magazynem i kalkulacją kosztów żywności w restauracji. Przejmij kontrolę nad kosztami i usprawnij operacje.
Oparta na chmurze aplikacja do kalkulacji kosztów żywności i zarządzania zapasami w restauracji. MarketMan zapewnia narzędzia niezbędne do zarządzania zapasami, dostawcami, zamówieniami i kosztorysem menu.
Uzyskuj dokładne koszty żywności i dowiedz się, dokąd trafiają Twoje pieniądze w czasie rzeczywistym. Ustawiaj alerty, gdy pozycje menu stają się mniej opłacalne i otrzymuj powiadomienia o wahaniach cen dostawców.
W rezultacie uzyskuje się lepszą kontrolę, niższe koszty i większe zyski.
MarketMan zapewnia zaawansowane funkcje wielu lokalizacji dla sieci średniej wielkości i dla przedsiębiorstw.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Marketman
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zapasami
- Zarządzanie recepturami
- Zarządzanie kuchnią/menu
- Zamawianie online
System Oracle Simphony POS wykorzystuje dane w czasie rzeczywistym do dokładnego kosztowania żywności.
Koszty żywności są kluczowe dla zysków. System Oracle Simphony POS został zaprojektowany z myślą o zwiększeniu rentowności firmy.
Oparty na chmurze system POS łączy każdy aspekt działalności: zamówienia w trybie online, pracę w kuchni, zapasy i menu, dostawę, lojalność i wiele innych. Analityka w czasie rzeczywistym zapewnia stały wgląd w sprzedaż, koszty jedzenia i wydajność personelu menu. Otwarty interfejs API programu Simphony i rozbudowany rynek usług w chmurze zapewniają nieograniczoną elastyczność i skalowalność.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Simphony POS
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zapasami
- Zarządzanie recepturami
- Zarządzanie kuchnią/menu
- Zamawianie online