Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Narzędzia do pracy zdalnej

Narzędzia do pracy zdalnej to połączenie różnego rodzaju rozwiązań potrzebnych specjalistom do sprawnej i wydajnej pracy poza przestrzenią biurową. Zasadnicze znaczenie dla osób pracujących zdalnie ma współpraca i komunikacja zespołowa. Programy do pracy zdalnej zawierają aplikacje do dzwonienia, czatu, prowadzenia konferencji online, obsługi współpracy, zarządzania projektami, a także oprogramowanie do pomocy zdalnej i wiele innych.

Polska Pokaż produkty lokalne

Wyniki: 85 w

Kasm Workspaces to platforma do pracy zdalnej, umożliwiająca dostarczanie zadań przeglądarki, pulpitu i aplikacji do przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kasm Workspaces
Kasm zmienia sposób dostarczania firmom cyfrowych przestrzeni roboczych przy użyciu technologii przesyłania strumieniowego kontenerów typu open source. Kasm Workspaces bezpiecznie i wydajnie dostarcza do przeglądarki internetowej zadania związane z przeglądarkami, pulpitami i aplikacjami. Kasm to nie tylko usługa, ale także wysoce konfigurowalna platforma z solidnym interfejsem API dla programistów, który można dostosować do danego przypadku użycia i na dowolną skalę. Rozwiązanie Workspaces jest zawsze na swoim miejscu: lokalnie, w chmurze (publiczne/prywatne) i hybrydowo. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kasm Workspaces

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wideokonferencje
  • Monitorowanie aktywności pracowników
  • Zdalna pomoc techniczna
  • Zarządzanie dokumentami
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Zaprojektowane z myślą o adaptacji — bezpieczne rozwiązania dostępu do sieci dostosowane do zmieniających się potrzeb biznesowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: NordLayer
Coraz więcej firm wdraża politykę pracy hybrydowej po to, by zespoły mogły pracować z dowolnego miejsca. Pomimo korzyści płynących z pracy zdalnej, stanowi ona również wyzwanie dla bezpieczeństwa organizacji – naruszenie bezpieczeństwa danych, ryzyko dostępu zdalnego i bezpieczeństwa urządzeń. Dzięki funkcjom NordLayer umożliwiającym potwierdzanie tożsamości w oparciu o zasadę Zero Trust, rozwiązanie Smart Remote Access zapewnia bezpieczny dostęp między placówkami, a firmy udostępniające pliki mogą pracować z dowolnego miejsca. Jednocześnie, administratorzy IT dysponują narzędziami do nadzorowania i zapewniania prawidłowego funkcjonowania sieci. Dowiedz się więcej na temat produktu: NordLayer

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wideokonferencje
  • Monitorowanie aktywności pracowników
  • Zdalna pomoc techniczna
  • Zarządzanie dokumentami
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Bezpieczne rozwiązanie zdalnego dostępu do sieci prywatnej, w chmurze lub lokalnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Access Server
OpenVPN Access Server to w pełni funkcjonalne oprogramowanie SSL VPN, które integruje możliwości serwera OpenVPN, funkcje zarządzania przedsiębiorstwem, uproszczony interfejs użytkownika OpenVPN Connect i pakiety oprogramowania klienckiego OpenVPN, które obsługują środowiska Windows, MAC i Linux oraz mobilny system operacyjny (Android i iOS). OpenVPN Access Server obsługuje szeroki zakres konfiguracji, w tym bezpieczny i szczegółowy zdalny dostęp do wewnętrznej sieci i/lub zasobów sieciowych i aplikacji w chmurze prywatnej z precyzyjną kontrolą dostępu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Access Server

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wideokonferencje
  • Monitorowanie aktywności pracowników
  • Zdalna pomoc techniczna
  • Zarządzanie dokumentami
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Narzędzie do współpracy wizualnej, które tworzy wspólną perspektywę dla zespołu na każdym projekcie w zabawny, elastyczny i satysfakcjonujący sposób.
Od sprzedaży i marketingu po HR i operacje, zespoły mogą projektować i dostosowywać Trello do swoich unikalnych potrzeb i stylów pracy. Dzięki ponad 100 integracjom z innymi kluczowymi narzędziami, takimi jak Google Drive, Slack, Jira i innymi, Trello jest żywym, aktywnym centrum współpracy między zespołami, bez względu na to, gdzie odbywa się współpraca. Trello wnosi radość do pracy zespołowej, sprawiając, że jest ona przejrzysta i łatwo udostępniana między zarządami i zespołami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Trello

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wideokonferencje
  • Monitorowanie aktywności pracowników
  • Zdalna pomoc techniczna
  • Zarządzanie dokumentami
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Basecamp, któremu zaufały miliony osób, umieszcza wszystko, czego potrzebujesz, aby wykonać pracę w jednym miejscu.
Sam czat grupowy nie wystarczy. Basecamp łączy wszystkie narzędzia potrzebne zespołom w jednym miejscu: tablice ogłoszeń, harmonogramy, listy rzeczy do zrobienia, czat grupowy, przechowywanie dokumentów i plików oraz wiele innych. Zamiast rzeczy rozrzuconych wszędzie, wszystko, nad czym pracujesz, będzie w jednym usprawnionym, zorganizowanym miejscu. Każdy będzie wiedział, co robić. Nic nie prześlizgnie się przez luki. Zawsze będziesz dokładnie wiedzieć, co się dzieje. Dowiedz się więcej na temat produktu: Basecamp

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wideokonferencje
  • Monitorowanie aktywności pracowników
  • Zdalna pomoc techniczna
  • Zarządzanie dokumentami
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Asana to najprostszy sposób na organizację pracy. Zobacz, dlaczego ponad 11 000 klientów przyznało Asanie 4,5 na 5 gwiazdek.
Asana to narzędzie do pracy zdalnej, które pomaga zespołom organizować ich pracę, od codziennych zadań po strategiczne inicjatywy. Dzięki Asanie możesz połączyć całą pracę oraz współpracujące nad nią zespoły w jednym miejscu. Od list, przez tablice, po kalendarze i wykresy Gantta – organizuj pracę po swojemu. Dołącz do ponad 135 000 płacących organizacji i milionów zespołów w 190 krajach, które używają Asany, aby osiągać więcej. Rozpocznij pracę z Asaną w kilka minut. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wideokonferencje
  • Monitorowanie aktywności pracowników
  • Zdalna pomoc techniczna
  • Zarządzanie dokumentami
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Rozwiązanie CRM Zoho zapewnia organizacjom kompleksowe rozwiązanie do zarządzania cyklem życia relacji z klientami.
Rozwiązanie CRM Zoho zapewnia małym i dużym organizacjom kompleksowe rozwiązanie do zarządzania cyklem życia relacji z klientami, umożliwiające zarządzanie sprzedażą, marketingiem, wsparciem klienta i magazynem w ramach całej organizacji, w jednym systemie biznesowym. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho CRM

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wideokonferencje
  • Monitorowanie aktywności pracowników
  • Zdalna pomoc techniczna
  • Zarządzanie dokumentami
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
monday.com łączy zespół, dzięki czemu możesz kontynuować współpracę, zarządzać i śledzić pracę na jednej, łatwej w użyciu platformie, gdziekolwiek jesteś.
Gdy zdarzy się nieoczekiwane, możesz skorzystać z witryny monday.com, aby utrzymać całą swoją pracę w jednym miejscu i bezproblemowo prowadzić działalność. monday.com umożliwia scentralizowanie całej komunikacji w kontekście przepływów pracy i projektów, dzięki czemu możesz ograniczyć synchronizację spotkań i łańcuchów poczty e-mail, jednocześnie zwiększając produktywność. Zacznij korzystać z jednego z gotowych szablonów, aby szybko wdrożyć zespół, a następnie dostosuj go do swoich potrzeb. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wideokonferencje
  • Monitorowanie aktywności pracowników
  • Zdalna pomoc techniczna
  • Zarządzanie dokumentami
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Clockify pozwala na zwiększenie zaangażowania i produktywności zespołów pracujących poza siedzibą firmy poprzez monitoring czasu pracy i tworzenie harmonogramów, oraz eliminuje ryzyko wystąpienia nadmiarowej liczby godzin pracy.
Praca zdalna jest prosta dzięki funkcji Clockify. Ustalaj harmonogram własnej pracy, sprawdzaj, nad czym i jak długo pracują inne osoby, przydzielaj im zadania, sprawdzaj status projektu i dostępność osób, aby łatwo zarządzać harmonogramami i kontrolować budżety projektów. Dzięki Clockify możesz ustawić stawki godzinowe dla projektu lub zadania, a także dzienny cel czasowy, aby zminimalizować ryzyko przepracowania. Dowiedz się więcej o wszystkich funkcjach Clockify i sprawdź ponad 80 integracji aplikacji, aby połączyć się ze swoimi ulubionymi aplikacjami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Clockify

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wideokonferencje
  • Monitorowanie aktywności pracowników
  • Zdalna pomoc techniczna
  • Zarządzanie dokumentami
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
ClickUp to przyszłość pracy – jedna aplikacja, która zastąpi je wszystkie. ClickUp to aplikacja zwiększająca produktywność o najszybciej rosnącej popularności w 2020 roku.
ClickUp to jedna aplikacja zastępująca wszystkie. To przyszłość pracy, w której każdy może pracować nad wszystkim. Więcej niż tylko zarządzanie zadaniami – ClickUp oferuje dokumenty, przypomnienia, cele, kalendarze, ustalanie harmonogramów, a nawet skrzynkę odbiorczą. W pełni konfigurowalne rozwiązanie ClickUp działa dla każdego typu zespołu, dzięki czemu wszystkie mogą korzystać z tej samej aplikacji do planowania, organizowania i współpracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickUp

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wideokonferencje
  • Monitorowanie aktywności pracowników
  • Zdalna pomoc techniczna
  • Zarządzanie dokumentami
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Wrike to oprogramowanie do pracy zdalnej z zabezpieczeniami na poziomie korporacyjnym, ponad 400 integracjami, wykresami Gantta, kalendarzami, tablicami Kanban i innymi opcjami.
Wrike to doskonałe oprogramowanie do pracy zdalnej, któremu zaufało ponad 20 000 firm i ponad dwa miliony użytkowników. Trzymaj rękę na pulsie dzięki wykresom Gantta, zsynchronizowanym kalendarzom, tablicom Kanban, śledzeniu czasu pracy, aktualizacjom w czasie rzeczywistym i automatycznemu przypisywaniu – wszystkie te opcje chronione są przez zabezpieczenia klasy korporacyjnej. Zintegruj Wrike z ponad 400 aplikacjami oraz Adobe Creative Cloud, aby móc nadal korzystać z narzędzi, na których polegasz każdego dnia. Dostosuj przepływ pracy i ogranicz potrzebę wysyłania wiadomości e-mail, organizowania spotkań, odpraw itp. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wideokonferencje
  • Monitorowanie aktywności pracowników
  • Zdalna pomoc techniczna
  • Zarządzanie dokumentami
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Zapewnij zdalne bezpieczeństwo wszystkim swoim komputerom PC, Mac lub serwerom w jednym miejscu za pomocą łatwych w użyciu rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa z wykorzystaniem złośliwego oprogramowania.
Zapewnij zdalne bezpieczeństwo wszystkim swoim komputerom PC, Mac lub serwerom w jednym miejscu za pomocą łatwych w użyciu rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa z wykorzystaniem złośliwego oprogramowania. Dowiedz się więcej na temat produktu: Malwarebytes for Business

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wideokonferencje
  • Monitorowanie aktywności pracowników
  • Zdalna pomoc techniczna
  • Zarządzanie dokumentami
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Zacznij za darmo z LiveAgent i zapewnij doskonałą obsługę klienta za pomocą najlepszego rozwiązania help desk dla firm każdej wielkości.
LiveAgent to w pełni funkcjonalne oprogramowanie do pracy zdalnej, któremu zaufało ponad 30 000 firm i milionów użytkowników końcowych. Dzięki ponad 180 przydatnym funkcjom helpdesk LiveAgent to kompleksowe rozwiązanie dla wszystkich zdalnych zespołów wsparcia klienta. Odkryj zaawansowane funkcje, takie jak wbudowane call center, natywny czat na żywo, integracje mediów społecznościowych, reguły automatyzacji, śledzenie czasu i zaawansowane funkcje raportowania. Już dziś zacznij wspierać swoich klientów i współpracowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveAgent

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wideokonferencje
  • Monitorowanie aktywności pracowników
  • Zdalna pomoc techniczna
  • Zarządzanie dokumentami
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Jedna z najpopularniejszych platform do współpracy online, na której rozproszone zespoły osiągają swoje cele.
Miro to jedna z najpopularniejszych platform do tworzenia tablic dla zespołów dowolnej wielkości, której zaufało ponad 30 milionów użytkowników na całym świecie. Miro umożliwia zespołom zdalnym współpracę i tworzy centralne miejsce, w którym projekty są uporządkowane. Miro ma ponad 250 gotowych szablonów do burzy mózgów, warsztatów, mapowania podróży użytkowników i nie tylko. Zarejestruj się i szybko rozpocznij współpracę z zespołem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Miro

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wideokonferencje
  • Monitorowanie aktywności pracowników
  • Zdalna pomoc techniczna
  • Zarządzanie dokumentami
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
MeisterTask to internetowe narzędzie do zarządzania zadaniami i projektami, idealne do zwinnego zarządzania projektami.
MeisterTask to internetowe narzędzie do zarządzania zadaniami i projektami, idealne do zwinnego zarządzania projektami. Pięknie zaprojektowane interfejsy, intuicyjna funkcjonalność i płynna integracja z innymi narzędziami sprawiają, że jest to logiczny wybór dla zespołów projektowych. Narzędzie jest częścią Meister Suite, grupy produktów do sprawnego zarządzania przepływem pracy. Od koncepcji w narzędziu do mapowania myśli MindMeister, po dokumentację online w MeisterNote. Dowiedz się więcej na temat produktu: MeisterTask

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wideokonferencje
  • Monitorowanie aktywności pracowników
  • Zdalna pomoc techniczna
  • Zarządzanie dokumentami
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Lista płac i zgodność z przepisami stworzona dla pracowników na całym świecie. Umożliwienie cyfrowej transformacji w pracy zdalnej.
Deel jest globalnym narzędziem do zatrudniania pracowników i rozliczania listy płac, stworzonym dla zdalnej pracy, w której każda osoba, gdziekolwiek by się nie znajdowała, może zostać zatrudniona i opłacona. Natychmiastowe zatrudnianie pełnoetatowych pracowników lub niezależnych wykonawców na całym świecie w ciągu kilku minut. Dzięki Deel firmy mogą obsługiwać listę płac i tworzyć zlokalizowane umowy prawne w ponad 150 krajach, korzystając z procesu samoobsługi z wykorzystaniem technologii. Deel obsługuje ponad 4500 klientów, od MŚP po spółki notowane na giełdzie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Deel

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wideokonferencje
  • Monitorowanie aktywności pracowników
  • Zdalna pomoc techniczna
  • Zarządzanie dokumentami
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Platforma analityczna OnBoard upraszcza złożone procesy zarządcze, aby spotkania były bardziej efektywne. Rozpocznij darmową wersję próbną już teraz.
Posiedzenia zarządu powinny być świadome, skuteczne i nieskomplikowane. Platforma analityczna OnBoard przekształca skomplikowane procesy, dzięki czemu zarządy mogą skupić się na tym, co najważniejsze: realizacji wizji organizacji. Skorzystaj z portalu zarządu, który ułatwia podejmowanie decyzji dzięki systemowi dokumentacji dla dyrektorów, kierowników i administratorów, a także intuicyjnym danym i analityce na dowolnym urządzeniu, w dowolnym miejscu i czasie. Przetestuj, zanim zainwestujesz, korzystając z bezpłatnej wersji próbnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: OnBoard

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wideokonferencje
  • Monitorowanie aktywności pracowników
  • Zdalna pomoc techniczna
  • Zarządzanie dokumentami
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Zoho Assist zapewnia prosty i nieskomplikowany interfejs użytkownika umożliwiający łączenie się ze zdalnymi komputerami w dowolnym miejscu na świecie.
Dostęp do komputera lub urządzenia mobilnego można uzyskać z dowolnego miejsca i o każdej porze, korzystając z Zoho Assist — kompleksowego rozwiązania w zakresie zdalnego wsparcia, udostępniania ekranu i nienadzorowanego dostępu. Zacznij już dziś z jednym z najbezpieczniejszych, najbardziej niezawodnych i najbardziej ekonomicznych programów w branży. Nie wymaga wcześniejszej instalacji. Dostępne wsparcie międzyplatformowe. Działa na różnych urządzeniach. Obsługuje wszystkie główne serwery proxy i zapory sieciowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Assist

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wideokonferencje
  • Monitorowanie aktywności pracowników
  • Zdalna pomoc techniczna
  • Zarządzanie dokumentami
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Jibble to w 100% bezpłatne oprogramowanie do śledzenia czasu pracy, idealne dla pracowników zdalnych. Łatwa w użyciu. Bezpłatna na zawsze. Nieograniczona liczba użytkowników.
Jibble to w 100% bezpłatne oprogramowanie do śledzenia czasu. Śledzenie, kiedy pracownicy są w pracy, na potrzeby listy płac, frekwencji i projektów, idealne dla pracowników zdalnych. Łatwa w użyciu. Bezpłatna na zawsze. Nieograniczona liczba użytkowników. Pracownicy rejestrują i wyrejestrowują się za pomocą telefonu komórkowego, tabletu, Internetu, MS Teams lub Slack i mogą korzystać z funkcji rozpoznawania biometrii oraz lokalizacji GPS. Generuj automatyczne grafiki i wydajne raporty. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jibble

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wideokonferencje
  • Monitorowanie aktywności pracowników
  • Zdalna pomoc techniczna
  • Zarządzanie dokumentami
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Rozwiązanie do konferencji internetowych, które umożliwia prowadzenie interaktywnych spotkań online, wideokonferencji i organizowanie interesujących webinariów.
Zoho Meeting to solidne rozwiązanie dla konferencji internetowych, stworzone z myślą o spotkaniach online i webinariach. Jest ono w pełni oparte na przeglądarce, dlatego uczestnicy nie muszą pobierać żadnych aplikacji, aby wziąć udział w spotkaniu lub webinarium. Miej zawsze pod ręką spotkania dzięki wtyczce komputerowej oferowanej dla systemów Windows, Linux i Mac, aplikacji iOS, aplikacji Android, rozszerzeniu Google Chrome, Firefox, osadzonemu widżetowi i integracji z kalendarzami. Wbudowana rejestracja na webinarium, ankiety, QA (pytania i odpowiedzi), umożliwianie rozmów, nagrywanie, dogłębna analiza itp. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Meeting

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wideokonferencje
  • Monitorowanie aktywności pracowników
  • Zdalna pomoc techniczna
  • Zarządzanie dokumentami
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Dzięki oprogramowaniu ISL Light do zdalnego dostępu można skonfigurować komputer biurowy do pracy zdalnej i uzyskiwać do niego dostęp z domu.
ISL Light to oprogramowanie do zdalnego dostępu, które umożliwia bezpieczny dostęp do nieograniczonych, nienadzorowanych komputerów z domu lub dowolnego miejsca. Skonfigurowanie komputera biurowego do pracy zdalnej zajmuje zaledwie kilka minut. Bezpieczny dostęp do komputera biurowego z domu lub z urządzenia mobilnego. Technologia udostępniania ekranu umożliwia efektywną pracę zdalną w dowolnym momencie i z dowolnego miejsca na świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: ISL Light

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wideokonferencje
  • Monitorowanie aktywności pracowników
  • Zdalna pomoc techniczna
  • Zarządzanie dokumentami
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Paymo umożliwia zarządzanie projektami, śledzenie czasu pracy, wystawianie faktur klientom i mierzenie rentowności, niezależnie od miejsca pobytu użytkownika.
Paymo to nowoczesne i intuicyjne rozwiązanie do zarządzania pracą i projektami dla małych firm i zespołów zdalnych, które łączy w sobie zaawansowane zarządzanie zadaniami, planowanie, ustalanie harmonogramów, śledzenie czasu pracy, współpracę i fakturowanie. Oznacza to, że można śledzić cały okres realizacji projektu – od momentu utworzenia do otrzymania zapłaty – bez konieczności korzystania z kilku aplikacji i płacenia za nie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Paymo

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wideokonferencje
  • Monitorowanie aktywności pracowników
  • Zdalna pomoc techniczna
  • Zarządzanie dokumentami
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Splashtop Business Access to zdalne rozwiązanie pulpitowe dla specjalistów biznesowych i zespołów pracujących zdalnie.
Splashtop Business Access to zdalne rozwiązanie pulpitowe dla specjalistów biznesowych i małych zespołów pracujących zdalnie. Uzyskaj dostęp do swoich komputerów roboczych z dowolnego komputera lub urządzenia mobilnego. Zawiera bezpłatne aplikacje dla systemów iOS i Android. Funkcje dostępu biznesowego do panelu Splashtop obejmują: + Bezkonkurencyjna cena (oszczędź do 90% w porównaniu z innymi porównywalnymi rozwiązaniami do pracy zdalnej) + Wysoka wydajność + Zdalny transfer plików + Drukowanie zdalne + Zdalne budzenie + solidne zabezpieczenia, Dostępna jest bezpłatna wersja próbna. Dowiedz się więcej na temat produktu: Splashtop

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wideokonferencje
  • Monitorowanie aktywności pracowników
  • Zdalna pomoc techniczna
  • Zarządzanie dokumentami
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
LiquidPlanner to rozwiązanie do pracy zdalnej z funkcją predykcyjnego planowania, które dynamicznie dostosowuje się do zmian i zarządza niepewnością.
LiquidPlanner to rozwiązanie do pracy zdalnej oparte na predykcyjnym silniku planowania zaprojektowane tak, aby pomóc zespołom w prognozowaniu dokładnych harmonogramów projektów, optymalizacji alokacji ludzi w całym portfolio i szybkim dostosowywaniu się do zmian. Korzystaj z planowania predykcyjnego do modelowania scenariuszy, wykrywania wąskich gardeł przepustowości i ryzyka w czasie rzeczywistym oraz upewnij się, że zespoły wykonują najważniejszą pracę. Planuj pracę, przewiduj przyszłość i przekraczaj oczekiwania dzięki LiquidPlanner. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiquidPlanner

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wideokonferencje
  • Monitorowanie aktywności pracowników
  • Zdalna pomoc techniczna
  • Zarządzanie dokumentami
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
Time Doctor to oprogramowanie do śledzenia czasu i produktywności, które zapewnia analitykę dotyczącą tego, jak firmy wykorzystują swój czas do poprawy wydajności
Time Doctor to oprogramowanie do śledzenia czasu i produktywności, które śledzi, w jaki sposób firmy wykorzystują swój czas, aby dostarczać analitykę w celu poprawy wydajności. Dzięki wskaźnikom dla wszystkich działań w ciągu dnia roboczego organizacje mogą podejmować decyzje oparte na danych i mieć odpowiedzialność niezbędną do elastycznej pracy. Time Doctor jest używany przez przedsiębiorstwa i małe oraz średnie przedsiębiorstwa, w tym organizacje z zespołami zewnętrznymi lub zagranicznymi, albo w zdalnym lub hybrydowym modelu pracy. Integracja z ponad 60 narzędziami umożliwia łatwą analizę produktywności w jednym miejscu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Time Doctor

Funkcje

  • Kontrola dostępu/zezwolenia
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Wideokonferencje
  • Monitorowanie aktywności pracowników
  • Zdalna pomoc techniczna
  • Zarządzanie dokumentami
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi