Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 667 w
Doskonała obsługa klienta zaczyna się od lepszego oprogramowania helpdesku. Zdobądź więcej klientów, zapewniając doskonałą obsługę klienta dzięki LiveAgent Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveAgent
LiveAgent to w pełni funkcjonalne oprogramowanie do pracy zdalnej, któremu zaufało ponad 30 000 firm i milionów użytkowników końcowych. Dzięki ponad 180 przydatnym funkcjom helpdesk LiveAgent to kompleksowe rozwiązanie dla wszystkich zdalnych zespołów wsparcia klienta. Odkryj zaawansowane funkcje, takie jak wbudowane call center, natywny czat na żywo, integracje mediów społecznościowych, reguły automatyzacji, śledzenie czasu i zaawansowane funkcje raportowania. Już dziś zacznij wspierać swoich klientów i współpracowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveAgent

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Zabezpiecz zdalny dostęp swojego zespołu do systemów biznesowych, aplikacji w chmurze, aktywów i zasobów w dziesięć minut. 14 dni bezpłatnej, pełnej wersji próbnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: GoodAccess
GoodAccess łączy ze sobą zdalnych pracowników, aplikacje, centra danych, chmury i biura w jedną bezpieczną sieć wirtualną w czasie krótszym niż dziesięć minut. Pozwól pracownikom pracować zdalnie z niezabezpieczonych hotspotów Wi-Fi bez obawy, że podmiot stron trzecich może łatwo monitorować ruch. GoodAccess tworzy strefę bezpiecznej sieci oddzieloną od Internetu. Powoduje to ukrycie systemów firmy i chroni je przed zagrożeniami związanymi z publicznym Internetem. Dowiedz się więcej na temat produktu: GoodAccess

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Asana to najprostszy sposób na zorganizowanie pracy całego zespołu i zarządzanie nią. Zobacz, dlaczego ponad 9000 klientów przyznało Asanie 4,5 na 5 gwiazdek. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana
Asana to narzędzie do pracy zdalnej, które pomaga zespołom organizować ich pracę, od codziennych zadań po strategiczne inicjatywy. Dzięki Asanie możesz połączyć całą swoją pracę w jednym miejscu i zebrać zespoły z dowolnego miejsca. Od list, przez tablice, po kalendarze i wykresy Gantta – organizuj pracę po swojemu. Dołącz do ponad 107 000 płacących organizacji i milionów zespołów w 190 krajach, które używają Asany, aby osiągać więcej. Wypróbuj Asanę w kilka minut. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Zaawansowane stacje robocze w chmurze do współpracy graficznej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Cloudalize
Cloudalize to platforma oparta na chmurze, dla dostawców oprogramowania, którzy korzystają z silników gier do aplikacji B2B dla przedsiębiorstw, takich jak wizualizacje architektoniczne i konfigurator y produktów 3D. Cloudalize umożliwia dystrybucję dowolnej aplikacji na dowolnym urządzeniu, co sprawia, że tradycyjna i kosztowna stacja robocza staje się zbędna. Cloudalize to również twórca cenionego w branży rozwiązania MyGDaaS (komputer stacjonarny jako usługa z akceleracją GPU) dla aplikacji intensywnie wykorzystujących procesory graficzne, takich jak CAE, CAD, CFD, GIS, 3D itp. Dowiedz się więcej na temat produktu: Cloudalize

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Freshdesk Messaging to nowoczesne oprogramowanie do przesyłania wiadomości, stworzone z myślą o zespołach zajmujących się obsługą klienta, aby mogły komunikować się z klientami we wszystkich kanałach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshchat
Freshdesk Messaging (dawniej Freshchat) to nowoczesne oprogramowanie do obsługi wiadomości stworzone z myślą o zespołach zajmujących się sprzedażą i angażowaniem klientów, które umożliwia rozmowy z potencjalnymi klientami i klientami za pośrednictwem strony internetowej, aplikacji mobilnej lub stron społecznościowych. Odchodząc od starszego live-chatu, Freshdesk Messaging (dawniej Freshchat) pomaga firmom i ich zespołom skupić się na ciągłym i kontekstowym przekazywaniu wiadomości. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshchat

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Praca zdalna jest łatwa dzięki Backlog — kompleksowemu internetowemu narzędziu do zarządzania projektami do zarządzania zadaniami, kontroli wersji i śledzenia błędów Dowiedz się więcej na temat produktu: Backlog
Praca zdalna jest łatwa dzięki Backlog — kompleksowemu internetowemu narzędziu do zarządzania projektami, zarządzania zadaniami, kontroli wersji i śledzenia błędów. Dzięki połączeniu korzyści organizacyjnych płynących z zarządzania projektami z możliwością i wygodą zarządzania kodami, Backlog umożliwia bezproblemową współpracę zespołową w dużych i małych organizacjach. Podstawowe funkcje obejmują tablice w stylu Kanban, wykresy rozrzutu i Gantta, podzadania, niestandardowe statusy, udostępnianie plików, Git & SVN i kompendia wiedzy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Backlog

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Europejskie rozwiązanie do dzielenia się wiedzą, któremu zaufały zespoły i organizacje różnej wielkości. Ma ono na celu zapewnienie dostępności informacji i umożliwienie ich wykorzystania. Dowiedz się więcej na temat produktu: Elium
Elium to jedno z wiodących europejskich rozwiązań do dzielenia się wiedzą, łączącym współpracę i wiedzę. Pozwala organizacjom zdobywać wiedzę, organizować ją i uzyskiwać do niej dostęp, pomagając w podjęciu właściwej decyzji i wywieraniu wpływu. Elium zintegrowane z programami Sharepoint, Teams, Google i Slack doskonale pasuje do Twojego ekosystemu. Dzięki funkcjom hostingu w Europie i zgodności z RODO oferuje bezpieczeństwo na poziomie przedsiębiorstwa. Elium jest dostępny na komputery stacjonarne i urządzenia mobilne za pośrednictwem aplikacji iOS i Android. Dowiedz się więcej na temat produktu: Elium

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Time Doctor to oprogramowanie do śledzenia czasu i produktywności, które zapewnia analitykę dotyczącą tego, jak firmy wykorzystują swój czas do poprawy wydajności Dowiedz się więcej na temat produktu: Time Doctor
Time Doctor to oprogramowanie do śledzenia czasu i produktywności, które śledzi, w jaki sposób firmy wykorzystują swój czas, aby dostarczać analitykę w celu poprawy wydajności. Dzięki wskaźnikom dla wszystkich działań w ciągu dnia roboczego organizacje mogą podejmować decyzje oparte na danych i mieć odpowiedzialność niezbędną do elastycznej pracy. Time Doctor jest używany przez przedsiębiorstwa i małe oraz średnie przedsiębiorstwa, w tym organizacje z zespołami zewnętrznymi lub zagranicznymi, albo w zdalnym lub hybrydowym modelu pracy. Integracja z ponad 60 narzędziami umożliwia łatwą analizę produktywności w jednym miejscu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Time Doctor

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Kasm Workspaces to platforma do pracy zdalnej, umożliwiająca dostarczanie zadań przeglądarki, pulpitu i aplikacji do przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kasm Workspaces
Kasm zmienia sposób dostarczania firmom cyfrowych przestrzeni roboczych przy użyciu technologii przesyłania strumieniowego kontenerów typu open source. Kasm Workspaces bezpiecznie i wydajnie dostarcza do przeglądarki internetowej zadania związane z przeglądarkami, pulpitami i aplikacjami. Kasm to nie tylko usługa, ale także wysoce konfigurowalna platforma z solidnym interfejsem API dla programistów, który można dostosować do danego przypadku użycia i na dowolną skalę. Rozwiązanie Workspaces jest zawsze na swoim miejscu: lokalnie, w chmurze (publiczne/prywatne) i hybrydowo. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kasm Workspaces

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Lista płac i zgodność z przepisami stworzona dla pracowników na całym świecie. Umożliwienie cyfrowej transformacji w pracy zdalnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Deel
Deel jest globalnym narzędziem do zatrudniania pracowników i rozliczania listy płac, stworzonym dla zdalnej pracy, w której każda osoba, gdziekolwiek by się nie znajdowała, może zostać zatrudniona i opłacona. Natychmiastowe zatrudnianie pełnoetatowych pracowników lub niezależnych wykonawców na całym świecie w ciągu kilku minut. Dzięki Deel firmy mogą obsługiwać listę płac i tworzyć zlokalizowane umowy prawne w ponad 150 krajach, korzystając z procesu samoobsługi z wykorzystaniem technologii. Deel obsługuje ponad 4500 klientów, od MŚP po spółki notowane na giełdzie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Deel

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Basecamp, któremu zaufały miliony osób, umieszcza wszystko, czego potrzebujesz, aby wykonać pracę w jednym miejscu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Basecamp
Sam czat grupowy nie wystarczy. Basecamp łączy wszystkie narzędzia potrzebne zespołom w jednym miejscu: tablice ogłoszeń, harmonogramy, listy rzeczy do zrobienia, czat grupowy, przechowywanie dokumentów i plików oraz wiele innych. Zamiast rzeczy rozrzuconych wszędzie, wszystko, nad czym pracujesz, będzie w jednym usprawnionym, zorganizowanym miejscu. Każdy będzie wiedział, co robić. Nic nie prześlizgnie się przez luki. Zawsze będziesz dokładnie wiedzieć, co się dzieje. Dowiedz się więcej na temat produktu: Basecamp

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Platforma analityczna OnBoard upraszcza złożone procesy zarządcze, aby spotkania były bardziej efektywne. Rozpocznij darmową wersję próbną już teraz. Dowiedz się więcej na temat produktu: OnBoard
Posiedzenia zarządu powinny być świadome, skuteczne i nieskomplikowane. Platforma analityczna OnBoard przekształca skomplikowane procesy, dzięki czemu zarządy mogą skupić się na tym, co najważniejsze: realizacji wizji organizacji. Skorzystaj z portalu zarządu, który ułatwia podejmowanie decyzji dzięki systemowi dokumentacji dla dyrektorów, kierowników i administratorów, a także intuicyjnym danym i analityce na dowolnym urządzeniu, w dowolnym miejscu i czasie. Przetestuj, zanim zainwestujesz, korzystając z bezpłatnej wersji próbnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: OnBoard

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Jedna z najpopularniejszych platform do współpracy online, na której rozproszone zespoły osiągają swoje cele. Dowiedz się więcej na temat produktu: Miro
Miro to jedna z najpopularniejszych platform do tworzenia tablic dla zespołów dowolnej wielkości, której zaufało ponad 30 milionów użytkowników na całym świecie. Miro umożliwia zespołom zdalnym współpracę i tworzy centralne miejsce, w którym projekty są uporządkowane. Miro ma ponad 250 gotowych szablonów do burzy mózgów, warsztatów, mapowania podróży użytkowników i nie tylko. Zarejestruj się i szybko rozpocznij współpracę z zespołem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Miro

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Dzięki oprogramowaniu ISL Light do zdalnego dostępu można skonfigurować komputer biurowy do pracy zdalnej i uzyskiwać do niego dostęp z domu. Dowiedz się więcej na temat produktu: ISL Light
ISL Light to oprogramowanie do zdalnego dostępu, które umożliwia bezpieczny dostęp do nieograniczonych, nienadzorowanych komputerów z domu lub dowolnego miejsca. Skonfigurowanie komputera biurowego do pracy zdalnej zajmuje zaledwie kilka minut. Bezpieczny dostęp do komputera biurowego z domu lub z urządzenia mobilnego. Technologia udostępniania ekranu umożliwia efektywną pracę zdalną w dowolnym momencie i z dowolnego miejsca na świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: ISL Light

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Splashtop Business Access to zdalne rozwiązanie pulpitowe dla specjalistów biznesowych i zespołów pracujących zdalnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Splashtop Business Access
Splashtop Business Access to zdalne rozwiązanie pulpitowe dla specjalistów biznesowych i małych zespołów pracujących zdalnie. Uzyskaj dostęp do swoich komputerów roboczych z dowolnego komputera lub urządzenia mobilnego. Zawiera bezpłatne aplikacje dla systemów iOS i Android. Funkcje dostępu biznesowego do panelu Splashtop obejmują: + Bezkonkurencyjna cena (oszczędź do 90% w porównaniu z innymi porównywalnymi rozwiązaniami do pracy zdalnej) + Wysoka wydajność + Zdalny transfer plików + Drukowanie zdalne + Zdalne budzenie + solidne zabezpieczenia, Dostępna jest bezpłatna wersja próbna. Dowiedz się więcej na temat produktu: Splashtop Business Access

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Jibble to w 100% bezpłatne oprogramowanie do śledzenia czasu pracy, idealne dla pracowników zdalnych. Łatwa w użyciu. Bezpłatna na zawsze. Nieograniczona liczba użytkowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jibble
Jibble to w 100% bezpłatne oprogramowanie do śledzenia czasu. Śledzenie, kiedy pracownicy są w pracy, na potrzeby listy płac, frekwencji i projektów, idealne dla pracowników zdalnych. Łatwa w użyciu. Bezpłatna na zawsze. Nieograniczona liczba użytkowników. Pracownicy rejestrują i wyrejestrowują się za pomocą telefonu komórkowego, tabletu, Internetu, MS Teams lub Slack i mogą korzystać z funkcji rozpoznawania biometrii oraz lokalizacji GPS. Generuj automatyczne grafiki i wydajne raporty. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jibble

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Rozwiązanie do zarządzania pracą stworzone dla zespołów zdalnych w celu zwiększenia współpracy i produktywności. Zwiększenie terminowości realizacji projektów o 97%. Dowiedz się więcej na temat produktu: Easy Projects
Easy Projects to doskonałe rozwiązanie do zarządzania pracą, stworzone z myślą o zespołach zdalnych w celu zwiększenia współpracy i produktywności. Uzyskaj widok z lotu ptaka na wszystkie postępy, łatwo komunikuj się z kolegami z zespołu za pomocą @mentions i twórz szczegółowe raporty dla kierownictwa wyższego szczebla – wszystko to w jednym wygodnym narzędziu. Zespoły korzystające z Easy Projects odnotowują skrócenie czasu trwania projektu o 30% i zmniejszenie stresu pracowników o 20%. Wypróbuj Easy Projects za darmo przez 90 dni i dowiedz się, dlaczego jest to preferowane rozwiązanie dla zespołów zdalnych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Easy Projects

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Usprawnij zdalne zatrudnianie dzięki TestGorilla. Narzędzie zapewnia doskonałą weryfikację kandydatów, aby umożliwić zdalne zatrudnianie pracowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: TestGorilla
Usprawnij zdalne zatrudnianie dzięki TestGorilla. Narzędzie zapewnia rekruterom doskonałą weryfikację kandydatów, aby umożliwić szybsze podejmowanie lepszych decyzji o zdalnym zatrudnieniu. Korzysta nie z wielu typów testów oceniających daje doskonałą wartość prognostyczną, dlatego posiadamy rosnącą bibliotekę testów, w tym: testy zdolności poznawczych, testy programowania, testy umiejętności programistycznych, testy osobowości, testy dopasowania do kultury, testy językowe i wiele innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: TestGorilla

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Najbardziej przyjazne ludziom narzędzie mediów społecznościowych do efektywnej współpracy i procesu akceptacji w zespołach marketingowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kontentino
Kontentino umożliwia zespołom marketingowym bezproblemową współpracę przy tworzeniu i zatwierdzaniu treści/reklam w mediach społecznościowych. Kontentino oszczędza 40% czasu przeznaczonego na zadania operacyjne. Dzięki temu poprawia się jakość treści, unika się błędów i wpadek przy publikowaniu treści społecznościowych/adresów. Ponadto, sekcja analityczna umieszcza dane w kontekście, dzięki czemu menedżerowie mediów społecznościowych są w stanie lepiej zrozumieć wydajność postów/reklam podczas raportowania do klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kontentino

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Zarządzaj zespołami zdalnymi w łatwy i wizualny sposób. Lumeer jest elastyczny, aby dopasować się do konkretnych potrzeb użytkownika. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lumeer
Zarządzanie zespołami zdalnymi wymaga określenia jasnych oczekiwań, skupienia się na wynikach (nie na działaniach), motywowania poprzez cele związane z tymi wynikami, usuwania przeszkód, ustanawiania procesów i utrzymywania wszystkich w synchronizacji. Lumeer zapewnia niezbędną elastyczność. Łatwe narzędzie wizualne do planowania, organizowania i śledzenia wszystkich zdalnych zespołów. Każdy wie, co robić dalej, dlaczego jest to ważne i jak to zrobić. Wypróbuj bezpłatnie lub zaplanuj demonstrację produktu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lumeer

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Poznaj cyfrowe doświadczenia rozproszonych pracowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: SysTrack
Poznaj cyfrowe doświadczenia rozproszonych pracowników. SysTrack został zaprojektowany tak, aby zapewnić wgląd w potrzeby pracowników zdalnych, ich nawyki zawodowe i doświadczenie w zakresie technologii. Zobacz, w jaki sposób pracownicy zdalni łączą się z siecią korporacyjną, i oceniają, w jaki sposób to połączenie wpływa na produktywność, doświadczenia użytkownika i ryzyko związane z bezpieczeństwem. Dowiedz się więcej na temat produktu: SysTrack

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Polska Produkt lokalny
Oprogramowanie do współpracy, które łączy w sobie funkcje zarządzania zadaniami i komunikacji. Przenosi komunikację w drużynie na wyższy poziom. Dowiedz się więcej na temat produktu: HeySpace
HeySpace to platforma do zarządzania projektami i komunikacji stworzona z myślą o pracy w zespołach. Aplikacja jest prosta i przyjazna dla użytkownika dzięki intuicyjnemu interfejsowi i połączeniu wielu funkcji, takich jak czat, tablice, kalendarz i oś czasu. HeySpace zapewnia integracje, które umożliwiają szybkie i efektywne planowanie i realizację działań. Oprogramowanie do współpracy ma całkowicie darmową wersję dla małych zespołów oraz plan premium przeznaczony dla bardziej wymagających projektów. Firmie zaufało wielu klientów. Można do nich dołączyć. Dowiedz się więcej na temat produktu: HeySpace

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
W pełni zintegrowane rozwiązanie DaaS (Desktop-as-a-Service) pozwala skoncentrować się na szybkości i prostocie, tak aby można było pracować szybciej, z dowolnego miejsca. Dowiedz się więcej na temat produktu: V2 Cloud WorkSpaces
Wirtualizacja komputerów nie musi być skomplikowana. V2 Cloud to odpowiedni ekspert w dziedzinie IT. Ścisła współpraca z niezależnymi dostawcami oprogramowania, właścicielami firm, dostawcami usług zarządzanych, menedżerami IT i wieloma innymi podmiotami pozwala rozwijać firmy dzięki rozwiązaniom opartym na chmurze. W pełni zintegrowane rozwiązanie DaaS (Desktop-as-a-Service) pozwala skoncentrować się na szybkości i prostocie, tak aby można było pracować szybciej, z dowolnego miejsca. Zespół wsparcia technicznego pomaga rozwiązywać ewentualne problemy, co pozwala na korzystanie z komputera w chmurze w bezpieczny, szybki i ekonomiczny sposób. Dowiedz się więcej na temat produktu: V2 Cloud WorkSpaces

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Platforma udostępniania wiedzy wideo, która umożliwia transkrypcję nagrań ze spotkań, aby informacje mogły być udostępniane członkom zespołu. Dowiedz się więcej na temat produktu: PixelMixer
PixelMixer wykrywa ważne tematy w nagraniach spotkań i aktualizuje te, które muszą być na bieżąco. Wszystkie spotkania są automatycznie zapisywane, transkrybowane i możliwe do przeszukiwania. Ważne części są automatycznie wykrywane i oznaczane. Przejdź bezpośrednio do części nagrania, w której omawiany jest temat. Otrzymuj powiadomienia o każdym zagadnieniu. Udostępnij innym tylko odpowiednie części spotkania, aby nie musieli oglądać całego filmu. Dowiedz się więcej na temat produktu: PixelMixer

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Google Drive is a cloud-based storage platform that allows users and teams to store, access, and share files in one secure place.
Google Drive is a cloud-based storage platform that allows users and teams to store, access, and share files in one secure place. Flexible storage options with data loss prevention features are available. Using Google AI, this solution can identify important files, even before a user starts a search. Google Drive can recognize content, collaborators, and other file elements that may be relevant to each user. Additionally, teams can organize files in dedicated shared drives for easy and secure access. Dowiedz się więcej na temat produktu: Google Drive

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Slack brings all of your communication and tools in one place so remote teams will stay productive no matter where they are.
Slack brings the team together, wherever you are. With all of your communication and tools in one place, remote teams will stay productive no matter where you're working from. Try Slack for free today. Dowiedz się więcej na temat produktu: Slack

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
A visual collaboration tool that creates a shared perspective for your team on any project in a fun, flexible, and rewarding way.
From sales and marketing to HR and operations, teams can design and customize Trello to fit their unique needs and work styles. And with over 100+ integrations with other key tools like Google Drive, Slack, Jira and more, Trello is a living, breathing project hub of cross-team collaboration no matter where your work needs to happen. Trello brings joy to teamwork by making it transparent and easily shareable across boards and teams. Dowiedz się więcej na temat produktu: Trello

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
At the office. Working remote. Or around the globe. Dropbox Business has everything you need. Try for free today!
Work well together¿even when you're telecommuting. Easily share files and access team content from your computer, mobile device, or any web browser. Dropbox Business is a digital workplace trusted by over 300,000 business teams worldwide and over 50% of the Fortune 500 for its industry leading file sync, collaboration, and extensive administration and security features that scale as teams grow. Dowiedz się więcej na temat produktu: Dropbox Business

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Google Workspace is how teams of all sizes connect, create, and collaborate — to drive innovation from any device, and any location.
Google Workspace business solutions seamlessly integrate everything that you and your team need to get anything done, all-in-one place, including professional @yourcompany email. Whether it’s a video call with a client, chat room with your supplier or shared drive with partners, stay connected with everyone who is important to your business. Dowiedz się więcej na temat produktu: Google Workspace

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Zoom Meetings are easy, reliable, and secure, providing HD video, audio, and content sharing across a multitude of systems.
Zoom Meetings are easy, reliable, and secure, providing HD video, audio, and content sharing across everything from your mobile and desktop devices to telephones and conference room systems. Special features include cloud and local recording with transcripts and multi-user annotation capabilities via screen share. Easy access with one click, chat across platforms and share files all with encrypted, compliant settings for extra security. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoom Meetings

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Microsoft OneDrive is a web-based digital asset management solution that allows businesses of all sizes to efficiently manage, collabo
Microsoft OneDrive is a web-based digital asset management solution that allows businesses of all sizes to efficiently manage, collaborate, and share files. Administrators can set up a private or public site for authorized users, who can then create online folders to store their documents. Businesses can share sensitive data without revealing proprietary information by allowing only authorized people to access the folder. Users can also access and edit documents within the same collaborative environment to increase efficiency. The Microsoft 365 interactive scanning app lets users scan and convert paper to searchable PDFs directly from their device. Dowiedz się więcej na temat produktu: OneDrive

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Fast, easy and reliable online meeting software trusted by millions of people everyday for real-time virtual communication.
An industry leader in online video conferencing for companies around the world, GoTo Meeting now comes as part of GoTo Connect, the all-in-one communications software built for SMBs. Get a fast, easy and reliable professional solution that enables customers to meet face to face, connect with colleagues through in-meeting chat or conference calling, and screenshare their presentations, all with the click of a button. The Meeting solution from GoTo Connect pairs productivity with flexibility. Dowiedz się więcej na temat produktu: GoTo Meeting

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Cloud-based application developed for business communications that helps manage chat, meet, file sharing, and more.
Microsoft Teams is a group chat solution for teams who want a shared workspace and messaging service. Microsoft Teams replaces Skype for Business as the chat-based communication service of choice for Microsoft 365 team collaboration. It's available on iOS, Android and Windows 10 operating systems. Microsoft Teams is an enterprise-grade messaging application that is a collaboration hub for teams. Create new teams to manage projects, and use Microsoft Teams to send messages, make calls and video conference with coworkers. Get real-time updates to keep everyone on task throughout the day. Dowiedz się więcej na temat produktu: Microsoft Teams

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Webex brings together Calling, Meeting and Messaging modes of collaboration into a seamless, inclusive and intelligent experience.
Webex brings together Calling, Meeting and Messaging modes of collaboration into a seamless, inclusive and intelligent experience. Make meetings more interactive and engaging • Reduce disruptions with background noise removal and voice enhancement • Enable audiences to share their reactions with animated emojis and gesture recognition • Improve audience engagement with next-gen dynamic polling and Q&A by Slido • Customize the stage layout to focus on the content and people that matters most Dowiedz się więcej na temat produktu: Webex

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Do your best work from anywhere, on any device, with frictionless security and collaboration built for work today.
Box makes it easy to work with your content internally and externally, from teammates to vendors to partners. And with security and compliance built in, you know your data is safe and secure, while teams stay productive and healthy. Box Notes gives you one place to share ideas and feedback, while letting multiple people make edits in real time. Plus, you can seamlessly integrate all the apps you know and love, such as Slack, Google Workspace, Zoom, and Microsoft 365. Dowiedz się więcej na temat produktu: Box

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Clockify pozwala na zwiększenie zaangażowania i produktywności zespołów pracujących poza siedzibą firmy poprzez monitoring czasu pracy i tworzenie harmonogramów, oraz eliminuje ryzyko wystąpienia nadmiarowej liczby godzin pracy.
Praca zdalna jest prosta dzięki funkcji Clockify. Ustalaj harmonogram własnej pracy, sprawdzaj, nad czym i jak długo pracują inne osoby, przydzielaj im zadania, sprawdzaj status projektu i dostępność osób, aby łatwo zarządzać harmonogramami i kontrolować budżety projektów. Dzięki Clockify możesz ustawić stawki godzinowe dla projektu lub zadania, a także dzienny cel czasowy, aby zminimalizować ryzyko przepracowania. Dowiedz się więcej o wszystkich funkcjach Clockify i sprawdź ponad 80 integracji aplikacji, aby połączyć się ze swoimi ulubionymi aplikacjami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Clockify

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
ClickUp to przyszłość pracy – jedna aplikacja, która zastąpi je wszystkie. ClickUp to aplikacja zwiększająca produktywność o najszybciej rosnącej popularności w 2020 roku.
ClickUp to jedna aplikacja zastępująca wszystkie. To przyszłość pracy, w której każdy może pracować nad wszystkim. Więcej niż tylko zarządzanie zadaniami – ClickUp oferuje dokumenty, przypomnienia, cele, kalendarze, ustalanie harmonogramów, a nawet skrzynkę odbiorczą. W pełni konfigurowalne rozwiązanie ClickUp działa dla każdego typu zespołu, dzięki czemu wszystkie mogą korzystać z tej samej aplikacji do planowania, organizowania i współpracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickUp

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
monday.com connects your team so you can continue to collaborate, manage and track work in one easy-to-use platform, wherever you are.
When the unexpected happens, you can use monday.com to keep all your work in one place and keep your business moving seamlessly. monday.com allows you to centralize all communication within the context of workflows and projects so you can reduce sync meetings and email chains while boosting productivity. Get started with one of our ready-made templates to get your team onboarded quickly then customize it to your needs. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Smartsheet is an online work execution platform empowering organizations of all sizes to plan, manage, automate, and report on work.
Smartsheet, an online work execution platform, empowers organizations to plan, track, automate, and report on work. Over 80,000 brands rely on Smartsheet for project and work management because of its easy-to-use interface, real-time gantt charts and dashboards, and work automation features. *2018 Awards: Named a Leader in Enterprise Collaborative Work Management by Forrester Research, Selected to Deloittes Fast 500 List, Recognized for Technology Innovation & Vision by 451 Research Dowiedz się więcej na temat produktu: Smartsheet

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Create, play and share fun learning games in minutes - for any subject, any language, any device, all ages.
Create, play and share fun learning games in minutes - for any subject, any language, any device, all ages. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kahoot!

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Zapewnij zdalne bezpieczeństwo wszystkim swoim komputerom PC, Mac lub serwerom w jednym miejscu za pomocą łatwych w użyciu rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa z wykorzystaniem złośliwego oprogramowania.
Zapewnij zdalne bezpieczeństwo wszystkim swoim komputerom PC, Mac lub serwerom w jednym miejscu za pomocą łatwych w użyciu rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa z wykorzystaniem złośliwego oprogramowania. Dowiedz się więcej na temat produktu: Malwarebytes for Business

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Leading cloud-based time tracking app for small and big teams. Easy implementation, powerful reports, multi-device and offline support.
A flexible time tracking app for small and large teams. A streamlined, easy-to-use timer syncs tracking across multiple devices in real time. Create client-ready time tracking reports, export time logs as spreadsheets, get reports via email or share saved reports with public links with clients for additional transparency. Toggl Track is available for web, desktop (Windows, Mac and Linux), and mobile (iOS and Android) and integrates with hundreds of invoicing and project management tools. Dowiedz się więcej na temat produktu: Toggl Track

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Wrike to oprogramowanie do pracy zdalnej z zabezpieczeniami na poziomie korporacyjnym, ponad 400 integracjami, wykresami Gantta, kalendarzami, tablicami Kanban i innymi opcjami.
Wrike to doskonałe oprogramowanie do pracy zdalnej, któremu zaufało ponad 20 000 firm i ponad dwa miliony użytkowników. Trzymaj rękę na pulsie dzięki wykresom Gantta, zsynchronizowanym kalendarzom, tablicom Kanban, śledzeniu czasu pracy, aktualizacjom w czasie rzeczywistym i automatycznemu przypisywaniu – wszystkie te opcje chronione są przez zabezpieczenia klasy korporacyjnej. Zintegruj Wrike z ponad 400 aplikacjami oraz Adobe Creative Cloud, aby móc nadal korzystać z narzędzi, na których polegasz każdego dnia. Dostosuj przepływ pracy i ogranicz potrzebę wysyłania wiadomości e-mail, organizowania spotkań, odpraw itp. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
ConnectWise Control provides the ability to view and control devices from anywhere there is an Internet connection.
ConnectWise Control (formerly ScreenConnect) is a fully functional remote support solution. The software gives you the ability to remotely view and control devices from anywhere there is an Internet connection. As a technician, regardless if you primarily support your customers personal computers or a huge enterprise infrastructure, the ability to quickly and effectively resolve problems allows you to save time and improve customer satisfaction. Dowiedz się więcej na temat produktu: ConnectWise Control

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Todoist is the world's #1 to-do list & task manager to organise your life and work.
Todoist is the world's #1 to-do list & task manager to organise your life and work. Regain clarity and calmness by getting tasks out of your head and into Todoist, no matter where you are or what device you use. It's a simple yet powerful to-do list app ranked best-in-class by Apple, Google, The Verge, Forbes, and more. Since 2007, over 25 million people have used Todoist to organize work and life, completing more than two billion tasks along the way. Dowiedz się więcej na temat produktu: Todoist

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
GoTo Webinar powers millions of webinars each year and is now part of GoTo Connect, all-in-one communications software built for SMBs.
GoTo Webinar is trusted by more customers than any other online webinar solution and powers millions of webinars each year. Whether you use webinars for marketing, training, or corporate communication s, GoTo Webinar puts the fun back into webinars with reliable technology that’s super simple to use. Get the features, integrations and analytics you need to engage your audience and make personal connections that drive your business. Dowiedz się więcej na temat produktu: GoTo Webinar

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Ridiculously simple screen sharing tool for meetings on the fly. Get everybody on the same page, when they're not in the same room!
join.me is the fastest and easiest way to connect and collaborate. Anyone can share ideas instantly with screen sharing, audio, video, whiteboard and chat. join.me is a personalized meeting experience where users can personalize participant bubbles, URLs, backgrounds and more! Dowiedz się więcej na temat produktu: Join.Me

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Remote resource planning for teams. Trusted by 3,000+ global teams to plan and schedule their resources. Track who's working on what.
Plan your projects and schedule your team¿s time¿from anywhere. Float is resource management software trusted by 3,000+ of the worlds top teams. Since 2012, Float has been helping brands including BuzzFeed, Ogilvy, M&C Saatchi and Deloitte plan their projects and schedule their teams time. At a glance, see who¿s working on what, when and from where. Float makes remote resource planning visual and simple. Integrate with Slack, Google Calendar, Outlook, Teamwork and Zapier. Dowiedz się więcej na temat produktu: Float

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
See Remote Work Happen in Real-Time With Hubstaff's Time Tracking Tool and Identify Productivity Trends. Start a 14-Day Free Trial!
Avoid inefficiency and work better remotely with time tracking from Hubstaff. Track time through simple desktop, web, and mobile apps, then manage invoicing, reporting, + more through one dashboard. Hubstaff integrates with over 30 apps so your business can run more efficiently, including Jira, Asana, Github, and Paypal. See work happen in real-time with optional screenshots and activity rates, identify roadblocks and keep moving forward. Available for Mac, Windows, Linux, iOS & Android. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hubstaff

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Adobe Acrobat Sign lets users send, sign, approve and manage documents with trusted, legal electronic signatures.
Adobe Acrobat Sign is the only digital signature solution built to transform end-to-end digital document journeys, combining simple, secure e-signatures with the power of Adobe Acrobat. Now you can create, sign, send for signature, manage, and track documents – all from one Adobe platform. And, as Microsoft’s preferred e-signature solution, Acrobat Sign seamlessly integrates with your favorite Microsoft apps. Customers and teams can sign documents on any device or browser – anytime, anywhere. Dowiedz się więcej na temat produktu: Adobe Acrobat Sign

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie