Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Narzędzia do pracy zdalnej

Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 66 w
Program Space firmy JetBrains to platforma, która łączy proces rozwoju oprogramowania, komunikację i zarządzanie projektami do pracy zdalnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Space
Program Space firmy JetBrains to w pełni zintegrowany łańcuch narzędzi, który łączy proces rozwoju oprogramowania z zarządzaniem komunikacją i projektami. Umożliwia łączenie sił w pracy nad dokumentam i, rozmowy z członkami zespołu prywatnie lub w grupach, informowanie zespołu na bieżąco za pomocą powiadomień w kanałach, konfigurowanie osobistych kanałów powiadomień, przeglądanie kodu, problemów i artykułów na czacie. Space to idealne miejsce do organizacji wszystkich procesów, niezbędnych do utrzymania możliwie największej produktywności podczas pracy zdalnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Space

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Doskonała obsługa klienta zaczyna się od lepszego oprogramowania helpdesku. Zdobądź więcej klientów, zapewniając doskonałą obsługę klienta dzięki LiveAgent Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveAgent
LiveAgent to w pełni funkcjonalne oprogramowanie do pracy zdalnej, któremu zaufało ponad 30 000 firm i milionów użytkowników końcowych. Dzięki ponad 180 przydatnym funkcjom helpdesk LiveAgent to kompleksowe rozwiązanie dla wszystkich zdalnych zespołów wsparcia klienta. Odkryj zaawansowane funkcje, takie jak wbudowane call center, natywny czat na żywo, integracje mediów społecznościowych, reguły automatyzacji, śledzenie czasu i zaawansowane funkcje raportowania. Już dziś zacznij wspierać swoich klientów i współpracowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveAgent

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Asana to najprostszy sposób na organizację pracy. Zobacz, dlaczego ponad 11 000 klientów przyznało Asanie 4,5 na 5 gwiazdek. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana
Asana to narzędzie do pracy zdalnej, które pomaga zespołom organizować ich pracę, od codziennych zadań po strategiczne inicjatywy. Dzięki Asanie możesz połączyć całą pracę oraz współpracujące nad nią zespoły w jednym miejscu. Od list, przez tablice, po kalendarze i wykresy Gantta – organizuj pracę po swojemu. Dołącz do ponad 135 000 płacących organizacji i milionów zespołów w 190 krajach, które używają Asany, aby osiągać więcej. Rozpocznij pracę z Asaną w kilka minut. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Freshdesk Messaging to nowoczesne oprogramowanie do przesyłania wiadomości, stworzone z myślą o zespołach zajmujących się obsługą klienta, aby mogły komunikować się z klientami we wszystkich kanałach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshchat
Freshdesk Messaging (dawniej Freshchat) to nowoczesne oprogramowanie do obsługi wiadomości stworzone z myślą o zespołach zajmujących się sprzedażą i angażowaniem klientów, które umożliwia rozmowy z potencjalnymi klientami i klientami za pośrednictwem strony internetowej, aplikacji mobilnej lub stron społecznościowych. Odchodząc od starszego live-chatu, Freshdesk Messaging (dawniej Freshchat) pomaga firmom i ich zespołom skupić się na ciągłym i kontekstowym przekazywaniu wiadomości. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshchat

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Przestań tracić sprzedaż z powodu problemów z udostępnianiem ekranu. Wypróbuj rozwiązanie do udostępniania ekranu dostosowane do potrzeb sprzedaży. Dowiedz się więcej na temat produktu: CrankWheel
Udostępnianie ekranu, zdalne sterowanie oraz mechanizm rejestracji leadów i przypisywania agentów Instant Demos — wszystko zaprojektowane specjalnie dla zespołów sprzedaży i wszystkie działają dla każdego potencjalnego klienta bez pobierania lub instalacji. Dostępne w wygodnych planach opartych na wykorzystaniu, dzięki czemu możesz wdrożyć rozwiązanie dla całego zespołu. Dowiedz się więcej na temat produktu: CrankWheel

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Niezbędne narzędzie rekrutacyjne do obsługi pracowników zdalnych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Worksuite
Worksuite to inteligentna, przyjazna dla użytkownika platforma do zarządzania freelancerami. Ułatwia małym i dużym firmom wprowadzanie i zarządzanie płatnościami transgranicznymi dla wszystkich freelancerów na całym świecie za pomocą zaledwie kilku kliknięć. Zajmuje się zgodnością, raportowaniem i zarządzaniem projektami w ułamku sekundy. Od małych firm po duże światowe organizacje, Worksuite jest kompleksowym rozwiązaniem zapewniającym zaawansowane funkcje i elastyczność na każdym etapie rozwoju firmy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Worksuite

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Praca zdalna jest łatwa dzięki Backlog — kompleksowemu internetowemu narzędziu do zarządzania projektami do zarządzania zadaniami, kontroli wersji i śledzenia błędów Dowiedz się więcej na temat produktu: Backlog
Praca zdalna jest łatwa dzięki Backlog — kompleksowemu internetowemu narzędziu do zarządzania projektami, zarządzania zadaniami, kontroli wersji i śledzenia błędów. Dzięki połączeniu korzyści organizacyjnych płynących z zarządzania projektami z możliwością i wygodą zarządzania kodami, Backlog umożliwia bezproblemową współpracę zespołową w dużych i małych organizacjach. Podstawowe funkcje obejmują tablice w stylu Kanban, wykresy rozrzutu i Gantta, podzadania, niestandardowe statusy, udostępnianie plików, Git & SVN i kompendia wiedzy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Backlog

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Skorzystaj z bezpłatnej wersji próbnej. Monitorowanie pracowników, zdalne zarządzanie i zapobieganie utracie danych. Monitoruj pracowników w podróży za pomocą aplikacji mobilnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Teramind
Firma Teramind oferuje oprogramowanie do monitorowania komputerów i zapobiegania utracie danych, umożliwiające śledzenie zachowań pracowników i użytkowników zdalnych. Oprogramowanie umożliwia identyfikację podejrzanej aktywności, wykrywanie potencjalnych zagrożeń, optymalizację wydajności i zapewnienie zgodności z przepisami. Wbudowane rozwiązanie RDP (zdalne sterowanie pulpitem), ostrzeżenia i dzienniki w czasie rzeczywistym. Podejmuj zautomatyzowane działania, takie jak ostrzeganie, blokowanie, blokady i inne, aby zapewnić bezpieczne i wydajne funkcjonowanie firmy. Monitoruj pracowników w podróży dzięki aplikacji mobilnej na Androida. Dowiedz się więcej na temat produktu: Teramind

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Europejskie rozwiązanie do dzielenia się wiedzą, któremu zaufały zespoły i organizacje różnej wielkości. Ma ono na celu zapewnienie dostępności informacji i umożliwienie ich wykorzystania. Dowiedz się więcej na temat produktu: Elium
Elium to jedno z wiodących europejskich rozwiązań do dzielenia się wiedzą, łączącym współpracę i wiedzę. Pozwala organizacjom zdobywać wiedzę, organizować ją i uzyskiwać do niej dostęp, pomagając w podjęciu właściwej decyzji i wywieraniu wpływu. Elium zintegrowane z programami Sharepoint, Teams, Google i Slack doskonale pasuje do Twojego ekosystemu. Dzięki funkcjom hostingu w Europie i zgodności z RODO oferuje bezpieczeństwo na poziomie przedsiębiorstwa. Elium jest dostępny na komputery stacjonarne i urządzenia mobilne za pośrednictwem aplikacji iOS i Android. Dowiedz się więcej na temat produktu: Elium

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Kasm Workspaces to platforma do pracy zdalnej, umożliwiająca dostarczanie zadań przeglądarki, pulpitu i aplikacji do przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kasm Workspaces
Kasm zmienia sposób dostarczania firmom cyfrowych przestrzeni roboczych przy użyciu technologii przesyłania strumieniowego kontenerów typu open source. Kasm Workspaces bezpiecznie i wydajnie dostarcza do przeglądarki internetowej zadania związane z przeglądarkami, pulpitami i aplikacjami. Kasm to nie tylko usługa, ale także wysoce konfigurowalna platforma z solidnym interfejsem API dla programistów, który można dostosować do danego przypadku użycia i na dowolną skalę. Rozwiązanie Workspaces jest zawsze na swoim miejscu: lokalnie, w chmurze (publiczne/prywatne) i hybrydowo. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kasm Workspaces

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Platforma analityczna OnBoard upraszcza złożone procesy zarządcze, aby spotkania były bardziej efektywne. Rozpocznij darmową wersję próbną już teraz. Dowiedz się więcej na temat produktu: OnBoard
Posiedzenia zarządu powinny być świadome, skuteczne i nieskomplikowane. Platforma analityczna OnBoard przekształca skomplikowane procesy, dzięki czemu zarządy mogą skupić się na tym, co najważniejsze: realizacji wizji organizacji. Skorzystaj z portalu zarządu, który ułatwia podejmowanie decyzji dzięki systemowi dokumentacji dla dyrektorów, kierowników i administratorów, a także intuicyjnym danym i analityce na dowolnym urządzeniu, w dowolnym miejscu i czasie. Przetestuj, zanim zainwestujesz, korzystając z bezpłatnej wersji próbnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: OnBoard

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Rozwiązanie do konferencji internetowych, które umożliwia prowadzenie interaktywnych spotkań online, wideokonferencji i organizowanie interesujących webinariów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Meeting
Zoho Meeting to solidne rozwiązanie dla konferencji internetowych, stworzone z myślą o spotkaniach online i webinariach. Jest ono w pełni oparte na przeglądarce, dlatego uczestnicy nie muszą pobierać żadnych aplikacji, aby wziąć udział w spotkaniu lub webinarium. Miej zawsze pod ręką spotkania dzięki wtyczce komputerowej oferowanej dla systemów Windows, Linux i Mac, aplikacji iOS, aplikacji Android, rozszerzeniu Google Chrome, Firefox, osadzonemu widżetowi i integracji z kalendarzami. Wbudowana rejestracja na webinarium, ankiety, QA (pytania i odpowiedzi), umożliwianie rozmów, nagrywanie, dogłębna analiza itp. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Meeting

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Dzięki oprogramowaniu ISL Light do zdalnego dostępu można skonfigurować komputer biurowy do pracy zdalnej i uzyskiwać do niego dostęp z domu. Dowiedz się więcej na temat produktu: ISL Light
ISL Light to oprogramowanie do zdalnego dostępu, które umożliwia bezpieczny dostęp do nieograniczonych, nienadzorowanych komputerów z domu lub dowolnego miejsca. Skonfigurowanie komputera biurowego do pracy zdalnej zajmuje zaledwie kilka minut. Bezpieczny dostęp do komputera biurowego z domu lub z urządzenia mobilnego. Technologia udostępniania ekranu umożliwia efektywną pracę zdalną w dowolnym momencie i z dowolnego miejsca na świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: ISL Light

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Jibble to w 100% bezpłatne oprogramowanie do śledzenia czasu pracy, idealne dla pracowników zdalnych. Łatwa w użyciu. Bezpłatna na zawsze. Nieograniczona liczba użytkowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jibble
Jibble to w 100% bezpłatne oprogramowanie do śledzenia czasu. Śledzenie, kiedy pracownicy są w pracy, na potrzeby listy płac, frekwencji i projektów, idealne dla pracowników zdalnych. Łatwa w użyciu. Bezpłatna na zawsze. Nieograniczona liczba użytkowników. Pracownicy rejestrują i wyrejestrowują się za pomocą telefonu komórkowego, tabletu, Internetu, MS Teams lub Slack i mogą korzystać z funkcji rozpoznawania biometrii oraz lokalizacji GPS. Generuj automatyczne grafiki i wydajne raporty. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jibble

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Splashtop Business Access to zdalne rozwiązanie pulpitowe dla specjalistów biznesowych i zespołów pracujących zdalnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Splashtop Business Access
Splashtop Business Access to zdalne rozwiązanie pulpitowe dla specjalistów biznesowych i małych zespołów pracujących zdalnie. Uzyskaj dostęp do swoich komputerów roboczych z dowolnego komputera lub urządzenia mobilnego. Zawiera bezpłatne aplikacje dla systemów iOS i Android. Funkcje dostępu biznesowego do panelu Splashtop obejmują: + Bezkonkurencyjna cena (oszczędź do 90% w porównaniu z innymi porównywalnymi rozwiązaniami do pracy zdalnej) + Wysoka wydajność + Zdalny transfer plików + Drukowanie zdalne + Zdalne budzenie + solidne zabezpieczenia, Dostępna jest bezpłatna wersja próbna. Dowiedz się więcej na temat produktu: Splashtop Business Access

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Usprawnij zdalne zatrudnianie dzięki TestGorilla. Narzędzie zapewnia doskonałą weryfikację kandydatów, aby umożliwić zdalne zatrudnianie pracowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: TestGorilla
Usprawnij zdalne zatrudnianie dzięki TestGorilla. Narzędzie zapewnia rekruterom doskonałą weryfikację kandydatów, aby umożliwić szybsze podejmowanie lepszych decyzji o zdalnym zatrudnieniu. Korzysta nie z wielu typów testów oceniających daje doskonałą wartość prognostyczną, dlatego posiadamy rosnącą bibliotekę testów, w tym: testy zdolności poznawczych, testy programowania, testy umiejętności programistycznych, testy osobowości, testy dopasowania do kultury, testy językowe i wiele innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: TestGorilla

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Najbardziej przyjazne ludziom narzędzie mediów społecznościowych do efektywnej współpracy i procesu akceptacji w zespołach marketingowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kontentino
Kontentino umożliwia zespołom marketingowym bezproblemową współpracę przy tworzeniu i zatwierdzaniu treści/reklam w mediach społecznościowych. Kontentino oszczędza 40% czasu przeznaczonego na zadania operacyjne. Dzięki temu poprawia się jakość treści, unika się błędów i wpadek przy publikowaniu treści społecznościowych/adresów. Ponadto, sekcja analityczna umieszcza dane w kontekście, dzięki czemu menedżerowie mediów społecznościowych są w stanie lepiej zrozumieć wydajność postów/reklam podczas raportowania do klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kontentino

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Zarządzaj zespołami zdalnymi w łatwy i wizualny sposób. Lumeer jest elastyczny, aby dopasować się do konkretnych potrzeb użytkownika. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lumeer
Zarządzanie zespołami zdalnymi wymaga określenia jasnych oczekiwań, skupienia się na wynikach (nie na działaniach), motywowania poprzez cele związane z tymi wynikami, usuwania przeszkód, ustanawiania procesów i utrzymywania wszystkich w synchronizacji. Lumeer zapewnia niezbędną elastyczność. Łatwe narzędzie wizualne do planowania, organizowania i śledzenia wszystkich zdalnych zespołów. Każdy wie, co robić dalej, dlaczego jest to ważne i jak to zrobić. Wypróbuj bezpłatnie lub zaplanuj demonstrację produktu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lumeer

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Lista płac i zgodność z przepisami stworzona dla pracowników na całym świecie. Umożliwienie cyfrowej transformacji w pracy zdalnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Deel
Deel jest globalnym narzędziem do zatrudniania pracowników i rozliczania listy płac, stworzonym dla zdalnej pracy, w której każda osoba, gdziekolwiek by się nie znajdowała, może zostać zatrudniona i opłacona. Natychmiastowe zatrudnianie pełnoetatowych pracowników lub niezależnych wykonawców na całym świecie w ciągu kilku minut. Dzięki Deel firmy mogą obsługiwać listę płac i tworzyć zlokalizowane umowy prawne w ponad 150 krajach, korzystając z procesu samoobsługi z wykorzystaniem technologii. Deel obsługuje ponad 4500 klientów, od MŚP po spółki notowane na giełdzie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Deel

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Poznaj cyfrowe doświadczenia rozproszonych pracowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: SysTrack
Poznaj cyfrowe doświadczenia rozproszonych pracowników. SysTrack został zaprojektowany tak, aby zapewnić wgląd w potrzeby pracowników zdalnych, ich nawyki zawodowe i doświadczenie w zakresie technologii. Zobacz, w jaki sposób pracownicy zdalni łączą się z siecią korporacyjną, i oceniają, w jaki sposób to połączenie wpływa na produktywność, doświadczenia użytkownika i ryzyko związane z bezpieczeństwem. Dowiedz się więcej na temat produktu: SysTrack

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
W pełni zintegrowane rozwiązanie DaaS (Desktop-as-a-Service) pozwala skoncentrować się na szybkości i prostocie, tak aby można było pracować szybciej, z dowolnego miejsca. Dowiedz się więcej na temat produktu: V2 Cloud WorkSpaces
Wirtualizacja komputerów nie musi być skomplikowana. V2 Cloud to odpowiedni ekspert w dziedzinie IT. Ścisła współpraca z niezależnymi dostawcami oprogramowania, właścicielami firm, dostawcami usług zarządzanych, menedżerami IT i wieloma innymi podmiotami pozwala rozwijać firmy dzięki rozwiązaniom opartym na chmurze. W pełni zintegrowane rozwiązanie DaaS (Desktop-as-a-Service) pozwala skoncentrować się na szybkości i prostocie, tak aby można było pracować szybciej, z dowolnego miejsca. Zespół wsparcia technicznego pomaga rozwiązywać ewentualne problemy, co pozwala na korzystanie z komputera w chmurze w bezpieczny, szybki i ekonomiczny sposób. Dowiedz się więcej na temat produktu: V2 Cloud WorkSpaces

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Suppeco wzmacnia relacje między klientami i dostawcami, zapewniając doskonałość usług dotyczących zrównoważonego ekosystemu i łańcucha dostaw. Dowiedz się więcej na temat produktu: Suppeco
Obdarzona zaufaniem liderów rynku, Suppeco to platforma umożliwiająca współpracę w obszarze tworzenia relacji. Oferuje ona organizacjom z różnych branż nieskończony wachlarz możliwości, jeśli chodzi o tworzenie wartości, innowację i rozwój. Suppeco zapewnia bezkonkurencyjne, pozbawione zakłóceń środowisko do współpracy na większą skalę w rozproszonych, wielopodmiotowych zespołach. Suppeco, platforma SaaS działająca w chmurze, umożliwia firmom skuteczne zarządzanie i optymalizację relacji z ich zewnętrznymi ekosystemami i łańcuchami dostaw. Dowiedz się więcej na temat produktu: Suppeco

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Narzędzie do współpracy wizualnej, które tworzy wspólną perspektywę dla zespołu na każdym projekcie w zabawny, elastyczny i satysfakcjonujący sposób.
Od sprzedaży i marketingu po HR i operacje, zespoły mogą projektować i dostosowywać Trello do swoich unikalnych potrzeb i stylów pracy. Dzięki ponad 100 integracjom z innymi kluczowymi narzędziami, takimi jak Google Drive, Slack, Jira i innymi, Trello jest żywym, aktywnym centrum współpracy między zespołami, bez względu na to, gdzie odbywa się współpraca. Trello wnosi radość do pracy zespołowej, sprawiając, że jest ona przejrzysta i łatwo udostępniana między zarządami i zespołami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Trello

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Basecamp, któremu zaufały miliony osób, umieszcza wszystko, czego potrzebujesz, aby wykonać pracę w jednym miejscu.
Sam czat grupowy nie wystarczy. Basecamp łączy wszystkie narzędzia potrzebne zespołom w jednym miejscu: tablice ogłoszeń, harmonogramy, listy rzeczy do zrobienia, czat grupowy, przechowywanie dokumentów i plików oraz wiele innych. Zamiast rzeczy rozrzuconych wszędzie, wszystko, nad czym pracujesz, będzie w jednym usprawnionym, zorganizowanym miejscu. Każdy będzie wiedział, co robić. Nic nie prześlizgnie się przez luki. Zawsze będziesz dokładnie wiedzieć, co się dzieje. Dowiedz się więcej na temat produktu: Basecamp

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Clockify pozwala na zwiększenie zaangażowania i produktywności zespołów pracujących poza siedzibą firmy poprzez monitoring czasu pracy i tworzenie harmonogramów, oraz eliminuje ryzyko wystąpienia nadmiarowej liczby godzin pracy.
Praca zdalna jest prosta dzięki funkcji Clockify. Ustalaj harmonogram własnej pracy, sprawdzaj, nad czym i jak długo pracują inne osoby, przydzielaj im zadania, sprawdzaj status projektu i dostępność osób, aby łatwo zarządzać harmonogramami i kontrolować budżety projektów. Dzięki Clockify możesz ustawić stawki godzinowe dla projektu lub zadania, a także dzienny cel czasowy, aby zminimalizować ryzyko przepracowania. Dowiedz się więcej o wszystkich funkcjach Clockify i sprawdź ponad 80 integracji aplikacji, aby połączyć się ze swoimi ulubionymi aplikacjami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Clockify

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
ClickUp to przyszłość pracy – jedna aplikacja, która zastąpi je wszystkie. ClickUp to aplikacja zwiększająca produktywność o najszybciej rosnącej popularności w 2020 roku.
ClickUp to jedna aplikacja zastępująca wszystkie. To przyszłość pracy, w której każdy może pracować nad wszystkim. Więcej niż tylko zarządzanie zadaniami – ClickUp oferuje dokumenty, przypomnienia, cele, kalendarze, ustalanie harmonogramów, a nawet skrzynkę odbiorczą. W pełni konfigurowalne rozwiązanie ClickUp działa dla każdego typu zespołu, dzięki czemu wszystkie mogą korzystać z tej samej aplikacji do planowania, organizowania i współpracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickUp

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
monday.com łączy zespół, dzięki czemu możesz kontynuować współpracę, zarządzać i śledzić pracę na jednej, łatwej w użyciu platformie, gdziekolwiek jesteś.
Gdy zdarzy się nieoczekiwane, możesz skorzystać z witryny monday.com, aby utrzymać całą swoją pracę w jednym miejscu i bezproblemowo prowadzić działalność. monday.com umożliwia scentralizowanie całej komunikacji w kontekście przepływów pracy i projektów, dzięki czemu możesz ograniczyć synchronizację spotkań i łańcuchów poczty e-mail, jednocześnie zwiększając produktywność. Zacznij korzystać z jednego z gotowych szablonów, aby szybko wdrożyć zespół, a następnie dostosuj go do swoich potrzeb. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Zapewnij zdalne bezpieczeństwo wszystkim swoim komputerom PC, Mac lub serwerom w jednym miejscu za pomocą łatwych w użyciu rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa z wykorzystaniem złośliwego oprogramowania.
Zapewnij zdalne bezpieczeństwo wszystkim swoim komputerom PC, Mac lub serwerom w jednym miejscu za pomocą łatwych w użyciu rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa z wykorzystaniem złośliwego oprogramowania. Dowiedz się więcej na temat produktu: Malwarebytes for Business

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Wrike to oprogramowanie do pracy zdalnej z zabezpieczeniami na poziomie korporacyjnym, ponad 400 integracjami, wykresami Gantta, kalendarzami, tablicami Kanban i innymi opcjami.
Wrike to doskonałe oprogramowanie do pracy zdalnej, któremu zaufało ponad 20 000 firm i ponad dwa miliony użytkowników. Trzymaj rękę na pulsie dzięki wykresom Gantta, zsynchronizowanym kalendarzom, tablicom Kanban, śledzeniu czasu pracy, aktualizacjom w czasie rzeczywistym i automatycznemu przypisywaniu – wszystkie te opcje chronione są przez zabezpieczenia klasy korporacyjnej. Zintegruj Wrike z ponad 400 aplikacjami oraz Adobe Creative Cloud, aby móc nadal korzystać z narzędzi, na których polegasz każdego dnia. Dostosuj przepływ pracy i ogranicz potrzebę wysyłania wiadomości e-mail, organizowania spotkań, odpraw itp. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Jedna z najpopularniejszych platform do współpracy online, na której rozproszone zespoły osiągają swoje cele.
Miro to jedna z najpopularniejszych platform do tworzenia tablic dla zespołów dowolnej wielkości, której zaufało ponad 30 milionów użytkowników na całym świecie. Miro umożliwia zespołom zdalnym współpracę i tworzy centralne miejsce, w którym projekty są uporządkowane. Miro ma ponad 250 gotowych szablonów do burzy mózgów, warsztatów, mapowania podróży użytkowników i nie tylko. Zarejestruj się i szybko rozpocznij współpracę z zespołem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Miro

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Zoho Assist zapewnia prosty i nieskomplikowany interfejs użytkownika umożliwiający łączenie się ze zdalnymi komputerami w dowolnym miejscu na świecie.
Dostęp do komputera lub urządzenia mobilnego można uzyskać z dowolnego miejsca i o każdej porze, korzystając z Zoho Assist — kompleksowego rozwiązania w zakresie zdalnego wsparcia, udostępniania ekranu i nienadzorowanego dostępu. Zacznij już dziś z jednym z najbezpieczniejszych, najbardziej niezawodnych i najbardziej ekonomicznych programów w branży. Nie wymaga wcześniejszej instalacji. Dostępne wsparcie międzyplatformowe. Działa na różnych urządzeniach. Obsługuje wszystkie główne serwery proxy i zapory sieciowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Assist

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
LiquidPlanner wykorzystuje prognostyczne ustalanie harmonogramów do dynamicznego dostosowywania się do zmian i zarządzania niepewnością.
LiquidPlanner to rozwiązanie do zarządzania projektami dla zespołów, które chcą planować, przewidywać i osiągać wydajność przekraczającą oczekiwania. Jest to nowy sposób na selekcję pracowników, projektów i priorytetów, aby zapewnić, że odpowiedni ludzie pracują nad właściwymi rzeczami we właściwym czasie. Prognostyczne ustalanie harmonogramu dynamicznie dostosowuje się do zmian i zarządza niepewnością, dzięki czemu zawsze wiesz w czasie rzeczywistym, kiedy praca zostanie wykonana. Oprogramowanie zostało uznane przez PC Magazine za doskonałe do złożonych projektów i pozwala na inteligentne planowanie. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiquidPlanner

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Time Doctor to oprogramowanie do śledzenia czasu i produktywności, które zapewnia analitykę dotyczącą tego, jak firmy wykorzystują swój czas do poprawy wydajności
Time Doctor to oprogramowanie do śledzenia czasu i produktywności, które śledzi, w jaki sposób firmy wykorzystują swój czas, aby dostarczać analitykę w celu poprawy wydajności. Dzięki wskaźnikom dla wszystkich działań w ciągu dnia roboczego organizacje mogą podejmować decyzje oparte na danych i mieć odpowiedzialność niezbędną do elastycznej pracy. Time Doctor jest używany przez przedsiębiorstwa i małe oraz średnie przedsiębiorstwa, w tym organizacje z zespołami zewnętrznymi lub zagranicznymi, albo w zdalnym lub hybrydowym modelu pracy. Integracja z ponad 60 narzędziami umożliwia łatwą analizę produktywności w jednym miejscu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Time Doctor

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Paymo to w pełni funkcjonalne rozwiązanie do zarządzania projektami przeznaczone dla małych firm i zespołów zdalnych, które pomaga im w wykonywaniu pracy.
Paymo to nowoczesne i intuicyjne rozwiązanie do zarządzania pracą i projektami dla małych firm i zespołów zdalnych, które łączy w sobie zaawansowane zarządzanie zadaniami, planowanie, ustalanie harmonogramów, śledzenie czasu pracy, współpracę i fakturowanie. Oznacza to, że można śledzić cały okres realizacji projektu – od momentu utworzenia do otrzymania zapłaty – bez konieczności korzystania z kilku aplikacji i płacenia za nie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Paymo

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Wspieraj swoje treści dzięki wielokrotnie nagradzanym rozwiązaniom DAM, PIM, MRM (zarządzania zasobami marketingowymi) i zarządzaniu marką oraz usługom nieporównywalnym z innymi.
Widen, firma należąca do Acquia, została uznana przez użytkowników Capterra za dobrą wartość i łatwość użytkowania. Widen to firma zarządzająca zasobami cyfrowymi przedsiębiorstwa, zapewniająca centralne źródło prawdy dla treści produktów i aktywów marki. Obsługując przede wszystkim średnie i duże organizacje zatrudniające ponad 500 pracowników, Widens dostarcza rozwiązania w chmurze dla przedsiębiorstw DAM (zarządzania zasobami cyfrowymi) i PIM (zarządzanie informacjami o produkcie), obiegu dokumentów marketingowych oraz zarządzania marką, zapewniając kompleksowe doświadczenie wysokiej jakości oprogramowania i niezrównanej obsługi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Widen Collective

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Rozwiązanie do zarządzania pracą stworzone dla zespołów zdalnych w celu zwiększenia współpracy i produktywności. Zwiększenie terminowości realizacji projektów o 97%.
Easy Projects to doskonałe rozwiązanie do zarządzania pracą, stworzone z myślą o zespołach zdalnych w celu zwiększenia współpracy i produktywności. Uzyskaj widok z lotu ptaka na wszystkie postępy, łatwo komunikuj się z kolegami z zespołu za pomocą @mentions i twórz szczegółowe raporty dla kierownictwa wyższego szczebla – wszystko to w jednym wygodnym narzędziu. Zespoły korzystające z Easy Projects odnotowują skrócenie czasu trwania projektu o 30% i zmniejszenie stresu pracowników o 20%. Wypróbuj Easy Projects za darmo przez 90 dni i dowiedz się, dlaczego jest to preferowane rozwiązanie dla zespołów zdalnych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Easy Projects

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Zdalne zespoły pracują wspólnie, w sposób odpowiedzialny i produktywny z Front. Wykorzystaj automatyzację, zadania i szkice do efektywnej współpracy.
Zdalne zespoły pracują lepiej z Front. Z łatwością zarządzaj całą komunikacją w jednej skrzynce odbiorczej. Bezproblemowa współpraca w ramach zespołów i między nimi dzięki przypisywaniu wiadomości, komentarzom i wewnętrznemu udostępnianiu wersji roboczych. Dzięki Front zdalne zespoły pracują wspólnie, w sposób odpowiedzialny i produktywny. Nie ma potrzeby szkolenia zespołu w zakresie użycia nowego narzędzia. Front przypomina pocztę e-mail, więc można go szybko skonfigurować i łatwo rozpocząć pracę. Dowiedz się więcej na temat produktu: Front

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Scoro to najbardziej kompleksowe rozwiązanie do zarządzania projektami i pracą dla profesjonalnych i kreatywnych usług.
Firma Scoro umożliwia zespołowi zdalnemu wydajną pracę i zapewnia przejrzystość od zarządzania zadaniami, rozwiązań CRM, wyceny, finansów po raportowanie w czasie rzeczywistym. Zapisz się na 14-dniową bezpłatną wersję próbną, aby przekonać się samemu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Scoro

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Polska Produkt lokalny
Najbardziej zaawansowana i konfigurowalna platforma webinariów.
LiveWebinar to oparte na chmurze oprogramowanie do prowadzenia webinariów, które pomaga zarówno małym zespołom, jak i przedsiębiorstwom zarządzać webinarami i spotkaniami online. Dzięki niemu każdy zespół sprzedaży, HR czy marketingu może w prosty sposób organizować wydarzenia online dla swoich odbiorców. Jego funkcje sięgają od przesyłania strumieniowego na żywo, możliwości udostępniania ekranu i prezentacji, przez w pełni konfigurowalne opcje brandingu, po funkcje angażujące użytkowników, takie jak ankiety i sondaże, głosowanie czy Call To Action. LiveWebinar umożliwia również organizacjom analizowanie zaangażowania odbiorców. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveWebinar

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Aplikacja do współpracy zespołowej z bezpłatnym przechowywaniem danych, nieograniczoną liczbą wiadomości i użytkownikami.
Bądź w kontakcie podczas pracy zdalnej dzięki Pumble – bezpłatnej aplikacji do komunikacji zespołowej. Wysyłaj wiadomości bezpośrednio do współpracowników lub twórz publiczne lub prywatne kanały do dyskusji grupowych. Przeprowadź szybką indywidualną rozmowę głosową lub wideo i udostępnij ekran ze swoimi pomysłami. Pumble dostarcza wolne miejsce do przechowywania i nieograniczoną historię wiadomości, więc żadna rozmowa nie zostanie utracona. Przyznaj ograniczony dostęp zewnętrznym członkom z funkcją dostępu dla gości. Dowiedz się więcej o Pumble. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pumble

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Monitorowanie zdalnej obecności i śledzenia czasu pracy dla firm, zespołów i freelancerów.
Monitask umożliwia pracę zdalną, monitorowanie z zachowaniem efektywności i odpowiedzialności całego zespołu. Zaawansowane monitorowanie zrzutów ekranu i aktywności, a także funkcje śledzenia czasu pracy pozwalają zespołom zdalnym skupić się na wykonywanych zadaniach. To oprogramowanie jest wszechstronne, a jednocześnie lekkie, dzięki czemu jest proste i łatwe w użyciu. Menedżerowie mogą również uzyskać dostęp do pulpitu na dowolnym urządzeniu, aby obserwować pracę zespołu w dowolnym miejscu i czasie. Zarejestruj się w Monitask i już dziś zacznij oszczędzać czas i pieniądze. Dowiedz się więcej na temat produktu: Monitask

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Wydajne, jednoekranowa platforma do zarządzania posiedzeniami, która sprawia, że spotkania zdalne, hybrydowe i osobiste są bardziej skoncentrowane i angażujące.
Boardable to zaawansowane oprogramowanie do zarządzania posiedzeniami, które pomaga organizacjom zorientowanym na cele rozwijać się, niezależnie od tego, czy uczestnicy spotykają się osobiście, zdalnie, czy też w obu tych sytuacjach. Intuicyjny, jednoekranowy interfejs Boardable ułatwia organizowanie spotkań, tworzenie i udostępnianie planów, nagrywanie protokołów, podpisywanie dokumentów, przydzielanie zadań, głosowanie cyfrowe i wiele innych. Boardable sprawia, że spotkania są bardziej skoncentrowane, efektywne i angażujące, niezależnie od tego, gdzie znajdują się ich uczestnicy. Poznaj ofertę Boardable już dziś dzięki wersji demonstracyjnej na żywo lub bezpłatnej wersji próbnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Boardable

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Podnieś poziom swojej pracy zespołowej dzięki intuicyjnej tablicy cyfrowej stworzonej dla zespołów, aby mogły jak najlepiej współpracować.
Podnieś poziom swojej pracy zespołowej dzięki intuicyjnej tablicy cyfrowej stworzonej dla zespołów, aby mogły jak najlepiej współpracować. Dowiedz się więcej na temat produktu: Mural

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Lepsze spotkania z klientami online. Vectera to łatwy sposób na zaplanowanie spotkań i przeprowadzenie bezpiecznych spotkań wideo.
Vectera to łatwy sposób na poznanie klientów i współpracowników online. Zaplanuj spotkania i zorganizuj bezpieczne mitingi wideo dla maksymalnie czterech osób. Utwórz centra komunikacji dla wszystkich swoich klientów. Postaw na kreatywność dzięki tablicom, co-browsingowi i dodawaniu notatek do dokumentów. Rozpocznij za jednym kliknięciem, bez pobrań i bez frustracji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Vectera

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Weekdone to zaufane i innowacyjne oprogramowanie OKR od 2013 roku. Oprogramowanie OKR i coaching w celu zapewnienia kultury organizacyjnej opartej na wynikach.
Weekdone jest zaufanym liderem rynku i innowatorem w oprogramowaniu OKR (cele i kluczowe rezultaty) od 2013 roku, uwielbianym przez tysiące klientów – wie, co działa. Ustalenie OKR na poziomie firmy, działu, zespołu i osoby. Uzyskaj dostęp do wszystkiego kilkoma kliknięciami. Połącz OKR zespołów z celami firmy, aby zobaczyć całkowity postęp wszystkich zespołów. Utrzymuj OKR w centrum uwagi dzięki cotygodniowym wizytom kontrolnym i automatycznym raportom o postępach. Bezproblemowa integracja z narzędziami, których już używasz. Spersonalizowany coaching OKR dostosowany do firmy i branży. Dowiedz się więcej na temat produktu: Weekdone

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
EasyHire.me to platforma pozyskiwania talentów, łącząca wysoce zaawansowane i kompleksowe narzędzia do screeningu wideo, śledzenia kandydatów i publikowania ofert pracy.
EasyHire.me to zautomatyzowana platforma pozyskiwania talentów, która łączy wysoce zaawansowane i kompleksowe screeningi wideo (wideo na żywo, na żądanie, panelowe rozmowy rekrutacyjne, ustalanie harmonogramu, rozpoznawanie emocji w oparciu o SI) ze śledzeniem kandydatów, konfigurowalną tablicą ogłoszeń i analityką w celu przyspieszenia procesu rekrutacji przy użyciu najnowszych technologii SI i automatyzacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: EasyHire

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Zabezpiecz zdalny dostęp swojego zespołu do systemów biznesowych, aplikacji w chmurze, aktywów i zasobów w dziesięć minut. 14 dni bezpłatnej, pełnej wersji próbnej.
GoodAccess łączy ze sobą zdalnych pracowników, aplikacje, centra danych, chmury i biura w jedną bezpieczną sieć wirtualną w czasie krótszym niż dziesięć minut. Pozwól pracownikom pracować zdalnie z niezabezpieczonych hotspotów Wi-Fi bez obawy, że podmiot stron trzecich może łatwo monitorować ruch. GoodAccess tworzy strefę bezpiecznej sieci oddzieloną od Internetu. Powoduje to ukrycie systemów firmy i chroni je przed zagrożeniami związanymi z publicznym Internetem. Dowiedz się więcej na temat produktu: GoodAccess

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Skrzynka odbiorcza zespołu i narzędzie do czatu, które umożliwia zespołom prawdziwą współpracę w różnych kanałach komunikacji, wewnętrznej i zewnętrznej.
Skrzynka odbiorcza zespołu i narzędzie do czatu, które umożliwia zespołom prawdziwą współpracę w zakresie poczty e-mail, wiadomości SMS, WhatsApp, Twittera i innych kanałów komunikacji. Przeprojektowa liśmy skrzynkę odbiorczą z myślą o pierwszym doświadczeniu współpracy biznesowej. Dzięki Missive zespoły koncentrują się na rozwoju swojej działalności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Missive

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Zarządzanie pracą zdalną. Projektowanie internetowych aplikacji dla bazy danych lub korzystanie z gotowych rozwiązań w celu gromadzenia, udostępniania i zarządzania informacjami biznesowymi.
Internetowa platforma z bazą danych do zdalnego zarządzania pracą. Można zbudować unikalną aplikację internetowej bazy danych, która ułatwi pracę z danymi, uporządkuje i przechowa informacje wykorzystywane w codziennej pracy, a także stworzy łatwo dostępne źródło danych dla zespołu. System jest w pełni konfigurowalny: użytkownik może zarządzać danymi w dowolny sposób i modyfikować aplikację w dowolnym momencie. TeamDesk zapewnia nieograniczoną liczbę rekordów, nieograniczone przechowywanie danych, nieograniczoną pomoc techniczną, stabilne stawki i bezpłatną wersję próbną. Dowiedz się więcej na temat produktu: TeamDesk

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie
Polska Produkt lokalny
Teamdeck to kompletne rozwiązanie do zarządzania zasobami: ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów + śledzenie czasu pracy + zarządzanie urlopami.
Kompletne rozwiązanie do zarządzania zasobami dla firm, które chcą szybciej realizować projekty i utrzymywać zdrowy zespół: ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów + śledzenie czasu pracy + zarządzanie urlopami. Bez arkuszy kalkulacyjnych, bez ręcznego śledzenia, bez problemów. Już dziś rozpocznij siedmiodniową wersję próbną. Dowiedz się więcej na temat produktu: teamdeck

Funkcje

  • Czat na żywo
  • Wideokonferencje
  • Zarządzanie spotkaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zdalny dostęp/sterowanie