Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Platformy do wydarzeń wirtualnych

Platformy do wydarzeń wirtualnych umożliwiają kontynuowanie planów wydarzeń i konferencji z wykorzystaniem narzędzi streamingowych oraz oglądanie ich na wielu urządzeniach.

Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 25 w
Gotowe rozwiązanie dla wirtualnych czatów i wideokonferencji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Shindig
Shindig to gotowe rozwiązanie do prowadzenia imprez z wykorzystaniem czatu wideo. Technologia oparta na przeglądarce i aplikacja mobilna umożliwiają gospodarzowi przeprowadzenie prezentacji lub dyskusji panelowej przed wielotysięczną publicznością online. Gospodarze mogą dzielić scenę i rozmawiać twarzą w twarz z członkami publiczności przed całym spotkaniem lub prowadzić prywatne rozmowy wideo z uczestnikami. Członkowie publiczności mogą również nawiązywać kontakty, dyskutować i rozmawiać ze sobą na prywatnych czatach wideo, które sami inicjują. Dowiedz się więcej na temat produktu: Shindig

Funkcje

  • Rejestracja online
  • Generowanie leadów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Zarządzanie uczestnikami
  • Czat w czasie rzeczywistym
Polska Produkt lokalny
Stwórz dowolny typ wirtualnego wydarzenia z ClickMeeting. Prowadź spotkania, webinary oraz duże wydarzenia - wszystko za pomocą jednej platformy. Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickMeeting
Stwórz dowolny typ wirtualnego wydarzenia z ClickMeeting. Prowadź małe spotkania z zespołem lub lekcje z uczniami, webinary automatyczne, na żywo lub na żądanie, a także duże wydarzenia dla nawet 10 000 widzów - wszystko za pomocą jednej platformy. Korzystaj z interaktywnych funkcji, które pomogą Ci zaangażować uczestników i korzystnie wpłyną na współpracę. Wszystko to osiągniesz z poziomu przeglądarki, a także na urządzeniach mobilnych. Bez instalacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickMeeting

Funkcje

  • Rejestracja online
  • Generowanie leadów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Zarządzanie uczestnikami
  • Czat w czasie rzeczywistym
LineUpr to platforma dla aplikacji obsługujących wirtualne wydarzenia z przesyłaniem strumieniowym na żywo. Stwórz aplikację, aby promować swoje wydarzenie i kontaktować się z uczestnikami. Dowiedz się więcej na temat produktu: LineUpr
LineUpr to platforma do tworzenia aplikacji do obsługi wydarzeń wirtualnych na potrzeby konferencji, spotkań, szczytów i nie tylko. Oferuje możliwość ogłoszenia harmonogramu, prelegentów i osadzenia transmisji wideo na żywo. Uczestnicy mają możliwość interakcji za pomocą czatu i funkcji networkingowych z dowolnego miejsca. Za pomocą ankiet pozwala zebrać cenne dane o wydarzeniu, a ankiety na żywo angażują uczestników. LineUpr to narzędzie, z którego korzysta ponad 5000 klientów, od dużych przedsiębiorstw po lokalne stowarzyszenia non-profit. Odwiedź stronę internetową, aby zapoznać się z wersją demonstracyjną lub przetestować LineUpr. Dowiedz się więcej na temat produktu: LineUpr

Funkcje

  • Rejestracja online
  • Generowanie leadów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Zarządzanie uczestnikami
  • Czat w czasie rzeczywistym
Rozwiązanie do konferencji internetowych, które umożliwia prowadzenie interaktywnych spotkań online, wideokonferencji i organizowanie interesujących webinariów.
Zoho Meeting to solidne rozwiązanie dla konferencji internetowych, stworzone z myślą o spotkaniach online i webinariach. Jest ono w pełni oparte na przeglądarce, dlatego uczestnicy nie muszą pobierać żadnych aplikacji, aby wziąć udział w spotkaniu lub webinarium. Miej zawsze pod ręką spotkania dzięki wtyczce komputerowej oferowanej dla systemów Windows, Linux i Mac, aplikacji iOS, aplikacji Android, rozszerzeniu Google Chrome, Firefox, osadzonemu widżetowi i integracji z kalendarzami. Wbudowana rejestracja na webinarium, ankiety, QA (pytania i odpowiedzi), umożliwianie rozmów, nagrywanie, dogłębna analiza itp. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Meeting

Funkcje

  • Rejestracja online
  • Generowanie leadów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Zarządzanie uczestnikami
  • Czat w czasie rzeczywistym
Livestorm to kompleksowa platforma angażowania wideo, która umożliwia łączenie, angażowanie i rejestrowanie użytecznych informacji w jednym miejscu.
Livestorm umożliwia wydajne, ale bezbolesne wideokonferencje w skali. Kompleksowa platforma angażowania wideo umożliwia organizacjom tworzenie profesjonalnych prezentacji wideo, którymi można łatwo zarządzać w jednym miejscu. Jest to platforma oparta na przeglądarce, która nie wymaga pobierania ani konfiguracji. Możesz użyć Livestorm dla spotkań lub wydarzeń na żądanie, na żywo lub wcześniej nagranych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Livestorm

Funkcje

  • Rejestracja online
  • Generowanie leadów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Zarządzanie uczestnikami
  • Czat w czasie rzeczywistym
BigMarker to w pełni konfigurowalna platforma do wydarzeń wirtualnych i hybrydowych, która łączy doświadczenia wideo z doświadczeniami interaktywnymi.
BigMarker to w pełni konfigurowalna platforma do wydarzeń wirtualnych i hybrydowych, która łączy zaawansowaną technologię wideo z solidnymi możliwościami marketingowymi i interaktywnymi w celu tworzenia wyjątkowych imprez marki. Dowiedz się więcej na temat produktu: BigMarker

Funkcje

  • Rejestracja online
  • Generowanie leadów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Zarządzanie uczestnikami
  • Czat w czasie rzeczywistym
Twórz wciągające doświadczenia przy pomocy Airmeet i łącz swoich globalnych odbiorców. Zwiększaj zaangażowanie i poprawiaj wskaźnik ROI wydarzeń.
Zmień sposób, w jaki organizujesz wirtualne wydarzenia, dzięki Airmeet. Ożyw swoją markę dzięki wciągającym doświadczeniom, takim jak przestrzeń recepcyjna, wirtualne stoiska i salony społecznościowe oraz uzyskuj użyteczne informacje dzięki analityce. Dzięki Airmeet możesz skalować do 100 tys. uczestników i korzystać z integracji Zapier, HubSpot, Eventbrite i Mailchimp, aby przyspieszyć realizację. Ponad 2500 marek, takich jak Walmart, Volvo, Accenture, HackerRank, Uniwersytet w Toronto, powierzyło Airmeet swoje wydarzenia. Dowiedz się więcej na temat produktu: Airmeet

Funkcje

  • Rejestracja online
  • Generowanie leadów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Zarządzanie uczestnikami
  • Czat w czasie rzeczywistym
Łatwe przesyłanie strumieniowe na żywo, wirtualne stoiska wystawowe, interaktywna sieć, sesje dyskusyjne, rejestracja, sondaże i ankietowanie na czacie.
Potężna, ale przystępna cenowo, wirtualna platforma do organizowania wydarzeń z całodobowym wsparciem klienta. Platforma oferuje rozbudowane funkcje hostingu wydarzeń wirtualnych, w tym sprzedaż biletów, przesyłanie strumieniowe na żywo, ankiety na czacie na żywo, wirtualne stoiska wystawowe, sesje seminaryjne, sieci zasilane przez sztuczną inteligencję, gamifikację i wiele innych. Niezależnie od tego, czy organizujesz wydarzenie dla 100 osób, czy ponad 100 000 osób, dzięki Accelevents możesz stworzyć wirtualne doświadczenie, które uczestnicy zapamiętają. Dowiedz się więcej na temat produktu: Accelevents

Funkcje

  • Rejestracja online
  • Generowanie leadów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Zarządzanie uczestnikami
  • Czat w czasie rzeczywistym
Hubilo to platforma do organizacji wirtualnych wydarzeń, której zaufali najlepsi specjaliści i przedsiębiorstwa na świecie.
Hubilo to wirtualna i hybrydowa platforma do obsługi wydarzeń, stworzona z myślą o zaangażowaniu i doskonałości wydarzeń. Misją Hubilo jest zwiększanie zaangażowania — przede wszystkim — osiąganie lepszych wyników biznesowych. Zaangażowanie w działania na rzecz marki, w połączeniu z aktywnym i pełnoetatowym zespołem ds. sukcesu klientów, gwarantuje, że każde wydarzenie odbywa się na platformie Hubilo. " Dowiedz się więcej na temat produktu: Hubilo

Funkcje

  • Rejestracja online
  • Generowanie leadów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Zarządzanie uczestnikami
  • Czat w czasie rzeczywistym
GoBrunch to wszechstronna platforma wirtualnych wydarzeń z unikalnym interfejsem, który stymuluje pozytywne zaangażowanie uczestników. Brak instalacji.
GoBrunch to wszechstronna platforma wirtualnych wydarzeń z unikalnym interfejsem, który zwiększa zaangażowanie uczestników. Nie wymaga instalacji. Utwórz webinar lub wirtualne wydarzenie, włącz kamerę, udostępnij ekran lub wideo, transmituj innych prezenterów i nagrywaj. Podobnie jak podczas wydarzenie na żywo, może być jednocześnie wiele sal z różnymi moderatorami przypisanymi do każdej sesji. Zacznij korzystać, a Twoje wydarzenia będą ciekawsze i bardziej interaktywne. Dowiedz się więcej na temat produktu: GoBrunch

Funkcje

  • Rejestracja online
  • Generowanie leadów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Zarządzanie uczestnikami
  • Czat w czasie rzeczywistym
Organizuj godne zapamiętania wydarzenia wirtualne, hybrydowe i osobiste.
Idealny partner do organizowania wydarzeń wirtualnych, hybrydowych i osobistych. Get Digital oferuje platformę, która tworzy wydarzenia do zapamiętania. Dzięki licznym funkcjom tworzenia sieci, możliwościom interakcji oraz opcji personalizacji wyglądu platformy, nie jest to przeciętna platforma do organizacji wydarzeń w trybie online. Dowiedz się więcej na temat produktu: Let's Get Digital

Funkcje

  • Rejestracja online
  • Generowanie leadów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Zarządzanie uczestnikami
  • Czat w czasie rzeczywistym
Highered cieszy się zaufaniem ponad 700 szkół w 91 krajach i jest wykorzystywany przez pracodawców we wszystkich branżach do organizowania wydarzeń wirtualnych.
Highered Virtual Events to oparta na chmurze platforma umożliwiająca pracodawcom i szkołom organizowanie wirtualnych wydarzeń związanych z karierą i webinariów. Zaufało jej ponad 700 szkół w 91 krajach i korzystało z nich światowi liderzy rynku we wszystkich branżach. Najczęściej wykorzystywana platforma wirtualnych wydarzeń w sektorze szkolnictwa wyższego. Oferujemy wszystkie potrzebne funkcje, w tym elastyczną konfigurację, czat tekstowy i wideo, wsparcie na żywo, analitykę i raporty oraz promocję wydarzeń. Organizuj wirtualne wydarzenia tam, gdzie są odbiorcy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Highered

Funkcje

  • Rejestracja online
  • Generowanie leadów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Zarządzanie uczestnikami
  • Czat w czasie rzeczywistym
Podziel się swoją pasją z globalną publicznością. Poznaj kompleksową platformę, która ożywi wirtualne i osobiste wydarzenia.
Dzięki HeySummit pasja użytkownika jest w centrum uwagi. Poznaj kompleksową platformę, która ożywi wirtualne, hybrydowe i osobiste wydarzenia. Nadszedł czas, aby powiększyć grono odbiorców i zarabiać na swojej pasji. Na duże, małe i średnie wydarzenia. Organizujesz jednorazowe webinarium, comiesięczny czat przy kominku lub wielodniową imprezę z wieloma prelegentami? Wszystkie wydarzenia znajdą miejsce w organizacji dzięki HeySummit. Potężna platforma typu „wszystko w jednym” obsługuje spotkania o dowolnej wielkości, częstotliwości i złożoności. Dowiedz się więcej na temat produktu: HeySummit

Funkcje

  • Rejestracja online
  • Generowanie leadów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Zarządzanie uczestnikami
  • Czat w czasie rzeczywistym
WP Event Manager to lekka, skalowalna i w pełni funkcjonalna wtyczka do zarządzania wydarzeniami, która umożliwia dodanie funkcji tworzenia list wydarzeń do witryny WordPress. Shortcode zawiera listę wszystkich wydarzeń, może działać z każdym motywem i jest naprawdę łatwy do skonfigurowania i dostosowania. Na stronach ustawień można wybrać sposób wyświetlania wydarzenia. Dowiedz się więcej na temat produktu: WP Event Manager

Funkcje

  • Rejestracja online
  • Generowanie leadów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Zarządzanie uczestnikami
  • Czat w czasie rzeczywistym
Platforma wspierania poparcia i zaangażowania pracowników z takimi funkcjami, jak zweryfikowane udostępnianie na portalach społecznościowych, ankiety, głosowania, ogłoszenia i inne.
Wzmocnienie sprzedaży, rekrutacji, budowania marki i ogólnej obecności w sieci poprzez aktywne zaangażowanie najcenniejszego zasobu marketingowego: pracownicy, partnerzy i wszyscy inni, którzy mogą zaręczyć za właściciela firmy. Wnikliwe informacje i zaufana sieć ambasadorów pozwalają dotrzeć do właściwych odbiorców w opłacalny sposób. Ambassify rozwija się wraz z organizacją i jej ambicjami. Ustalenie niskiego progu początkowego ułatwia przyjęcie i dojście do pełnej mocy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ambassify

Funkcje

  • Rejestracja online
  • Generowanie leadów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Zarządzanie uczestnikami
  • Czat w czasie rzeczywistym
Deal Room Events to zaawansowana platforma do zarządzania wydarzeniami, wsparta unikalnymi funkcjami w zakresie networkingu. Dedykowana do obsługi wydarzeń wirtualnych, hybrydowych i osobistych.
Deal Room to zaawansowana platforma do zarządzania wydarzeniami, zaprojektowana do organizowania atrakcyjnych wydarzeń bezpośrednich, wirtualnych i hybrydowych dzięki wszechstronnym funkcjom sieciowym. Spotkania indywidualne, zaangażowanie uczestników dzięki wstępnej rezerwacji, skuteczny networking przez dopasowywanie. Skanowanie plakietek z kodem QR i drukowanie. Przechwytywanie leadów za pomocą kompleksowego narzędzia analitycznego. Integracja z systemem Ticketingu i Streamingu. Prawdziwe wsparcie klienta dzięki dedykowanemu zespołowi ds. sukcesu. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.dealroomevents.com. Dowiedz się więcej na temat produktu: Deal Room Events

Funkcje

  • Rejestracja online
  • Generowanie leadów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Zarządzanie uczestnikami
  • Czat w czasie rzeczywistym
Wszechstronny zestaw oprogramowania konferencyjnego, który pomaga firmom zorganizować ich środowisko komunikacyjne
Digital Samba łączy wydarzenia wirtualne z funkcjonalnością i obecnością wydarzeń osobistych. Dzięki przemyślanym funkcjom, takim jak rejestracja, interaktywne narzędzia działające w czasie rzeczywistym, e-mail marketing, white-labelling i ankiety, naturalna atmosfera wydarzenia intuicyjnie rozwija się sama. Utrwalaj spontaniczne momenty swoich wirtualnych wydarzeń dzięki automatycznemu nagrywaniu wydarzeń na żywo, dzięki czemu nigdy nie będziesz musiał mówić „Pamiętasz tamten raz?”, bez możliwości pokazania go za pomocą Digital Samba. Dowiedz się więcej na temat produktu: Digital Samba

Funkcje

  • Rejestracja online
  • Generowanie leadów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Zarządzanie uczestnikami
  • Czat w czasie rzeczywistym
Eventmix to łatwa w użyciu platforma do organizacji wydarzeń wirtualnych i hybrydowych, która umożliwia organizatorom prowadzenie wydarzeń z poziomu własnej strony internetowej w ciągu kilku minut.
Eventmix to łatwa w użyciu platforma do organizacji wydarzeń wirtualnych i hybrydowych, która umożliwia organizatorom prowadzenie wydarzeń z poziomu własnej strony internetowej w ciągu kilku minut. Eventmix zapewnia użytkownikom wszystkie narzędzia, których potrzebują, aby nie tylko z łatwością prowadzić i zarabiać na swoich wydarzeniach, ale także utrzymywać zaangażowanie swoich odbiorców dzięki dedykowanym obszarom sieci i zaangażowania, które są w pełni konfigurowalne. Dowiedz się więcej na temat produktu: Eventmix

Funkcje

  • Rejestracja online
  • Generowanie leadów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Zarządzanie uczestnikami
  • Czat w czasie rzeczywistym
SpotMe to rozwiązanie do organizowania wirtualnych wydarzeń dostosowane do potrzeb firm, które chcą organizować wydarzenia o wysokim poziomie kontaktu.
SpotMe to rozwiązanie do wirtualnego angażowania się w wydarzenia, dostosowane do potrzeb firm, które chcą organizować wydarzenia o wysokim poziomie kontaktu. Dostępne są wszystkie narzędzia do zarządzania wydarzeniami, produkcji wideo i tworzenia aplikacji, dostępne bezpośrednio z przeglądarki. Rozwiązanie to nadaje się zarówno do prostych webinariów, jak i zaawansowanych wydarzeń o wysokiej wartości produkcyjnej. Forrester i G2 twierdzą, że SpotMe jest liderem ze względu na duże możliwości zaangażowania oraz głębokie dostosowanie i elastyczność. Dowiedz się więcej na temat produktu: SpotMe

Funkcje

  • Rejestracja online
  • Generowanie leadów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Zarządzanie uczestnikami
  • Czat w czasie rzeczywistym
Rozwiązanie do przesyłania strumieniowego na żywo dla wydarzeń, które umożliwiają zespołom ds. multimediów edytowanie i dystrybucję filmów.
Platforma przesyłania strumieniowego na żywo dla Twojego wirtualnego wydarzenia. Przepływ treści umożliwia zespołom medialnym edytowanie i rozpowszechnianie filmów, analizowanie i wizualizację odbiorców. Dowiedz się więcej na temat produktu: Contentflow

Funkcje

  • Rejestracja online
  • Generowanie leadów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Zarządzanie uczestnikami
  • Czat w czasie rzeczywistym
Hybrydowe i samodzielne wydarzenia wirtualne, w tym sesje na żywo i symulowane sesje na żywo, wystawcy, opcje sponsorskie, pełne wsparcie, bezpieczne
Hybrydowe i samodzielne wydarzenia wirtualne, które obejmują sesje na żywo i symulowane sesje na żywo, sesje na żądanie, stoiska wystawców, opcje interaktywnego czatu i gamifikację. Zapewnione jest pełne wsparcie dla uczestników i organizatorów pokazów. Obsługiwane są wydarzenia płatne i bezpłatne, a także wydarzenia typu freemium. Zawiera unikalne w branży opcje sponsoringu, które pomagają w zarabianiu na wydarzeniach. Dostępne są pakiety jedno- i wielowydarzeniowe. Unikalne opcje dostosowywania, skalowalność i bezpieczeństwo Dowiedz się więcej na temat produktu: vConferenceOnline

Funkcje

  • Rejestracja online
  • Generowanie leadów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Zarządzanie uczestnikami
  • Czat w czasie rzeczywistym
Swapcard to łatwa w użyciu platforma do zarządzania wydarzeniami i społecznością zaprojektowana w celu tworzenia ważnych więzi.
Partner, który sprawi, że organizacja wydarzeń będzie łatwa i bezstresowa. Poznaj Swapcard — oparte na sztucznej inteligencji rozwiązanie, które pomaga zwiększyć przychody z wydarzeń, wystaw i sponsoringu. Swapcard oszczędza czas zespołom i przekształca jednorazowe wydarzenia w całoroczne doświadczenia społeczności, dzięki którym odbiorcy będą wracać po więcej. Twórz interesujące i niezapomniane wydarzenia, które pokochają uczestnicy. Więcej informacji i wersja demonstracyjna dostępne są na stronie swapcard.com. Dowiedz się więcej na temat produktu: Swapcard

Funkcje

  • Rejestracja online
  • Generowanie leadów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Zarządzanie uczestnikami
  • Czat w czasie rzeczywistym
Hubb zmienia sposób, w jaki ludzie doświadczają wydarzeń. Stworzony przez profesjonalistów z branży eventowej i przeznaczony dla takich profesjonalistów. Hubb oferuje wciągającą, znaczącą technologię cyfrową
Hubb zmienia sposób, w jaki ludzie doświadczają wydarzeń. Platforma Hubb umożliwia organizowanie wydarzeń wirtualnych, na miejscu i hybrydowych dzięki potężnym narzędziom angażowania uczestników, które ożywiają marki. Hubb obsługuje wiele największych na świecie konferencji. Hubb został stworzony przez weteranów zarządzających wydarzeniami dla profesjonalistów, dzięki czemu zapewnia bezprecedensową kontrolę i elastyczność. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hubb

Funkcje

  • Rejestracja online
  • Generowanie leadów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Zarządzanie uczestnikami
  • Czat w czasie rzeczywistym
Spraw, aby Twoje wirtualne wydarzenie stało się sukcesem
EventsWallet to łatwa w użyciu platforma do organizacji wydarzeń wirtualnych i hybrydowych. Twórz nieograniczoną liczbę transmisji strumieniowych na żywo, sesji, hal wystawowych, wirtualnych stoisk wystawców oraz profili sponsorów. Utrzymaj zainteresowanie uczestników dzięki powiadomieniom na stronie internetowej i powiadomieniom push w aplikacji, rozmowom wideo i tekstowym, chatom, a także spotkaniom online i offline. Zapewnij sponsorom i wystawcom zaawansowane narzędzia promocyjne i komunikacyjne, które pomogą im przyciągnąć więcej klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: EventsWallet

Funkcje

  • Rejestracja online
  • Generowanie leadów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Zarządzanie uczestnikami
  • Czat w czasie rzeczywistym
ConveneAGM to rozwiązanie umożliwiające przeprowadzenie wirtualnego lub hybrydowego zgromadzenia akcjonariuszy zgodnie z obowiązującymi wytycznymi.
ConveneAGM to kompleksowe rozwiązanie konferencyjne typu eAGM (elektroniczne doroczne walne zgromadzenie) przeznaczone do prowadzenia interesujących wirtualnych lub hybrydowych spotkań akcjonariuszy. Organizacje mogą organizować transmisje z AGM w czasie rzeczywistym, podczas których akcjonariusze mogą się rejestrować, głosować nad uchwałami, wysyłać formularze pełnomocnictw i uczestniczyć w pytaniach i odpowiedziach na żywo. Usprawnia to proces i wymagania związane z AGM, tworząc uniwersalną platformę, która pomaga sekretarzom, kontrolerom i rejestratorom akcji. ConveneAGM został opracowany przez firmę Azeus, która posiada poziom 5 CMMI i jest ekspertem w dziedzinie efektywności procesów. Dowiedz się więcej na temat produktu: ConveneAGM

Funkcje

  • Rejestracja online
  • Generowanie leadów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Zarządzanie uczestnikami
  • Czat w czasie rzeczywistym