Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Oprogramowanie dla centrum kontaktowego

Oprogramowanie dla centrum kontaktowego pozwala zautomatyzować i ustandaryzować proces odbierania próśb klientów i reagowania na nie w różnych kanałach komunikacyjnych.

Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 30 w
Zacznij za darmo z LiveAgent i zapewnij doskonałą obsługę klienta za pomocą najlepszego rozwiązania help desk dla firm każdej wielkości. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveAgent
LiveAgent to oparte na chmurze oprogramowanie Contact Center z ponad 200 kompatybilnymi integracjami. Usprawnij wszystkie kanały contact center i zarządzaj nimi z poziomu jednej wspólnej firmowej skrzynki odbiorczej. Korzystaj z integracji z mediami społecznościowymi, nieograniczonej historii przeglądania zgłoszeń, nagrań rozmów, hybrydowych strumieni zgłoszeń i wielu innych funkcji. Firmy takie jak BMW, Yamaha, Huawei, Orange czy Forbesfone korzystają z LiveAgent, aby zaimponować 150 milionom użytkowników końcowych na całym świecie. Zacznij od 14-dniowej bezpłatnej wersji próbnej, bez karty kredytowej, bez umów. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveAgent

Funkcje

  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Interfejs agenta
  • Bot czatowy
Squaretalk to wszechstronna platforma komunikacji w chmurze, która umożliwia zespołom sprzedaży i wsparcia skuteczną pracę z dowolnego miejsca. Dowiedz się więcej na temat produktu: Squaretalk
Squaretalk to wszechstronna i bezpieczna platforma centrum obsługi klienta w chmurze z prostymi automatyzacjami i integracjami. Tak proste, że masz czas na inne obszary swojej firmy. Przystępna cenowo, skalowalna i łatwa w obsłudze usługa CPaaS zapewni zespołom ds. sprzedaży i wsparcia zaawansowane narzędzia, umożliwiające efektywną pracę z dowolnego miejsca i za pośrednictwem kanałów preferowanych przez klientów. Bezproblemowe łączenie wszystkich ulubionych narzędzi, takich jak Zoho, Salesforce lub innych popularnych rozwiązań CRM, dzięki natywnym integracjom lub niestandardowym interfejsom API. Dowiedz się więcej na temat produktu: Squaretalk

Funkcje

  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Interfejs agenta
  • Bot czatowy
Łatwe w użyciu, w pełni funkcjonalne oprogramowanie Outbound Call Center w chmurze z wieloma zaawansowanymi funkcjami, bez miesięcznych opłat za konfigurację i agenta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Dialfire
Łatwe w użyciu oprogramowanie Outbound Call Center z wydajnym predykcyjnym dialerem w chmurze. Wysoce niezawodny i bezpieczny. Zwiększenie produktywności dzięki konfigurowalnym formularzom, wieloetapowym kampaniom z zautomatyzowanymi przepływami pracy, mieszanym rozmowom przychodzącym, personalizowanej analityce w czasie rzeczywistym, monitorowaniu i nagrywaniu rozmów. Integracja z istniejącym oprogramowaniem za pomocą interfejsu REST API. Obsługa outsourcingu dla podwykonawców call center. Rozwiązanie przeznaczone dla rozproszonych biur. Opłata tylko za korzystanie. Brak kosztów instalacji, brak opłaty za miejsce dla agenta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Dialfire

Funkcje

  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Interfejs agenta
  • Bot czatowy
Zendesk zapewnia kompletne rozwiązanie do obsługi klienta, które jest łatwe w użyciu i skalowane wraz z firmą.
Zendesk Suite to rozwiązanie do obsługi klienta, które jest łatwe w użyciu i skaluje się wraz z firmą. Średnio firmy korzystające z Zendesk zwiększają zadowolenie klientów o 25%, a wydajność agentów o 30% — w dowolnej skali. Interakcje z klientami działają w jednym interfejsie z funkcjami takimi jak widżety internetowe, wstępnie zdefiniowane odpowiedzi na zgłoszenia i inne. Przygotuj się i uruchom szybko. Pakiet Zendesk Suite obejmuje systemy zgłoszeniowe, Centrum pomocy, Forum społeczności, Wiadomości, Mów, Eksploruj i Rozmowy Sunshine. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zendesk Suite

Funkcje

  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Interfejs agenta
  • Bot czatowy
Zoho Desk pomaga firmom ujednolicić komunikację z klientami przez telefon, e-mail, czat na żywo, SMS, media społecznościowe i komunikatory.
Zoho Desk to oparte na chmurze oprogramowanie contact center, które umożliwia zarządzanie komunikacją z klientami z dowolnego miejsca, na dowolnym urządzeniu i za pośrednictwem dowolnego kanału przez internet. Pomaga firmom ujednolicić komunikację z klientami przez telefon, SMS, e-mail, czat na żywo, media społecznościowe i komunikatory na jednej platformie. Konsolidując interakcje z klientami, firmy mogą budować trwałe relacje z nimi i znacznie zmniejszyć koszty ogólne. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Desk

Funkcje

  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Interfejs agenta
  • Bot czatowy
Wysokiej klasy rozwiązanie zaprojektowane z myślą o efektywnej współpracy, komunikacji, portalach społecznościowych oraz zarządzaniu przepływami pracy i wiedzą.
Bitrix24 to przestrzeń robocza online dla małych, średnich, dużych firm. Oferuje 35+ zintegrowanych narzędzi, w tym CRM, zadania, tablicę Kanban, Wykres Gantta, czaty, połączenia, przechowywanie plików, automatyzację Workflow i nie tylko! Dzięki Bitrix24 nie będziesz potrzebował różnych rozwiązań SaaS. Uzyskasz wszystko w jednym pakiecie — według stawki ryczałtowej. Bitrix24 to jedno z najpopularniejszych rozwiązań biznesowych, z którego korzysta ponad 12 mln użytkowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Interfejs agenta
  • Bot czatowy
Jedna z najpopularniejszych na świecie platform obsługi klienta zapewnia każdemu pracownikowi serwisu innowacyjne narzędzia i ujednolicone dane.
Zapewnij doskonałą obsługę i elastyczne doświadczenie agenta, z dowolnego miejsca. Zapewnij agentom całościowy wgląd w każdego klienta, niezależnie od tego, czy znajdują się w centrum kontaktu, czy pracują zdalnie. Skaluj i optymalizuj usługi, wykorzystując sztuczną inteligencję i integrując popularne kanały wsparcia – takie jak telefon, wiadomości i czat – bezpośrednio w przestrzeni roboczej agenta. Szybciej rozwiązuj sprawy, łącząc zautomatyzowane procesy z łatwym dostępem do pełnych szczegółów, kontekstu i historii każdego przypadku interakcji z klientem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Salesforce Service Cloud

Funkcje

  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Interfejs agenta
  • Bot czatowy
Userlike to pierwsze i jedyne oprogramowanie do chatu na żywo, które pomaga Twojej firmie zdobywać klientów i dbać o nich poprzez kanały komunikacyjne.
Rozwiązanie to łączy chat internetowy z wiadomościami mobilnymi. Wybierz lepszą metodę komunikacji z klientami. Dla Twoich klientów, agentów wsparcia, przedstawicieli handlowych i kierowników. Czatuj z klientami za pośrednictwem swojej strony internetowej, komunikatorów Facebook Messenger, WhatsApp i Telegram oraz SMS-ów. Połącz swój chatbot i zautomatyzuj elementy interakcji z klientami. Stworzony i mający siedzibę w Niemczech. Dzięki Userlike dane Twoje i Twoich klientów są bezpieczne dzięki rozwiązaniu komunikacyjnemu zgodnemu w 100% z RODO. Dowiedz się więcej na temat produktu: Userlike

Funkcje

  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Interfejs agenta
  • Bot czatowy
Agile CRM to kompletny pakiet funkcji sprzedażowych, marketingowych i usługowych zaprojektowany, aby umożliwić małym i średnim przedsiębiorstwom sprzedaż i wprowadzanie na rynek, tak jak to robią wielkie przedsiębiorstwa z listy Fortune 500.
Agile CRM to uniwersalne rozwiązanie CRM z automatyzacją sprzedaży, marketingu i usług na jednej platformie. Posiada funkcję śledzenia sprzedaży, zarządzania kontaktami, automatyzacji marketingu, analityki internetowej, dwustronnej poczty e-mail, telefonii i pomocy technicznej z prostym, przejrzystym i nowoczesnym interfejsem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Agile CRM

Funkcje

  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Interfejs agenta
  • Bot czatowy
CloudTalk to oparty na chmurze system telefoniczny dla zespołów wsparcia i sprzedaży. Dzięki oferowanym rozwiązaniom rozmowy telefoniczne są łatwe i przyjemne. Pobierz bezpłatną wersję próbną już dziś.
CloudTalk to chmurowe centrum kontaktowe stworzone dla nowoczesnych firm. Ponad 2500 firm – w tym DHL, Yves Rocher i Glovo – polega na CloudTalk ze względu na doskonałą jakość połączeń i niezrównany zakres funkcji. Ułatwia pracę zespołom sprzedaży i wsparcia klienta dzięki ponad 70 zaawansowanym funkcjom dzwonienia oraz łatwym w konfiguracji integracjom z istniejącymi systemami Helpdesk, rozwiązaniami CRM i e-commerce. Jest to dobry system telefoniczny dla średnich firm, które chcą się rozwijać. 14-dniowa wersja próbna, całkowicie bezpłatnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: CloudTalk

Funkcje

  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Interfejs agenta
  • Bot czatowy
Front to centrum komunikacji, które pomaga firmom utrzymać ludzki kontakt w każdej interakcji.
Tak, możesz zwiększać skalę, a jednocześnie pozostać człowiekiem. Front to centrum komunikacji z klientami, które łączy prostotę skrzynki odbiorczej e-mail z automatyzacją i informacjami rozwiązania CRM. Front ułatwia zespołom szybsze wysyłanie trafnych odpowiedzi i utrzymanie porządku w wiadomościach z różnych kanałów przy zapewnieniu osobistego kontaktu. Wraz ze zmieniającymi się potrzebami zmieniają się też elastyczne przepływy pracy we Front. Zespoły liczące pięć lub 5000 osób korzystają z Front do skalowania komunikacji bez kompromisów w zakresie jakości i wydajności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Front

Funkcje

  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Interfejs agenta
  • Bot czatowy
Genesys Cloud CX upraszcza relacje z klientami. Platforma łączy telefon, e-mail i czat w jednym narzędziu, aby lepiej dotrzeć do klienta.
Platforma Genesys Cloud CX to kompleksowe rozwiązanie nowej generacji do obsługi centrum kontaktowego w chmurze, które pomaga zarządzać i rozumieć wielokanałowe interakcje w ramach płynnej ścieżki klienta. Daj swoim pracownikom jedno narzędzie do obsługi całej komunikacji – głosowej, czatu, e-mailowej, tekstowej i nie tylko. Intuicyjny interfejs ułatwia obsługę agentom, kierownikom i administratorom IT. Dzięki wprowadzanym co tydzień funkcjom wyprzedzisz obecne i przyszłe oczekiwania klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Genesys Cloud CX

Funkcje

  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Interfejs agenta
  • Bot czatowy
Rozwiązanie CRM Creatio pomaga nowoczesnym firmom usprawnić przepływy pracy sprzedaży, marketingu i obsługi klienta bez użycia kodu i maksymalnej swobody.
Rozwiązanie CRM Creatio to pakiet wysokiej klasy produktów do marketingu, sprzedaży i automatyzacji usług bez użycia kodu, który automatyzuje całą podróż klienta z maksymalnym stopniem swobody. •Marketing Creatio — gotowa do użycia, bezkodowa platforma do automatyzacji kampanii marketingowych i przepływów pracy związanych z zarządzaniem leadami •Sales Creatio — kompleksowa, bezkodowa platforma do automatyzacji procesów sprzedaży dowolnego typu •Service Creatio — wielokanałowa platforma do automatyzacji procesów roboczych związanych z obsługą klienta o dowolnej złożoności Dowiedz się więcej na temat produktu: Creatio CRM

Funkcje

  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Interfejs agenta
  • Bot czatowy
Voiptime Call Center pozwala zautomatyzować obsługę wszystkich typów połączeń - połączenia przychodzące, masowe połączenia wychodzące (Predictive, Power, Preview)
Voiptime Call Center pozwala zautomatyzować obsługę wszystkich typów połączeń - połączenia przychodzące, masowe połączenia wychodzące (Predictive (predykcyjny), Power (progresywny), Preview (z podglądem)), połączenia automatyczne bez udziału operatora, menu IVR o dowolnej złożoności, przetwarzanie poczty elektronicznej, skrypty rozmów i inne. Monitorowanie online pracy operatorów (w tym także zdalnych), łatwa skalowalność i elastyczność ustawień pozwolą stworzyć efektywne contact center dla każdego obszaru działalności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Voiptime Cloud

Funkcje

  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Interfejs agenta
  • Bot czatowy
Sprinklr to platforma oprogramowania klasy korporacyjnej stworzona do zarządzania doświadczeniami klientów na dużą skalę.
Misją Sprinklr jest pomaganie najbardziej lubianym markom na świecie w tworzeniu szczęśliwszych klientów. Firma robi to za pomocą pierwszej na świecie platformy CXM (zarządzanie doświadczeniem klienta), która umożliwia indywidualne, ludzkie połączenia na dużą skalę w ponad 25 różnych kanałach komunikacji, takich jak Twitter, Facebook i Instagram. Firma Sprinklr z siedzibą w Nowym Jorku, zatrudniająca 1400 pracowników w 22 biurach, współpracuje z ponad 1200 najcenniejszymi markami na świecie, w tym McDonald's, Nike i Microsoft. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sprinklr

Funkcje

  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Interfejs agenta
  • Bot czatowy
Zwiększ poziom obsługi klienta za pomocą oprogramowania call center w chmurze. Call Center Studio umożliwia obsługę klientów w dowolnym miejscu.
Zwiększ poziom obsługi klienta za pomocą oprogramowania centrum kontaktowego w chmurze. Prowadzenie efektywnej działalności jest ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Call Center Studio oferuje oparte na chmurze oprogramowanie centrum kontaktowego, które umożliwia obsługę klientów z dowolnego miejsca. Dzięki intuicyjnemu interfejsowi można łatwo skonfigurować i przeszkolić agentów w ciągu kilku minut. Słuchaj nagrań, korzystaj z narzędzi sztucznej inteligencji w celu ulepszenia CX (doświadczenie klienta). Dzięki wydajnemu raportowaniu i responsywnej obsłudze klienta możesz uzyskać całodobowe wsparcie od specjalnego zespołu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Call Center Studio

Funkcje

  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Interfejs agenta
  • Bot czatowy
Wirtualny Ringostat PBX zawiera wszystko, czego potrzebujesz, aby zapewnić niezawodne połączenie dla każdej wielkości firmy i jej potrzeb.
Ringostat Virtual PBX zapewnia więcej miejsca na pełną koncentrację na firmie, optymalizację przepływów pracy i maksymalizację potencjału biznesowego. Segmentacja połączeń, kolejka połączeń, system IVR (interaktywne odpowiedzi głosowe), anty-spam, poczta głosowa, automatyczne nagrywanie rozmów i raporty dla dowolnych potrzeb biznesowych. Ringostat Virtual PBX dostępny z całego świata. Wszystko, czego potrzebujesz, to przeglądarka internetowa i zestaw słuchawkowy. Możesz wykonać pierwsze połączenia. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ringostat

Funkcje

  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Interfejs agenta
  • Bot czatowy
Rozwiązania API i SDK nowej generacji do obsługi materiałów wideo i audio w celu zwiększenia komfortu korzystania z Internetu.
Firma iotum, jeden z liderów w dziedzinie rozwiązań wideo i audio, jest zaangażowana w tworzenie najnowocześniejszych produktów i usług, które usprawniają zdalną współpracę i komunikację dla organizacji dowolnej wielkości, w dowolnym miejscu na świecie. Platforma iotum powstała, aby ułatwić integrację z istniejącymi rozwiązaniami, od edukacji, przez zdrowie, po gry. Kontakt z odbiorcami w czasie rzeczywistym, na dowolnej platformie, z dowolnego miejsca – dzięki dodaniu funkcji wideo i głosowych za pomocą rozwiązań API i SDK firmy iotum. Ze swoich biur w Toronto i Los Angeles iotum kieruje zespołem kierowniczym o dużym doświadczeniu w branży technologicznej. Więcej informacji na temat firmy, jej zespołu, rozwiązań i usług można znaleźć na jej stronie internetowej Dowiedz się więcej na temat produktu: iotum

Funkcje

  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Interfejs agenta
  • Bot czatowy
Zbuduj znaczące relacje z klientami w każdym kanale dzięki wielowarstwowej platformie komunikacyjnej Infobip w chmurze.
Infobip jest jednym ze światowych liderów w dziedzinie komunikacji wielokanałowej, pomagającym markom w budowaniu znaczących relacji z klientami na dużą skalę. Ta platforma komunikacyjna wspiera szeroką gamę rozwiązań, kanałów komunikacji i narzędzi na potrzeby zaawansowanego angażowania klientów, bezpieczeństwa, uwierzytelniania, wsparcia i zatrzymywania klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Infobip

Funkcje

  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Interfejs agenta
  • Bot czatowy
Cyara przyspiesza realizację bezbłędnych procesów obsługi klienta w kanałach cyfrowych i głosowych, zmniejszając jednocześnie ryzyko wystąpienia usterek.
Wielokrotnie nagradzana platforma Automated CX Assurance firmy Cyara pomaga najbardziej rozpoznawalnym markom na świecie dostarczać bezbłędne doświadczenia klientów przy mniejszym wysiłku, kosztach i ryzyku. Cyara wspiera cały cykl rozwoju oprogramowania CX, od projektu po testowanie funkcjonalne i regresyjne, testy obciążeniowe i monitorowanie produkcji, umożliwiając przedsiębiorstwom projektowanie, budowanie i utrzymywanie optymalnych ścieżek obsługi klienta w skali, w kanałach cyfrowych i głosowych, przy jednoczesnym zmniejszeniu ryzyka wystąpienia usterek w kontakcie z klientem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Cyara

Funkcje

  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Interfejs agenta
  • Bot czatowy
Polska Produkt lokalny
Niezwykle elastyczna platforma do zarządzania usługami i zasobami, z przyjaznym dla użytkownika sposobem na czatowanie z potencjalnymi klientami. W WERSJI ON-PREMISE.
Mint Service Desk to potężne narzędzie, które zawiera w sobie funkcjonalność service desk i zarządzanie aktywami w jednym. DOSTĘPNE W WERSJI STACJONARNEJ. Główne cechy: - elastyczna struktura zarządzania zasobami - system zgłoszeń zintegrowany z zarządzaniem zasobami - integracja e-mail - niestandardowe typy zgłoszeń - pola dynamiczne - szablony dokumentów i wiele innych. Narzędzie Mint Service Desk jest certyfikowane przez SERVIEW. Dowiedz się więcej na temat produktu: Mint Service Desk

Funkcje

  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Interfejs agenta
  • Bot czatowy
Sabienzia przekształca telefonię zespołową w inteligentną komunikację.
Sabienzia przekształca telefonię zespołową w inteligentną komunikację, umożliwiając przedsiębiorstwom podejmowanie decyzji opartych na danych z uwzględnieniem wskaźników, kontekstu i znaczenia. Dzięki ponad dekadzie doświadczenia w dostarczaniu usług telefonicznych w chmurze, Sabienzia wspiera obsługę klienta firm z sektora turystyki, motoryzacji i e-commerce na całym świecie z wykorzystaniem w 100% własnej infrastruktury zgodnej z RODO, która jest całkowicie hostowana w Europie i zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa PCI (danych posiadaczy kart płatniczych). Dowiedz się więcej na temat produktu: Sabienzia

Funkcje

  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Interfejs agenta
  • Bot czatowy
Rozwiązanie do analizy mowy, które poprawia wydajność, zarządzanie jakością i satysfakcję klienta.
VoiceAnalytics to rozwiązanie do analizy mowy, które poprawia wydajność, zarządzanie jakością i satysfakcję klientów w call center, zarówno w działalności handlowej, jak i w obsłudze klienta. Rozwiązanie oparte na SI, zbudowane z potężnego silnika językowego i algorytmów uczenia maszynowego, jest w stanie przetwarzać mowę na tekst z dużą dokładnością, a także rozpoznawać słowa kluczowe, co pozwala na wykrycie określonej treści w 100% połączeń. Dowiedz się więcej na temat produktu: VoiceAnalytics

Funkcje

  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Interfejs agenta
  • Bot czatowy
Pakiet call-center oferujący przychodzące i wychodzące usługi w systemie IVR, prognostyczne wybieranie numerów, rozgłaszanie głosu i transfery typu „wybierz 1” w celu generowania leadów.
DialerAI to system call center umożliwiający emisję głosu, prognostyczne wybieranie numerów i wysyłanie wiadomości SMS z wbudowanym interfejsem agenta. Może być wykorzystywany w wielu zastosowaniach call center, takich jak generowanie leadów, ankiety telefoniczne, sondaże polityczne, powiadomienia o awariach i przypomnienia o spotkaniach. DialerAI jest wykorzystywany przez firmy, które chcą automatycznie wybierać numery kontaktowe oraz firmy, które chcą sprzedawać usługi automatycznego wybierania numerów swoim klientom, ponieważ obejmuje on fakturowanie, współdzielenie sieci i znakowanie białymi etykietami dostępu. Dowiedz się więcej na temat produktu: DialerAI

Funkcje

  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Interfejs agenta
  • Bot czatowy
Pakiet call-center oferujący przychodzące i wychodzące usługi w systemie IVR, prognostyczne wybieranie numerów, rozgłaszanie głosu i transfery typu „wybierz 1” w celu generowania leadów.
Newfies-Dialer to system call center umożliwiający emisję głosu, prognostyczne wybieranie numerów i wysyłanie wiadomości SMS z wbudowanym interfejsem agenta. Może być wykorzystywany w wielu zastosowaniach call center, takich jak generowanie leadów, ankiety telefoniczne, sondaże polityczne, powiadomienia o awariach i przypomnienia o spotkaniach. Newfies-Dialer jest wykorzystywany przez firmy, które chcą automatycznie wybierać numery kontaktowe oraz firmy, które chcą sprzedawać usługi automatycznego wybierania numerów swoim klientom, ponieważ obejmuje on fakturowanie, współdzielenie sieci i znakowanie białymi etykietami dostępu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Newfies-Dialer

Funkcje

  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Interfejs agenta
  • Bot czatowy
Dialics śledzi połączenia i analizuje wysokiej jakości potencjalnych klientów, identyfikując najskuteczniejsze kampanie reklamowe i oszczędzając budżety reklamowe.
Dialics to oprogramowanie do śledzenia i analizy połączeń. Jest to wygodne narzędzie w marketingu internetowym, które dostarcza użytkownikom dane analityczne Just in time. Pomaga to zrozumieć, które reklamy przynoszą klientom więcej wartościowych leadów, jednocześnie oszczędzając ich budżety reklamowe. Dzięki Dialics każda firma internetowa jest uzbrojona w skuteczne narzędzie marketingowe i gotowa do skalowania. Dowiedz się więcej na temat produktu: Dialics

Funkcje

  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Interfejs agenta
  • Bot czatowy
Ponownie zdefiniuj komunikację biznesową dzięki elastycznej, niezawodnej i opłacalnemu, opartemu na chmurze systemowi telefonicznemu stworzonemu specjalnie dla małych i średnich firm.
Zoho Voice to oparte na chmurze oprogramowanie do telefonów VoIP (komunikacja głosowa przez IP), które pomaga w łatwym tworzeniu i odbieraniu rozmów biznesowych z dowolnego urządzenia. Zoho Voice integruje się z innymi aplikacjami Zoho, takimi jak rozwiązania CRM, Biurko, Rekrutacja i Bigin, aby zespoły mogły zaoszczędzić czas, zarządzając połączeniami bez przełączania aplikacji. Korzystaj z zaawansowanych funkcji telefonicznych w chmurze, takich jak systemy IVR, funkcja „kliknij, aby zadzwonić” lub „dzwoń”. kolejki, nagrywanie połączeń, godziny pracy, transfery połączeń, monitorowanie połączeń na żywo i wiele więcej. Nadszedł czas, aby zmodernizować sposób zarządzania wizytami biznesowymi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Voice

Funkcje

  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Interfejs agenta
  • Bot czatowy
ICTContact to zautomatyzowane i zaawansowane oprogramowanie contact center obsługujące zarówno przychodzące, jak i wychodzące call center.
ICTContact to zaawansowane rozwiązanie contact center z predykcyjnym wybieraniem numerów, wybieraniem progresywnym, studiem IVR (interaktywne odpowiedzi głosowe), obsługą wielu najemców i białą etykietą. ICTContact jest zautomatyzowanym i zaawansowanym oprogramowaniem contact center obsługującym zarówno przychodzące, jak i wychodzące funkcje call center, wraz z planowaniem kampanii, AMD (wykrywanie automatycznych sekretarek), DNC (wybieranie numerów do nowych klientów) i automatycznym telemarketingiem z możliwością śledzenia i kontroli połączeń w czasie rzeczywistym. Do ICTContact dołączony jest również telefon internetowy i panel agenta oparty na technologii Webrtc z opcją pełnej integracji z CRM za pomocą interfejsów REST API. Dowiedz się więcej na temat produktu: ICTContact

Funkcje

  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Interfejs agenta
  • Bot czatowy
Uniwersalna platforma wsparcia klienta i komunikacji. CommBox ma na celu stworzenie efektywnego dialogu między Tobą a Twoimi klientami.
CommBox to kompleksowa platforma wsparcia klienta i komunikacji. CommBox ma na celu stworzenie efektywnego dialogu między Tobą a Twoimi klientami. Jako całkowicie otwarta, dopasowana i bezpieczna platforma CommBox pozwala na sprawną komunikację wielokanałową między marketingiem, sprzedażą, IT, wsparciem klienta i klientami w dowolnym miejscu i czasie, za pośrednictwem botów, poczty e-mail, czatu, wideo, głosu, SMS-ów, mediów społecznościowych i innych kanałów cyfrowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: CommBox

Funkcje

  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Interfejs agenta
  • Bot czatowy
Platforma obsługi klienta oparta na wideo, która pomaga firmom z sektora finansowego, opieki zdrowotnej, usług komunalnych i HR w kontaktach z klientami.
VideoCC firmy Abylon posiada uproszczony interfejs użytkownika końcowego oparty na przeglądarce internetowej oraz bogaty w funkcje UI (interfejsu operatora) z elastycznym układem, danymi klientów i transakcji, dynamicznymi skryptami i w pełni konfigurowalnym przepływem pracy. Rozwiązanie można zintegrować z istniejącymi systemami contact center lub systemami back-end i archiwizacji, a jego wdrożenie może trwać trzy tygodnie. Rozwiązanie Video Call Center jest dostarczane z wieloma gotowymi do użycia modułami dla określonych przypadków użycia (zawieranie umów, raportowanie, moduły AI). Dowiedz się więcej na temat produktu: Video Call Center

Funkcje

  • Zarządzanie kolejkowaniem
  • Integracja telefonii komputerowej
  • Interfejs agenta
  • Bot czatowy