Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 109 w
Twórz angażujące, niezależne od platformy, piękne ankiety NPS. Daje firmom – małym i dużym – oraz osobom fizycznym, możliwość gromadzenia informacji Dowiedz się więcej na temat produktu: SurveyLegend
SurveyLegend to kolejna generacja pięknych ankiet online, które angażują i nie wymagają platformy. Daje firmom – małym i dużym – możliwość tworzenia przepięknych ankiet NPS (Odsetek Promotorów Netto), które zachwycają i są przyjazne dla urządzeń mobilnych. Chcesz mieć pewność, że Twoi klienci są zadowoleni? Chcesz wiedzieć, jak lojalni są Twoi klienci? Chcesz dowiedzieć się, czy Twoi pacjenci polecają Cię innym? Odpowiedzi na wszystkie te pytania i wiele więcej można uzyskać, korzystając z NPS. Dowiedz się więcej na temat produktu: SurveyLegend

Funkcje

  • Segmentacja
  • Ankieta mobilna
  • Szybkie sondaże
  • Anonimowe informacje zwrotne
  • Wielojęzyczny
Chattermill unifies customer feedback, customer support, and product feedback into a single platform, to analyse customer data at scale Dowiedz się więcej na temat produktu: Chattermill
Chattermill unifies customer feedback, NPS, CSAT, customer support, and product feedback into one platform and uses artificial intelligence (AI) to analyse customer data at scale and uncover trends. Chattermill gives you the actionable intelligence you need to deliver retention-driving customer experiences. The world’s leading brands like Amazon, Uber, Virgin Mobile, Zendesk, Tesco, JustEat, and H&M use Chattermill to transform their CX and drive growth for their businesses. Dowiedz się więcej na temat produktu: Chattermill

Funkcje

  • Segmentacja
  • Ankieta mobilna
  • Szybkie sondaże
  • Anonimowe informacje zwrotne
  • Wielojęzyczny
Zaawansowana platforma analityki prognostycznej pomaga firmom zidentyfikować i zmierzyć kluczowe czynniki wpływające na wskaźnik rezygnacji, ARPU (średni przychód na użytkownika), CLV (wartość przez całe życie klienta) i NPS (wskaźnik rekomendacji netto). Dowiedz się więcej na temat produktu: Customer Happiness Index
Zaawansowana platforma analityki prognostycznej pomaga firmom zidentyfikować i zmierzyć kluczowe czynniki wpływające na wskaźnik rezygnacji, ARPU (średni przychód na użytkownika), CLV (wartość przez całe życie klienta) i NPS (wskaźnik rekomendacji netto). Dowiedz się więcej na temat produktu: Customer Happiness Index

Funkcje

  • Segmentacja
  • Ankieta mobilna
  • Szybkie sondaże
  • Anonimowe informacje zwrotne
  • Wielojęzyczny
A market-leading survey platform.
Trusted by 98% of the Fortune 500 and used in more than 335,000 organizations worldwide, SurveyMonkey's platform gives millions of people a way to turn feedback into action that drives growth and innovation. Get access to expert-written survey templates that speak to customers, employees, or your target audience. Create simple to advanced surveys in minutes. Discover why SurveyMonkey is a leading survey platform around the globe! Dowiedz się więcej na temat produktu: SurveyMonkey

Funkcje

  • Segmentacja
  • Ankieta mobilna
  • Szybkie sondaże
  • Anonimowe informacje zwrotne
  • Wielojęzyczny
Jest doskonałym narzędziem do tworzenia formularzy dla firm każdej wielkości, które pomaga użytkownikom tworzyć formularze ankiet, a jednocześnie przeglądać zgłoszenia.
Jotform Enterprise zapewnia kompleksowe oprogramowanie do zbierania opinii klientów, organizacji i NPS (odsetek promotorów netto) dla firm, które chcą zapewnić klientom niezrównaną obsługę. Od obliczania NPS po projektowanie wiadomości e-mail dla autorespondentów, Jotform Enterprise pomoże poprawić jakość obsługi klienta. Zarezerwuj bezpłatną wersję demonstracyjną już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jotform

Funkcje

  • Segmentacja
  • Ankieta mobilna
  • Szybkie sondaże
  • Anonimowe informacje zwrotne
  • Wielojęzyczny
Customer review management tool that helps you connect and build trust with your customers.
Trustpilot is a customer review management tool best suited for medium to large-sized online businesses to connect and build trust with customers, giving every brand the power to turn consumer feedback into concrete results. Collect, manage, and display customer reviews to improve conversions, stand out in SERPs, and boost sales. Start a free account to get powerful reporting & analytics, review invitations & reminders, onsite review widgets, Google Seller Ratings, rich snippet stars, and more. Dowiedz się więcej na temat produktu: Trustpilot

Funkcje

  • Segmentacja
  • Ankieta mobilna
  • Szybkie sondaże
  • Anonimowe informacje zwrotne
  • Wielojęzyczny
Create beautiful forms & surveys (and so much more). Give your audience the experience they deserve so you get the data you need.
Get better data and insights with beautiful forms that customers actually enjoy completing. From lead generation to customer feedback, and every stage in between, Typeform has you covered with interactive, customizable forms. Integrations to over 120 apps let Typeform slip seamlessly into your workflow. Best of all, it's super easy: no coding, no onboarding. Oh, and enterprise-grade security to keep all that data safe. Dowiedz się więcej na temat produktu: Typeform

Funkcje

  • Segmentacja
  • Ankieta mobilna
  • Szybkie sondaże
  • Anonimowe informacje zwrotne
  • Wielojęzyczny
Transform into a truly customer-centric organization with our NPS Solution. Integrate NPS data to take immediate action.
The Activated NPS Solution from Alchemer is the only way for small and mid-sized companies to transform into truly customer-centric and innovative organizations. NPS feedback is delivered automaticall y to the people who can immediately act on that feedback because it's integrated into your current systems communication, CRM, and customer retention systems. Increase your customer satisfaction, loyalty, and retention with Alchemer Activated NPS. Dowiedz się więcej na temat produktu: Alchemer

Funkcje

  • Segmentacja
  • Ankieta mobilna
  • Szybkie sondaże
  • Anonimowe informacje zwrotne
  • Wielojęzyczny
Zbieraj natychmiast opinie klientów z Nicereply. Korzystaj z jednokliknięciowych ankiet CSAT, CES i NPS oraz zwiększaj ilość otrzymanych informacji.
Nicereply CX to łatwy sposób na promowanie obsługi klienta Zespoły w firmach takich jak Microsoft, Lenovo i Hubspot korzystają z Nicereply do: - natychmiastowego zbierania informacji zwrotnych - wypełniania ankiet CSAT (wynik zadowolenia klienta), CES (wynik wysiłku klienta) i NPS za pomocą jednego kliknięcia - pomiaru informacji zwrotnych na agenta, zespół, kraj lub całą firmę - dostosowywania ankiet pod względem marki, pytań i skali - zwiększania wskaźnika odpowiedzi na pytania ankiety o 200% - stosowania wielu opcji dystrybucji ankiety - wybierania spośród wielu integracji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Nicereply

Funkcje

  • Segmentacja
  • Ankieta mobilna
  • Szybkie sondaże
  • Anonimowe informacje zwrotne
  • Wielojęzyczny
Qualtrics CustomerXM makes it easy for companies to monitor, respond, and improve every key moment along the customer journey.
Qualtrics CustomerXM (CX) is the worlds most agile platform for customer experience improvement, making it easy for companies to monitor, respond, and improve every key moment along the customer journey and incorporate customer feedback into every decision. With flexible role-based dashboards, dynamic case management, and full CRM integration, you have the power to deliver unmatched customer experience. Request a personalized demo or sign up for a free account to get started! Dowiedz się więcej na temat produktu: Qualtrics CustomerXM

Funkcje

  • Segmentacja
  • Ankieta mobilna
  • Szybkie sondaże
  • Anonimowe informacje zwrotne
  • Wielojęzyczny
Polska Produkt lokalny
Doskonałe wsparcie dla pytania dotyczące NPS. Doskonałe raportowanie, automatyzacja i integracja z oprogramowaniem Twojej firmy.
Szukasz oprogramowania NPS, które umożliwia integrację z innym oprogramowaniem, które posiadasz? Połącz narzędzia, a światowej klasy zespół ds. sukcesu klienta będzie gotowy Ci pomóc. Dowiedz się więcej na temat produktu: Startquestion

Funkcje

  • Segmentacja
  • Ankieta mobilna
  • Szybkie sondaże
  • Anonimowe informacje zwrotne
  • Wielojęzyczny
Enterprise NPS Survey Software. Insightful reporting and actionable feedback! Close the loop with follow-up tools to reduce churn.
Net Promoter Score Platform. Engage & learn from customers by conducting NPS surveys to get insightful reporting and actionable feedback! Close the loop with shareable reports, dashboards, alerts and follow-up tools. Built in text & sentiment analysis. Merge your operational data and integrate with Slack, Zendesk, API, CRM & more. Proactively reduce churn and drive growth. Dowiedz się więcej na temat produktu: CheckMarket

Funkcje

  • Segmentacja
  • Ankieta mobilna
  • Szybkie sondaże
  • Anonimowe informacje zwrotne
  • Wielojęzyczny
AskNicely connects real-time customer feedback with all your teams, systems and processes, based on the Net Promoter Score (NPS®) frame
AskNicely connects real-time customer feedback with all your teams, systems and processes, based on the Net Promoter Score (NPS®) framework. Automatically collect customer feedback, track Net Promoter Score to an individual staff level and empower your service workers to respond to customers. Discover why over 15,000 people love using AskNicely to make every customer experience awesome. Book a demo at asknicely.com Dowiedz się więcej na temat produktu: AskNicely

Funkcje

  • Segmentacja
  • Ankieta mobilna
  • Szybkie sondaże
  • Anonimowe informacje zwrotne
  • Wielojęzyczny
Mobile and cloud-based market research solution for businesses that helps collect, share and collaborate over research-based data.
SurveyMonkey Enterprise empowers businesses to capture and act on critical feedback to drive growth and innovation at scale with advanced security and compliance features. Integrate survey feedback with your technology stack to enrich decision-making and automate workflows. SurveyMonkey's products, enterprise solutions, and integrations enable more than 335,000 organizations to deliver better customer experiences, increase employee retention, and unlock growth and innovation. Dowiedz się więcej na temat produktu: SurveyMonkey Enterprise

Funkcje

  • Segmentacja
  • Ankieta mobilna
  • Szybkie sondaże
  • Anonimowe informacje zwrotne
  • Wielojęzyczny
It is a survey tool that helps businesses create custom employee satisfaction, patient engagement, product pricing, and more survey.
It is a survey tool that helps businesses create custom employee satisfaction, patient engagement, product pricing, and more survey. Dowiedz się więcej na temat produktu: Qwary

Funkcje

  • Segmentacja
  • Ankieta mobilna
  • Szybkie sondaże
  • Anonimowe informacje zwrotne
  • Wielojęzyczny
Run an eNPS survey to identify what makes your employee's promoters or detractors & action data-backed action.
Employee Net Promoter Score is a metric that gauges employee loyalty by asking them how likely they are to recommend their place of work to friends and acquaintances on a scale of 1-10. This helps organizations understand the current level of employee engagement at the workplace. Dowiedz się więcej na temat produktu: Empuls

Funkcje

  • Segmentacja
  • Ankieta mobilna
  • Szybkie sondaże
  • Anonimowe informacje zwrotne
  • Wielojęzyczny
Zonka Feedback NPS Platform to wielokanałowe oprogramowanie do ankietowania i zbierania opinii. Mierz, ulepszaj i przekształcaj doświadczenia pracowników z klientami.
Zonka Feedback CX Platform to wielokanałowe oprogramowanie do przeprowadzania ankiet i zbierania opinii, które zmienia sposób zarządzania doświadczeniem pracowników i klientów. Mierz odpowiednie wskaźniki CX (doświadczenia klienta), w tym NPS (wynik promotora netto), CES (ocenę wysiłku klienta) i CSAT (ocenę zadowolenia klienta). Zbieraj opinie i przeprowadzaj ankiety za pośrednictwem wielu kanałów: iPadów, tabletów, smartfonów, online, poczty e-mail i SMS-ów. Zadbaj o to, aby zespół był dostosowany, przeglądaj odpowiedzi i współpracuj, aby zamknąć pętlę informacji zwrotnych. Przeglądaj wnikliwe raporty NPS, aby skupić się na zadowoleniu klientów i wzroście. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zonka Feedback

Funkcje

  • Segmentacja
  • Ankieta mobilna
  • Szybkie sondaże
  • Anonimowe informacje zwrotne
  • Wielojęzyczny
Przekształć ankiety w rozmowy dzięki naszym ankietom podobnym do czatu. Nawiązuj lepsze interakcje z klientami i pracownikami.
System SurveySparrow pozwala przekształcić ankiety w rozmowy. Dzięki interfejsowi konwersacyjnemu SurveySparrow umożliwia użytkownikom tworzenie i udostępnianie niezwykle angażujących ankiet na urządzenia mobilne, które sprawiają wrażenie czatu. Cykliczne ankiety SurveySparrow umożliwiają regularne wysyłanie ankiet w celu zbadania sytuacji pracowników lub klientów. Dzięki łatwym opcjom udostępniania SurveySparrow umożliwia udostępnianie ankiet w Internecie, na urządzeniach mobilnych, w mediach społecznościowych i w wiadomościach e-mail w celu łatwego zbierania informacji zwrotnych od docelowych odbiorców. Dowiedz się więcej na temat produktu: SurveySparrow

Funkcje

  • Segmentacja
  • Ankieta mobilna
  • Szybkie sondaże
  • Anonimowe informacje zwrotne
  • Wielojęzyczny
Delightfully easy to use one-click satisfaction surveys for service minded professionals.
Simplesat is the fun and easy way to collect CSAT, CES (Customer Effort Score, and NPS (Net Promoter Score) feedback. Collect customer satisfaction directly through ConnectWise, Zendesk, Autotask, Salesforce, Freshdesk, HubSpot, or any other helpdesk. You can also add and send the customer survey on your email signature, or send it directly from Simplesat. All your feedback ends up in one place - making it easy to analyze and take action! Dowiedz się więcej na temat produktu: Simplesat

Funkcje

  • Segmentacja
  • Ankieta mobilna
  • Szybkie sondaże
  • Anonimowe informacje zwrotne
  • Wielojęzyczny
Polska Produkt lokalny
Profesjonalne oprogramowanie do ankiet internetowych. Ankiety, kwestionariusze, formularze i testy dotyczące doświadczeń klienta, badań rynku, HR i nie tylko.
SurveyLab to profesjonalne narzędzie do przeprowadzania ankiet online, które umożliwia tworzenie ankiet, automatyzację zbierania odpowiedzi i generowanie raportów. System jest aplikacją internetową i do korzystania z niego nie jest wymagane żadne dodatkowe oprogramowanie poza przeglądarką internetową. Niektóre z funkcji usługi obejmują: zaawansowaną logikę i randomizację, wsparcie dla każdego języka i ankiety wielojęzyczne, pracę zespołową i dzielenie się wynikami ankiet, zwiększone bezpieczeństwo (SSL/HTTPS), eksport wyników ankiety (Excel, SPSS, PowerPoint), ankiety markowe i bez oznaczeń marki, API. Dowiedz się więcej na temat produktu: SurveyLab

Funkcje

  • Segmentacja
  • Ankieta mobilna
  • Szybkie sondaże
  • Anonimowe informacje zwrotne
  • Wielojęzyczny
The AI-enabled reviews platform where millions of buyers and businesses come together.
Sitejabber is the brand-boosting platform that enables businesses to leverage real reviews. Companies use our comprehensive, tech-enabled suite of reputation management tools to source and widely publish reviews. The result is that businesses expand their visibility, attract buyers, and drive growth. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sitejabber

Funkcje

  • Segmentacja
  • Ankieta mobilna
  • Szybkie sondaże
  • Anonimowe informacje zwrotne
  • Wielojęzyczny
The best companion to communicate with your B2B SaaS customers.
Customerly is an In-App Messaging platform for SaaS companies. Be more human, build a relationship with your users, drive conversions and gather feedback. Increase user retention and satisfaction with Customerly. Simple tools to engage SaaS users, support clients and gather feedback efficiently. Customerly helps you stay connected with your customers, so you can make more sales, build a stronger brand and maintain a closer relationship with your users. Dowiedz się więcej na temat produktu: Customerly

Funkcje

  • Segmentacja
  • Ankieta mobilna
  • Szybkie sondaże
  • Anonimowe informacje zwrotne
  • Wielojęzyczny
GetFeedback is the #1-rated feedback solution for Salesforce. Seamlessly connect all of your CX surveys for actionable insight.
With GetFeedback for Salesforce, you can automatically collect customer feedback at critical touchpoints in the customer journey. Pull more context into your surveys then push feedback into Salesforce so you can measure valuable customer metrics like NPS, CSAT, or CES and take intelligent action to improve your customer experience. GetFeedback customers see a 240% increase in response rates and 7x faster implementation than other cx survey platforms. Dowiedz się więcej na temat produktu: GetFeedback

Funkcje

  • Segmentacja
  • Ankieta mobilna
  • Szybkie sondaże
  • Anonimowe informacje zwrotne
  • Wielojęzyczny
Implement a flexible & fully automated 360-degree feedback review process with the Blue.
Build the 360-degree review process that’s right for your organization, with Blue: AUTOMATION - Advanced integration capabilities with your organization's information systems. FLEXIBILITY - Handle your most complex 360-degree feedback scenarios. EFFICIENCY - Centralize your 360-degree evaluation process, including monitoring ANALYTICS - Provide powerful reports & insights to all roles and levels in your organization, quickly. Dowiedz się więcej na temat produktu: Blue

Funkcje

  • Segmentacja
  • Ankieta mobilna
  • Szybkie sondaże
  • Anonimowe informacje zwrotne
  • Wielojęzyczny
Customer engagement platform with sentiment monitoring, feedback capture, closed-loop follow-up, review posting, and text analytics.
Listen360 serves multi-location brands across the world. Our customer engagement platform is the key to listening to and learning from your customers. Through metrics and insights, we help you leverage direct customer feedback to make your products and services more meaningful to the customers you serve. Dowiedz się więcej na temat produktu: Listen360

Funkcje

  • Segmentacja
  • Ankieta mobilna
  • Szybkie sondaże
  • Anonimowe informacje zwrotne
  • Wielojęzyczny
Technologia UniFocus oferuje jedne z najlepszych w swojej klasie narzędzi do zarządzania kadrą pracowniczą. Dzięki nim menedżerzy mogą podejmować trafne i szybkie decyzje.
UniFocus jest liderem w optymalizacji zasobów ludzkich dzięki łączeniu rozwiązań zarządzania pracą oraz systemów rejestracji czasu pracy z wglądem w zaangażowanie klientów i pracowników. Narzędzia UniFocus wykorzystują szeroki zasób wiedzy branżowej, dzięki czemu planowanie pracy, budżetowanie, tworzenie harmonogramu i zapewnianie zgodności stają się banalnie proste. Oparte na chmurze rozwiązania pozwalają na integrację oprogramowania UniFocus z istniejącymi systemami i zapewniają szeroki dostęp do informacji biznesowych z dowolnego urządzenia w dowolnym momencie. Dowiedz się więcej na temat produktu: UniFocus

Funkcje

  • Segmentacja
  • Ankieta mobilna
  • Szybkie sondaże
  • Anonimowe informacje zwrotne
  • Wielojęzyczny
Delighted to najłatwiejszy i najszybszy sposób na gromadzenie i działanie w oparciu o spostrzeżenia klientów, pracowników, partnerów i dostawców.
Delighted to gotowa do użytku platforma dla klientów, pracowników i produktów, która pomaga tysiącom marek, takich jak Affirm, Peloton, Doordash i Instacart, napędzać rozwój firmy dzięki praktycznym informacjom zwrotnym. Dostosowywanie i wysyłanie ankiet w ciągu kilku minut oraz automatyzacja procesu dzięki ponad 30 integracji jednym kliknięciem z narzędziami, których już używasz. Przygotuj wszystko samodzielnie — nie trzeba projektować ani opracowywać zasobów. Zarejestruj się, aby otrzymać bezpłatną wersję próbną i sprawdzić, jak łatwo jest to zrobić. Dowiedz się więcej na temat produktu: Delighted

Funkcje

  • Segmentacja
  • Ankieta mobilna
  • Szybkie sondaże
  • Anonimowe informacje zwrotne
  • Wielojęzyczny
Pakiet informacji zwrotnych typu „wszystko w jednym” z wielokanałową dystrybucją, dostosowaniem wizualnym i tworzeniem ankiet w ramach procesu obsługi klienta.
Feedbackly pomaga tworzyć konfigurowalne ankiety i publikować je jednocześnie na dowolnym kanale sprzedaży/komunikacji, a następnie analizować odpowiedzi na doskonałym pulpicie nawigacyjnym. Korzystaj z ulubionych szablonów ankiet (NPS, EVI i nie tylko). Publikuj ankiety w kilka minut. Usiądź wygodnie i poczekaj na automatyczne zebranie informacji zwrotnych. Śledź postępy w czasie rzeczywistym w specjalistycznym narzędziu do analityki podróży klienta. PS. Feedbackly to jedyne oprogramowanie CXM na rynku, które umożliwia pomiar emocji klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Feedbackly

Funkcje

  • Segmentacja
  • Ankieta mobilna
  • Szybkie sondaże
  • Anonimowe informacje zwrotne
  • Wielojęzyczny
Australian cloud based survey software with 24 x 7 expert advice & support. Conduct any type of survey and create powerful reports.
Australian cloud based survey software solution with 24 x 7 expert support & advice. Data can be stored in Australia. Create & deploy any type of survey. Perfect tool for organisations, businesses and consultants to conduct any type of survey. Engage employees and teams to uncover their suggestions & improve performance. Discover what customers say & recommend. Find out your Net Promoter Score (NPS). Implement cost effective 360 degree projects. Conduct market research. Dowiedz się więcej na temat produktu: Spark Chart

Funkcje

  • Segmentacja
  • Ankieta mobilna
  • Szybkie sondaże
  • Anonimowe informacje zwrotne
  • Wielojęzyczny
zenloop is a CX Action Management platform that allows businesses to automatically turn customer feedback into impactful initiatives.
zenloop is a Berlin-based SaaS company that offers a CX Action Management platform. Our Customer Experience Management solution allows companies to collect omnichannel feedback along the customer journey. After clustering and prioritizing insights, our application derives key drivers and develops intelligent action plans to automatically win back churning customers, retain satisfied customers, drive advocacy, and trigger customer-centric innovation. Dowiedz się więcej na temat produktu: zenloop

Funkcje

  • Segmentacja
  • Ankieta mobilna
  • Szybkie sondaże
  • Anonimowe informacje zwrotne
  • Wielojęzyczny
Oparta na chmurze platforma do zarządzania doświadczeniami pomaga organizacjom zbierać, analizować i działać w oparciu o opinie klientów w celu poprawy wartości marki.
Medallia, światowa wiodąca firma w dziedzinie zarządzania doświadczeniami i zaangażowaniem, pomaga wszystkim, od pracowników pierwszej linii po dyrektorów generalnych, stać się świadomymi klientami, oferując użyteczne informacje, dzięki którym klienci wracają, wydają więcej i promują organizację. Oparta na chmurze platforma rejestruje najszersze spektrum żądanych i niechcianych informacji zwrotnych oraz służy inteligentnym spostrzeżeniom, które pomagają pracownikom w codziennym podejmowaniu decyzji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Medallia Experience Cloud

Funkcje

  • Segmentacja
  • Ankieta mobilna
  • Szybkie sondaże
  • Anonimowe informacje zwrotne
  • Wielojęzyczny
Polska Produkt lokalny
Przeprowadzaj ankiety NPS za pośrednictwem aplikacji, stron internetowych, poczty e-mail i chatbotów. Uzyskaj praktyczne informacje, które pozwolą ograniczyć rezygnację z usług i przyczynią się do wzrostu firmy.
Stwórz ankiety NPS w kilka sekund i dowiedz się, co klienci myślą o firmie. Za pomocą Survicate przeprowadzaj badania NPS za pośrednictwem aplikacji, stron internetowych, wiadomości e-mail i chatbotów. Uzyskaj praktyczne informacje, które przyczynią się do wzrostu i zmniejszenia rezygnacji z usług. - łatwa integracja z Interkomem, HubSpot i innymi (natywny, bezkodowy); - W zestawie gotowe do użycia szablony. Dowiedz się więcej na temat produktu: Survicate

Funkcje

  • Segmentacja
  • Ankieta mobilna
  • Szybkie sondaże
  • Anonimowe informacje zwrotne
  • Wielojęzyczny
Retently helps you track business CX metrics: NPS, CSAT & CES. Collect, manage and act on the received customer feedback.
Retently helps you efficiently measure customer satisfaction, collect valuable client feedback that you can act on, prevent customer churn, and turn Detractors into Promoters. Dowiedz się więcej na temat produktu: Retently

Funkcje

  • Segmentacja
  • Ankieta mobilna
  • Szybkie sondaże
  • Anonimowe informacje zwrotne
  • Wielojęzyczny
Be sure to measure your NPS progress with our automated NPS software.
Take advantage of our NPS software to measure metrics that matter to you. As a result of a service rendered or a lived experience, question your clients to obtain relevant feedback that will translate into performance indicators. This will allow you to continuously improve your customer experience. Be proactive in managing your business: benefit from InputKit, the NPS survey software used by more than 520 satisfied customers around the world! Dowiedz się więcej na temat produktu: InputKit

Funkcje

  • Segmentacja
  • Ankieta mobilna
  • Szybkie sondaże
  • Anonimowe informacje zwrotne
  • Wielojęzyczny
Lead generation supercharged with customer feedback social proof (reviews and video testimonials)!
Lead generation supercharged with customer feedback and social proof! Trustmary helps you to 1. collect unlimited customer feedback and convert it into testimonials and reviews (incl. video) 2. display reviews and testimonials on your website, 3. generate more leads with lead gen forms and widgets, 4. optimize conversions rates with a/b tests. Bring Customer Experience, Customer Success, and Marketing together. Dowiedz się więcej na temat produktu: Trustmary

Funkcje

  • Segmentacja
  • Ankieta mobilna
  • Szybkie sondaże
  • Anonimowe informacje zwrotne
  • Wielojęzyczny
Polska Produkt lokalny
Customer engagement solution to help generate leads, engage users, and get feedback using quizzes, surveys, polls, live Q&A, and more.
Using youengage you can easily create beautiful interactive experiences that convert. Engage and get feedback at every step of the customer journey. Create and share interactive content such as quizzes, surveys, polls, calculators, assessments, product recommendations, and live Q&A on your virtual events. You can generate leads and drive more revenues while capturing data. Dowiedz się więcej na temat produktu: youengage

Funkcje

  • Segmentacja
  • Ankieta mobilna
  • Szybkie sondaże
  • Anonimowe informacje zwrotne
  • Wielojęzyczny
Use Qualaroo survey management tool to create and auto-score NPS surveys. Monitor the NPS scores over time using charts.
Qualaroo is a survey and advanced reporting software that lets you create all kinds of surveys, including NPS. Try pre-built NPS survey templates or create one from scratch with personalized branding. The in-depth dashboard shows your NPS score to let you gauge the customer experience quality. Get the voice of your customers by conducting surveys with non-intrusive pop-up Nudges¿. Create surveys in 21 languages and share them on multiple channels like mobile apps, websites, web apps, and links. Dowiedz się więcej na temat produktu: Qualaroo

Funkcje

  • Segmentacja
  • Ankieta mobilna
  • Szybkie sondaże
  • Anonimowe informacje zwrotne
  • Wielojęzyczny
A survey solution for Voice of Customer feedback that offers NPS tracking, advanced reporting, GDPR-compliance and real-time results.
Netigate is a feedback platform that allows you to collect and manage valuable VoC and VoE business insights using online surveys. Our Voice of Customer solutions help you to measure and improve NPS, customer satisfaction, engagement, loyalty, and reduce churn. Netigate combines a user-friendly survey platform with in-house expertise to bring you advanced data analysis, numerous survey distribution methods, real-time reporting, expert-crafted templates, GDPR compliance, and much more. Dowiedz się więcej na temat produktu: Netigate

Funkcje

  • Segmentacja
  • Ankieta mobilna
  • Szybkie sondaże
  • Anonimowe informacje zwrotne
  • Wielojęzyczny
Keatext is a CX analytics solution that provides AI-based predictive recommendations to improve customer satisfaction.
Keatext is a CX analytics solution that provides AI-based predictive recommendations to improve customer satisfaction. Get recommendations from your customer responses like reviews, open ended surveys, and contact center tickets to support data-driven decisions and be a more customer-centric organization. The application is cloud-based and requires no advanced setup or training to start getting insights. Keatext is trusted by companies in 10+ industries including Lenovo, Intuit, and Intelcom. Dowiedz się więcej na temat produktu: Keatext

Funkcje

  • Segmentacja
  • Ankieta mobilna
  • Szybkie sondaże
  • Anonimowe informacje zwrotne
  • Wielojęzyczny
Survey2Connect is a cloud-based CX platform that offers features for data collection, benchmarking, customer recovery.
Survey2Connect is a cloud-based CX platform that offers features for data collection, benchmarking, customer recovery, and data integration. S2C can provide detailed insights in real-time through its features of interactive analytics, Text analytics, and Push Reporting. It is well suited for most sectors from financial services, retail, public sector, and telecom to B2B companies. It allows you to collect feedback Dowiedz się więcej na temat produktu: Survey2Connnect

Funkcje

  • Segmentacja
  • Ankieta mobilna
  • Szybkie sondaże
  • Anonimowe informacje zwrotne
  • Wielojęzyczny
1-click surveys your customers will respond to. A complete, fully customizable solution for real-time feedback embedded into any email.
Customer Thermometer combines an unbeatable, 1-click customer satisfaction measurement tool with award-winning support and seamless platform integration. Over 10,000 support, service and help desk teams at leading companies around the world use us to drive real-time feedback for NPS, CSAT, CX and EX initiatives. Survey response rates regularly top 80% and you’ll love our simple config, dashboards and in-depth reporting options. Installation is easy and takes just minutes. Trial us for free! Dowiedz się więcej na temat produktu: Customer Thermometer

Funkcje

  • Segmentacja
  • Ankieta mobilna
  • Szybkie sondaże
  • Anonimowe informacje zwrotne
  • Wielojęzyczny
The MedBridge Healthcare Net Promoter Score Index allows you to boost patient satisfaction by capturing patient feedback.
The MedBridge Healthcare Net Promoter Score Index helps you build a patient-inspired culture and grow your brand awareness by capturing patient feedback, identify key insights and trends, and assign targeted content to address performance gaps. With our effective NPS® surveys, NPS® Booster Shots, and intuitive dashboards, you can better understand your patients' experience of care, manage their experience on one platform, and take immediate action to improve patient satisfaction. Dowiedz się więcej na temat produktu: MedBridge

Funkcje

  • Segmentacja
  • Ankieta mobilna
  • Szybkie sondaże
  • Anonimowe informacje zwrotne
  • Wielojęzyczny
Modern Customer Experience (CX) management software. NPS, CSAT & CES microsurveys help you improve your customer journey.
Wootric offers a modern approach to customer feedback management. Our consultative approach helps you develop a rigorous VoC program that will deliver impact fast, and that can expand as your needs evolve. - Net Promoter Score (NPS), CSAT and Customer Effort Score (CES) microsurveys - Text & Sentiment analysis - Executive dashboards and reporting. - Integrations with Salesforce, Zendesk, Slack, Intercom, Hubspot integrations to trigger surveys and/ or act on data. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wootric

Funkcje

  • Segmentacja
  • Ankieta mobilna
  • Szybkie sondaże
  • Anonimowe informacje zwrotne
  • Wielojęzyczny
Go from customer feedback to action without the guesswork. Lumoa analyses feedback in 60+ languages and in real time.
Most companies today use NPS, CSAT, online ratings, and other numbers to assess how happy their customers are. What they miss though is a way to tell what actions will move the numbers up or down. Lumoa is the feedback analytics solution that looks at any interaction with your customers and tells you what to do next to grow your business. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lumoa

Funkcje

  • Segmentacja
  • Ankieta mobilna
  • Szybkie sondaże
  • Anonimowe informacje zwrotne
  • Wielojęzyczny
Create brilliant surveys with zero fuss. Impress your audience, and wow your colleagues with doopoll's easy-to-use platform.
Have you wasted hours creating surveys? Then asked for help and got no response? doopoll lets you create, share, and analyse the data from simple but effective surveys and offers superb support from people, not bots. With an autosave editor, which allows you to create surveys as quickly as you can type, you could have your first survey live in minutes. Share a doopoll however you like... In a tweet or an email, via text or QR code, even embedded on your website. Dowiedz się więcej na temat produktu: doopoll

Funkcje

  • Segmentacja
  • Ankieta mobilna
  • Szybkie sondaże
  • Anonimowe informacje zwrotne
  • Wielojęzyczny
VirtlX 360° Success Management is a customer and employee engagement platform that provides ongoing monitoring of company performance.
VirtlX is an affordable, scalable, cloud-based SaaS solution designed to assist businesses of all sizes in: - understanding customer sentiment, - conducting market research, - assessing employee performance utilising 360°, peer & appraisal reviews, - employee engagement, wellbeing & satisfaction, - assessing managers - enabling companies to stay proactive with compliance and training. Simple approach to customer and employee sentiment as well as in-house training. Dowiedz się więcej na temat produktu: VirtlX 360° Success Management

Funkcje

  • Segmentacja
  • Ankieta mobilna
  • Szybkie sondaże
  • Anonimowe informacje zwrotne
  • Wielojęzyczny
ProProfs Survey Maker is an effective tool to capture respondents feedback & make smart business decisions based on reports & analysis
ProProfs Survey Maker is an effective tool for trainers, employers, and businesses to capture respondents feedback and learn more about them. The software is packed with many advanced features, like detailed survey stats, response grading, cross-device compatibility, multiple question types, and survey embedding. Marketers can easily post the survey to their website or blog using the survey embed code. The best thing about the tool is that it enables you to share the survey on social media. Dowiedz się więcej na temat produktu: ProProfs Survey Maker

Funkcje

  • Segmentacja
  • Ankieta mobilna
  • Szybkie sondaże
  • Anonimowe informacje zwrotne
  • Wielojęzyczny
AirVote QR smileys help business owners monitor service levels thru customers' eyes. Self-service. Free forever for moderate use.
AirVote is a self-service customer feedback tool. Designed to post specific questions in multiple locations without high implementations or usage costs. AirVote QR smileys are posted on the inside of the restroom units. Supports real-time alerts and trend reports. Free forever for moderate use of <50 responses per month Dowiedz się więcej na temat produktu: AirVote

Funkcje

  • Segmentacja
  • Ankieta mobilna
  • Szybkie sondaże
  • Anonimowe informacje zwrotne
  • Wielojęzyczny
Platform to optimize the customer experience and implement employee voice programs with multiple integrations.
allswers is a platform to optimize the customer experience and implement employee voice programs. With it, you can measure and manage the experience of your customers and analyze the commitment and degree of performance of your workers. Thanks to its dashboards and its integration with the main CRMs and e-commerce, it facilitates the automated management of the customer and employee experience. Request a personalized demo. Sign up for a free account and get going. Dowiedz się więcej na temat produktu: allswers

Funkcje

  • Segmentacja
  • Ankieta mobilna
  • Szybkie sondaże
  • Anonimowe informacje zwrotne
  • Wielojęzyczny
Net Promoter Score by FanExam is the best way to consistently measure customer satisfaction and collect actionable feedback.
Net Promoter Score - NPS by FanExam is the best way to consistently measure customer satisfaction and collect actionable feedback on your site. FanExam uses NPS to ask your visitors the right question at the right time - when the visitor is actually interacting with your website. This is the best way to listen to your customers. Once FanExam is installed on your website, you will have a direct channel to customer feedback 24/7 - in a systematic manner. Dowiedz się więcej na temat produktu: FanExam

Funkcje

  • Segmentacja
  • Ankieta mobilna
  • Szybkie sondaże
  • Anonimowe informacje zwrotne
  • Wielojęzyczny