Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Aplikacje do zarządzania zespołem

Aplikacje do zarządzania zespołem wykorzystują zintegrowane funkcje komunikacyjne oraz funkcje zarządzania projektami i zadaniami. Programy do zarządzania zespołem wspomagają kierowników w usprawnianiu współpracy, komunikacji i wydajności pracy w zespołach oraz projektach związanych z zespołem – zarówno zdalnie, jak i stacjonarnie.

Polska Pokaż produkty lokalne

Wyniki: 20 w

Narzędzie do współpracy wizualnej, które tworzy wspólną perspektywę dla zespołu na każdym projekcie w zabawny, elastyczny i satysfakcjonujący sposób.
Od sprzedaży i marketingu po HR i operacje, zespoły mogą projektować i dostosowywać Trello do swoich unikalnych potrzeb i stylów pracy. Dzięki ponad 100 integracjom z innymi kluczowymi narzędziami, takimi jak Google Drive, Slack, Jira i innymi, Trello jest żywym, aktywnym centrum współpracy między zespołami, bez względu na to, gdzie odbywa się współpraca. Trello wnosi radość do pracy zespołowej, sprawiając, że jest ona przejrzysta i łatwo udostępniana między zarządami i zespołami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Trello

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zasobami
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Śledzenie postępów
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Przesyłanie wiadomości
Basecamp, któremu zaufały miliony osób, umieszcza wszystko, czego potrzebujesz, aby wykonać pracę w jednym miejscu.
Sam czat grupowy nie wystarczy. Basecamp łączy wszystkie narzędzia potrzebne zespołom w jednym miejscu: tablice ogłoszeń, harmonogramy, listy rzeczy do zrobienia, czat grupowy, przechowywanie dokumentów i plików oraz wiele innych. Zamiast rzeczy rozrzuconych wszędzie, wszystko, nad czym pracujesz, będzie w jednym usprawnionym, zorganizowanym miejscu. Każdy będzie wiedział, co robić. Nic nie prześlizgnie się przez luki. Zawsze będziesz dokładnie wiedzieć, co się dzieje. Dowiedz się więcej na temat produktu: Basecamp

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zasobami
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Śledzenie postępów
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Przesyłanie wiadomości
Asana to najprostszy sposób na zorganizowanie i zarządzanie pracą zespołów. Sprawdź, czemu Asana zawdzięcza wysokie oceny na Capterra.
Asana to idealna platforma do organizowania wszystkich spotkań i komunikacji w zespole. Dzięki Asanie możesz organizować pracę zespołów – od codziennych zadań po strategiczne inicjatywy międzyfunkcyjne. Asana jest platformą do zarządzania pracą, która zamienia cele w działanie i likwiduje silosy. Dołącz do milionów organizacji ze 190 krajów, które używają Asany w wersji bezpłatnej, aby robić więcej przy mniejszym wykorzystaniu zasobów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zasobami
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Śledzenie postępów
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Przesyłanie wiadomości
monday.com to system operacyjny w chmurze, w którym zespoły prowadzą swoje projekty i codzienną pracę, niezależnie od tego, czy są w biurze, w domu, czy w podróży.
monday.com to oparty na chmurze system operacyjny, w którym zespoły tworzą aplikacje do przepływu pracy w ciągu kilku minut, aby uruchamiać swoje procesy, projekty i codzienną pracę. Zespoły kształtują przepływy pracy i projekty, bez kodu, dzięki adaptacyjnej platformie, która automatyzuje pracę ręczną i łączy zespoły w cyfrowej przestrzeni roboczej. Funkcje platform obejmują: konfigurowalne szablony przepływu pracy, śledzenie czasu, automatyzacje, pulpity danych i integracje z popularnymi narzędziami. Ponad 100 000 firm na całym świecie polega na monday.com. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zasobami
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Śledzenie postępów
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Przesyłanie wiadomości
ClickUp to jedno z wiodących na świecie, w pełni konfigurowalnych narzędzi do zarządzania zespołem, posiadającym opatentowane funkcje, dzięki którym staje się niezbędne.
ClickUp to jedno z najwyżej ocenianych narzędzi do zarządzania zespołem na świecie. Używaj zadań, ustalania harmonogramów, przypisanych komentarzy, ustawień użytkownika, automatyzacji, dokumentów, przypomnień, celów, kalendarzy, czatu i innych funkcji do zarządzania zespołem. Bezpośrednia integracja z platformą Zoom. Rozwiązanie to, któremu ufają firmy takie jak Google, Nike i Airbnb, przenosi pracę całego zespołu do jednej aplikacji. Stworzone z myślą o zespołach o każdej wielkości i z każdej branży rozwiązanie ClickUp jest w pełni konfigurowalne i wyposażone w opatentowane funkcje, które są niezbędne dla wszystkich zespołów. Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickUp

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zasobami
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Śledzenie postępów
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Przesyłanie wiadomości
Wrike to oprogramowanie do zarządzania zespołami dla przedsiębiorstw, z gotowymi szablonami, śledzeniem czasu pracy, wykresami Gantta, tablicami Kanban, raportami i innymi opcjami.
Wrike to doskonałe oprogramowanie do zarządzania zespołami, któremu zaufało ponad 20 000 firm na całym świecie. Stwórz zoptymalizowane cyfrowe miejsce pracy, korzystając z niestandardowych formularzy wniosków, tablic Kanban, wykresów Gantta, śledzenia czasu, aktualizacji w czasie rzeczywistym oraz raportów wydajności w jednym miejscu, które można udostępniać w całej firmie. Zintegruj Wrike z ponad 400 aplikacjami, aby zautomatyzować codzienne procesy. Dostosuj przepływy pracy i ogranicz potrzebę wysyłania wiadomości e-mail, organizowania spotkań, aktualizacji statusu itp. Pracuj mądrzej, a nie ciężej dzięki Wrike. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zasobami
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Śledzenie postępów
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Przesyłanie wiadomości
Jedna z najpopularniejszych platform do współpracy online, na której zespoły osiągają swoje cele.
Miro to szybka i prosta w użyciu cyfrowa tablica, która pomoże Ci współpracować z innymi w dowolnym czasie i miejscu. Łatwa współpraca, pomysłowość i centralizacja komunikacji w ramach wszystkich zadań zespołu. Zawsze bądź w kontakcie ze swoim zespołem. Aby usprawnić przepływ pracy, wypróbuj zaawansowane integracje z produktami Slack, Box, Atlassian, ekosystemem MS i innymi lub zbuduj własną przy użyciu interfejsu API. Poznaj ponad 250 szablonów i interaktywnych ram, aby szybko rozpocząć współpracę z zespołem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Miro

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zasobami
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Śledzenie postępów
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Przesyłanie wiadomości
Lista płac i zgodność z przepisami stworzona dla pracowników na całym świecie.
Deel jest globalnym narzędziem do zatrudniania pracowników i rozliczania listy płac, stworzonym dla zdalnych zespołów, gdzie każdy, gdziekolwiek jest, może zostać zatrudniony i opłacony. Natychmiastowe zatrudnianie pełnoetatowych pracowników lub niezależnych wykonawców na całym świecie w ciągu kilku minut. Dzięki Deel firmy mogą obsługiwać listę płac i tworzyć zlokalizowane umowy prawne w ponad 150 krajach, korzystając z procesu samoobsługi z wykorzystaniem technologii. To nowoczesna platforma płatnicza stworzona z myślą o przyszłości pracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Deel

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zasobami
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Śledzenie postępów
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Przesyłanie wiadomości
Aplikacja do śledzenia czasu pracy ze zrzutami ekranu, kalendarzem czasu wolnego, dokładnym rozliczaniem płac, fakturowaniem i nie tylko. Dostępny bezpłatny plan.
TMetric to zaawansowane narzędzie do śledzenia czasu, które umożliwia realizację wszystkich zadań i zwiększa produktywność zespołu. Dostępna bezpłatna wersja. TMetric zapewnia dokładne śledzenie czasu, zarządzanie zakresem zadań i projektów, raporty w czasie rzeczywistym dotyczące dogłębnej analizy, listy płac, rozliczenia i fakturowanie, zrzuty ekranu, monitorowanie korzystania ze stron internetowych i aplikacji. Kalendarz czasu wolnego wyświetla nadchodzący, zaplanowany i wykorzystany czas wolny. TMetric integruje się z niemal wszystkim, w tym z Asana, Basecamp, Freshdesk, GitHub, GitLab, Jira, Trello. Dowiedz się więcej na temat produktu: TMetric

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zasobami
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Śledzenie postępów
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Przesyłanie wiadomości
WorkInSync to rozwiązanie SaaS, które umożliwia firmom tworzenie hybrydowych miejsc pracy i bezpieczny powrót pracowników do biura.
WorkInSync to rozwiązanie SaaS, które umożliwia firmom tworzenie hybrydowych miejsc pracy i bezpieczne sprowadzanie pracowników do biura. Funkcje WorkInSync obejmują ustalanie harmonogramów pracowników, hotdesking (system rezerwacji biurek) i hoteling (ulokowanie sprzętu klienta w serwerowni dostawcy), zarządzanie salami konferencyjnymi, parking i zarządzanie bufetami. Dzięki kalendarzowi zespołu WorkInSync, pracownicy mogą zwiększyć produktywność swoich wizyt w biurze, wiedząc wcześniej, z którymi współpracownikami będą mogli współpracować. WorkInSync jest stosowany przez 350 000 pracowników w ponad 180 firmach na całym świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: WorkInSync

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zasobami
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Śledzenie postępów
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Przesyłanie wiadomości
Aplikacja do współpracy zespołowej z bezpłatnym przechowywaniem danych, nieograniczoną liczbą wiadomości i użytkownikami.
Pumble to bezpłatna aplikacja do czatu zespołowego, która umożliwia zespołom różnej wielkości współpracę. W przeciwieństwie do innych aplikacji do czatu zespołowego, Pumble jest dostępny bezpłatnie dla nieograniczonej liczby użytkowników. Pumble to aplikacja w trybie online, która działa w przeglądarce, ale dla wygody można ją zainstalować na komputerze lub telefonie komórkowym. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pumble

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zasobami
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Śledzenie postępów
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Przesyłanie wiadomości
Lumeer planuje, organizuje i śledzi wszystkie zadania zespołu w łatwy, wizualny i elastyczny sposób.
Łatwe i szybkie planowanie, organizowanie i śledzenie wszystkich kamieni milowych i zadań. Lumeer zapewnia bardzo łatwe wizualne zarządzanie zespołem. Każdy wie, co robić dalej, dlaczego jest to ważne i jak to zrobić. Usuń niepotrzebne spotkania dotyczące synchronizacji, niekończące się wątki wiadomości e-mail i zagmatwane arkusze kalkulacyjne. Wyjątkowa elastyczność daje każdemu swobodę tworzenia idealnego przepływu pracy, zarządzania nim i śledzenia postępów. Elastyczność pozwalająca dopasować się do obecnego sposobu pracy zespołów i rozwijać się wraz z potrzebami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lumeer

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zasobami
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Śledzenie postępów
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Przesyłanie wiadomości
Technologia UniFocus oferuje jedne z najlepszych w swojej klasie narzędzi do zarządzania kadrą pracowniczą. Dzięki nim menedżerzy mogą podejmować trafne i szybkie decyzje.
UniFocus jest liderem w optymalizacji zasobów ludzkich dzięki łączeniu rozwiązań zarządzania pracą oraz systemów rejestracji czasu pracy z wglądem w zaangażowanie klientów i pracowników. Narzędzia UniFocus wykorzystują szeroki zasób wiedzy branżowej, dzięki czemu planowanie pracy, budżetowanie, tworzenie harmonogramu i zapewnianie zgodności stają się banalnie proste. Oparte na chmurze rozwiązania pozwalają na integrację oprogramowania UniFocus z istniejącymi systemami i zapewniają szeroki dostęp do informacji biznesowych z dowolnego urządzenia w dowolnym momencie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Unifocus

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zasobami
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Śledzenie postępów
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Przesyłanie wiadomości
Polska Produkt lokalny
Teamdeck to kompletne rozwiązanie do zarządzania zasobami: ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów + śledzenie czasu pracy + zarządzanie urlopami.
>> Oprogramowanie do planowania zasobów i projektów >> Ustalanie harmonogramów dla pracowników + śledzenie czasu pracy + arkusze czasu pracy + planowanie i budżetowanie projektów + obciążenie pracą + wydajność + zarządzanie dostępnością + funkcje prognozowania zasobów. >> Teamdeck został opracowany przez firmę zajmującą się oprogramowaniem, która współpracuje również z serwisami Spotify, Uber, Netflix i Viu. >> Firma jest obecna w branży informatycznej, finansowej, kreatywnej, detalicznej, gamingowej, edukacyjnej i medialnej. >> Wersja demonstracyjna na żywo + bezpłatna pomoc w konfiguracji. Zarejestruj się, aby otrzymać wersję demonstracyjną. Dowiedz się więcej na temat produktu: teamdeck

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zasobami
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Śledzenie postępów
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Przesyłanie wiadomości
OnSinch to oparte na sieci kompleksowe rozwiązanie do zarządzania personelem, które pomaga firmom automatyzować procesy zarządzania siłą roboczą.
OnSinch to Twoje ostateczne narzędziowe zestaw zarządzania, zaprojektowane w celu usprawnienia operacji biznesowych w zakresie obsługi personelu na imprezach, wolontariacie w organizacjach pozarządowych i nie tylko. Skupiając się na automatyzacji, scentralizowanych danych i przejrzystej komunikacji, OnSinch eliminuje prace manualne, obniża koszty i minimalizuje błędy. Niezależnie od tego, czy jesteś firmą cateringową czy firmą produkcyjną, OnSinch dostosowuje się do specyficznych potrzeb Twojej branży. Doświadcz nieporównywalnej wydajności i niezawodności z OnSinch — przełomem w oprogramowaniu do zarządzania. Dowiedz się więcej na temat produktu: OnSinch

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zasobami
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Śledzenie postępów
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Przesyłanie wiadomości
Squeaks to połączona platforma pracownicza i produkcyjna dla producentów.
Dzięki Squeaks członkowie zespołu otrzymują wiadomości i treści z wielu różnych źródeł danych w sieci, a także korzystają z nich i udostępniają je; dotyczy to maszyn, baz danych, aplikacji internetowych, systemów biznesowych i innych. Ponadto Squeaks cyfrowo przekształca tablice zarządzania wizualnego, stosując informacje umożliwiające działanie, tworząc z nich interaktywne cyfrowe płótno w czasie rzeczywistym. Pozwala to przeprowadzać owocne spotkania zespołów i sesje rozwiązywania problemów na linii produkcyjnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: SQUEAKS

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zasobami
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Śledzenie postępów
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Przesyłanie wiadomości
Program Space firmy JetBrains to ujednolicona platforma, która łączy proces rozwoju oprogramowania, komunikację oraz zarządzanie projektami i zespołami.
Space firmy JetBrains to ujednolicona platforma dla całego procesu rozwoju oprogramowania, z narzędziami do natychmiastowej komunikacji oraz do zarządzania zespołem i projektami. Space zapewnia narzędzia organizacyjne i komunikacyjne, które umożliwiają skuteczne zarządzanie zespołem: wykazu zespołów do zarządzania strukturą organizacyjną firmy, zarządzanie urlopami, nieobecnościami i lokalizacjami, czaty, dokumenty oparte na współpracy i blogi, zarządzanie spotkaniami, kalendarze osobiste oraz listy zadań do wykonania w celu zarządzania zadaniami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Space

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zasobami
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Śledzenie postępów
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Przesyłanie wiadomości
Zarządzanie zespołem dla programistów. Uproszczone i zautomatyzowane
Teamplify to pakiet oprogramowania produktywności dla zespołów programistycznych. Trzymaj rękę na pulsie swojego zespołu dzięki narzędziom do analityki Team Analytics. Oszczędzaj cenny czas spotkań dzięki pakietowi Smart Daily Standup. Zawsze wiedz, jak długo trwają zadania dzięki bezproblemowemu śledzeniu czasu. Planuj z wyprzedzeniem, mając na uwadze czas wolny dzięki wbudowanemu zarządzaniu czasem wolnym. Współpracuje z istniejącymi narzędziami zespołu — GitHub, Jira, Slack, Zoom, Google i innymi — w tym 12 integracji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Teamplify

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zasobami
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Śledzenie postępów
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Przesyłanie wiadomości
Ayanza to najlepsza praca zespołowa
Ayanza dąży do tego, by praca zespołowa była jak najlepsza. Pragnie stać się wizją i sercem każdego odnoszącego sukcesy zespołu. Zostać centrum wymiany wiedzy i przyszłości współpracy cyfrowej. Ayanza to klocki lego do budowania tego, czego potrzebuje Twój zespół. Na swój własny sposób. Pisz, myśl, komunikuj, koordynuj i wygrywaj razem. Przejrzystość wizji. Strategia i realizacja. Kultura zwycięstwa. Marzenie? Nie, Ayanza. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ayanza

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zasobami
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Śledzenie postępów
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Przesyłanie wiadomości
Path to Agility Navigator to jedyne narzędzie, które pomaga planować, mierzyć, kierować i śledzić sprawną transformację.
Path to Agility Navigator to jedyne narzędzie, które pomaga mierzyć, kierować i śledzić zwinną transformację. Path to Agility Navigator to coś więcej niż narzędzie oceny, które identyfikuje najszybszą drogę do sukcesu poprzez połączenie możliwości z pożądanymi wynikami. W przypadku organizacji, które zarządzają projektami lub rozwijają produkty przy użyciu metodologii Agile, Path to Agility Navigator pomaga liderom zrozumieć przeszkody organizacyjne uniemożliwiające im ukończenie projektu na czas i zgodnie z budżetem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Path to Agility Navigator

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zasobami
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Śledzenie postępów
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Przesyłanie wiadomości