Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Aplikacje do zarządzania zespołem

Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 158 w
Asana to najprostszy sposób na zorganizowanie i zarządzanie pracą zespołów. Sprawdź, czemu Asana zawdzięcza wysokie oceny na Capterra. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana
Asana pomaga zespołom organizować pracę na dużą skalę, od codziennych zadań po strategiczne inicjatywy. Asana to jedyna platforma do zarządzania pracą, która pozwala zamieniać cele na konkretne działania i rozbijać silosy między zespołami. Ponad 135 000 płacących klientów i miliony organizacji w 190 krajach polegają na Asanie do zarządzania wszystkim, od celów firmy, przez cyfrową transformację, aż po wprowadzanie produktów i kampanie marketingowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zasobami
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Śledzenie postępów
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Przesyłanie wiadomości
Jedna z najpopularniejszych platform do współpracy online, na której zespoły osiągają swoje cele. Dowiedz się więcej na temat produktu: Miro
Miro to szybka i prosta w użyciu cyfrowa tablica, która pomoże Ci współpracować z innymi w dowolnym czasie i miejscu. Łatwa współpraca, pomysłowość i centralizacja komunikacji w ramach wszystkich zadań zespołu. Zawsze bądź w kontakcie ze swoim zespołem. Aby usprawnić przepływ pracy, wypróbuj zaawansowane integracje z produktami Slack, Box, Atlassian, ekosystemem MS i innymi lub zbuduj własną przy użyciu interfejsu API. Poznaj ponad 250 szablonów i interaktywnych ram, aby szybko rozpocząć współpracę z zespołem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Miro

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zasobami
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Śledzenie postępów
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Przesyłanie wiadomości
Zarządzanie zespołem dla programistów. Uproszczone i zautomatyzowane Dowiedz się więcej na temat produktu: Teamplify
Teamplify to pakiet oprogramowania produktywności dla zespołów programistycznych. Trzymaj rękę na pulsie swojego zespołu dzięki narzędziom do analityki Team Analytics. Oszczędzaj cenny czas spotkań dzięki pakietowi Smart Daily Standup. Zawsze wiedz, jak długo trwają zadania dzięki bezproblemowemu śledzeniu czasu. Planuj z wyprzedzeniem, mając na uwadze czas wolny dzięki wbudowanemu zarządzaniu czasem wolnym. Współpracuje z istniejącymi narzędziami zespołu — GitHub, Jira, Slack, Zoom, Google i innymi — w tym 12 integracji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Teamplify

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zasobami
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Śledzenie postępów
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Przesyłanie wiadomości
Ayanza strives to drive teamwork at its best. To become vision and heart of every successful team. To be a star hub of shared knowledge and the future of digital collaboration. Ayanza is Lego for building what your team needs. In your own way. Write, think, communicate, coordinate, and win together. Clarity of vision. Strategy and execution. Winning culture. Dream? No, Ayanza. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ayanza

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zasobami
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Śledzenie postępów
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Przesyłanie wiadomości
Slack is your Digital HQ. Welcome to the command center of your workday.
Slack is your Digital HQ. Welcome to the command center of your workday. Discover a more flexible way to work with all your people, apps and partners in one space. Slack connects people with each other and with their tools and data. Equip teams to be their most efficient and productive—to save time, increase ROI and open up all kinds of opportunities. Slack isn’t just a tool for sending messages. It’s a place where work flows between all your teams, tools, customers and partners. Dowiedz się więcej na temat produktu: Slack

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zasobami
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Śledzenie postępów
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Przesyłanie wiadomości
Narzędzie do współpracy wizualnej, które tworzy wspólną perspektywę dla zespołu na każdym projekcie w zabawny, elastyczny i satysfakcjonujący sposób.
Od sprzedaży i marketingu po HR i operacje, zespoły mogą projektować i dostosowywać Trello do swoich unikalnych potrzeb i stylów pracy. Dzięki ponad 100 integracjom z innymi kluczowymi narzędziami, takimi jak Google Drive, Slack, Jira i innymi, Trello jest żywym, aktywnym centrum współpracy między zespołami, bez względu na to, gdzie odbywa się współpraca. Trello wnosi radość do pracy zespołowej, sprawiając, że jest ona przejrzysta i łatwo udostępniana między zarządami i zespołami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Trello

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zasobami
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Śledzenie postępów
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Przesyłanie wiadomości
With 15+ years in the agile space, Jira offers teams the top tools and best practices to provide the right foundation for growth.
Jira is the #1 software development tool used by agile teams. Teams of 2 to 20,000 rely on Jira to manage every stage of their workflow, from planning to shipping and releasing. With native roadmaps, teams can ladder up their work to track the big picture. Jira's no-code automation engine allows teams to save time and increase power by automating any task or process with a few clicks. And with a free edition, teams up to ten users can leverage all the power of Jira at no cost, forever. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jira

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zasobami
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Śledzenie postępów
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Przesyłanie wiadomości
ClickUp to jedno z wiodących na świecie, w pełni konfigurowalnych narzędzi do zarządzania zespołem, posiadającym opatentowane funkcje, dzięki którym staje się niezbędne.
ClickUp to jedno z najwyżej ocenianych narzędzi do zarządzania zespołem na świecie. Używaj zadań, ustalania harmonogramów, przypisanych komentarzy, ustawień użytkownika, automatyzacji, dokumentów, przypomnień, celów, kalendarzy, czatu i innych funkcji do zarządzania zespołem. Bezpośrednia integracja z platformą Zoom. Rozwiązanie to, któremu ufają firmy takie jak Google, Nike i Airbnb, przenosi pracę całego zespołu do jednej aplikacji. Stworzone z myślą o zespołach o każdej wielkości i z każdej branży rozwiązanie ClickUp jest w pełni konfigurowalne i wyposażone w opatentowane funkcje, które są niezbędne dla wszystkich zespołów. Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickUp

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zasobami
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Śledzenie postępów
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Przesyłanie wiadomości
monday.com to system operacyjny w chmurze, w którym zespoły prowadzą swoje projekty i codzienną pracę, niezależnie od tego, czy są w biurze, w domu, czy w podróży.
monday.com to oparty na chmurze system operacyjny, w którym zespoły tworzą aplikacje do przepływu pracy w ciągu kilku minut, aby uruchamiać swoje procesy, projekty i codzienną pracę. Zespoły kształtują przepływy pracy i projekty, bez kodu, dzięki adaptacyjnej platformie, która automatyzuje pracę ręczną i łączy zespoły w cyfrowej przestrzeni roboczej. Funkcje platform obejmują: konfigurowalne szablony przepływu pracy, śledzenie czasu, automatyzacje, pulpity danych i integracje z popularnymi narzędziami. Ponad 100 000 firm na całym świecie polega na monday.com. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zasobami
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Śledzenie postępów
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Przesyłanie wiadomości
Confluence helps teams collaborate and increase productivity.
Whether your team is across the office or across the world, Confluence helps you stay on the same page. Use Confluence as a team management software tool to collaborate better as a team. You can plan projects, communicate better, and increase productivity all on the same page! Dowiedz się więcej na temat produktu: Confluence

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zasobami
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Śledzenie postępów
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Przesyłanie wiadomości
Smartsheet is an online work execution platform empowering organizations of all sizes to plan, manage, automate, and report on work.
Smartsheet, an online work execution platform, empowers organizations to plan, track, automate, and report on work. Over 80,000 brands rely on Smartsheet for project and work management because of its easy-to-use interface, real-time gantt charts and dashboards, and work automation features. *2018 Awards: Named a Leader in Enterprise Collaborative Work Management by Forrester Research, Selected to Deloittes Fast 500 List, Recognized for Technology Innovation & Vision by 451 Research Dowiedz się więcej na temat produktu: Smartsheet

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zasobami
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Śledzenie postępów
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Przesyłanie wiadomości
Wrike to oprogramowanie do zarządzania zespołami dla przedsiębiorstw, z gotowymi szablonami, śledzeniem czasu pracy, wykresami Gantta, tablicami Kanban, raportami i innymi opcjami.
Wrike to doskonałe oprogramowanie do zarządzania zespołami, któremu zaufało ponad 20 000 firm na całym świecie. Stwórz zoptymalizowane cyfrowe miejsce pracy, korzystając z niestandardowych formularzy wniosków, tablic Kanban, wykresów Gantta, śledzenia czasu, aktualizacji w czasie rzeczywistym oraz raportów wydajności w jednym miejscu, które można udostępniać w całej firmie. Zintegruj Wrike z ponad 400 aplikacjami, aby zautomatyzować codzienne procesy. Dostosuj przepływy pracy i ogranicz potrzebę wysyłania wiadomości e-mail, organizowania spotkań, aktualizacji statusu itp. Pracuj mądrzej, a nie ciężej dzięki Wrike. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zasobami
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Śledzenie postępów
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Przesyłanie wiadomości
7shifts is a robust employee scheduling, communication, and time tracking tool built specifically for restaurants. Free for 14 days!
7shifts helps restaurants schedule more efficiently with intuitive scheduling, communication, time tracking, and compliance tools. The intuitive drag & drop schedule builder automatically factors in availability, time-off, overtime, and compliance, and managers can easily integrate their POS to ensure they hit their labor targets. With a free app for staff to submit availability requests and swap shifts, building schedules has never been so easy. Dowiedz się więcej na temat produktu: 7shifts

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zasobami
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Śledzenie postępów
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Przesyłanie wiadomości
Award-winning online project management software featuring project dashboards, gantt charts, kanban boards, and team collaboration.
ProjectManager is an award-winning work management software that accelerates how businesses collaborate and achieve results. Realize your team’s potential with tools like multiple views, dynamic Gantt charts, workload and resource management, collaborative file and task sharing, @ mentions and comments. Cost effective, easy to use and yet powerful enough that companies in over 100 countries rely on it to make data-driven decisions for their projects. Try free for 30 days. Dowiedz się więcej na temat produktu: ProjectManager.com

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zasobami
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Śledzenie postępów
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Przesyłanie wiadomości
Podio is the new way for teams to communicate, organize and get work done. Free for up to 10 users.
Citrix Podio is the new way to organize, communicate and get work done. More than 500,000 organizations use Podio to run projects and company departments. This includes everyone from small growing companies using Podio to run their entire businesses to innovative teams in enterprises. Podio speeds communication and provides the transparency and accountability needed for efficient teamwork, by enabling people to organize and track work in one easy-to-use place. Dowiedz się więcej na temat produktu: Podio

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zasobami
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Śledzenie postępów
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Przesyłanie wiadomości
The simplest and economical booking app for every business. With BookyWay you can manage easily all your appointments
Do you own a business that requires appointments? You may find a “dedicated” app to book appointments on the market for almost every activity that requires reservations and payments, hard to use, and with excessive costs. BookyWay has the essential functions for any category, and you can use it IMMEDIATELY without any support You won't find a cheaper system, in some cases free. Thousands of professionals already use BookyWay: barbershops, dog lovers, horse racing, driving schools, tire dealers.. Dowiedz się więcej na temat produktu: BookyWay

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zasobami
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Śledzenie postępów
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Przesyłanie wiadomości
Collaborate with your team, clients and contractors, and stay on top of your work.
ProWorkflow is an industry-leading comprehensive project management tool for teams of 5 to 5000. 17 years of experience and trusted for over 3 million projects, we understand small details through to big data. Track Gantt chart tasks, Kanban boards, time, documents, communications, quotes and invoices. Our powerful API and customizable features let you easily tailor ProWorkflow. World-class customer support & free on-boarding makes the decision to join easy. Dowiedz się więcej na temat produktu: ProWorkflow

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zasobami
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Śledzenie postępów
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Przesyłanie wiadomości
Aplikacja do śledzenia czasu pracy ze zrzutami ekranu, kalendarzem czasu wolnego, dokładnym rozliczaniem płac, fakturowaniem i nie tylko. Dostępny bezpłatny plan.
TMetric to zaawansowane narzędzie do śledzenia czasu, które umożliwia realizację wszystkich zadań i zwiększa produktywność zespołu. Dostępna bezpłatna wersja. TMetric zapewnia dokładne śledzenie czasu, zarządzanie zakresem zadań i projektów, raporty w czasie rzeczywistym dotyczące dogłębnej analizy, listy płac, rozliczenia i fakturowanie, zrzuty ekranu, monitorowanie korzystania ze stron internetowych i aplikacji. Kalendarz czasu wolnego wyświetla nadchodzący, zaplanowany i wykorzystany czas wolny. TMetric integruje się z niemal wszystkim, w tym z Asana, Basecamp, Freshdesk, GitHub, GitLab, Jira, Trello. Dowiedz się więcej na temat produktu: TMetric

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zasobami
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Śledzenie postępów
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Przesyłanie wiadomości
An all-in-one team management app that's powerful, affordable, and easy to use, especially for the mobile workforce. Start for free!
Connecteam is a team management app that allows managers to put their business processes on autopilot and focus on business growth while also freeing up employees to be more productive, flexible, and happy. Save time and increase productivity with mobile-first custom checklists, forms, and reports; Schedule shifts and track work hours with GPS time clock; Simplify employee communication, enhance professional skills, manage daily tasks and so much more, all in one app. Start for free now! Dowiedz się więcej na temat produktu: Connecteam

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zasobami
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Śledzenie postępów
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Przesyłanie wiadomości
Award-winning enterprise work management software for project portfolio management (PPM) and professional services delivery teams.
Planview Clarizen is an award-winning enterprise work management solution for PMOs and professional services delivery teams. Robust project portfolio management (PPM) capabilities enable program managers and service team leaders to gain real-time visibility into work in progress, automate workflows, proactively manage risks, gain delivery confidence, and deliver greater business impact. Planview Clarizen is purpose-built for mid-sized and enterprise PMOs, EPMOs, PSOs, and ESOs. Dowiedz się więcej na temat produktu: Planview AdaptiveWork

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zasobami
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Śledzenie postępów
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Przesyłanie wiadomości
Hive is the only project management platform designed by its users. Because managing your work is a personal thing.
Hive is the only project management platform designed by its users. Because managing your work is a personal thing. In Hive, we've got all of your key project management, task management, time and resource management, collaboration, and communication tools to manage all of your work. Hive also has flexible project layouts, native email, group messaging and so much more. We guarantee that Hive is easy to use, integrates with your existing tools and is flexible for all ways of working. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hive

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zasobami
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Śledzenie postępów
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Przesyłanie wiadomości
Desktop email client that also helps teams manage tasks, organize calendars, browse contacts, add notes, chat and more.
eM Client is a desktop email app designed to help teams with handling email communication, daily agenda, upcoming (online) events, collaboration with colleagues and more, all in a unified clean interface. The app allows admins to enforce a company-wide email encryption policy (PGP,S/MIME), archive emails or create and save customizable signatures, email templates and QuickTexts to streamline communication processes. International teams can rely on instant translation of all emails. Dowiedz się więcej na temat produktu: eM Client

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zasobami
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Śledzenie postępów
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Przesyłanie wiadomości
WorkInSync to rozwiązanie SaaS, które umożliwia firmom tworzenie hybrydowych miejsc pracy i bezpieczny powrót pracowników do biura.
WorkInSync to rozwiązanie SaaS, które umożliwia firmom tworzenie hybrydowych miejsc pracy i bezpieczne sprowadzanie pracowników do biura. Funkcje WorkInSync obejmują ustalanie harmonogramów pracowników, hotdesking (system rezerwacji biurek) i hoteling (ulokowanie sprzętu klienta w serwerowni dostawcy), zarządzanie salami konferencyjnymi, parking i zarządzanie bufetami. Dzięki kalendarzowi zespołu WorkInSync, pracownicy mogą zwiększyć produktywność swoich wizyt w biurze, wiedząc wcześniej, z którymi współpracownikami będą mogli współpracować. WorkInSync jest stosowany przez 350 000 pracowników w ponad 180 firmach na całym świecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: WorkInSync

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zasobami
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Śledzenie postępów
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Przesyłanie wiadomości
Aplikacja do współpracy zespołowej z bezpłatnym przechowywaniem danych, nieograniczoną liczbą wiadomości i użytkownikami.
Pumble to bezpłatna aplikacja do czatu zespołowego, która umożliwia zespołom różnej wielkości współpracę. W przeciwieństwie do innych aplikacji do czatu zespołowego, Pumble jest dostępny bezpłatnie dla nieograniczonej liczby użytkowników. Pumble to aplikacja w trybie online, która działa w przeglądarce, ale dla wygody można ją zainstalować na komputerze lub telefonie komórkowym. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pumble

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zasobami
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Śledzenie postępów
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Przesyłanie wiadomości
Holaspirit is a software-as-a-service platform designed to bring clarity and transparency to your teams and organization at all levels
Holaspirit is a software-as-a-service platform designed to bring clarity and transparency to your teams and organization at all levels with an advanced agility at scale. With Holaspirit you’re able to move as one, collaborate with your peers and improve self-management – whether it's remote work, hybrid, or in-office teams! Dowiedz się więcej na temat produktu: Holaspirit

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zasobami
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Śledzenie postępów
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Przesyłanie wiadomości
Voted #1 employee app, Blink combines a company feed, chat, polls, and document storage in your own branded portal.
Blink is the team management app for frontline workers. A simple platform gives one-click access to everything your team need – from updates to must-knows, forms to timetables, conversations to stories. Wrapped into one secure portal, Blink turns frontline organizations into strong communities with engaged, committed staff. That's why over 1000 organizations, including the NHS, Stagecoach, and Dominoes, have entrusted us with energizing their workforce and powering their operations. Dowiedz się więcej na temat produktu: Blink

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zasobami
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Śledzenie postępów
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Przesyłanie wiadomości
Toggl Plan is an online work management software. Plan projects, track time, & optimize your team's bandwidth.
Toggl Plan is an online work management software for small & medium-sized teams. Plan projects, track time, & optimize your team's bandwidth. With simple drag and drop timelines & task boards, you can say goodbye to clunky spreadsheets and complex project management tools. Get a clear overview of work and keep stuff up to date in just a few clicks, leaving more time for your team to get more meaningful work done. Dowiedz się więcej na temat produktu: Toggl Plan

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zasobami
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Śledzenie postępów
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Przesyłanie wiadomości
Get More Done With Firm360. Save time and money with this all-in-one accounting management platform—the visibility you need.
Streamline your accounting practice and increase your firm's productivity. Save your staff an average of 10 hours a week in wasted non-billable time in 30 days. Firm360 creates client management, project management, billing, reporting, and time management transparency. Save your firm time and money by replacing your current 5+ software solutions with one seamless experience. This all-in-one cloud-based platform is everything you need to get the job done! Dowiedz się więcej na temat produktu: Firm360

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zasobami
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Śledzenie postępów
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Przesyłanie wiadomości
Simple task and project management software. Redbooth makes it easy for you and your team to plan and track your work.
Project Management for modern teams. Redbooth is a task and project management platform that provides a single place for team collaboration tasks, discussions and file sharing. Redbooth is simple and flexible to use, enabling project teams and departments at thousands of companies to get work done. Get started with a 14 day trial of our Business plan. Dowiedz się więcej na temat produktu: Redbooth

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zasobami
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Śledzenie postępów
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Przesyłanie wiadomości
Managers use ProofHub to track team goals, design workflows, generate results, and communicate effectively.
ProofHub is a project management software that facilitates effective team collaboration. With ProofHub, you can manage your tasks in real-time, regardless of whether you're a remote worker or a team in the office. The Kanban boards of ProofHub is something teams love. In addition, you can assign multiple tasks to multiple people, set due dates for each task, add labels, have discussions with the team, and manage how the team moves tasks through the workflow. Dowiedz się więcej na temat produktu: ProofHub

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zasobami
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Śledzenie postępów
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Przesyłanie wiadomości
Help your team stay organized and prioritized whiling learning exactly where your time and energy is going.
Intervals is customizable time tracking and team management software built for the unique needs of small teams. Includes everything you need to take projects from inception to completion with powerful productivity reporting. Includes task prioritization, a shared calendar, Gantt charts, a mobile app and more. Ideal for consultants, web developers, creative agencies, IT services firms, and communications companies. Get your team organized and prioritized with Intervals. Free trial. Dowiedz się więcej na temat produktu: Intervals

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zasobami
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Śledzenie postępów
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Przesyłanie wiadomości
Open source project management software with a wide set of features. It supports teams along the entire project management life cylce.
OpenProject is open source project management software. It supports classic, agile as well as hybrid project management. OpenProject enables distributed teams to collaborate throughout the entire project lifecycle, from initial planning to project execution and documentation. The software is available in over 30 languages. Core functions and use cases of OpenProject are: - Project portfolio management - Project planning and scheduling - Task management and issue tracking - Agile Boards Dowiedz się więcej na temat produktu: OpenProject

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zasobami
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Śledzenie postępów
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Przesyłanie wiadomości
An intuitive event planning platform, helping workforce leaders plan customizable team building events in no time.
Confetti helps workplace leaders book fully customized virtual experiences on a single platform. Browse an extensive collection of virtual events, filter by experience type, and plan the perfect team bonding activity. Experience information, pricing, and availability are viewable directly on the platform. Confetti offers transparent, easy event planning for corporate leaders and empowers companies like Shopify, Amazon, Google to build well-rounded, happier teams. Dowiedz się więcej na temat produktu: Confetti

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zasobami
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Śledzenie postępów
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Przesyłanie wiadomości
GeoNext is smart job management software for tradie businesses. It's the complete toolkit to schedule jobs, create quotes
GeoNext is job management software for small businesses working in trades and services looking to simplify their day-to-day tasks. Its a complete toolkit to help businesses save 14 hours on admin time a week, win more jobs and get paid faster. Assign jobs, create quotes and invoices, fill out timesheets and integrate directly with accounting software - GeoNext does all this and more. With GeoNext, you can replace annoying and time-consuming paper processes that are holding your business back. Dowiedz się więcej na temat produktu: GeoNext

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zasobami
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Śledzenie postępów
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Przesyłanie wiadomości
Manage your entire Co with just ONE Platform: Employees, Contractors, Customers, Jobs, Equipment, Inventory, and many Integrations too!
Is AI-FM Different? Easy as 1-2-3! 1) Award Winning Tech + 2) Fair Pricing + 3) 5 Star Reviews. AI-FM has won EIGHT 2019/20/21/22 Awards from Gartner. Pricing starts at only $7.99/user/mo. Please see our cherished Reviews, AI-FM is a true partner to our Members. Manage your Org, top to bottom via ONE Intelligent Platform: Employees, Contractors, Customers, Jobs, Equipment, Inventory. Integrations for QuickBooks, Zapier, Google/Apple/Outlook Calendar, Siri, Google Assistant, and WhatsApp Dowiedz się więcej na temat produktu: AI Field Management

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zasobami
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Śledzenie postępów
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Przesyłanie wiadomości
BasicOps is a simple, yet powerful, teamwork platform that enables your team to effectively collaborate and communicate on any project.
BasicOps is the ultimate collaborative teamwork platform. It’s a simple, yet powerful, platform that enables your team to effectively collaborate and communicate on any project. With BasicOps, it's all in one place: Plan a project, take notes in meetings, convert them into tasks for yourself and your team, set deadlines, stay in sync with online chats, and easily launch Zoom to start a meeting. Work smart, work happy, work here: your base of operations. Start using BasicOps for FREE. Dowiedz się więcej na temat produktu: BasicOps

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zasobami
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Śledzenie postępów
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Przesyłanie wiadomości
Lumeer planuje, organizuje i śledzi wszystkie zadania zespołu w łatwy, wizualny i elastyczny sposób.
Łatwe i szybkie planowanie, organizowanie i śledzenie wszystkich kamieni milowych i zadań. Lumeer zapewnia bardzo łatwe wizualne zarządzanie zespołem. Każdy wie, co robić dalej, dlaczego jest to ważne i jak to zrobić. Usuń niepotrzebne spotkania dotyczące synchronizacji, niekończące się wątki wiadomości e-mail i zagmatwane arkusze kalkulacyjne. Wyjątkowa elastyczność daje każdemu swobodę tworzenia idealnego przepływu pracy, zarządzania nim i śledzenia postępów. Elastyczność pozwalająca dopasować się do obecnego sposobu pracy zespołów i rozwijać się wraz z potrzebami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lumeer

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zasobami
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Śledzenie postępów
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Przesyłanie wiadomości
Enables Agile teams to visualize, plan, coordinate, and deliver big initiatives quickly, with clear insight into the value delivered.
Planview LeanKit enables organizations and teams to use enterprise Kanban boards to visually track and manage the flow of work from strategy to delivery. Using Planview LeanKit, enterprises can scale Agile and manage, plan,?and coordinate work across Agile teams. Powerful OKR (objectives and key results) functionality helps identify the right goals to go after at each level of your organization and focuses execution on measurable outcomes. LeanKit integrates with apps your team uses every day. Dowiedz się więcej na temat produktu: Planview AgilePlace

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zasobami
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Śledzenie postępów
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Przesyłanie wiadomości
Easy Project and Task Management for Teams
Hitask is a unique project and task manager for teams. It helps to focus on team collaboration, getting tasks done and manage an entire project. Dowiedz się więcej na temat produktu: HiTask

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zasobami
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Śledzenie postępów
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Przesyłanie wiadomości
Polska Produkt lokalny
Teamdeck to kompletne rozwiązanie do zarządzania zasobami: ustalanie harmonogramu wykorzystania zasobów + śledzenie czasu pracy + zarządzanie urlopami.
>> Oprogramowanie do planowania zasobów i projektów >> Ustalanie harmonogramów dla pracowników + śledzenie czasu pracy + arkusze czasu pracy + planowanie i budżetowanie projektów + obciążenie pracą + wydajność + zarządzanie dostępnością + funkcje prognozowania zasobów. >> Teamdeck został opracowany przez firmę zajmującą się oprogramowaniem, która współpracuje również z serwisami Spotify, Uber, Netflix i Viu. >> Firma jest obecna w branży informatycznej, finansowej, kreatywnej, detalicznej, gamingowej, edukacyjnej i medialnej. >> Wersja demonstracyjna na żywo + bezpłatna pomoc w konfiguracji. Zarejestruj się, aby otrzymać wersję demonstracyjną. Dowiedz się więcej na temat produktu: teamdeck

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zasobami
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Śledzenie postępów
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Przesyłanie wiadomości
PACE Packager Hub is a workflow solution for managing customer servicing, teamwork, and processes.
PACE Packager Hub is an out-of-the-box workflow solution that fully supports the standard packaging workflow. It is a central place for management of all orders and packages and is tailored for all operational packaging needs. PACE Packager Hub . PACE Packager Hub acts as a joining link between customers, supervisors, packaging engineers and their tools. It can be fully integrated into the PACE Suite or into any other packaging software. Dowiedz się więcej na temat produktu: PACE Packager Hub

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zasobami
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Śledzenie postępów
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Przesyłanie wiadomości
The integrated and collaborative project portfolio management software for a smarter work and a happier life.
wethod is the collaborative and integrated project portfolio management software. It is a system that enables the simultaneous management of CRM, projects and financials providing many insight about sale performance, productivity, portfolio analysis and team distribution, while fostering people empowerment. Dowiedz się więcej na temat produktu: WETHOD

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zasobami
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Śledzenie postępów
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Przesyłanie wiadomości
Alobees is a web and mobile application for building professionals.
Alobees offers building professionals a simple and intuitive web and mobile application to simplify the monitoring of your work sites. As a real alternative to Excel, you can plan all your workers and track their work hours in one click. Alobees also allows you to foster communication between teams by facilitating document sharing and communicating on site-specific news feeds. You can also assign specific tasks and track their completion. Save time with Alobees ! Dowiedz się więcej na temat produktu: Alobees

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zasobami
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Śledzenie postępów
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Przesyłanie wiadomości
Planview Projectplace is an integrated project management and collaborative work management solution that helps teams get work done.
Planview Projectplace is an online project management and collaborative work management solution that makes it easy for teams to manage and track the progress of their work. Whether your team is down the hall or across the globe, it provides everything you need to plan projects, manage tasks, visually track progress and achieve goals. Capabilities include integrated Kanban boards and Gantt charts, collaborative document management, task and workload management, communication tools and more. Dowiedz się więcej na temat produktu: Planview ProjectPlace

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zasobami
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Śledzenie postępów
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Przesyłanie wiadomości
With awork your team works better and happier together: Manage resources, plan projects, track times. 2,000+ teams love awork. Try now!
awork is your team management tool for happy collaboration: intuitive, friendly, from Europe. To help you coordinate all resources and projects, awork combines project planning with the personal calendar of your team. You always know how busy your team is and recognize bottlenecks immediately. With visual task planning, everyone knows who is doing what and when the next deadline is. And time tracking is directly integrated with team organisation. 2.000+ teams love awork. Try it now for free! Dowiedz się więcej na temat produktu: awork

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zasobami
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Śledzenie postępów
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Przesyłanie wiadomości
Infinity is an all-in-one work management platform that lets you organize all your work, your way.
Infinity is a fully flexible work management platform where you can organize all of your projects and tasks in one place, customize all your work to your liking, and easily collaborate with your team. Thanks to its flexibility and customization, anyone can use Infinity: marketing agencies, project managers, entrepreneurs, development teams, accountants, educators, freelancers, real estate companies, etc. Dowiedz się więcej na temat produktu: Infinity

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zasobami
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Śledzenie postępów
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Przesyłanie wiadomości
Collaborative Learning Made Easy!
Pandos is an AI app that revolutionizes Collaborative Learning (CL), which regularly requires a tremendous time commitment from educators and may create many challenges for learners, such as finding teammates, coordinating tasks, assessing peers or dealing with free-riders. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pandos

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zasobami
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Śledzenie postępów
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Przesyłanie wiadomości
Online Project management software, Task Management software, Gantt chart Software, Project Tracking, Team Collaboration, Agile Lean
Binfire is an Online Project Management Software trusted by both traditional distributed teams in over 25 countries. Plan, Track and Manage projects on-the-go or in the office. Leverage Kanban, Gantt, Burndown chart to manage your tasks with a proven project tracking software. Limitless brainstorming real-time, and every time with an interactive whiteboard collaboration software. Build passionately by a team of project managers with years of experience Dowiedz się więcej na temat produktu: Binfire

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zasobami
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Śledzenie postępów
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Przesyłanie wiadomości
Mosaic offers AI-powered resource management, reporting, and forecasting. Guaranteed to increase profitability and productivity.
Mosaic is an AI-powered, web-based resource management software that's guaranteed to boost profitability and productivity. It integrates with most project and financial management software, automatica lly gathering data to show who is working on what, when. Teams can then accurately bill and forecast, effectively manage capacity, and strategically plan workloads. Mosaic rescues teams from clunky spreadsheets, offering a new, full level of business visibility. Start with a free 30-day trial today. Dowiedz się więcej na temat produktu: Mosaic

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zasobami
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Śledzenie postępów
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Przesyłanie wiadomości
Suite of over 210+ Mac apps that help to enhance your business's productivity.
Its a Mac platform that offers 210+ apps for businesses of any size. Get more tasks done faster at a single subscription. Let Setapp be your teams guide to the proper tools. Focus on the efficiency and push your dream to its very limits. It can happen. And it will happen with Setapp. Setapp for Teams offers an entire software catalog in one subscription that costs the same as you would pay for almost any app from the library Dowiedz się więcej na temat produktu: Setapp

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Zarządzanie zasobami
  • Planowanie projektu/ustalanie harmonogramów
  • Śledzenie postępów
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
  • Przesyłanie wiadomości