Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Platformy headless ecommerce

Platformy headless ecommerce umożliwiają oddzielenie strefy front-end przeznaczonej do interakcji z klientem od rozwiązania back-end służącego do zarządzania funkcjami handlowymi. Tego rodzaju oprogramowanie za pośrednictwem interfejsów API umożliwia dokonywanie zmian w back-endzie używanej platformy, związanych z zarządzaniem zapasami, procedurami kasy i innymi aspektami, w sposób niezakłócający korzystania z platformy przez klienta.

Szukasz nowoczesnego, wydajnego sposobu na zarządzanie i rozwój swojego biznesu eCommerce? Odpowiedzią jest bezobsługowy eCommerce. Dowiedz się więcej na temat produktu: Nexway
Ich wykwalifikowany zespół programistów może skonfigurować i dostosować platformę e-commerce, aby spełnić twoje wymagania i zapewnić klientom bezproblemową obsługę. Jeśli szukasz renomowanego i wykwalifikowanego dostawcy bezobsługowych rozwiązań eCommerce, nie szukaj dalej niż Nexway. Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania i zaproponujemy indywidualną wycenę. Dowiedz się więcej na temat produktu: Nexway

Funkcje

  • API
  • Punkty kontaktu z klientem
  • Zarządzanie treścią
  • Tworzenie stron internetowych/aplikacji mobilnych
Ten oparty na chmurze system POS centralizuje zarządzanie inwentarzem, zarządzanie pracownikami, księgowość i raporty sprzedaży w różnych lokalizacjach i kanałach.
Promocja: Zaoszczędź do 1000 $ na cyfrowym pakiecie detalicznym. Ten oparty na chmurze system POS centralizuje zarządzanie inwentarzem, zarządzanie pracownikami, księgowość i raporty sprzedaży w różnych lokalizacjach i kanałach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lightspeed Retail

Funkcje

  • API
  • Punkty kontaktu z klientem
  • Zarządzanie treścią
  • Tworzenie stron internetowych/aplikacji mobilnych
Dziesięć narzędzi w jednym, aby zwiększyć konwersję na stronie internetowej i poprawić wrażenia użytkowników dzięki mapom kliknięć, nagraniom użytkowników, czatowi na żywo i innym funkcjom.
Lucky Orange znajduje przyczyny braku konwersji, dostarcza rozwiązań zwiększających sprzedaż i pozyskuje potencjalnych klientów – nowych leadów. Instalacja trwa kilka sekund i nie wymaga programowania. Dzięki dziesięciu narzędziom w cenie jednego, pakiet narzędzi do optymalizacji współczynnika konwersji Lucky Orange zawiera dynamiczne mapy kliknięć, opcje nagrania sesji i podgląd czatu na żywo, profile odwiedzających, ankiety, ogłoszenia, analitykę interakcji ze stroną internetową, lejki konwersji oraz pulpit w czasie rzeczywistym. Siedmiodniowa bezpłatna wersja próbna. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lucky Orange

Funkcje

  • API
  • Punkty kontaktu z klientem
  • Zarządzanie treścią
  • Tworzenie stron internetowych/aplikacji mobilnych
Potężne treści, zaangażowanie klientów i oferty odkrywania produktów, które pozwalają osiągnąć prawdziwą personalizację i napędzają niezrównany wzrost.
Bloomreach to ceniona na świecie platforma chmurowa Commerce Experience Cloud, która umożliwia markom dostarczanie klientom spersonalizowanych, niemal magicznych podróży. Potężne oferty treści, zaangażowanie klientów i wyszukiwanie produktów, którym zaufało ponad 800 klientów na całym świecie, aby osiągnąć prawdziwą personalizację i napędzać niezrównany rozwój firmy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bloomreach

Funkcje

  • API
  • Punkty kontaktu z klientem
  • Zarządzanie treścią
  • Tworzenie stron internetowych/aplikacji mobilnych
Fabric pomaga markom i sprzedawcom w rozwoju dzięki nowoczesnej infrastrukturze handlowej, narzędziom i technologii.
Fabric to platforma do handlu bezgłowego stworzona specjalnie z myślą o rozwoju. Klienci, tacy jak BuildDirect, Juicy Couture i GNC, ufają Fabric ze względu na jej otwartą i modułową konstrukcję, która pozwoli im na uruchomienie w ciągu kilku tygodni bez konieczności przenoszenia się na nową platformę. Fabric jest mnożnikiem siły dla istniejących inwestycji w technologie dla sprzedawców detalicznych. Jak udowodniono, platforma zwiększa przychody cyfrowe nawet trzykrotnie. Fabric jest wspierana przez Redpoint Ventures, Sierra Ventures, Innovation Global Capital, Ascend Venture Capital, Expa i BC Partners. Dowiedz się więcej na temat produktu: fabric

Funkcje

  • API
  • Punkty kontaktu z klientem
  • Zarządzanie treścią
  • Tworzenie stron internetowych/aplikacji mobilnych
Rozwiązania Headless firmy Arcadier oferują bezproblemową integrację front i back-endu, zapewniając jednocześnie pełną kontrolę nad klientami.
Arcadier jest najszybciej rozwijającą się firmą tworzącą platformy marketplace, obsługującą rynki B2B, B2C, P2P, wynajmu, usług i zaopatrzenia dla użytkowników w ponad 180 krajach. Te korporacyjne modele e-commerce typu headless połączyły przedsiębiorców niezależnie od ich doświadczenia, branży czy modelu e-commerce, aby zaspokoić ich potrzeby technologiczne i rynkowe bez obaw o szybkość realizacji i budżet. Dowiedz się więcej na temat produktu: Arcadier

Funkcje

  • API
  • Punkty kontaktu z klientem
  • Zarządzanie treścią
  • Tworzenie stron internetowych/aplikacji mobilnych
Platforma zarządzania e-commerce. Kompozytowa i za sterowaniem tylko z zaplecza.
theshop jest uniwersalnym administratorem e-sklepu do zarządzania wieloma kanałami sprzedaży z jednego miejsca. Przyjazna dla rozwoju wielosklepowa, wielodomenowa, wielojęzyczna i wielowalutowa platforma z silnym wsparciem i integracjami, gotowa do natychmiastowego użycia, aby zapewnić najnowocześniejsze doświadczenia zakupowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: TheShop

Funkcje

  • API
  • Punkty kontaktu z klientem
  • Zarządzanie treścią
  • Tworzenie stron internetowych/aplikacji mobilnych
Prosta platforma B2B SaaS Commerce, która pomaga firmom zarządzać katalogami produktów, klientami, zamówieniami, ofertami, projektowaniem, śledzeniem i nie tylko.
DJUST to rozwiązanie nowej generacji B2B Commerce. Wszystko złożone w cyfrowym B2B, DJUST uproszczone. Cenione marki i firmy otrzymują wsparcie dzięki solidnej oraz prostej pierwszej platformie API (interfejs programowania aplikacji). Dzięki modułowemu interfejsowi i gotowemu rozwiązaniu firmy mogą skalować się i rozwijać szybciej, ułatwiając bezproblemowe korzystanie z technologii cyfrowych. Monoprix, Eiffage, deSter, Groupe Socoda, Axione i Seafoodia, Yack i wielu innych klientów premium ufają rozwiązaniu DJUST w zakresie modernizacji i replatformacji handlu cyfrowego. Dowiedz się więcej na temat produktu: DJUST

Funkcje

  • API
  • Punkty kontaktu z klientem
  • Zarządzanie treścią
  • Tworzenie stron internetowych/aplikacji mobilnych
Firma specjalizuje się w integracjach, oferując wysoce konfigurowalne rozwiązanie, które szybko i łatwo łączy się z dowolną stroną trzecią.
Gridbees agreguje bardzo heterogeniczne przepływy, harmonizuje je i przetwarza w celu przekazania ich do front office w sposób homogeniczny, zwiększając efektywność i wydajność e-sprzedawców. Klient końcowy dzięki temu skorzysta z możliwie najlepszych wrażeń zakupowych. Łączność, wiedza techniczna, wsparcie, zwinność i elastyczność: te atuty pozwalają im dostarczyć Ci prawdziwy cyfrowy zestaw narzędzi, modułowy i konfigurowalny, dedykowany ścieżce sprzedaży. Dowiedz się więcej na temat produktu: Gridbees

Funkcje

  • API
  • Punkty kontaktu z klientem
  • Zarządzanie treścią
  • Tworzenie stron internetowych/aplikacji mobilnych