Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Aplikacje dla handlowców

Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 14 w
Freshsales został wyposażony w rozmaite funkcji i bardzo intuicyjny interfejs użytkownika, dzięki czemu prowadzenie firmy nie wymaga korzystania z wielu narzędzi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshsales
Freshsales to w pełni zautomatyzowane rozwiązanie dla zespołów sprzedażowych. Zapewnia wszystko, czego potrzebuje handlowiec, aby pozyskiwać potencjalnych klientów, prowadzić kontekstowe rozmowy, zawierać umowy dzięki wiedzy opartej na sztucznej inteligencji oraz pielęgnować relacje z klientami. Freshsales, dzięki wbudowanym funkcjom poczty elektronicznej, telefonu, czatu i telefonii, daje zespołom sprzedażowym więcej czasu na sprzedaż poprzez automatyzację procesu sprzedaży oraz zwiększa efektywność i produktywność w ich codziennych działaniach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshsales

Funkcje

  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie wydajnością
  • Zarządzanie kampaniami
Salesflare to inteligentna platforma CRM i sprzedaży, używana przez tysiące małych i średnich firm B2B, które sprzedają więcej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Salesflare
Salesflare to inteligentna platforma CRM i sprzedaży, używana przez tysiące małych i średnich firm B2B, które sprzedają więcej przy mniejszym nakładzie pracy. Wysyła również zautomatyzowane sekwencje e-maili, dzięki czemu możesz zacząć docierać do swoich leadów w sposób spersonalizowany, a jednocześnie na dużą skalę. Automatycznie wypełnia Twoją książkę adresową i śledzi wszystkie interakcje z leadami, z którymi się kontaktujesz. Uprzejmie przypomina Ci też o tym, z kim należy się skontaktować. Ty musisz jedynie pisać e-maile, wykonywać telefony i popijać kawę. Dowiedz się więcej na temat produktu: Salesflare

Funkcje

  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie wydajnością
  • Zarządzanie kampaniami
Paperflite umożliwia zespołom ds. marketingu i sprzedaży odkrywanie, udostępnianie i śledzenie treści oraz uzyskiwanie analiz zaangażowania w czasie rzeczywistym. Dowiedz się więcej na temat produktu: Paperflite
Paperflite to platforma do zarządzania materiałami marketingowymi i sprzedażowymi. Dzięki Paperflite zespoły marketingowe mogą organizować i rozpowszechniać swoje treści wśród zespołów sprzedaży, zespołów ds. sukcesu klientów i partnerów kanału. Paperflite zapewnia analizę zaangażowania w czasie rzeczywistym w zakresie wewnętrznych i zewnętrznych interakcji użytkowników z treścią, dzięki czemu przedstawiciele handlowi mogą priorytetyzować leadów i wiedzieć, kiedy należy przesyłać wiadomości kontrolne. Rozwiązanie Paperflite integruje się z wiodącymi w branży rozwiązaniami CRM i narzędziami marketingowymi na różnych urządzeniach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Paperflite

Funkcje

  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie wydajnością
  • Zarządzanie kampaniami
Jest to doskonała platforma do prowadzenia spotkań sprzedażowych, która pozwala skrócić czas realizacji zamówień, zwiększyć produktywność sprzedaży i podnieść wskaźniki zamknięcia sprzedaży. Dowiedz się więcej na temat produktu: Demodesk
Demodesk to platforma spotkań stworzona specjalnie dla działów sprzedaży. Umożliwia przedstawicielom handlowym zajmującym się obsługą klienta osiąganie najlepszych wyników, prowadząc ich w czasie rzeczywistym, automatyzując zadania niezwiązane ze sprzedażą i angażując klientów na zupełnie nowym poziomie. Przełomowa technologia udostępniania ekranu sprawia, że spotkania są naprawdę interaktywne. Firmy SaaS korzystają z Demodesk, aby skrócić czas wdrożenia, zwiększyć realizację kwot, podnieść wydajność sprzedaży i przyspieszyć rozwój. Dowiedz się więcej na temat produktu: Demodesk

Funkcje

  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie wydajnością
  • Zarządzanie kampaniami
Onpipeline to jeden z najlepszych systemów CRM dla małych i średnich przedsiębiorstw. Dowiedz się więcej na temat produktu: Onpipeline
Onpipeline to jedno z najlepszych sprzedażowych rozwiązań CRM dla małych i średnich firm. Bezpieczne i niezawodne rozwiązanie CRM do zarządzania sprzedażą, kontaktami i działaniami. Można zintegrowa ć e-maile i kalendarze, zautomatyzować powtarzające się zadania, tworzyć i wysyłać oferty, pozyskiwać leady z formularzy internetowych lub interfejsu API i wiele innych. Skupia się na ułatwieniu śledzenia przychodów bez konieczności wielogodzinnego wypełniania formularzy. Możesz przejąć kontrolę nad procesem sprzedaży, ustawić zdarzenia dla kolejnych działań, które będą synchronizowane z kalendarzem poczty elektronicznej lub Outlooka itp. Dowiedz się więcej na temat produktu: Onpipeline

Funkcje

  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie wydajnością
  • Zarządzanie kampaniami
Pipedrive to łatwe do wdrożenia oprogramowanie do rozwiązań CRM, które pomaga skupić się na działaniach prowadzących do zamknięcia transakcji.
Pipedrive to zorientowane na sprzedaż narzędzie do zarządzania relacjami z klientami, które uwielbiają zespoły różnej wielkości. Mając ponad 95 000 płacących klientów w 179 krajach, zespoły sprzedażow e przyciągają uwagę prostym, ale potężnym rozwiązaniem CRM, które nadaje priorytet przede wszystkim użyteczności. Korzystając z Pipedrive, nic nie umyka uwadze, pozwalając zespołowi spędzać mniej czasu na wypełnianiu dokumentów, a więcej na sprzedaży z rozwiązaniem CRM, które jest zarówno zwinne, jak i wydajne. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pipedrive

Funkcje

  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie wydajnością
  • Zarządzanie kampaniami
Agile CRM to kompletny pakiet funkcji sprzedażowych, marketingowych i usługowych zaprojektowany, aby umożliwić małym i średnim przedsiębiorstwom sprzedaż i wprowadzanie na rynek, tak jak to robią wielkie przedsiębiorstwa z listy Fortune 500.
Agile CRM to uniwersalne rozwiązanie CRM z automatyzacją sprzedaży, marketingu i usług na jednej platformie. Posiada funkcję śledzenia sprzedaży, zarządzania kontaktami, automatyzacji marketingu, analityki internetowej, dwustronnej poczty e-mail, telefonii i pomocy technicznej z prostym, przejrzystym i nowoczesnym interfejsem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Agile CRM

Funkcje

  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie wydajnością
  • Zarządzanie kampaniami
Lepsze spotkania z klientami online. Vectera to łatwy sposób na zaplanowanie spotkań i przeprowadzenie bezpiecznych spotkań wideo.
Vectera to łatwy sposób na poznanie klientów online. Zaplanuj spotkania i zorganizuj bezpieczne mitingi wideo dla maksymalnie czterech osób. Utwórz centra komunikacji dla wszystkich swoich klientów. Postaw na kreatywność dzięki tablicom, co-browsingowi i dodawaniu notatek do dokumentów. Rozpocznij za jednym kliknięciem, bez pobrań i bez frustracji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Vectera

Funkcje

  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie wydajnością
  • Zarządzanie kampaniami
Kompleksowe narzędzie obsługi klienta z funkcjami czatu na żywo, śledzenia aktywności na witrynie internetowej oraz analizy.
Zoho SalesIQ to kompleksowa platforma do rozmów na żywo i analiz z wykorzystaniem SI, która pomaga firmom zwiększyć zaangażowanie w sprawy klientów. Platforma zapewnia dostęp do czatu na żywo i czatbotów, integrację z kanałami komunikatorów internetowych, a także funkcje CRM, oprogramowanie pomocy technicznej i inne rozwiązania umożliwiające komunikowanie się z odwiedzającymi witrynę użytkownikami na każdym etapie cyklu zaangażowania klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho SalesIQ

Funkcje

  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie wydajnością
  • Zarządzanie kampaniami
Whatfix wspiera wdrażanie technologii i aktywizację użytkowników w celu zwiększenia ich produktywności i zaangażowania poprzez wykorzystanie kontekstowych wskazówek w aplikacji.
Whatfix jest cieszącą się dużym globalnym zaufaniem platformą do cyfrowej adaptacji, która pomaga przedsiębiorstwom i firmom z listy Fortune 500 w adaptacji oprogramowania, skróceniu czasu wprowadzeni a oprogramowania na rynek, zwiększeniu produktywności pracowników i uzyskaniu dodatniego zwrotu z inwestycji w oprogramowanie. Dzięki Whatfix jedno z czołowych przedsiębiorstw w Stanach Zjednoczonych było w stanie zaoszczędzić 950 000 $, tworząc dostosowane do potrzeb szkolenie dla użytkowników końcowych. Ocena Whatfix na stronie Gartner Peer Insights to 4,8. Jeśli chcesz przeprowadzić cyfrową transformację, skontaktuj się z nami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Whatfix

Funkcje

  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie wydajnością
  • Zarządzanie kampaniami
Introhive to platforma SaaS oparta na sztucznej inteligencji, która umożliwia firmom zwiększanie przychodów, relacji i zatrzymywania klientów.
Introhive to platforma powołane do życia w wyniku frustracji próbami i niewykorzystaniem rozwiązania CRM. Jest ona obsługiwana przez sztuczną inteligencję i służy do przyspieszania przychodów. Pomaga organizacjom różnej wielkości zwiększać przychody, relacje i zatrzymanie klientów. Zautomatyzowane zbieranie danych przez Introhive oraz inteligencja relacji oparta na sztucznej inteligencji umożliwiają zespołom ds. sprzedaży, marketingu i rozwoju biznesu szybsze wprowadzanie danych i koncentrowanie się na tym, co ważne – budowaniu połączeń i realizacji większej liczby transakcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Introhive

Funkcje

  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie wydajnością
  • Zarządzanie kampaniami
Polska Produkt lokalny
Salesbook to platforma, która automatyzuje pracę mobilnych przedstawicieli handlowych, zwiększając ich efektywność o 53%.
Salesbook to platforma, która automatyzuje pracę mobilnych przedstawicieli handlowych, zwiększając ich efektywność o 53%. Obsługujemy kanał sprzedaży end-to-end: od spotkania z klientem, przez CRM, aż po wsparcie decyzyjne oparte na danych. Wprowadzając automatyzację do klasycznego podejścia sprzedażowego, przybliżamy się do wyników e-commerce. Salesbook pomaga zaprezentować produkt i firmę, zebrać informacje o potrzebach klienta i wygenerować idealną ofertę. Na koniec zbiera wszystkie informacje do systemu CRM i generuje raporty sprzedażowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: Salesbook

Funkcje

  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie wydajnością
  • Zarządzanie kampaniami
Polska Produkt lokalny
Meetsales to platforma wspomagająca sprzedaż, przeznaczona dla zespołów sprzedażowych, która pozwala im zapewnić każdemu klientowi spersonalizowaną obsługę.
Jeśli potrzebujesz platformy wspomagającej sprzedaż, która oferuje kompleksowe podejście i jest cenionym pośrednikiem między zespołem sprzedaży a potencjalnymi klientami – Meetsales jest rozwiązaniem. To idealne narzędzie dla zespołów zdalnych, które chcą przeprowadzać transakcje z klientami, niezależnie od lokalizacji obu stron. Gromadzi dane do analizy każdej transakcji, pomiaru wydajności i sprawdzenia, które obszary można poprawić. Ta aplikacja pomaga zapewnić prawdziwie indywidualne doświadczenia każdemu klientowi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Meetsales

Funkcje

  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie wydajnością
  • Zarządzanie kampaniami
Walnut to bezkodowa platforma, która umożliwia firmom SaaS pełne dostosowywanie, zarządzanie i optymalizację prezentacji produktów.
Walnut to bezkodowa platforma, która umożliwia firmom SaaS pełne dostosowywanie, zarządzanie i optymalizację prezentacji produktów. Korzystając z oprogramowania Walnut do tworzenia spersonalizowanych i bezawaryjnych prezentacji dla swoich klientów, specjaliści ds. sprzedaży mogą zwiększyć współczynnik konwersji, gromadząc jednocześnie cenne informacje w celu usprawnienia procesu sprzedaży. Rozwijaj swoje wyniki finansowe dzięki potężnym wersjom demonstracyjnym, takim jak Adobe, Medallia, Poeple.ai, NetApp, Varonis i wielu innym liderom branży. Zaplanuj swoją bezpłatną demonstrację już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: Walnut.io

Funkcje

  • Zarządzanie komunikacją
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Automatyzacja procesów biznesowych
  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie wydajnością
  • Zarządzanie kampaniami