Filtruj wyniki (4)
Dostępne kraje
Kraje, w których produkt jest dostępny. Uwaga! Wsparcie klienta może nie być dostępne w tym kraju.
Polska
Andora
Zjednoczone Emiraty Arabskie
Antigua i Barbuda
Anguilla
Albania
Austria
Australia
Wielka Brytania
Stany Zjednoczone
Opcje cenowe
Wyniki: 4 w
Rozwiązanie do analizy mowy, które poprawia wydajność, zarządzanie jakością i satysfakcję klienta.
Dowiedz się więcej na temat produktu: VoiceAnalytics
VoiceAnalytics to rozwiązanie do analizy mowy, które poprawia wydajność, zarządzanie jakością i satysfakcję klientów w call center, zarówno w działalności handlowej, jak i w obsłudze klienta. Rozwiązanie oparte na SI, zbudowane z potężnego silnika językowego i algorytmów uczenia maszynowego, jest w stanie przetwarzać mowę na tekst z dużą dokładnością, a także rozpoznawać słowa kluczowe, co pozwala na wykrycie określonej treści w 100% połączeń.
Dowiedz się więcej na temat produktu: VoiceAnalytics
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Analiza nastrojów
- Rejestrowanie połączeń
- Automatyczna transkrypcja
- Ankiety i informacje zwrotne
- Przetwarzanie języka naturalnego
- Zarządzanie doświadczeniami klientów
Technologia analizy mowy w czasie rzeczywistym dla centrów kontaktowych, która poprawia doświadczenia klientów, zgodność z przepisami i jakość usług.
Dowiedz się więcej na temat produktu: AgentAssist
Agent Assist pomaga lepiej obsługiwać klientów poprzez analizę głosu w czasie rzeczywistym i interakcje cyfrowe.
Rozwiązanie usprawnia rozmowy między pracownikami obsługi klienta a klientami, przekształcając analizę w unikalny wgląd, podpowiadając i zalecając działania, które umożliwiają centrom telefonicznym udzielanie rozmówcom spersonalizowanych, pomocnych wskazówek.
Poprawia produktywność i wydajność agentów, co zmniejsza stres i zwiększa satysfakcję z pracy.
Dowiedz się więcej na temat produktu: AgentAssist
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Analiza nastrojów
- Rejestrowanie połączeń
- Automatyczna transkrypcja
- Ankiety i informacje zwrotne
- Przetwarzanie języka naturalnego
- Zarządzanie doświadczeniami klientów
SoapBox Labs zapewnia dzieciom najlepsze w swojej klasie wrażenia z obsługi głosem.
SoapBox Labs tworzy technologię rozpoznawania mowy dla dzieci. Oferuje technologię ASR (rozpoznawania mowy), która zapewnia wysoką dokładność dla dzieci w wieku od dwóch do dwunastu lat ze wszystkich akcentów i dialektów.
Silnik głosowy SoapBox został zbudowany z wykorzystaniem podejścia opartego na prywatności według projektu w celu ochrony podstawowego prawa dzieci do prywatności danych głosowych.
SoapBox udziela licencji na swoją technologię stronom trzecim z branży edukacyjnej i rozrywkowej i oferuje dwa podstawowe zestawy rozwiązań: SoapBox Educate i SoapBox Play
Dowiedz się więcej na temat produktu: SoapBox
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Analiza nastrojów
- Rejestrowanie połączeń
- Automatyczna transkrypcja
- Ankiety i informacje zwrotne
- Przetwarzanie języka naturalnego
- Zarządzanie doświadczeniami klientów
Wielojęzyczna konwersacyjna SI zapewniająca usługi wsparcia klienta zbliżone do ludzkich.
Skontaktuj się z nami drogą mailową, aby otrzymać bezpłatną wersję demonstracyjną.
assist365 to sterowany SI bot głosowy do kompleksowej automatyzacji wsparcia klienta. Inteligentnie opracowany silnik NLU (rozumienie języka naturalnego) i NLP (przetwarzanie języka naturalnego) zapewnia klientom obsługę zbliżoną do ludzkiej w ponad 20 językach.
Wdrażaj boty do różnych zastosowań, takich jak obsługa klienta, FAQ, ankiety, umawianie spotkań itp., a reszta zostanie załatwiona przez boty. Poziom skalowalności systemu assist365 i jego automatyzacja mogą pomóc w zapewnieniu całodobowej obsługi klienta za mniej niż 30% rzeczywistych kosztów.
Dowiedz się więcej na temat produktu: assist365 - AI-powered Virtual Assistant
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Analiza nastrojów
- Rejestrowanie połączeń
- Automatyczna transkrypcja
- Ankiety i informacje zwrotne
- Przetwarzanie języka naturalnego
- Zarządzanie doświadczeniami klientów