Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Oprogramowanie do analizowania mowy

Oprogramowanie do analizowania mowy pomaga wychwytywać, śledzić i analizować trwające lub nagrane rozmowy. Narzędzia te oferują analizę nastrojów, emocji, wykrywanie języka, automatyczną transkrypcję, a także inne funkcje służące monitorowaniu doświadczeń klientów.

Technologia analizy mowy w czasie rzeczywistym dla centrów kontaktowych, która poprawia doświadczenia klientów, zgodność z przepisami i jakość usług. Dowiedz się więcej na temat produktu: AgentAssist
Agent Assist pomaga lepiej obsługiwać klientów poprzez analizę głosu w czasie rzeczywistym i interakcje cyfrowe. Rozwiązanie usprawnia rozmowy między pracownikami obsługi klienta a klientami, przekształcając analizę w unikalny wgląd, podpowiadając i zalecając działania, które umożliwiają centrom telefonicznym udzielanie rozmówcom spersonalizowanych, pomocnych wskazówek. Poprawia produktywność i wydajność agentów, co zmniejsza stres i zwiększa satysfakcję z pracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: AgentAssist

Funkcje

  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Analiza nastrojów
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Automatyczna transkrypcja
Rozwiązanie do analizy mowy, które poprawia wydajność, zarządzanie jakością i satysfakcję klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: VoiceAnalytics
VoiceAnalytics to rozwiązanie do analizy mowy, które poprawia wydajność, zarządzanie jakością i satysfakcję klientów w call center, zarówno w działalności handlowej, jak i w obsłudze klienta. Rozwiązanie oparte na SI, zbudowane z potężnego silnika językowego i algorytmów uczenia maszynowego, jest w stanie przetwarzać mowę na tekst z dużą dokładnością, a także rozpoznawać słowa kluczowe, co pozwala na wykrycie określonej treści w 100% połączeń. Dowiedz się więcej na temat produktu: VoiceAnalytics

Funkcje

  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Analiza nastrojów
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Automatyczna transkrypcja
Sprinklr to platforma oprogramowania klasy korporacyjnej stworzona do zarządzania doświadczeniami klientów na dużą skalę.
Misją Sprinklr jest pomaganie najbardziej lubianym markom na świecie w tworzeniu szczęśliwszych klientów. Firma robi to za pomocą pierwszej na świecie platformy CXM (zarządzanie doświadczeniem klienta), która umożliwia indywidualne, ludzkie połączenia na dużą skalę w ponad 25 różnych kanałach komunikacji, takich jak Twitter, Facebook i Instagram. Firma Sprinklr z siedzibą w Nowym Jorku, zatrudniająca 1400 pracowników w 22 biurach, współpracuje z ponad 1200 najcenniejszymi markami na świecie, w tym McDonald's, Nike i Microsoft. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sprinklr

Funkcje

  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Analiza nastrojów
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Automatyczna transkrypcja
SoapBox Labs zapewnia dzieciom najlepsze w swojej klasie wrażenia z obsługi głosem.
SoapBox Labs tworzy technologię rozpoznawania mowy dla dzieci. Oferuje technologię ASR (rozpoznawania mowy), która zapewnia wysoką dokładność dla dzieci w wieku od dwóch do dwunastu lat ze wszystkich akcentów i dialektów. Silnik głosowy SoapBox został zbudowany z wykorzystaniem podejścia opartego na prywatności według projektu w celu ochrony podstawowego prawa dzieci do prywatności danych głosowych. SoapBox udziela licencji na swoją technologię stronom trzecim z branży edukacyjnej i rozrywkowej i oferuje dwa podstawowe zestawy rozwiązań: SoapBox Educate i SoapBox Play Dowiedz się więcej na temat produktu: SoapBox

Funkcje

  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Analiza nastrojów
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Automatyczna transkrypcja
Wielojęzyczna konwersacyjna SI zapewniająca usługi wsparcia klienta zbliżone do ludzkich. Skontaktuj się z nami drogą mailową, aby otrzymać bezpłatną wersję demonstracyjną.
assist365 to sterowany SI bot głosowy do kompleksowej automatyzacji wsparcia klienta. Inteligentnie opracowany silnik NLU (rozumienie języka naturalnego) i NLP (przetwarzanie języka naturalnego) zapewnia klientom obsługę zbliżoną do ludzkiej w ponad 20 językach. Wdrażaj boty do różnych zastosowań, takich jak obsługa klienta, FAQ, ankiety, umawianie spotkań itp., a reszta zostanie załatwiona przez boty. Poziom skalowalności systemu assist365 i jego automatyzacja mogą pomóc w zapewnieniu całodobowej obsługi klienta za mniej niż 30% rzeczywistych kosztów. Dowiedz się więcej na temat produktu: assist365 - AI-powered Virtual Assistant

Funkcje

  • Ankiety i informacje zwrotne
  • Analiza nastrojów
  • Rejestrowanie połączeń
  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Automatyczna transkrypcja