Wyniki: 23 w
Freshsales został wyposażony w rozmaite funkcji i bardzo intuicyjny interfejs użytkownika, dzięki czemu prowadzenie firmy nie wymaga korzystania z wielu narzędzi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshsales
Freshsales to w pełni zautomatyzowane rozwiązanie dla zespołów sprzedażowych. Zapewnia wszystko, czego potrzebuje handlowiec, aby pozyskiwać potencjalnych klientów, prowadzić kontekstowe rozmowy, zawierać umowy dzięki wiedzy opartej na sztucznej inteligencji oraz pielęgnować relacje z klientami. Freshsales, dzięki wbudowanym funkcjom poczty elektronicznej, telefonu, czatu i telefonii, daje zespołom sprzedażowym więcej czasu na sprzedaż poprzez automatyzację procesu sprzedaży oraz zwiększa efektywność i produktywność w ich codziennych działaniach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshsales

Funkcje

  • Uczenie maszynowe/SI
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Konfigurowalne oceny
  • Wzbogacanie danych
  • Dystrybucja leadów
Połącz dane sprzedażowe i marketingowe w sposób głęboki i łatwy. Współpracuje z Pipedrive, Copper i Hubspot CRM. Dowiedz się więcej na temat produktu: Outfunnel
Usługa Outfunnel sprawia, że tworzenie głębokich połączeń między wszystkimi narzędziami marketingowymi a rozwiązaniem CRM (Pipedrive, Copper, HubSpot) jest niezwykle łatwe. Zsynchronizuj swoje listy kontaktów sprzedażowych i marketingowych 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu, aby zaoszczędzić czas. Skonfiguruj kampanie raz, a zostaną one uruchomione automatycznie na podstawie zmian danych w rozwiązaniu CRM. Rejestruj wszystkie dane dotyczące zaangażowania marketingowego (otwarcie wiadomości e-mail, wizyty w sieci, wypełnianie formularzy itp.) w rozwiązaniu CRM, aby dział sprzedaży miał pełny kontekst i mógł sprzedawać w sprytniejszy sposób. Plany zaczynają się od 19 $ miesięcznie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Outfunnel

Funkcje

  • Uczenie maszynowe/SI
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Konfigurowalne oceny
  • Wzbogacanie danych
  • Dystrybucja leadów
Asana to najprostszy sposób na zorganizowanie i zarządzanie pracą zespołów. Sprawdź, czemu Asana zawdzięcza wysokie oceny na Capterra.
Asana to idealna platforma do organizacji i zarządzania zespołem sprzedaży oraz priorytetyzacji potencjalnych klientów. Dzięki Asanie możesz organizować pracę zespołów – od codziennych zadań po strategiczne inicjatywy międzyfunkcyjne. Asana jest platformą do zarządzania pracą, która zamienia cele w działanie i likwiduje silosy. Dołącz do milionów organizacji ze 190 krajów, które używają Asany w wersji bezpłatnej, aby robić więcej przy mniejszym wykorzystaniu zasobów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana

Funkcje

  • Uczenie maszynowe/SI
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Konfigurowalne oceny
  • Wzbogacanie danych
  • Dystrybucja leadów
Rozwiązanie CRM Zoho zapewnia organizacjom kompleksowe rozwiązanie do zarządzania cyklem życia relacji z klientami.
Rozwiązanie CRM Zoho zapewnia małym i dużym organizacjom kompleksowe rozwiązanie do zarządzania cyklem życia relacji z klientami, umożliwiające zarządzanie sprzedażą, marketingiem, wsparciem klienta i magazynem w ramach całej organizacji, w jednym systemie biznesowym. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho CRM

Funkcje

  • Uczenie maszynowe/SI
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Konfigurowalne oceny
  • Wzbogacanie danych
  • Dystrybucja leadów
monday.com to system operacyjny w chmurze, w którym zespoły prowadzą swoje projekty i codzienną pracę, niezależnie od tego, czy są w biurze, w domu, czy w podróży.
monday.com to oparty na chmurze system operacyjny, w którym zespoły tworzą aplikacje do przepływu pracy w ciągu kilku minut, aby uruchamiać swoje procesy, projekty i codzienną pracę. Zespoły kształtują przepływy pracy i projekty, bez kodu, dzięki adaptacyjnej platformie, która automatyzuje pracę ręczną i łączy zespoły w cyfrowej przestrzeni roboczej. Funkcje platform obejmują: konfigurowalne szablony przepływu pracy, śledzenie czasu, automatyzacje, pulpity danych i integracje z popularnymi narzędziami. Ponad 100 000 firm na całym świecie polega na monday.com. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Uczenie maszynowe/SI
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Konfigurowalne oceny
  • Wzbogacanie danych
  • Dystrybucja leadów
Pipedrive to łatwe do wdrożenia oprogramowanie do rozwiązań CRM, które pomaga skupić się na działaniach prowadzących do zamknięcia transakcji.
Pipedrive to zorientowane na sprzedaż narzędzie do zarządzania relacjami z klientami, które uwielbiają zespoły różnej wielkości. Mając ponad 95 000 płacących klientów w 179 krajach, zespoły sprzedażowe przyciągają uwagę prostym, ale potężnym rozwiązaniem CRM, które nadaje priorytet przede wszystkim użyteczności. Korzystając z Pipedrive, nic nie umyka uwadze, pozwalając zespołowi spędzać mniej czasu na wypełnianiu dokumentów, a więcej na sprzedaży z rozwiązaniem CRM, które jest zarówno zwinne, jak i wydajne. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pipedrive

Funkcje

  • Uczenie maszynowe/SI
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Konfigurowalne oceny
  • Wzbogacanie danych
  • Dystrybucja leadów
Wysokiej klasy rozwiązanie zaprojektowane z myślą o efektywnej współpracy, komunikacji, portalach społecznościowych oraz zarządzaniu przepływami pracy i wiedzą.
Bitrix24 to przestrzeń robocza online dla małych, średnich, dużych firm. Oferuje 35+ zintegrowanych narzędzi, w tym CRM, zadania, tablicę Kanban, Wykres Gantta, czaty, połączenia, przechowywanie plików, automatyzację Workflow i nie tylko! Dzięki Bitrix24 nie będziesz potrzebował różnych rozwiązań SaaS. Uzyskasz wszystko w jednym pakiecie — według stawki ryczałtowej. Bitrix24 to jedno z najpopularniejszych rozwiązań biznesowych, z którego korzysta ponad 12 mln użytkowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Uczenie maszynowe/SI
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Konfigurowalne oceny
  • Wzbogacanie danych
  • Dystrybucja leadów
Narzędzia dla nowoczesnego profesjonalisty: oferty, kontrakty, płatności i nie tylko. Gdy zechcesz, wypróbuj 7 dni za darmo.
HoneyBook pomaga kreatywnym przedsiębiorcom i freelancerom rezerwować więcej klientów, zarządzać projektami i otrzymywać płatności w jednym miejscu. Dzięki naszemu oprogramowaniu do zarządzania firmą możesz zautomatyzować swoją pracę i być na bieżąco ze wszystkimi zadaniami do wykonania, oszczędzając czas i pieniądze, aby rozwijać swoją firmę. Jest jak osobisty asystent. Właściciele małych firm i freelancerzy korzystali z HoneyBook, aby zwiększyć liczbę rezerwacji i zaoszczędzić czas. Przez pierwsze 6 miesięcy otrzymasz HoneyBook za 1 $ miesięcznie z kodem ONLY1. Dowiedz się więcej na temat produktu: HoneyBook

Funkcje

  • Uczenie maszynowe/SI
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Konfigurowalne oceny
  • Wzbogacanie danych
  • Dystrybucja leadów
EngageBay to proste, niedrogie, kompleksowe oprogramowanie do marketingu, sprzedaży i obsługi rozwiązań CRM, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie, pielęgnowanie i zamykanie transakcji z pozyskanymi klientami.
EngageBay to proste, niedrogie, kompleksowe oprogramowanie do marketingu, sprzedaży i obsługi rozwiązań CRM, stworzone dla małych firm i start-upów, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie i pielęgnowanie odwiedzających strony internetowe oraz ich konwersję w szczęśliwych klientów. Pozyskuj potencjalnych klientów poprzez formularze generowania leadów i wyskakujące okienka, angażuj odwiedzających strony internetowe poprzez piękne strony docelowe, pielęgnuj ich poprzez angażujące wiadomości e-mail i automatyzuj swój lejek poprzez automatyzację marketingu – wszystko to z poziomu jednej, łatwej w użyciu platformy. Dowiedz się więcej na temat produktu: EngageBay CRM

Funkcje

  • Uczenie maszynowe/SI
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Konfigurowalne oceny
  • Wzbogacanie danych
  • Dystrybucja leadów
Szukaj mniej. Sprzedaj więcej.
Lusha pomaga profesjonalistom w nawiązaniu szybkiej i prawdziwej relacji z potencjalnymi klientami, kontaktami i kandydatami. Zaangażowanie B2B opiera się na zaufaniu. Lusha pomaga budować to zaufanie za pomocą prostych narzędzi, które umożliwiają wzbogacanie i weryfikowanie profili biznesowych. Obecnie ponad 250 000 przedstawicieli handlowych, kierowników ds. rekrutacji i marketingu zmienia sposób, w jaki angażują się w kontakty z potencjalnymi klientami, kontaktami i kandydatami poprzez codzienne korzystanie z Lushy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lusha

Funkcje

  • Uczenie maszynowe/SI
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Konfigurowalne oceny
  • Wzbogacanie danych
  • Dystrybucja leadów
Capsule to łatwe w użyciu rozwiązanie CRM, które pomaga firmom utrzymać organizację, dowiedzieć się więcej o klientach i budować lepsze relacje.
Idealne rozwiązanie CRM dla firm zatrudniających 10–1000 pracowników. Ponad 10 000 firm na całym świecie korzysta z Capsule, aby lepiej organizować działania związane z obsługą klienta i sprzedażą. Capsule jest łatwe w użyciu, a jednocześnie wydajne i można je dostosować do potrzeb swojej firmy. Integruje się z innymi popularnymi aplikacjami, takimi jak Google G Suite, QuickBooks, MailChimp i Zapier, zapewniając zaawansowaną automatyzację sprzedaży. Począwszy od zaledwie 18 $ na użytkownika, możesz zacząć w zaledwie kilka minut dzięki bezpłatnej wersji próbnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Capsule

Funkcje

  • Uczenie maszynowe/SI
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Konfigurowalne oceny
  • Wzbogacanie danych
  • Dystrybucja leadów
Salesflare to inteligentne rozwiązanie CRM dla małych i średnich firm B2B, które chcą sprzedawać więcej przy mniejszym nakładzie pracy.
Salesflare to inteligentne rozwiązanie CRM dla małych i średnich firm B2B, które chcą sprzedawać więcej przy mniejszym nakładzie pracy. Salesflare automatycznie wypełnia Twoją książkę adresową i śledzi wszystkie interakcje z osobami, z którymi się kontaktujesz. Pobiera dane z poczty elektronicznej, mediów społecznościowych, firmowych baz danych, telefonu, kalendarza i przekazuje je w postaci zautomatyzowanych osi czasu klienta, które mówią wszystko, co musisz wiedzieć. Ty musisz jedynie pisać e-maile, wykonywać telefony i popijać kawę. Dowiedz się więcej na temat produktu: Salesflare

Funkcje

  • Uczenie maszynowe/SI
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Konfigurowalne oceny
  • Wzbogacanie danych
  • Dystrybucja leadów
Rozwiązanie CRM Creatio pomaga nowoczesnym firmom usprawnić przepływy pracy sprzedaży, marketingu i obsługi klienta bez użycia kodu i maksymalnej swobody.
Rozwiązanie CRM Creatio to pakiet wysokiej klasy produktów do marketingu, sprzedaży i automatyzacji usług bez użycia kodu, który automatyzuje całą podróż klienta z maksymalnym stopniem swobody. •Marketing Creatio — gotowa do użycia, bezkodowa platforma do automatyzacji kampanii marketingowych i przepływów pracy związanych z zarządzaniem leadami •Sales Creatio — kompleksowa, bezkodowa platforma do automatyzacji procesów sprzedaży dowolnego typu •Service Creatio — wielokanałowa platforma do automatyzacji procesów roboczych związanych z obsługą klienta o dowolnej złożoności Dowiedz się więcej na temat produktu: Creatio CRM

Funkcje

  • Uczenie maszynowe/SI
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Konfigurowalne oceny
  • Wzbogacanie danych
  • Dystrybucja leadów
Doskonałe rozwiązanie CRM do zarządzania sprzedażą dla małych firm. Skoncentruj się na następnym działaniu, kontynuuj działania z każdym potencjalnym klientem i zachowaj kontrolę nad swoją sprzedażą.
OnePageCRM to pierwsze rozwiązanie CRM sprzedaży skoncentrowane na działaniu, które pomaga małym i średnim firmom zachować kontrolę nad sprzedażą. Skup się na tym, co należy zrobić w następnej kolejności, kontynuuj działania z każdym potencjalnym klientem, utrzymuj zespół na tej samej stronie i zamykaj więcej transakcji, wykonując jedno działanie sprzedażowe na raz. Oszczędzaj czas i zautomatyzuj administrowanie i wprowadzanie danych. Generowanie leadów jednym kliknięciem z dowolnego miejsca w sieci. Korzystaj z zalet rozwiązania CRM w podróży dzięki aplikacjom mobilnym na systemy iOS i Android. Masz jakieś pytania? W ofercie jest wsparcie za pośrednictwem poczty e-mail, telefonu i czatu. Dowiedz się więcej na temat produktu: OnePageCRM

Funkcje

  • Uczenie maszynowe/SI
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Konfigurowalne oceny
  • Wzbogacanie danych
  • Dystrybucja leadów
Projektować internetowe aplikacje dla bazy danych lub korzystać z gotowych rozwiązań w celu gromadzenia, udostępniania i zarządzania kluczowymi informacjami biznesowymi.
TeamDesk to internetowa baza danych, której celem jest ułatwienie pracy z danymi, organizowanie i przechowywanie informacji wykorzystywanych w codziennej pracy oraz stworzenie łatwo dostępnego źródła danych dla zespołu. System jest w pełni konfigurowalny: możesz zarządzać danymi w dowolny sposób i modyfikować aplikację w dowolnym momencie, aby odzwierciedlić każdy szczegół istotny dla działalności. TeamDesk zapewnia nieograniczoną liczbę rekordów, nieograniczone przechowywanie danych, nieograniczoną pomoc techniczną, stabilne stawki i bezpłatną wersję próbną. Dowiedz się więcej na temat produktu: TeamDesk

Funkcje

  • Uczenie maszynowe/SI
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Konfigurowalne oceny
  • Wzbogacanie danych
  • Dystrybucja leadów
Gartner Digital Markets dostarcza dane dotyczące intencji B2B od ponad 9 mln nabywców oprogramowania na rynku, aby wspierać proces sprzedaży i ustalać priorytety kont.
Buyer Discovery dostarcza dane dotyczące intencji B2B od ponad 9 milionów nabywców oprogramowania miesięcznie w sieci stron Gartner Digital Markets. W przeciwieństwie do rozwiązań typu „first-party intent”, które ujawniają osoby odwiedzające stronę internetową, Buyer Discovery identyfikuje firmy aktywnie czytające recenzje produktów, badające konkurencję i wykazujące wysoki poziom intencji zakupowych w kategoriach na stronach Gartner Digital Markets. Zidentyfikuj optymalne możliwości dla swojego zespołu sprzedażowego, docieraj do kampanii ABM (marketing oparty na kontach klienta) i szybciej zamykaj więcej transakcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Buyer Discovery

Funkcje

  • Uczenie maszynowe/SI
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Konfigurowalne oceny
  • Wzbogacanie danych
  • Dystrybucja leadów
Przystępne cenowo, intuicyjne i oferujące wiele opcji oprogramowanie do e-mail marketingu dla marketerów i właścicieli firm. Na początek: bezpłatna 14-dniowa wersja próbna.
SendX to przystępne cenowo, intuicyjne i oferujące wiele opcji oprogramowanie do e-mail marketingu dla marketerów i właścicieli firm. SendX z dumą oferuje marketerom jeden z najprostszych interfejsów użytkownika w branży. SendX zapewnia nieograniczoną liczbę wiadomości e-mail wysyłanych w ramach każdego planu, potężne możliwości automatyzacji, codzienne całodobowe wsparcie na żywo oraz najlepsze możliwości dostarczania wiadomości e-mail. Ponad 3000 firm na całym świecie zaufało SendX w zakresie e-mail marketingu. **Zacznij od bezpłatnej 14-dniowej wersji próbnej (nie jest wymagana karta kredytowa). **Ceny zaczynają się od 9,99 $ miesięcznie Dowiedz się więcej na temat produktu: SendX

Funkcje

  • Uczenie maszynowe/SI
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Konfigurowalne oceny
  • Wzbogacanie danych
  • Dystrybucja leadów
Uprość swoje rozwiązanie CRM. Wszystkie kontakty, transakcje, kalendarz, analiza linii sprzedaży w jednym miejscu.
Wszystkie kontakty, transakcje, kalendarz, analiza linii sprzedaży w jednym miejscu. Doskonale zorganizowane dane, które ułatwią pracę i przedstawią dokładny obraz działalności. Rozwiązanie RAYNET CRM pomaga sprzedawcom i menedżerom: Zapewnia przedstawicielom handlowym narzędzia służące do osiągania wyników, a menedżerom narzędzia do monitorowania biznesu i jego perspektyw na przyszłość. Dowiedz się więcej na temat produktu: RAYNET CRM

Funkcje

  • Uczenie maszynowe/SI
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Konfigurowalne oceny
  • Wzbogacanie danych
  • Dystrybucja leadów
Platforma do komunikacji w chmurze zapewniająca usługi poprzez integrację interfejsu API i/lub platformy sieci Web.
Routee to rozwiązanie w. chmurze jako strona internetowa i aplikacja, które zmniejsza koszty cyfrowe, zwiększa współczynnik konwersji, generuje nowych potencjalnych klientów i ułatwia sprzedaż wiązaną i upselling. Wszystkie powyższe cele osiąga się za pomocą wiadomości (tekst/SMS, dwukierunkowy SMS, głos, e-mail, Viber), głosu (IVR, Click-to-Call), weryfikacji (uwierzytelnienie dwuskładnikowe, wyszukiwanie numerów, sprawdzanie numerów) i numerów telefonów (numery wirtualne). Klienci korzystający w rozwiązania zaobserwowali odpowiednio wzrost do 183% i 760% wskaźnika ROI i przychodów. Dowiedz się więcej na temat produktu: ROUTEE

Funkcje

  • Uczenie maszynowe/SI
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Konfigurowalne oceny
  • Wzbogacanie danych
  • Dystrybucja leadów
Oliverlist to uniwersalne narzędzie, które umożliwia firmom różnej wielkości automatyzację komunikacji e-mail i radykalne zwiększenie sprzedaży.
Oliverlist to uniwersalne narzędzie, które umożliwia firmom różnej wielkości automatyzację komunikacji e-mail i radykalne zwiększenie sprzedaży. - Importowanie i wyszukiwanie firmowych wiadomości e-mail za pośrednictwem różnych źródeł w Internecie, takich jak sieci społecznościowe lub katalogi zawodowe. - Planowanie kampanii e-mailowych z automatycznymi kontrolami i przetwarzaniem odpowiedzi za pomocą sztucznej inteligencji. - Algorytm pomoże Ci lepiej wybrać potencjalnych klientów, którzy są najbardziej otwarci na Twoją ofertę. Dowiedz się więcej na temat produktu: Oliverlist

Funkcje

  • Uczenie maszynowe/SI
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Konfigurowalne oceny
  • Wzbogacanie danych
  • Dystrybucja leadów
MLeads to kompleksowa, innowacyjna platforma w chmurze SaaS, która umożliwia automatyzację zarządzania leadami.
MLeads jest opartą na technologii chmury typu SaaS innowacyjną, mobilną platformą do automatyzacji zarządzania leadami. Przekształcanie leadów w sprzedaż jest skomplikowane i trudne do zorganizowania. MLeads powstały z myślą o rozwiązywaniu tych problemów poprzez oferowanie intuicyjnego designu i procesu, który jest łatwy do zrozumienia i realizacji dla specjalistów ds. sprzedaży i marketingu. Zaawansowane funkcje, takie jak: pozyskiwanie leadów, badanie leadów, śledzenie leadów według zdarzeń lub grup, dalsze śledzenie leadów, mierzenie statystyk. Dowiedz się więcej na temat produktu: MLeads

Funkcje

  • Uczenie maszynowe/SI
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Konfigurowalne oceny
  • Wzbogacanie danych
  • Dystrybucja leadów
Built for HubSpot – dodatek napędzany sztuczną inteligencją, który przewiduje prawdopodobieństwo, że kontakty klikną lub zaangażują się w kampanie e-mail marketingu.
**Tylko dla użytkowników portalu HubSpot Marketing** thalox for marketers to dodatek napędzany sztuczną inteligencją dostępny dla użytkowników HubSpot Marketing. Ten dodatek jest wymieniony na liście HubSpot App Partner i dostępny w Marketplace. Czasami marketerzy nie są w stanie wykorzystać swoich własnych danych do generowania kwalifikowanych leadów. To rozwiązanie oparte na sztucznej inteligencji umożliwi marketerom wysyłanie klientom odpowiednich wiadomości w zależności od tego, na jakim etapie podróży się znajdują. Uzyskasz: > Trzykrotnie wyższy współczynnik konwersji > większe zaangażowanie > wykorzystanie uśpionych potencjalnych klientów Dowiedz się więcej na temat produktu: Thalox

Funkcje

  • Uczenie maszynowe/SI
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Konfigurowalne oceny
  • Wzbogacanie danych
  • Dystrybucja leadów
LiveCaller jest jednym rozwiązaniem łączącym różne kanały komunikacji, takie jak czat, połączenie, aplikacje do komunikacji społecznościowej, w jedną platformę.
Czat — klienci mogą wymieniać wiadomości, pliki i oceniać obsługę klienta. Połączenia internetowe — Klienci mogą dzwonić bezpośrednio ze strony internetowej, przez Internet, dzięki czemu takie połączenia są całkowicie bezpłatne. Wielokanałowa skrzynka odbiorcza — łączy komunikację z różnych platform komunikatorów w jeden pulpit nawigacyjny. Połączenie zwrotne — wystarczy podać numer telefonu i preferowaną godzinę połączenia, a Dział obsługi klienta skontaktuje się z użytkownikiem telefonicznie. Wspólne przeglądanie — umożliwia agentom i klientom wspólne „przeglądanie” strony internetowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveCaller

Funkcje

  • Uczenie maszynowe/SI
  • Automatyzacja procesów/przepływu pracy
  • Konfigurowalne oceny
  • Wzbogacanie danych
  • Dystrybucja leadów