Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Programy do tworzenia kalendarzy

Programy do tworzenia kalendarzy oferują funkcje kalendarza elektronicznego i terminarza, ułatwiając planowanie zadań i tworzenie harmonogramów ważnych wydarzeń.

Polska Pokaż produkty lokalne

Wyniki: 27 w

Asana to prosty sposób na organizowanie i zarządzanie zespołami. Sprawdź, dlaczego Asana otrzymuje najlepsze oceny na Capterra.
Dzięki Asanie możesz organizować pracę zespołów – od codziennych zadań po strategiczne inicjatywy międzyfunkcyjne. Asana jest platformą do zarządzania pracą, która zamienia cele w działanie i likwiduje silosy. Ponad 135 000 płacących klientów i miliony organizacji używających wersji bezpłatnej w 190 krajach polegają na Asanie do zarządzania każdym aspektem swojej działalności – począwszy od celów firmy, przez transformację cyfrową, aż po wdrażanie produktów i kampanie marketingowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
Swoboda tworzenia własnej, zachwycającej strony internetowej dokładnie tak, jak chcesz – za darmo.
Stwórz za darmo zachwycającą, profesjonalną stronę internetową z Wix. Narzędzie oferuje kilka różnych sposobów budowania strony internetowej: Wix Artificial Design Intelligence, Wix Editor i Wix Code. Bez względu na to, czy tworzysz stronę internetową po raz pierwszy, czy jesteś zawodowcem, znajdziesz odpowiednie rozwiązanie dla siebie. Wix ADI tworzy wyjątkową stronę internetową z profesjonalnym tekstem, obrazami i innymi elementami. Wix Editor zapewnia swobodę projektowania dzięki zaawansowanym funkcjom łatwego przeciągania i upuszczania. A dzięki Wix Code możesz tworzyć najnowocześniejsze strony internetowe i aplikacje. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wix

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
Zautomatyzuj rezerwacje klientów, anulacje, przypomnienia i płatności, korzystając z najbardziej przyjaznego na świecie oprogramowania do ustalania harmonogramu online.
Poznaj osobistego asystenta ds. ustalania harmonogramu, który pracuje 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu za kulisami, aby wypełnić Twój kalendarz i wykonać za Ciebie wszystkie żmudne czynności. Sprawdza się lepiej niż zwykli asystenci. Od momentu dokonania rezerwacji przez klientów Acuity automatycznie wysyła firmowe i spersonalizowane potwierdzenia rezerwacji, wysyła przypomnienia w wiadomościach tekstowych, pozwala klientom zmienić samodzielnie terminy oraz przetwarza płatności, aby codzienne czynności w firmie przebiegały sprawniej, nawet jeśli obłożenie wzrośnie. Wystarczy, że zjawisz się na miejscu w odpowiednim czasie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Acuity Scheduling

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
Zachowaj porządek i wydajnie zarządzaj kalendarzem zespołu dzięki monday.com Work OS, konfigurowalnej platformie do zarządzania pracą i projektami.
Zachowaj porządek i wydajniej zarządzaj swoim kalendarzem pracy dzięki monday.com Work OS, konfigurowalnej platformie do zarządzania pracą i projektami. Zwiększ produktywność i pracę zespołową, z łatwością ustalając harmonogramy, przydzielając i nadzorując działania, zadania, terminy i wydarzenia wszystkich pracowników w jednym kalendarzu współpracy. Automatyzacja bez kodu i bezproblemowa integracja zapewniają szybsze przepływy pracy, tablice graficzne umożliwiają współpracę w czasie rzeczywistym, a pulpity zapewniają łatwy przegląd postępów i wyników. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
Oprogramowanie do zarządzania biznesem wellness Mindbody sprawia, że kalendarz użytkownika jest pełny i uporządkowany, przyciąga nowych klientów oraz zwiększa przychody.
Mindbody podnosi jakość obsługi klienta – od momentu znalezienia Twojej firmy w aplikacji do czasu następnej wizyty. Automatyzacja nie kończy się na ustalaniu harmonogramu i zarządzaniu biznesem. Wysyłaj spersonalizowane wiadomości e-mail i wiadomości tekstowe za naciśnięciem jednego przycisku. Zbuduj swoją markę za pomocą aplikacji dostosowanej do swoich potrzeb, która zawiera wszystkie Twoje usługi i oferty. Oszczędzaj czas i dawaj swoim klientom uwagę, na którą zasługują. Zaplanuj swoją bezpłatną demonstrację już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: Mindbody

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
Wrike to platforma do zarządzania projektami z udostępnionymi kalendarzami zespołów, aktualizacjami w czasie rzeczywistym, wykresami Gantta, aplikacją mobilną i wieloma innymi funkcjami.
Wrike jest internetową platformą kalendarzową, z której korzysta ponad 20 000 firm na całym świecie. Zyskaj pełną widoczność wszystkich projektów dzięki zaawansowanym funkcjom zarządzania zadaniami Wrike. Wizualizuj priorytety zespołu w udostępnionych kalendarzach, aby przygotować się do dużych projektów, korzystając z zadań oznaczonych kolorami i różnych trybów widoku, aby uzyskać wyraźny wgląd w postępy. Mapuj harmonogramy projektów i dostosowuj terminy dzięki intuicyjnym wykresom Gantta. Chcesz zdalnie aktualizować kalendarze swojego zespołu? Wypróbuj aplikację mobilną Wrike. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
Internetowy system rezerwacji z przypomnieniami dla wszystkich firm usługowych. Pozwól swoim samodzielnie klientom rezerwować wizyty online przez całą dobę, siedem dni w tygodniu – w tym bezpłatna wersja.
SimplyBook.me oferuje jeden z najbardziej rozbudowanych internetowych systemów rezerwacji, który sprawia, że wyglądasz profesjonalnie i zaspokaja wszystkie Twoje potrzeby online. Otrzymujesz piękną stronę internetową do rezerwacji lub widżet dla własnej strony internetowej, na której możesz prezentować swoje oferty biznesowe i akceptować terminy, sprzedawać produkty, członkostwo, pakiety, karty upominkowe i dodatki do usług. Zarządzaj swoją firmą za pomocą jednego rozwiązania: strona internetowa, przyjmowanie rezerwacji, inicjatywy marketingowe, statystyki biznesowe oraz płatności internetowe i na miejscu (POS). Dowiedz się więcej na temat produktu: SimplyBook.me

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
Goldie pozwala bez trudu zaplanować spotkania, ograniczyć liczbę nieobecności dzięki automatycznym przypomnieniom tekstowym oraz przyjmować płatności za usługi.
Goldie (dawniej Appointfix) to nowoczesny terminarz, który synchronizuje się na wszystkich urządzeniach mobilnych. Goldie pozwala bez trudu zaplanować spotkania i ograniczyć liczbę nieobecności dzięki automatycznym przypomnieniom tekstowym, dzięki czemu życie staje się odrobinę łatwiejsze. Aplikacja nadaje się dla każdej firmy z powtarzalną bazą klientów. Już dziś zastąp swój papierowy terminarz i pozwól aplikacji wysyłać przypomnienia o spotkaniach, aby klienci już nigdy nie przegapili żadnej rezerwacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Goldie

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
Wysokiej klasy rozwiązanie zaprojektowane z myślą o efektywnej współpracy, komunikacji, portalach społecznościowych oraz zarządzaniu przepływami pracy i wiedzą.
Bitrix24 to przestrzeń robocza online dla małych, średnich, dużych firm. Oferuje 35+ zintegrowanych narzędzi, w tym CRM, zadania, tablicę Kanban, Wykres Gantta, czaty, połączenia, przechowywanie plików, automatyzację Workflow i nie tylko! Dzięki Bitrix24 nie będziesz potrzebował różnych rozwiązań SaaS. Uzyskasz wszystko w jednym pakiecie — według stawki ryczałtowej. Bitrix24 to jedno z najpopularniejszych rozwiązań biznesowych, z którego korzysta ponad 12 mln użytkowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
EngageBay to proste, niedrogie, kompleksowe oprogramowanie do marketingu, sprzedaży i obsługi rozwiązań CRM, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie, pielęgnowanie i zamykanie transakcji z pozyskanymi klientami.
EngageBay to proste, niedrogie, kompleksowe oprogramowanie do marketingu, sprzedaży i obsługi rozwiązań CRM, stworzone dla małych firm i start-upów, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie i pielęgnowanie odwiedzających strony internetowe oraz ich konwersję w szczęśliwych klientów. Pozyskuj potencjalnych klientów poprzez formularze generowania leadów i wyskakujące okienka, angażuj odwiedzających strony internetowe poprzez piękne strony docelowe, pielęgnuj ich poprzez angażujące wiadomości e-mail i automatyzuj swój lejek poprzez automatyzację marketingu – wszystko to z poziomu jednej, łatwej w użyciu platformy. Dowiedz się więcej na temat produktu: EngageBay CRM

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
Narzędzia dla nowoczesnego profesjonalisty: oferty, kontrakty, płatności i nie tylko. Gdy zechcesz, wypróbuj 7 dni za darmo.
HoneyBook pomaga kreatywnym przedsiębiorcom i freelancerom rezerwować więcej klientów, zarządzać projektami i otrzymywać płatności w jednym miejscu. Dzięki naszemu oprogramowaniu do zarządzania firmą możesz zautomatyzować swoją pracę i być na bieżąco ze wszystkimi zadaniami do wykonania, oszczędzając czas i pieniądze, aby rozwijać swoją firmę. Jest jak osobisty asystent. Właściciele małych firm i freelancerzy korzystali z HoneyBook, aby zwiększyć liczbę rezerwacji i zaoszczędzić czas. Przez pierwsze 6 miesięcy otrzymasz HoneyBook za 1 $ miesięcznie z kodem ONLY1. Dowiedz się więcej na temat produktu: HoneyBook

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
Sage HR to nagradzane rozwiązanie do zarządzania zasobami ludzkimi, które upraszcza pracę działu kadr.
Sage HR usprawnia obsługę klientów w ponad 1200 miastach na całym świecie. Platforma modułowa Sage HR obejmuje: zarządzanie urlopami, grafiki, harmonogramy zmian, wydatki, wyniki i rekrutację. Raporty Sage HR zapewniają pełny wgląd w siłę roboczą dzięki jednemu źródłu informacji, a aplikacja Sage HR umożliwia pracownikom samoobsługę przez całą dobę, siedem dni w tygodniu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sage HR

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
Oprogramowanie do współpracy online dla wielu użytkowników, zapewniające interaktywne wykresy Gantta do planowania zasobów, zadań i zarządzania projektami.
Ganttic to oprogramowanie do zarządzania portfelem projektów, planowania zasobów, projektów, narzędzi, obiektów itp. Elastyczna aplikacja internetowa integruje się z istniejącymi przepływami pracy. Uzyskaj ogólny przegląd projektów, zadań i zasobów. Wykresy Gantta, tablice Kanban, raporty i wykresy śledzą postępy, zwiększają przejrzystość zespołu i zapewniają najlepsze wykorzystanie zasobów. Zacznij od bezpłatnej wersji próbnej, aby dowiedzieć się, dlaczego zespoły z całego świata ufają rozwiązaniu Ganttic spełniającemu ich unikalne potrzeby. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ganttic

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
Nowy i lepszy sposób na zaplanowanie spotkań. Zacznij automatyzować swoją firmę dzięki Bookafy. Bezpłatna wersja próbna. Karta kredytowa nie jest wymagana.
Bookafy ma solidny zestawów funkcji na rynku… Główną cechą wyróżniającą jest design, strona rezerwacyjna i/lub bezproblemowa integracja light box dla Twojej strony internetowej (możliwość bezpłatnej instalacji). Jeśli zależy Ci na projekcie i szukasz oprogramowania, które dobrze odzwierciedla Twoją markę… Wypróbuj Bookafy. Dostępna jest dwukierunkowa synchronizacja z Google, Ical, Outlook, Office 365 i Outlook Exchange, otwarty interfejs API, płatności, klasy, nieograniczona liczba użytkowników, nieograniczone typy wizyt i wiele więcej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bookafy

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
Lepsze spotkania z klientami online. Vectera to łatwy sposób na zaplanowanie spotkań i przeprowadzenie bezpiecznych spotkań wideo.
Vectera to łatwy sposób na poznanie klientów online. Zaplanuj spotkania i zorganizuj bezpieczne mitingi wideo dla maksymalnie czterech osób. Utwórz centra komunikacji dla wszystkich swoich klientów. Postaw na kreatywność dzięki tablicom, co-browsingowi i dodawaniu notatek do dokumentów. Rozpocznij za jednym kliknięciem, bez pobrań i bez frustracji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Vectera

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
Doskonały program do planowania spotkań dla profesjonalistów z branży konsultingowej. Wszystko, co kochasz w innych planerach, a nawet więcej.
2meetup to rozwiązanie do planowania spotkań dla trenerów, korepetytorów, rekruterów, psychologów i prawników. Celem jest ułatwienie zarządzania spotkaniami użytkowników i ich klientów. - Podziel się z innymi linkiem do swojej strony rezerwacyjnej i zobacz, jak twój kalendarz zapełnia się spotkaniami. - Ustaw tyle przypomnień, ile potrzebujesz, i to nie tylko w poczcie elektronicznej, ale także w komunikatorach - Skorzystaj z systemu kaskadowego, aby mieć pewność, że zaproszona osoba nie zapomni o spotkaniu. Dowiedz się więcej na temat produktu: 2meetup

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
Zarządzaj pracownikami mobilnymi za pomocą oprogramowania do Synchroteam FSM. Stwórz bezpłatną wersję próbną szybciej niż w minutę. Wsparcie na żywo.
Zarządzaj wydajnie pracownikami mobilnymi, upraszczaj procesy biznesowe i optymalizuj koszty dzięki oprogramowaniu Synchroteam FSM. Synchroteam oferuje funkcje śledzenia, ustalania harmonogramów, wysyłania, kalendarza, zarządzania zadaniami, raportowania, rozwiązania CRM, fakturowania i map. SaaS w chmurze z aplikacjami mobilnymi dla systemów iOS i Android. Integracja z Quickbooks, Salesforce i Zoho. Stwórz bezpłatną wersję próbną szybciej niż w minutę i zorganizuj ją dzięki niedrogiemu, wydajnemu i konfigurowalnemu rozwiązaniu do obsługi w terenie. Wsparcie na żywo. Dowiedz się więcej na temat produktu: Synchroteam

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
Darmowe narzędzie do planowania, które zapewnia niezawodne, bardzo proste w użyciu i szybkie rozwiązanie do planowania spotkań.
SimplyBook me przejęła Harmonizely w 2021 roku i uruchomiła ją pod marką SimplyMeet me. SimplyMeet me synchronizuje się z kalendarzem online (Google, Outlook, iCloud, Fastmail, Nextcloud, Zoho lub dowolnym kalendarzem kompatybilnym z CalDAV). Klienci mogą sprawdzić, kiedy partner jest dostępny i umówić się na spotkanie. Zaplanowane spotkanie zostanie automatycznie dodane do kalendarza online. Wszystko, co należy zrobić, to udostępnić klientom link do strony z ustalaniem harmonogramu. Dowiedz się więcej na temat produktu: SimplyMeet.me

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
Zoho Workerly to oprogramowanie do zarządzania pracownikami tymczasowymi, zaprojektowane z myślą o potrzebach agencji pracy tymczasowej.
Aplikacja Zoho Workerly została stworzona dla agencji pracy tymczasowej w celu efektywnego zarządzania bazą danych klientów i pracowników tymczasowych, planowania pracy, generowania arkuszy czasu pracy i wysyłania faktur – wszystko to w ramach jednego interfejsu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Workerly

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
Inteligentne narzędzie do ustalania harmonogramu, które synchronizuje się z kalendarzem i umożliwia klientom planowanie spotkań i rezerwacji.
Zbuduj stronę rezerwacji, którą możesz osadzić na swojej stronie internetowej, w mediach społecznościowych lub udostępnić link do w swoim podpisie e-mail. Dodaj własne logo i kolory, aby strona rezerwacji nabrała indywidualnego charakteru. Przetłumacz ją i dostosuj brzmienie treści strony do własnych upodobań. Dodaj niestandardowe pytania i bezpiecznie zbieraj dane odwiedzających. Połącz ją z kalendarzami Google, Outlook lub Apple, aby umożliwić dwukierunkową synchronizację i umożliwić klientom rezerwację tylko wtedy, gdy jesteś dostępny. Zgodność z przepisami RODO i HIPAA (ustawa o przenośności i odpowiedzialności w ubezpieczeniach zdrowotnych). Wystarczy kilka minut, aby skonfigurować. Dowiedz się więcej na temat produktu: Upvio

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
Tribeloo to łatwe w użyciu rozwiązanie do rezerwacji biurek do współpracy w hybrydowym miejscu pracy
Tribeloo to łatwe w użyciu rozwiązanie do rezerwacji biurka do współpracy w hybrydowym miejscu pracy. Zarządzanie zmianami jest trudne. W związku z tym Tribeloo ułatwia powrót pracowników i optymalizację hybrydowego miejsca pracy. Łatwa konfiguracja i intuicyjna obsługa, ułatwienie pracy zwinnych zespołów w biurze, zwiększenie wykorzystania przestrzeni i obniżenie kosztów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tribeloo

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
Polska Produkt lokalny
Ustalanie harmonogramu pracy zespołu + planowanie projektu + śledzenie czasu pracy + zarządzanie dostępnością + wykorzystanie + prognozowanie w jednym narzędziu do planowania zasobów
>> Oprogramowanie do planowania zasobów i kalendarza >> Ustalanie harmonogramów dla pracowników + planowanie projektów budżetowanie + śledzenie czasu pracy + ewidencja czasu pracy + obciążenie pracą + wydajność + zarządzanie dostępnością + funkcje prognozowania zasobów. >> Teamdeck został opracowany przez firmę zajmującą się oprogramowaniem, która współpracuje również ze Spotify, Uber, Netflix i Viu. >> Działa w branży informatycznej, finansowej, kreatywnej, detalicznej, gamingowej, edukacyjnej i medialnej. >> Wersja demonstracyjna na żywo + bezpłatna pomoc w konfiguracji. Zarejestruj się, aby otrzymać wersję demonstracyjną. Dowiedz się więcej na temat produktu: teamdeck

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
Oprogramowanie do wizualnego planowania harmonogramów pozwalające śledzić wszystkie rodzaje zasobów – solidne i przyjazne dla użytkownika.
Visual Planning jest potężnym oprogramowaniem do planowania i ustalania harmonogramów używanym do zarządzania wszystkimi rodzajami zasobów. Wyjątkowa elastyczność rozwiązania pozwala m.in. śledzić projekty, prace, zadania, klientów, zlecenia, pracowników czy sprzęt w jednym narzędziu, dzięki czemu możesz skupić się na tym, co naprawdę ważne. Centralizacja danych pomaga zespołom zwiększyć wydajność. Użytkownicy mogą pracować we współpracy z dowolnego miejsca i mieć do niej dostęp na urządzeniach mobilnych. Wysyłaj e-maile i powiadomienia SMS do członków zespołu oraz łącz harmonogramy z osobistymi kalendarzami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Visual Planning

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
Polska Produkt lokalny
Doskonały system rezerwacji, który pomaga firmom zarządzać wizytami, przetwarzać płatności, otrzymywać powiadomienia i tworzyć kalendarze.
Calendesk to doskonały system rezerwacji online. Dzięki Calendesk możesz akceptować rezerwacje, obsługiwać płatności, generować strony docelowe i obsługiwać klientów jak profesjonalista – i to na autopilocie. Korzystaj z zaliczek i subskrypcji, aby zapewnić stabilny przychód. Automatyzacja fakturowania dodatkowo odciąży Cię od pracy ręcznej. Wysyłaj wiadomości e-mail i SMS-y, twórz interesujące biuletyny, udostępniaj treści i zachęcaj do działania za pomocą wiadomości push. Dowiedz się więcej na temat produktu: Calendesk

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
Aplikacja internetowa do zarządzania personelem i ustalania harmonogramów zmian w czasie rzeczywistym.
TeamUltim to aplikacja internetowa do zarządzania personelem i ustalania harmonogramów zmian, która doskonale odpowiada potrzebom małych i średnich firm z branży handlu detalicznego, gastronomii, sportu, hotelarstwa i usług profesjonalnych. Ustalaj harmonogramy zmian, zarządzaj płatnymi urlopami i nieobecnościami, pozwól swojemu zespołowi zamieniać się zmianami i uzyskaj kompleksowe raporty na temat tego wszystkiego dzięki TeamUltim. Dowiedz się więcej na temat produktu: TeamUltim

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa