Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 323 w
Google Workspace is how teams of all sizes connect, create, and collaborate — to drive innovation from any device, and any location.
Spend less time planning and more time doing with shareable calendars that integrate seamlessly with Gmail, Drive, Contacts, Sites and Meet so you always know what's next. Schedule events quickly by checking colleagues' availability or layering their calendars in a single view. View and edit your schedule from your phone or tablet. Use our optimised mobile apps or sync with your phone’s built-in calendar. Dowiedz się więcej na temat produktu: Google Workspace

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
An integrated suite of applications include email, calendar and address book that are accessed via the Internet 24/7.
Microsoft 365 - formerly known as Office 365 - is more than just Word, Excel, PowerPoint, and Outlook. It provides powerful services like business-class email, online storage, and teamwork solutions that you can access from anywhere. Bring teams and resources together with solutions like Microsoft Teams and Skype for Business that make working together more productive and enjoyable regardless of where participants are located. Dowiedz się więcej na temat produktu: Microsoft 365

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
Swoboda tworzenia własnej, zachwycającej strony internetowej dokładnie tak, jak chcesz – za darmo.
Stwórz za darmo zachwycającą, profesjonalną stronę internetową z Wix. Narzędzie oferuje kilka różnych sposobów budowania strony internetowej: Wix Artificial Design Intelligence, Wix Editor i Wix Code. Bez względu na to, czy tworzysz stronę internetową po raz pierwszy, czy jesteś zawodowcem, znajdziesz odpowiednie rozwiązanie dla siebie. Wix ADI tworzy wyjątkową stronę internetową z profesjonalnym tekstem, obrazami i innymi elementami. Wix Editor zapewnia swobodę projektowania dzięki zaawansowanym funkcjom łatwego przeciągania i upuszczania. A dzięki Wix Code możesz tworzyć najnowocześniejsze strony internetowe i aplikacje. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wix

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
Schedule jobs, coordinate teams, track time and track projects, all in one place.
QuickBooks Time is a proud part of the QuickBooks family, seamlessly connecting with leading accounting tools like QuickBooks Online, ADP and more. Easily manage people, projects and payroll, all in one place Dowiedz się więcej na temat produktu: QuickBooks Time

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
Zautomatyzuj rezerwacje klientów, anulacje, przypomnienia i płatności, korzystając z najbardziej przyjaznego na świecie oprogramowania do ustalania harmonogramu online.
Poznaj osobistego asystenta ds. ustalania harmonogramu, który pracuje 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu za kulisami, aby wypełnić Twój kalendarz i wykonać za Ciebie wszystkie żmudne czynności. Sprawdza się lepiej niż zwykli asystenci. Od momentu dokonania rezerwacji przez klientów Acuity automatycznie wysyła firmowe i spersonalizowane potwierdzenia rezerwacji, wysyła przypomnienia w wiadomościach tekstowych, pozwala klientom zmienić samodzielnie terminy oraz przetwarza płatności, aby codzienne czynności w firmie przebiegały sprawniej, nawet jeśli obłożenie wzrośnie. Wystarczy, że zjawisz się na miejscu w odpowiednim czasie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Acuity Scheduling

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
Manage your schedule, get booked 24/7, send automated reminders, manage memberships, securely process payments & more. Starts at $25/mo
Boost your productivity and free up time with Vagaro Salon, Spa & Fitness Appointment Scheduling Software. Schedule appointments from a desktop or use our App to manage clients on the go. Get booked on our marketplace, your booking page, Facebook, Yelp, Instagram or on your own website via our booking widget. Send automated reminders and emails. Securely process payments. Vagaro Pro is the most downloaded/reviewed Apple & Android App. Pricing starts @ $25/month. Sign up for a Free 1 Month Trial. Dowiedz się więcej na temat produktu: Vagaro

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
Stay organized and manage your team calendar efficiently with monday.com Work OS, a customizable work and project management platform.
Stay organized and manage your work calendar more efficiently with monday.com Work OS, a customizable work and project management platform. Improve productivity and teamwork by easily scheduling, assigning, and overseeing everyone's activities, tasks, deadlines, and events in one collaborative calendar. No-code automations and seamless integrations ensure faster workflows, visual boards allow for real-time collaboration, and dashboards give you an easy overview of progress and results. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
Oprogramowanie Mindbody do zarządzania firmą z branży wellness jest dostosowane do firm, które potrzebują systemów zarządzania biznesem i członkostwem.
Mindbody podnosi jakość obsługi klienta – od momentu znalezienia Twojej firmy w aplikacji do czasu następnej wizyty. Automatyzacja nie kończy się na ustalaniu harmonogramu i zarządzaniu biznesem. Wysyłaj spersonalizowane wiadomości e-mail i wiadomości tekstowe za naciśnięciem jednego przycisku. Zbuduj swoją markę za pomocą aplikacji dostosowanej do swoich potrzeb, która zawiera wszystkie Twoje usługi i oferty. Oszczędzaj czas i dawaj swoim klientom uwagę, na którą zasługują. Zaplanuj swoją bezpłatną demonstrację już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: Mindbody

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
Google Calendar is a scheduling solution that helps users create shareable calendars and schedule team meetings or events.
Google Calendar is a scheduling solution that helps users create shareable calendars and schedule team meetings or events. Users can add or find conference room details for scheduled meetings within Google Calendar. This solution supports scheduling one-time activities as well as recurring events, such as staff meetings. Teams can create events, add guests, select rooms/locations, add event descriptions and attachments, plus more. Dowiedz się więcej na temat produktu: Google Calendar

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
Calendly is the world's #1 scheduling tool. It eliminates the hassle of back-and-forth emails and syncs with your entire team.
Calendly makes scheduling meetings easy and efficient, eliminating the hassle of back-and-forth emails so you can get back to work. Already recognized as the intuitive scheduling leader for more than 10 million people around the world, Calendly also offers extended capabilities for teams with powerful collaboration functionality, robust administration controls, and enterprise-grade security and compliance. Integrations with Zoom, Salesforce, Google, Microsoft, Slack, & more. Dowiedz się więcej na temat produktu: Calendly

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
Wrike to platforma do zarządzania projektami z udostępnionymi kalendarzami zespołów, aktualizacjami w czasie rzeczywistym, wykresami Gantta, aplikacją mobilną i wieloma innymi funkcjami.
Wrike jest internetową platformą kalendarzową, z której korzysta ponad 20 000 firm na całym świecie. Zyskaj pełną widoczność wszystkich projektów dzięki zaawansowanym funkcjom zarządzania zadaniami Wrike. Wizualizuj priorytety zespołu w udostępnionych kalendarzach, aby przygotować się do dużych projektów, korzystając z zadań oznaczonych kolorami i różnych trybów widoku, aby uzyskać wyraźny wgląd w postępy. Mapuj harmonogramy projektów i dostosowuj terminy dzięki intuicyjnym wykresom Gantta. Chcesz zdalnie aktualizować kalendarze swojego zespołu? Wypróbuj aplikację mobilną Wrike. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
Resource management for agencies, studios, & firms across industries to plan projects, schedule resources, and manage their team’s time
Float is the resource management software that keeps teams of 5 to 5000+ in sync. Schedule tasks quickly with a real-time view of availability, including time off and public holidays. See your team’s capacity and utilization at a glance to optimize assigned work. Connect with project management, calendar, and communication workflows via direct integrations. Keep project plans up to date with easy bulk edits. Scale up compliance with approval workflows and access permissions. Free 30-day trial. Dowiedz się więcej na temat produktu: Float

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
Doodle enables busy professionals to focus on their real work by making time-consuming tasks, like scheduling meetings, quick and easy.
Doodle enables busy professionals to focus on their real work by making time-consuming tasks like scheduling and organizing meetings fast and easy. The worlds leader in online scheduling, doodle.com is used by over 30 million people each month. Doodle AG is headquartered in Zurich. Dowiedz się więcej na temat produktu: Doodle

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
Upkeep is an Asset Operations Management solution combining CMMS, EAM and APM for maintenance, reliability and operations teams.
Upkeep is an Asset Operations Management solution that helps businesses scale by giving every Maintenance and Reliability team the tools and information they need to run Operations efficiently and effectively. UpKeep gives you a central command center to efficiently manage all your work orders, assets, and maintenance to deliver fast resolutions. UpKeep enables you to create one front door for all your technicians to go through for all services and support. Dowiedz się więcej na temat produktu: UpKeep

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
The easy way to schedule, track time, attendance, and communicate with workers. Save time. Improve accountability. 14-day free trial.
When I Work is an easy way for businesses to schedule, track time and attendance, and communicate with their hourly employees. Put the schedule and time clock in every employee's pocket with free iOS and Android apps. Keep track of time off, employee availability, and manage shift swaps with just a few clicks. Integrate with your payroll provider to streamline the process and avoid human error. Get started with a 14-day free trial now. Dowiedz się więcej na temat produktu: When I Work

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
Internetowy system rezerwacji z przypomnieniami dla wszystkich firm usługowych. Pozwól swoim samodzielnie klientom rezerwować wizyty online przez całą dobę, siedem dni w tygodniu – w tym bezpłatna wersja.
SimplyBook.me oferuje jeden z najbardziej rozbudowanych internetowych systemów rezerwacji, który sprawia, że wyglądasz profesjonalnie i zaspokaja wszystkie Twoje potrzeby online. Otrzymujesz piękną stronę internetową do rezerwacji lub widżet dla własnej strony internetowej, na której możesz prezentować swoje oferty biznesowe i akceptować terminy, sprzedawać produkty, członkostwo, pakiety, karty upominkowe i dodatki do usług. Zarządzaj swoją firmą za pomocą jednego rozwiązania: strona internetowa, przyjmowanie rezerwacji, inicjatywy marketingowe, statystyki biznesowe oraz płatności internetowe i na miejscu (POS). Dowiedz się więcej na temat produktu: SimplyBook.me

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
Cloud-based online booking, scheduling, point of sale and marketing software - everything you need to make your life easier.
Booker's cutting-edge salon software helps your run and grow your salon with an all-in-one platform that understands you'd rather be focusing on your clients instead of your administrative duties. Manage your online bookings, point-of-sale, membership and loyalty programs, all while attracting new clients, and making sure they come back. Access your salon business anytime, anywhere, all on Booker's secure, cost-effective, cloud-based software. Dowiedz się więcej na temat produktu: Booker

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
Setmore offers a free, online scheduling platform for you to connect with your customers.
Setmore offers a free, online scheduling platform for you to connect with your customers. Manage all your appointments through one simple, sleek calendar system and give your business the freedom to grow. Bring on more customers and sharpen your brand image, while taking charge of your working hours. By listing your availability online, your customers can self-book their desired services. Focus on providing an excellent customer experience and let Setmore handle the paperwork. Dowiedz się więcej na temat produktu: Setmore

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
7shifts is designed to simplify team management, one shift at a time. Start your free 14-day trial today!
A powerful platform that gives you the ability to focus on your customers by freeing up manager’s precious time. Easy, customizable restaurant scheduling software empowers restaurants of all sizes to simplify their team management. Save 5 hours/week on scheduling, minimize call & text chaos by 70%, manage staff on the go with free mobile apps, and integrate everything into your existing POS and Payroll systems. Join over 700,000+ restaurant pros who are using 7shifts to simplify their life. Dowiedz się więcej na temat produktu: 7shifts

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
The smarter way for a small business to manage an hourly team. Time clocks, scheduling, payroll, messaging, and HR all in one.
Homebase makes work easier for 100,000+ small (but mighty) businesses with everything they need to manage and pay an hourly team: employee scheduling, time clocks, payroll, team communication, hiring, onboarding, and compliance. Just don’t call us “Human Capital Management.” We’re tools built for the busiest businesses, so owners and employees can spend less time on paperwork and more time on what matters. Learn more at joinhomebase.com. Dowiedz się więcej na temat produktu: Homebase

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
The fastest, easiest, and highest value service management software to automate everything from first customer contact to getting paid.
mHelpDesk is the #1 easiest and most powerful software solution for your field service business, automating everything from first customer contact all the way to getting paid. We provide our customers with mobile and online tools that are unmatched in performance, reliability, and functionality. We've packed the best tools into one extremely easy-to-use and affordable package that requires no big upfront investment. And we have in-house product experts to get you up and running immediately. Dowiedz się więcej na temat produktu: mHelpDesk

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
The BEST Workforce Management, HR & Employee scheduling solution that helps organizations manage shifts, payroll, leaves, overtime etc
UKG/Kronos Workforce Ready is a human capital management suite of tools on a single unified cloud platform that helps you manage the entire employee lifecycle from pre-hire to retire. Solutions for HR, recruiting, onboarding, time tracking, payroll, and more are easily accessed through a single intuitive interface. Automated and scalable tools provide a single source of truth with common reporting, dashboards, and robust workflows. Included self-service and mobile app allow easy, anytime access. Dowiedz się więcej na temat produktu: UKG Ready

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
Create and share employee schedules anywhere, any time in any browser. Drag & drop scheduling as easy as working with a spreadsheet.
Create and share employee schedules anywhere, any time in any web browser. With drag & drop scheduling, unlimited employees, unlimited access, shift reminders, text messaging and reporting, it's free for the first month, there's no credit card required and nothing to install. No contracts and no hidden costs for adding extra employees. Just pay-as-you-go scheduling with unlimited employees. Dowiedz się więcej na temat produktu: Findmyshift

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
Branch enables businesses to accelerate payments to their workforce with our comprehensive workforce payments platform.
Branch enables businesses to accelerate payments to their workforce with our comprehensive workforce payments platform. Companies turn to Branch to empower workers with tools like instant payments, free earned wage access, and cashless tips/mileage reimbursements. As part of our platform, workers receive the Branch Wallet: a digital wallet backed by a fee-free checking account, optional debit card, financial wellness tools, and rewards. Dowiedz się więcej na temat produktu: Branch

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
Timely salon software runs your whole business from any device. Easily manage your calendar, clients, staff, stock, reporting & more!
Meet Timely: simple software to get your business running beautifully. With an easy-to-use booking system, customisable online forms, personalised messages and all your client info in your pocket, our customers love Timely – and their clients love it just as much. Join our community of 55,000 beauty professionals and get access to innovative business management software, award-winning customer support, and education from the biggest industry names. Start a free 14-day trial at gettimely.com. Dowiedz się więcej na temat produktu: Timely

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
Simple, powerful, appointment booking software for service providers and their clients. Includes online calendar and downloadable app.
Simple, powerful, appointment booking tool that you and your clients will love! Use the scheduler anywhere: the app or any browser. Customers can book with ease using the Visibook app or online calendar. Easy booking and customer tracking. Reduce no-shows. Individual and class scheduler. Payments tool. Client messaging and notes. Simple, free set up. Control your schedule. Work around your personal calendar. Less email and hassle. Manage staff. Multi-Platform tool. Dowiedz się więcej na temat produktu: Visibook

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
Jobber is perfect for home service businesses that want to keep jobs on track and provide a seamless customer experience. Try it free!
Jobber keeps your jobs on track and your customers informed. Schedule jobs more efficiently, optimize routes, and send quotes and invoices by text. Give your crew the job details they need, see where they are, and get notified when a job is done. Send automatic payment reminders and take payments instantly in-person, online within 24 hours, or automatically every month. With a mobile app, free training, and simple setup, Jobber helps you save time while delivering 5-star service. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jobber

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
Deputy: schedule staff, track time and attendance, manage leave, export timesheets to payroll with a click, and stay compliant easily.
Deputy is a multi-award winning workforce management tool. With Deputy you can complete staff schedules in minutes and then publish them to your team with a click, easily manage Staff Leave, track Time & Attendance, and sync your timesheets to payroll seamlessly. Deputy integrates with over 300 leading POS and Payroll providers for end-to-end confidence. Free iOS and Android apps mean you can manage your business from anywhere. Start your free Trial today. Dowiedz się więcej na temat produktu: Deputy

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
SocialSchedules is a free employee scheduling tool for web & mobile. Build your schedule in minutes & send it to your team in a click.
SocialSchedules is a free scheduling solution for hourly employees. Build your schedule in minutes, make changes to it easily and send it to your team in a click. Free iOS & Android apps mean you can edit & check the schedule on the go + your employees always have the most updated version. Track time off, forecast sales for more cost effective schedules, integrate with your POS and find replacements fast. Features like group messaging, shift swapping & shift reminders make life easier. Dowiedz się więcej na temat produktu: SocialSchedules

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
Wysokiej klasy rozwiązanie zaprojektowane z myślą o efektywnej współpracy, komunikacji, portalach społecznościowych oraz zarządzaniu przepływami pracy i wiedzą.
Bitrix24 to przestrzeń robocza online dla małych, średnich, dużych firm. Oferuje 35+ zintegrowanych narzędzi, w tym CRM, zadania, tablicę Kanban, Wykres Gantta, czaty, połączenia, przechowywanie plików, automatyzację Workflow i nie tylko! Dzięki Bitrix24 nie będziesz potrzebował różnych rozwiązań SaaS. Uzyskasz wszystko w jednym pakiecie — według stawki ryczałtowej. Bitrix24 to jedno z najpopularniejszych rozwiązań biznesowych, z którego korzysta ponad 10 mln użytkowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
Tools for the modern professional: proposals, contracts, payments, and more. Try 7 days free when you're ready.
HoneyBook helps creative entrepreneurs and freelancers book more clients, manage projects and get paid all in one place. With our business management software, you can automate your busy work and stay on top of all your to-dos, saving time and money so you can grow your business. Its like your own personal assistant. Small business owners and freelancers have used HoneyBook to increase their bookings and save time. For your first 6 months, get HoneyBook for $1 per month with code ONLY1. Dowiedz się więcej na temat produktu: HoneyBook

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
RazorSync is the top rated field service software designed to improve revenue, streamline operations and drive customer satisfaction.
RazorSync is a leading field service software designed to improve and streamline operations for field service businesses. With a desktop and mobile application, RazorSync provides expert features built to grow your business and reduce your workload. Our robust yet simple to use features include customer and team management, scheduling, integration with Quickbooks, merchant services and more. Try us risk-free for 14 days or schedule a free live demo today! Dowiedz się więcej na temat produktu: RazorSync

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
Leverage flexible time tracking to manage your diverse, mobile workforce with confidence.
Replicon unified platform helps manage time and costs across your enterprise for enhanced performance and profitability. Notifications, approval workflows, GPS tracking, & more supercharge productivit y while freeing HR to focus on more strategic initiatives. Configurable timesheets with advanced mobile capabilities enable time tracking for employees & projects anytime, anywhere. Stay on top of resource utilization with Replicon TimeOff add-on & map the right people to the right project. Dowiedz się więcej na temat produktu: Replicon

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
Transform your scheduling process with the industry's most widely adopted forecasting, scheduling and communications tool.
HotSchedules provides a cloud-based operating platform, as well as supporting solutions and services for the restaurant, retail and hospitality industries. HotSchedules suite of products enables owners and operators to schedule employees across locations, track time and attendance, monitor business performance and manage day-to-day operations. With HotSchedules native mobile app, employees can check schedules, pick-up and drop shifts, and request time off, all from their mobile phones. Dowiedz się więcej na temat produktu: HotSchedules

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
The eSPACE Work Order Management module is the most comprehensive facility management software on the market!
eSPACE has best-in-class customer service and ongoing development support, Our Work Order Management module is the most comprehensive facility management software on the market! Some of our key features includes: - Work Orders and Assignments & Inventory Control - Robust Reporting Options & Equipment Tracking - Preventive Maintenance - Vendor Portal Take us on a free test drive for 30 days or request a free demo today! Dowiedz się więcej na temat produktu: eSPACE

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
The fast, flexible way to schedule teams and projects. Track availability, assign work, analyze workloads and keep everyone up-to-date.
Resource Guru is the fast, flexible way to schedule teams and projects. Manage people, equipment, and meeting rooms in one place. Assign work, book time off, and edit schedules in seconds. Track availability in real-time and avoid unrealistic workloads. Keep your team up-to-date with personal dashboards and daily schedule emails. Analyze utilization rates, clients, and projects for more accurate forecasts and budgets. Trusted by companies including NASA and L’Oreal. Try it free for 30 days! Dowiedz się więcej na temat produktu: Resource Guru

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
Weave is the all-in-one customer communication and engagement platform for small business.
Weave is the all-in-one customer communication and engagement platform for small business. From the first phone call to the final invoice and every touchpoint in between, Weave connects the entire customer journey. Weave’s software solutions transform how local businesses attract, communicate with and engage customers to grow their business. Dowiedz się więcej na temat produktu: Weave

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
Online booking, resource scheduling, lead generation, and reporting solution for Fitness Studios.
WellnessLiving, an all-in-one business management software, has all the tools you need to attract, convert, & retain more clients. We offer the fitness & wellness industry an affordable, easy-to-use , fully customizable platform that streamlines business management. Dynamic tools include online booking solutions, POS, payroll, reputation management, email/SMS marketing suite, rewards program, robust reporting, and so much more! It’s the only software you need to run and grow your business. Dowiedz się więcej na temat produktu: WellnessLiving

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
Simplify your service business. Complete scheduling & job management. Manage leads, estimates, jobs, invoices, payments from anywhere!
Kickserv provides users a custom user interface that allows them to monitor various aspects of their organization's workflows update and distribute invoices, monitor field technician status and more. The solution offers mobile applications for iOS and Android devices that help technicians and workers to send automated or custom job updates, notes and comments to the team in the office. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kickserv

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
ONLYOFFICE is a secure online office suite aimed at helping teams in management and collaboration with strong focus on documents.
ONLYOFFICE Workspace is a collaborative corporate office available as a cloud service and on-premises solution. It features a collaborative 3-in-1 editing suite fully compatible with MS formats, tools for managing documents and projects, CRM, calendar, mail, communication instruments, and advanced security settings. ONLYOFFICE also provides free desktop and mobile apps connectable to the cloud. ONLYOFFICE Workspace offers plans for startups, businesses, and extra big enterprises. Dowiedz się więcej na temat produktu: ONLYOFFICE Workspace

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
Were here to streamline the small stuff, so you can focus on running your business and not the other way around.
We're Booksy. We're not just an appointment app. Were your partner, your sidekick, your employee of the month. You've built a business doing things your own way honing your services, developing relationships, building community and you love every crazy minute of it, but you value your time, too. So we're here to streamline the small stuff, so you can focus on running your business and not the other way around. We help you be you, only better. Dowiedz się więcej na temat produktu: Booksy

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
Sage HR to nagradzane rozwiązanie do zarządzania zasobami ludzkimi, które upraszcza pracę działu kadr.
Sage HR usprawnia obsługę klientów w ponad 1200 miastach na całym świecie. Platforma modułowa Sage HR obejmuje: zarządzanie urlopami, grafiki, harmonogramy zmian, wydatki, wyniki i rekrutację. Raporty Sage HR zapewniają pełny wgląd w siłę roboczą dzięki jednemu źródłu informacji, a aplikacja Sage HR umożliwia pracownikom samoobsługę przez całą dobę, siedem dni w tygodniu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sage HR

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
EngageBay to proste, niedrogie, kompleksowe oprogramowanie do marketingu, sprzedaży i obsługi rozwiązań CRM, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie, pielęgnowanie i zamykanie transakcji z pozyskanymi klientami.
EngageBay to proste, niedrogie, kompleksowe oprogramowanie do marketingu, sprzedaży i obsługi rozwiązań CRM, stworzone dla małych firm i start-upów, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie i pielęgnowanie odwiedzających strony internetowe oraz ich konwersję w szczęśliwych klientów. Pozyskuj potencjalnych klientów poprzez formularze generowania leadów i wyskakujące okienka, angażuj odwiedzających strony internetowe poprzez piękne strony docelowe, pielęgnuj ich poprzez angażujące wiadomości e-mail i automatyzuj swój lejek poprzez automatyzację marketingu – wszystko to z poziomu jednej, łatwej w użyciu platformy. Dowiedz się więcej na temat produktu: EngageBay

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
Booking Pages Builder, Unlimited customized and optimized booking pages for all your bookings.
Booking Pages Platform that allows for unlimited customized landing pages. Two-Week Free Trial with all our Features is available! Ask us about the top 5 Features we have that none of our competitors offer! We give you a full web/landing page that will make you proud to share with your clients. We integrate with your existing calendars as well as with MailChimp, Zoom, Stripe, Square, Zapier and more! Find out why we have grown to over 40,000 users in 100+ countries in the last 12 months. Dowiedz się więcej na temat produktu: Book Like A Boss

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
Humanity Scheduling is an easy-to-use, subscription-based employee scheduling solution hosted in the cloud. Request a Free Demo today.
Humanity Scheduling, powered by TCP Software, is an easy-to-use and accessible subscription-based employee scheduling solution hosted in the cloud. Organizations can use this tool to effectively create law-compliant and demand-based schedules, automate the scheduling process, manage conflicts, generate reports and more. With Humanity Scheduling, organizations can manage their labor resources in a more efficient manner and save hours from employee scheduling automation. Dowiedz się więcej na temat produktu: Humanity

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
Multi-functional appointment scheduling software trusted by 200,000+ mid-large enterprises and growing businesses globally.
Appointy helps save time and automate appointment booking while streamlining client management, staff scheduling, and marketing for businesses and institutions across many sectors like education, IT, retail, government, financial services, healthcare, beauty and wellness. You can manage appointments, send automated SMS/email reminders, accept bookings from social media, integrate with Google calendar, accept online prepayments, schedule resources & employees - all from one easy-to-use interface. Dowiedz się więcej na temat produktu: Appointy

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
Make online appointment scheduling for your business easy, flexible and affordable. Easy for beginners, advanced enough for developers.
SuperSaaS makes online appointment scheduling for your business easy, flexible and affordable. Easy for beginners to set up, yet advanced enough for web developers and larger businesses. Free trial. #1 in customer support, strong customer service culture. Update your real-time availability from Outlook or Google Calendar. Accept payments online. Easily link your customized booking calendar into your own site. Dowiedz się więcej na temat produktu: SuperSaaS

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
Simple scheduling software for managing your appointments, clients, and employees all in one place. Quick and easy to set up and use.
ScheduFlow is the only cloud based solution here that you can download as an application on your desktop. With ScheduFlow you can manage your appointments and employees all in one place. Manage your customers or patients by scheduling appointments with speed and simplicity. Assign tasks to employees to get the work done. An easy-to-use workflow that any of your employees can learn within minutes. See why we're rated 5 stars on nearly every comparison site. Free 30 day trial. Dowiedz się więcej na temat produktu: ScheduFlow

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
Shiftboard's ScheduleFlex is purpose-built for dynamic operations that frequently adjust staffing levels to support business needs.
Shiftboard's ScheduleFlex is purpose-built for dynamic operations that frequently adjust staffing levels to support ever-changing business needs. ScheduleFlex helps front-line operations maintain high shift coverage, reduce labor costs, and control the daily chaos of workforce scheduling. Organizations in dynamic scheduling industries, such as manufacturing, healthcare, staffing, and public safety, depend on ScheduleFlex to keep their mission critical operations running smoothly, 24/7. Dowiedz się więcej na temat produktu: ScheduleFlex

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
Studio management that saves you time, keeps your business in order, and keeps your clients happy.
Offers photographers a simple & intuitive solution to their client & studio management needs. Online booking & scheduling, automated workflows, invoicing, contracts, and more. Iris Works is the studio management system made for the artist. After only a few hours of setting up your studio, you're ready to begin streamlining your business. Dowiedz się więcej na temat produktu: Iris Works

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa