Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 23 w
Nowy i lepszy sposób na zaplanowanie spotkań. Zacznij automatyzować swoją firmę dzięki Bookafy. Bezpłatna wersja próbna. Karta kredytowa nie jest wymagana. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bookafy
Bookafy ma solidny zestawów funkcji na rynku… Główną cechą wyróżniającą jest design, strona rezerwacyjna i/lub bezproblemowa integracja light box dla Twojej strony internetowej (możliwość bezpłatnej instalacji). Jeśli zależy Ci na projekcie i szukasz oprogramowania, które dobrze odzwierciedla Twoją markę… Wypróbuj Bookafy. Dostępna jest dwukierunkowa synchronizacja z Google, Ical, Outlook, Office 365 i Outlook Exchange, otwarty interfejs API, płatności, klasy, nieograniczona liczba użytkowników, nieograniczone typy wizyt i wiele więcej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bookafy

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
Darmowe narzędzie do planowania, które zapewnia niezawodne, bardzo proste w użyciu i szybkie rozwiązanie do planowania spotkań. Dowiedz się więcej na temat produktu: SimplyMeet.me
SimplyBook me przejęła Harmonizely w 2021 roku i uruchomiła ją pod marką SimplyMeet me. SimplyMeet me synchronizuje się z kalendarzem online (Google, Outlook, iCloud, Fastmail, Nextcloud, Zoho lub dowolnym kalendarzem kompatybilnym z CalDAV). Klienci mogą sprawdzić, kiedy partner jest dostępny i umówić się na spotkanie. Zaplanowane spotkanie zostanie automatycznie dodane do kalendarza online. Wszystko, co należy zrobić, to udostępnić klientom link do strony z ustalaniem harmonogramu. Dowiedz się więcej na temat produktu: SimplyMeet.me

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
Space firmy JetBrains to ujednolicona platforma dla całego procesu rozwoju oprogramowania, współpracy zespołowej i zarządzania kalendarzami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Space
Space firmy JetBrains to ujednolicona platforma dla całego procesu rozwoju oprogramowania, łącząca narzędzia do natychmiastowej komunikacji z narzędziami do zarządzania zespołem i projektami. Sprawdza j kalendarz zespołu, aby uzyskać ogólny obraz dostępności członków zespołu i przeglądaj kalendarze osobiste swoich współpracowników, aby zobaczyć, na ile są przeciążeni spotkaniami i planowanymi nieobecnościami, takimi jak podróże służbowe, konferencje czy urlopy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Space

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
Swoboda tworzenia własnej, zachwycającej strony internetowej dokładnie tak, jak chcesz – za darmo.
Stwórz za darmo zachwycającą, profesjonalną stronę internetową z Wix. Narzędzie oferuje kilka różnych sposobów budowania strony internetowej: Wix Artificial Design Intelligence, Wix Editor i Wix Code. Bez względu na to, czy tworzysz stronę internetową po raz pierwszy, czy jesteś zawodowcem, znajdziesz odpowiednie rozwiązanie dla siebie. Wix ADI tworzy wyjątkową stronę internetową z profesjonalnym tekstem, obrazami i innymi elementami. Wix Editor zapewnia swobodę projektowania dzięki zaawansowanym funkcjom łatwego przeciągania i upuszczania. A dzięki Wix Code możesz tworzyć najnowocześniejsze strony internetowe i aplikacje. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wix

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
Zautomatyzuj rezerwacje klientów, anulacje, przypomnienia i płatności, korzystając z najbardziej przyjaznego na świecie oprogramowania do ustalania harmonogramu online.
Poznaj osobistego asystenta ds. ustalania harmonogramu, który pracuje 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu za kulisami, aby wypełnić Twój kalendarz i wykonać za Ciebie wszystkie żmudne czynności. Sprawdza się lepiej niż zwykli asystenci. Od momentu dokonania rezerwacji przez klientów Acuity automatycznie wysyła firmowe i spersonalizowane potwierdzenia rezerwacji, wysyła przypomnienia w wiadomościach tekstowych, pozwala klientom zmienić samodzielnie terminy oraz przetwarza płatności, aby codzienne czynności w firmie przebiegały sprawniej, nawet jeśli obłożenie wzrośnie. Wystarczy, że zjawisz się na miejscu w odpowiednim czasie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Acuity Scheduling

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
Zachowaj porządek i wydajnie zarządzaj kalendarzem zespołu dzięki monday.com Work OS, konfigurowalnej platformie do zarządzania pracą i projektami.
Zachowaj porządek i wydajniej zarządzaj swoim kalendarzem pracy dzięki monday.com Work OS, konfigurowalnej platformie do zarządzania pracą i projektami. Zwiększ produktywność i pracę zespołową, z łatwością ustalając harmonogramy, przydzielając i nadzorując działania, zadania, terminy i wydarzenia wszystkich pracowników w jednym kalendarzu współpracy. Automatyzacja bez kodu i bezproblemowa integracja zapewniają szybsze przepływy pracy, tablice graficzne umożliwiają współpracę w czasie rzeczywistym, a pulpity zapewniają łatwy przegląd postępów i wyników. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
Oprogramowanie Mindbody do zarządzania firmą z branży wellness jest dostosowane do firm, które potrzebują systemów zarządzania biznesem i członkostwem.
Mindbody podnosi jakość obsługi klienta – od momentu znalezienia Twojej firmy w aplikacji do czasu następnej wizyty. Automatyzacja nie kończy się na ustalaniu harmonogramu i zarządzaniu biznesem. Wysyłaj spersonalizowane wiadomości e-mail i wiadomości tekstowe za naciśnięciem jednego przycisku. Zbuduj swoją markę za pomocą aplikacji dostosowanej do swoich potrzeb, która zawiera wszystkie Twoje usługi i oferty. Oszczędzaj czas i dawaj swoim klientom uwagę, na którą zasługują. Zaplanuj swoją bezpłatną demonstrację już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: Mindbody

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
Wrike to platforma do zarządzania projektami z udostępnionymi kalendarzami zespołów, aktualizacjami w czasie rzeczywistym, wykresami Gantta, aplikacją mobilną i wieloma innymi funkcjami.
Wrike jest internetową platformą kalendarzową, z której korzysta ponad 20 000 firm na całym świecie. Zyskaj pełną widoczność wszystkich projektów dzięki zaawansowanym funkcjom zarządzania zadaniami Wrike. Wizualizuj priorytety zespołu w udostępnionych kalendarzach, aby przygotować się do dużych projektów, korzystając z zadań oznaczonych kolorami i różnych trybów widoku, aby uzyskać wyraźny wgląd w postępy. Mapuj harmonogramy projektów i dostosowuj terminy dzięki intuicyjnym wykresom Gantta. Chcesz zdalnie aktualizować kalendarze swojego zespołu? Wypróbuj aplikację mobilną Wrike. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
Internetowy system rezerwacji z przypomnieniami dla wszystkich firm usługowych. Pozwól swoim samodzielnie klientom rezerwować wizyty online przez całą dobę, siedem dni w tygodniu – w tym bezpłatna wersja.
SimplyBook.me oferuje jeden z najbardziej rozbudowanych internetowych systemów rezerwacji, który sprawia, że wyglądasz profesjonalnie i zaspokaja wszystkie Twoje potrzeby online. Otrzymujesz piękną stronę internetową do rezerwacji lub widżet dla własnej strony internetowej, na której możesz prezentować swoje oferty biznesowe i akceptować terminy, sprzedawać produkty, członkostwo, pakiety, karty upominkowe i dodatki do usług. Zarządzaj swoją firmą za pomocą jednego rozwiązania: strona internetowa, przyjmowanie rezerwacji, inicjatywy marketingowe, statystyki biznesowe oraz płatności internetowe i na miejscu (POS). Dowiedz się więcej na temat produktu: SimplyBook.me

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
Wysokiej klasy rozwiązanie zaprojektowane z myślą o efektywnej współpracy, komunikacji, portalach społecznościowych oraz zarządzaniu przepływami pracy i wiedzą.
Bitrix24 to przestrzeń robocza online dla małych, średnich, dużych firm. Oferuje 35+ zintegrowanych narzędzi, w tym CRM, zadania, tablicę Kanban, Wykres Gantta, czaty, połączenia, przechowywanie plików, automatyzację Workflow i nie tylko! Dzięki Bitrix24 nie będziesz potrzebował różnych rozwiązań SaaS. Uzyskasz wszystko w jednym pakiecie — według stawki ryczałtowej. Bitrix24 to jedno z najpopularniejszych rozwiązań biznesowych, z którego korzysta ponad 10 mln użytkowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
Narzędzia dla nowoczesnego profesjonalisty: oferty, kontrakty, płatności i nie tylko. Gdy zechcesz, wypróbuj 7 dni za darmo.
HoneyBook pomaga kreatywnym przedsiębiorcom i freelancerom rezerwować więcej klientów, zarządzać projektami i otrzymywać płatności w jednym miejscu. Dzięki naszemu oprogramowaniu do zarządzania firmą możesz zautomatyzować swoją pracę i być na bieżąco ze wszystkimi zadaniami do wykonania, oszczędzając czas i pieniądze, aby rozwijać swoją firmę. Jest jak osobisty asystent. Właściciele małych firm i freelancerzy korzystali z HoneyBook, aby zwiększyć liczbę rezerwacji i zaoszczędzić czas. Przez pierwsze 6 miesięcy otrzymasz HoneyBook za 1 $ miesięcznie z kodem ONLY1. Dowiedz się więcej na temat produktu: HoneyBook

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
EngageBay to proste, niedrogie, kompleksowe oprogramowanie do marketingu, sprzedaży i obsługi rozwiązań CRM, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie, pielęgnowanie i zamykanie transakcji z pozyskanymi klientami.
EngageBay to proste, niedrogie, kompleksowe oprogramowanie do marketingu, sprzedaży i obsługi rozwiązań CRM, stworzone dla małych firm i start-upów, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie i pielęgnowanie odwiedzających strony internetowe oraz ich konwersję w szczęśliwych klientów. Pozyskuj potencjalnych klientów poprzez formularze generowania leadów i wyskakujące okienka, angażuj odwiedzających strony internetowe poprzez piękne strony docelowe, pielęgnuj ich poprzez angażujące wiadomości e-mail i automatyzuj swój lejek poprzez automatyzację marketingu – wszystko to z poziomu jednej, łatwej w użyciu platformy. Dowiedz się więcej na temat produktu: EngageBay

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
Sage HR to nagradzane rozwiązanie do zarządzania zasobami ludzkimi, które upraszcza pracę działu kadr.
Sage HR usprawnia obsługę klientów w ponad 1200 miastach na całym świecie. Platforma modułowa Sage HR obejmuje: zarządzanie urlopami, grafiki, harmonogramy zmian, wydatki, wyniki i rekrutację. Raporty Sage HR zapewniają pełny wgląd w siłę roboczą dzięki jednemu źródłu informacji, a aplikacja Sage HR umożliwia pracownikom samoobsługę przez całą dobę, siedem dni w tygodniu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sage HR

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
Oprogramowanie do współpracy online dla wielu użytkowników, zapewniające interaktywne wykresy Gantta do planowania zasobów, zadań i zarządzania projektami.
Ganttic to oprogramowanie do zarządzania portfelem projektów, planowania zasobów, projektów, narzędzi, obiektów itp. Elastyczna aplikacja internetowa integruje się z istniejącymi przepływami pracy. Uzyskaj ogólny przegląd projektów, zadań i zasobów. Wykresy Gantta, tablice Kanban, raporty i wykresy śledzą postępy, zwiększają przejrzystość zespołu i zapewniają najlepsze wykorzystanie zasobów. Zacznij od bezpłatnej wersji próbnej, aby dowiedzieć się, dlaczego zespoły z całego świata ufają rozwiązaniu Ganttic spełniającemu ich unikalne potrzeby. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ganttic

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
Lepsze spotkania z klientami online. Vectera to łatwy sposób na zaplanowanie spotkań i przeprowadzenie bezpiecznych spotkań wideo.
Vectera to łatwy sposób na poznanie klientów online. Zaplanuj spotkania i zorganizuj bezpieczne mitingi wideo dla maksymalnie czterech osób. Utwórz centra komunikacji dla wszystkich swoich klientów. Postaw na kreatywność dzięki tablicom, co-browsingowi i dodawaniu notatek do dokumentów. Rozpocznij za jednym kliknięciem, bez pobrań i bez frustracji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Vectera

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
Zarządzaj pracownikami mobilnymi za pomocą oprogramowania do Synchroteam FSM. Stwórz bezpłatną wersję próbną szybciej niż w minutę. Wsparcie na żywo.
Zarządzaj wydajnie pracownikami mobilnymi, upraszczaj procesy biznesowe i optymalizuj koszty dzięki oprogramowaniu Synchroteam FSM. Synchroteam oferuje funkcje śledzenia, ustalania harmonogramów, wysyłania, kalendarza, zarządzania zadaniami, raportowania, rozwiązania CRM, fakturowania i map. SaaS w chmurze z aplikacjami mobilnymi dla systemów iOS i Android. Integracja z Quickbooks, Salesforce i Zoho. Stwórz bezpłatną wersję próbną szybciej niż w minutę i zorganizuj ją dzięki niedrogiemu, wydajnemu i konfigurowalnemu rozwiązaniu do obsługi w terenie. Wsparcie na żywo. Dowiedz się więcej na temat produktu: Synchroteam

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
Zoho Workerly to oprogramowanie do zarządzania pracownikami tymczasowymi, zaprojektowane z myślą o potrzebach agencji pracy tymczasowej.
Aplikacja Zoho Workerly została stworzona dla agencji pracy tymczasowej w celu efektywnego zarządzania bazą danych klientów i pracowników tymczasowych, planowania pracy, generowania arkuszy czasu pracy i wysyłania faktur – wszystko to w ramach jednego interfejsu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Workerly

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
Inteligentne narzędzie do ustalania harmonogramu, które synchronizuje się z kalendarzem i umożliwia klientom planowanie spotkań i rezerwacji.
Zbuduj stronę rezerwacji, którą możesz osadzić na swojej stronie internetowej, w mediach społecznościowych lub udostępnić link do w swoim podpisie e-mail. Dodaj własne logo i kolory, aby strona rezerwacji nabrała indywidualnego charakteru. Przetłumacz ją i dostosuj brzmienie treści strony do własnych upodobań. Dodaj niestandardowe pytania i bezpiecznie zbieraj dane odwiedzających. Połącz ją z kalendarzami Google, Outlook lub Apple, aby umożliwić dwukierunkową synchronizację i umożliwić klientom rezerwację tylko wtedy, gdy jesteś dostępny. Zgodność z przepisami RODO i HIPAA (ustawa o przenośności i odpowiedzialności w ubezpieczeniach zdrowotnych). Wystarczy kilka minut, aby skonfigurować. Dowiedz się więcej na temat produktu: Upvio

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
Polska Produkt lokalny
Ustalanie harmonogramu pracy zespołu + planowanie projektu + śledzenie czasu pracy + zarządzanie dostępnością + wykorzystanie + prognozowanie w jednym narzędziu do planowania zasobów
>> Oprogramowanie do planowania zasobów i kalendarza >> Ustalanie harmonogramów dla pracowników + planowanie projektów budżetowanie + śledzenie czasu pracy + ewidencja czasu pracy + obciążenie pracą + wydajność + zarządzanie dostępnością + funkcje prognozowania zasobów. >> Teamdeck został opracowany przez firmę zajmującą się oprogramowaniem, która współpracuje również ze Spotify, Uber, Netflix i Viu. >> Działa w branży informatycznej, finansowej, kreatywnej, detalicznej, gamingowej, edukacyjnej i medialnej. >> Wersja demonstracyjna na żywo + bezpłatna pomoc w konfiguracji. Zarejestruj się, aby otrzymać wersję demonstracyjną. Dowiedz się więcej na temat produktu: teamdeck

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
Tribeloo to łatwe w użyciu rozwiązanie do rezerwacji biurek do współpracy w hybrydowym miejscu pracy
Tribeloo to łatwe w użyciu rozwiązanie do rezerwacji biurka do współpracy w hybrydowym miejscu pracy. Zarządzanie zmianami jest trudne. W związku z tym Tribeloo ułatwia powrót pracowników i optymaliza cję hybrydowego miejsca pracy. Łatwa konfiguracja i intuicyjna obsługa, ułatwienie pracy zwinnych zespołów w biurze, zwiększenie wykorzystania przestrzeni i obniżenie kosztów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tribeloo

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
Oprogramowanie do wizualnego planowania harmonogramów pozwalające śledzić wszystkie rodzaje zasobów – solidne i przyjazne dla użytkownika.
Visual Planning jest potężnym oprogramowaniem do planowania i ustalania harmonogramów używanym do zarządzania wszystkimi rodzajami zasobów. Wyjątkowa elastyczność rozwiązania pozwala m.in. śledzić projekty, prace, zadania, klientów, zlecenia, pracowników czy sprzęt w jednym narzędziu, dzięki czemu możesz skupić się na tym, co naprawdę ważne. Centralizacja danych pomaga zespołom zwiększyć wydajność. Użytkownicy mogą pracować we współpracy z dowolnego miejsca i mieć do niej dostęp na urządzeniach mobilnych. Wysyłaj e-maile i powiadomienia SMS do członków zespołu oraz łącz harmonogramy z osobistymi kalendarzami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Visual Planning

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
Polska Produkt lokalny
Doskonały system rezerwacji, który pomaga firmom zarządzać wizytami, przetwarzać płatności, otrzymywać powiadomienia i tworzyć kalendarze.
Calendesk to doskonały system rezerwacji online. Dzięki Calendesk możesz akceptować rezerwacje, obsługiwać płatności, generować strony docelowe i obsługiwać klientów jak profesjonalista – i to na autopilocie. Korzystaj z zaliczek i subskrypcji, aby zapewnić stabilny przychód. Automatyzacja fakturowania dodatkowo odciąży Cię od pracy ręcznej. Wysyłaj wiadomości e-mail i SMS-y, twórz interesujące biuletyny, udostępniaj treści i zachęcaj do działania za pomocą wiadomości push. Dowiedz się więcej na temat produktu: Calendesk

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa
Aplikacja internetowa do zarządzania personelem i ustalania harmonogramów zmian w czasie rzeczywistym.
TeamUltim to aplikacja internetowa do zarządzania personelem i ustalania harmonogramów zmian, która doskonale odpowiada potrzebom małych i średnich firm z branży handlu detalicznego, gastronomii, sportu, hotelarstwa i usług profesjonalnych. Ustalaj harmonogramy zmian, zarządzaj płatnymi urlopami i nieobecnościami, pozwól swojemu zespołowi zamieniać się zmianami i uzyskaj kompleksowe raporty na temat tego wszystkiego dzięki TeamUltim. Dowiedz się więcej na temat produktu: TeamUltim

Funkcje

  • Synchronizacja kalendarza
  • System kalendarzy/przypomnień
  • Zarządzanie zadaniami
  • Integracja strony internetowej
  • Książka adresowa