Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Programy do obsługi klienta

Programy do obsługi klienta umożliwiają przedsiębiorstwom nawiązywanie kontaktów z klientami za pośrednictwem wielu kanałów komunikacyjnych, takich jak czat na żywo, poczta elektroniczna, systemy ticketowe, integracja z portalami społecznościowymi i inne w celu obsługi potrzeb klientów.

Wyniki: 28 w
Zacznij za darmo z LiveAgent i buduj niesamowite relacje z klientami za pomocą najlepszego oprogramowania help desk dla firm każdej wielkości. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveAgent
LiveAgent to oparte na chmurze oprogramowanie wsparcia klienta z ponad 200 kompatybilnymi integracjami. Usprawnij wszystkie kanały komunikacji i zarządzaj nimi z poziomu jednej wspólnej firmowej skrzynki odbiorczej. Korzystaj z integracji z mediami społecznościowymi, nieograniczonej historii przeglądania zgłoszeń, nagrań rozmów, hybrydowych strumieni zgłoszeń i wielu innych funkcji. Firmy takie jak BMW, Yamaha, Huawei, Orange czy Forbesfone korzystają z LiveAgent, aby zaimponować 150 milionom użytkowników końcowych na całym świecie. Zacznij od 14-dniowej bezpłatnej wersji próbnej, bez karty kredytowej, bez umów. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveAgent

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Czat na żywo
Uproszczenie obsługi klienta przy użyciu odpowiedzi AI, opracowywanie na podstawie wcześniejszych zgłoszeń i rozproszonej wiedzy w celu zapewnienia skutecznej, niestandardowej obsługi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Deskhero
Deskhero wykorzystuje sztuczną inteligencję do usprawnienia obsługi klienta, tworząc odpowiedzi na podstawie poprzednich zgłoszeń i kompleksowej bazy wiedzy. Platforma zapewnia terminowe i dokładne odpowiedzi, dostosowane do unikalnego zapytania każdego klienta. Deskhero wyróżnia się możliwością wykorzystania różnych źródeł danych, w tym dokumentów, treści stron internetowych i historycznych wiadomości e-mail. Metoda ta wzbogaca interakcje z klientami, zapewniając, że wsparcie jest zarówno świadome, jak i skutecznie dostosowane do ich potrzeb. Dowiedz się więcej na temat produktu: Deskhero

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Czat na żywo
Freshdesk to łatwe w użyciu oprogramowanie do obsługi klienta, które pomaga ponad 50 000 firm na całym świecie doskonale obsługiwać klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshdesk
Freshdesk to oparty na chmurze system pomocy technicznej, który oferuje zaawansowane rozwiązania do obsługi klienta. Freshdesk łączy rozmowy z poczty e-mail, telefonu, Internetu, czatu i mediów społecznościowych i pomaga w szybkim rozwiązywaniu problemów w różnych kanałach. Dzięki Freshdesk możesz również zautomatyzować przepływy pracy, zaoferować wygodne opcje samoobsługowe, zarządzać umowami SLA (umowa o gwarantowanym poziomie świadczenia usług) i generować raporty. Freshdesk jest używany przez ponad 40 000 klientów, w tym Bridgestone, HP, Uniwersytet Harvard i DHL. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshdesk

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Czat na żywo
Zendesk zapewnia kompletne rozwiązanie do obsługi klienta, które jest łatwe w użyciu i skalowane wraz z firmą.
Zendesk Suite to rozwiązanie do obsługi klienta, które jest łatwe w użyciu i skaluje się wraz z firmą. Średnio firmy korzystające z Zendesk zwiększają zadowolenie klientów o 25%, a wydajność agentów o 30% — w dowolnej skali. Interakcje z klientami działają w jednym interfejsie z funkcjami takimi jak widżety internetowe, wstępnie zdefiniowane odpowiedzi na zgłoszenia i inne. Przygotuj się i uruchom szybko. Pakiet Zendesk Suite obejmuje systemy zgłoszeniowe, Centrum pomocy, Forum społeczności, Wiadomości, Mów, Eksploruj i Rozmowy Sunshine. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zendesk Suite

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Czat na żywo
Umieść obsługę klienta w centrum uwagi swojej firmy. Spraw, by klienci byli szczęśliwsi, agenci mieli większe możliwości, a twoja firma była w lepszej kondycji.
Zoho Desk to oprogramowanie do wsparcia klienta z kontekstową sztuczną inteligencją, która pomaga usprawnić obsługę, automatyzować rutynowe czynności i zarządzać wieloma interakcjami z klientami w chmurze. Obejmuje to rozmowy rozsyłane różnymi kanałami, takimi jak poczta e-mail, telefon, media społecznościowe, czat na żywo i inne, a wszystko to za pośrednictwem jednego interfejsu. Bezpłatny plan dla trzech użytkowników umożliwia szybkie rozpoczęcie działań związanych z obsługą klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Desk

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Czat na żywo
Userlike to pierwsze i jedyne oprogramowanie do chatu na żywo, które pomaga Twojej firmie zdobywać klientów i dbać o nich poprzez kanały komunikacyjne.
Rozwiązanie to łączy chat internetowy z wiadomościami mobilnymi. Wybierz lepszą metodę komunikacji z klientami. Dla Twoich klientów, agentów wsparcia, przedstawicieli handlowych i kierowników. Czatuj z klientami za pośrednictwem swojej strony internetowej, komunikatorów Facebook Messenger, WhatsApp i Telegram oraz SMS-ów. Połącz swój chatbot i zautomatyzuj elementy interakcji z klientami. Stworzony i mający siedzibę w Niemczech. Dzięki Userlike dane Twoje i Twoich klientów są bezpieczne dzięki rozwiązaniu komunikacyjnemu zgodnemu w 100% z RODO. Dowiedz się więcej na temat produktu: Userlike

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Czat na żywo
Tidio to platforma obsługi klienta, która łączy czat na żywo i chatboty, aby poprawić wsparcie klienta i generować większą sprzedaż.
Tidio pozwala zapewnić światowej klasy wsparcie klienta poprzez połączenie czatu na żywo i chatbotów. Podczas gdy konfigurowalny widżet czatu na żywo sprawia, że jesteś dostępny dla swoich gości i klientów w czasie rzeczywistym, bezpośrednio z poziomu strony docelowej, chatboty oferują pomoc, gdy jesteś niedostępny. Dodatkowo, Tidio integruje się z Messengerem i skrzynkami odbiorczymi e-mail oraz oferuje aplikację na komputery stacjonarne i smartfony, dzięki czemu można zarządzać wszystkimi kanałami komunikacji z jednego miejsca, na każdym urządzeniu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tidio

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Czat na żywo
Uzyskaj dostęp do wszystkich narzędzi, których prawdopodobnie będziesz potrzebować, aby prowadzić skuteczną i proaktywną obsługę klienta z udziałem ludzi i chatbotów dzięki Smartsupp
Obsługa klienta wymaga dziś krótkiego czasu reakcji i praktycznie bezproblemowej komunikacji, dzięki której skutecznie zadbasz o potrzeby swoich klientów. Smartsupp zapewnia wielokanałowe rozwiązanie do konwersacji na żywo z wykorzystaniem chatbotów, nagrań wideo i wszystkich narzędzi do obsługi klienta, których prawdopodobnie będziesz potrzebować, aby zapewnić jednolitą i wyróżniającą się obsługę klienta. Smartsupp udostępnia narzędzia do zarządzania konwersacjami z wykorzystaniem sztucznej inteligencji. Platforma oferuje rozwiązania w zakresie obsługi klienta stworzone z myślą o ich potrzebach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Smartsupp

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Czat na żywo
Interakcja z klientami za pośrednictwem SMS-ów, czatu na żywo, WhatsApp, Messengera, poczty e-mail i nie tylko — to prawdziwie wielokanałowe doświadczenie.
Tak – można skalować bez utraty ludzkiego wymiaru i spójności. Front to centrum komunikacji z klientami, które łączy prostotę skrzynki odbiorczej e-mail z automatyzacją i informacjami rozwiązania CRM. Front ułatwia zespołom szybsze wysyłanie spersonalizowanych odpowiedzi, organizowanie wiadomości w różnych kanałach i zawsze wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom klientów. Wraz ze zmieniającymi się potrzebami zmieniają się też elastyczne przepływy pracy we Front. Zespoły liczące pięć lub 5000 osób korzystają z Front do skalowania komunikacji bez kompromisów w zakresie jakości i wydajności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Front

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Czat na żywo
Dziesięć narzędzi w jednym, aby zwiększyć konwersję na stronie internetowej i poprawić wrażenia użytkowników dzięki mapom kliknięć, nagraniom użytkowników, czatowi na żywo i innym funkcjom.
Lucky Orange znajduje przyczyny braku konwersji, dostarcza rozwiązań zwiększających sprzedaż i pozyskuje potencjalnych klientów – nowych leadów. Instalacja trwa kilka sekund i nie wymaga programowania. Dzięki dziesięciu narzędziom w cenie jednego, pakiet narzędzi do optymalizacji współczynnika konwersji Lucky Orange zawiera dynamiczne mapy kliknięć, opcje nagrania sesji i podgląd czatu na żywo, profile odwiedzających, ankiety, ogłoszenia, analitykę interakcji ze stroną internetową, lejki konwersji oraz pulpit w czasie rzeczywistym. Siedmiodniowa bezpłatna wersja próbna. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lucky Orange

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Czat na żywo
Nowy i lepszy sposób na zaplanowanie spotkań. Zacznij automatyzować swoją firmę dzięki Bookafy. Bezpłatna wersja próbna. Karta kredytowa nie jest wymagana.
Bookafy ma solidny zestawów funkcji na rynku… Główną cechą wyróżniającą jest design, strona rezerwacyjna i/lub bezproblemowa integracja light box dla Twojej strony internetowej (możliwość bezpłatnej instalacji). Jeśli zależy Ci na projekcie i szukasz oprogramowania, które dobrze odzwierciedla Twoją markę… Wypróbuj Bookafy. Dostępna jest dwukierunkowa synchronizacja z Google, Ical, Outlook, Office 365 i Outlook Exchange, otwarty interfejs API, płatności, klasy, nieograniczona liczba użytkowników, nieograniczone typy wizyt i wiele więcej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bookafy

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Czat na żywo
Freshdesk Messaging to nowoczesne oprogramowanie do przesyłania wiadomości, stworzone z myślą o zespołach zajmujących się obsługą klienta, aby mogły komunikować się z klientami we wszystkich kanałach.
Freshdesk Messaging (dawniej Freshchat) to nowoczesne oprogramowanie do obsługi wiadomości stworzone z myślą o zespołach zajmujących się sprzedażą i angażowaniem klientów, które umożliwia rozmowy z potencjalnymi klientami i klientami za pośrednictwem strony internetowej, aplikacji mobilnej lub stron społecznościowych. Odchodząc od starszego live-chatu, Freshdesk Messaging (dawniej Freshchat) pomaga firmom i ich zespołom skupić się na ciągłym i kontekstowym przekazywaniu wiadomości. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshchat

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Czat na żywo
Oprogramowanie do zarządzania usługami zgodne z ITIL (biblioteka infrastruktury technologii informacyjnych) z pulpitem KPI, który pomaga śledzić obciążenie pracą każdego pracownika i skutecznie przydzielać zadania.
Oprogramowanie oparte na chmurze TOPdesk pomaga firmom oferować lepsze usługi swoim klientom. Dzięki łatwemu w obsłudze oprogramowaniu helpdesk i ponad 20-letniemu doświadczeniu oprogramowanie pomaga zarządzać incydentami, tworzyć przepływy pracy i śledzić konfiguracje. Zwiększ samodzielność użytkowników końcowych dzięki portalowi samoobsługowemu. Ponad 4500 organizacji na całym świecie korzysta już z TOPdesk, aby zwiększyć wydajność i zadowolenie klientów. Szukasz doskonałej obsługi? Daj się poprowadzić. Dowiedz się więcej na temat produktu: TOPdesk

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Czat na żywo
Sprinklr pomaga markom zapewnić światowej klasy obsługę klienta na skalę korporacyjną, dzięki najbardziej zaawansowanemu silnikowi AI w branży.
Optymalne dla: Duże firmy zatrudniające ponad 200 pracowników Sprinklr Modern Care Lite to gotowe rozwiązanie contact center klasy korporacyjnej, które można wdrożyć w ciągu zaledwie kilku minut, dzięki czemu możesz skupić się na spełnianiu oczekiwań klientów, zamiast przekopywać się przez raporty lub szkolić swoje zespoły. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sprinklr

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Czat na żywo
Wielokanałowe rozwiązanie do czatu na żywo z chatbotami, bazą wiedzy, automatycznymi zaproszeniami, czatami grupowymi i wieloma innymi.
Chaport to nowoczesne rozwiązanie do czatu na żywo z chatbotami, automatycznymi zaproszeniami, bazą wiedzy, integracjami z Facebookiem, Viber, Telegramem, wiadomościami offline, funkcjami czatu grupowego i wieloma innymi. Został zaprojektowany jako nowoczesny komunikator, aby komunikacja z klientami była tak łatwa i przyjemna jak rozmowa ze znajomymi. Poza tym zapewnia aplikacje internetowe, stacjonarne i mobilne, dzięki którym możesz rozmawiać z klientami z dowolnego urządzenia i lokalizacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Chaport

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Czat na żywo
Usprawnij sukces oraz wsparcie swoich klientów i pielęgnuj ich w całym cyklu życia na jednej platformie.
Jeśli szukasz narzędzia, które usprawni Twoje procesy wdrażania, utrzymania i wsparcia, zdecydowanie przyjrzyj się Froged. Narzędzie zostało zaprojektowane z myślą o pielęgnowaniu klientów przez cały cykl ich życia. Dzięki Froged będziesz w stanie zwiększyć zaangażowanie, retencję i ograniczyć marnotrawstwo. Zaspokajaj unikalne potrzeby klientów dzięki dostosowanym kampaniom e-mailowym, pięknie zintegrowanej bazie wiedzy, czatowi na żywo i zautomatyzowanym wiadomościom. Siedmiodniowa bezpłatna wersja próbna. Dowiedz się więcej na temat produktu: Froged

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Czat na żywo
Połączone zarządzanie zadaniami i projektami, śledzenie czasu i fakturowanie dla zespołów, agencji, freelancerów i konsultantów.
Jako unikalne połączenie oprogramowania helpdesk z funkcją śledzenia czasu, zarządzania zadaniami i fakturowania, todo.vu stanowi doskonałe narzędzie do zarządzania całą pracą klienta — i śledzenia każdej minuty w stawce godzinowej. Użytkownicy mogą szybko przechwytywać zadania wsparcia za pomocą skrótów klawiaturowych, zgrabnej integracji poczty e-mail (która sprawdza się również w przypadku klientów), otwartego interfejsu API Add-Task lub niestandardowego ustawienia Zapier Zap. Użytkownicy mogą organizować swoje obciążenie pracą wizualnie, delegować zadania, współpracować i śledzić każdy czas spędzony na wnioskach — w dowolnej stawce godzinowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: todo.vu

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Czat na żywo
Desku to oprogramowanie do obsługi klienta AI z LiveChat, AI CoPilot dla agentów, chatbotem Eva AI, obsługą biletowania i AI Powered Automations.
Desku to oprogramowanie do obsługi klienta AI z LiveChat, Eva AI Chatbot, Ticketing i AI Powered Automations. Desku.io zapewnia zaawansowane rozwiązania do obsługi klienta AI dla małych i średnich firm oraz przedsiębiorstw, mające na celu usprawnienie interakcji z klientami poprzez automatyzację AI. Ich pakiet obejmuje narzędzia takie jak chatbot Eva AI i Desku AI Sidekick, które wykorzystują sztuczną inteligencję do zwiększenia wydajności zespołu wsparcia i zaangażowania klientów w markę. Dowiedz się więcej na temat produktu: Desku

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Czat na żywo
Acobot to sztucznie inteligentny chatbot, który wykorzystuje uczenie maszynowe do automatycznego nawiązywania kontaktów z klientami.
Tworzenie chatbotów opartych na sztucznej inteligencji dla Twojego sklepu internetowego. Acobot jest jednym z wiodących dostawców chatbotów do sztucznej inteligencji dla sprzedawców internetowych i e-commerce. Dzięki zaawansowanej technologii uczenia maszynowego Acobot uczy się na Twojej stronie internetowej i samodzielnie współpracuje z użytkownikami. Kodowanie jest zbędne. Acobot jest wspierany przez kluczowych producentów e-commerce, takich jak Shopify, WooCommerce i innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Acobot

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Czat na żywo
VSight Remote umożliwia ekspertom natychmiastowe połączenie z obiektem, który jest punktem styku, i zdalne rozwiązywanie problemów.
VSight Remote to przemysłowa platforma służąca do zdalnej obsługi, współpracy i dzielenia się wiedzą, wykorzystująca rzeczywistość rozszerzoną. Platforma umożliwia pracownikom pierwszej linii zdalny kontakt z ekspertami i otrzymanie od nich wsparcia w czasie rzeczywistym, gdy tylko jest to konieczne. Dotyczy to działań, takich jak serwis, konserwacja, zapewnianie jakości i szkolenia. Technologia rozszerzonej rzeczywistości umożliwia współpracę poprzez dodawanie adnotacji podczas streamingów wideo, w instrukcjach pdf, na ilustracjach itp. Obiekty 3D mogą także być przedstawione w prawdziwym środowisku pracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: VSight Remote

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Czat na żywo
Szybka, prosta i bezpieczna technologia wspólnego przeglądania i współpracy. Bezproblemowe wspieranie klientów w dowolnym miejscu podróży.
Doradzaj, rozwiązuj problemy twarzą w twarz i sprawdzaj, co widzą klienci. Poddaj każdej rozmowie ludzkie oblicze w czasie rzeczywistym. Surfly oferuje technologię współużytkowania przeglądarki i współpracy, która pozwala na poprawę wskaźnika NPS i CSAT poprzez optymalizację procesu obsługi oraz interakcję z klientami tak, jakby siedzieli obok siebie. Surfly można łatwo dostosować do dowolnego przepływu, rozwiązania CRM lub platformy CC. Sesje współbieżnego przeglądania można uruchamiać bezpośrednio ze strony internetowej lub portalu, a także zmieniać ich wygląd i sposób działania, tak aby pasowały do marki firmy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Surfly

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Czat na żywo
LiveCaller jest jednym rozwiązaniem łączącym różne kanały komunikacji, takie jak czat, połączenie, aplikacje do komunikacji społecznościowej, w jedną platformę.
Czat — klienci mogą wymieniać wiadomości, pliki i oceniać obsługę klienta. Połączenia internetowe — Klienci mogą dzwonić bezpośrednio ze strony internetowej, przez Internet, dzięki czemu takie połączenia są całkowicie bezpłatne. Wielokanałowa skrzynka odbiorcza — łączy komunikację z różnych platform komunikatorów w jeden pulpit nawigacyjny. Połączenie zwrotne — wystarczy podać numer telefonu i preferowaną godzinę połączenia, a Dział obsługi klienta skontaktuje się z użytkownikiem telefonicznie. Wspólne przeglądanie — umożliwia agentom i klientom wspólne „przeglądanie” strony internetowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveCaller

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Czat na żywo
nixi1: twoje kompleksowe centrum komunikacji wielokanałowej. Zarządzaj czatami na Facebooku, Instagramie i WhatsApp, monitoruj wskaźniki KPI i zwiększaj wydajność.
nixi1, kompleksowe narzędzie do zarządzania czatami, upraszcza komunikację biznesową poprzez integrację WhatsApp, SMS i Facebook Messenger. Wsparcie AI 24/7 zapewnia szybkie i dokładne odpowiedzi. Dostosowuje się do różnych systemów CRM, usprawnia przepływ pracy i wspiera pracę zdalną. Idealny dla firm, dla których priorytetem jest efektywna interakcja z klientem i wydajność operacyjna. Dowiedz się więcej na temat produktu: nixi1

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Czat na żywo
Szybsze, bardziej precyzyjne, ekonomiczne i bezpieczne, oparte na sztucznej inteligencji, opatentowane rozwiązanie, zaprojektowane z myślą o wsparciu klienta i analityce biznesowej.
CoSupport AI opracowuje i wdraża kompleksowe rozwiązanie AI wsparcia klienta z nieograniczonym dostępem użytkowników. Niezależnie obsługuje żądania wsparcia, przyspiesza reagowanie na zgłoszenia i bezprecedensowo zwiększa wydajność agenta. Linia produktów CoSupport AI obejmuje: – AI, która samodzielnie obsługuje żądania wsparcia; – asystenta AI dla zespołów wsparcia, który generuje gotowe do użycia sugestie odpowiedzi; – analitykę biznesowa AI, która może przekształcić korespondencję z klientami w przychody. Dowiedz się więcej na temat produktu: CoSupport AI

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Czat na żywo
Quidget to platforma, która umożliwia użytkownikom łatwe tworzenie niestandardowych czatbotów lub asystentów AI bez konieczności kodowania.
Quidget to platforma, która umożliwia użytkownikom łatwe tworzenie asystentów AI lub niestandardowych czatbotów bez konieczności kodowania. Dzięki Quidget możesz zintegrować modele AI, takie jak OpenAI i CoSupport, z chatbotami internetowymi lub komunikatorami, przesyłając odpowiednią dokumentację, umożliwiając asystentom AI dostarczanie użytkownikom dokładnych informacji. Użytkownicy nieobeznani z technologią, tacy jak przedsiębiorcy i właściciele małych firm, mogą bez wysiłku tworzyć asystenty AI, łącząc je z bazami wiedzy i wdrażając je na stronach internetowych lub popularnych komunikatorach, takich jak Slack, WhatsApp, Telegram i Viber. Doświadczeni użytkownicy lub firmy z wewnętrznymi ekspertami mogą również tworzyć niestandardowe asystenty AI, które oferują spersonalizowane wsparcie poprzez integrację baz danych, narzędzi i systemów za pośrednictwem interfejsów API. Quidget posiada również klasyczny kreator przepływu czatbota do tworzenia szczegółowych przepływów pracy czatbota i zapewnia otwarte API oraz integrację webhooków dla maksymalnej personalizacji i kontroli. Dowiedz się więcej na temat produktu: Quidget

Funkcje

  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
  • Czat na żywo