Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 201 w
Tidio to platforma obsługi klienta, która łączy czat na żywo i chatboty, aby poprawić wsparcie klienta i generować większą sprzedaż. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tidio
Tidio pozwala zapewnić światowej klasy wsparcie klienta poprzez połączenie czatu na żywo i chatbotów. Podczas gdy konfigurowalny widżet czatu na żywo sprawia, że jesteś dostępny dla swoich gości i klientów w czasie rzeczywistym, bezpośrednio z poziomu strony docelowej, chatboty oferują pomoc, gdy jesteś niedostępny. Dodatkowo, Tidio integruje się z Messengerem i skrzynkami odbiorczymi e-mail oraz oferuje aplikację na komputery stacjonarne i smartfony, dzięki czemu można zarządzać wszystkimi kanałami komunikacji z jednego miejsca, na każdym urządzeniu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tidio

Funkcje

  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
Umieść obsługę klienta w centrum uwagi swojej firmy. Spraw, aby agenci byli bardziej produktywni, menedżerowie bardziej wpływowi, a klienci bardziej samodzielni. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Desk
Zoho Desk to oprogramowanie do wsparcia klienta z kontekstową sztuczną inteligencją, która pomaga usprawnić obsługę, automatyzować rutynowe czynności i zarządzać wieloma interakcjami z klientami w chmurze. Obejmuje to rozmowy rozsyłane różnymi kanałami, takimi jak poczta e-mail, telefon, media społecznościowe, czat na żywo i inne, a wszystko to za pośrednictwem jednego interfejsu. Bezpłatny plan dla trzech użytkowników umożliwia szybkie rozpoczęcie działań związanych z obsługą klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Desk

Funkcje

  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
Doskonała obsługa klienta zaczyna się od lepszego oprogramowania helpdesku. Zdobądź więcej klientów, zapewniając doskonałą obsługę klienta dzięki LiveAgent Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveAgent
LiveAgent to w pełni funkcjonalne oprogramowanie typu helpdesk z ponad 195 kompatybilnymi integracjami. Usprawnij wszystkie kanały komunikacji i zarządzaj nimi z poziomu jednej wspólnej firmowej skrzynki odbiorczej. Korzystaj z integracji z mediami społecznościowymi, nieograniczonej historii przeglądania zgłoszeń, nagrań rozmów, hybrydowych strumieni zgłoszeń i wielu innych funkcji. Firmy takie jak BMW, Yamaha, Huawei, Orange czy Forbesfone korzystają z LiveAgent, aby zachwycić 150 milionów użytkowników końcowych na całym świecie. Zacznij od 14-dniowej bezpłatnej wersji próbnej, bez karty kredytowej, bez umów. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveAgent

Funkcje

  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
Uzyskaj dostęp do wszystkich narzędzi, których prawdopodobnie będziesz potrzebować, aby prowadzić skuteczną i proaktywną obsługę klienta z udziałem ludzi i chatbotów dzięki Smartsupp Dowiedz się więcej na temat produktu: Smartsupp
Obsługa klienta wymaga dziś krótkiego czasu reakcji i praktycznie bezproblemowej komunikacji, dzięki której skutecznie zadbasz o potrzeby swoich klientów. Smartsupp zapewnia wielokanałowe rozwiązanie do konwersacji na żywo z wykorzystaniem chatbotów, nagrań wideo i wszystkich narzędzi do obsługi klienta, których prawdopodobnie będziesz potrzebować, aby zapewnić jednolitą i wyróżniającą się obsługę klienta. Smartsupp udostępnia narzędzia do zarządzania konwersacjami z wykorzystaniem sztucznej inteligencji. Platforma oferuje rozwiązania w zakresie obsługi klienta stworzone z myślą o ich potrzebach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Smartsupp

Funkcje

  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
Front to centrum komunikacji z klientami, które umożliwia firmom oferowanie usług dostosowanych do potrzeb na dużą skalę i we wszystkich kanałach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Front
Tak – można skalować bez utraty ludzkiego wymiaru i spójności. Front to centrum komunikacji z klientami, które łączy prostotę skrzynki odbiorczej e-mail z automatyzacją i informacjami rozwiązania CRM. Front ułatwia zespołom szybsze wysyłanie spersonalizowanych odpowiedzi, organizowanie wiadomości w różnych kanałach i zawsze wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom klientów. Wraz ze zmieniającymi się potrzebami zmieniają się też elastyczne przepływy pracy we Front. Zespoły liczące pięć lub 5000 osób korzystają z Front do skalowania komunikacji bez kompromisów w zakresie jakości i wydajności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Front

Funkcje

  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
VSight Remote umożliwia ekspertom natychmiastowe połączenie z obiektem, który jest punktem styku, i zdalne rozwiązywanie problemów. Dowiedz się więcej na temat produktu: VSight Remote
VSight Remote to przemysłowa platforma służąca do zdalnej obsługi, współpracy i dzielenia się wiedzą, wykorzystująca rzeczywistość rozszerzoną. Platforma umożliwia pracownikom pierwszej linii zdalny kontakt z ekspertami i otrzymanie od nich wsparcia w czasie rzeczywistym, gdy tylko jest to konieczne. Dotyczy to działań, takich jak serwis, konserwacja, zapewnianie jakości i szkolenia. Technologia rozszerzonej rzeczywistości umożliwia współpracę poprzez dodawanie adnotacji podczas streamingów wideo, w instrukcjach pdf, na ilustracjach itp. Obiekty 3D mogą także być przedstawione w prawdziwym środowisku pracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: VSight Remote

Funkcje

  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
LiveCaller is all in one solution, combining different communication channels like Chat, Call, Social Messaging Apps into one platform. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveCaller
Chat - Customers can exchange messages, files, and rate customer service. Web-Call - Customers are able to make a call directly from the webpage, via Internet, thus making such calls for them completely free. Omni-Channel Inbox - Combines communications from different messenger platforms into a single dashboard. Callback - Simply enter your phone number and preferred call time, customer service will call you. Co-browse - Allows agents and customers to collaboratively 'browse' a website. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveCaller

Funkcje

  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
VSight Workflow allows technicians to have self-guidance with interactive, step-by-step instructions, enhancing operational accuracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: VSight Workflow
VSight Workflow enables you to transform rigid paper-based processes into digital workflows. It empowers your frontline workforce with self-guided, interactive, and contextual instructions during service, quality assurance, and other repetitive operational processes. You can easily create, deploy and execute dynamic workflows; capture work data and start building a digital knowledge network for training, reporting, and inspecting. Dowiedz się więcej na temat produktu: VSight Workflow

Funkcje

  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
Slack brings all your communication together in one place. It's real-time messaging, archiving and search for modern teams.
Slack is a collaboration hub, where the right people and the right information come together, helping everyone get work done. When your team needs to kick off a project, hire a new employee, deploy some code, review a sales contract, finalize next year's budget, measure an A/B test, plan your next office opening, and more, Slack has you covered. Try Slack with your team for free. Dowiedz się więcej na temat produktu: Slack

Funkcje

  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
Zendesk provides the complete customer service solution that’s easy to use and scales with your business.
Zendesk is the only complete customer service solution, that is both easy to use and scales with your business. On average, companies using Zendesk increase customer satisfaction by 25% and agent productivity by 30% - at any scale. All your customer interactions live in a single, dynamic interface with features like web widgets, pre-defined ticket responses, and a full customer history. Get up and running quickly, and expect to see results even faster. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zendesk

Funkcje

  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
Increase customer satisfaction and team efficiency with Intercom’s market-leading messenger, smart automation and self-service tools.
Intercom enables personalized customer service at scale, increasing customer satisfaction and support team efficiency. Powered by a modern messenger, smart automation and self-service tools, along with all the features you need from a modern support solution including a next-gen omnichannel inbox, conversation routing, workload management, reporting and more. Dowiedz się więcej na temat produktu: Intercom

Funkcje

  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
The customer support platform that ensures you understand customer needs, get to the root of their issues, and increase their happiness
TeamSupport's customer-centric Support platform empowers businesses to do much more than just ticket management. Through extensive customer management tools, which include account trend analytics, satisfaction scoring, and more, Support enables you to understand your customers better - rather than only focusing on the ticket. This leads to improved customer relationships that enable you to grow your revenue, increase customer happiness, and reduce churn. Dowiedz się więcej na temat produktu: TeamSupport

Funkcje

  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
Userlike to pierwsze i jedyne oprogramowanie do chatu na żywo, które pomaga Twojej firmie zdobywać klientów i dbać o nich poprzez kanały komunikacyjne.
Rozwiązanie to łączy chat internetowy z wiadomościami mobilnymi. Wybierz lepszą metodę komunikacji z klientami. Dla Twoich klientów, agentów wsparcia, przedstawicieli handlowych i kierowników. Czatuj z klientami za pośrednictwem swojej strony internetowej, komunikatorów Facebook Messenger, WhatsApp i Telegram oraz SMS-ów. Połącz swój chatbot i zautomatyzuj elementy interakcji z klientami. Stworzony i mający siedzibę w Niemczech. Dzięki Userlike dane Twoje i Twoich klientów są bezpieczne dzięki rozwiązaniu komunikacyjnemu zgodnemu w 100% z RODO. Dowiedz się więcej na temat produktu: Userlike

Funkcje

  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
Cloud contact center software that offers VR, skills-based routing, AI, call blending, and analytics.
NICE CXone is the world's #1 cloud customer experience platform. Delivering omnichannel routing, analytics, workforce optimization, automation, and AI, CXone empowers organizations of all sizes to provide exceptional customer experiences. Dowiedz się więcej na temat produktu: NICE CXone

Funkcje

  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
Birdeye is a reputation & customer experience platform used by over 90k businesses to get reviews, engage visitors, and grow sales.
Birdeye’s all-in-one platform provides remarkably easy, scalable tools to effortlessly manage online reputation and gain customer experience insights to grow sales and thrive. More than 80,000 local businesses and brands use Birdeye to be found online through local listings and reviews; engage with consumers through webchat, text, and social media messaging; collect digital payments; and gain insights to improve customer experience with survey, ticketing and benchmarking tools. Dowiedz się więcej na temat produktu: Birdeye

Funkcje

  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
Bill.com is the intelligent business payments platform that delivers financial process efficiency, time savings, and full control.
Bill.com delivers financial process efficiency through streamlined accounts payable (AP) and accounts receivable (AR) management. Reduce errors and increase efficiency by leveraging artificial intelligence (AI) and machine learning. Bill.com gets more intelligent as you use it, learning your processes and preferences to give you greater control over every aspect of bill management. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bill.com

Funkcje

  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
Help Scout's email management software has the features you need to keep things simple, move fast, and focus on delighting customers.
Answer 52% more emails with ease with Help Scout. Help Scout pulls in emails from your existing shared email account, giving you access to additional features that make your team more collaborative and productive. View all of the replies your team has sent, and see when someone is actively replying. Access detailed reports, build a library of saved replies, and take advantage of workflows to automate repetitive tasks. You'll have happier customers and fewer email requests — everyone wins. Dowiedz się więcej na temat produktu: Help Scout

Funkcje

  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
HelpCrunch is a top-rated customer communication platform. Increase conversions and sales, improve support, and grow faster!
HelpCrunch is a top-rated customer communication platform for your support, marketing & sales. Increase conversions and sales, improve support, and grow faster with HelpCrunch. Features include: - Live Chat - Chatbot - Email Marketing - Help Desk - Knowledge Base - Popups - Mobile apps Try HelpCrunch for free for 14 days. Dowiedz się więcej na temat produktu: HelpCrunch

Funkcje

  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
Get your software set up in as little as 24 hours with our industry-leading, 100% U.S.-based 24/7 customer support.
Issues, tickets, complaints, and more; whatever you call it, we solve it. With your choice of Issuetrak’s cloud or on-premise software, unlimited free end users can submit, edit, and close tickets — and thanks to our easy multichannel submission options, they won’t need training to do it. Improve and automate your workflows, manage visibility, and make reports a breeze with dashboards. Take advantage of our Active Directory integration, asset management module, and much more! Dowiedz się więcej na temat produktu: Issuetrak

Funkcje

  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
CloudApp enables instant business communication through shareable videos, gifs, and screenshots
CloudApp is the premier provider of visual communication for the workplace. This high growth video solution creates a collaborative space for capturing instantly shareable videos, GIFs, and screenshot s. a near 5-star business user rating from G2, Trust Radius, and Gartner Peer Insights Using its combination of screen recording, screenshot tool, and GIF maker tools and with its integrations with workflow tools Zendesk, Asana, Microsoft, Adobe, Drift, and others it is uniquely positioned as an in Dowiedz się więcej na temat produktu: CloudApp

Funkcje

  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
Cloud-based, scalable customer service optimization software available on a unified platform for demanding B2B service teams.
Founded in 2003, Vivantio is a leading provider of customer service optimization software and solutions for demanding B2B service teams. By combining the comprehensive power of enterprise-level software with the flexibility of a modern cloud-based solution, Vivantio provides an intuitive, flexible and scalable unified service management platform that empowers businesses to achieve unparalleled service excellence. Dowiedz się więcej na temat produktu: Vivantio

Funkcje

  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
Kayako - Straightforward Live Chat to quickly connect for customer service across devices and platforms.
With Kayako, customer-obsessed businesses get better at delivering effortless customer service experiences. Customer service is changing. Today, your customer expects to be recognized and understood as an individual, not a ticket. Unlike traditional helpdesks, Kayako connects the dots between your support channels, your customer's information, and your team. Kayako is used by over 130,000 customer support pros in businesses around the world, including Peugeot, NASA, and Fedex. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kayako

Funkcje

  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
Textline is a business SMS platform offering the best tools for customer support workflow, team collaboration, and process automation.
Use SMS and make customers happy by adding a personal touch to your customer experience while lowering call volume and resolving more issues. Textline is a business SMS platform that offers the best tools for customer support workflow, team collaboration, and process automation. We add text messaging capabilities to your existing landline or give you a new, textable phone number in your local area code. Dowiedz się więcej na temat produktu: Textline

Funkcje

  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
Decision tree driven interactive guides that plug into most CRM systems. Follow business processes in an interactive manner.
Yonyx is a cloud based platform for creating decision tree driven interactive guides that plug into most CRM systems. Yonyx guides helps users follow business processes in an interactive manner - be it for troubleshooting, customer service, telemarketing or for customer self service. Yonyx helps improve quality & consistency of service delivered by an organization - resulting in improved CSAT, reduced cost and increased revenue through better customer retention & faster acquisition. Dowiedz się więcej na temat produktu: Yonyx

Funkcje

  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
CTI for Sales & Contact Center - Improve Customer Experience & Productivity
Tenfold Next Generation CTI integrates with all major CRMs including Salesforce, Microsoft Dynamics, and Phone Systems like Cisco, Avaya, Genesys. By connecting your phone system to CRM, Tenfold enables you to recognize and respond to your customers at the moment of interaction. With features like screen pop, unified customer profile, click-to-dial, automatic call logging, local presence dialing, and more, Tenfold powers sales, support and service teams to have better customer conversations. Dowiedz się więcej na temat produktu: TenFold

Funkcje

  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
Nowy i lepszy sposób na zaplanowanie spotkań. Zacznij automatyzować swoją firmę dzięki Bookafy. Bezpłatna wersja próbna. Karta kredytowa nie jest wymagana.
Bookafy ma solidny zestawów funkcji na rynku… Główną cechą wyróżniającą jest design, strona rezerwacyjna i/lub bezproblemowa integracja light box dla Twojej strony internetowej (możliwość bezpłatnej instalacji). Jeśli zależy Ci na projekcie i szukasz oprogramowania, które dobrze odzwierciedla Twoją markę… Wypróbuj Bookafy. Dostępna jest dwukierunkowa synchronizacja z Google, Ical, Outlook, Office 365 i Outlook Exchange, otwarty interfejs API, płatności, klasy, nieograniczona liczba użytkowników, nieograniczone typy wizyt i wiele więcej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bookafy

Funkcje

  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
ServiceNow Customer Service Management is built for the digitally connected service economy.
ServiceNow Customer Service Management is built for the digitally connected service economy. The convergence of products and services is raising the bar on customer expectations. But traditional customer support tools are no longer working. Dowiedz się więcej na temat produktu: ServiceNow Customer Service Management

Funkcje

  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
Dziesięć narzędzi w jednym, aby zwiększyć konwersję na stronie internetowej i poprawić wrażenia użytkowników dzięki mapom kliknięć, nagraniom użytkowników, czatowi na żywo i innym funkcjom.
Lucky Orange znajduje przyczyny braku konwersji, dostarcza rozwiązań zwiększających sprzedaż i pozyskuje potencjalnych klientów – nowych leadów. Instalacja trwa kilka sekund i nie wymaga programowania . Dzięki dziesięciu narzędziom w cenie jednego, pakiet narzędzi do optymalizacji współczynnika konwersji Lucky Orange zawiera dynamiczne mapy kliknięć, opcje nagrania sesji i podgląd czatu na żywo, profile odwiedzających, ankiety, ogłoszenia, analitykę interakcji ze stroną internetową, lejki konwersji oraz pulpit w czasie rzeczywistym. Siedmiodniowa bezpłatna wersja próbna. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lucky Orange

Funkcje

  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
UJET is modern cloud contact center software company with leading innovation in customer support on the web, phone and mobile apps.
UJET is an enterprise-grade platform, ideal for companies with 50+ agents, that provides modern cloud contact center software with phone, chat and in-app support and leading innovation in smartphone technology for a superior customer and agent experience. The UJET platform delights end-users with anytime, anywhere access and elevates agent performance through context-aware solutions for voice, chat, image, video, and text. The UJET platform is enterprise-grade, SOC2 Type II and HIPAA compliant. Dowiedz się więcej na temat produktu: UJET

Funkcje

  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
Build interactive decision trees that help your customers guide themselves to the right answer the first time.
Zingtree makes it easy to create interactive FAQs, knowledge bases, and troubleshooters. Powered by no-code decision trees, Zingtree helps you solve two common issues: Users often don¿t know what they¿re looking for, and don¿t know where to find it even if they do. With Zingtree, you instead guide your users to the right answer on their own, deflecting support tickets in the process. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zingtree

Funkcje

  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
Known as Europe’s most flexible CRM, Efficy offers a completely customisable solution that will empower your employees.
At last, a CRM solution that adapts to your needs. Efficy is a major player in the European CRM market. With our range of customisable solutions, we've already attracted over 13.500 clients and 330.000 users across 60 countries. Efficy CRM is easy to use and is adapted to each organisation based on their size and specific needs. This enables you to grow and develop your business in a structured way. Don’t waste time organizing data - empower your employees and grow your business with Efficy CRM. Dowiedz się więcej na temat produktu: Efficy CRM

Funkcje

  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
Hiver is a Gmail-based customer support solution that helps teams collaborate on shared inboxes like [email protected], [email protected], [email protected]
Hiver is the world's first helpdesk built for Google Workspace. We help teams deliver fast and empathetic customer support, right from the tool they are already familiar with - Gmail. This means they can assign, track, and collaborate on customer emails, as well as run the most advanced analytics and automations from the Gmail interface, without sacrificing any time on learning new software. Hiver is used by 1500 companies including Flexport, Pluralsight, Harvard University, and Appsflyer. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hiver

Funkcje

  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
Omnichannel customer engagement platform: Live Chat, SMS Text integration, Support Ticket Management, Knowledge Base, Facebook and more
LiveHelpNow is an omnichannel software solutions provider for all of your customer support, contact center, lead generation, and help desk needs. Offerings/capabilities include live chat, SMS text-to-chat, ticket management, chatbots, knowledge base, social media messaging, live chat agents, enterprise level reporting, KPI dashboards and more. Finally, provide the data and resources your agents need to delight your customers. #1 Live Chat Software 8 years in a row by Business.com. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveHelpNow

Funkcje

  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
Gladly is a Radically Personal Customer Service Platform that puts people at the center of a single, lifelong, customer conversation.
Gladly is a Radically Personal Customer Service Platform. Unlike legacy customer service platforms that are case centric, only Gladly is designed with people at the center and uniquely enables a single lifelong customer conversation from voice to modern messaging. Gladly powers some of the most innovative consumer companies like Crate&Barrel, JOANN, and TUMI to deliver exceptional customer experiences and makes customer service a competitive advantage. Dowiedz się więcej na temat produktu: Gladly

Funkcje

  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
Sprinklr helps brands provide world-class customer service at enterprise scale—powered by the industry’s most advanced AI engine.
Best for: Large companies with 200+ employees Sprinklr Modern Care Lite is an out-of-the-box, enterprise-grade contact center solution you can roll out in just minutes — freeing you to focus on meeting your customers’ expectations, instead of digging through reports or training your teams. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sprinklr

Funkcje

  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
Powerful and affordable issue tracking software solution that can be configured to your exact needs.
With an ever-rising number of issues to track and resolve, your support organization probably struggles to effectively manage resources, prioritize issues, and resolve tickets in a timely manner. Based on the PhaseWare Tracker product suite, our issue tracking solutions provide a customizable and configurable, responsive tool set to help your business streamline the issue tracking process, effectively manage the workload, increase productivity, and directly impact the bottom line. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tracker

Funkcje

  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
eDesk: the most scalable eCommerce customer support tool for online retailers that want to grow faster.
eDesk helps eCommerce brands deliver seriously extraordinary customer service, everywhere they sell. Our AI-powered automation solutions streamline customer support processes for faster response time, to improve productivity and profitability. eDesk integrates with 250+ marketplace, webstore, social and logistics channels; more than any other customer support software. The suite covers all the help desk solutions, combined with an award-winning Smart Inbox, Live Chat, Feedback and Insights. Dowiedz się więcej na temat produktu: eDesk

Funkcje

  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
Multi-channel live chat solution with chatbots, knowledge base, auto-invitations, employee-to-employee transferring, and group chats.
Chaport is a modern live chat solution with chatbots, auto-invitations, knowledge base, integrations with Facebook, Viber, Telegram, offline messaging, employee-to-employee transferring, group chat capabilities, and much more. It is designed as a modern messenger to make communication with customers as easy and enjoyable as chatting with friends. Besides, it provides web-, desktop, and mobile apps so that you can chat with customers from any device and location. Dowiedz się więcej na temat produktu: Chaport

Funkcje

  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
Oprogramowanie do zarządzania usługami zgodne z ITIL (biblioteka infrastruktury technologii informacyjnych) z pulpitem KPI, który pomaga śledzić obciążenie pracą każdego pracownika i skutecznie przydzielać zadania.
Oprogramowanie oparte na chmurze TOPdesk pomaga firmom oferować lepsze usługi swoim klientom. Dzięki łatwemu w obsłudze oprogramowaniu helpdesk i ponad 20-letniemu doświadczeniu oprogramowanie pomaga zarządzać incydentami, tworzyć przepływy pracy i śledzić konfiguracje. Zwiększ samodzielność użytkowników końcowych dzięki portalowi samoobsługowemu. Ponad 4500 organizacji na całym świecie korzysta już z TOPdesk, aby zwiększyć wydajność i zadowolenie klientów. Szukasz doskonałej obsługi? Daj się poprowadzić. Dowiedz się więcej na temat produktu: TOPdesk

Funkcje

  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
Simplify and grow your business with your own custom Logicbox.
Logicbox helps companies grow by combining every facet of your business into a single, customized, cloud-based system. From account and lead management, CPQ and production, to invoicing, purchasing and inventory management, to distribution, installation and service, Logicbox streamlines and scales your critical daily processes. Choose Logicbox and get real-time visibility into all aspects of your operations, enabling you to grow your business and increase profitability. Dowiedz się więcej na temat produktu: LogicBox

Funkcje

  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
Helpdesk software that can be used by companies to provide smooth delivery of customer support and helpdesk solution
Helpdesk software with all the "must have" features of enterprise class systems offered to all businesses at minimal cost to users. Don't spend a fortune on helpdesk solution.Try azuredesk.co today for free 14 day trial .It provides ticketing system to track support cases, Sleek UI for Admin requests, 3 party Integration with JIRA, Olark, Slack, Charge Desk & many other software, Reporting, Ticket Fields, Tabbed UI, Rules Dowiedz się więcej na temat produktu: AzureDesk

Funkcje

  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
Sharpen is the agent-first contact center built to help you prioritize your agents and strategically improve customer experiences.
Happier agents make happier customers. Sharpen gives your customer service team a way to simplify their queue interactions and workflows to empower agents and deliver a positive CX. Equip agents with a platform to interact with customers on any channel from one interface. Trigger micro-learning and coaching modules inside agent queues for improved growth and development. And, gain deep customer insights from a single reporting system, based on the customer relationships your team develops. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sharpen

Funkcje

  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
Rozwiązania CRM, zarządzanie zadaniami, śledzenie czasu pracy i fakturowanie dla zespołów, agencji, freelancerów i konsultantów.
todo.vu jest pakietem produktywności, który stanowi unikalne połączenie rozwiązań CRM, zarządzania zadaniami, śledzenia czasu pracy i funkcji fakturowania. todo.vu jest idealnym rozwiązaniem dla freelancerów, konsultantów i zespołów dowolnej wielkości, które dążą do poprawy wydajności, jakości i przejrzystości. todo.vu jest całkowicie bezpłatne dla freelancerów, a wszystkie plany cenowe są ograniczone kosztem 11 użytkowników, tzn. płacisz za 11 i otrzymujesz nieograniczoną liczbę użytkowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: todo.vu

Funkcje

  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
GetFeedback is the #1-rated feedback solution for Salesforce. Seamlessly connect all of your CX surveys for actionable insight.
With GetFeedback for Salesforce, you can automatically collect customer feedback at critical touchpoints in the customer journey. Pull more context into your surveys then push feedback into Salesforce so you can measure valuable customer metrics like NPS, CSAT, or CES and take intelligent action to improve your customer experience. GetFeedback customers see a 240% increase in response rates and 7x faster implementation than other cx survey platforms. Dowiedz się więcej na temat produktu: GetFeedback

Funkcje

  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
Usprawnij sukces oraz wsparcie swoich klientów i pielęgnuj ich w całym cyklu życia na jednej platformie.
Jeśli szukasz narzędzia, które usprawni Twoje procesy wdrażania, utrzymania i wsparcia, zdecydowanie przyjrzyj się Froged. Narzędzie zostało zaprojektowane z myślą o pielęgnowaniu klientów przez cały cykl ich życia. Dzięki Froged będziesz w stanie zwiększyć zaangażowanie, retencję i ograniczyć marnotrawstwo. Zaspokajaj unikalne potrzeby klientów dzięki dostosowanym kampaniom e-mailowym, pięknie zintegrowanej bazie wiedzy, czatowi na żywo i zautomatyzowanym wiadomościom. Siedmiodniowa bezpłatna wersja próbna. Dowiedz się więcej na temat produktu: Froged

Funkcje

  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
A human + bot hybrid customer support software that lets companies automate their customer support.
The way customer conversations and support are happening is broken, redundant, and time and cost-inefficient. And Kommunicate aims to correct it. Kommunicate is a human + bot hybrid customer support software for proactive, real-time, and personalized support. The amount of customer service queries is ever increasing. That is why AI becomes extremely important. With chatbots, businesses can serve their customers effectively without spending vast amounts of time, resources, and workforce. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kommunicate

Funkcje

  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
A flexible, scalable, user friendly customer service software to deliver omnichannel and automated customer support at best price.
NABD is a flexible, scalable and user friendly customer service platform that aims to provide and deliver optimum omnichannel customer support services. NABD helps in transforming customer support teams into customer success engine resulting in customer satisfaction. NABD can be deployed as SaaS solution or on-premise for all business verticals and for different business sizes. NABD System is revamping the customer service space with its future thinking technology. Dowiedz się więcej na temat produktu: NABD System

Funkcje

  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
Kustomer is the omnichannel SaaS CRM platform reimagining enterprise customer service to deliver standout experiences.
Kustomer is the top-rated CRM, helping top brands deliver modern customer service that creates customers for life. Powered by AI, Kustomer scales to meet the needs of contact centers and businesses, enabling companies to deliver effortless, consistent and personalized service and support through a single timeline view. Founded in 2015 by serial entrepreneurs Brad Birnbaum and Jeremy Suriel, Kustomer has raised over $174M in venture funding. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kustomer

Funkcje

  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
Customer Support & Feedback Software. Available in SaaS & On-Premise. Highly customizable, scalable and flexible. Free 14-day trial.
Feature-rich Customer Support & Feedback Software including Multi-channel Ticketing, Live Chat With Messengers Aggregator, ChatBot, Feedback Community Portal, Knowledge Base. Available in SaaS & On-Premise. Highly customizable, scalable, and flexible. Free 14-day trial. Dowiedz się więcej na temat produktu: UseResponse

Funkcje

  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
The modern customer service platform for every kind of organization. Hosted Cloud or installable On-Premise version for self-hosting.
Deskpro is the helpdesk platform for 21st century organizations, offering a modern, real-time web interface, flexible configuration and easy but powerful automation. Includes: user portal with Knowledgebase, news posting, file hosting and customer feedback; live chat that you can add to your website; integration with services you already use: Salesforce, Highrise, JIRA, Active Directory, LDAP, OneLogin, Okta and many more. Full REST API and app development framework. Dowiedz się więcej na temat produktu: DeskPRO

Funkcje

  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)