Wyniki: 20 w
Zacznij za darmo z LiveAgent i buduj niesamowite relacje z klientami za pomocą najlepszego oprogramowania help desk dla firm każdej wielkości. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveAgent
LiveAgent to oparte na chmurze oprogramowanie wsparcia klienta z ponad 200 kompatybilnymi integracjami. Usprawnij wszystkie kanały komunikacji i zarządzaj nimi z poziomu jednej wspólnej firmowej skrzynki odbiorczej. Korzystaj z integracji z mediami społecznościowymi, nieograniczonej historii przeglądania zgłoszeń, nagrań rozmów, hybrydowych strumieni zgłoszeń i wielu innych funkcji. Firmy takie jak BMW, Yamaha, Huawei, Orange czy Forbesfone korzystają z LiveAgent, aby zaimponować 150 milionom użytkowników końcowych na całym świecie. Zacznij od 14-dniowej bezpłatnej wersji próbnej, bez karty kredytowej, bez umów. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveAgent

Funkcje

  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
Interakcja z klientami za pośrednictwem SMS-ów, czatu na żywo, WhatsApp, Messengera, poczty e-mail i nie tylko — to prawdziwie wielokanałowe doświadczenie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Front
Tak – można skalować bez utraty ludzkiego wymiaru i spójności. Front to centrum komunikacji z klientami, które łączy prostotę skrzynki odbiorczej e-mail z automatyzacją i informacjami rozwiązania CRM. Front ułatwia zespołom szybsze wysyłanie spersonalizowanych odpowiedzi, organizowanie wiadomości w różnych kanałach i zawsze wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom klientów. Wraz ze zmieniającymi się potrzebami zmieniają się też elastyczne przepływy pracy we Front. Zespoły liczące pięć lub 5000 osób korzystają z Front do skalowania komunikacji bez kompromisów w zakresie jakości i wydajności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Front

Funkcje

  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
Zendesk zapewnia kompletne rozwiązanie do obsługi klienta, które jest łatwe w użyciu i skalowane wraz z firmą.
Zendesk Suite to rozwiązanie do obsługi klienta, które jest łatwe w użyciu i skaluje się wraz z firmą. Średnio firmy korzystające z Zendesk zwiększają zadowolenie klientów o 25%, a wydajność agentów o 30% — w dowolnej skali. Interakcje z klientami działają w jednym interfejsie z funkcjami takimi jak widżety internetowe, wstępnie zdefiniowane odpowiedzi na zgłoszenia i inne. Przygotuj się i uruchom szybko. Pakiet Zendesk Suite obejmuje systemy zgłoszeniowe, Centrum pomocy, Forum społeczności, Wiadomości, Mów, Eksploruj i Rozmowy Sunshine. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zendesk Suite

Funkcje

  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
Umieść obsługę klienta w centrum uwagi swojej firmy. Spraw, by klienci byli szczęśliwsi, agenci mieli większe możliwości, a twoja firma była w lepszej kondycji.
Zoho Desk to oprogramowanie do wsparcia klienta z kontekstową sztuczną inteligencją, która pomaga usprawnić obsługę, automatyzować rutynowe czynności i zarządzać wieloma interakcjami z klientami w chmurze. Obejmuje to rozmowy rozsyłane różnymi kanałami, takimi jak poczta e-mail, telefon, media społecznościowe, czat na żywo i inne, a wszystko to za pośrednictwem jednego interfejsu. Bezpłatny plan dla trzech użytkowników umożliwia szybkie rozpoczęcie działań związanych z obsługą klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Desk

Funkcje

  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
Userlike to pierwsze i jedyne oprogramowanie do chatu na żywo, które pomaga Twojej firmie zdobywać klientów i dbać o nich poprzez kanały komunikacyjne.
Rozwiązanie to łączy chat internetowy z wiadomościami mobilnymi. Wybierz lepszą metodę komunikacji z klientami. Dla Twoich klientów, agentów wsparcia, przedstawicieli handlowych i kierowników. Czatuj z klientami za pośrednictwem swojej strony internetowej, komunikatorów Facebook Messenger, WhatsApp i Telegram oraz SMS-ów. Połącz swój chatbot i zautomatyzuj elementy interakcji z klientami. Stworzony i mający siedzibę w Niemczech. Dzięki Userlike dane Twoje i Twoich klientów są bezpieczne dzięki rozwiązaniu komunikacyjnemu zgodnemu w 100% z RODO. Dowiedz się więcej na temat produktu: Userlike

Funkcje

  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
Tidio to platforma obsługi klienta, która łączy czat na żywo i chatboty, aby poprawić wsparcie klienta i generować większą sprzedaż.
Tidio pozwala zapewnić światowej klasy wsparcie klienta poprzez połączenie czatu na żywo i chatbotów. Podczas gdy konfigurowalny widżet czatu na żywo sprawia, że jesteś dostępny dla swoich gości i klientów w czasie rzeczywistym, bezpośrednio z poziomu strony docelowej, chatboty oferują pomoc, gdy jesteś niedostępny. Dodatkowo, Tidio integruje się z Messengerem i skrzynkami odbiorczymi e-mail oraz oferuje aplikację na komputery stacjonarne i smartfony, dzięki czemu można zarządzać wszystkimi kanałami komunikacji z jednego miejsca, na każdym urządzeniu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tidio

Funkcje

  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
Uzyskaj dostęp do wszystkich narzędzi, których prawdopodobnie będziesz potrzebować, aby prowadzić skuteczną i proaktywną obsługę klienta z udziałem ludzi i chatbotów dzięki Smartsupp
Obsługa klienta wymaga dziś krótkiego czasu reakcji i praktycznie bezproblemowej komunikacji, dzięki której skutecznie zadbasz o potrzeby swoich klientów. Smartsupp zapewnia wielokanałowe rozwiązanie do konwersacji na żywo z wykorzystaniem chatbotów, nagrań wideo i wszystkich narzędzi do obsługi klienta, których prawdopodobnie będziesz potrzebować, aby zapewnić jednolitą i wyróżniającą się obsługę klienta. Smartsupp udostępnia narzędzia do zarządzania konwersacjami z wykorzystaniem sztucznej inteligencji. Platforma oferuje rozwiązania w zakresie obsługi klienta stworzone z myślą o ich potrzebach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Smartsupp

Funkcje

  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
Dziesięć narzędzi w jednym, aby zwiększyć konwersję na stronie internetowej i poprawić wrażenia użytkowników dzięki mapom kliknięć, nagraniom użytkowników, czatowi na żywo i innym funkcjom.
Lucky Orange znajduje przyczyny braku konwersji, dostarcza rozwiązań zwiększających sprzedaż i pozyskuje potencjalnych klientów – nowych leadów. Instalacja trwa kilka sekund i nie wymaga programowania. Dzięki dziesięciu narzędziom w cenie jednego, pakiet narzędzi do optymalizacji współczynnika konwersji Lucky Orange zawiera dynamiczne mapy kliknięć, opcje nagrania sesji i podgląd czatu na żywo, profile odwiedzających, ankiety, ogłoszenia, analitykę interakcji ze stroną internetową, lejki konwersji oraz pulpit w czasie rzeczywistym. Siedmiodniowa bezpłatna wersja próbna. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lucky Orange

Funkcje

  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
Nowy i lepszy sposób na zaplanowanie spotkań. Zacznij automatyzować swoją firmę dzięki Bookafy. Bezpłatna wersja próbna. Karta kredytowa nie jest wymagana.
Bookafy ma solidny zestawów funkcji na rynku… Główną cechą wyróżniającą jest design, strona rezerwacyjna i/lub bezproblemowa integracja light box dla Twojej strony internetowej (możliwość bezpłatnej instalacji). Jeśli zależy Ci na projekcie i szukasz oprogramowania, które dobrze odzwierciedla Twoją markę… Wypróbuj Bookafy. Dostępna jest dwukierunkowa synchronizacja z Google, Ical, Outlook, Office 365 i Outlook Exchange, otwarty interfejs API, płatności, klasy, nieograniczona liczba użytkowników, nieograniczone typy wizyt i wiele więcej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bookafy

Funkcje

  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
Usprawnij sukces oraz wsparcie swoich klientów i pielęgnuj ich w całym cyklu życia na jednej platformie.
Jeśli szukasz narzędzia, które usprawni Twoje procesy wdrażania, utrzymania i wsparcia, zdecydowanie przyjrzyj się Froged. Narzędzie zostało zaprojektowane z myślą o pielęgnowaniu klientów przez cały cykl ich życia. Dzięki Froged będziesz w stanie zwiększyć zaangażowanie, retencję i ograniczyć marnotrawstwo. Zaspokajaj unikalne potrzeby klientów dzięki dostosowanym kampaniom e-mailowym, pięknie zintegrowanej bazie wiedzy, czatowi na żywo i zautomatyzowanym wiadomościom. Siedmiodniowa bezpłatna wersja próbna. Dowiedz się więcej na temat produktu: Froged

Funkcje

  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
Wielokanałowe rozwiązanie do czatu na żywo z chatbotami, bazą wiedzy, automatycznymi zaproszeniami, czatami grupowymi i wieloma innymi.
Chaport to nowoczesne rozwiązanie do czatu na żywo z chatbotami, automatycznymi zaproszeniami, bazą wiedzy, integracjami z Facebookiem, Viber, Telegramem, wiadomościami offline, funkcjami czatu grupowego i wieloma innymi. Został zaprojektowany jako nowoczesny komunikator, aby komunikacja z klientami była tak łatwa i przyjemna jak rozmowa ze znajomymi. Poza tym zapewnia aplikacje internetowe, stacjonarne i mobilne, dzięki którym możesz rozmawiać z klientami z dowolnego urządzenia i lokalizacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Chaport

Funkcje

  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
Oprogramowanie do zarządzania usługami zgodne z ITIL (biblioteka infrastruktury technologii informacyjnych) z pulpitem KPI, który pomaga śledzić obciążenie pracą każdego pracownika i skutecznie przydzielać zadania.
Oprogramowanie oparte na chmurze TOPdesk pomaga firmom oferować lepsze usługi swoim klientom. Dzięki łatwemu w obsłudze oprogramowaniu helpdesk i ponad 20-letniemu doświadczeniu oprogramowanie pomaga zarządzać incydentami, tworzyć przepływy pracy i śledzić konfiguracje. Zwiększ samodzielność użytkowników końcowych dzięki portalowi samoobsługowemu. Ponad 4500 organizacji na całym świecie korzysta już z TOPdesk, aby zwiększyć wydajność i zadowolenie klientów. Szukasz doskonałej obsługi? Daj się poprowadzić. Dowiedz się więcej na temat produktu: TOPdesk

Funkcje

  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
Połączone zarządzanie zadaniami i projektami, śledzenie czasu i fakturowanie dla zespołów, agencji, freelancerów i konsultantów.
Jako unikalne połączenie oprogramowania helpdesk z funkcją śledzenia czasu, zarządzania zadaniami i fakturowania, todo.vu stanowi doskonałe narzędzie do zarządzania całą pracą klienta — i śledzenia każdej minuty w stawce godzinowej. Użytkownicy mogą szybko przechwytywać zadania wsparcia za pomocą skrótów klawiaturowych, zgrabnej integracji poczty e-mail (która sprawdza się również w przypadku klientów), otwartego interfejsu API Add-Task lub niestandardowego ustawienia Zapier Zap. Użytkownicy mogą organizować swoje obciążenie pracą wizualnie, delegować zadania, współpracować i śledzić każdy czas spędzony na wnioskach — w dowolnej stawce godzinowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: todo.vu

Funkcje

  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
Acobot to sztucznie inteligentny chatbot, który wykorzystuje uczenie maszynowe do automatycznego nawiązywania kontaktów z klientami.
Tworzenie chatbotów opartych na sztucznej inteligencji dla Twojego sklepu internetowego. Acobot jest jednym z wiodących dostawców chatbotów do sztucznej inteligencji dla sprzedawców internetowych i e-commerce. Dzięki zaawansowanej technologii uczenia maszynowego Acobot uczy się na Twojej stronie internetowej i samodzielnie współpracuje z użytkownikami. Kodowanie jest zbędne. Acobot jest wspierany przez kluczowych producentów e-commerce, takich jak Shopify, WooCommerce i innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Acobot

Funkcje

  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
VSight Remote umożliwia ekspertom natychmiastowe połączenie z obiektem, który jest punktem styku, i zdalne rozwiązywanie problemów.
VSight Remote to przemysłowa platforma służąca do zdalnej obsługi, współpracy i dzielenia się wiedzą, wykorzystująca rzeczywistość rozszerzoną. Platforma umożliwia pracownikom pierwszej linii zdalny kontakt z ekspertami i otrzymanie od nich wsparcia w czasie rzeczywistym, gdy tylko jest to konieczne. Dotyczy to działań, takich jak serwis, konserwacja, zapewnianie jakości i szkolenia. Technologia rozszerzonej rzeczywistości umożliwia współpracę poprzez dodawanie adnotacji podczas streamingów wideo, w instrukcjach pdf, na ilustracjach itp. Obiekty 3D mogą także być przedstawione w prawdziwym środowisku pracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: VSight Remote

Funkcje

  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
Szybka, prosta i bezpieczna technologia wspólnego przeglądania i współpracy. Bezproblemowe wspieranie klientów w dowolnym miejscu podróży.
Doradzaj, rozwiązuj problemy twarzą w twarz i sprawdzaj, co widzą klienci. Poddaj każdej rozmowie ludzkie oblicze w czasie rzeczywistym. Surfly oferuje technologię współużytkowania przeglądarki i współpracy, która pozwala na poprawę wskaźnika NPS i CSAT poprzez optymalizację procesu obsługi oraz interakcję z klientami tak, jakby siedzieli obok siebie. Surfly można łatwo dostosować do dowolnego przepływu, rozwiązania CRM lub platformy CC. Sesje współbieżnego przeglądania można uruchamiać bezpośrednio ze strony internetowej lub portalu, a także zmieniać ich wygląd i sposób działania, tak aby pasowały do marki firmy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Surfly

Funkcje

  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
LiveCaller jest jednym rozwiązaniem łączącym różne kanały komunikacji, takie jak czat, połączenie, aplikacje do komunikacji społecznościowej, w jedną platformę.
Czat — klienci mogą wymieniać wiadomości, pliki i oceniać obsługę klienta. Połączenia internetowe — Klienci mogą dzwonić bezpośrednio ze strony internetowej, przez Internet, dzięki czemu takie połączenia są całkowicie bezpłatne. Wielokanałowa skrzynka odbiorcza — łączy komunikację z różnych platform komunikatorów w jeden pulpit nawigacyjny. Połączenie zwrotne — wystarczy podać numer telefonu i preferowaną godzinę połączenia, a Dział obsługi klienta skontaktuje się z użytkownikiem telefonicznie. Wspólne przeglądanie — umożliwia agentom i klientom wspólne „przeglądanie” strony internetowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveCaller

Funkcje

  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
Streem realizuje misję udostępnienia światowej wiedzy dla wszystkich poprzez wzbogacone o AR połączenia wideo i doświadczenia klientów.
Streem umożliwia organizacjom sprzedaż i obsługę klientów bez ograniczeń i założeń, pomnażając ich wiedzę o cenny kontekst. Platforma Streem umożliwia angażowanie konsumentów w czasie rzeczywistym za pomocą zdalnego wideo i technologii AR (rzeczywistość rozszerzona). Bogaty zestaw narzędzi AR/SI wykorzystywany w połączeniu z platformą do połączeń wideo pomaga organizacjom skupić się na kliencie, usprawniając tradycyjnie czasochłonne zadania, takie jak wycena, konsultacje handlowe, diagnostyka, gwarancje i inne. Dowiedz się więcej na temat produktu: Streem

Funkcje

  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
Zowie to jedyna platforma automatyzacji wsparcia klienta stworzona dla firm, które sprzedają w trybie online.
Zowie to jedyna platforma automatyzacji wsparcia klienta stworzona dla firm, które sprzedają w trybie online. Firmy takie jak L’Oréal, UMZU i Avon korzystają z Zowie do: 1. Odbicia – zautomatyzowanie do 70% powtarzalnych pytań w ciągu 4 tygodni i skrócenie czasu rozwiązywania o 67% 2. Pielęgnacji – umożliwia agentom rozwiązywanie złożonych przypadków i zwiększenie CSAT o 12% 3. Sprzedaży – wykryj zamiary zakupowe i zwiększ liczbę konwersji klientów nawet o 40% Zowie może działać jako samodzielny system wsparcia klienta lub ulepszyć obecne narzędzia, takie jak Zendesk. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zowie

Funkcje

  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
VSight Workflow umożliwia technikom samodzielne prowadzenie dzięki interaktywnym, szczegółowym instrukcjom, zwiększając dokładność operacyjną.
VSight Workflow umożliwia przekształcanie nieelastycznych procesów papierowych w cyfrowe przepływy pracy. Umożliwia pracownikom pierwszej linii samodzielne, interaktywne i kontekstowe instrukcje podczas obsługi, zapewniania jakości i innych powtarzalnych procesów operacyjnych. Można łatwo tworzyć, wdrażać i realizować dynamiczne przepływy pracy; przechwytywać dane o pracy i rozpocząć budowę cyfrowej sieci wiedzy na potrzeby szkoleń, raportowania i kontroli. Dowiedz się więcej na temat produktu: VSight Workflow

Funkcje

  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)