Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Programy do obsługi klienta

Wyniki: 20 w
Tidio to platforma obsługi klienta, która łączy czat na żywo i chatboty, aby poprawić wsparcie klienta i generować większą sprzedaż. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tidio
Tidio pozwala zapewnić światowej klasy wsparcie klienta poprzez połączenie czatu na żywo i chatbotów. Podczas gdy konfigurowalny widżet czatu na żywo sprawia, że jesteś dostępny dla swoich gości i klientów w czasie rzeczywistym, bezpośrednio z poziomu strony docelowej, chatboty oferują pomoc, gdy jesteś niedostępny. Dodatkowo, Tidio integruje się z Messengerem i skrzynkami odbiorczymi e-mail oraz oferuje aplikację na komputery stacjonarne i smartfony, dzięki czemu można zarządzać wszystkimi kanałami komunikacji z jednego miejsca, na każdym urządzeniu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tidio

Funkcje

  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
Doskonała obsługa klienta zaczyna się od lepszego oprogramowania helpdesku. Zdobądź więcej klientów, zapewniając doskonałą obsługę klienta dzięki LiveAgent Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveAgent
LiveAgent to oparte na chmurze oprogramowanie wsparcia klienta z ponad 200 kompatybilnymi integracjami. Usprawnij wszystkie kanały komunikacji i zarządzaj nimi z poziomu jednej wspólnej firmowej skrzynki odbiorczej. Korzystaj z integracji z mediami społecznościowymi, nieograniczonej historii przeglądania zgłoszeń, nagrań rozmów, hybrydowych strumieni zgłoszeń i wielu innych funkcji. Firmy takie jak BMW, Yamaha, Huawei, Orange czy Forbesfone korzystają z LiveAgent, aby zaimponować 150 milionom użytkowników końcowych na całym świecie. Zacznij od 14-dniowej bezpłatnej wersji próbnej, bez karty kredytowej, bez umów. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveAgent

Funkcje

  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
Uzyskaj dostęp do wszystkich narzędzi, których prawdopodobnie będziesz potrzebować, aby prowadzić skuteczną i proaktywną obsługę klienta z udziałem ludzi i chatbotów dzięki Smartsupp Dowiedz się więcej na temat produktu: Smartsupp
Obsługa klienta wymaga dziś krótkiego czasu reakcji i praktycznie bezproblemowej komunikacji, dzięki której skutecznie zadbasz o potrzeby swoich klientów. Smartsupp zapewnia wielokanałowe rozwiązanie do konwersacji na żywo z wykorzystaniem chatbotów, nagrań wideo i wszystkich narzędzi do obsługi klienta, których prawdopodobnie będziesz potrzebować, aby zapewnić jednolitą i wyróżniającą się obsługę klienta. Smartsupp udostępnia narzędzia do zarządzania konwersacjami z wykorzystaniem sztucznej inteligencji. Platforma oferuje rozwiązania w zakresie obsługi klienta stworzone z myślą o ich potrzebach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Smartsupp

Funkcje

  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
Interakcja z klientami za pośrednictwem SMS-ów, czatu na żywo, WhatsApp, Messengera, poczty e-mail i nie tylko — to prawdziwie wielokanałowe doświadczenie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Front
Tak – można skalować bez utraty ludzkiego wymiaru i spójności. Front to centrum komunikacji z klientami, które łączy prostotę skrzynki odbiorczej e-mail z automatyzacją i informacjami rozwiązania CRM. Front ułatwia zespołom szybsze wysyłanie spersonalizowanych odpowiedzi, organizowanie wiadomości w różnych kanałach i zawsze wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom klientów. Wraz ze zmieniającymi się potrzebami zmieniają się też elastyczne przepływy pracy we Front. Zespoły liczące pięć lub 5000 osób korzystają z Front do skalowania komunikacji bez kompromisów w zakresie jakości i wydajności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Front

Funkcje

  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
Nowy i lepszy sposób na zaplanowanie spotkań. Zacznij automatyzować swoją firmę dzięki Bookafy. Bezpłatna wersja próbna. Karta kredytowa nie jest wymagana. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bookafy
Bookafy ma solidny zestawów funkcji na rynku… Główną cechą wyróżniającą jest design, strona rezerwacyjna i/lub bezproblemowa integracja light box dla Twojej strony internetowej (możliwość bezpłatnej instalacji). Jeśli zależy Ci na projekcie i szukasz oprogramowania, które dobrze odzwierciedla Twoją markę… Wypróbuj Bookafy. Dostępna jest dwukierunkowa synchronizacja z Google, Ical, Outlook, Office 365 i Outlook Exchange, otwarty interfejs API, płatności, klasy, nieograniczona liczba użytkowników, nieograniczone typy wizyt i wiele więcej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bookafy

Funkcje

  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
Połączone zarządzanie zadaniami i projektami, śledzenie czasu i fakturowanie dla zespołów, agencji, freelancerów i konsultantów. Dowiedz się więcej na temat produktu: todo.vu
Jako unikalne połączenie oprogramowania helpdesk z funkcją śledzenia czasu, zarządzania zadaniami i fakturowania, todo.vu stanowi doskonałe narzędzie do zarządzania całą pracą klienta — i śledzenia każdej minuty w stawce godzinowej. Użytkownicy mogą szybko przechwytywać zadania wsparcia za pomocą skrótów klawiaturowych, zgrabnej integracji poczty e-mail (która sprawdza się również w przypadku klientów), otwartego interfejsu API Add-Task lub niestandardowego ustawienia Zapier Zap. Użytkownicy mogą organizować swoje obciążenie pracą wizualnie, delegować zadania, współpracować i śledzić każdy czas spędzony na wnioskach — w dowolnej stawce godzinowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: todo.vu

Funkcje

  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
Zendesk zapewnia kompletne rozwiązanie do obsługi klienta, które jest łatwe w użyciu i skalowane wraz z firmą.
Zendesk Suite to rozwiązanie do obsługi klienta, które jest łatwe w użyciu i skaluje się wraz z firmą. Średnio firmy korzystające z Zendesk zwiększają zadowolenie klientów o 25%, a wydajność agentów o 30% — w dowolnej skali. Interakcje z klientami działają w jednym interfejsie z funkcjami takimi jak widżety internetowe, wstępnie zdefiniowane odpowiedzi na zgłoszenia i inne. Przygotuj się i uruchom szybko. Pakiet Zendesk Suite obejmuje systemy zgłoszeniowe, Centrum pomocy, Forum społeczności, Wiadomości, Mów, Eksploruj i Rozmowy Sunshine. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zendesk Suite

Funkcje

  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
Umieść obsługę klienta w centrum uwagi swojej firmy. Spraw, by klienci byli szczęśliwsi, agenci mieli większe możliwości, a twoja firma była w lepszej kondycji.
Zoho Desk to oprogramowanie do wsparcia klienta z kontekstową sztuczną inteligencją, która pomaga usprawnić obsługę, automatyzować rutynowe czynności i zarządzać wieloma interakcjami z klientami w chmurze. Obejmuje to rozmowy rozsyłane różnymi kanałami, takimi jak poczta e-mail, telefon, media społecznościowe, czat na żywo i inne, a wszystko to za pośrednictwem jednego interfejsu. Bezpłatny plan dla trzech użytkowników umożliwia szybkie rozpoczęcie działań związanych z obsługą klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Desk

Funkcje

  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
Userlike to pierwsze i jedyne oprogramowanie do chatu na żywo, które pomaga Twojej firmie zdobywać klientów i dbać o nich poprzez kanały komunikacyjne.
Rozwiązanie to łączy chat internetowy z wiadomościami mobilnymi. Wybierz lepszą metodę komunikacji z klientami. Dla Twoich klientów, agentów wsparcia, przedstawicieli handlowych i kierowników. Czatuj z klientami za pośrednictwem swojej strony internetowej, komunikatorów Facebook Messenger, WhatsApp i Telegram oraz SMS-ów. Połącz swój chatbot i zautomatyzuj elementy interakcji z klientami. Stworzony i mający siedzibę w Niemczech. Dzięki Userlike dane Twoje i Twoich klientów są bezpieczne dzięki rozwiązaniu komunikacyjnemu zgodnemu w 100% z RODO. Dowiedz się więcej na temat produktu: Userlike

Funkcje

  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
Dziesięć narzędzi w jednym, aby zwiększyć konwersję na stronie internetowej i poprawić wrażenia użytkowników dzięki mapom kliknięć, nagraniom użytkowników, czatowi na żywo i innym funkcjom.
Lucky Orange znajduje przyczyny braku konwersji, dostarcza rozwiązań zwiększających sprzedaż i pozyskuje potencjalnych klientów – nowych leadów. Instalacja trwa kilka sekund i nie wymaga programowania . Dzięki dziesięciu narzędziom w cenie jednego, pakiet narzędzi do optymalizacji współczynnika konwersji Lucky Orange zawiera dynamiczne mapy kliknięć, opcje nagrania sesji i podgląd czatu na żywo, profile odwiedzających, ankiety, ogłoszenia, analitykę interakcji ze stroną internetową, lejki konwersji oraz pulpit w czasie rzeczywistym. Siedmiodniowa bezpłatna wersja próbna. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lucky Orange

Funkcje

  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
Oprogramowanie do zarządzania usługami zgodne z ITIL (biblioteka infrastruktury technologii informacyjnych) z pulpitem KPI, który pomaga śledzić obciążenie pracą każdego pracownika i skutecznie przydzielać zadania.
Oprogramowanie oparte na chmurze TOPdesk pomaga firmom oferować lepsze usługi swoim klientom. Dzięki łatwemu w obsłudze oprogramowaniu helpdesk i ponad 20-letniemu doświadczeniu oprogramowanie pomaga zarządzać incydentami, tworzyć przepływy pracy i śledzić konfiguracje. Zwiększ samodzielność użytkowników końcowych dzięki portalowi samoobsługowemu. Ponad 4500 organizacji na całym świecie korzysta już z TOPdesk, aby zwiększyć wydajność i zadowolenie klientów. Szukasz doskonałej obsługi? Daj się poprowadzić. Dowiedz się więcej na temat produktu: TOPdesk

Funkcje

  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
Wielokanałowe rozwiązanie do czatu na żywo z chatbotami, bazą wiedzy, automatycznymi zaproszeniami, czatami grupowymi i wieloma innymi.
Chaport to nowoczesne rozwiązanie do czatu na żywo z chatbotami, automatycznymi zaproszeniami, bazą wiedzy, integracjami z Facebookiem, Viber, Telegramem, wiadomościami offline, funkcjami czatu grupowego i wieloma innymi. Został zaprojektowany jako nowoczesny komunikator, aby komunikacja z klientami była tak łatwa i przyjemna jak rozmowa ze znajomymi. Poza tym zapewnia aplikacje internetowe, stacjonarne i mobilne, dzięki którym możesz rozmawiać z klientami z dowolnego urządzenia i lokalizacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Chaport

Funkcje

  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
Usprawnij sukces oraz wsparcie swoich klientów i pielęgnuj ich w całym cyklu życia na jednej platformie.
Jeśli szukasz narzędzia, które usprawni Twoje procesy wdrażania, utrzymania i wsparcia, zdecydowanie przyjrzyj się Froged. Narzędzie zostało zaprojektowane z myślą o pielęgnowaniu klientów przez cały cykl ich życia. Dzięki Froged będziesz w stanie zwiększyć zaangażowanie, retencję i ograniczyć marnotrawstwo. Zaspokajaj unikalne potrzeby klientów dzięki dostosowanym kampaniom e-mailowym, pięknie zintegrowanej bazie wiedzy, czatowi na żywo i zautomatyzowanym wiadomościom. Siedmiodniowa bezpłatna wersja próbna. Dowiedz się więcej na temat produktu: Froged

Funkcje

  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
Acobot to sztucznie inteligentny chatbot, który wykorzystuje uczenie maszynowe do automatycznego nawiązywania kontaktów z klientami.
Tworzenie chatbotów opartych na sztucznej inteligencji dla Twojego sklepu internetowego. Acobot jest jednym z wiodących dostawców chatbotów do sztucznej inteligencji dla sprzedawców internetowych i e-commerce. Dzięki zaawansowanej technologii uczenia maszynowego Acobot uczy się na Twojej stronie internetowej i samodzielnie współpracuje z użytkownikami. Kodowanie jest zbędne. Acobot jest wspierany przez kluczowych producentów e-commerce, takich jak Shopify, WooCommerce i innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Acobot

Funkcje

  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
VSight Remote umożliwia ekspertom natychmiastowe połączenie z obiektem, który jest punktem styku, i zdalne rozwiązywanie problemów.
VSight Remote to przemysłowa platforma służąca do zdalnej obsługi, współpracy i dzielenia się wiedzą, wykorzystująca rzeczywistość rozszerzoną. Platforma umożliwia pracownikom pierwszej linii zdalny kontakt z ekspertami i otrzymanie od nich wsparcia w czasie rzeczywistym, gdy tylko jest to konieczne. Dotyczy to działań, takich jak serwis, konserwacja, zapewnianie jakości i szkolenia. Technologia rozszerzonej rzeczywistości umożliwia współpracę poprzez dodawanie adnotacji podczas streamingów wideo, w instrukcjach pdf, na ilustracjach itp. Obiekty 3D mogą także być przedstawione w prawdziwym środowisku pracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: VSight Remote

Funkcje

  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
Szybka, prosta i bezpieczna technologia wspólnego przeglądania i współpracy. Bezproblemowe wspieranie klientów w dowolnym miejscu podróży.
Doradzaj, rozwiązuj problemy twarzą w twarz i sprawdzaj, co widzą klienci. Poddaj każdej rozmowie ludzkie oblicze w czasie rzeczywistym. Surfly oferuje technologię współużytkowania przeglądarki i współpracy, która pozwala na poprawę wskaźnika NPS i CSAT poprzez optymalizację procesu obsługi oraz interakcję z klientami tak, jakby siedzieli obok siebie. Surfly można łatwo dostosować do dowolnego przepływu, rozwiązania CRM lub platformy CC. Sesje współbieżnego przeglądania można uruchamiać bezpośrednio ze strony internetowej lub portalu, a także zmieniać ich wygląd i sposób działania, tak aby pasowały do marki firmy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Surfly

Funkcje

  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
LiveCaller jest jednym rozwiązaniem łączącym różne kanały komunikacji, takie jak czat, połączenie, aplikacje do komunikacji społecznościowej, w jedną platformę.
Czat — klienci mogą wymieniać wiadomości, pliki i oceniać obsługę klienta. Połączenia internetowe — Klienci mogą dzwonić bezpośrednio ze strony internetowej, przez Internet, dzięki czemu takie połączenia są całkowicie bezpłatne. Wielokanałowa skrzynka odbiorcza — łączy komunikację z różnych platform komunikatorów w jeden pulpit nawigacyjny. Połączenie zwrotne — wystarczy podać numer telefonu i preferowaną godzinę połączenia, a Dział obsługi klienta skontaktuje się z użytkownikiem telefonicznie. Wspólne przeglądanie – umożliwia agentom i klientom wspólne „przeglądanie” strony internetowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveCaller

Funkcje

  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
Streem realizuje misję udostępnienia światowej wiedzy dla wszystkich poprzez wzbogacone o AR połączenia wideo i doświadczenia klientów.
Streem umożliwia organizacjom sprzedaż i obsługę klientów bez ograniczeń i założeń, pomnażając ich wiedzę o cenny kontekst. Platforma Streem umożliwia angażowanie konsumentów w czasie rzeczywistym za pomocą zdalnego wideo i technologii AR (rzeczywistość rozszerzona). Bogaty zestaw narzędzi AR/SI wykorzystywany w połączeniu z platformą do połączeń wideo pomaga organizacjom skupić się na kliencie, usprawniając tradycyjnie czasochłonne zadania, takie jak wycena, konsultacje handlowe, diagnostyka, gwarancje i inne. Dowiedz się więcej na temat produktu: Streem

Funkcje

  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
Zowie to jedyna platforma automatyzacji wsparcia klienta stworzona dla firm, które sprzedają w trybie online.
Zowie to jedyna platforma automatyzacji wsparcia klienta stworzona dla firm, które sprzedają w trybie online. Firmy takie jak L’Oréal, UMZU i Avon korzystają z Zowie do: 1. Odbicia – zautomatyzowan ie do 70% powtarzalnych pytań w ciągu 4 tygodni i skrócenie czasu rozwiązywania o 67% 2. Pielęgnacji – umożliwia agentom rozwiązywanie złożonych przypadków i zwiększenie CSAT o 12% 3. Sprzedaży – wykryj zamiary zakupowe i zwiększ liczbę konwersji klientów nawet o 40% Zowie może działać jako samodzielny system wsparcia klienta lub ulepszyć obecne narzędzia, takie jak Zendesk. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zowie

Funkcje

  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)
VSight Workflow umożliwia technikom samodzielne prowadzenie dzięki interaktywnym, szczegółowym instrukcjom, zwiększając dokładność operacyjną.
VSight Workflow umożliwia przekształcanie nieelastycznych procesów papierowych w cyfrowe przepływy pracy. Umożliwia pracownikom pierwszej linii samodzielne, interaktywne i kontekstowe instrukcje podczas obsługi, zapewniania jakości i innych powtarzalnych procesów operacyjnych. Można łatwo tworzyć, wdrażać i realizować dynamiczne przepływy pracy; przechwytywać dane o pracy i rozpocząć budowę cyfrowej sieci wiedzy na potrzeby szkoleń, raportowania i kontroli. Dowiedz się więcej na temat produktu: VSight Workflow

Funkcje

  • Zarządzanie bazami wiedzy
  • Czat na żywo
  • Zarządzanie pocztą e-mail
  • Rozwiązanie CRM
  • Zarządzanie umowami o poziomie usług (SLA)