Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Oprogramowanie do wyświetlania reklam

Wyniki: 21 w
Asana to najprostszy sposób na zorganizowanie i zarządzanie pracą zespołów. Sprawdź, czemu Asana zawdzięcza wysokie oceny na Capterra. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana
Asana pomaga zespołom organizować pracę na dużą skalę, od codziennych zadań po strategiczne inicjatywy. Asana to jedyna platforma do zarządzania pracą, która pozwala zamieniać cele na konkretne działania i rozbijać silosy między zespołami. Ponad 135 000 płacących klientów i miliony organizacji w 190 krajach polegają na Asanie do zarządzania wszystkim, od celów firmy, przez cyfrową transformację, aż po wprowadzanie produktów i kampanie marketingowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana

Funkcje

  • Atrybucja międzykanałowa
  • Targetowanie odbiorców
  • Personalizacja
  • Analityka zachowań
Creatopy to platforma do projektowania reklam, która pomaga firmom dostosowywać, automatyzować i zwiększać skalę produkcji i dostarczania reklam. Dowiedz się więcej na temat produktu: Creatopy
Dzięki zaawansowanym funkcjom automatyzacji i dostosowywania, a także stale rosnącej bibliotece szablonów i oryginalnych elementów wizualnych, Creatopy daje Ci narzędzia, których potrzebujesz, aby pobudzić swoją kreatywność i sprawić, by treści wizualne były uporządkowane i zawsze zgodne z marką. Dowiedz się więcej na temat produktu: Creatopy

Funkcje

  • Atrybucja międzykanałowa
  • Targetowanie odbiorców
  • Personalizacja
  • Analityka zachowań
Łatwe zarządzanie kontami PPC dzięki automatycznym rekomendacjom, unikalnym widokom danych i szybkiej implementacji. Proste i wydajne rozwiązanie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Adalysis
Możliwość łatwego zarządzania własnymi kontami PPC (płatność za kliknięcie) niezależnie od skali dzięki automatycznym rekomendacjom, unikalnym widokom danych i szybkiej implementacji. Zintegrowany pakiet Adalysis pomaga uporać się z danymi i przejść do optymalizacji oraz wskazuje bezpośrednio to, czym należy się zająć. Reklamy są automatycznie testowane. Konta są automatycznie skanowane pod kątem wszelkich brakujących najlepszych praktyk. Możliwość tworzenia własnego skanowania danych. Wdrożenie wielkoskalowych zmian to zaledwie kilka naciśnięć klawiszy. Zaawansowane zarządzanie PPC nigdy nie było tak proste. Dowiedz się więcej na temat produktu: Adalysis

Funkcje

  • Atrybucja międzykanałowa
  • Targetowanie odbiorców
  • Personalizacja
  • Analityka zachowań
Storyteq pomaga zespołom kreatywnym i marketingowym dostarczać dynamiczną produkcję zasobów do wielu kanałów na wielu platformach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Storyteq
Oparta na chmurze platforma Creative Automation firmy Storyteq pomaga kierownikom ds. kreacji cyfrowych i zespołom marketingowym w cenionych światowych markach i agencjach kreatywnych zwiększyć skalę produkcji kreatywnej w zakresie filmów premium, banerów HTML5, reklamy display i statystyk. Przekształć swoje pliki wzorcowe w dynamiczne szablony bezpośrednio z programu Adobe After Effects lub z poziomu kreatora szablonów i prześlij je do wielu kanałów reklamowych bezpośrednio z platformy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Storyteq

Funkcje

  • Atrybucja międzykanałowa
  • Targetowanie odbiorców
  • Personalizacja
  • Analityka zachowań
Łatwy w użyciu, oparty na chmurze system reklamowy dla pokolenia blogerów. Planowanie, rotowanie i śledzenie reklam. Dowiedz się więcej na temat produktu: AdPlugg
AdPlugg to nowoczesny, oparty na chmurze system serwerów reklamowych, który ułatwia wyświetlanie reklam na stronie internetowej lub blogu. Tysiące magazynów, gazet i innych stron internetowych używa AdPlugg do zarządzania, obsługi i śledzenia swoich reklam online. Wystarczy umieścić znaczniki AdPlugg w dowolnym miejscu na swojej stronie internetowej, w którym mają pojawiać się reklamy. Przesyłanie i kontrolowanie reklam z pulpitu nawigacyjnego na stornie internetowej AdPlugg. Kierowanie, rotowanie i planowanie reklam z dowolnego źródła. Wysokiej jakości wykresy i raporty pokazujące liczbę wyświetleń, kliknięć i CTR (współczynnik klikalności). Dowiedz się więcej na temat produktu: AdPlugg

Funkcje

  • Atrybucja międzykanałowa
  • Targetowanie odbiorców
  • Personalizacja
  • Analityka zachowań
ClickUp to przyszłość pracy – jedna aplikacja, która zastąpi je wszystkie. ClickUp to aplikacja zwiększająca produktywność o najszybciej rosnącej popularności w 2020 roku.
ClickUp to jedna aplikacja zastępująca wszystkie. To przyszłość pracy, w której każdy może pracować nad wszystkim. Więcej niż tylko zarządzanie zadaniami – ClickUp oferuje dokumenty, przypomnienia, cele, kalendarze, ustalanie harmonogramów, a nawet skrzynkę odbiorczą. W pełni konfigurowalne rozwiązanie ClickUp działa dla każdego typu zespołu, dzięki czemu wszystkie mogą korzystać z tej samej aplikacji do planowania, organizowania i współpracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickUp

Funkcje

  • Atrybucja międzykanałowa
  • Targetowanie odbiorców
  • Personalizacja
  • Analityka zachowań
Wrike to oprogramowanie do zarządzania projektami dla przedsiębiorstw, z szablonami, śledzeniem czasu pracy, wykresami Gantta, tablicami Kanban, raportami i innymi opcjami.
Wrike to wielokrotnie nagradzane oprogramowanie do zarządzania projektami, któremu zaufało ponad 20 000 firm na całym świecie. Stwórz zoptymalizowane cyfrowe miejsce pracy, korzystając z niestandardow ych formularzy wniosków, tablic Kanban, wykresów Gantta, śledzenia czasu, aktualizacji w czasie rzeczywistym oraz raportów wydajności w jednym miejscu, które można udostępniać w całej firmie. Zintegruj Wrike z ponad 400 aplikacjami, aby zautomatyzować codzienne procesy. Dostosuj przepływy pracy i ogranicz potrzebę wysyłania wiadomości e-mail, organizowania spotkań, aktualizacji statusu itp. Pracuj mądrzej, a nie ciężej dzięki Wrike. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Atrybucja międzykanałowa
  • Targetowanie odbiorców
  • Personalizacja
  • Analityka zachowań
Jedna z najpopularniejszych platform do współpracy online, na której zespoły osiągają swoje cele.
Miro to jedna z najpopularniejszych platform do tworzenia tablic dla zespołów dowolnej wielkości, której zaufało ponad 25 milionów użytkowników na całym świecie. Łatwa współpraca, pomysłowość i centralizacja komunikacji w ramach wszystkich zadań zespołu. Wypróbuj głęboką integrację z Microsoft Ecosystem, Atlassian Ecosystem, Slack, Box, DropBox, Sketch i innymi, aby zwiększyć produktywność współpracy Twojego zespołu. Poznaj ponad 250 szablonów i interaktywnych ram, aby szybko rozpocząć współpracę z zespołem Dowiedz się więcej na temat produktu: Miro

Funkcje

  • Atrybucja międzykanałowa
  • Targetowanie odbiorców
  • Personalizacja
  • Analityka zachowań
Gotowa do użytku w przedsiębiorstwie usługa proofing online dla agencji i marek pomaga w realizacji kreatywnych projektów o 56% szybciej niż za pośrednictwem zarządzania projektami lub poczty e-mail
Ziflow to jedno z wiodących rozwiązań do proofingu online dla najbardziej wymagających agencji i marek na świecie. Dzięki obsłudze ponad 1200 typów plików, zgodności z SOC2 (zasady sprawozdawczości dotyczące wewnętrznych mechanizmów kontrolnych wdrażanych w danej organizacji) i możliwościom, takim jak zautomatyzowany przepływ pracy, zarządzanie wersjami i integracja z wiodącymi rozwiązaniami do zarządzania projektami, jest to pierwszy wybór dla organizacji poszukujących doskonałego rozwiązania do proofingu online dla przedsiębiorstw. Do klientów korzystających z rozwiązania należą między innymi Showtime, Splash Worldwide, AWS, Hilton, Weber Grills, WeatherTech, Olly i Everyday Health. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ziflow

Funkcje

  • Atrybucja międzykanałowa
  • Targetowanie odbiorców
  • Personalizacja
  • Analityka zachowań
Oprogramowanie kreatywne Celtra umożliwia zespołom kreatywnym i marketingowym projektowanie, zatwierdzanie i dostarczanie cyfrowych reklam i treści na dużą skalę.
Celtra to samoobsługowe oprogramowanie dla przedsiębiorstw służące do automatyzacji i skalowania produkcji kreatywnej. Celtra umożliwia zespołom kreatywnym i marketingowym projektowanie, zatwierdzanie i dostarczanie kreacji cyfrowych w stale rosnącej liczbie kanałów, formatów reklamowych, odmian i rynków. Obniżenie kosztów produkcji, zwiększenie wydajności i produkcja w chmurze z firmą Celtra. Dowiedz się więcej na temat produktu: Celtra

Funkcje

  • Atrybucja międzykanałowa
  • Targetowanie odbiorców
  • Personalizacja
  • Analityka zachowań
Easy Projects to wielokrotnie nagradzana platforma do zarządzania projektami, stworzona z myślą o szybko zmieniających się zespołach w organizacjach średniej wielkości i przedsiębiorstwach.
Easy Projects to wielokrotnie nagradzana platforma do zarządzania projektami przeznaczona dla szybko zmieniających się zespołów średniej i dużej wielkości. Elastyczne rozwiązanie obejmuje wizualne planowanie projektów, planowanie zasobów, pięknie zaprojektowane raporty, najlepsze w swojej klasie zabezpieczenia i wiele innych funkcji. Obsługuje ponad 1000 integracji, dzięki czemu zespół może korzystać z narzędzi, które lubi najbardziej. Klienci korzystający z Easy Projects odnotowują skrócenie czasu trwania projektów o 30% i 98% wskaźnik ukończenia projektów, co prowadzi do zwiększenia liczby projektów i zysków. Dowiedz się więcej na temat produktu: Easy Projects

Funkcje

  • Atrybucja międzykanałowa
  • Targetowanie odbiorców
  • Personalizacja
  • Analityka zachowań
Front to centrum komunikacji z klientami, które umożliwia firmom oferowanie usług dostosowanych do potrzeb na dużą skalę i we wszystkich kanałach.
Front to centrum komunikacji z klientami, które umożliwia firmom oferowanie usług dostosowanych do ich potrzeb na dużą skalę. Narzędzie łączy prostotę skrzynki odbiorczej e-mail z automatyzacją i informacjami rozwiązania CRM. Za kulisami członkowie zespołów ze wszystkich działów mogą współpracować, aby szybciej wysyłać odpowiedzi, organizować wiadomości we wszystkich kanałach i zawsze utrzymywać osobisty kontakt. Zespoły liczące pięć lub 5000 osób korzystają z Front do skalowania komunikacji bez kompromisów w zakresie jakości i wydajności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Front

Funkcje

  • Atrybucja międzykanałowa
  • Targetowanie odbiorców
  • Personalizacja
  • Analityka zachowań
Scoro to kompleksowe rozwiązanie do zarządzania pracą, które umożliwia sterowanie całym przepływem pracy w jednym miejscu.
Scoro to wielokrotnie nagradzane kompleksowe rozwiązanie do zarządzania pracą, które umożliwia sterowanie całym przepływem pracy w jednym miejscu. Oprócz funkcji zarządzania projektami firma Scoro zapewnia wszystkie narzędzia potrzebne do pełnego zarządzania firmą: zarządzanie projektami i pracą, ustalanie harmonogramów i śledzenie pracy, współpracę, bazę danych kontaktów i rozwiązania CRM, wycenę i fakturowanie, zaawansowane raporty i pulpity nawigacyjne w czasie rzeczywistym i wiele innych funkcji. Zapisz się na 14-dniową bezpłatną wersję próbną, aby przekonać się samemu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Scoro

Funkcje

  • Atrybucja międzykanałowa
  • Targetowanie odbiorców
  • Personalizacja
  • Analityka zachowań
Najbardziej przyjazne ludziom narzędzie mediów społecznościowych do efektywnej współpracy i procesu akceptacji w zespołach marketingowych.
Kontentino umożliwia zespołom marketingowym bezproblemową współpracę przy tworzeniu i zatwierdzaniu treści/reklam w mediach społecznościowych. Kontentino oszczędza 40% czasu przeznaczonego na zadania operacyjne. Dzięki temu poprawia się jakość treści, unika się błędów i wpadek przy publikowaniu treści społecznościowych/adresów. Ponadto, sekcja analityczna umieszcza dane w kontekście, dzięki czemu menedżerowie mediów społecznościowych są w stanie lepiej zrozumieć wydajność postów/reklam podczas raportowania do klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kontentino

Funkcje

  • Atrybucja międzykanałowa
  • Targetowanie odbiorców
  • Personalizacja
  • Analityka zachowań
Każdy może łatwo zarządzać ekranami dzięki Zeetaminds Digital Signage CMS. Przesuń zawartość na jeden lub więcej wyświetlaczy w czasie krótszym niż 30 sekund.
Bardzo łatwe zarządzanie ekranami dzięki platformie Zeetaminds Digital Signage. Możesz w ciągu niecałych 30 sekund przenieść zawartość do jednego lub kilku ekranów. Integracja z aplikacją Canva ułatwia tworzenie treści. Myślisz o zmianie dostawcy oprogramowania do znakowania cyfrowego? To oferta, której nie możesz odmówić. Rozwiązanie to działa na systemach Android, Amazon Firestick, Windows, LG webOS oraz na dowolnym telewizorze z systemem Android Smart TV i sklepem Google Playstore. Zeetaminds CMS (system zarządzania zawartością) obsługuje wyświetlacze w ponad 40 krajach dla takich marek jak Sony, Malaysian Airlines itp. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zeetaminds

Funkcje

  • Atrybucja międzykanałowa
  • Targetowanie odbiorców
  • Personalizacja
  • Analityka zachowań
Filestage to platforma do przeglądania i zatwierdzania, która pomaga w udostępnianiu, omawianiu i zatwierdzaniu wszystkich plików w jednym miejscu.
Filestage to platforma do przeglądania i zatwierdzania, która uwalnia zespoły od chaotycznych procesów zatwierdzania, sprawiając, że praca jest bardziej przyjemna i wydajna. Od dużych przedsiębiorstw po niezależne agencje – zespoły każdej wielkości mogą udostępniać, omawiać i zatwierdzać wszystkie ich pliki w jednym miejscu – w tym dokumenty, obrazy, filmy, strony internetowe i pliki audio. Obecnie niektóre z uznanych międzynarodowych marek i agencji, w tym AB Inbev, LG, Havas, GroupM i Emirates, zatwierdzają swoje prace za pomocą Filestage. Dowiedz się więcej na temat produktu: Filestage

Funkcje

  • Atrybucja międzykanałowa
  • Targetowanie odbiorców
  • Personalizacja
  • Analityka zachowań
Zautomatyzowana i łatwa w użyciu platforma do raportowania dla agencji cyfrowych. Wizualne wielokanałowe raporty marketingowe, które przypadną klientom do gustu.
Zautomatyzowana i łatwa w użyciu platforma do raportowania dla agencji cyfrowych. Wizualne, wielokanałowe raporty marketingowe dotyczące wielu kont, które klienci z chęcią będą czytać. Automatyzacja zbierania danych ze wszystkich kanałów marketingowych; Wszystkie wskaźniki wydajności dostępne jednym kliknięciem – możliwość połączenia zespołu i klientów dzięki zaplanowanym raportom oraz raportom na żądanie, współdzielonemu dostępowi i opcji podglądu w czasie rzeczywistym. Oszczędność czasu na ręcznym pobieraniu danych i raportowaniu zadań, aby skupić się na wydajności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Whatagraph

Funkcje

  • Atrybucja międzykanałowa
  • Targetowanie odbiorców
  • Personalizacja
  • Analityka zachowań
Productive to kompleksowa platforma zarządzania agencjami, która zapewnia widok z góry na całą działalność agencji.
Productive to kompleksowa platforma do zarządzania projektami, przeznaczona dla agencji i firm świadczących profesjonalne usługi. Productive jest wyposażona w zintegrowany rurociąg sprzedaży, planowanie zasobów i zaawansowane funkcje zarządzania projektami. Dzięki silnemu naciskowi na rentowność, Productive uwzględnia również stawki kosztów pracowników i koszty ogólne firmy w raportach dotyczących rentowności. Wisienką na torcie jest również możliwość przyszłych przychodów dzięki planowaniu zasobów i raportom o postępach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Productive

Funkcje

  • Atrybucja międzykanałowa
  • Targetowanie odbiorców
  • Personalizacja
  • Analityka zachowań
Platforma marketingowa obsługiwana przez sztuczną inteligencję do autonomicznego zakupu i optymalizacji reklam z wykorzystaniem kreatywnej inteligencji.
Madgicx to tajna broń używana przez tysiące reklamodawców podejmujących decyzje oparte na danych, którzy wolą nie tracić czasu na ręczną optymalizację. Wyobraź sobie zatrudnienie elitarnej agencji reklamowej w cenie oprogramowania – to właśnie Madgicx. Dowiedz się więcej na temat produktu: Madgicx

Funkcje

  • Atrybucja międzykanałowa
  • Targetowanie odbiorców
  • Personalizacja
  • Analityka zachowań
Rozwiązania CRM, zarządzanie zadaniami, śledzenie czasu pracy i fakturowanie dla zespołów, agencji, freelancerów i konsultantów.
todo.vu jest pakietem produktywności, który stanowi unikalne połączenie rozwiązań CRM, zarządzania zadaniami, śledzenia czasu pracy i funkcji fakturowania. todo.vu jest idealnym rozwiązaniem dla freelancerów, konsultantów i zespołów dowolnej wielkości, które dążą do poprawy wydajności, jakości i przejrzystości. todo.vu jest całkowicie bezpłatne dla freelancerów, a wszystkie plany cenowe są ograniczone kosztem 11 użytkowników, tzn. płacisz za 11 i otrzymujesz nieograniczoną liczbę użytkowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: todo.vu

Funkcje

  • Atrybucja międzykanałowa
  • Targetowanie odbiorców
  • Personalizacja
  • Analityka zachowań
CAFLOU to łatwy w użyciu internetowy system zarządzania biznesem, idealny dla agencji marketingowych, deweloperów internetowych lub zespołów IT.
CAFLOU pozwala zwiększać wydajność i ekonomię firmy i zespołu. W 100% cyfrowe rozwiązanie. CAFLOU to łatwy w użyciu internetowy system zarządzania biznesem, idealny dla agencji marketingowych lub zespołów IT. Dzięki Caflou usprawnisz swoją organizację i wydajność, a także zaoszczędzisz czas. Będziesz mieć wszystkie swoje informacje i dane w jednym miejscu, połączone ze sobą: 1) klienci, kontakty 2) przepływy środków pieniężnych 3) projekty i zadania 4) arkusze czasu pracy 5) dokumenty 6) faktury. System jest zawsze dostępny online w chmurze. Dowiedz się więcej na temat produktu: CAFLOU

Funkcje

  • Atrybucja międzykanałowa
  • Targetowanie odbiorców
  • Personalizacja
  • Analityka zachowań