Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 235 w
Basecamp, któremu zaufały miliony osób, umieszcza wszystko, czego potrzebujesz, aby wykonać pracę w jednym miejscu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Basecamp
Sam czat grupowy nie wystarczy. Basecamp łączy wszystkie narzędzia potrzebne zespołom w jednym miejscu: tablice ogłoszeń, harmonogramy, listy rzeczy do zrobienia, czat grupowy, przechowywanie dokumentów i plików oraz wiele innych. Zamiast rzeczy rozrzuconych wszędzie, wszystko, nad czym pracujesz, będzie w jednym usprawnionym, zorganizowanym miejscu. Każdy będzie wiedział, co robić. Nic nie prześlizgnie się przez luki. Zawsze będziesz dokładnie wiedzieć, co się dzieje. Dowiedz się więcej na temat produktu: Basecamp

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Przydział zasobów i planowanie
Dzięki usłudze GitHub Issues zaprojektowanej dla zespołów programistycznych – można uporządkować zgłoszenia funkcji, błędów i nie tylko. Dowiedz się więcej na temat produktu: GitHub
GitHub upraszcza zarządzanie projektami. Rozpocznij od zgłoszenia: utwórz zgłoszenie, aby zaproponować nowy pomysł lub zgłosić błąd. Następnie zorganizuj i przydziel zadania swojemu zespołowi. Połącz zgłoszenia i prośby o usunięcie błędów: Śledź aktualizacje w projekcie bez komplikowania przepływu pracy dzięki powiązaniom między tematami i prośbami o poprawki w dowolnym miejscu organizacji GitHub. Dowiedz się więcej na temat produktu: GitHub

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Przydział zasobów i planowanie
Wrike to oprogramowanie do zarządzania projektami non-profit, które zawiera wykresy Gantta, konfigurowalne raporty i szablony planowania. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike
Wrike to oprogramowanie do zarządzania projektami non-profit używane przez ponad 20 000 firm na całym świecie. Zaawansowane oprogramowanie Wrike może pomóc w zarządzaniu każdym projektem dzięki konfigurowalnym pulpitom dostosowanym do potrzeb każdego członka zespołu, automatyzacji usprawniającej powtarzające się zadania i żądania oraz szablonom upraszczającym planowanie. Dopasuj kluczowe etapy na wykresach Gantta za pomocą jednego kliknięcia, aby dostosować się do nowych priorytetów i uzyskać przegląd portfolio projektów z niestandardowymi raportami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Przydział zasobów i planowanie
Slack brings all your communication together in one place. It's real-time messaging, archiving and search for modern teams.
Slack is a collaboration hub, where the right people and the right information come together, helping everyone get work done. When your team needs to kick off a project, hire a new employee, deploy some code, review a sales contract, finalize next year's budget, measure an A/B test, plan your next office opening, and more, Slack has you covered. Try Slack with your team for free. Dowiedz się więcej na temat produktu: Slack

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Przydział zasobów i planowanie
A visual collaboration tool that creates a shared perspective for your team on any project in a fun, flexible, and rewarding way.
From sales and marketing to HR and operations, teams can design and customize Trello to fit their unique needs and work styles. And with over 100+ integrations with other key tools like Google Drive, Slack, Jira and more, Trello is a living, breathing project hub of cross-team collaboration no matter where your work needs to happen. Trello brings joy to teamwork by making it transparent and easily shareable across boards and teams. Dowiedz się więcej na temat produktu: Trello

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Przydział zasobów i planowanie
With 15+ years in the agile space, Jira offers teams the top tools and best practices to provide the right foundation for growth.
Jira is the #1 software development tool used by agile teams. Teams of 2 to 20,000 rely on Jira to manage every stage of their workflow, from planning to shipping and releasing. With native roadmaps, teams can ladder up their work to track the big picture. Jira's no-code automation engine allows teams to save time and increase power by automating any task or process with a few clicks. And with a free edition, teams up to ten users can leverage all the power of Jira at no cost, forever. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jira

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Przydział zasobów i planowanie
Bring your teams work together, and unify your workflow. Create, collaborate, and store information all in one place.
Evernote Business brings your teams work together. Create documents, collaborate on projects, and store information all in one place. Teammates can access, edit, upload, and share notes and files from any device--even if theyre offline. Cut through the noise, and quickly find the information you need with powerful search capabilities and integrations with tools you already use. Unify your workflow with Evernote Business. Dowiedz się więcej na temat produktu: Evernote Teams

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Przydział zasobów i planowanie
From supporting disaster relief to lifting up communities in need, we help nonprofits fulfill their missions. Visit box.org to learn mo
Box powers how the world does more good together. From supporting disaster relief to lifting up marginalized populations, we enable nonprofits to innovate and fulfill their missions with powerful content management tools. After all, our shared goal is to create a better, more connected world. Visit box.org to learn more. Dowiedz się więcej na temat produktu: Box

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Przydział zasobów i planowanie
Oprogramowanie do zarządzania projektami non profit umożliwiające monitorowanie czasu, jaki wolontariusze poświęcają na działania, a także tworzenie szczegółowych, dopasowanych do konkretnych potrzeb raportów.
Oprogramowanie do zarządzania projektami, któremu zaufało ponad 50 000 firm. Bądź na bieżąco z bieżącymi zadaniami i zarządzaj złożonymi projektami w Clockify – nie ma ograniczeń co do liczby użytkowników, projektów lub okresów śledzenia czasu. Twórz wpisy dotyczące czasu pracy, po prostu uruchamiając i zatrzymując stoper, oraz eksportuj dostosowane raporty dla każdego projektu. Log zadań jest dostępny na wszystkich urządzeniach, w Internecie, telefonie komórkowym lub na komputerze stacjonarnym – wszystkie dane są synchronizowane w trybie online. Dowiedz się więcej na temat produktu: Clockify

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Przydział zasobów i planowanie
ClickUp to przyszłość pracy – jedna aplikacja, która zastąpi je wszystkie. ClickUp to aplikacja zwiększająca produktywność o najszybciej rosnącej popularności w 2020 roku.
ClickUp to jedna aplikacja zastępująca wszystkie. To przyszłość pracy, w której każdy może pracować nad wszystkim. Więcej niż tylko zarządzanie zadaniami – ClickUp oferuje dokumenty, przypomnienia, cele, kalendarze, ustalanie harmonogramów, a nawet skrzynkę odbiorczą. W pełni konfigurowalne rozwiązanie ClickUp działa dla każdego typu zespołu, dzięki czemu wszystkie mogą korzystać z tej samej aplikacji do planowania, organizowania i współpracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickUp

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Przydział zasobów i planowanie
monday.com is a cloud Work OS, where teams run their projects and everyday work, whether they are in the office, home or on-the-go.
monday.com is a cloud-based Work OS, where teams create workflow apps in minutes to run their processes, projects, and everyday work. Teams shape workflows and projects, code-free, with an adaptive platform that automates manual work and connects teams in a digital workspace. The platforms features include: customizable workflow templates, time tracking, automations, data dashboards, and integrations with popular tools. More than 100,000 companies around the world rely on monday.com. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Przydział zasobów i planowanie
Freshdesk to łatwe w użyciu oprogramowanie do obsługi klienta, które pomaga ponad 50 000 firm na całym świecie doskonale obsługiwać klientów.
Freshdesk to oparty na chmurze system pomocy technicznej, który oferuje zaawansowane rozwiązania do obsługi klienta. Freshdesk łączy rozmowy z poczty e-mail, telefonu, Internetu, czatu i mediów społecznościowych i pomaga w szybkim rozwiązywaniu problemów w różnych kanałach. Dzięki Freshdesk możesz również zautomatyzować przepływy pracy, zaoferować wygodne opcje samoobsługowe, zarządzać umowami SLA (umowa o gwarantowanym poziomie świadczenia usług) i generować raporty. Freshdesk jest używany przez ponad 40 000 klientów, w tym Bridgestone, HP, Uniwersytet Harvard i DHL. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshdesk

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Przydział zasobów i planowanie
Smartsheet is an online work execution platform empowering organizations of all sizes to plan, manage, automate, and report on work.
Smartsheet, an online work execution platform, empowers organizations to plan, track, automate, and report on work. Over 80,000 brands rely on Smartsheet for project and work management because of its easy-to-use interface, real-time gantt charts and dashboards, and work automation features. *2018 Awards: Named a Leader in Enterprise Collaborative Work Management by Forrester Research, Selected to Deloittes Fast 500 List, Recognized for Technology Innovation & Vision by 451 Research Dowiedz się więcej na temat produktu: Smartsheet

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Przydział zasobów i planowanie
Todoist is the world's #1 to-do list & task manager to organise your life and work.
Todoist is the world's #1 to-do list & task manager to organise your life and work. Regain clarity and calmness by getting tasks out of your head and into Todoist, no matter where you are or what device you use. It's a simple yet powerful to-do list app ranked best-in-class by Apple, Google, The Verge, Forbes, and more. Since 2007, over 25 million people have used Todoist to organize work and life, completing more than two billion tasks along the way. Dowiedz się więcej na temat produktu: Todoist

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Przydział zasobów i planowanie
The intelligent diagramming application that empowers teams to clarify complexity, align their insights, and build the future.
Lucidchart is the intelligent diagramming application within the Lucid visual collaboration suite—it’s the quickest and easiest way for individuals and teams to map out their organization’s processes, systems, and people. Since it’s cloud-based, you can work from anywhere, at any time, on any device or browser. This makes it easy to collaborate and align with teammates as you visualize complex ideas and bring those ideas to life. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lucidchart

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Przydział zasobów i planowanie
Airtable is the database that anyone can use with a beautiful spreadsheet interface.
Airtable is the relational database for the rest of us. With a spreadsheet-like interface that anyone can use, realtime collaboration, and rich features like file attachments and reporting, Airtable is the friendliest modern database. Dowiedz się więcej na temat produktu: Airtable

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Przydział zasobów i planowanie
Microsoft Project is a simple, yet powerful tool to manage work from quick projects to more complex initiatives.
Microsoft Project helps you keep track of everything you need to run successful projects, even when working remotely. Collaborate and work with remote teams anywhere, streamline processes, optimize tasks and resources, engage across different functional teams, keep track of all associated costs, and customize visual reports for actionable insights. Familiar Office tools and pre-built templates allow you to kick off projects quickly to get more done while saving your business time and money. Dowiedz się więcej na temat produktu: Microsoft Project

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Przydział zasobów i planowanie
Resource management for agencies, studios, & firms across industries to plan projects, schedule resources, and manage their team’s time
Float is the resource management software that keeps teams of 5 to 5000+ in sync. Schedule tasks quickly with a real-time view of availability, including time off and public holidays. See your team’s capacity and utilization at a glance to optimize assigned work. Connect with project management, calendar, and communication workflows via direct integrations. Keep project plans up to date with easy bulk edits. Scale up compliance with approval workflows and access permissions. Free 30-day trial. Dowiedz się więcej na temat produktu: Float

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Przydział zasobów i planowanie
See Work Happen in Real-Time With Hubstaff's Nonprofit Project Software and Identify Productivity Trends. Start a 14-Day Free Trial!
Avoid inefficiency for nonprofit project management and work better with streamlined time tracking software from Hubstaff. Track time through simple desktop, web, and mobile apps, then manage invoicing, reporting and more through one dashboard. Hubstaff integrates with over 30 apps so your business can run more efficiently, including Jira, Trello, Asana, Github, Slack, and Paypal. Available for Mac, Windows, Linux, and iOS. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hubstaff

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Przydział zasobów i planowanie
The collaborative work management leader, helping companies plan, execute, and deliver great work and exceptional customer experiences.
Adobe Workfront is a collaborative work management solution that addresses the challenges of disconnected teams, siloed tools, and the relentless pace of enterprise work. Workfront includes capabiliti es to capture and plan, assign and execute, and deliver and measure work in a variety of use cases for organizations of all sizes in all industries. With Workfront, these organizations can prioritize the right work, quickly identify bottlenecks, automate processes, and deliver measurable outcomes. Dowiedz się więcej na temat produktu: Adobe Workfront

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Przydział zasobów i planowanie
"Easy to use time tracker" is the most frequent phrase customers describe My Hours since 2002. Start for Free: myhours.com
Cloud based time tracking software designed for small teams and freelancers. Track time on projects with tasks, generate insightful reports and send invoices to clients. Free iOS and Android mobile apps. "Easy to use time tracker" is the most frequent phrase customers describe My Hours since 2002. Start for Free and upgrade to PRO whenever you want. https://myhours.com Dowiedz się więcej na temat produktu: My Hours

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Przydział zasobów i planowanie
Jedna z najpopularniejszych platform do współpracy online, na której zespoły osiągają swoje cele.
Miro to jedna z najpopularniejszych platform do tworzenia tablic dla zespołów dowolnej wielkości, której zaufało ponad 25 milionów użytkowników na całym świecie. Łatwa współpraca, pomysłowość i centralizacja komunikacji w ramach wszystkich zadań zespołu. Wypróbuj głęboką integrację z Microsoft Ecosystem, Atlassian Ecosystem, Slack, Box, DropBox, Sketch i innymi, aby zwiększyć produktywność współpracy Twojego zespołu. Poznaj ponad 250 szablonów i interaktywnych ram, aby szybko rozpocząć współpracę z zespołem Dowiedz się więcej na temat produktu: Miro

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Przydział zasobów i planowanie
Cloud-based DevOps solution that enables businesses to improve workflow processes using time tracking, regulatory compliance, and more.
GitLab is a complete DevOps platform, delivered as a single application, fundamentally changing the way Development, Security, and Ops teams collaborate. GitLab helps teams accelerate software delivery from weeks to minutes, reduce development costs, and reduce the risk of application vulnerabilities while increasing developer productivity. Dowiedz się więcej na temat produktu: GitLab

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Przydział zasobów i planowanie
Teamwork is the only platform built for scaling client work. The best balance of functionality, price, and ease of use. Start today.
Teamwork is the only project management platform built specifically for client work. Deliver work on time and on budget, eliminate client chaos, and understand profitability all in one platform. Teamwork has more than 20,000 customers worldwide with a global team of over 350 employees. With Teamwork, you'll be able to track every detail, inspire team collaboration, and have full visibility into performance and profitability. Learn more at teamwork.com, and start your 30-day free trial. Dowiedz się więcej na temat produktu: Teamwork

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Przydział zasobów i planowanie
Employees have already been managing their own timecards, expenses, PTO, benefits and more. Now they can do their own payroll, too.
Paycom offers user-friendly HR and employee-driven payroll technology to enhance the employee life cycle, in a single software. Paycom drives efficiencies, increases data integrity and gives employees power over their HR information through a self-service app. Employees already manage their timecards, PTO, benefits and more. Now they can own their payroll, which results in improved accuracy, reduced employer liability, increased process oversight and unparalleled employee insight into their pay. Dowiedz się więcej na temat produktu: Paycom

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Przydział zasobów i planowanie
Deputy: schedule staff, track time and attendance, manage leave, export timesheets to payroll with a click, and stay compliant easily.
Deputy is a multi-award winning workforce management tool. With Deputy you can complete staff schedules in minutes and then publish them to your team with a click, easily manage Staff Leave, track Time & Attendance, and sync your timesheets to payroll seamlessly. Deputy integrates with over 300 leading POS and Payroll providers for end-to-end confidence. Free iOS and Android apps mean you can manage your business from anywhere. Start your free Trial today. Dowiedz się więcej na temat produktu: Deputy

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Przydział zasobów i planowanie
Polska Produkt lokalny
TimeCamp is a 100% free time tracker for unlimited users. Manage timesheets, attendance, and project profitability in one place.
TimeCamp is 100% free time tracker for teams. Unlimited users for $0. Accurate timesheets and detailed reports allow you to improve your projects' profitability, track your employees' performance, and collaborate in your team and with your clients. Its automatic real-time tracking features make TimeCamp an all-embracing centralized system for project management. Integrate TimeCamp with your favorite apps to get the most out of your team or freelance work! Dowiedz się więcej na temat produktu: TimeCamp

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Przydział zasobów i planowanie
Wysokiej klasy rozwiązanie zaprojektowane z myślą o efektywnej współpracy, komunikacji, portalach społecznościowych oraz zarządzaniu przepływami pracy i wiedzą.
Bitrix24 to przestrzeń robocza online dla małych, średnich, dużych firm. Oferuje 35+ zintegrowanych narzędzi, w tym CRM, zadania, tablicę Kanban, Wykres Gantta, czaty, połączenia, przechowywanie plików, automatyzację Workflow i nie tylko! Dzięki Bitrix24 nie będziesz potrzebował różnych rozwiązań SaaS. Uzyskasz wszystko w jednym pakiecie — według stawki ryczałtowej. Bitrix24 to jedno z najpopularniejszych rozwiązań biznesowych, z którego korzysta ponad 10 mln użytkowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Przydział zasobów i planowanie
Get Justworks Hours for automated, seamless time tracking. Make timekeeping effortless for you and your team.
Get Justworks Hours for automated, seamless time tracking. Make timekeeping effortless for you and your team by managing employee time more easily, gaining more insights with more oversight, and easing the burden of errors and inaccuracies. Justworks Hours is the time tracking tool anyone can use, whether your team travels for work, or heads to the same office every day, this easy-to-use solution empowers your employees to consistently track their time. Dowiedz się więcej na temat produktu: Justworks Hours

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Przydział zasobów i planowanie
Harvest time tracking makes it easy to capture time, gain insights from past projects, and get paid for your team’s work.
Harvest makes it easy to track time, gain insights from past projects, and get paid for your work. Native apps and integrations with popular tools like Asana and Slack allow Harvest to fit into your team’s workflow. A wide selection of visual reports keep projects running smoothly and your team supported. Turn your team’s tracked time and expenses into invoices and collect payment quickly with integrated online payments. Help your team spend time wisely with Harvest. Dowiedz się więcej na temat produktu: Harvest

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Przydział zasobów i planowanie
Insightly CRM is for growing teams that want a flexible, easy-to-use, yet powerful CRM to centralize and manage customer data from the
With more than 1.5 million users across all industries, Insightly is a leading CRM software with native integrations to Gmail, Office 365, MailChimp, and other popular applications. Use Insightly to manage customer data, leads, and projects at every stage of customer relationships, monitor sales pipeline, and measure performance against your sales and business goals. Dowiedz się więcej na temat produktu: Insightly

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Przydział zasobów i planowanie
Time Doctor to oprogramowanie do śledzenia czasu i produktywności, które zapewnia analitykę dotyczącą tego, jak firmy wykorzystują swój czas do poprawy wydajności
Time Doctor to oprogramowanie do śledzenia czasu i produktywności, które śledzi, w jaki sposób firmy wykorzystują swój czas, aby dostarczać analitykę w celu poprawy wydajności. Dzięki wskaźnikom dla wszystkich działań w ciągu dnia roboczego organizacje mogą podejmować decyzje oparte na danych i mieć odpowiedzialność niezbędną do elastycznej pracy. Time Doctor jest używany przez przedsiębiorstwa i małe oraz średnie przedsiębiorstwa, w tym organizacje z zespołami zewnętrznymi lub zagranicznymi, albo w zdalnym lub hybrydowym modelu pracy. Integracja z ponad 60 narzędziami umożliwia łatwą analizę produktywności w jednym miejscu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Time Doctor

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Przydział zasobów i planowanie
Leverage flexible time tracking to manage your diverse, mobile workforce with confidence.
Replicon unified platform helps manage time and costs across your enterprise for enhanced performance and profitability. Notifications, approval workflows, GPS tracking, & more supercharge productivit y while freeing HR to focus on more strategic initiatives. Configurable timesheets with advanced mobile capabilities enable time tracking for employees & projects anytime, anywhere. Stay on top of resource utilization with Replicon TimeOff add-on & map the right people to the right project. Dowiedz się więcej na temat produktu: Replicon

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Przydział zasobów i planowanie
Agile CRM to kompletny pakiet funkcji sprzedażowych, marketingowych i usługowych zaprojektowany, aby umożliwić małym i średnim przedsiębiorstwom sprzedaż i wprowadzanie na rynek, tak jak to robią wielkie przedsiębiorstwa z listy Fortune 500.
Agile CRM to uniwersalne rozwiązanie CRM z automatyzacją sprzedaży, marketingu i usług na jednej platformie. Posiada funkcję śledzenia sprzedaży, zarządzania kontaktami, automatyzacji marketingu, analityki internetowej, dwustronnej poczty e-mail, telefonii i pomocy technicznej z prostym, przejrzystym i nowoczesnym interfejsem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Agile CRM

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Przydział zasobów i planowanie
Fully branded : Client Portal, Project Management, Invoicing, File Sharing, CRM, IM, Messaging & more.
More than just Client Portal Software, SuiteDash is a fully integrated cloud-based platform that will completely satisfy the software needs of most small to medium sized businesses. Unfortunately, many business owners have become incredibly frustrated with software because they've spent far too much time & money trying to learn multiple systems, and then get those multiple systems to work together. SuiteDash solves this problem by combining the most commonly used business tools into one. Dowiedz się więcej na temat produktu: SuiteDash

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Przydział zasobów i planowanie
Paymo to w pełni funkcjonalne rozwiązanie do zarządzania projektami przeznaczone dla małych firm i zespołów zdalnych, które pomaga im w wykonywaniu pracy.
Paymo to nowoczesne i intuicyjne rozwiązanie do zarządzania pracą i projektami dla małych firm i zespołów zdalnych, które łączy w sobie zaawansowane zarządzanie zadaniami, planowanie, ustalanie harmonogramów, śledzenie czasu pracy, współpracę i fakturowanie. Oznacza to, że można śledzić cały okres realizacji projektu – od momentu utworzenia do otrzymania zapłaty – bez konieczności korzystania z kilku aplikacji i płacenia za nie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Paymo

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Przydział zasobów i planowanie
Favro brings business agility by empowering teams to work autonomously, while also aligning their planning towards company objectives.
Favro is the world's most agile, cloud-based planning and collaboration platform, where teams can organize themselves around what to do and how to do it, while managers can focus on driving high-level goals and why those goals matter. Teams can use new, smart, and time-saving solutions for team & planning boards, sheets & databases, roadmaps & scheduling, and docs & wikis. Leaders and managers drive the big picture by aggregating the work of teams and teams-of-teams into alignment dashboards. Dowiedz się więcej na temat produktu: Favro

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Przydział zasobów i planowanie
Fundraising solution that helps you communicate with your constituents and make better decisions.
Raisers Edge NXT is a smart, cloud fundraising solution built to help nonprofits achieve sustainable growth. It's a total solution that includes all the tools needed to be successful on one platform and one simple subscription price. This includes data enrichment services, event management, and social and email marketing tools, online donations, flexible reporting and actionable analytics. Raisers Edge NXT pulls together your processes and people to move your entire mission forward. Dowiedz się więcej na temat produktu: Blackbaud Raiser's Edge NXT

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Przydział zasobów i planowanie
ActiveCollab is a project management software that gives you complete control over your work. Make Real Work happen now!
Project management software that gives you complete control over your work. Equipped with just the right set of features to help you organize your work and keep you free from distractions: workload management, time tracking, project profitability, task dependencies, invoicing, collaborative options, third-party integrations, in-app chat. ActiveCollab is used by teams of all backgrounds - from large international corporations to small startups and everything in between. Dowiedz się więcej na temat produktu: ActiveCollab

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Przydział zasobów i planowanie
Strengthen stewardship, accelerate growth, and maximize your impact with Sage Intacct’s true cloud-based financial management solution.
Secure your next round and accelerate growth with Sage Intacct Projects for nonprofits. Automate day-to-day processes: from tracking grants, fundraising costs, time, and expenses to managing resources, billing, and revenue recognition. Get a fully dimensional chart of accounts, which allows you to automatically report on both financial and operational metrics and dissect your data for greater visibility. Sage Intacct’s goal is to enable better financial stewardship for nonprofit organizations. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sage Intacct

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Przydział zasobów i planowanie
Powerful time tracker with task management, expense tracking, reporting, budgeting, billing, and invoicing functions.
Everhour is one of the best time trackers for teams of all sizes. Track your team’s working hours, plan out project budgets, create reports and invoices, bill your clients, do the resource planning, manage the tasks, and organize your workflow. Everhour integrates with the most popular project management tools like Asana, Trello, Basecamp, Jira, ClickUp, Monday, GitHub, Todoist, and Notion, so you can easily track time inside them without switching browser tabs! Dowiedz się więcej na temat produktu: Everhour

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Przydział zasobów i planowanie
Oprogramowanie online oparte na wykresach Gantta do zarządzania projektami, które umożliwia zespołom wizualizację planów projektów i zarządzanie zadaniami.
GanttPRO to internetowe oprogramowanie do wykresów Gantta używane przez ponad 500 000 użytkowników na całym świecie. Menedżerowie projektów/produktów i portfolio, liderzy zespołów, dyrektorzy generalni i inni kierownicy z różnych sfer ufają, że ich planowanie będzie proste, członkowie zespołu – zaangażowani, a klienci/partnerzy – na bieżąco. Zadania, zasoby, koszty, zarządzanie terminami, współpraca zespołowa, obciążenie pracą, szablony, eksport i inne – skorzystaj z nich bezpłatnie w wersji próbnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: GanttPRO

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Przydział zasobów i planowanie
Business management platform that comes with CRM, HRM, financial management, and project management.
Business management platform that comes with CRM, HRM, financial management, and project management. Dowiedz się więcej na temat produktu: Agiled

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Przydział zasobów i planowanie
ONLYOFFICE is a secure online office suite aimed at helping teams in management and collaboration with strong focus on documents.
ONLYOFFICE Workspace is a collaborative corporate office available as a cloud service and on-premises solution. It features a collaborative 3-in-1 editing suite fully compatible with MS formats, tools for managing documents and projects, CRM, calendar, mail, communication instruments, and advanced security settings. ONLYOFFICE also provides free desktop and mobile apps connectable to the cloud. ONLYOFFICE Workspace offers plans for startups, businesses, and extra big enterprises. Dowiedz się więcej na temat produktu: ONLYOFFICE Workspace

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Przydział zasobów i planowanie
Flock is team collaboration tool that helps you get work done, only faster! Trusted by over 32000 businesses globally.
When users tell us that they're emailing each other less and shooting Flock messages back and forth to get work done, we know we're doing something right! From instant messaging to creating channels to integrating with your favorite external apps like Google Drive, MailChimp, Dropbox, Jira, Trello - organize all your work collaboration efforts with Flock. Flock is a powerful work tool that comes loaded with inbuilt features like Shared to-dos, Reminders, Notes, Polls and lots more! Dowiedz się więcej na temat produktu: Flock

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Przydział zasobów i planowanie
Run your non-profit projects with a comprehensive solution for task management, finances and CRM automation.
Flowlu is an all-in-one software solution for non-profits, which helps to manage projects and finances automatically. Stay on track with advanced notifications, calendar with integrations and comprehensive database, which can be expanded automatically with web forms and email integrations. Amazing project management tools help to run projects smoothly and automation rules will save your team’s time. Dowiedz się więcej na temat produktu: Flowlu

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Przydział zasobów i planowanie
Kompleksowe rozwiązanie z funkcjami klasy korporacyjnej, pięknymi pulpitami nawigacyjnymi, rozbudowanymi raportami i mnóstwem możliwości personalizacji.
Celoxis to przystępna cenowo, kompleksowa platforma do zarządzania zadaniami i portfolio projektów. Jest ona używana na całym świecie przez takie marki, jak Adobe, Tesla, LG, HBO, Deloitte i Rolex. Umożliwia: 1. Twórz realne plany dzięki potężnemu interaktywnemu wykresowi Gantta. 2. Zarządzanie zespołami pracującymi w różnych godzinach i na różnych zmianach. 3. Współpracuj i udostępniaj pliki. 4. Śledź karty czasu pracy, problemy, zatwierdzenia i inne. 5. Uzyskaj 360-stopniowe informacje w czasie rzeczywistym dzięki niestandardowej analityce i pięknym pulpitom nawigacyjnym. Dostępne w wersji chmurowej i zlokalizowanej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Celoxis

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Przydział zasobów i planowanie
Task/Project Management & Collaboration app with Kanban, Gantt Chart & Time Tracker.
Kanbanchi for G Suite is the only online project management / task management / collaboration software with Kanban Board, Gantt Chart and Time Tracker. Project boards with lists and cards visualise a workflow of all your tasks and activities. Collaborate with your team in real time and manage your projects visually! Dowiedz się więcej na temat produktu: Kanbanchi

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Przydział zasobów i planowanie
A completely reimagined UI, enhanced search and filters, easywork allocation, new portfolio dashboard, and more to transform your work.
Zoho Projects is a cloud based project management software with over 200,000 customers worldwide. It helps you plan your projects, and execute them with perfection. With Projects, you can assign tasks easily, communicate effectively with both your team and clients, be informed on all project updates, get detailed reports on work progress and deliver projects on time, everytime. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Projects

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Przydział zasobów i planowanie
The easiest way to share files, manage projects and communicate with each other. All from a central, secure online workspace.
Glasscubes simplifies group collaboration in a user-friendly environment that's quick to implement. Quickly create secure online workspaces that make it easy to work with anyone, from anywhere. Find out how smart teams use online workspaces to work better together and get the job done. Trusted by UK government and high-performing businesses - big and small. Dowiedz się więcej na temat produktu: Glasscubes

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Przydział zasobów i planowanie