Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Aplikacje do zarządzania projektami w organizacji non profit

Aplikacje do zarządzania projektami w organizacji non profit ułatwiają planowanie projektów, ustalanie terminów, monitorowanie budżetów i zarządzanie zasobami. Programy do zarządzania projektami non-profit obejmują funkcje wizualne, które pomagają zespołom współpracować przy zadaniach i śledzić stan projektów.

Polska Pokaż produkty lokalne

Wyniki: 29 w

Polska Produkt lokalny
Oprogramowanie online oparte na wykresach Gantta do zarządzania projektami, które umożliwia zespołom wizualizację planów projektów i zarządzanie zadaniami. Dowiedz się więcej na temat produktu: GanttPRO
GanttPRO to internetowe oprogramowanie do wykresów Gantta używane przez ponad 500 000 użytkowników na całym świecie. Menedżerowie projektów/produktów i portfolio, liderzy zespołów, dyrektorzy generalni i inni kierownicy z różnych sfer ufają, że ich planowanie będzie proste, członkowie zespołu – zaangażowani, a klienci/partnerzy – na bieżąco. Zadania, zasoby, koszty, zarządzanie terminami, współpraca zespołowa, obciążenie pracą, szablony, eksport i inne – skorzystaj z nich bezpłatnie w wersji próbnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: GanttPRO

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Przydział zasobów i planowanie
Narzędzie do współpracy wizualnej, które tworzy wspólną perspektywę dla zespołu na każdym projekcie w zabawny, elastyczny i satysfakcjonujący sposób.
Od sprzedaży i marketingu po HR i operacje, zespoły mogą projektować i dostosowywać Trello do swoich unikalnych potrzeb i stylów pracy. Dzięki ponad 100 integracjom z innymi kluczowymi narzędziami, takimi jak Google Drive, Slack, Jira i innymi, Trello jest żywym, aktywnym centrum współpracy między zespołami, bez względu na to, gdzie odbywa się współpraca. Trello wnosi radość do pracy zespołowej, sprawiając, że jest ona przejrzysta i łatwo udostępniana między zarządami i zespołami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Trello

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Przydział zasobów i planowanie
Basecamp, któremu zaufały miliony osób, umieszcza wszystko, czego potrzebujesz, aby wykonać pracę w jednym miejscu.
Sam czat grupowy nie wystarczy. Basecamp łączy wszystkie narzędzia potrzebne zespołom w jednym miejscu: tablice ogłoszeń, harmonogramy, listy rzeczy do zrobienia, czat grupowy, przechowywanie dokumentów i plików oraz wiele innych. Zamiast rzeczy rozrzuconych wszędzie, wszystko, nad czym pracujesz, będzie w jednym usprawnionym, zorganizowanym miejscu. Każdy będzie wiedział, co robić. Nic nie prześlizgnie się przez luki. Zawsze będziesz dokładnie wiedzieć, co się dzieje. Dowiedz się więcej na temat produktu: Basecamp

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Przydział zasobów i planowanie
Dzięki usłudze GitHub Issues zaprojektowanej dla zespołów programistycznych – można uporządkować zgłoszenia funkcji, błędów i nie tylko.
GitHub upraszcza zarządzanie projektami. Rozpocznij od zgłoszenia: utwórz zgłoszenie, aby zaproponować nowy pomysł lub zgłosić błąd. Następnie zorganizuj i przydziel zadania swojemu zespołowi. Połącz zgłoszenia i prośby o usunięcie błędów: Śledź aktualizacje w projekcie bez komplikowania przepływu pracy dzięki powiązaniom między tematami i prośbami o poprawki w dowolnym miejscu organizacji GitHub. Dowiedz się więcej na temat produktu: GitHub

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Przydział zasobów i planowanie
Oprogramowanie do zarządzania projektami non profit umożliwiające monitorowanie czasu, jaki wolontariusze poświęcają na działania, a także tworzenie szczegółowych, dopasowanych do konkretnych potrzeb raportów.
Oprogramowanie do zarządzania projektami, któremu zaufało ponad 50 000 firm. Bądź na bieżąco z bieżącymi zadaniami i zarządzaj złożonymi projektami w Clockify – nie ma ograniczeń co do liczby użytkowników, projektów lub okresów śledzenia czasu. Twórz wpisy dotyczące czasu pracy, po prostu uruchamiając i zatrzymując stoper, oraz eksportuj dostosowane raporty dla każdego projektu. Log zadań jest dostępny na wszystkich urządzeniach, w Internecie, telefonie komórkowym lub na komputerze stacjonarnym – wszystkie dane są synchronizowane w trybie online. Dowiedz się więcej na temat produktu: Clockify

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Przydział zasobów i planowanie
monday.com to system operacyjny w chmurze, w którym zespoły prowadzą swoje projekty i codzienną pracę, niezależnie od tego, czy są w biurze, w domu, czy w podróży.
monday.com to oparty na chmurze system operacyjny, w którym zespoły tworzą aplikacje do przepływu pracy w ciągu kilku minut, aby uruchamiać swoje procesy, projekty i codzienną pracę. Zespoły kształtują przepływy pracy i projekty, bez kodu, dzięki adaptacyjnej platformie, która automatyzuje pracę ręczną i łączy zespoły w cyfrowej przestrzeni roboczej. Funkcje platform obejmują: konfigurowalne szablony przepływu pracy, śledzenie czasu, automatyzacje, pulpity danych i integracje z popularnymi narzędziami. Ponad 100 000 firm na całym świecie polega na monday.com. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Przydział zasobów i planowanie
ClickUp to przyszłość pracy – jedna aplikacja, która zastąpi je wszystkie. ClickUp to aplikacja zwiększająca produktywność o najszybciej rosnącej popularności w 2020 roku.
ClickUp to jedna aplikacja zastępująca wszystkie. To przyszłość pracy, w której każdy może pracować nad wszystkim. Więcej niż tylko zarządzanie zadaniami – ClickUp oferuje dokumenty, przypomnienia, cele, kalendarze, ustalanie harmonogramów, a nawet skrzynkę odbiorczą. W pełni konfigurowalne rozwiązanie ClickUp działa dla każdego typu zespołu, dzięki czemu wszystkie mogą korzystać z tej samej aplikacji do planowania, organizowania i współpracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickUp

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Przydział zasobów i planowanie
Wrike to oprogramowanie do zarządzania projektami non-profit, które zawiera wykresy Gantta, konfigurowalne raporty i szablony planowania.
Wrike to oprogramowanie do zarządzania projektami non-profit używane przez ponad 20 000 firm na całym świecie. Zaawansowane oprogramowanie Wrike może pomóc w zarządzaniu każdym projektem dzięki konfigurowalnym pulpitom dostosowanym do potrzeb każdego członka zespołu, automatyzacji usprawniającej powtarzające się zadania i żądania oraz szablonom upraszczającym planowanie. Dopasuj kluczowe etapy na wykresach Gantta za pomocą jednego kliknięcia, aby dostosować się do nowych priorytetów i uzyskać przegląd portfolio projektów z niestandardowymi raportami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Wrike

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Przydział zasobów i planowanie
Jedna z najpopularniejszych platform do współpracy online, na której zespoły osiągają swoje cele.
Miro to jedna z najpopularniejszych platform do tworzenia tablic dla zespołów dowolnej wielkości, której zaufało ponad 25 milionów użytkowników na całym świecie. Łatwa współpraca, pomysłowość i centralizacja komunikacji w ramach wszystkich zadań zespołu. Wypróbuj głęboką integrację z Microsoft Ecosystem, Atlassian Ecosystem, Slack, Box, DropBox, Sketch i innymi, aby zwiększyć produktywność współpracy Twojego zespołu. Poznaj ponad 250 szablonów i interaktywnych ram, aby szybko rozpocząć współpracę z zespołem Dowiedz się więcej na temat produktu: Miro

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Przydział zasobów i planowanie
Pakiet NetSuite to jeden z najlepszych systemów ERP (kompleksowego zarządzania przedsiębiorstwem) opartych na chmurze. Zapewnia dostęp do danych i odpowiedni poziom kontroli niezbędny do podejmowania inteligentnych decyzji i stymulowania rozwoju Twojej firmy.
Pakiet NetSuite to oparte na chmurze kompleksowe rozwiązanie służące do zarządzania przedsiębiorstwem, które pomaga ponad 31 000 organizacji działać w bardziej efektywny sposób poprzez automatyzację podstawowych procesów i zapewnienie wglądu w generowane w czasie rzeczywistym wyniki operacyjne i finansowe. Dzięki ujednoliconemu i zintegrowanemu pakietowi aplikacji opracowanych z myślą o zarządzaniu księgowością, przetwarzaniu zamówień, zarządzaniu zapasami oraz działaniach związanych z produkcją, łańcuchem dostaw i operacjami magazynowymi pakiet NetSuite zapewnia firmom dostęp do przejrzystych informacji i pełną kontrolę nad ich działalnością biznesową. Dowiedz się więcej na temat produktu: NetSuite

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Przydział zasobów i planowanie
Platforma GitLab DevSecOps umożliwia wprowadzanie innowacji w oprogramowaniu, umożliwiając zespołom programistycznym, bezpieczeństwa i operacyjnym szybsze tworzenie lepszego oprogramowania.
Platforma GitLab DevSecOps umożliwia wprowadzanie innowacji w oprogramowaniu, umożliwiając zespołom programistycznym, bezpieczeństwa i operacyjnym szybsze tworzenie lepszego oprogramowania. Dzięki GitLab zespoły mogą tworzyć, dostarczać i zarządzać kodem szybko i w sposób ciągły, zamiast zarządzać różnymi narzędziami i skryptami. GitLab pomaga zespołom w całym cyklu życia DevSecOps, od tworzenia, zabezpieczania i wdrażania oprogramowania. Dowiedz się więcej na temat produktu: GitLab

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Przydział zasobów i planowanie
Wysokiej klasy rozwiązanie zaprojektowane z myślą o efektywnej współpracy, komunikacji, portalach społecznościowych oraz zarządzaniu przepływami pracy i wiedzą.
Bitrix24 to przestrzeń robocza online dla małych, średnich, dużych firm. Oferuje 35+ zintegrowanych narzędzi, w tym CRM, zadania, tablicę Kanban, Wykres Gantta, czaty, połączenia, przechowywanie plików, automatyzację Workflow i nie tylko! Dzięki Bitrix24 nie będziesz potrzebował różnych rozwiązań SaaS. Uzyskasz wszystko w jednym pakiecie — według stawki ryczałtowej. Bitrix24 to jedno z najpopularniejszych rozwiązań biznesowych, z którego korzysta ponad 12 mln użytkowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Przydział zasobów i planowanie
Time Doctor to oprogramowanie do śledzenia czasu i produktywności, które zapewnia analitykę dotyczącą tego, jak firmy wykorzystują swój czas do poprawy wydajności
Time Doctor to oprogramowanie do śledzenia czasu i produktywności, które śledzi, w jaki sposób firmy wykorzystują swój czas, aby dostarczać analitykę w celu poprawy wydajności. Dzięki wskaźnikom dla wszystkich działań w ciągu dnia roboczego organizacje mogą podejmować decyzje oparte na danych i mieć odpowiedzialność niezbędną do elastycznej pracy. Time Doctor jest używany przez przedsiębiorstwa i małe oraz średnie przedsiębiorstwa, w tym organizacje z zespołami zewnętrznymi lub zagranicznymi, albo w zdalnym lub hybrydowym modelu pracy. Integracja z ponad 60 narzędziami umożliwia łatwą analizę produktywności w jednym miejscu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Time Doctor

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Przydział zasobów i planowanie
Agile CRM to kompletny pakiet funkcji sprzedażowych, marketingowych i usługowych zaprojektowany, aby umożliwić małym i średnim przedsiębiorstwom sprzedaż i wprowadzanie na rynek, tak jak to robią wielkie przedsiębiorstwa z listy Fortune 500.
Agile CRM to uniwersalne rozwiązanie CRM z automatyzacją sprzedaży, marketingu i usług na jednej platformie. Posiada funkcję śledzenia sprzedaży, zarządzania kontaktami, automatyzacji marketingu, analityki internetowej, dwustronnej poczty e-mail, telefonii i pomocy technicznej z prostym, przejrzystym i nowoczesnym interfejsem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Agile CRM

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Przydział zasobów i planowanie
Paymo to w pełni funkcjonalne rozwiązanie do zarządzania projektami przeznaczone dla małych firm i zespołów zdalnych, które pomaga im w wykonywaniu pracy.
Paymo to nowoczesne i intuicyjne rozwiązanie do zarządzania pracą i projektami dla małych firm i zespołów zdalnych, które łączy w sobie zaawansowane zarządzanie zadaniami, planowanie, ustalanie harmonogramów, śledzenie czasu pracy, współpracę i fakturowanie. Oznacza to, że można śledzić cały okres realizacji projektu – od momentu utworzenia do otrzymania zapłaty – bez konieczności korzystania z kilku aplikacji i płacenia za nie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Paymo

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Przydział zasobów i planowanie
Kompleksowe rozwiązanie z funkcjami klasy korporacyjnej, pięknymi pulpitami nawigacyjnymi, rozbudowanymi raportami i mnóstwem możliwości personalizacji.
Celoxis to przystępna cenowo, kompleksowa platforma do zarządzania zadaniami i portfolio projektów. Jest ona używana na całym świecie przez takie marki, jak Adobe, Tesla, LG, HBO, Deloitte i Rolex. Umożliwia: 1. Twórz realne plany dzięki potężnemu interaktywnemu wykresowi Gantta. 2. Zarządzanie zespołami pracującymi w różnych godzinach i na różnych zmianach. 3. Współpracuj i udostępniaj pliki. 4. Śledź karty czasu pracy, problemy, zatwierdzenia i inne. 5. Uzyskaj 360-stopniowe informacje w czasie rzeczywistym dzięki niestandardowej analityce i pięknym pulpitom nawigacyjnym. Dostępne w wersji chmurowej i zlokalizowanej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Celoxis

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Przydział zasobów i planowanie
Quire to szczytowe osiągnięcie nowoczesnego oprogramowania do zarządzania projektami, wprowadzające transformacyjne podejście do przepływu pracy.
Quire to szczytowe osiągnięcie nowoczesnego oprogramowania do zarządzania projektami, wprowadzające transformacyjne podejście do przepływu pracy. Umożliwia płynne rozkładanie ambitnych celów na możliwe do zarządzania, wykonalne kroki. To, co naprawdę wyróżnia Quire, to wyjątkowa zdolność do oferowania kompleksowego widoku szczegółów projektu, nigdy nie tracąc z oczu szerszej perspektywy. Quire kładzie nacisk na współpracę zespołową, dzięki czemu zarządzanie projektami może osiągnąć nowy poziom wydajności i produktywności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Quire

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Przydział zasobów i planowanie
Oprogramowanie do współpracy online dla wielu użytkowników, zapewniające interaktywne wykresy Gantta do planowania zasobów, zadań i zarządzania projektami.
Ganttic to oprogramowanie do zarządzania portfelem projektów, planowania zasobów, projektów, narzędzi, obiektów itp. Elastyczna aplikacja internetowa integruje się z istniejącymi przepływami pracy. Uzyskaj ogólny przegląd projektów, zadań i zasobów. Wykresy Gantta, tablice Kanban, raporty i wykresy śledzą postępy, zwiększają przejrzystość zespołu i zapewniają najlepsze wykorzystanie zasobów. Zacznij od bezpłatnej wersji próbnej, aby dowiedzieć się, dlaczego zespoły z całego świata ufają rozwiązaniu Ganttic spełniającemu ich unikalne potrzeby. Dowiedz się więcej na temat produktu: Ganttic

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Przydział zasobów i planowanie
Polska Produkt lokalny
Kanban Tool to usługa do zarządzania projektami ułatwiająca wizualizację i optymalizację przepływu pracy, umożliwiająca współpracę zespołu w czasie rzeczywistym.
Kanban Tool to aplikacja do wizualnego zarządzania projektami służąca do optymalizacji przepływu pracy i współpracy zespołowej w czasie rzeczywistym. Pomaga analizować i usprawniać procesy, zwiększając tym samym efektywność biznesową. Jest łatwy w użyciu, szeroko konfigurowalny i szybki. Dostępne w chmurze lub lokalnie. Jest to narzędzie do zarządzania przepływem pracy wybierane przez firmy, którym zależy na bezsensownej, efektywnej platformie, której obsługa nie wymaga szkolenia. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kanban Tool

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Przydział zasobów i planowanie
GoodDay to platforma do zarządzania pracą umożliwiająca zarządzanie projektem, zadaniem, produktem, czasem i zespołem i ułatwiająca produktywną, przejrzystą współpracę.
GoodDay to platforma do zarządzania pracą, projektem, produktem, zadaniem, czasem i zespołem. Dzięki wszystkim narzędziom i modułom, których mogą potrzebować organizacje pozarządowe, zapewnia organizacjom najlepsze narzędzia do planowania na wysokim poziomie, zgodnego z ich codzienną pracą, oraz do ciągłego doskonalenia wszystkich procesów w oparciu o przejrzystość, odpowiedzialność, sprawność i uznanie. Dowiedz się więcej na temat produktu: GoodDay

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Przydział zasobów i planowanie
Zarządzanie kodami i projektami, nareszcie razem. Planuj pracę, śledź postępy i kod wydania bezpośrednio w Backlog, aby móc współpracować w jednym.
Backlog to uniwersalne narzędzie do zarządzania projektami w trybie online, służące do zarządzania zadaniami, kontroli wersji i śledzenia błędów. Dzięki połączeniu korzyści organizacyjnych płynących z zarządzania projektami z wydajnością i wygodą zarządzania kodem, Backlog usprawnia współpracę zespołów w dużych i małych organizacjach. Planuj pracę, śledź postępy i aktualizuj kod wydania bezpośrednio w aplikacji Backlog. Podstawowe funkcje obejmują podzadania, niestandardowe statusy, tablice w stylu Kanban, wykresy Gantta, wykresy rozrzutu, Git & SVN i kompendia wiedzy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Backlog

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Przydział zasobów i planowanie
Narzędzie Kanban dla zespołów programistycznych z torami pływackimi, limitami WIP, śledzeniem czasu i priorytetyzacją backlogów na zasadzie wartość/wysiłek.
Hygger – narzędzie Kanban dla zespołów programistycznych, które jest uwielbiane zarówno przez ludzi z branży technicznej, jak i spoza niej, ponieważ jest tak proste jak Trello, a tak potężne jak Jira. Tablice Kanban są wzbogacone o tory pływackie, limity WIP (praca w toku), śledzenie czasu i wsparcie scrum (punkty fabularne, wykresy spalania itp.). Zarządzanie backlogiem i nadawanie priorytetów funkcjom lub zadaniom na podstawie priorytetyzacji wartość/wysiłek. Tworzenie ogólnych schematów działania i dzielenie się nimi z zespołem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hygger

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Przydział zasobów i planowanie
Zintegrowany system ALM, który zarządza wymaganiami projektu, wydaniami, przypadkami testowymi i problemami
SpiraTeam jest zintegrowanym systemem ALM, który zarządza programami i portfolio, wymaganiami, wydaniami, przypadkami testowymi, problemami, bazami, przepływami pracy i zadaniami w jednym ujednoliconym środowisku. Dzięki zintegrowanym, konfigurowalnym pulpitom nawigacyjnym zawierającym kluczowe informacje o projektach, SpiraTeam pozwala przejąć kontrolę nad całym cyklem życia projektu i zsynchronizować je z oddzielnymi światami programowania i testowania. Dowiedz się więcej na temat produktu: SpiraTeam

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Przydział zasobów i planowanie
Worksuite to jeden z najlepszych na świecie systemów zarządzania kontrahentami, który umożliwia wdrażanie, zarządzanie i opłacanie zewnętrznych talentów w ramach jednej centralnej platformy.
Worksuite to jeden z najlepszych na świecie systemów zarządzania kontrahentami dla organizacji non-profit do automatycznego wdrażania, zarządzania i płacenia globalnym talentom zgodnie z przepisami w 120 walutach i 190 krajach. Scentralizowana platforma oszczędza twojemu zespołowi niezliczone godziny pracy administracyjnej, uwalniając cenną energię, aby móc skupić się na wywieraniu wpływu. Worksuite obsługuje klientów non-profit, takich jak Save The Children, InterACT English, bi.org, Ayusa, The LaunchCode Foundation i Communication Service for the Deaf, organizując ich globalnych pracowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: Worksuite

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Przydział zasobów i planowanie
Canny to narzędzie do przekazywania informacji zwrotnych od użytkowników, stworzone z myślą o wszystkim, co jest potrzebne do poruszania się po całym cyklu przekazywania informacji zwrotnych.
Rejestruj, organizuj i analizuj opinie użytkowników w jednym miejscu, aby podejmować decyzje dotyczące produktów. Nadaj priorytet informacjom zwrotnym, zbuduj plan działania i zamknij pętlę komunikacji za pomocą wbudowanego dziennika zmian. Dowiedz się więcej na temat produktu: Canny

Funkcje

  • Zarządzanie zadaniami
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Przydział zasobów i planowanie