Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Chatboty

Najlepsze chatboty zapewniają automatyczne odpowiedzi na zapytania klientów, leadów lub innych użytkowników.

Wyniki: 18 w

Nieustannie angażuj odwiedzających stronę internetową dzięki Pipedrive Chatbot i Live Chat. Zamień swoich zainteresowanych klientów w kwalifikowane leady. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pipedrive
Zamień swoich zainteresowanych klientów na stronie internetowej w kwalifikowane leady dzięki Pipedrive Chatbot i Live Chat. Chatbot angażuje odwiedzających stronę internetową przez całą dobę, siedem dni w tygodniu. Z łatwością dostosuj wygląd botów, zadane pytania i odpowiedzi. Niech dostępni przedstawiciele handlowi dodadzą ludzki akcent za pomocą czatu na żywo z telefonu lub komputera. Jeśli Twój zespół jest zajęty, Chatbot wkracza do akcji, dzięki czemu żaden trop nie umknie. Oba narzędzia są dostępne w dodatku LeadBooster, który może być dodany do każdego planu Pipedrive CRM. Już dziś rozpocznij 14-dniowy okres próbny. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pipedrive

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działów sprzedaży/marketingu
Doradca ds. produktów Circuitry.ai odpowiada na wszelkie pytania dotyczące produktów, oferuje sprzedaż z przewodnikiem i poleca produkty w celu zwiększenia sprzedaży. Dowiedz się więcej na temat produktu: Circuitry.ai
Circuitry.ai Product AIdvisor, oparty na nowych algorytmach Gen AI i AI, prowadzi klientów przez proces zakupu. Product AIdvisor jest przeszkolony w zakresie wszystkich katalogów produktów i wiedzy, dzięki czemu klienci mogą cieszyć się wyselekcjonowaną konwersacją. Product AIdvisor rozumie potrzeby klientów, aby dostarczać precyzyjne rekomendacje, pomagać klientom lepiej zrozumieć produkty i prowadzić ich do zakupu. Product Aldvisor zwiększa konwersję klientów o 30% i zwiększy sprzedaż we wszystkich kanałach. Zaufany doradca jest dostępny dla klientów na całym świecie 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przez Internet, telefon komórkowy, SMS lub komunikatory, aby pomagać im w dowolnym miejscu i czasie, obniżając koszty pozyskiwania klientów w marketingu i sprzedaży. Product AIdvisor zwiększa również produktywność zespołu sprzedaży, wspierając go w byciu ekspertem w zakresie całego portfolio produktów i zamykaniu większej liczby sprzedaży. Zacznij już teraz z Product AIdvisor, a będziesz mieć zaufanych doradców, którzy pomogą ci zamknąć więcej sprzedaży w krótkim czasie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Circuitry.ai

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działów sprzedaży/marketingu
Userlike to pierwsze i jedyne oprogramowanie do chatu na żywo, które pomaga Twojej firmie zdobywać klientów i dbać o nich poprzez kanały komunikacyjne.
Rozwiązanie to łączy chat internetowy z wiadomościami mobilnymi. Wybierz lepszą metodę komunikacji z klientami. Dla Twoich klientów, agentów wsparcia, przedstawicieli handlowych i kierowników. Czatuj z klientami za pośrednictwem swojej strony internetowej, komunikatorów Facebook Messenger, WhatsApp i Telegram oraz SMS-ów. Połącz swój chatbot i zautomatyzuj elementy interakcji z klientami. Stworzony i mający siedzibę w Niemczech. Dzięki Userlike dane Twoje i Twoich klientów są bezpieczne dzięki rozwiązaniu komunikacyjnemu zgodnemu w 100% z RODO. Dowiedz się więcej na temat produktu: Userlike

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działów sprzedaży/marketingu
Korzystaj z Tidio, aby dbać o swoich klientów 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu, dzięki chatbotom korzystającym ze sztucznej inteligencji, które odpowiedzą na pytania nawet wtedy, gdy nie będziesz dostępny.
Dzięki Tidio możesz dbać o klientów 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu, używając chatbotów, korzystających ze sztucznej inteligencji, odpowiadających na pytania i rozwiązujących problemy nawet wtedy, gdy jesteś poza domem. Zautomatyzuj wsparcie klienta, zapisuj porzucone koszyki, generuj nowe leady i rób o wiele więcej dzięki wbudowanym, gotowym do użycia chatbotom dostępnym zawsze wtedy, gdy klienci potrzebują pomocy. Stwórz własnego chatbota od podstaw za pomocą intuicyjnego edytora typu „przeciągnij i upuść” lub wybierz jeden z ponad 35 darmowych szablonów. Jest to szybka, prosta i nie wymagająca umiejętności kodowania czynność. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tidio

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działów sprzedaży/marketingu
Nie pracuj ciężej, pracuj mądrzej. Zautomatyzuj procesy obsługi klienta, zwiększ sprzedaż i popraw współczynnik konwersji dzięki naszemu chatbotowi.
Nie pracuj ciężej, pracuj mądrzej. Chatbot od Smartsupp pozwala na, m.in. natychmiastowe odpowiadanie na wiadomości od osób odwiedzających stronę internetową, sugerowanie i upselling produktów oraz obsługę klienta. A wszystko to bez zbędnego wysiłku. Zautomatyzuj procesy obsługi klienta, aby zaoszczędzić czas, pieniądze i zasoby Twojej firmy internetowej, a jednocześnie zwiększyć sprzedaż i podnieść współczynnik konwersji. Nie wiesz jak skonfigurować chatbota? Nie ma problemu. Jako początkowe wsparcie Smartsupp oferuje szablony chatbotów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Smartsupp

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działów sprzedaży/marketingu
Freshdesk Messaging to nowoczesne oprogramowanie do przesyłania wiadomości, stworzone z myślą o zespołach zajmujących się obsługą klienta, aby mogły komunikować się z klientami we wszystkich kanałach.
Freshdesk Messaging (dawniej Freshchat) to nowoczesne oprogramowanie do obsługi wiadomości stworzone z myślą o zespołach zajmujących się sprzedażą i angażowaniem klientów, które umożliwia rozmowy z potencjalnymi klientami i klientami za pośrednictwem strony internetowej, aplikacji mobilnej lub stron społecznościowych. Odchodząc od starszego live-chatu, Freshdesk Messaging (dawniej Freshchat) pomaga firmom i ich zespołom skupić się na ciągłym i kontekstowym przekazywaniu wiadomości. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshchat

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działów sprzedaży/marketingu
Kompleksowe narzędzie obsługi klienta z funkcjami czatu na żywo, śledzenia aktywności na witrynie internetowej oraz analizy.
Zoho SalesIQ to kompleksowa platforma do rozmów na żywo i analiz z wykorzystaniem SI, która pomaga firmom zwiększyć zaangażowanie w sprawy klientów. Platforma zapewnia dostęp do czatu na żywo i czatbotów, integrację z kanałami komunikatorów internetowych, a także funkcje CRM, oprogramowanie pomocy technicznej i inne rozwiązania umożliwiające komunikowanie się z odwiedzającymi witrynę użytkownikami na każdym etapie cyklu zaangażowania klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho SalesIQ

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działów sprzedaży/marketingu
Sprinklr pomaga markom zapewnić światowej klasy obsługę klienta na skalę korporacyjną, dzięki najbardziej zaawansowanemu silnikowi AI w branży.
Optymalne dla: Duże firmy zatrudniające ponad 200 pracowników Sprinklr Modern Care Lite to gotowe rozwiązanie contact center klasy korporacyjnej, które można wdrożyć w ciągu zaledwie kilku minut, dzięki czemu możesz skupić się na spełnianiu oczekiwań klientów, zamiast przekopywać się przez raporty lub szkolić swoje zespoły. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sprinklr

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działów sprzedaży/marketingu
Pakiet aplikacji do zarządzania kapitałem ludzkim: HR, świadczenia, listy płac, zarządzanie wynikami i talentami.
Oracle Fusion Cloud Human Capital Management to kompletne rozwiązanie chmurowe, które łączy wszystkie procesy związane z zasobami ludzkimi i każdą osobę w całym przedsiębiorstwie. Zapewnia to spójne doświadczenie na różnych urządzeniach, umożliwia jedno źródło prawdy dla danych HR w celu usprawnienia procesu decyzyjnego i zapewnia wiodące na rynku innowacje, które zaspokoją twoje potrzeby dziś i w przyszłości. Pakiet aplikacji do zarządzania kapitałem ludzkim obejmuje: HR, świadczenia, listy płac, zarządzanie wynikami i talentami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Oracle Cloud HCM

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działów sprzedaży/marketingu
Wielokanałowe rozwiązanie do czatu na żywo z chatbotami, bazą wiedzy, automatycznymi zaproszeniami, czatami grupowymi i wieloma innymi.
Chaport to nowoczesne rozwiązanie do czatu na żywo z chatbotami, automatycznymi zaproszeniami, bazą wiedzy, integracjami z Facebookiem, Viber, Telegramem, wiadomościami offline, funkcjami czatu grupowego i wieloma innymi. Został zaprojektowany jako nowoczesny komunikator, aby komunikacja z klientami była tak łatwa i przyjemna jak rozmowa ze znajomymi. Poza tym zapewnia aplikacje internetowe, stacjonarne i mobilne, dzięki którym możesz rozmawiać z klientami z dowolnego urządzenia i lokalizacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Chaport

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działów sprzedaży/marketingu
Usprawnij sukces oraz wsparcie swoich klientów i pielęgnuj ich w całym cyklu życia na jednej platformie.
Jeśli szukasz narzędzia, które usprawni Twoje procesy wdrażania, utrzymania i wsparcia, zdecydowanie przyjrzyj się Froged. Narzędzie zostało zaprojektowane z myślą o pielęgnowaniu klientów przez cały cykl ich życia. Dzięki Froged będziesz w stanie zwiększyć zaangażowanie, retencję i ograniczyć marnotrawstwo. Zaspokajaj unikalne potrzeby klientów dzięki dostosowanym kampaniom e-mailowym, pięknie zintegrowanej bazie wiedzy, czatowi na żywo i zautomatyzowanym wiadomościom. Siedmiodniowa bezpłatna wersja próbna. Dowiedz się więcej na temat produktu: Froged

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działów sprzedaży/marketingu
ChatBot to wszechstronna platforma do tworzenia, wdrażania i śledzenia chatbotów w różnych kanałach.
Zautomatyzuj zadania poprzez tworzenie wielofunkcyjnych chatbotów w oparciu o rozmaite szablony i wizualnego kreatora. Połącz ChatBota z różnymi narzędziami i platformami za pomocą uproszczonej integracji, otwartego API, wywołań webhooks i usługi Zapier. Prowadź płynne konwersacje i buduj lepsze relacje z klientami. Wysyłaj dynamiczne odpowiedzi zachęcające klientów do czatu i interakcji. Mieszaj i dopasowuj tekst, obrazy, przyciski i szybkie odpowiedzi w celu zaprezentowania marki, produktów i usług. Dowiedz się więcej na temat produktu: Chatbot

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działów sprzedaży/marketingu
Acobot to sztucznie inteligentny chatbot, który wykorzystuje uczenie maszynowe do automatycznego nawiązywania kontaktów z klientami.
Tworzenie chatbotów opartych na sztucznej inteligencji dla Twojego sklepu internetowego. Acobot jest jednym z wiodących dostawców chatbotów do sztucznej inteligencji dla sprzedawców internetowych i e-commerce. Dzięki zaawansowanej technologii uczenia maszynowego Acobot uczy się na Twojej stronie internetowej i samodzielnie współpracuje z użytkownikami. Kodowanie jest zbędne. Acobot jest wspierany przez kluczowych producentów e-commerce, takich jak Shopify, WooCommerce i innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Acobot

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działów sprzedaży/marketingu
REVE Chat to wielokanałowe oprogramowanie do prowadzenia chatu na żywo, które zapewnia natychmiastową pomoc klientom w celu poprawy sprzedaży i wsparcia.
REVE Chat to wielokanałowe, oparte na chmurze oprogramowanie do chatu na żywo, które zapewnia natychmiastową pomoc odwiedzającym Twoją witrynę internetową w celu poprawy obsługi klienta i zwiększenia konwersji sprzedaży. Firmy mogą natychmiast nawiązać kontakt z klientami za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak chat na żywo na stronie internetowej, chat głosowy/wideo, Facebook Messenger, Viber, aplikacje mobilne (Android, iOS) za pomocą jednej platformy. REVE Chat posiada również zaawansowane funkcje, takie jak udostępnianie ekranu i wspólne przeglądanie, zarządzanie działem, automatyczne wyzwalanie. Dowiedz się więcej na temat produktu: REVE Chat

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działów sprzedaży/marketingu
Cyara przyspiesza realizację bezbłędnych procesów obsługi klienta w kanałach cyfrowych i głosowych, zmniejszając jednocześnie ryzyko wystąpienia usterek.
Wielokrotnie nagradzana platforma Automated CX Assurance firmy Cyara pomaga najbardziej rozpoznawalnym markom na świecie dostarczać bezbłędne doświadczenia klientów przy mniejszym wysiłku, kosztach i ryzyku. Cyara wspiera cały cykl rozwoju oprogramowania CX, od projektu po testowanie funkcjonalne i regresyjne, testy obciążeniowe i monitorowanie produkcji, umożliwiając przedsiębiorstwom projektowanie, budowanie i utrzymywanie optymalnych ścieżek obsługi klienta w skali, w kanałach cyfrowych i głosowych, przy jednoczesnym zmniejszeniu ryzyka wystąpienia usterek w kontakcie z klientem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Cyara

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działów sprzedaży/marketingu
Titan Chatbot – samoucząca się sztuczna inteligencja zaprojektowana tak, aby w pełni rozwiązać problem klienta przy pierwszej próbie.
Zautomatyzuj obsługę klienta za pomocą chatbota AI z zaawansowanym samouczącym się i specyficznym dla firmy modelem NLP (przetwarzanie języka naturalnego), który jest w stanie wykonać zadanie jak ludzki agent i w pełni rozwiązać problem klienta przy pierwszej próbie. Wyjątkowość Titan Chatbot polega na tym, że daje on właścicielom produktów kontrolę nad obsługą klienta poprzez unikalne zarządzanie przepływem rozwiązań, które stanowi bazę wiedzy do rozwiązywania zapytań klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Titan Chatbot

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działów sprzedaży/marketingu
Doskonałe oprogramowanie chatbotów Zowie zostało stworzone dla firm, które sprzedają w trybie online.
Doskonałe oprogramowanie chatbotów Zowie zostało stworzone dla firm, które sprzedają w trybie online. Firmy takie jak L’Oréal, UMZU i Avon korzystają z Zowie do: 1. Odbicia – zautomatyzowanie do 70% powtarzalnych pytań w ciągu 4 tygodni i skrócenie czasu rozwiązywania o 67% 2. Pielęgnacji – umożliwia agentom rozwiązywanie złożonych przypadków i zwiększenie CSAT o 12% 3. Sprzedaży – wykryj zamiary zakupowe i zwiększ liczbę konwersji klientów nawet o 40% Zowie mogą działać jako samodzielny chatbot lub ulepszyć obecne narzędzia, takie jak Zendesk, Intercom i wiele innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zowie

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działów sprzedaży/marketingu
REVE Chatbot to konwersacyjna sztuczna inteligencja, która pomaga firmie zautomatyzować procesy wsparcia, kwalifikować leady i nie tylko.
Chatbot, który pomaga firmom wykorzystywać sztuczną inteligencję do automatyzacji procesów wsparcia, kwalifikowania leadów i nie tylko. Dowiedz się więcej na temat produktu: REVE Chatbot

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działów sprzedaży/marketingu