Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 194 w
Nieustannie angażuj odwiedzających stronę internetową dzięki Pipedrive Chatbot i Live Chat. Zamień swoich zainteresowanych klientów w kwalifikowane leady. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pipedrive
Zamień swoich zainteresowanych klientów na stronie internetowej w kwalifikowane leady dzięki Pipedrive Chatbot i Live Chat. Chatbot angażuje odwiedzających stronę internetową przez całą dobę, siedem dni w tygodniu. Z łatwością dostosuj wygląd botów, zadane pytania i odpowiedzi. Niech dostępni przedstawiciele handlowi dodadzą ludzki akcent za pomocą czatu na żywo z telefonu lub komputera. Jeśli Twój zespół jest zajęty, Chatbot wkracza do akcji, dzięki czemu żaden trop nie umknie. Oba narzędzia są dostępne w dodatku LeadBooster, który może być dodany do każdego planu Pipedrive CRM. Już dziś rozpocznij 14-dniowy okres próbny. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pipedrive

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działu sprzedaży/marketingu
Nie pracuj ciężej, pracuj mądrzej. Zautomatyzuj procesy obsługi klienta, zwiększ sprzedaż i popraw współczynnik konwersji dzięki naszemu chatbotowi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Smartsupp
Nie pracuj ciężej, pracuj mądrzej. Chatbot od Smartsupp pozwala na, m.in. natychmiastowe odpowiadanie na wiadomości od osób odwiedzających stronę internetową, sugerowanie i upselling produktów oraz obsługę klienta. A wszystko to bez zbędnego wysiłku. Zautomatyzuj procesy obsługi klienta, aby zaoszczędzić czas, pieniądze i zasoby Twojej firmy internetowej, a jednocześnie zwiększyć sprzedaż i podnieść współczynnik konwersji. Nie wiesz jak skonfigurować chatbota? Nie ma problemu. Jako początkowe wsparcie Smartsupp oferuje szablony chatbotów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Smartsupp

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działu sprzedaży/marketingu
Korzystaj z Tidio, aby dbać o swoich klientów 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu, dzięki chatbotom korzystającym ze sztucznej inteligencji, które odpowiedzą na pytania nawet wtedy, gdy nie będziesz dostępny. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tidio
Dzięki Tidio możesz dbać o klientów 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu, używając chatbotów, korzystających ze sztucznej inteligencji, odpowiadających na pytania i rozwiązujących problemy nawet wtedy, gdy jesteś poza domem. Zautomatyzuj wsparcie klienta, zapisuj porzucone koszyki, generuj nowe leady i rób o wiele więcej dzięki wbudowanym, gotowym do użycia chatbotom dostępnym zawsze wtedy, gdy klienci potrzebują pomocy. Stwórz własnego chatbota od podstaw za pomocą intuicyjnego edytora typu „przeciągnij i upuść” lub wybierz jeden z ponad 35 darmowych szablonów. Jest to szybka, prosta i nie wymagająca umiejętności kodowania czynność. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tidio

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działu sprzedaży/marketingu
Freshdesk Messaging to nowoczesne oprogramowanie do przesyłania wiadomości, stworzone z myślą o zespołach zajmujących się obsługą klienta, aby mogły komunikować się z klientami we wszystkich kanałach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshchat
Freshdesk Messaging (dawniej Freshchat) to nowoczesne oprogramowanie do obsługi wiadomości stworzone z myślą o zespołach zajmujących się sprzedażą i angażowaniem klientów, które umożliwia rozmowy z potencjalnymi klientami i klientami za pośrednictwem strony internetowej, aplikacji mobilnej lub stron społecznościowych. Odchodząc od starszego live-chatu, Freshdesk Messaging (dawniej Freshchat) pomaga firmom i ich zespołom skupić się na ciągłym i kontekstowym przekazywaniu wiadomości. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshchat

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działu sprzedaży/marketingu
Create Your Own Stunning App without Coding for Free!
Appy Pie is an application development tool designed to help small businesses, eCommerce industry, restaurants, churches, and DJs build code-free customizable apps for Android and iOS devices. Administrators can add various features including push notifications, navigation, form builder, and photo/video sharing among others while creating multi-lingual applications. It also helps developers integrate the app with social media channels to let individuals eliminate manual registration processes. Dowiedz się więcej na temat produktu: Appy Pie

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działu sprzedaży/marketingu
Intercom is a Customer Communications Platform that offers an unparalleled user experience, engaging customers across their lifecycle.
Intercom is the Engagement OS, an open channel between customer and business that is in the product, in the moment, and on their terms. We break down silos, unifying data and systems to create an ongoing dialogue, so companies can make the most of every opportunity. Dowiedz się więcej na temat produktu: Intercom

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działu sprzedaży/marketingu
Birdeye is a reputation & customer experience platform used by over 90k businesses to get reviews, engage visitors, and grow sales.
Birdeye’s all-in-one platform provides remarkably easy, scalable tools to effortlessly manage online reputation and gain customer experience insights to grow sales and thrive. More than 80,000 local businesses and brands use Birdeye to be found online through local listings and reviews; engage with consumers through webchat, text, and social media messaging; collect digital payments; and gain insights to improve customer experience with survey, ticketing and benchmarking tools. Dowiedz się więcej na temat produktu: Birdeye

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działu sprzedaży/marketingu
Bill.com is the intelligent business payments platform that delivers financial process efficiency, time savings, and full control.
Bill.com delivers financial process efficiency through streamlined accounts payable (AP) and accounts receivable (AR) management. Reduce errors and increase efficiency by leveraging artificial intelligence (AI) and machine learning. Bill.com gets more intelligent as you use it, learning your processes and preferences to give you greater control over every aspect of bill management. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bill.com

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działu sprzedaży/marketingu
ExecVision's conversation intelligence platform mines insights from customer and prospect conversations to improve rep performance.
ExecVision is a conversation intelligence platform built on a simple, almost inarguable premise: Insights mined from customer interactions are exponentially more valuable when you can translate them into performance improvements in your sales, support, success, marketing, and product teams. We shine where other conversation intelligence software falls short: Improving performance by changing human behaviors. The fact is, insights don't do you any good when they're stuck in a dashboard. Dowiedz się więcej na temat produktu: ExecVision

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działu sprzedaży/marketingu
Drift’s Conversation Cloud lets businesses engage with buyers in a personalized way at every stage of their journey.
Drift helps businesses connect with people at the right time, in the right place, with the right conversation. Using our AI-powered Conversation Cloud, businesses can personalize experiences that lead to more quality pipeline, revenue, and lifelong customers. Dowiedz się więcej na temat produktu: Drift

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działu sprzedaży/marketingu
Since 2012, Brazen has been the leading virtual career fair & online hiring event platform with affordable, easy to use software.
Easily build powerful virtual hiring events and online career fairs. Top brands like KPMG, CVS Health and Starbucks use Brazen to attract 3x more qualified candidates. Fortune 500 companies rely on the robust platform to source top talent and make meaningful connections. Features include live video broadcasting, one-on-one video chat, instant messaging, chatbots and automated recruiting functionality. Dowiedz się więcej na temat produktu: Brazen

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działu sprzedaży/marketingu
Rocket.Chat brings data protection into every conversation.
Rocket.Chat is a fully customizable communications platform for organizations with high standards of data protection. It enables real-time conversations between colleagues, with other companies or with your customers, regardless of how they connect with you. The result is an increase in productivity and customer satisfaction rates. Every day, tens of millions of users in over 150 countries and in organizations such as Deutsche Bahn, The US Navy and Credit Suisse trust Rocket.Chat to keep their Dowiedz się więcej na temat produktu: Rocket.Chat

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działu sprzedaży/marketingu
Genuine, personalized, and easy to use.
Comm100 Live Chat powers real-time, personalized customer engagements when visitors need it most. Via website and mobile app, agents engage more effectively with a choice of powerful tools including co-browsing, auto-translation, routing, and audio and video chat. Convert visitors to customers, increase sales and improve customer satisfaction with our award-winning Comm100 Live Chat solution. Dowiedz się więcej na temat produktu: Comm100 Live Chat

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działu sprzedaży/marketingu
The chat platform that guarantees smooth customer experiences, Messaging & Live Chat allows businesses to build stronger relationships.
TeamSupport's Messaging & Live Chat empowers businesses to indulge in meaningful conversations with customers - ensuring consistent customer experiences and increased satisfaction. Through routing, chatbots, automations, personalization, integrations, and analytics; support, sales, and marketing teams alike can use our live chat software to provide seamless experiences that build trust. These tools allow you to meet customer needs while enabling agents to focus on relationship building. Dowiedz się więcej na temat produktu: TeamSupport Messaging & Live Chat

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działu sprzedaży/marketingu
Zoho SalesIQ is an all-in-one customer engagement, live chat and analytics platform that provides great customer experience.
Zoho SalesIQ is an all-in-one customer engagement platform that provides live chat software, visitor tracking, AI bots (with code and codeless), audio calling, and more. Using SalesIQ helps unify the efforts of your marketing, sales, and customer support teams, providing a great customer experience and boosting business growth. Get to know your prospects better and increase your sales conversion now. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho SalesIQ

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działu sprzedaży/marketingu
Omnichannel customer engagement platform: Live Chat, SMS Text integration, Support Ticket Management, Knowledge Base, Facebook and more
LiveHelpNow is an omnichannel software solutions provider for all of your customer support, contact center, lead generation, and help desk needs. Offerings/capabilities include live chat, SMS text-to-chat, ticket management, chatbots, knowledge base, social media messaging, live chat agents, enterprise level reporting, KPI dashboards and more. Finally, provide the data and resources your agents need to delight your customers. #1 Live Chat Software 8 years in a row by Business.com. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveHelpNow

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działu sprzedaży/marketingu
Sprinklr helps brands provide world-class customer service at enterprise scale—powered by the industry’s most advanced AI engine.
Best for: Large companies with 200+ employees Sprinklr Modern Care Lite is an out-of-the-box, enterprise-grade contact center solution you can roll out in just minutes — freeing you to focus on meeting your customers’ expectations, instead of digging through reports or training your teams. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sprinklr

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działu sprzedaży/marketingu
An intuitive no-code conversational apps builder that combines the benefits of conversational interface with rich UI elements.
Landbot is a user-friendly no-code solution for creation of conversational apps which are a natural evolution of chatbots. Conversational apps combine benefits of an interactive conversational interface with rich UI elements while automating advanced data workflows like business applications. Hence, they address business needs on both the communication and process automation level. In a nutshell, with or without NLP, Landbot helps you optimize every stage of the customer journey from lead genera Dowiedz się więcej na temat produktu: Landbot

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działu sprzedaży/marketingu
Suite of human capital management applications: HR, benefits, payroll, performance and talent management.
Natively built for the cloud, Oracle Fusion Cloud Human Capital Management is a complete solution connecting every human resource process from hire to retire. This provides a consistent experience across devices, enables one source of truth for HR data to improve decision-making, and empowers you with market-leading innovation to address your needs today and into the future. Suite of human capital management applications includes: HR, benefits, payroll, performance and talent management. Dowiedz się więcej na temat produktu: Oracle Cloud HCM

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działu sprzedaży/marketingu
The best companion to communicate with your B2B SaaS customers.
Customerly is an In-App Messaging platform for SaaS companies. Be more human, build a relationship with your users, drive conversions and gather feedback. Increase user retention and satisfaction with Customerly. Simple tools to engage SaaS users, support clients and gather feedback efficiently. Customerly helps you stay connected with your customers, so you can make more sales, build a stronger brand and maintain a closer relationship with your users. Dowiedz się więcej na temat produktu: Customerly

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działu sprzedaży/marketingu
ChangeGear is an award-winning ITSM platform, recognized as ‘best in class’ by analysts like Gartner and Forrester.
ChangeGear delivers a comprehensive solution with innovative IT Service Management capabilities, ITIL-based modules, self-service, cost-effective licensing. With a business-friendly interface, users can easily build, configure, automate, and deploy services enterprise-wide. ChangeGear takes the complexity out of IT and provides smarter tools, processes, and automation for delivering efficient IT service management. Available for change management to a complete service management solution. Dowiedz się więcej na temat produktu: ChangeGear

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działu sprzedaży/marketingu
Multi-channel live chat solution with chatbots, knowledge base, auto-invitations, employee-to-employee transferring, and group chats.
Chaport is a modern live chat solution with chatbots, auto-invitations, knowledge base, integrations with Facebook, Viber, Telegram, offline messaging, employee-to-employee transferring, group chat capabilities, and much more. It is designed as a modern messenger to make communication with customers as easy and enjoyable as chatting with friends. Besides, it provides web-, desktop, and mobile apps so that you can chat with customers from any device and location. Dowiedz się więcej na temat produktu: Chaport

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działu sprzedaży/marketingu
ChatBot to wszechstronna platforma do tworzenia, wdrażania i śledzenia chatbotów w różnych kanałach.
Zautomatyzuj zadania poprzez tworzenie wielofunkcyjnych chatbotów w oparciu o rozmaite szablony i wizualnego kreatora. Połącz ChatBota z różnymi narzędziami i platformami za pomocą uproszczonej integracji, otwartego API, wywołań webhooks i usługi Zapier. Prowadź płynne konwersacje i buduj lepsze relacje z klientami. Wysyłaj dynamiczne odpowiedzi zachęcające klientów do czatu i interakcji. Mieszaj i dopasowuj tekst, obrazy, przyciski i szybkie odpowiedzi w celu zaprezentowania marki, produktów i usług. Dowiedz się więcej na temat produktu: Chatbot

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działu sprzedaży/marketingu
A remarkably human-like front desk assistant.
Best suited for beauty, wellness, fitness and dental markets. Whether responding to missed calls or marketing to your clients, TrueLark's (formerly FrontdeskAI) virtual front desk assistant can be used to create consistency in your communications, better customer experiences, increase revenue, improve retention, and give you time back in your day. With TrueLark, consumers can text, call, or live chat with your business 24/7. Dowiedz się więcej na temat produktu: TrueLark

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działu sprzedaży/marketingu
Powerfront's INSIDE is an omni-channel customer service software that replicates in-person experiences online seamlessly.
Make online shopping as personalized as in store with INSIDE, an omni channel customer service software that provides agents with the tools and data to replicate in-person shopping experiences online and seamlessly between channels. Some of the world’s leading brands use INSIDE to earn on average a 25-35%, sometimes 48%, conversion rate using the enterprise live chat, chatbots, video-assisted personal shopping and live-streaming solutions Dowiedz się więcej na temat produktu: INSIDE

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działu sprzedaży/marketingu
Build chatbots easily through an intuitive visual, accelerating the design process for both beginners and advanced users.
SAS Visual Analytics support sharing and collaboration of insights to decision makers as they make collective decisions as part of their tasks or process or jobs, including through conversational AI and chatbots. An intuitive visual interface takes the guesswork out of building conversational experiences, accelerating the design process for both beginners and advanced users. Access data, reports and visualizations through a chatbot – even run advanced analytics and AI. Dowiedz się więcej na temat produktu: SAS Visual Analytics

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działu sprzedaży/marketingu
A leader in Conversational AI, chatbot, and messaging technology, LivePerson helps you get the results that matter to your business.
LivePerson's Conversational AI and messaging platform empowers 18,000+ brands to design, manage, and optimize consumer conversations, improving marketing, sales, and customer care. Manage conversation s at scale with the Conversational Cloud's real-time intent detection, low-code chatbot building studio, and conversation management workspace that unifies agent and bot interactions across the world's most popular messaging channels (web, in-app, SMS, Apple Business Chat, WhatsApp, Facebook, etc). Dowiedz się więcej na temat produktu: Conversational Cloud

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działu sprzedaży/marketingu
A human + bot hybrid customer support software that lets companies automate their customer support.
The way customer conversations and support are happening is broken, redundant, and time and cost-inefficient. And Kommunicate aims to correct it. Kommunicate is a human + bot hybrid customer support software for proactive, real-time, and personalized support. The amount of customer service queries is ever increasing. That is why AI becomes extremely important. With chatbots, businesses can serve their customers effectively without spending vast amounts of time, resources, and workforce. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kommunicate

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działu sprzedaży/marketingu
B2Chat is a Web App software that offers users an all in one instant messaging and chat solution. Users are provided with features such
B2Chat is a Web App software that helps businesses to deliver a faster and better customer service via chat. Respond to your customers quickly, with the amount of agents you require and from the same place. B2Chats allows your business to unify chats from: Facebook Messenger, Instagram, LiveChat, Telegram and WhatsApp. Don't miss the chance of turning every conversation into a sell. We provide automatization tools to set up greetings or goodbyes from a single panel and respond even when you're Dowiedz się więcej na temat produktu: B2Chat

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działu sprzedaży/marketingu
Kustomer is the omnichannel SaaS CRM platform reimagining enterprise customer service to deliver standout experiences.
Kustomer is the top-rated CRM, helping top brands deliver modern customer service that creates customers for life. Powered by AI, Kustomer scales to meet the needs of contact centers and businesses, enabling companies to deliver effortless, consistent and personalized service and support through a single timeline view. Founded in 2015 by serial entrepreneurs Brad Birnbaum and Jeremy Suriel, Kustomer has raised over $174M in venture funding. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kustomer

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działu sprzedaży/marketingu
Quiq is the platform for the next generation of digital conversations. Engage consumers with messaging, live chat, and bot solutions.
Quiq helps brands present their customers with consistently jaw-dropping customer experiences across SMS/text messaging, rich messaging, web chat, and social channels. With Quiq's Conversational Engagement Platform, companies can easily orchestrate commerce and service conversations involving both bots and humans. For more information about Quiq, go to www.quiq.com. Dowiedz się więcej na temat produktu: Quiq Messaging

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działu sprzedaży/marketingu
The world's leading chatbots and voice bots are built by yellow.ai. We deliver 60% automation in the first 30 days of a bot going live.
Yellow.ai is the worlds leading CX automation platform, enabling 700+ enterprises to deliver real-time support on web, mobile, and messaging services such as WhatsApp, FB. Enterprises can now self-serve 80% of queries and improve CSAT by 20%, by deploying an omnichannel chatbot in 100+ languages. For critical queries, seamlessly transfer to a human agent. Integrate a chatbot atop your CRM or solve customer queries in real-time. Switch to the future of live chat software. Dowiedz się więcej na temat produktu: yellow.ai

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działu sprzedaży/marketingu
Easily create Facebook Messenger bots for marketing, sales, and support.
Easily create Facebook Messenger bots for marketing, sales, and support. Dowiedz się więcej na temat produktu: ManyChat

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działu sprzedaży/marketingu
Acobot to sztucznie inteligentny chatbot, który wykorzystuje uczenie maszynowe do automatycznego nawiązywania kontaktów z klientami.
Tworzenie chatbotów opartych na sztucznej inteligencji dla Twojego sklepu internetowego. Acobot jest jednym z wiodących dostawców chatbotów do sztucznej inteligencji dla sprzedawców internetowych i e-commerce. Dzięki zaawansowanej technologii uczenia maszynowego Acobot uczy się na Twojej stronie internetowej i samodzielnie współpracuje z użytkownikami. Kodowanie jest zbędne. Acobot jest wspierany przez kluczowych producentów e-commerce, takich jak Shopify, WooCommerce i innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Acobot

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działu sprzedaży/marketingu
Formilla.com is a leading provider of customer messaging software for sales, marketing, and support. Live chat, Email, & In-App suite.
Formilla.com is a leading provider of customer messaging software for sales, marketing, and support. With a combination of Live Chat, Email, and In-app messaging tools in one powerful platform, over 12,000 companies worldwide use our software for lead generation, marketing automation, and to improve customer support. Dowiedz się więcej na temat produktu: Formilla.com

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działu sprzedaży/marketingu
Haptik powers Intelligent Virtual Assistants (IVA) that transform customer experience, while increasing sales and reducing costs.
Haptik is one of the world’s largest Conversational AI companies, having reached over 100 million devices, and processed over 4 billion conversations. Haptik’s Enterprise CX Platform helps brands to build Intelligent Virtual Assistants that power the entire customer lifecycle from purchase to support, thereby accelerating top-line revenues and improving operational efficiencies. Haptik drives the world’s transition to AI-powered conversations. Dowiedz się więcej na temat produktu: Haptik

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działu sprzedaży/marketingu
Smith.ai Live Chat combines live agents & AI to provide 24/7 virtual receptionist service for chats & texts — for all businesses.
Smith.ai Live-Staffed Chat is the fastest & friendliest way to capture, screen, & convert online leads with 24/7 live agents. We also offer text & Facebook answering. Our AI chatbots capture key lead info & provide instant engagement. Pay for relevant chats only, never spam or sales chats. Easy setup on all website platforms. Instant chat transcripts sent via email & CRM integrations. Smith.ai AI-backed Live Chat is the most effective & affordable way to capture leads & grow your business! Dowiedz się więcej na temat produktu: Smith.ai

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działu sprzedaży/marketingu
Leadoo, The Conversion Platform provides you with a complete set of tools and essential insights for converting your website visitors.
Leadoo converts more visitors to customers from your existing website traffic. Already 1.000 companies increasing their conversions by 30-70% with Leadoo. The best conversion tools for converting your visitors. Insightful and easy to use Conversion Insights that show what works and what doesn't. Dowiedz się więcej na temat produktu: Leadoo

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działu sprzedaży/marketingu
Genesys DX to oparte na sztucznej inteligencji rozwiązanie do zaangażowania klienta, zapewniające spersonalizowane interakcje i najszybszy czas uzyskania wartości.
Genesys DX (dawniej Bold360) jest platformą zaangażowania opartą na sztucznej inteligencji, która pomaga firmom każdej wielkości budować i pielęgnować relacje z klientami, zapewniając lepsze doświadczenia zarówno klientom, jak i obsługującym ich pracownikom. Łącząc to, co najlepsze w SI i technologii opartej na agentach, pakiet Genesys DX umożliwia firmom spełnianie rosnących oczekiwań klientów, pozwalając agentom robić to, co robią najlepiej – być człowiekiem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Genesys DX

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działu sprzedaży/marketingu
Chatfuel is the leading chatbot platform for Messenger. Increase sales, personalize marketing and automate support, all with Chatfuel.
Chatfuel is the leading chatbot platform for Messenger. You can increase sales, personalize marketing and automate support, all with Chatfuel. Build your bot now, no coding required. Dowiedz się więcej na temat produktu: Chatfuel

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działu sprzedaży/marketingu
Engati is the worlds leading multilingual Digital CX platform. It is a one-stop platform for powerful customer engagements.
The Engati chatbot and live chat platform is the winner of the 2021 CODiE Award. It empowers you to build intelligent bots in minutes without programming. Build once and publish across 15 channels- WhatsApp, Messenger, Instagram, Kik, Telegram, Line, Viber, Skype, Slack, WeChat, Twitter, Skype for business, your website, and your mobile app. Supports intelligent paths, train, copy, analytics, & private labeling. Using Engati you can leverage the power of machine learning, NLP/NLU to design. Dowiedz się więcej na temat produktu: Engati

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działu sprzedaży/marketingu
No-code conversational AI platform for enterprise to automate customer service, internal support, sales and self-service.
Conversational AI software that’s fast to deploy, easy to manage and can scale to meet the needs of your business. Build advanced virtual agents that automate customer service and internal support channels, enhance human efficiency and drive revenue through engaging online conversations. Create and launch a transformative CX in days, not weeks, thanks to a no-code conversation builder and market-leading NLU that handles thousands of user intents without any drop in resolution rates. Dowiedz się więcej na temat produktu: Boost.AI

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działu sprzedaży/marketingu
A customer engagement platform that enables you to sell your services and offer customer support on popular messaging channels.
eBanqo is a customer engagement platform that: - Gives businesses an AI chatbot that responds to inquiries 24/7 - Offers multichannel live chat that aggregates chats from the web, social and messaging apps in one dashboard - Provides automation to enable customers to onboard, purchase goods/services and resolve support issues from popular messaging apps and channels without speaking to a support rep. Dowiedz się więcej na temat produktu: eBanqo

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działu sprzedaży/marketingu
Web & in-app real-time customer communication software for support. Co-browse, live chat, chatbot, video & voice.
Acquire equips enterprise teams with the digital tools they need to create the best customer experiences. With features including secure cobrowsing, AI chatbots, live chat, and video calling. Acquires flexible and scalable software suite meets the customer service and support needs of any business on any device. Dowiedz się więcej na temat produktu: Acquire

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działu sprzedaży/marketingu
Powerful live chat software built for super fast customer support.
Updated pricing: Unlimited Agent plan starting at $29/mo. HappyFox Chat is a powerful live chat software for business, that helps you provide the best customer support and convert more sales. HappyFox Chat's high-performance technology stack is built ground-up for ultra-fast performance. HappyFox Chat offers an amazing user experience and integrates with third party apps that you already use. Dowiedz się więcej na temat produktu: HappyFox Chat

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działu sprzedaży/marketingu
The #1 customer messaging platform in retail, Heyday by Hootsuite combines the power of AI with the human touch to deliver 5-star CX.
The #1 messaging platform in retail, Heyday by Hootsuite combines the power of AI with the human touch for five-star customer experiences. By automating up to 80% of FAQs, Heyday delivers personalized CX at scale 24/7, easily integrating with websites and 20+ apps. So your teammates close more sales, meeting customers on their top platforms, as Heyday connects customers across the globe with iconic brands like Lacoste, Decathlon, Kingfisher, Cirque du Soleil, Danone, Bestseller… and more. Dowiedz się więcej na temat produktu: Heyday

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działu sprzedaży/marketingu
Kore.ai is a globally recognized leading provider of Conversational AI and Digital UX Virtual Assistant Platform and Solutions.
Kore.ai is a market-leading conversational AI and digital UX technology partner for Global 2000 companies. It provides conversational AI and digital UX-rich virtual assistants, designed specifically for enterprises, for a diverse range of use cases across industries for engaging customers, employees, and partners. Its end-to-end, comprehensive Virtual Assistant Platform serves as a secure foundation for enterprises to design, build, test, host, and deploy AI-rich virtual assistants Dowiedz się więcej na temat produktu: Kore

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działu sprzedaży/marketingu
REVE Chat to wielokanałowe oprogramowanie do prowadzenia chatu na żywo, które zapewnia natychmiastową pomoc klientom w celu poprawy sprzedaży i wsparcia.
REVE Chat to wielokanałowe, oparte na chmurze oprogramowanie do chatu na żywo, które zapewnia natychmiastową pomoc odwiedzającym Twoją witrynę internetową w celu poprawy obsługi klienta i zwiększenia konwersji sprzedaży. Firmy mogą natychmiast nawiązać kontakt z klientami za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak chat na żywo na stronie internetowej, chat głosowy/wideo, Facebook Messenger, Viber, aplikacje mobilne (Android, iOS) za pomocą jednej platformy. REVE Chat posiada również zaawansowane funkcje, takie jak udostępnianie ekranu i wspólne przeglądanie, zarządzanie działem, automatyczne wyzwalanie. Dowiedz się więcej na temat produktu: REVE Chat

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działu sprzedaży/marketingu
Cloud-based interview platform that automatically turns phone interview conversations into data and interview insights.
Honeit turns live phone and video interview conversations into insights. Honeit interview technology was designed by recruiters and hiring managers to schedule, screen and assess talent faster and remove interview steps. Honeit makes it easy to record, transcribe and share interview data and audio sound-bites from natural conversations. Honeit is cloud-based interview technology with nothing to download or install. Dowiedz się więcej na temat produktu: Honeit

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działu sprzedaży/marketingu
DontGo's patented technology reinvents Chat by utilizing AI to solve how companies convert their web visitors into customers.
DontGo isn't another live chat. DontGo is an artificial intelligence chat software that increases leads! DontGo senses when a website visitor is disengaging & launches a chat window to initiate a conversation. Our AI chat responds to questions 24x7x365, in real-time, & guides visitors to click or call. DontGo feels like a real person but doesn't require any staffing. DontGo programs, optimizes & compiles weekly status reports to continuously improve results. Sign up for a 30-day free trial! Dowiedz się więcej na temat produktu: DontGo

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działu sprzedaży/marketingu