Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 248 w
Nieustannie angażuj odwiedzających stronę internetową dzięki Pipedrive Chatbot i Live Chat. Zamień swoich zainteresowanych klientów w kwalifikowane leady.
Zamień swoich zainteresowanych klientów na stronie internetowej w kwalifikowane leady dzięki Pipedrive Chatbot i Live Chat. Chatbot angażuje odwiedzających stronę internetową przez całą dobę, siedem dni w tygodniu. Z łatwością dostosuj wygląd botów, zadane pytania i odpowiedzi. Niech dostępni przedstawiciele handlowi dodadzą ludzki akcent za pomocą czatu na żywo z telefonu lub komputera. Jeśli Twój zespół jest zajęty, Chatbot wkracza do akcji, dzięki czemu żaden trop nie umknie. Oba narzędzia są dostępne w dodatku LeadBooster, który może być dodany do każdego planu Pipedrive CRM. Już dziś rozpocznij 14-dniowy okres próbny. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pipedrive

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działów sprzedaży/marketingu
Create Your Own Stunning App without Coding for Free!
Appy Pie is an application development tool designed to help small businesses, eCommerce industry, restaurants, churches, and DJs build code-free customizable apps for Android and iOS devices. Administrators can add various features including push notifications, navigation, form builder, and photo/video sharing among others while creating multi-lingual applications. It also helps developers integrate the app with social media channels to let individuals eliminate manual registration processes. Dowiedz się więcej na temat produktu: Appy Pie

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działów sprzedaży/marketingu
Intercom is redefining how businesses support their customers using powerful messaging and automation.
Intercom creates modern Customer Service software that redefines how businesses support their customers. Our platform connects businesses directly to customers using powerful messaging and automation. We enable teams to scale support without investing more resources - leading to happier customers and more efficient support teams. Dowiedz się więcej na temat produktu: Intercom

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działów sprzedaży/marketingu
Userlike to pierwsze i jedyne oprogramowanie do chatu na żywo, które pomaga Twojej firmie zdobywać klientów i dbać o nich poprzez kanały komunikacyjne.
Rozwiązanie to łączy chat internetowy z wiadomościami mobilnymi. Wybierz lepszą metodę komunikacji z klientami. Dla Twoich klientów, agentów wsparcia, przedstawicieli handlowych i kierowników. Czatuj z klientami za pośrednictwem swojej strony internetowej, komunikatorów Facebook Messenger, WhatsApp i Telegram oraz SMS-ów. Połącz swój chatbot i zautomatyzuj elementy interakcji z klientami. Stworzony i mający siedzibę w Niemczech. Dzięki Userlike dane Twoje i Twoich klientów są bezpieczne dzięki rozwiązaniu komunikacyjnemu zgodnemu w 100% z RODO. Dowiedz się więcej na temat produktu: Userlike

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działów sprzedaży/marketingu
Birdeye is a reputation & customer experience platform used by over 100k businesses to get reviews, engage visitors, and grow sales.
Birdeye is the highest-rated all-in-one reputation and customer experience platform for local businesses and brands. Over 100,000 businesses use Birdeye’s all-in-one platform to effortlessly manage online reputation, connect with prospects through digital channels, and gain customer experience insights to grow sales and thrive. Dowiedz się więcej na temat produktu: Birdeye

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działów sprzedaży/marketingu
BILL, a leader in financial automation software for small and midsize businesses (SMBs)
BILL (NYSE: BILL) is a leader in financial automation software for small and midsize businesses (SMBs). As a champion of SMBs, we are dedicated to automating the future of finance so businesses can flourish. Hundreds of thousands of businesses trust BILL solutions to manage financial workflows, including payables, receivables, and spend and expense management. With BILL, businesses are connected to a network of millions of members, so they can pay or get paid faster. Through our automated soluti Dowiedz się więcej na temat produktu: Bill.com

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działów sprzedaży/marketingu
ExecVision's conversation intelligence platform mines insights from customer and prospect conversations to improve rep performance.
ExecVision is a conversation intelligence platform built on a simple, almost inarguable premise: Insights mined from customer interactions are exponentially more valuable when you can translate them into performance improvements in your sales, support, success, marketing, and product teams. We shine where other conversation intelligence software falls short: Improving performance by changing human behaviors. The fact is, insights don't do you any good when they're stuck in a dashboard. Dowiedz się więcej na temat produktu: ExecVision

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działów sprzedaży/marketingu
Korzystaj z Tidio, aby dbać o swoich klientów 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu, dzięki chatbotom korzystającym ze sztucznej inteligencji, które odpowiedzą na pytania nawet wtedy, gdy nie będziesz dostępny.
Dzięki Tidio możesz dbać o klientów 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu, używając chatbotów, korzystających ze sztucznej inteligencji, odpowiadających na pytania i rozwiązujących problemy nawet wtedy, gdy jesteś poza domem. Zautomatyzuj wsparcie klienta, zapisuj porzucone koszyki, generuj nowe leady i rób o wiele więcej dzięki wbudowanym, gotowym do użycia chatbotom dostępnym zawsze wtedy, gdy klienci potrzebują pomocy. Stwórz własnego chatbota od podstaw za pomocą intuicyjnego edytora typu „przeciągnij i upuść” lub wybierz jeden z ponad 35 darmowych szablonów. Jest to szybka, prosta i nie wymagająca umiejętności kodowania czynność. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tidio

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działów sprzedaży/marketingu
Nie pracuj ciężej, pracuj mądrzej. Zautomatyzuj procesy obsługi klienta, zwiększ sprzedaż i popraw współczynnik konwersji dzięki naszemu chatbotowi.
Nie pracuj ciężej, pracuj mądrzej. Chatbot od Smartsupp pozwala na, m.in. natychmiastowe odpowiadanie na wiadomości od osób odwiedzających stronę internetową, sugerowanie i upselling produktów oraz obsługę klienta. A wszystko to bez zbędnego wysiłku. Zautomatyzuj procesy obsługi klienta, aby zaoszczędzić czas, pieniądze i zasoby Twojej firmy internetowej, a jednocześnie zwiększyć sprzedaż i podnieść współczynnik konwersji. Nie wiesz jak skonfigurować chatbota? Nie ma problemu. Jako początkowe wsparcie Smartsupp oferuje szablony chatbotów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Smartsupp

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działów sprzedaży/marketingu
Drift’s Conversation Cloud lets businesses engage with buyers in a personalized way at every stage of their journey.
Drift helps businesses connect with people at the right time, in the right place, with the right conversation. Using our AI-powered Conversation Cloud, businesses can personalize experiences that lead to more quality pipeline, revenue, and lifelong customers. Dowiedz się więcej na temat produktu: Drift

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działów sprzedaży/marketingu
Since 2012, Brazen has been the leading virtual career fair & online hiring event platform with affordable, easy to use software.
Easily build powerful virtual hiring events and online career fairs. Top brands like KPMG, CVS Health and Starbucks use Brazen to attract 3x more qualified candidates. Fortune 500 companies rely on the robust platform to source top talent and make meaningful connections. Features include live video broadcasting, one-on-one video chat, instant messaging, chatbots and automated recruiting functionality. Dowiedz się więcej na temat produktu: Brazen

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działów sprzedaży/marketingu
The world's largest open source communications platform.
Rocket.Chat is the world's largest open source communications platform. Built for organizations that need more control over their communications, it enables collaboration between colleagues, partners, customers, communities, and even platforms without compromises on data ownership, customizations or integrations. 12 millions of users in over 150 countries and organizations such as The US Navy, and Credit Suisse trust Rocket.Chat to keep their communications complely private and secure. Dowiedz się więcej na temat produktu: Rocket.Chat

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działów sprzedaży/marketingu
Genuine, personalized, and easy to use.
Comm100 Live Chat powers real-time, personalized customer engagements when visitors need it most. Via website and mobile app, agents engage more effectively with a choice of powerful tools including co-browsing, auto-translation, routing, and audio and video chat. Convert visitors to customers, increase sales and improve customer satisfaction with our award-winning Comm100 Live Chat solution. Dowiedz się więcej na temat produktu: Comm100 Live Chat

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działów sprzedaży/marketingu
The chat platform that guarantees smooth customer experiences, Messaging & Live Chat allows businesses to build stronger relationships.
TeamSupport's Messaging & Live Chat empowers businesses to indulge in meaningful conversations with customers - ensuring consistent customer experiences and increased satisfaction. Through routing, chatbots, automations, personalization, integrations, and analytics; support, sales, and marketing teams alike can use our live chat software to provide seamless experiences that build trust. These tools allow you to meet customer needs while enabling agents to focus on relationship building. Dowiedz się więcej na temat produktu: TeamSupport Messaging & Live Chat

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działów sprzedaży/marketingu
Tiledesk is the all-in-one conversational AI platform with omni-channel live chat, chatbots and 3rd party apps integration
To have fully satisfied customers is complex. Conversation’s actors (chatbots and humans) should handoff to each other many times during a chat to address customers needs. Tiledesk provides a solution orchestrating instant, asynchronous and multichannel communication among all stakeholders of a typical conversational architecture: chatbots, support operators, end users, colleagues, applications, knowledge systems, etc. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tiledesk

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działów sprzedaży/marketingu
Freshdesk Messaging to nowoczesne oprogramowanie do przesyłania wiadomości, stworzone z myślą o zespołach zajmujących się obsługą klienta, aby mogły komunikować się z klientami we wszystkich kanałach.
Freshdesk Messaging (dawniej Freshchat) to nowoczesne oprogramowanie do obsługi wiadomości stworzone z myślą o zespołach zajmujących się sprzedażą i angażowaniem klientów, które umożliwia rozmowy z potencjalnymi klientami i klientami za pośrednictwem strony internetowej, aplikacji mobilnej lub stron społecznościowych. Odchodząc od starszego live-chatu, Freshdesk Messaging (dawniej Freshchat) pomaga firmom i ich zespołom skupić się na ciągłym i kontekstowym przekazywaniu wiadomości. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshchat

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działów sprzedaży/marketingu
Kompleksowe narzędzie obsługi klienta z funkcjami czatu na żywo, śledzenia aktywności na witrynie internetowej oraz analizy.
Zoho SalesIQ to kompleksowa platforma do rozmów na żywo i analiz z wykorzystaniem SI, która pomaga firmom zwiększyć zaangażowanie w sprawy klientów. Platforma zapewnia dostęp do czatu na żywo i czatbotów, integrację z kanałami komunikatorów internetowych, a także funkcje CRM, oprogramowanie pomocy technicznej i inne rozwiązania umożliwiające komunikowanie się z odwiedzającymi witrynę użytkownikami na każdym etapie cyklu zaangażowania klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho SalesIQ

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działów sprzedaży/marketingu
Sprinklr helps brands provide world-class customer service at enterprise scale—powered by the industry’s most advanced AI engine.
Best for: Large companies with 200+ employees Sprinklr Modern Care Lite is an out-of-the-box, enterprise-grade contact center solution you can roll out in just minutes — freeing you to focus on meeting your customers’ expectations, instead of digging through reports or training your teams. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sprinklr

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działów sprzedaży/marketingu
Omnichannel customer engagement platform: Live Chat, SMS Text integration, Support Ticket Management, Knowledge Base, Facebook and more
LiveHelpNow is an omnichannel software solutions provider for all of your customer support, contact center, lead generation, and help desk needs. Offerings/capabilities include live chat, SMS text-to-chat, ticket management, chatbots, knowledge base, social media messaging, live chat agents, enterprise level reporting, KPI dashboards and more. Finally, provide the data and resources your agents need to delight your customers. #1 Live Chat Software 8 years in a row by Business.com. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveHelpNow

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działów sprzedaży/marketingu
An intuitive no-code conversational apps builder that combines the benefits of conversational interface with rich UI elements.
Landbot is a user-friendly no-code solution for creation of conversational apps which are a natural evolution of chatbots. Conversational apps combine benefits of an interactive conversational interface with rich UI elements while automating advanced data workflows like business applications. Hence, they address business needs on both the communication and process automation level. In a nutshell, with or without NLP, Landbot helps you optimize every stage of the customer journey from lead genera Dowiedz się więcej na temat produktu: Landbot

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działów sprzedaży/marketingu
Suite of human capital management applications: HR, benefits, payroll, performance and talent management.
Oracle Fusion Cloud Human Capital Management is a complete cloud solution that connects every human resource process—and every person—across your enterprise. This provides a consistent experience across devices, enables one source of truth for HR data to improve decision-making, and empowers you with market-leading innovation to address your needs today and into the future. Suite of human capital management applications includes: HR, benefits, payroll, performance and talent management. Dowiedz się więcej na temat produktu: Oracle Cloud HCM

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działów sprzedaży/marketingu
The best companion to communicate with your B2B SaaS customers.
Customerly is an In-App Messaging platform for SaaS companies. Be more human, build a relationship with your users, drive conversions and gather feedback. Increase user retention and satisfaction with Customerly. Simple tools to engage SaaS users, support clients and gather feedback efficiently. Customerly helps you stay connected with your customers, so you can make more sales, build a stronger brand and maintain a closer relationship with your users. Dowiedz się więcej na temat produktu: Customerly

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działów sprzedaży/marketingu
ChatBot to wszechstronna platforma do tworzenia, wdrażania i śledzenia chatbotów w różnych kanałach.
Zautomatyzuj zadania poprzez tworzenie wielofunkcyjnych chatbotów w oparciu o rozmaite szablony i wizualnego kreatora. Połącz ChatBota z różnymi narzędziami i platformami za pomocą uproszczonej integracji, otwartego API, wywołań webhooks i usługi Zapier. Prowadź płynne konwersacje i buduj lepsze relacje z klientami. Wysyłaj dynamiczne odpowiedzi zachęcające klientów do czatu i interakcji. Mieszaj i dopasowuj tekst, obrazy, przyciski i szybkie odpowiedzi w celu zaprezentowania marki, produktów i usług. Dowiedz się więcej na temat produktu: Chatbot

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działów sprzedaży/marketingu
Wielokanałowe rozwiązanie do czatu na żywo z chatbotami, bazą wiedzy, automatycznymi zaproszeniami, czatami grupowymi i wieloma innymi.
Chaport to nowoczesne rozwiązanie do czatu na żywo z chatbotami, automatycznymi zaproszeniami, bazą wiedzy, integracjami z Facebookiem, Viber, Telegramem, wiadomościami offline, funkcjami czatu grupowego i wieloma innymi. Został zaprojektowany jako nowoczesny komunikator, aby komunikacja z klientami była tak łatwa i przyjemna jak rozmowa ze znajomymi. Poza tym zapewnia aplikacje internetowe, stacjonarne i mobilne, dzięki którym możesz rozmawiać z klientami z dowolnego urządzenia i lokalizacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Chaport

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działów sprzedaży/marketingu
ChangeGear is an award-winning ITSM platform, recognized as ‘best in class’ by analysts like Gartner and Forrester.
ChangeGear delivers a comprehensive solution with innovative IT Service Management capabilities, ITIL-based modules, self-service, cost-effective licensing. With a business-friendly interface, users can easily build, configure, automate, and deploy services enterprise-wide. ChangeGear takes the complexity out of IT and provides smarter tools, processes, and automation for delivering efficient IT service management. Available for change management to a complete service management solution. Dowiedz się więcej na temat produktu: ChangeGear

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działów sprzedaży/marketingu
Usprawnij sukces oraz wsparcie swoich klientów i pielęgnuj ich w całym cyklu życia na jednej platformie.
Jeśli szukasz narzędzia, które usprawni Twoje procesy wdrażania, utrzymania i wsparcia, zdecydowanie przyjrzyj się Froged. Narzędzie zostało zaprojektowane z myślą o pielęgnowaniu klientów przez cały cykl ich życia. Dzięki Froged będziesz w stanie zwiększyć zaangażowanie, retencję i ograniczyć marnotrawstwo. Zaspokajaj unikalne potrzeby klientów dzięki dostosowanym kampaniom e-mailowym, pięknie zintegrowanej bazie wiedzy, czatowi na żywo i zautomatyzowanym wiadomościom. Siedmiodniowa bezpłatna wersja próbna. Dowiedz się więcej na temat produktu: Froged

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działów sprzedaży/marketingu
Easily create Facebook Messenger bots for marketing, sales, and support.
Easily create Facebook Messenger bots for marketing, sales, and support. Dowiedz się więcej na temat produktu: ManyChat

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działów sprzedaży/marketingu
A remarkably human-like front desk assistant.
Best suited for beauty, wellness, fitness and dental markets. Whether responding to missed calls or marketing to your clients, TrueLark's (formerly FrontdeskAI) virtual front desk assistant can be used to create consistency in your communications, better customer experiences, increase revenue, improve retention, and give you time back in your day. With TrueLark, consumers can text, call, or live chat with your business 24/7. Dowiedz się więcej na temat produktu: TrueLark

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działów sprzedaży/marketingu
Build chatbots easily through an intuitive visual, accelerating the design process for both beginners and advanced users.
SAS Visual Analytics support sharing and collaboration of insights to decision makers as they make collective decisions as part of their tasks or process or jobs, including through conversational AI and chatbots. An intuitive visual interface takes the guesswork out of building conversational experiences, accelerating the design process for both beginners and advanced users. Access data, reports and visualizations through a chatbot – even run advanced analytics and AI. Dowiedz się więcej na temat produktu: SAS Visual Analytics

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działów sprzedaży/marketingu
Powerfront's INSIDE is an omni-channel customer service software that replicates in-person experiences online seamlessly.
Make online shopping as personalized as in store with INSIDE, an omni channel customer service software that provides agents with the tools and data to replicate in-person shopping experiences online and seamlessly between channels. Some of the world’s leading brands use INSIDE to earn on average a 25-35%, sometimes 48%, conversion rate using the enterprise live chat, chatbots, video-assisted personal shopping and live-streaming solutions Dowiedz się więcej na temat produktu: INSIDE

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działów sprzedaży/marketingu
A leader in Conversational AI, chatbot, and messaging technology, LivePerson helps you get the results that matter to your business.
LivePerson's Conversational AI and messaging platform empowers 18,000+ brands to design, manage, and optimize consumer conversations, improving marketing, sales, and customer care. Manage conversation s at scale with the Conversational Cloud's real-time intent detection, low-code chatbot building studio, and conversation management workspace that unifies agent and bot interactions across the world's most popular messaging channels (web, in-app, SMS, Apple Business Chat, WhatsApp, Facebook, etc). Dowiedz się więcej na temat produktu: Conversational Cloud

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działów sprzedaży/marketingu
Kustomer is the omnichannel SaaS CRM platform reimagining enterprise customer service to deliver standout experiences.
Kustomer is the top-rated CRM, helping top brands deliver modern customer service that creates customers for life. Powered by AI, Kustomer scales to meet the needs of contact centers and businesses, enabling companies to deliver effortless, consistent and personalized service and support through a single timeline view. Founded in 2015 by serial entrepreneurs Brad Birnbaum and Jeremy Suriel, Kustomer has raised over $174M in venture funding. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kustomer

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działów sprzedaży/marketingu
A human + bot hybrid customer support software that lets companies automate their customer support.
The way customer conversations and support are happening is broken, redundant, and time and cost-inefficient. And Kommunicate aims to correct it. Kommunicate is a human + bot hybrid customer support software for proactive, real-time, and personalized support. The amount of customer service queries is ever increasing. That is why AI becomes extremely important. With chatbots, businesses can serve their customers effectively without spending vast amounts of time, resources, and workforce. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kommunicate

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działów sprzedaży/marketingu
B2Chat is a Web App software that offers users an all in one instant messaging and chat solution. Users are provided with features such
B2Chat is a Web App software that helps businesses to deliver a faster and better customer service via chat. Respond to your customers quickly, with the amount of agents you require and from the same place. B2Chats allows your business to unify chats from: Facebook Messenger, Instagram, LiveChat, Telegram and WhatsApp. Don't miss the chance of turning every conversation into a sell. We provide automatization tools to set up greetings or goodbyes from a single panel and respond even when you're Dowiedz się więcej na temat produktu: B2Chat

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działów sprzedaży/marketingu
Quiq is the platform for the next generation of digital conversations. Engage consumers with messaging, live chat, and bot solutions.
Quiq helps brands present their customers with consistently jaw-dropping customer experiences across SMS/text messaging, rich messaging, web chat, and social channels. With Quiq's Conversational Engagement Platform, companies can easily orchestrate commerce and service conversations involving both bots and humans. For more information about Quiq, go to www.quiq.com. Dowiedz się więcej na temat produktu: Quiq Messaging

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działów sprzedaży/marketingu
The world's leading chatbots and voice bots are built by yellow.ai. We deliver 60% automation in the first 30 days of a bot going live.
Yellow.ai is the worlds leading CX automation platform, enabling 700+ enterprises to deliver real-time support on web, mobile, and messaging services such as WhatsApp, FB. Enterprises can now self-serve 80% of queries and improve CSAT by 20%, by deploying an omnichannel chatbot in 100+ languages. For critical queries, seamlessly transfer to a human agent. Integrate a chatbot atop your CRM or solve customer queries in real-time. Switch to the future of live chat software. Dowiedz się więcej na temat produktu: yellow.ai

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działów sprzedaży/marketingu
Haptik powers Intelligent Virtual Assistants (IVA) that transform customer experience, while increasing sales and reducing costs.
Haptik is one of the world’s largest Conversational AI companies, having reached over 100 million devices, and processed over 4 billion conversations. Haptik’s Enterprise CX Platform helps brands to build Intelligent Virtual Assistants that power the entire customer lifecycle from purchase to support, thereby accelerating top-line revenues and improving operational efficiencies. Haptik drives the world’s transition to AI-powered conversations. Dowiedz się więcej na temat produktu: Haptik

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działów sprzedaży/marketingu
Acobot to sztucznie inteligentny chatbot, który wykorzystuje uczenie maszynowe do automatycznego nawiązywania kontaktów z klientami.
Tworzenie chatbotów opartych na sztucznej inteligencji dla Twojego sklepu internetowego. Acobot jest jednym z wiodących dostawców chatbotów do sztucznej inteligencji dla sprzedawców internetowych i e-commerce. Dzięki zaawansowanej technologii uczenia maszynowego Acobot uczy się na Twojej stronie internetowej i samodzielnie współpracuje z użytkownikami. Kodowanie jest zbędne. Acobot jest wspierany przez kluczowych producentów e-commerce, takich jak Shopify, WooCommerce i innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Acobot

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działów sprzedaży/marketingu
Formilla.com is a leading provider of customer messaging software for sales, marketing, and support. Live chat, Email, & In-App suite.
Formilla.com is a leading provider of customer messaging software for sales, marketing, and support. With a combination of Live Chat, Email, and In-app messaging tools in one powerful platform, over 12,000 companies worldwide use our software for lead generation, marketing automation, and to improve customer support. Dowiedz się więcej na temat produktu: Formilla.com

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działów sprzedaży/marketingu
Smith.ai Live Chat combines live agents & AI to provide 24/7 virtual receptionist service for chats & texts — for all businesses.
Smith.ai Live-Staffed Chat is the fastest & friendliest way to capture, screen, & convert online leads with 24/7 live agents. We also offer text & Facebook answering. Our AI chatbots capture key lead info & provide instant engagement. Pay for relevant chats only, never spam or sales chats. Easy setup on all website platforms. Instant chat transcripts sent via email & CRM integrations. Smith.ai AI-backed Live Chat is the most effective & affordable way to capture leads & grow your business! Dowiedz się więcej na temat produktu: Smith.ai

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działów sprzedaży/marketingu
El chatbot de WhatsApp permite comunicarse de forma directa y aumentar la capacidad de respuesta a los clientes.
Con el chatbot, tu empresa puede agilizar la atención desde WhatsApp, direccionando a tus clientes al canal más rápido de atención indicado. Desde el chatbot de WhatsApp los clientes pueden: obtener una cita, seguir su turno, enviar recordatorios y tu empresa automatizar conversaciones de respuesta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Debmedia

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działów sprzedaży/marketingu
Leadoo, The Conversion Platform provides you with a complete set of tools and essential insights for converting your website visitors.
Leadoo converts more visitors to customers from your existing website traffic. Already 1.000 companies increasing their conversions by 30-70% with Leadoo. The best conversion tools for converting your visitors. Insightful and easy to use Conversion Insights that show what works and what doesn't. Dowiedz się więcej na temat produktu: Leadoo

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działów sprzedaży/marketingu
Engati is the worlds leading multilingual Digital CX platform. It is a one-stop platform for powerful customer engagements.
The Engati chatbot and live chat platform is the winner of the 2021 CODiE Award. It empowers you to build intelligent bots in minutes without programming. Build once and publish across 15 channels- WhatsApp, Messenger, Instagram, Kik, Telegram, Line, Viber, Skype, Slack, WeChat, Twitter, Skype for business, your website, and your mobile app. Supports intelligent paths, train, copy, analytics, & private labeling. Using Engati you can leverage the power of machine learning, NLP/NLU to design. Dowiedz się więcej na temat produktu: Engati

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działów sprzedaży/marketingu
Chatfuel is the leading chatbot platform for Messenger. Increase sales, personalize marketing and automate support, all with Chatfuel.
Chatfuel is the leading chatbot platform for Messenger. You can increase sales, personalize marketing and automate support, all with Chatfuel. Build your bot now, no coding required. Dowiedz się więcej na temat produktu: Chatfuel

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działów sprzedaży/marketingu
No-code conversational AI platform for enterprise to automate customer service, internal support, sales and self-service.
Conversational AI software that’s fast to deploy, easy to manage and can scale to meet the needs of your business. Build advanced virtual agents that automate customer service and internal support channels, enhance human efficiency and drive revenue through engaging online conversations. Create and launch a transformative CX in days, not weeks, thanks to a no-code conversation builder and market-leading NLU that handles thousands of user intents without any drop in resolution rates. Dowiedz się więcej na temat produktu: Boost.AI

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działów sprzedaży/marketingu
A customer engagement platform that enables you to sell your services and offer customer support on popular messaging channels.
eBanqo is a customer engagement platform that: - Gives businesses an AI chatbot that responds to inquiries 24/7 - Offers multichannel live chat that aggregates chats from the web, social and messaging apps in one dashboard - Provides automation to enable customers to onboard, purchase goods/services and resolve support issues from popular messaging apps and channels without speaking to a support rep. Dowiedz się więcej na temat produktu: eBanqo

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działów sprzedaży/marketingu
Web & in-app real-time customer communication software for support. Co-browse, live chat, chatbot, video & voice.
Acquire equips enterprise teams with the digital tools they need to create the best customer experiences. With features including secure cobrowsing, AI chatbots, live chat, and video calling. Acquires flexible and scalable software suite meets the customer service and support needs of any business on any device. Dowiedz się więcej na temat produktu: Acquire

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działów sprzedaży/marketingu
Powerful live chat software built for super fast customer support.
Updated pricing: Unlimited Agent plan starting at $29/mo. HappyFox Chat is a powerful live chat software for business, that helps you provide the best customer support and convert more sales. HappyFox Chat's high-performance technology stack is built ground-up for ultra-fast performance. HappyFox Chat offers an amazing user experience and integrates with third party apps that you already use. Dowiedz się więcej na temat produktu: HappyFox Chat

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działów sprzedaży/marketingu
The #1 customer messaging platform in retail, Heyday by Hootsuite combines the power of AI with the human touch to deliver 5-star CX.
The #1 messaging platform in retail, Heyday by Hootsuite combines the power of AI with the human touch for five-star customer experiences. By automating up to 80% of FAQs, Heyday delivers personalized CX at scale 24/7, easily integrating with websites and 20+ apps. So your teammates close more sales, meeting customers on their top platforms, as Heyday connects customers across the globe with iconic brands like Lacoste, Decathlon, Kingfisher, Cirque du Soleil, Danone, Bestseller… and more. Dowiedz się więcej na temat produktu: Heyday

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działów sprzedaży/marketingu
REVE Chat to wielokanałowe oprogramowanie do prowadzenia chatu na żywo, które zapewnia natychmiastową pomoc klientom w celu poprawy sprzedaży i wsparcia.
REVE Chat to wielokanałowe, oparte na chmurze oprogramowanie do chatu na żywo, które zapewnia natychmiastową pomoc odwiedzającym Twoją witrynę internetową w celu poprawy obsługi klienta i zwiększenia konwersji sprzedaży. Firmy mogą natychmiast nawiązać kontakt z klientami za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak chat na żywo na stronie internetowej, chat głosowy/wideo, Facebook Messenger, Viber, aplikacje mobilne (Android, iOS) za pomocą jednej platformy. REVE Chat posiada również zaawansowane funkcje, takie jak udostępnianie ekranu i wspólne przeglądanie, zarządzanie działem, automatyczne wyzwalanie. Dowiedz się więcej na temat produktu: REVE Chat

Funkcje

  • Przetwarzanie języka naturalnego
  • Zautomatyzowane odpowiedzi
  • Wirtualny asystent
  • Bot czatowy
  • Uczenie maszynowe/SI
  • Sugestie dotyczące zapytań
  • Wsparcie klienta
  • Wstępnie skonfigurowany Bot
  • Projektowanie bez kodu
  • Dla działów sprzedaży/marketingu