Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Rozwiązanie do dzielenia się wiedzą

Rozwiązanie do dzielenia się wiedzą to samoobsługowe biblioteki internetowe, umożliwiające firmom dostarczanie zarówno klientom, jak i zespołom szczegółowych informacji dotyczących produktów, usług, istotnych tematów lub działów.

Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 35 w
Zacznij za darmo z LiveAgent i wypełnij wszystkie luki w wiedzy dzięki najlepszemu rozwiązaniu help desk dla firm każdej wielkości. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveAgent
Wzmocnij pozycję klientów dzięki oprogramowaniu z bazą wiedzy Z łatwością twórz wspaniałe repozytoria wiedzy i często zadawanych pytań. Korzystaj z integracji z mediami społecznościowymi, nieograniczonej historii przeglądania zgłoszeń, nagrań rozmów, hybrydowych strumieni zgłoszeń i wielu innych funkcji. Firmy takie jak BMW, Yamaha, Huawei, Orange czy Forbesfone korzystają z LiveAgent, aby zaimponować 150 milionom użytkowników końcowych na całym świecie. Zacznij od 14-dniowej bezpłatnej wersji próbnej, bez karty kredytowej, bez umów. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveAgent

Funkcje

  • Edytor plików w formacie rich text
  • Portal samoobsługowy
  • Wielojęzyczny
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Oprogramowanie bazy wiedzy zaprojektowane w celu ograniczenia pomocy technicznej. W pełni brandowalny, zawiera analitykę, natychmiastowe inteligentne wyszukiwanie, wiele języków Dowiedz się więcej na temat produktu: Helpjuice
Helpjuice to platforma bazy wiedzy używana przez tysiące firm zarówno do ograniczania wsparcia, jak i wewnętrznego dzielenia się wiedzą. - W pełni markowa, a firma pomaga nawet dostosować bazę wiedzy, aby była idealna. Pożegnaj się z KB, które nie czują się TWOJE - Natychmiastowe inteligentne wyszukiwanie wyświetla WŁAŚCIWE wyniki przy pierwszym wpisaniu - Zaawansowana analityka daje właściwy wgląd w KB i jak go ulepszyć - Inne funkcje obejmują wielojęzyczność, SSO, niestandardową domenę, API Dowiedz się więcej na temat produktu: Helpjuice

Funkcje

  • Edytor plików w formacie rich text
  • Portal samoobsługowy
  • Wielojęzyczny
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Stwórz dynamiczną kompendium wiedzy, do której cały zespół może się przyczynić podczas pracy, aby mieć pewność, że informacje są zawsze aktualne.
Stwórz dynamiczną bazę wiedzy, do której cały zespół może się przyczynić podczas pracy. W ten sposób ważne informacje nigdy nie tracą się, gdy ludzie przemieszczają się między zespołami lub rolami, a wytyczne zespołu i materiały wspomagające są zawsze aktualne. Następnie łatwo poruszaj się po kompendium wiedzy za pomocą niestandardowych statusów, hasztagów i filtrów, aby znaleźć dokładnie to, czego potrzebujesz w ciągu kilku sekund. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Edytor plików w formacie rich text
  • Portal samoobsługowy
  • Wielojęzyczny
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Zendesk zapewnia kompletne rozwiązanie do obsługi klienta, które jest łatwe w użyciu i skalowane wraz z firmą.
Zendesk Suite to rozwiązanie do obsługi klienta, które jest łatwe w użyciu i skaluje się wraz z firmą. Średnio firmy korzystające z Zendesk zwiększają zadowolenie klientów o 25%, a wydajność agentów o 30% — w dowolnej skali. Interakcje z klientami działają w jednym interfejsie z funkcjami takimi jak widżety internetowe, wstępnie zdefiniowane odpowiedzi na zgłoszenia i inne. Przygotuj się i uruchom szybko. Pakiet Zendesk Suite obejmuje systemy zgłoszeniowe, Centrum pomocy, Forum społeczności, Wiadomości, Mów, Eksploruj i Rozmowy Sunshine. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zendesk Suite

Funkcje

  • Edytor plików w formacie rich text
  • Portal samoobsługowy
  • Wielojęzyczny
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Freshdesk to łatwe w użyciu oprogramowanie do obsługi klienta, które pomaga ponad 50 000 firm na całym świecie doskonale obsługiwać klientów.
Freshdesk to oparty na chmurze system pomocy technicznej, który oferuje zaawansowane rozwiązania do obsługi klienta. Freshdesk łączy rozmowy z poczty e-mail, telefonu, Internetu, czatu i mediów społecznościowych i pomaga w szybkim rozwiązywaniu problemów w różnych kanałach. Dzięki Freshdesk możesz również zautomatyzować przepływy pracy, zaoferować wygodne opcje samoobsługowe, zarządzać umowami SLA (umowa o gwarantowanym poziomie świadczenia usług) i generować raporty. Freshdesk jest używany przez ponad 40 000 klientów, w tym Bridgestone, HP, Uniwersytet Harvard i DHL. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshdesk

Funkcje

  • Edytor plików w formacie rich text
  • Portal samoobsługowy
  • Wielojęzyczny
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Zoho Desk to oprogramowanie do obsługi klienta, które umożliwia tworzenie przyjaznych dla SEO, wielojęzycznych i wielomarkowych baz wiedzy.
Zoho Desk to internetowe oprogramowanie do obsługi klienta. Dzięki niemu możesz umieścić na swojej stronie internetowej i w aplikacji bazę wiedzy z artykułami informacyjnymi i najczęściej zadawanymi pytaniami, aby uzyskać szybsze odpowiedzi i zmniejszyć liczbę zgłoszeń. Zoho Desk umożliwia tworzenie przyjaznych dla SEO, wielojęzycznych i wielomarkowych baz wiedzy dla każdej z twoich marek. Oszczędza to twojemu zespołowi pracy nad odpowiadaniem na proste pytania i pozostawia więcej czasu na pomoc klientom z trudnymi problemami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Desk

Funkcje

  • Edytor plików w formacie rich text
  • Portal samoobsługowy
  • Wielojęzyczny
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Wysokiej klasy rozwiązanie zaprojektowane z myślą o efektywnej współpracy, komunikacji, portalach społecznościowych oraz zarządzaniu przepływami pracy i wiedzą.
Bitrix24 to przestrzeń robocza online dla małych, średnich, dużych firm. Oferuje 35+ zintegrowanych narzędzi, w tym CRM, zadania, tablicę Kanban, Wykres Gantta, czaty, połączenia, przechowywanie plików, automatyzację Workflow i nie tylko! Dzięki Bitrix24 nie będziesz potrzebował różnych rozwiązań SaaS. Uzyskasz wszystko w jednym pakiecie — według stawki ryczałtowej. Bitrix24 to jedno z najpopularniejszych rozwiązań biznesowych, z którego korzysta ponad 15 mln użytkowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Edytor plików w formacie rich text
  • Portal samoobsługowy
  • Wielojęzyczny
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Oszczędzaj czas i zmniejsz koszty dzięki innowacjom, które na nowo kształtują relacje z klientami.
Zbudowana na wiodącej na świecie platformie rozwiązań CRM platforma Communications Cloud umożliwia CSP (dostawcy usług komunikacji hurtowej) BB2C, B2B i przejście do cyfrowego BSS opartego na katalogu. Dzięki specjalnie skonstruowanej funkcjonalności branżowej i wszystkim możliwościom chmury Sales Cloud i Service Cloud, dostawcy usług każdej wielkości mogą szybko dostosować się do zmieniających się oczekiwań klientów, skrócić czas oczekiwania na wartość i ujednolicić każdą część organizacji – od marketingu, przez kanały detaliczne, aż po obsługę i operacje klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Salesforce Service Cloud

Funkcje

  • Edytor plików w formacie rich text
  • Portal samoobsługowy
  • Wielojęzyczny
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Jira Service Management to oprogramowanie ITSM, które umożliwia zespołom pracującym z dużą prędkością szybkie i sprawne świadczenie usług.
Jira Service Management to rozwiązanie ITSM (zarządzanie usługami informatycznymi), które odblokowuje szybkie IT, programowanie, operacje i zespoły biznesowe. Wzmocnione zespoły mogą zapewnić doskonałe wrażenia z obsługi bez złożoności tradycyjnego ITSM i koordynować wysiłki w celu uzyskania jeszcze większego wpływu dzięki otwartej platformie współpracy Jira. Uproszczone przepływy pracy, reguły automatyzacji, kolejki, umowy SLA (umowa definiująca poziom usług) i samoobsługowy portal umożliwiają działom IT, programistycznym, operacyjnym i biznesowym oferowanie wyjątkowego zarządzania usługami na dużą skalę bez konieczności stosowania silosów. Dowiedz się więcej na temat produktu: JIRA Service Management

Funkcje

  • Edytor plików w formacie rich text
  • Portal samoobsługowy
  • Wielojęzyczny
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Online ITSM Service Desk z zarządzaniem incydentami, problemami, zmianami, wydaniami i aktywami, a także z potężną automatyzacją zgłoszeń
Freshservice to inteligentne rozwiązanie ITSM o odpowiedniej wielkości, które zapewnia pracownikom wyjątkowe doświadczenia dzięki intuicyjnemu, skalowalnemu rozwiązaniu bez kodowania. Dzięki najnowocześniejszym funkcjom AI i ML, usługa Freshservice pomaga organizacjom uprościć obciążenie pracą agentów IT i zwiększyć ich wydajność poprzez automatyzację zadań. Oprócz możliwości AI usługa Freshservice jest na tyle elastyczna i skalowalna, że może być używana zarówno przez firmy korzystające ze starszych systemów, jak i nowoczesne przedsiębiorstwa. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshservice

Funkcje

  • Edytor plików w formacie rich text
  • Portal samoobsługowy
  • Wielojęzyczny
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Oparte na sztucznej inteligencji wyszukiwanie w przedsiębiorstwie, intranet i baza wiedzy w jednym. Znajduj wiedzę w dowolnym miejscu i dziel się nią w dowolnym języku.
Oparte na sztucznej inteligencji wyszukiwanie w przedsiębiorstwie, intranet i baza wiedzy w jednym. Wyszukiwanie treści we wszystkich źródłach wiedzy (Gdrive, Onedrive, Box, Dropbox, SharePoint) Twórz, ulepszaj lub syntetyzuj zweryfikowane treści i tłumacz je na ponad 100 języków. Uzyskaj dostęp do tych informacji w dowolnym miejscu (rozszerzenie Chrome, Slack, Teams, Outlook, Salesforce, Zendesk) i pozwól, aby Guru pomógł ci bez wysiłku poprawić swoją wiedzę, identyfikując luki w wiedzy, duplikaty wiedzy lub łącząc ludzi z ekspertami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Guru

Funkcje

  • Edytor plików w formacie rich text
  • Portal samoobsługowy
  • Wielojęzyczny
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Agile CRM to kompletny pakiet funkcji sprzedażowych, marketingowych i usługowych zaprojektowany, aby umożliwić małym i średnim przedsiębiorstwom sprzedaż i wprowadzanie na rynek, tak jak to robią wielkie przedsiębiorstwa z listy Fortune 500.
Agile CRM to uniwersalne rozwiązanie CRM z automatyzacją sprzedaży, marketingu i usług na jednej platformie. Posiada funkcję śledzenia sprzedaży, zarządzania kontaktami, automatyzacji marketingu, analityki internetowej, dwustronnej poczty e-mail, telefonii i pomocy technicznej z prostym, przejrzystym i nowoczesnym interfejsem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Agile CRM

Funkcje

  • Edytor plików w formacie rich text
  • Portal samoobsługowy
  • Wielojęzyczny
  • Zarządzanie informacją zwrotną
SysAid pomaga działom IT pracować mądrzej, a nie ciężej, dzięki automatyzacji usług opartej na dekadzie informacji AI. Wypróbuj za darmo już dziś.
SysAid wykorzystuje automatyzację usług, aby systemy IT pracowały inteligentniej, a nie ciężej. Dzięki helpdeskowi, który praktycznie zarządza sam sobą, miliony użytkowników na całym świecie mogą cieszyć się szybszą obsługą, mniejszym obciążeniem pracą i bardziej płynną obsługą. Sprawia, że każdy aspekt ITSM jest tak lekki w obsłudze i zautomatyzowany, uwalniając dział IT od harówki, a zamiast tego pozwalając im robić rzeczy, których Twoja firma naprawdę potrzebuje, aby utrzymać silną pozycję. SysAid zapewnia rozwiązanie, którego dział IT tak bardzo potrzebuje. Wypróbuj za darmo już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: SysAid

Funkcje

  • Edytor plików w formacie rich text
  • Portal samoobsługowy
  • Wielojęzyczny
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Platforma bazy wiedzy oparta na sztucznej inteligencji w celu zmniejszenia liczby zgłoszeń do pomocy technicznej i poprawy obsługi klienta.
Document360 to dobrze oceniana platforma baz wiedzy oparta na sztucznej inteligencji do tworzenia wewnętrznych i publicznych baz wiedzy, wiki, podręczników, stron z często zadawanymi pytaniami i dokumentacji produktów. Dzięki Document360 można zmniejszyć liczbę przychodzących zgłoszeń do pomocy technicznej nawet o 30%. Zaawansowane narzędzia do wyszukiwania, kategoryzacji i analizy usprawniają zarządzanie informacjami w zespołach. Konfigurowalne motywy i opcje brandingu zapewniają dostosowane do potrzeb użytkownika doświadczenia. Integracja z popularnymi narzędziami ułatwia płynną integrację przepływu pracy. Funkcja deflektora biletów nadaje priorytet zapytaniom o wsparcie, zmniejszając obciążenie pracą i zwiększając wydajność. Wyszukiwanie oparte na sztucznej inteligencji poprawia dokładność i trafność wyszukiwania poprzez zrozumienie intencji i kontekstu użytkownika, zapewniając bardziej precyzyjne wyniki. Asystent AI, funkcja Ask Eddy, zapewnia szybkie i spersonalizowane wsparcie dla użytkowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: Document360

Funkcje

  • Edytor plików w formacie rich text
  • Portal samoobsługowy
  • Wielojęzyczny
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Seismic, najbardziej kompleksowe dostępne rozwiązanie wspierające sprzedaż, zapewnia angażujące doświadczenia kupujących, które zwiększają przychody i wzrost.
Seismic jest platformą w zakresie wspomagania sprzedaży i marketingu klasy korporacyjnej, wyposażającą zespoły sprzedażowe w wiedzę, komunikaty i automatycznie spersonalizowane treści, które okazały się najbardziej skuteczne w każdej interakcji z kupującym. Potężna inteligencja treści i analityka umożliwiają marketerom udowodnienie i poprawę ich wpływu na wyniki finansowe, ujawniając, co naprawdę zwiększa przychody, a co należy dostosować. Dowiedz się więcej na temat produktu: Seismic

Funkcje

  • Edytor plików w formacie rich text
  • Portal samoobsługowy
  • Wielojęzyczny
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Rozwiązanie CRM Creatio pomaga nowoczesnym firmom usprawnić przepływy pracy sprzedaży, marketingu i obsługi klienta bez użycia kodu i maksymalnej swobody.
Rozwiązanie CRM Creatio to pakiet wysokiej klasy produktów do marketingu, sprzedaży i automatyzacji usług bez użycia kodu, który automatyzuje całą podróż klienta z maksymalnym stopniem swobody. •Marketing Creatio — gotowa do użycia, bezkodowa platforma do automatyzacji kampanii marketingowych i przepływów pracy związanych z zarządzaniem leadami •Sales Creatio — kompleksowa, bezkodowa platforma do automatyzacji procesów sprzedaży dowolnego typu •Service Creatio — wielokanałowa platforma do automatyzacji procesów roboczych związanych z obsługą klienta o dowolnej złożoności Dowiedz się więcej na temat produktu: Creatio CRM

Funkcje

  • Edytor plików w formacie rich text
  • Portal samoobsługowy
  • Wielojęzyczny
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Shelf to pierwsza baza wiedzy SI, która pomaga firmom konkurować dzięki szybkim odpowiedziom na pytania klientów i pracowników.
Shelf to pierwsza baza wiedzy SI, która pomaga firmom na żądanie poprawić obsługę i zwiększyć produktywność dzięki szybkim, pomocnym odpowiedziom na pytania klientów i pracowników. Półka MerlinAI słucha pytań i natychmiast sugeruje doskonałe odpowiedzi w wyszukiwarkach, portalach samoobsługowych, formularzach internetowych, czatach, rozwiązaniach CRM, aplikacjach wsparcia i platformach centrów kontaktowych. Identyfikuj luki między pytaniami i odpowiedziami dzięki analityce półek. Automatyzuj publikowanie treści na każdym kanale. Doskonale ułatwia obsługę. Dowiedz się więcej na temat produktu: Shelf

Funkcje

  • Edytor plików w formacie rich text
  • Portal samoobsługowy
  • Wielojęzyczny
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Paperflite umożliwia zespołom ds. marketingu i sprzedaży odkrywanie, udostępnianie i śledzenie treści oraz uzyskiwanie analiz zaangażowania w czasie rzeczywistym.
Paperflite to platforma do zarządzania materiałami marketingowymi i sprzedażowymi. Dzięki Paperflite zespoły marketingowe mogą organizować i rozpowszechniać swoje treści wśród zespołów sprzedaży, zespołów ds. sukcesu klientów i partnerów kanału. Paperflite zapewnia analizę zaangażowania w czasie rzeczywistym w zakresie wewnętrznych i zewnętrznych interakcji użytkowników z treścią, dzięki czemu przedstawiciele handlowi mogą priorytetyzować leadów i wiedzieć, kiedy należy przesyłać wiadomości kontrolne. Rozwiązanie Paperflite integruje się z wiodącymi w branży rozwiązaniami CRM i narzędziami marketingowymi na różnych urządzeniach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Paperflite

Funkcje

  • Edytor plików w formacie rich text
  • Portal samoobsługowy
  • Wielojęzyczny
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Oprogramowanie do zarządzania usługami zgodne z ITIL (biblioteka infrastruktury technologii informacyjnych) z pulpitem KPI, który pomaga śledzić obciążenie pracą każdego pracownika i skutecznie przydzielać zadania.
Oprogramowanie oparte na chmurze TOPdesk pomaga firmom oferować lepsze usługi swoim klientom. Dzięki łatwemu w obsłudze oprogramowaniu helpdesk i ponad 20-letniemu doświadczeniu oprogramowanie pomaga zarządzać incydentami, tworzyć przepływy pracy i śledzić konfiguracje. Zwiększ samodzielność użytkowników końcowych dzięki portalowi samoobsługowemu. Ponad 4500 organizacji na całym świecie korzysta już z TOPdesk, aby zwiększyć wydajność i zadowolenie klientów. Szukasz doskonałej obsługi? Daj się poprowadzić. Dowiedz się więcej na temat produktu: TOPdesk

Funkcje

  • Edytor plików w formacie rich text
  • Portal samoobsługowy
  • Wielojęzyczny
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Polska Produkt lokalny
Dzięki ankietom można zebrać więcej informacji zwrotnych od klientów i zapewnić im lepsze wrażenia. Korzystaj z ponad 20 integracji macierzystych.
Wysyłanie ankiet – rejestrowanie spostrzeżeń. Dzięki Survicate w kilka minut przeprowadzisz markowe ankiety i zbierzesz informacje od klientów i subskrybentów. Uruchom e-mail, łącze, stronę internetową i ankietę mobilną. Analizuj wyniki ankiety w czasie rzeczywistym. Podejmij działania na podstawie opinii klientów. - umieszczanie ankiet w wiadomościach e-mail w celu uzyskania wskaźnika odpowiedzi do 58%; - łatwa integracja z Intercom, HubSpot i innymi (natywna, bez kodu); - ponad 100 szablonów ankiet do użytku. Nie bój się zadawania pytań. Dowiedz się więcej na temat produktu: Survicate

Funkcje

  • Edytor plików w formacie rich text
  • Portal samoobsługowy
  • Wielojęzyczny
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Whatfix wspiera wdrażanie technologii i aktywizację użytkowników w celu zwiększenia ich produktywności i zaangażowania poprzez wykorzystanie kontekstowych wskazówek w aplikacji.
Whatfix jest cieszącą się dużym globalnym zaufaniem platformą do cyfrowej adaptacji, która pomaga przedsiębiorstwom i firmom z listy Fortune 500 w adaptacji oprogramowania, skróceniu czasu wprowadzenia oprogramowania na rynek, zwiększeniu produktywności pracowników i uzyskaniu dodatniego zwrotu z inwestycji w oprogramowanie. Dzięki Whatfix jedno z czołowych przedsiębiorstw w Stanach Zjednoczonych było w stanie zaoszczędzić 950 000 $, tworząc dostosowane do potrzeb szkolenie dla użytkowników końcowych. Ocena Whatfix na stronie Gartner Peer Insights to 4,8. Jeśli chcesz przeprowadzić cyfrową transformację, skontaktuj się z nami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Whatfix

Funkcje

  • Edytor plików w formacie rich text
  • Portal samoobsługowy
  • Wielojęzyczny
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Zapnito to platforma społecznościowa SaaS dla organizacji opartych na zdobywaniu informacji.
Zapnito to internetowa platforma społecznościowa SaaS dla organizacji opartych na zdobywaniu informacji. Wspiera markowe, eksperckie społeczności, które umożliwiają członkom uczenie się, dzielenie się wiedzą i współpracę. Zapnito to wszechstronna społeczność i platforma edukacyjna, która zapewnia wszystkie narzędzia potrzebne do angażowania, utrzymywania i rozwijania społeczności, tak aby pozostały na dłużej, wydały więcej i zachęciły innych do tego samego. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zapnito

Funkcje

  • Edytor plików w formacie rich text
  • Portal samoobsługowy
  • Wielojęzyczny
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Wielokanałowe rozwiązanie do czatu na żywo z chatbotami, bazą wiedzy, automatycznymi zaproszeniami, czatami grupowymi i wieloma innymi.
Chaport to nowoczesne rozwiązanie do czatu na żywo z chatbotami, automatycznymi zaproszeniami, bazą wiedzy, integracjami z Facebookiem, Viber, Telegramem, wiadomościami offline, funkcjami czatu grupowego i wieloma innymi. Został zaprojektowany jako nowoczesny komunikator, aby komunikacja z klientami była tak łatwa i przyjemna jak rozmowa ze znajomymi. Poza tym zapewnia aplikacje internetowe, stacjonarne i mobilne, dzięki którym możesz rozmawiać z klientami z dowolnego urządzenia i lokalizacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Chaport

Funkcje

  • Edytor plików w formacie rich text
  • Portal samoobsługowy
  • Wielojęzyczny
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Cyfrowe instrukcje robocze, listy kontrolne i SOP (standardowe procedury operacyjne) ułatwiają pracę inżynierom produkcji i serwisantom w terenie.
Ułatwiaj pracownikom osiąganie doskonałości dzięki cyfrowym standardom pracy. Platforma i aplikacje SwipeGuide umożliwiają producentom żywności oraz napojów poprawę wiedzy operacyjnej i wydajności w zakładach, liniach i zespołach. Klienci – w tym Heineken, PepsiCo, Orkla i Coca-Cola – poprawiają jakość usług First-Time-Right (+26%), jednocześnie zwiększając poziom utrzymania wiedzy o 25%. Cyfrowe standardy pracy napędzają doskonałość operacyjną. SwipeGuide zapewnia to w sposób, który wreszcie ma sens. Dowiedz się więcej na temat produktu: SwipeGuide

Funkcje

  • Edytor plików w formacie rich text
  • Portal samoobsługowy
  • Wielojęzyczny
  • Zarządzanie informacją zwrotną
Usprawnij sukces oraz wsparcie swoich klientów i pielęgnuj ich w całym cyklu życia na jednej platformie.
Jeśli szukasz narzędzia, które usprawni Twoje procesy wdrażania, utrzymania i wsparcia, zdecydowanie przyjrzyj się Froged. Narzędzie zostało zaprojektowane z myślą o pielęgnowaniu klientów przez cały cykl ich życia. Dzięki Froged będziesz w stanie zwiększyć zaangażowanie, retencję i ograniczyć marnotrawstwo. Zaspokajaj unikalne potrzeby klientów dzięki dostosowanym kampaniom e-mailowym, pięknie zintegrowanej bazie wiedzy, czatowi na żywo i zautomatyzowanym wiadomościom. Siedmiodniowa bezpłatna wersja próbna. Dowiedz się więcej na temat produktu: Froged

Funkcje

  • Edytor plików w formacie rich text
  • Portal samoobsługowy
  • Wielojęzyczny
  • Zarządzanie informacją zwrotną