Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Oprogramowanie systemów POS dla foodtrucków

Oprogramowanie systemów POS dla foodtrucków pomaga firmom z branży foodtrucków usprawnić procesy związane z codzienną działalnością, takie jak zarządzanie zamówieniami, śledzenie zapasów, przetwarzanie płatności i zarządzanie menu. Jest powiązane z systemami POS, oprogramowaniem POS dla barów i oprogramowaniem POS dla restauracji.

Ujednolicone rozwiązanie do handlu (ERP + POS) dla handlu detalicznego i hotelarstwa oparte na technologii Microsoft Dynamics
LS Central to kompleksowe rozwiązanie w postaci oprogramowania, które rozszerza usługę Microsoft Dynamics 365 Business Central, oferując w ten sposób funkcje POS (punkty sprzedaży) i ERP w jednym ujednoliconym systemie. Oznacza to, że do zarządzania finansami (Microsoft ERP), POS, operacjami sklepu, zarządzaniem łańcuchem dostaw, zapasami, eCommerce i lojalnością klientów można używać tylko jednego kompletnego oprogramowania. Dowiedz się więcej na temat produktu: LS Retail

Funkcje

  • Zarządzanie kuchnią/menu
  • Płatności elektroniczne
  • Wielomiejscowy
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie rabatami
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie zleceń
  • Zarządzanie zapasami
  • Program lojalnościowy
Oracle Simphony POS pasuje do każdej wielkości i formatu restauracji: zwykłych, szybkiej obsługi, niezależnych, franczyzowych, pubów, stadionów i innych.
System Oracle Simphony POS został stworzony z myślą o ambitnych restauracjach. Oparty na chmurze system POS łączy każdy aspekt działalności, dzięki czemu można łatwo zarządzać zamówieniami w trybie online, pracą kuchni, zapasami, menu, dostawami, lojalnością i innymi. Analityka w czasie rzeczywistym jest dostępna, dzięki czemu zawsze masz wgląd w sprzedaż i wydajność pracowników. Otwarty interfejs API programu Simphony i rozbudowany rynek usług w chmurze zapewniają nieograniczoną elastyczność, sprawność i skalowalność. Dowiedz się więcej na temat produktu: Simphony POS

Funkcje

  • Zarządzanie kuchnią/menu
  • Płatności elektroniczne
  • Wielomiejscowy
  • Dostęp mobilny
  • Zarządzanie rabatami
  • Raportowanie/analityka
  • Śledzenie zleceń
  • Zarządzanie zapasami
  • Program lojalnościowy