Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Oprogramowanie do księgowości branży dystrybucyjnej

Oprogramowanie księgowe dla firm dystrybucyjnyc hpomaga firmom dystrybucyjnm w zarządzaniu finansami. Te systemy oprogramowania zostały opracowane w celu obsługi specyficznych wymagań księgowych firm zajmujących się dystrybucją hurtową, w tym zarządzania transakcjami finansowymi, kontroli zapasów, zarządzania przychodami i zarządzania zamówieniami.

Pakiet NetSuite to jeden z najlepszych systemów ERP (kompleksowego zarządzania przedsiębiorstwem) opartych na chmurze. Zapewnia dostęp do danych i odpowiedni poziom kontroli niezbędny do podejmowania inteligentnych decyzji i stymulowania rozwoju Twojej firmy.
Pakiet NetSuite to oparte na chmurze kompleksowe rozwiązanie służące do zarządzania przedsiębiorstwem, które pomaga ponad 31 000 organizacji działać w bardziej efektywny sposób poprzez automatyzację podstawowych procesów i zapewnienie wglądu w generowane w czasie rzeczywistym wyniki operacyjne i finansowe. Dzięki ujednoliconemu i zintegrowanemu pakietowi aplikacji opracowanych z myślą o zarządzaniu księgowością, przetwarzaniu zamówień, zarządzaniu zapasami oraz działaniach związanych z produkcją, łańcuchem dostaw i operacjami magazynowymi pakiet NetSuite zapewnia firmom dostęp do przejrzystych informacji i pełną kontrolę nad ich działalnością biznesową. Dowiedz się więcej na temat produktu: NetSuite

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • API
  • Księga główna
  • Zarządzanie finansami
  • Uzgadnianie rachunków bankowych
  • Zarządzanie przepływami pieniężnymi
  • Śledzenie zapasów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Pulpit
  • Śledzenie wydatków
  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Zarządzanie zapasami
Pakiet BlueCherry obejmuje ERP, PLM, planowanie wielokanałowe, zarządzanie magazynem, kontrola hali produkcyjnej, B2B eCommerce, EDI, BI i inne
CGS BlueCherry Enterprise Suite, dostępne zarówno w chmurze, jak i lokalnie, w celu napędzania ich podstawowych procesów biznesowych zapewnia klientom kompleksowe rozwiązania do zarządzania cyfrowym łańcuchem dostaw. BlueCherry to ujednolicona platforma, która dzięki najnowszym technologiom cyfrowym, koncentrując się na potrzebach szybko rozwijających się organizacji działających w branży produktów lifestylowych, handlu detalicznego i odzieży, zapewnia widoczność łańcucha dostaw. Dowiedz się więcej na temat produktu: BlueCherry

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • API
  • Księga główna
  • Zarządzanie finansami
  • Uzgadnianie rachunków bankowych
  • Zarządzanie przepływami pieniężnymi
  • Śledzenie zapasów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Pulpit
  • Śledzenie wydatków
  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Zarządzanie zapasami
System został opracowany z myślą o dystrybutorach żywności, jak również o dystrybutorach mięsa, owoców morza, produktów rolnych, drobiu, sera, napojów i innych.
NECS entree to oprogramowanie do dystrybucji żywności dla systemu Windows, które zapewnia zarówno ogromne możliwości, jak i łatwość obsługi niespotykaną w innych systemach dystrybucji żywności. 1500 dystrybutorów prowadzi działalność gastronomiczną w oparciu o NECS, co sprawia, że są oni największym dostawcą oprogramowania do dystrybucji żywności w tej kategorii. System dystrybucji żywności NECS jest idealny do hurtowej dystrybucji żywności, mięsa, owoców morza, produktów rolnych i serów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Entree

Funkcje

  • Zarządzanie zamówieniami
  • API
  • Księga główna
  • Zarządzanie finansami
  • Uzgadnianie rachunków bankowych
  • Zarządzanie przepływami pieniężnymi
  • Śledzenie zapasów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Pulpit
  • Śledzenie wydatków
  • Zestawienie dochodów i bilans
  • Zarządzanie zapasami