Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania
Oprogramowanie aplikacji mobilnych obsługi w terenie
Oprogramowanie aplikacji mobilnych do obsługi w terenie pozwala pracownikom terenowym i nadzorcom usprawnić zarządzanie zleceniami pracy za pomocą scentralizowanego interfejsu. Aplikacje te zazwyczaj oferują takie funkcje jak: bazy danych klientów, śledzenie lokalizacji, dostęp mobilny, aktualizacje w czasie rzeczywistym i wiele innych. Oprogramowanie aplikacji mobilnych do obsługi w terenie jest powiązane z kategoriami: oprogramowanie do zarządzania usługami terenowymi, programy do zarządzania pracą i programy do zamówień. Czytaj dalej Czytaj mniej
Filtruj wyniki (2)
Dostępne kraje
Kraje, w których produkt jest dostępny. Uwaga! Wsparcie klienta może nie być dostępne w tym kraju.
Polska
Andora
Zjednoczone Emiraty Arabskie
Argentyna
Austria
Australia
Belgia
Bułgaria
Bahrajn
Stany Zjednoczone
Opcje cenowe
Powiązane kategorie
Wyniki: 2 w
ArcSite jest liderem w zakresie rozwiązań do kreślarstwa mobilnego i estymacji opartych na rysunkach.
ArcSite jest liderem w zakresie rozwiązań do kreślarstwa mobilnego i estymacji opartych na rysunkach. Dzięki ArcSite w zaledwie kilka minut możesz łatwo tworzyć piękne, profesjonalnie wyglądające rysunki na iPadzie, tablecie z systemem Android lub urządzeniu z systemem Windows. Następnie możesz automatycznie wygenerować start, obliczyć koszt i marżę, a nawet stworzyć zwycięską ofertę, a wszystko to podczas pracy w terenie lub w dowolnym miejscu, w którym chcesz pracować.
ArcSite może pomóc Ci zdobyć więcej zleceń, zaoszczędzić czas i poprawić współpracę z zespołem.
Dowiedz się więcej na temat produktu: ArcSite
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Rozliczenia i fakturowanie
- Ustalanie harmonogramów
- Śledzenie czasu pracy
- Baza danych klientów
- Zarządzanie dyspozytornią
Zarządzaj pracownikami mobilnymi za pomocą oprogramowania do Synchroteam FSM. Stwórz bezpłatną wersję próbną szybciej niż w minutę. Wsparcie na żywo.
Zarządzaj wydajnie pracownikami mobilnymi, upraszczaj procesy biznesowe i optymalizuj koszty dzięki oprogramowaniu Synchroteam FSM.
Synchroteam oferuje funkcje śledzenia, ustalania harmonogramów, wysyłania, kalendarza, zarządzania zadaniami, raportowania, rozwiązania CRM, fakturowania i map. SaaS w chmurze z aplikacjami mobilnymi dla systemów iOS i Android. Integracja z Quickbooks, Salesforce i Zoho.
Stwórz bezpłatną wersję próbną szybciej niż w minutę i zorganizuj ją dzięki niedrogiemu, wydajnemu i konfigurowalnemu rozwiązaniu do obsługi w terenie. Wsparcie na żywo.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Synchroteam
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Rozliczenia i fakturowanie
- Ustalanie harmonogramów
- Śledzenie czasu pracy
- Baza danych klientów
- Zarządzanie dyspozytornią