Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Oprogramowanie CRM dla ubezpieczeń

Oprogramowanie CRM pomaga agencjom generować leady, zarządzać kampaniami marketingowymi i optymalizować komunikację z klientem, usprawniając ogólne procesy sprzedaży ubezpieczeniowej. Tego rodzaju oprogramowanie zazwyczaj dostarcza narzędzia do zarządzania potencjalnymi klientami, kontaktami, działaniami handlowymi, kosztorysami i innymi.

Wyniki: 15 w
Uprość swoje rozwiązanie CRM. Wszystkie kontakty, transakcje, kalendarz, analiza linii sprzedaży w jednym miejscu. Dowiedz się więcej na temat produktu: RAYNET CRM
Wszystkie kontakty, transakcje, kalendarz, analiza linii sprzedaży w jednym miejscu. Doskonale zorganizowane dane, które ułatwią pracę i przedstawią dokładny obraz działalności. Rozwiązanie RAYNET CRM pomaga sprzedawcom i menedżerom: Zapewnia przedstawicielom handlowym narzędzia służące do osiągania wyników, a menedżerom narzędzia do monitorowania biznesu i jego perspektyw na przyszłość. Dowiedz się więcej na temat produktu: RAYNET CRM

Funkcje

  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie leadami
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Dla branży ubezpieczeniowej
Ubezpieczeniowa platforma CRM Pipedrive jest najlepszym przyjacielem agentów w zapewnianiu najwyższego poziomu obsługi klienta i tworzeniu zdigitalizowanych przepływów pracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pipedrive
Pipedrive to CRM, który pozwala agentom ubezpieczeniowym pracować na najwyższych obrotach – pomaga odnawiać umowy na czas, skutecznie przydzielać sprawy i roszczenia, usprawnia procesy sprzedaży i umożliwia podejmowanie decyzji opartych na danych. Ponad 100 000 płacących klientów w 179 krajach przyciąga prosty, ale potężny design CRM, który stawia użyteczność ponad wszystko. Korzystając z Pipedrive, nic nie umknie uwadze, pozwalając zespołowi spędzać mniej czasu na wypełnianiu dokumentów, a więcej na sprzedaży. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pipedrive

Funkcje

  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie leadami
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Dla branży ubezpieczeniowej
Rozwiązanie CRM Zoho zapewnia organizacjom kompleksowe rozwiązanie do zarządzania cyklem życia relacji z klientami.
Rozwiązanie CRM Zoho zapewnia małym i dużym organizacjom kompleksowe rozwiązanie do zarządzania cyklem życia relacji z klientami, umożliwiające zarządzanie sprzedażą, marketingiem, wsparciem klienta i magazynem w ramach całej organizacji, w jednym systemie biznesowym. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho CRM

Funkcje

  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie leadami
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Dla branży ubezpieczeniowej
Zendesk zapewnia kompletne rozwiązanie do obsługi klienta, które jest łatwe w użyciu i skalowane wraz z firmą.
Zendesk Suite to rozwiązanie do obsługi klienta, które jest łatwe w użyciu i skaluje się wraz z firmą. Średnio firmy korzystające z Zendesk zwiększają zadowolenie klientów o 25%, a wydajność agentów o 30% — w dowolnej skali. Interakcje z klientami działają w jednym interfejsie z funkcjami takimi jak widżety internetowe, wstępnie zdefiniowane odpowiedzi na zgłoszenia i inne. Przygotuj się i uruchom szybko. Pakiet Zendesk Suite obejmuje systemy zgłoszeniowe, Centrum pomocy, Forum społeczności, Wiadomości, Mów, Eksploruj i Rozmowy Sunshine. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zendesk Suite

Funkcje

  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie leadami
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Dla branży ubezpieczeniowej
Umieść obsługę klienta w centrum uwagi swojej firmy. Spraw, aby agenci byli bardziej produktywni, menedżerowie bardziej wpływowi, a klienci bardziej samodzielni.
Zoho Desk to internetowa aplikacja do obsługi klienta, która pomaga Twojej firmie budować silniejsze relacje z klientami. Dzięki Zoho Desk agenci stają się bardziej produktywni, menedżerowie bardziej wpływowi, a klienci coraz bardziej samodzielni. Jest on wygodny w użyciu i konfigurowalny, a jego użycie nie kosztuje fortuny. Zoho Desk, będący częścią pakietu programów biznesowych firmy Zoho, umożliwia skupienie się na obsłudze klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Desk

Funkcje

  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie leadami
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Dla branży ubezpieczeniowej
Pakiet NetSuite to jeden z najlepszych systemów ERP (kompleksowego zarządzania przedsiębiorstwem) opartych na chmurze. Zapewnia dostęp do danych i odpowiedni poziom kontroli niezbędny do podejmowania inteligentnych decyzji i stymulowania rozwoju Twojej firmy.
Pakiet NetSuite to oparte na chmurze kompleksowe rozwiązanie służące do zarządzania przedsiębiorstwem, które pomaga ponad 31 000 organizacji działać w bardziej efektywny sposób poprzez automatyzację podstawowych procesów i zapewnienie wglądu w generowane w czasie rzeczywistym wyniki operacyjne i finansowe. Dzięki ujednoliconemu i zintegrowanemu pakietowi aplikacji opracowanych z myślą o zarządzaniu księgowością, przetwarzaniu zamówień, zarządzaniu zapasami oraz działaniach związanych z produkcją, łańcuchem dostaw i operacjami magazynowymi pakiet NetSuite zapewnia firmom dostęp do przejrzystych informacji i pełną kontrolę nad ich działalnością biznesową. Dowiedz się więcej na temat produktu: NetSuite

Funkcje

  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie leadami
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Dla branży ubezpieczeniowej
Wysokiej klasy rozwiązanie zaprojektowane z myślą o efektywnej współpracy, komunikacji, portalach społecznościowych oraz zarządzaniu przepływami pracy i wiedzą.
Bitrix24 to przestrzeń robocza online dla małych, średnich, dużych firm. Oferuje 35+ zintegrowanych narzędzi, w tym CRM, zadania, tablicę Kanban, Wykres Gantta, czaty, połączenia, przechowywanie plików, automatyzację Workflow i nie tylko! Dzięki Bitrix24 nie będziesz potrzebował różnych rozwiązań SaaS. Uzyskasz wszystko w jednym pakiecie — według stawki ryczałtowej. Bitrix24 to jedno z najpopularniejszych rozwiązań biznesowych, z którego korzysta ponad 15 mln użytkowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie leadami
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Dla branży ubezpieczeniowej
EngageBay to proste, niedrogie, kompleksowe oprogramowanie do marketingu, sprzedaży i obsługi rozwiązań CRM, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie, pielęgnowanie i zamykanie transakcji z pozyskanymi klientami.
EngageBay to proste, niedrogie, kompleksowe oprogramowanie do marketingu, sprzedaży i obsługi rozwiązań CRM, stworzone dla małych firm i start-upów, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie i pielęgnowanie odwiedzających strony internetowe oraz ich konwersję w szczęśliwych klientów. Pozyskuj potencjalnych klientów poprzez formularze generowania leadów i wyskakujące okienka, angażuj odwiedzających strony internetowe poprzez piękne strony docelowe, pielęgnuj ich poprzez angażujące wiadomości e-mail i automatyzuj swój lejek poprzez automatyzację marketingu – wszystko to z poziomu jednej, łatwej w użyciu platformy. Dowiedz się więcej na temat produktu: EngageBay CRM

Funkcje

  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie leadami
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Dla branży ubezpieczeniowej
Oszczędzaj czas i zmniejsz koszty dzięki innowacjom, które na nowo kształtują relacje z klientami.
Zbudowana na wiodącej na świecie platformie rozwiązań CRM platforma Communications Cloud umożliwia CSP (dostawcy usług komunikacji hurtowej) BB2C, B2B i przejście do cyfrowego BSS opartego na katalogu. Dzięki specjalnie skonstruowanej funkcjonalności branżowej i wszystkim możliwościom chmury Sales Cloud i Service Cloud, dostawcy usług każdej wielkości mogą szybko dostosować się do zmieniających się oczekiwań klientów, skrócić czas oczekiwania na wartość i ujednolicić każdą część organizacji – od marketingu, przez kanały detaliczne, aż po obsługę i operacje klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Salesforce Service Cloud

Funkcje

  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie leadami
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Dla branży ubezpieczeniowej
Freshsales został wyposażony w rozmaite funkcji i bardzo intuicyjny interfejs użytkownika, dzięki czemu prowadzenie firmy nie wymaga korzystania z wielu narzędzi.
Freshsales to w pełni zautomatyzowane rozwiązanie dla zespołów sprzedażowych. Zapewnia wszystko, czego potrzebuje handlowiec, aby pozyskiwać potencjalnych klientów, prowadzić kontekstowe rozmowy, zawierać umowy dzięki wiedzy opartej na sztucznej inteligencji oraz pielęgnować relacje z klientami. Freshsales, dzięki wbudowanym funkcjom poczty elektronicznej, telefonu, czatu i telefonii, daje zespołom sprzedażowym więcej czasu na sprzedaż poprzez automatyzację procesu sprzedaży oraz zwiększa efektywność i produktywność w ich codziennych działaniach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshsales

Funkcje

  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie leadami
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Dla branży ubezpieczeniowej
Creatio CRM dla branży ubezpieczeniowej zapewnia dostęp do szerokiej gamy przepływów pracy – od optymalizację czasu likwidacji szkód po obsługę prowizji i nie tylko.
Creatio CRM dla ubezpieczeń daje dostęp do szerokiej gamy przepływów pracy — zarządzania polisami ubezpieczeniowymi, obsługi cyklu życia roszczeń, zarządzania prowizjami i wielu innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Creatio CRM

Funkcje

  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie leadami
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Dla branży ubezpieczeniowej
Aplikacja Pobuca Connect oferuje ujednoliconą firmową książkę adresową, do której można łatwo uzyskać dostęp i którą można udostępniać współpracownikom.
Usprawnij swój zespół za pomocą wszechstronnej aplikacji do zarządzania kontaktami. Przekształć wiele list kontaktów biznesowych w jedną ujednoliconą książkę adresową i uzyskaj do niej dostęp z Internetu, telefonu komórkowego, a nawet z poziomu Outlooka i Gmaila. Dodawaj własne pola i tagi, aby porządkować kontakty, śledzić działania, ustawiać zadania i automatycznie wzbogacać kontakty za pomocą LinkedIn i podpisów e-mail. Wersja próbna i freemium są do Twojej dyspozycji, aby już dziś zapoznać się z ofertą tego rozwiązania. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pobuca Connect

Funkcje

  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie leadami
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Dla branży ubezpieczeniowej
Voiptime Call Center pozwala zautomatyzować obsługę wszystkich typów połączeń - połączenia przychodzące, masowe połączenia wychodzące (Predictive, Power, Preview)
Voiptime Call Center pozwala zautomatyzować obsługę wszystkich typów połączeń - połączenia przychodzące, masowe połączenia wychodzące (Predictive (predykcyjny), Power (progresywny), Preview (z podglądem)), połączenia automatyczne bez udziału operatora, menu IVR o dowolnej złożoności, przetwarzanie poczty elektronicznej, skrypty rozmów i inne. Monitorowanie online pracy operatorów (w tym także zdalnych), łatwa skalowalność i elastyczność ustawień pozwolą stworzyć efektywne contact center dla każdego obszaru działalności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Voiptime Cloud

Funkcje

  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie leadami
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Dla branży ubezpieczeniowej
Doskonałe rozwiązanie CRM do zarządzania sprzedażą dla małych firm. Skoncentruj się na następnym działaniu, kontynuuj działania z każdym potencjalnym klientem i zachowaj kontrolę nad swoją sprzedażą.
OnePageCRM to pierwsze rozwiązanie CRM sprzedaży skoncentrowane na działaniu, które pomaga małym i średnim firmom zachować kontrolę nad sprzedażą. Skup się na tym, co należy zrobić w następnej kolejności, kontynuuj działania z każdym potencjalnym klientem, utrzymuj zespół na tej samej stronie i zamykaj więcej transakcji, wykonując jedno działanie sprzedażowe na raz. Oszczędzaj czas i zautomatyzuj administrowanie i wprowadzanie danych. Generowanie leadów jednym kliknięciem z dowolnego miejsca w sieci. Korzystaj z zalet rozwiązania CRM w podróży dzięki aplikacjom mobilnym na systemy iOS i Android. Masz jakieś pytania? W ofercie jest wsparcie za pośrednictwem poczty e-mail, telefonu i czatu. Dowiedz się więcej na temat produktu: OnePageCRM

Funkcje

  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie leadami
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Dla branży ubezpieczeniowej
Onpipeline to jeden z najlepszych systemów CRM dla małych i średnich przedsiębiorstw.
Onpipeline to jedno z najlepszych sprzedażowych rozwiązań CRM dla małych i średnich firm. Bezpieczne i niezawodne rozwiązanie CRM do zarządzania sprzedażą, kontaktami i działaniami. Można zintegrować e-maile i kalendarze, zautomatyzować powtarzające się zadania, tworzyć i wysyłać oferty, pozyskiwać leady z formularzy internetowych lub interfejsu API i wiele innych. Skupia się na ułatwieniu śledzenia przychodów bez konieczności wielogodzinnego wypełniania formularzy. Możesz przejąć kontrolę nad procesem sprzedaży, ustawić zdarzenia dla kolejnych działań, które będą synchronizowane z kalendarzem poczty elektronicznej lub Outlooka itp. Dowiedz się więcej na temat produktu: Onpipeline

Funkcje

  • Zarządzanie linią sprzedaży
  • Zarządzanie leadami
  • Oferty cenowe/kosztorysy
  • Dla branży ubezpieczeniowej