Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Systemy zarządzania apartamentami

Systemy zarządzania apartamentami są przeznaczone przede wszystkim do zarządzania nieruchomościami mieszkalnymi, w tym kompleksami apartamentów, domami jednorodzinnymi i wspólnotami mieszkaniowymi. Umożliwiają one zarządcom nieruchomości zbieranie informacji o najemcach, pobieranie czynszu i zarządzanie operacjami księgowymi.

Maintenance Connection to wielozakładowy, wielobranżowy system CMMS/EAM, który pomaga firmom uniknąć awarii aktywów i skrócić czas przestojów.
Maintenance Connection firmy Accruent to system CMMS / EAM, który pomaga zespołom konserwacyjnym przejść od reaktywnej do prewencyjnej konserwacji aktywów, uniknąć awarii aktywów, skrócić przestoje i usprawnić operacje w wielu lokalizacjach. Maintenance Connection został stworzony z myślą o skalowalności dla każdej organizacji i oferuje dużą elastyczność i konfigurowalność, które zapewniają głęboką funkcjonalność w głównych branżach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Maintenance Connection

Funkcje

  • Śledzenie leasingu
  • Zarządzanie ogłoszeniami
  • Rachunkowość
  • Zarządzanie kontaktami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Portal najemców
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Sprawdzanie najemców
  • Odbiór czynszu
Wiodące oprogramowanie do zarządzania nieruchomościami dla firm wynajmujących krótkoterminowo obiekty 4+.
Guesty to kompleksowe oprogramowanie do zarządzania nieruchomościami dla firm z ofertami 4+. Guesty integruje się z dziesiątkami narzędzi z platformy rynkowej, centralizując operacje, aby użytkownicy mogli zarządzać wszystkim z jednego miejsca. To solidne oprogramowanie ma różnorodne funkcje, zaprojektowane w celu uproszczenia wszystkich aspektów zarządzania nieruchomościami hotelowymi, w tym zarządzaniem kanałami sprzedaży, zautomatyzowaną komunikacją z gośćmi, księgowością, zarządzaniem zadaniami, przetwarzaniem płatności i innymi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Guesty

Funkcje

  • Śledzenie leasingu
  • Zarządzanie ogłoszeniami
  • Rachunkowość
  • Zarządzanie kontaktami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Portal najemców
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Sprawdzanie najemców
  • Odbiór czynszu
Rozwiązanie natywne dla chmury z integracjami ERP w celu usprawnienia codziennych operacji na rynku nieruchomości komercyjnych.
Nakisa Real Estate (NRE) to natywne dla chmury rozwiązanie zaprojektowane dla zespołów zajmujących się nieruchomościami komercyjnymi w celu usprawnienia codziennych operacji i lepszego zarządzania portfelem nieruchomości przy jednoczesnym zachowaniu zgodności z ASC 842 i MSSF 16. Stworzone z myślą o logice CRE, rozwiązanie Nakisa zapewnia funkcje specyficzne dla branży: Uzgodnienie CAM, tabele płatności i czynszów, czynsz procentowy, raporty i pulpity nawigacyjne, daty krytyczne i inne. Dwukierunkowa integracja z ERP (SAP, Oracle itp.) zapewnia synchronizację i dokładność danych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Nakisa Real Estate

Funkcje

  • Śledzenie leasingu
  • Zarządzanie ogłoszeniami
  • Rachunkowość
  • Zarządzanie kontaktami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Portal najemców
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Sprawdzanie najemców
  • Odbiór czynszu
iRent to pełnofunkcyjne, oparte na chmurze rozwiązanie do zarządzania nieruchomościami dla właścicieli/menedżerów 10–10 000 jednostek.
iRent to pełnofunkcyjne, oparte na chmurze rozwiązanie do zarządzania nieruchomościami dla właścicieli/menedżerów 10–10 000 jednostek. Obejmuje to screening dzierżawców, wdrażanie, zamówienia pracy, automatyczne fakturowanie (w tym opłaty za spóźnienie), formularze (z podpisami cyfrowymi), płatności czynszu online (portal najemcy), zarządzanie stronami internetowymi, publikowanie wakatów, integrację ubezpieczeń najemców i windykację. iRent obejmuje również aplikacje iOS i Android dla menedżerów nieruchomości i najemców. Dowiedz się więcej na temat produktu: iRent

Funkcje

  • Śledzenie leasingu
  • Zarządzanie ogłoszeniami
  • Rachunkowość
  • Zarządzanie kontaktami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Portal najemców
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Sprawdzanie najemców
  • Odbiór czynszu
Lucernex firmy Accruent to kompleksowe oprogramowanie służące do zarządzania i optymalizacji całego cyklu życia nieruchomości.
Lucernex od Accruent to kompleksowe rozwiązanie do zarządzania całym cyklem życia nieruchomości, od planowania lokalizacji, przez budowę, po zarządzanie najmem. Obsługuje globalne portfele z wieloma walutami i językami oraz integruje się z wiodącymi systemami ERP. Lucernex jest konfigurowalny, co pozwala spełnić unikalne wymagania i utrzymywać wysokie standardy bezpieczeństwa dzięki certyfikatom SOC1 i SOC2. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lucernex

Funkcje

  • Śledzenie leasingu
  • Zarządzanie ogłoszeniami
  • Rachunkowość
  • Zarządzanie kontaktami
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Portal najemców
  • Ustalanie harmonogramu konserwacji
  • Sprawdzanie najemców
  • Odbiór czynszu