Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Oprogramowanie do zarządzania siłą roboczą w call center

Oprogramowanie do zarządzania pracownikami centrum obsługi klienta umożliwia przedsiębiorstwom tworzenie harmonogramów pracy, prognozowanie zapotrzebowania na siłę roboczą oraz monitorowanie wydajności pracowników. Tego rodzaju oprogramowanie zazwyczaj zapewnia narzędzia do usprawnienia zarządzania w ciągu dnia, analizy wydajności, szkolenia pracowników, nagrywania połączeń i śledzenia zgodności.

Wysokiej klasy rozwiązanie zaprojektowane z myślą o efektywnej współpracy, komunikacji, portalach społecznościowych oraz zarządzaniu przepływami pracy i wiedzą.
Bitrix24 to przestrzeń robocza online dla małych, średnich, dużych firm. Oferuje 35+ zintegrowanych narzędzi, w tym CRM, zadania, tablicę Kanban, Wykres Gantta, czaty, połączenia, przechowywanie plików, automatyzację Workflow i nie tylko! Dzięki Bitrix24 nie będziesz potrzebował różnych rozwiązań SaaS. Uzyskasz wszystko w jednym pakiecie — według stawki ryczałtowej. Bitrix24 to jedno z najpopularniejszych rozwiązań biznesowych, z którego korzysta ponad 12 mln użytkowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Prognozowanie pracy
  • Wskaźniki wydajności
  • Dla centrali telefonicznych
  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Codzienne zarządzanie
Oszczędzaj czas i zmniejsz koszty dzięki innowacjom, które na nowo kształtują relacje z klientami.
Zbudowana na wiodącej na świecie platformie rozwiązań CRM platforma Communications Cloud umożliwia CSP (dostawcy usług komunikacji hurtowej) BB2C, B2B i przejście do cyfrowego BSS opartego na katalogu. Dzięki specjalnie skonstruowanej funkcjonalności branżowej i wszystkim możliwościom chmury Sales Cloud i Service Cloud, dostawcy usług każdej wielkości mogą szybko dostosować się do zmieniających się oczekiwań klientów, skrócić czas oczekiwania na wartość i ujednolicić każdą część organizacji – od marketingu, przez kanały detaliczne, aż po obsługę i operacje klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Salesforce Service Cloud

Funkcje

  • Prognozowanie pracy
  • Wskaźniki wydajności
  • Dla centrali telefonicznych
  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Codzienne zarządzanie
Genesys Cloud CX upraszcza relacje z klientami. Platforma łączy telefon, e-mail i czat w jednym narzędziu, aby lepiej dotrzeć do klienta.
Platforma Genesys Cloud CX to kompleksowe rozwiązanie nowej generacji do obsługi centrum kontaktowego w chmurze, które pomaga zarządzać i rozumieć wielokanałowe interakcje w ramach płynnej ścieżki klienta. Daj swoim pracownikom jedno narzędzie do obsługi całej komunikacji – głosowej, czatu, e-mailowej, tekstowej i nie tylko. Intuicyjny interfejs ułatwia obsługę agentom, kierownikom i administratorom IT. Dzięki wprowadzanym co tydzień funkcjom wyprzedzisz obecne i przyszłe oczekiwania klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Genesys Cloud CX

Funkcje

  • Prognozowanie pracy
  • Wskaźniki wydajności
  • Dla centrali telefonicznych
  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Codzienne zarządzanie
Sprinklr to platforma oprogramowania klasy korporacyjnej stworzona do zarządzania doświadczeniami klientów na dużą skalę.
Misją Sprinklr jest pomaganie najbardziej lubianym markom na świecie w tworzeniu szczęśliwszych klientów. Firma robi to za pomocą pierwszej na świecie platformy CXM (zarządzanie doświadczeniem klienta), która umożliwia indywidualne, ludzkie połączenia na dużą skalę w ponad 25 różnych kanałach komunikacji, takich jak Twitter, Facebook i Instagram. Firma Sprinklr z siedzibą w Nowym Jorku, zatrudniająca 1400 pracowników w 22 biurach, współpracuje z ponad 1200 najcenniejszymi markami na świecie, w tym McDonald's, Nike i Microsoft. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sprinklr

Funkcje

  • Prognozowanie pracy
  • Wskaźniki wydajności
  • Dla centrali telefonicznych
  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Codzienne zarządzanie
Zwiększ poziom obsługi klienta za pomocą oprogramowania call center w chmurze. Call Center Studio umożliwia obsługę klientów w dowolnym miejscu.
Zwiększ poziom obsługi klienta za pomocą oprogramowania call center w chmurze. Prowadzenie efektywnej działalności jest ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Call Center Studio oferuje oparte na chmurze oprogramowanie call center, które umożliwia obsługę klientów z dowolnego miejsca. Dzięki intuicyjnemu interfejsowi można łatwo skonfigurować i przeszkolić agentów w ciągu kilku minut. Słuchaj nagrań, korzystaj z narzędzi SI, aby poprawić doświadczenia klientów. Dzięki wydajnemu raportowaniu i responsywnej obsłudze klienta możesz uzyskać całodobowe wsparcie od specjalnego zespołu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Call Center Studio

Funkcje

  • Prognozowanie pracy
  • Wskaźniki wydajności
  • Dla centrali telefonicznych
  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Codzienne zarządzanie
Daktela Workforce Management (WFM) wykorzystuje technologię AI do usprawnienia operacji związanych z zatrudnianiem i planowaniem dla call center.
Daktela Workforce Management (WFM) wykorzystuje technologię AI do usprawnienia operacji związanych z zatrudnianiem i planowaniem dla call center. Dowiedz się więcej na temat produktu: Daktela Workforce Management (WFM)

Funkcje

  • Prognozowanie pracy
  • Wskaźniki wydajności
  • Dla centrali telefonicznych
  • Ustalanie harmonogramów pracowniczych
  • Codzienne zarządzanie