Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Oprogramowanie do zgłaszania ticketów IT

Systemy ticketowe IT to narzędzia programowe służące do zarządzania i rozwiązywania zgłaszanych przez użytkowników problemów i zgłoszeń serwisowych w zorganizowany sposób. Systemy te umożliwiają zespołom wsparcia IT śledzenie, ustalanie priorytetów i skuteczne rozwiązywanie zgłoszeń, co zapewnia terminowe rozwiązania przy jednoczesnym zachowaniu szczegółowego zapisu nieprawidłowości i odpowiedzi w celu zapewnienia odpowiedzialności i analizy.

Wyniki: 20 w

Rozwiązanie CRM Zoho zapewnia organizacjom kompleksowe rozwiązanie do zarządzania cyklem życia relacji z klientami.
Rozwiązanie CRM Zoho zapewnia małym i dużym organizacjom kompleksowe rozwiązanie do zarządzania cyklem życia relacji z klientami, umożliwiające zarządzanie sprzedażą, marketingiem, wsparciem klienta i magazynem w ramach całej organizacji, w jednym systemie biznesowym. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho CRM

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie problemami
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie helpdeskiem
  • Śledzenie zgłoszeń serwisowych
  • Pulpit działań
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie zadaniami
Zendesk zapewnia kompletne rozwiązanie do obsługi klienta, które jest łatwe w użyciu i skalowane wraz z firmą.
Zendesk Suite to rozwiązanie do obsługi klienta, które jest łatwe w użyciu i skaluje się wraz z firmą. Średnio firmy korzystające z Zendesk zwiększają zadowolenie klientów o 25%, a wydajność agentów o 30% — w dowolnej skali. Interakcje z klientami działają w jednym interfejsie z funkcjami takimi jak widżety internetowe, wstępnie zdefiniowane odpowiedzi na zgłoszenia i inne. Przygotuj się i uruchom szybko. Pakiet Zendesk Suite obejmuje systemy zgłoszeniowe, Centrum pomocy, Forum społeczności, Wiadomości, Mów, Eksploruj i Rozmowy Sunshine. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zendesk Suite

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie problemami
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie helpdeskiem
  • Śledzenie zgłoszeń serwisowych
  • Pulpit działań
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie zadaniami
Freshdesk to łatwe w użyciu oprogramowanie do obsługi klienta, które pomaga ponad 50 000 firm na całym świecie doskonale obsługiwać klientów.
Freshdesk to oparty na chmurze system pomocy technicznej, który oferuje zaawansowane rozwiązania do obsługi klienta. Freshdesk łączy rozmowy z poczty e-mail, telefonu, Internetu, czatu i mediów społecznościowych i pomaga w szybkim rozwiązywaniu problemów w różnych kanałach. Dzięki Freshdesk możesz również zautomatyzować przepływy pracy, zaoferować wygodne opcje samoobsługowe, zarządzać umowami SLA (umowa o gwarantowanym poziomie świadczenia usług) i generować raporty. Freshdesk jest używany przez ponad 40 000 klientów, w tym Bridgestone, HP, Uniwersytet Harvard i DHL. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshdesk

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie problemami
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie helpdeskiem
  • Śledzenie zgłoszeń serwisowych
  • Pulpit działań
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie zadaniami
Umieść obsługę klienta w centrum uwagi swojej firmy. Spraw, aby agenci byli bardziej produktywni, menedżerowie bardziej wpływowi, a klienci bardziej samodzielni.
Zoho Desk to internetowa aplikacja do obsługi klienta, która pomaga Twojej firmie budować silniejsze relacje z klientami. Dzięki Zoho Desk agenci stają się bardziej produktywni, menedżerowie bardziej wpływowi, a klienci coraz bardziej samodzielni. Jest on wygodny w użyciu i konfigurowalny, a jego użycie nie kosztuje fortuny. Zoho Desk, będący częścią pakietu programów biznesowych firmy Zoho, umożliwia skupienie się na obsłudze klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Desk

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie problemami
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie helpdeskiem
  • Śledzenie zgłoszeń serwisowych
  • Pulpit działań
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie zadaniami
Doskonała obsługa klienta zaczyna się od lepszego oprogramowania helpdesku. Zdobądź więcej klientów, zapewniając doskonałą obsługę klienta dzięki LiveAgent
LiveAgent to w pełni funkcjonalne oprogramowanie typu helpdesk z ponad 195 kompatybilnymi integracjami. Usprawnij wszystkie kanały komunikacji i zarządzaj nimi z poziomu jednej wspólnej firmowej skrzynki odbiorczej. Korzystaj z integracji z mediami społecznościowymi, nieograniczonej historii przeglądania zgłoszeń, nagrań rozmów, hybrydowych strumieni zgłoszeń i wielu innych funkcji. Firmy takie jak BMW, Yamaha, Huawei, Orange czy Forbesfone korzystają z LiveAgent, aby zachwycić 150 milionów użytkowników końcowych na całym świecie. Zacznij od 14-dniowej bezpłatnej wersji próbnej, bez karty kredytowej, bez umów. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveAgent

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie problemami
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie helpdeskiem
  • Śledzenie zgłoszeń serwisowych
  • Pulpit działań
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie zadaniami
Pakiet NetSuite to jeden z najlepszych systemów ERP (kompleksowego zarządzania przedsiębiorstwem) opartych na chmurze. Zapewnia dostęp do danych i odpowiedni poziom kontroli niezbędny do podejmowania inteligentnych decyzji i stymulowania rozwoju Twojej firmy.
Pakiet NetSuite to oparte na chmurze kompleksowe rozwiązanie służące do zarządzania przedsiębiorstwem, które pomaga ponad 31 000 organizacji działać w bardziej efektywny sposób poprzez automatyzację podstawowych procesów i zapewnienie wglądu w generowane w czasie rzeczywistym wyniki operacyjne i finansowe. Dzięki ujednoliconemu i zintegrowanemu pakietowi aplikacji opracowanych z myślą o zarządzaniu księgowością, przetwarzaniu zamówień, zarządzaniu zapasami oraz działaniach związanych z produkcją, łańcuchem dostaw i operacjami magazynowymi pakiet NetSuite zapewnia firmom dostęp do przejrzystych informacji i pełną kontrolę nad ich działalnością biznesową. Dowiedz się więcej na temat produktu: NetSuite

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie problemami
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie helpdeskiem
  • Śledzenie zgłoszeń serwisowych
  • Pulpit działań
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie zadaniami
Wysokiej klasy rozwiązanie zaprojektowane z myślą o efektywnej współpracy, komunikacji, portalach społecznościowych oraz zarządzaniu przepływami pracy i wiedzą.
Bitrix24 to przestrzeń robocza online dla małych, średnich, dużych firm. Oferuje 35+ zintegrowanych narzędzi, w tym CRM, zadania, tablicę Kanban, Wykres Gantta, czaty, połączenia, przechowywanie plików, automatyzację Workflow i nie tylko! Dzięki Bitrix24 nie będziesz potrzebował różnych rozwiązań SaaS. Uzyskasz wszystko w jednym pakiecie — według stawki ryczałtowej. Bitrix24 to jedno z najpopularniejszych rozwiązań biznesowych, z którego korzysta ponad 12 mln użytkowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie problemami
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie helpdeskiem
  • Śledzenie zgłoszeń serwisowych
  • Pulpit działań
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie zadaniami
Oszczędzaj czas i zmniejsz koszty dzięki innowacjom, które na nowo kształtują relacje z klientami.
Zbudowana na wiodącej na świecie platformie rozwiązań CRM platforma Communications Cloud umożliwia CSP (dostawcy usług komunikacji hurtowej) BB2C, B2B i przejście do cyfrowego BSS opartego na katalogu. Dzięki specjalnie skonstruowanej funkcjonalności branżowej i wszystkim możliwościom chmury Sales Cloud i Service Cloud, dostawcy usług każdej wielkości mogą szybko dostosować się do zmieniających się oczekiwań klientów, skrócić czas oczekiwania na wartość i ujednolicić każdą część organizacji – od marketingu, przez kanały detaliczne, aż po obsługę i operacje klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Salesforce Service Cloud

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie problemami
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie helpdeskiem
  • Śledzenie zgłoszeń serwisowych
  • Pulpit działań
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie zadaniami
Jira Service Management to oprogramowanie ITSM, które umożliwia zespołom pracującym z dużą prędkością szybkie i sprawne świadczenie usług.
Jira Service Management to rozwiązanie ITSM (zarządzanie usługami informatycznymi), które odblokowuje szybkie IT, programowanie, operacje i zespoły biznesowe. Wzmocnione zespoły mogą zapewnić doskonałe wrażenia z obsługi bez złożoności tradycyjnego ITSM i koordynować wysiłki w celu uzyskania jeszcze większego wpływu dzięki otwartej platformie współpracy Jira. Uproszczone przepływy pracy, reguły automatyzacji, kolejki, umowy SLA (umowa definiująca poziom usług) i samoobsługowy portal umożliwiają działom IT, programistycznym, operacyjnym i biznesowym oferowanie wyjątkowego zarządzania usługami na dużą skalę bez konieczności stosowania silosów. Dowiedz się więcej na temat produktu: JIRA Service Management

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie problemami
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie helpdeskiem
  • Śledzenie zgłoszeń serwisowych
  • Pulpit działań
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie zadaniami
Online ITSM Service Desk z zarządzaniem incydentami, problemami, zmianami, wydaniami i aktywami, a także z potężną automatyzacją zgłoszeń
Freshservice to inteligentne rozwiązanie ITSM o odpowiedniej wielkości, które zapewnia pracownikom wyjątkowe doświadczenia dzięki intuicyjnemu, skalowalnemu rozwiązaniu bez kodowania. Dzięki najnowocześniejszym funkcjom AI i ML, usługa Freshservice pomaga organizacjom uprościć obciążenie pracą agentów IT i zwiększyć ich wydajność poprzez automatyzację zadań. Oprócz możliwości AI usługa Freshservice jest na tyle elastyczna i skalowalna, że może być używana zarówno przez firmy korzystające ze starszych systemów, jak i nowoczesne przedsiębiorstwa. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshservice

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie problemami
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie helpdeskiem
  • Śledzenie zgłoszeń serwisowych
  • Pulpit działań
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie zadaniami
Agile CRM to kompletny pakiet funkcji sprzedażowych, marketingowych i usługowych zaprojektowany, aby umożliwić małym i średnim przedsiębiorstwom sprzedaż i wprowadzanie na rynek, tak jak to robią wielkie przedsiębiorstwa z listy Fortune 500.
Agile CRM to uniwersalne rozwiązanie CRM z automatyzacją sprzedaży, marketingu i usług na jednej platformie. Posiada funkcję śledzenia sprzedaży, zarządzania kontaktami, automatyzacji marketingu, analityki internetowej, dwustronnej poczty e-mail, telefonii i pomocy technicznej z prostym, przejrzystym i nowoczesnym interfejsem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Agile CRM

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie problemami
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie helpdeskiem
  • Śledzenie zgłoszeń serwisowych
  • Pulpit działań
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie zadaniami
SysAid pomaga działom IT pracować mądrzej, a nie ciężej, dzięki automatyzacji usług opartej na dekadzie informacji AI. Wypróbuj za darmo już dziś.
SysAid wykorzystuje automatyzację usług, aby systemy IT pracowały inteligentniej, a nie ciężej. Dzięki helpdeskowi, który praktycznie zarządza sam sobą, miliony użytkowników na całym świecie mogą cieszyć się szybszą obsługą, mniejszym obciążeniem pracą i bardziej płynną obsługą. Sprawia, że każdy aspekt ITSM jest tak lekki w obsłudze i zautomatyzowany, uwalniając dział IT od harówki, a zamiast tego pozwalając im robić rzeczy, których Twoja firma naprawdę potrzebuje, aby utrzymać silną pozycję. SysAid zapewnia rozwiązanie, którego dział IT tak bardzo potrzebuje. Wypróbuj za darmo już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: SysAid

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie problemami
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie helpdeskiem
  • Śledzenie zgłoszeń serwisowych
  • Pulpit działań
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie zadaniami
Front to centrum komunikacji z klientami, które umożliwia firmom oferowanie usług dostosowanych do potrzeb na dużą skalę i we wszystkich kanałach.
Front to centrum komunikacji z klientami, które umożliwia firmom oferowanie usług dostosowanych do ich potrzeb na dużą skalę. Narzędzie łączy prostotę skrzynki odbiorczej e-mail z automatyzacją i informacjami rozwiązania CRM. Za kulisami członkowie zespołów ze wszystkich działów mogą współpracować, aby szybciej wysyłać odpowiedzi, organizować wiadomości we wszystkich kanałach i zawsze utrzymywać osobisty kontakt. Zespoły liczące pięć lub 5000 osób korzystają z Front do skalowania komunikacji bez kompromisów w zakresie jakości i wydajności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Front

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie problemami
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie helpdeskiem
  • Śledzenie zgłoszeń serwisowych
  • Pulpit działań
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie zadaniami
Capsule to łatwe w użyciu rozwiązanie CRM, które pomaga firmom utrzymać organizację, dowiedzieć się więcej o klientach i budować lepsze relacje.
Idealne rozwiązanie CRM dla firm zatrudniających 10–1000 pracowników. Ponad 10 000 firm na całym świecie korzysta z Capsule, aby lepiej organizować działania związane z obsługą klienta i sprzedażą. Capsule jest łatwe w użyciu, a jednocześnie wydajne i można je dostosować do potrzeb swojej firmy. Integruje się z innymi popularnymi aplikacjami, takimi jak Google G Suite, QuickBooks, MailChimp i Zapier, zapewniając zaawansowaną automatyzację sprzedaży. Począwszy od zaledwie 18 $ na użytkownika, możesz zacząć w zaledwie kilka minut dzięki bezpłatnej wersji próbnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Capsule

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie problemami
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie helpdeskiem
  • Śledzenie zgłoszeń serwisowych
  • Pulpit działań
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie zadaniami
Salesflare to inteligentne rozwiązanie CRM dla małych i średnich firm B2B, które chcą sprzedawać więcej przy mniejszym nakładzie pracy.
Salesflare to inteligentne rozwiązanie CRM dla małych i średnich firm B2B, które chcą sprzedawać więcej przy mniejszym nakładzie pracy. Salesflare automatycznie wypełnia Twoją książkę adresową i śledzi wszystkie interakcje z osobami, z którymi się kontaktujesz. Pobiera dane z poczty elektronicznej, mediów społecznościowych, firmowych baz danych, telefonu, kalendarza i przekazuje je w postaci zautomatyzowanych osi czasu klienta, które mówią wszystko, co musisz wiedzieć. Ty musisz jedynie pisać e-maile, wykonywać telefony i popijać kawę. Dowiedz się więcej na temat produktu: Salesflare

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie problemami
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie helpdeskiem
  • Śledzenie zgłoszeń serwisowych
  • Pulpit działań
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie zadaniami
Rozwiązanie CRM Creatio pomaga nowoczesnym firmom usprawnić przepływy pracy sprzedaży, marketingu i obsługi klienta bez użycia kodu i maksymalnej swobody.
Rozwiązanie CRM Creatio to pakiet wysokiej klasy produktów do marketingu, sprzedaży i automatyzacji usług bez użycia kodu, który automatyzuje całą podróż klienta z maksymalnym stopniem swobody. •Marketing Creatio — gotowa do użycia, bezkodowa platforma do automatyzacji kampanii marketingowych i przepływów pracy związanych z zarządzaniem leadami •Sales Creatio — kompleksowa, bezkodowa platforma do automatyzacji procesów sprzedaży dowolnego typu •Service Creatio — wielokanałowa platforma do automatyzacji procesów roboczych związanych z obsługą klienta o dowolnej złożoności Dowiedz się więcej na temat produktu: Creatio CRM

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie problemami
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie helpdeskiem
  • Śledzenie zgłoszeń serwisowych
  • Pulpit działań
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie zadaniami
Whatfix wspiera wdrażanie technologii i aktywizację użytkowników w celu zwiększenia ich produktywności i zaangażowania poprzez wykorzystanie kontekstowych wskazówek w aplikacji.
Whatfix jest cieszącą się dużym globalnym zaufaniem platformą do cyfrowej adaptacji, która pomaga przedsiębiorstwom i firmom z listy Fortune 500 w adaptacji oprogramowania, skróceniu czasu wprowadzenia oprogramowania na rynek, zwiększeniu produktywności pracowników i uzyskaniu dodatniego zwrotu z inwestycji w oprogramowanie. Dzięki Whatfix jedno z czołowych przedsiębiorstw w Stanach Zjednoczonych było w stanie zaoszczędzić 950 000 $, tworząc dostosowane do potrzeb szkolenie dla użytkowników końcowych. Ocena Whatfix na stronie Gartner Peer Insights to 4,8. Jeśli chcesz przeprowadzić cyfrową transformację, skontaktuj się z nami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Whatfix

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie problemami
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie helpdeskiem
  • Śledzenie zgłoszeń serwisowych
  • Pulpit działań
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie zadaniami
ProProfs Chat pomaga oferować proaktywne wsparcie dla klientów, zwiększać zaangażowanie, pozyskiwać leady, identyfikować możliwości sprzedaży i nie tylko.
ProProfs Chat to oprogramowanie do czatu w trybie online na żywo, które umożliwia firmom oferowanie klientom natychmiastowego wsparcia i kontaktowanie się z osobami odwiedzającymi ich strony internetowe. Uzbrojony w ProProfs Chat zespół wsparcia technicznego może szybciej rozwiązywać problemy, udzielać szybkich odpowiedzi na pytania dotyczące produktów i usług oraz zapewniać klientów, że jest w pobliżu zawsze, gdy tego potrzebują. ProProfs Chat pomoże zespołom wsparcia technicznego zmniejszyć liczbę zgłoszeń, poprawić czas reakcji klienta i jego zadowolenie, a w efekcie zwiększyć sprzedaż i ROI. Dowiedz się więcej na temat produktu: ProProfs Chat

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie problemami
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie helpdeskiem
  • Śledzenie zgłoszeń serwisowych
  • Pulpit działań
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie zadaniami
Uprość swoje rozwiązanie CRM. Wszystkie kontakty, transakcje, kalendarz, analiza linii sprzedaży w jednym miejscu.
Wszystkie kontakty, transakcje, kalendarz, analiza linii sprzedaży w jednym miejscu. Doskonale zorganizowane dane, które ułatwią pracę i przedstawią dokładny obraz działalności. Rozwiązanie RAYNET CRM pomaga sprzedawcom i menedżerom: Zapewnia przedstawicielom handlowym narzędzia służące do osiągania wyników, a menedżerom narzędzia do monitorowania biznesu i jego perspektyw na przyszłość. Dowiedz się więcej na temat produktu: RAYNET CRM

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie problemami
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie helpdeskiem
  • Śledzenie zgłoszeń serwisowych
  • Pulpit działań
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie zadaniami
Total Network Inventory - rozwiązanie stworzone do przeprowadzania audytów PC.
Przedstawiamy Total Network Inventory - rozwiązanie stworzone do przeprowadzania audytów PC i zarządzania inwentarzem oprogramowania. Komputery oparte na systemach Windows, Mac OS X oraz Linux mogą być skanowane bez uprzedniego instalowania agentów - wystarczy znać hasło administratora. Możliwe jest skanowanie pojedynczych węzłów, zakresów adresów sieciowych oraz struktur Active Directory. Dowiedz się więcej na temat produktu: Total Network Inventory

Funkcje

  • Zarządzanie zmianą
  • Zarządzanie problemami
  • Portal samoobsługowy
  • Zarządzanie helpdeskiem
  • Śledzenie zgłoszeń serwisowych
  • Pulpit działań
  • Raportowanie/analityka
  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie zadaniami