Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

KPI

Oprogramowanie KPI jest narzędziem, które automatyzuje śledzenie kluczowych wskaźników wydajności (KPI) i prezentuje je w łatwych do zrozumienia tablicach wskaźników. Pomaga to przedsiębiorstwom tworzyć i wizualizować kluczowe wskaźniki skuteczności działania i zarządzać nimi oraz uprwniać się, jakie osiągają wyniki w odniesieniu do zamierzeń czy celów strategicznych.

Zautomatyzowana i łatwa w użyciu platforma do raportowania dla agencji cyfrowych. Wizualne wielokanałowe raporty marketingowe, które przypadną klientom do gustu.
Zautomatyzowana i łatwa w użyciu platforma do raportowania dla agencji cyfrowych. Wizualne, wielokanałowe raporty marketingowe dotyczące wielu kont, które klienci z chęcią będą czytać. Automatyzacja zbierania danych ze wszystkich kanałów marketingowych; Wszystkie wskaźniki wydajności dostępne jednym kliknięciem – możliwość połączenia zespołu i klientów dzięki zaplanowanym raportom oraz raportom na żądanie, współdzielonemu dostępowi i opcji podglądu w czasie rzeczywistym. Oszczędność czasu na ręcznym pobieraniu danych i raportowaniu zadań, aby skupić się na wydajności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Whatagraph

Funkcje

  • Tworzenie pulpitów
  • Wskaźniki wydajności
  • Monitorowanie wskaźników KPI
  • Pulpit
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
iDashboards pomaga wyjść poza arkusze kalkulacyjne i łączyć dane z wielu źródeł w dynamiczne, niestandardowe pulpity.
iDashboards to łatwe w użyciu, atrakcyjne wizualnie i efektywne kosztowo oprogramowanie do wizualizacji danych dla klientów z wielu różnych branż. Platforma Operational Success z łatwością integruje się z kluczowymi źródłami danych, a użytkownicy mogą szybko i skutecznie przeglądać i analizować kluczowe wskaźniki wydajności, co ostatecznie prowadzi do lepszego podejmowania decyzji. Zwiększ przejrzystość, zredukuj obciążenie zasobów i usprawnij proces podejmowania decyzji dzięki bezpiecznym i współdzielonym pulpitom. Dowiedz się więcej na temat produktu: TruOI

Funkcje

  • Tworzenie pulpitów
  • Wskaźniki wydajności
  • Monitorowanie wskaźników KPI
  • Pulpit
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
Zautomatyzuj zrównoważoną kartę wyników. Poprawa wskaźników KPI. Dopasuj swoje zespoły. Zarządzanie inicjatywami strategicznymi. Zobacz, co Spider Impact może dla Ciebie zrobić.
Spider Impact to cenione w branży oprogramowanie do planowania, realizacji i zarządzania strategią, które pomaga organizacjom w realizacji ich strategii biznesowych. Jego prawdziwym wyróżnikiem jest zdolność do wspierania firm w szybkim dostosowywaniu i realizacji ich strategii w celu przetrwania w ciągle zmieniającym się otoczeniu rynkowym i sprostania wyzwaniom. Kluczowe zalety: 1. Realizacja strategii 2. Inicjatywy strategiczne 3. Spotkania w ramach interakcji podejmowania decyzji 4. Inteligencja biznesowa 5. Zarządzanie danymi i ich bezpieczeństwo Dowiedz się więcej na temat produktu: Spider Impact

Funkcje

  • Tworzenie pulpitów
  • Wskaźniki wydajności
  • Monitorowanie wskaźników KPI
  • Pulpit
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
Solidne i intuicyjne rozwiązanie do zarządzania projektami, pomysłami, metrykami i celami – wszystko w jednym miejscu. Oprogramowanie KPI Fire Strategy Execution.
KPI Fire jest prostym sposobem dla firm na ujednolicenie swoich zespołów i osiągnięcie celów. Wprowadź swoje roczne cele i plan strategiczny. Następnie podziel te cele na cele działu, cele zespołu, a na końcu na projekty. Zwizualizuj postępy dzięki pulpitom projektów i KPI w czasie rzeczywistym. Dzięki KPI Fire każdy członek zespołu może współpracować i zarządzać swoją pracą. Jest to rozwiązanie proste, łatwe w użyciu i zaufały mu znane firmy, aby zrealizować swoją strategię. Dowiedz się więcej na temat produktu: KPI Fire

Funkcje

  • Tworzenie pulpitów
  • Wskaźniki wydajności
  • Monitorowanie wskaźników KPI
  • Pulpit
  • Wyznaczanie/śledzenie celów
Ujednolicona analityka połączeń, która może przeprowadzać rozliczanie połączeń i analizę użytkowania na wielu różnych platformach głosowych.
Rozwiązanie do rozliczania połączeń, które pomaga identyfikować i wyszukiwać numery telefonów, śledzić wydatki telekomunikacyjne, analizować połączenia głosowe i nie tylko. Pojedyncze rozwiązanie programowe, które może pozyskiwać metadane połączeń ze wszystkich źródeł danych, w tym PBX, UCaaS, Session Border Controllers i platform współpracy, takich jak Zoom, Teams i Webex. Dzięki ujednoliconej analizie połączeń można zoptymalizować infrastrukturę sieciową, kontrolować koszty i zarządzać zdalnymi zespołami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Microcall

Funkcje

  • Tworzenie pulpitów
  • Wskaźniki wydajności
  • Monitorowanie wskaźników KPI
  • Pulpit
  • Wyznaczanie/śledzenie celów