Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Oprogramowanie do księgowania projektów

Oprogramowanie do księgowania projektów zawiera funkcje śledzenia, raportowania i analizy wyników finansowych oraz ma zastosowanie do różnych projektów dla menedżerów i organizacji w celu określenia rentowności.

Pakiet NetSuite to jeden z najlepszych systemów ERP (kompleksowego zarządzania przedsiębiorstwem) opartych na chmurze. Zapewnia dostęp do danych i odpowiedni poziom kontroli niezbędny do podejmowania inteligentnych decyzji i stymulowania rozwoju Twojej firmy.
Pakiet NetSuite to oparte na chmurze kompleksowe rozwiązanie służące do zarządzania przedsiębiorstwem, które pomaga ponad 31 000 organizacji działać w bardziej efektywny sposób poprzez automatyzację podstawowych procesów i zapewnienie wglądu w generowane w czasie rzeczywistym wyniki operacyjne i finansowe. Dzięki ujednoliconemu i zintegrowanemu pakietowi aplikacji opracowanych z myślą o zarządzaniu księgowością, przetwarzaniu zamówień, zarządzaniu zapasami oraz działaniach związanych z produkcją, łańcuchem dostaw i operacjami magazynowymi pakiet NetSuite zapewnia firmom dostęp do przejrzystych informacji i pełną kontrolę nad ich działalnością biznesową. Dowiedz się więcej na temat produktu: NetSuite

Funkcje

  • Rachunkowość
  • Pulpit działań
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Raportowanie/analityka
Paymo to w pełni funkcjonalne rozwiązanie do zarządzania projektami przeznaczone dla małych firm i zespołów zdalnych, które pomaga im w wykonywaniu pracy.
Paymo to nowoczesne i intuicyjne rozwiązanie do zarządzania pracą i projektami dla małych firm i zespołów zdalnych, które łączy w sobie zaawansowane zarządzanie zadaniami, planowanie, ustalanie harmonogramów, śledzenie czasu pracy, współpracę i fakturowanie. Oznacza to, że można śledzić cały okres realizacji projektu – od momentu utworzenia do otrzymania zapłaty – bez konieczności korzystania z kilku aplikacji i płacenia za nie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Paymo

Funkcje

  • Rachunkowość
  • Pulpit działań
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Raportowanie/analityka
Oprogramowanie do automatyzacji usług profesjonalnych, które pomaga firmom w zarządzaniu projektami, śledzeniu czasu, fakturowaniu, raportowaniu i księgowości.
BigTime to oprogramowanie do automatyzacji usług profesjonalnych (PSA), które pomaga skalować działalność, umożliwiając śledzenie i podejmowanie działań na podstawie wskaźników operacyjnych. Nawet w przypadku pracy zdalnej można łatwo zarządzać czasem, wydatkami i rozliczeniami dla wielu projektów jednocześnie, a także szybko identyfikować obszary możliwości dzięki zaawansowanym funkcjom, takim jak alokacja zasobów i niestandardowe raportowanie. Dzięki BigTime Wallet i portalowi klienta możesz szybciej otrzymywać płatności za pomocą niestandardowego fakturowania i przetwarzania płatności. Dowiedz się więcej na temat produktu: BigTime

Funkcje

  • Rachunkowość
  • Pulpit działań
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Raportowanie/analityka
Oprogramowanie Jedox Enterprise Performance Management & BI upraszcza i przyspiesza integrację planowania w całej firmie.
Jedox to wybrane w 2021 roku przez klientów Gartner w kategorii „Peer Insights” rozwiązanie do analizy planowania finansowego w chmurze. Spraw, aby planowanie, budżetowanie i prognozowanie przebiegało bezproblemowo w każdej organizacji, na każdym urządzeniu, gdziekolwiek znajdują się dane. Popraw jakość i analizę danych, ogranicz cykle budżetowania i przyspiesz raportowanie dzięki nowoczesnemu, intuicyjnemu rozwiązaniu dla finansów, sprzedaży, HR i innych. Zoptymalizowany pod kątem programu Excel interfejs zapewnia szybkie uczenie się. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jedox

Funkcje

  • Rachunkowość
  • Pulpit działań
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Raportowanie/analityka
Oprogramowanie księgowe w chmurze, które jest idealne dla sfrustrowanych użytkowników oprogramowania lokalnego i użytkowników wychodzących z podstawowych rozwiązań chmurowych.
iplicit to oparte na chmurze oprogramowanie księgowe dostosowane do potrzeb sfrustrowanych użytkowników starszego oprogramowania. Zapewniając większą elastyczność i ulepszone poziomy raportowania, iplicit integruje się z innymi aplikacjami w chmurze i oferuje płynną ścieżkę migracji z istniejącego systemu. Jest to naturalny wybór dla organizacji, które chcą przejść na oprogramowanie finansowe nowej generacji. iplicit jest również przeznaczony dla organizacji, które przestają korzystać z rozwiązań klasy podstawowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: iplicit

Funkcje

  • Rachunkowość
  • Pulpit działań
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Rozliczenia i fakturowanie
  • Raportowanie/analityka