Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania
Programy do zamówień online
Programy do obsługi zamówień umożliwiają klientom składanie zamówień przez Internet. Systemy do obłsugi zamówień służą do przetwarzania, śledzenia i zarządzania zamówieniami online w restauracjach, kawiarniach i barach. Czytaj dalej Czytaj mniej
Capterra oferuje obiektywne, niezależne badania oraz recenzje zweryfikowanych użytkowników. Możemy otrzymać opłatę za polecenie w przypadku wizyty na stronie sprzedawcy za pośrednictwem naszych linków.
Dowiedz się więcej
Filtruj wyniki (14)
Dostępne kraje
Kraje, w których produkt jest dostępny. Uwaga! Wsparcie klienta może nie być dostępne w tym kraju.
Polska
Zjednoczone Emiraty Arabskie
Australia
Kanada
Niemcy
Hiszpania
Wielka Brytania
Irlandia
Włochy
Stany Zjednoczone
Opcje cenowe
Wyniki: 14 w
Sortuj według
Darmowy Cloud POS dla kawiarni i sklepów, który zapewnia zarządzanie zapasami, program lojalnościowy, elektroniczne paragony i komunikację z klientami.
Loyverse to rozwiązanie Point of Sale zaprojektowane, aby pomóc barom, restauracjom, sklepom detalicznym, kawiarniom i innym osobom śledzić stany magazynowe, drukować etykiety z kodami kreskowymi, wystawiać paragony, wizualizować analizy sprzedaży i nie tylko za pomocą scentralizowanego pulpitu nawigacyjnego. Platforma umożliwia kierownikom sklepów obliczanie godzin pracy pracowników, przenoszenie zapasów między sklepami oraz przetwarzanie płatności. Umożliwia także administratorom śledzenie historii zakupów klientów i konfigurowanie programów lojalnościowych w celu nagradzania ofertami lub punktami.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Loyverse POS
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zleceniami
- Zamawianie online
- Płatności online
- POS Integration
Ujednolicone rozwiązanie do handlu (ERP + POS) dla handlu detalicznego i hotelarstwa oparte na technologii Microsoft Dynamics
LS Central to kompleksowe rozwiązanie w postaci oprogramowania, które rozszerza usługę Microsoft Dynamics 365 Business Central, oferując w ten sposób funkcje POS (punkty sprzedaży) i ERP w jednym ujednoliconym systemie.
Oznacza to, że do zarządzania finansami (Microsoft ERP), POS, operacjami sklepu, zarządzaniem łańcuchem dostaw, zapasami, eCommerce i lojalnością klientów można używać tylko jednego kompletnego oprogramowania.
Dowiedz się więcej na temat produktu: LS Retail
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zleceniami
- Zamawianie online
- Płatności online
- POS Integration
Zarządzanie zapasami w restauracji stało się proste.
Oparte na chmurze oprogramowanie i aplikacja do zarządzania zapasami restauracji. MarketMan zapewnia narzędzia niezbędne do zarządzania zapasami, dostawcami, zamówieniami i kosztorysem menu. Uzyskuj dokładne koszty żywności i dowiedz się, dokąd trafiają Twoje pieniądze w czasie rzeczywistym. Ustawiaj alerty, gdy pozycje menu stają się mniej opłacalne i otrzymuj powiadomienia o wahaniach cen dostawców. Rezultatem jest lepsza kontrola i większe zyski.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Marketman
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zleceniami
- Zamawianie online
- Płatności online
- POS Integration
Tookan to oprogramowanie oparte na SI, które pomaga zautomatyzować wysyłkę, śledzić zamówienia i zarządzać ładunkiem z jednej platformy.
Tookan to potężna, ogólnodostępna platforma zarządzania dostawami, która umożliwia firmom modernizację operacji dostaw i przejęcie pełnej kontroli nad zarządzaniem dostawami w czasie rzeczywistym.
Oprogramowanie Tookan można bezproblemowo zintegrować z dowolną platformą zarządzania zamówieniami lub POS, upraszczając w ten sposób cały proces dostawy.
Tookan jest wyposażony w aplikację Agent, pulpit nawigacyjny i wiele rozszerzeń, które umożliwiają śledzenie w czasie rzeczywistym, optymalizację trasy, geo-ogrodzenie, portfele Agent itp.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Tookan
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zleceniami
- Zamawianie online
- Płatności online
- POS Integration
Dodaj zamówienia online do strony internetowej swojej restauracji w ciągu kilku minut. Zarządzaj przychodzącymi zamówieniami, odbiorami i dostawami za pomocą prostej aplikacji mobilnej.
Zarządzaj zamówieniami w trybie online na odbiór, dostawę i obsługę przy stoliku za pomocą prostej, eleganckiej platformy. Aktualizuj menu i ceny, przeglądaj raporty sprzedaży, prowadź kampanie marketingowe w wielu restauracjach z dowolnej przeglądarki internetowej i bezproblemowo integruj się z Oracle Simphony Essentials POS, aby naprawdę przyspieszyć rozwój swojej działalności. Wszystko jest łatwe dzięki GloriaFood. Utwórz bezpłatne konto i dodaj zamówienia online do strony internetowej swojej restauracji w ciągu kilku minut.
Dowiedz się więcej na temat produktu: GloriaFood
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zleceniami
- Zamawianie online
- Płatności online
- POS Integration
Oracle Simphony POS pasuje do każdej wielkości i formatu restauracji: zwykłych, szybkiej obsługi, niezależnych, franczyzowych, pubów, stadionów i innych.
System Oracle Simphony POS został stworzony z myślą o ambitnych restauracjach. Oparty na chmurze system POS łączy każdy aspekt działalności, dzięki czemu można łatwo zarządzać zamówieniami w trybie online, pracą kuchni, zapasami, menu, dostawami, lojalnością i innymi. Analityka w czasie rzeczywistym jest dostępna, dzięki czemu zawsze masz wgląd w sprzedaż i wydajność pracowników. Otwarty interfejs API programu Simphony i rozbudowany rynek usług w chmurze zapewniają nieograniczoną elastyczność, sprawność i skalowalność.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Simphony POS
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zleceniami
- Zamawianie online
- Płatności online
- POS Integration
Jesteśmy firmą technologiczną działającą w branży hotelarskiej.
Covermanager to firma technologiczna działająca w branży hotelarskiej.
Celem jest wspieranie naszych partnerskich restauracji w globalnym zarządzaniu sprzedażą, budowaniu lojalności klientów i wzmacnianiu ich kanałów sprzedaży bezpośredniej.
Oferowana przez nas usługa to rozwiązanie SaaS do zarządzania rezerwacjami, kolejkami i zamówieniami online dla restauracji.
Dowiedz się więcej na temat produktu: CoverManager
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zleceniami
- Zamawianie online
- Płatności online
- POS Integration
Turis to platforma e-commerce B2B, która sprawi, że sprzedawcy będą kupować więcej, częściej i z uśmiechem na twarzy.
Platforma sprzedaży hurtowej Turis pomaga sprzedawać większe ilości produktów w hurcie i w obrocie B2B bez nadmiernej obsługi administracyjnej.
Dzięki Turis sprzedawcy detaliczni mogą bezproblemowo składać zamówienia, co przekłada się na większe zadowolenie klienta, lepszą retencję klientów i większą sprzedaż.
Turis to platforma e-commerce B2B zaprojektowana z myślą o optymalnym UX (doświadczenie użytkownika) i w bardzo przystępnej cenie. Obejmuje zaawansowane funkcje, takie jak wyceny niestandardowe, ograniczony dostęp, warunki płatności, dostosowanie wizualne, ponad 3000 integracji itp.
Zacznij bezpłatnie już dziś.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Turis
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zleceniami
- Zamawianie online
- Płatności online
- POS Integration
Dzięki ponad 7000 instalacji firma Infrasys zapewnia najbardziej kompleksowe rozwiązanie POS w chmurze dla operatorów hoteli i restauracji.
Infrasys Cloud point-of-sale (POS) to łatwe w użyciu rozwiązanie w postaci oprogramowania klasy korporacyjnej zaprojektowanego i wdrożonego w globalnych sieciach hoteli. Infrasys można skonfigurować i uruchomić na dowolnym systemie operacyjnym i urządzeniu sprzętowym. Zbudowana na otwartej platformie firma Infrasys została zaprojektowana tak, aby była szybka, niezawodna i bezpieczna, i jest wspierana przez lokalne całodobowe zespoły wsparcia technicznego.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Infrasys Cloud POS
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zleceniami
- Zamawianie online
- Płatności online
- POS Integration
Oprogramowanie do zarządzania dostawami na żądanie. Dostosowany do potrzeb firm przyjmujących i dostarczających zamówienia online w czasie krótszym niż godzina.
Integruje się z interfejsem zamówień online użytkownika, aby mógł dostarczać swoje produkty na żądanie.
– automatyzacja wysyłki i obsługa ponad 100-10 000 zamówień dziennie
– lepsze wykorzystanie kurierów (i zapewnienie im prostej i intuicyjnej aplikacji)
– zapewnienie użytkownikom końcowym łącza do śledzenia zamówień
– zarządzanie wieloma lokalizacjami odbioru i miastami w ramach jednego konta.
System jest wysoce konfigurowalny i może być dostosowany do każdej procedury dostawy.
Dowiedz się więcej na temat produktu: DelivApp Delivery Management
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zleceniami
- Zamawianie online
- Płatności online
- POS Integration
Prawdziwy system 360º F&B dla restauracji z potężnymi narzędziami do skutecznego pozyskiwania, obsługi i ponownego angażowania klientów.
Fimble oferuje innowacyjne rozwiązania do zamówień w trybie online, zamówień mobilnych, zarządzania dostawami i inne dla firm F&B (przemysł spożywczy i napoje), z pełną kontrolą nad klientami i danymi, bez prowizji za transakcję. Fimble oferuje również szeroką gamę narzędzi marketingowych docierających do nowych klientów, zwiększających sprzedaż i ponownie angażujących nieaktywnych klientów, a także zaawansowane narzędzia do zarządzania wszystkimi lokalizacjami i/lub markami z ujednoliconej platformy zarządzania w chmurze i uzyskiwania wglądu w czasie rzeczywistym w codzienne przepływy pracy.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Fimble
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zleceniami
- Zamawianie online
- Płatności online
- POS Integration
Przygotowana dla przedsiębiorstw, w pełni konfigurowalna platforma zamówień cyfrowych B2B.
Bezobsługowe oprogramowanie do zarządzania zamówieniami oparte na interfejsie API.
Przygotowana dla przedsiębiorstw, w pełni konfigurowalna i bezobsługowa platforma zamówień cyfrowych B2B Headless.
Niezależnie od tego, jak bardzo skomplikowana jest dynamika Twojej działalności handlowej, platforma B2B Online Ordering nowej generacji Apexa z łatwością sobie z nią poradzi.
– Kompletne, ale w pełni konfigurowalne funkcje
– Skalowalna platforma oparta na chmurze
– Elastyczny mechanizm promocyjny
– Doświadczenie w zamawianiu B2C-Like
Zarządzanie zamówieniami B2B wymaga zaawansowanej techniki i wiedzy z danej dziedziny.
Jesteś w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Apex Loyalty
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zleceniami
- Zamawianie online
- Płatności online
- POS Integration
System zamówień w trybie online firmy Hungrrr zapewnia restauracjom, na wynos i firmom hotelarskim stronę internetową i aplikację mobilną do składania zamówień.
System zamówień w trybie online firmy Hungrrr zapewnia restauracjom oferującym jedzenie na wynos i firmom hotelarskim własną aplikację mobilną i stronę internetową do składania zamówień. System zamówień w trybie online obejmuje:
Funkcja zamawiania przy stoliku i dostawy do domu
Aplikacja i strona internetowa z pełną marką
Powiadomienia push
Zamawianie kodów QR
Programy lojalnościowe
Integracja z EPOS (elektroniczny punkt sprzedaży)
Pulpit monitorujący
Z dumą tworzymy strony internetowe i aplikacje do zamawiania dla restauracji, restauracji oferujących jedzenie na wynos i firm hotelarskich.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Hungrrr
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie zleceniami
- Zamawianie online
- Płatności online
- POS Integration
Rozwiązanie do składania zamówień online, które pomaga firmom zarządzać zamówieniami, wysyłką, płatnościami, lokalizacjami, dostawami i komunikacją z klientami.
Rozwiązanie do składania zamówień online, które pomaga firmom zarządzać zamówieniami, wysyłką, płatnościami, lokalizacjami, dostawami i komunikacją z klientami.
Dowiedz się więcej na temat produktu: DelivApp Online Ordering
Funkcje
- Zarządzanie zleceniami
- Zamawianie online
- Płatności online
- POS Integration