Wyniki: 14 w
System zamówień w trybie online firmy Hungrrr zapewnia restauracjom, na wynos i firmom hotelarskim stronę internetową i aplikację mobilną do składania zamówień. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hungrrr
System zamówień w trybie online firmy Hungrrr zapewnia restauracjom oferującym jedzenie na wynos i firmom hotelarskim własną aplikację mobilną i stronę internetową do składania zamówień. System zamówień w trybie online obejmuje: Funkcja zamawiania przy stoliku i dostawy do domu Aplikacja i strona internetowa z pełną marką Powiadomienia push Zamawianie kodów QR Programy lojalnościowe Integracja z EPOS (elektroniczny punkt sprzedaży) Pulpit monitorujący Z dumą tworzymy strony internetowe i aplikacje do zamawiania dla restauracji, restauracji oferujących jedzenie na wynos i firm hotelarskich. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hungrrr

Funkcje

  • Zarządzanie zleceniami
  • Zamawianie online
  • Płatności online
  • Integracja POS
Ostatecznie rozwiązany chaos routingowy. Niezwykle łatwa w użyciu platforma Route4Me planuje routing i wysyłkę do aplikacji mobilnej z wbudowaną nawigacją.
Ostatecznie rozwiązany chaos routingowy. Niezwykle łatwa w obsłudze platforma Route4Me automatycznie planuje trasy dla Twojej firmy i wysyła je do aplikacji mobilnej z wbudowaną nawigacją. Idealne rozwiązanie do obsługi w terenie: sprzedaży, marketingu, merchandisingu, zarządzania i każdej firmy wymagającej optymalizacji ostatniej mili. Route4Me oferuje jedno z najczęściej używanych na świecie oprogramowań do sekwencjonowania i optymalizacji tras dla małych firm i przedsiębiorstw do ponad 34 000 klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Route4Me

Funkcje

  • Zarządzanie zleceniami
  • Zamawianie online
  • Płatności online
  • Integracja POS
Darmowy Cloud POS dla kawiarni i sklepów, który zapewnia zarządzanie zapasami, program lojalnościowy, elektroniczne paragony i komunikację z klientami.
Loyverse to rozwiązanie Point of Sale zaprojektowane, aby pomóc barom, restauracjom, sklepom detalicznym, kawiarniom i innym osobom śledzić stany magazynowe, drukować etykiety z kodami kreskowymi, wystawiać paragony, wizualizować analizy sprzedaży i nie tylko za pomocą scentralizowanego pulpitu nawigacyjnego. Platforma umożliwia kierownikom sklepów obliczanie godzin pracy pracowników, przenoszenie zapasów między sklepami oraz przetwarzanie płatności. Umożliwia także administratorom śledzenie historii zakupów klientów i konfigurowanie programów lojalnościowych w celu nagradzania ofertami lub punktami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Loyverse POS

Funkcje

  • Zarządzanie zleceniami
  • Zamawianie online
  • Płatności online
  • Integracja POS
Ujednolicone rozwiązanie do handlu (ERP + POS) dla handlu detalicznego i hotelarstwa oparte na technologii Microsoft Dynamics
LS Central to kompleksowe rozwiązanie w postaci oprogramowania, które rozszerza usługę Microsoft Dynamics 365 Business Central, oferując w ten sposób funkcje POS (punkty sprzedaży) i ERP w jednym ujednoliconym systemie. Oznacza to, że do zarządzania finansami (Microsoft ERP), POS, operacjami sklepu, zarządzaniem łańcuchem dostaw, zapasami, eCommerce i lojalnością klientów można używać tylko jednego kompletnego oprogramowania. Dowiedz się więcej na temat produktu: LS Retail

Funkcje

  • Zarządzanie zleceniami
  • Zamawianie online
  • Płatności online
  • Integracja POS
Dodawanie i importowanie tysięcy dostaw i kolekcji, wysyłka jednym kliknięciem, a klienci w ciągłym kontakcie. Własny cyfrowy dowód dostawy w PDF, niezależnie od taryfy.
Skorzystaj z natywnego planera tras wielopunktowych, aby importować i optymalizować tysiące dostaw i kolekcji jednocześnie. Możliwość ekspediowania za pomocą jednego kliknięcia, informowanie klientów o powiadomieniach w czasie rzeczywistym, śledzenie na żywo i dynamiczny czas przybycia. Każde zamówienie zrealizowane dzięki udostępnianiu spersonalizowanego dowodu dostawy w PDF i zbieranie ocen i recenzji na temat swoich usług. Dowiedz się więcej na temat produktu: Track-POD

Funkcje

  • Zarządzanie zleceniami
  • Zamawianie online
  • Płatności online
  • Integracja POS
Zarządzanie zapasami w restauracji stało się proste.
Oparte na chmurze oprogramowanie i aplikacja do zarządzania zapasami restauracji. MarketMan zapewnia narzędzia niezbędne do zarządzania zapasami, dostawcami, zamówieniami i kosztorysem menu. Uzyskuj dokładne koszty żywności i dowiedz się, dokąd trafiają Twoje pieniądze w czasie rzeczywistym. Ustawiaj alerty, gdy pozycje menu stają się mniej opłacalne i otrzymuj powiadomienia o wahaniach cen dostawców. Rezultatem jest lepsza kontrola i większe zyski. Dowiedz się więcej na temat produktu: Marketman

Funkcje

  • Zarządzanie zleceniami
  • Zamawianie online
  • Płatności online
  • Integracja POS
Oprogramowanie Onfleet wspiera operacje dostaw na ostatnim etapie od początku do końca. Rozpocznij okres próbny już dziś.
Oprogramowanie Onfleet pomaga firmom zasilać i analizować dostawy na ostatnim etapie dzięki końcowym wynikom zadowolonych klientów. System Onfleet zawiera intuicyjne aplikacje na smartfony dla kierowców, pulpit nawigacyjny dla dyspozytorów w czasie rzeczywistym, zautomatyzowane powiadomienia SMS-owe oraz funkcję śledzenia kierowców dla Twoich klientów. Kompleksowy interfejs API Onfleet ułatwia integrację z systemami e-commerce i zarządzania zamówieniami. Onfleet zapewniła ponad 100 milionów dostaw w ponad 90 krajach na całym świecie. Rozpocznij okres próbny już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: Onfleet

Funkcje

  • Zarządzanie zleceniami
  • Zamawianie online
  • Płatności online
  • Integracja POS
Tookan to oprogramowanie oparte na SI, które pomaga zautomatyzować wysyłkę, śledzić zamówienia i zarządzać ładunkiem z jednej platformy.
Tookan to potężna, ogólnodostępna platforma zarządzania dostawami, która umożliwia firmom modernizację operacji dostaw i przejęcie pełnej kontroli nad zarządzaniem dostawami w czasie rzeczywistym. Oprogramowanie Tookan można bezproblemowo zintegrować z dowolną platformą zarządzania zamówieniami lub POS, upraszczając w ten sposób cały proces dostawy. Tookan jest wyposażony w aplikację Agent, pulpit nawigacyjny i wiele rozszerzeń, które umożliwiają śledzenie w czasie rzeczywistym, optymalizację trasy, geo-ogrodzenie, portfele Agent itp. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tookan

Funkcje

  • Zarządzanie zleceniami
  • Zamawianie online
  • Płatności online
  • Integracja POS
Dodaj zamówienia online do strony internetowej swojej restauracji w ciągu kilku minut. Zarządzaj przychodzącymi zamówieniami, odbiorami i dostawami za pomocą prostej aplikacji mobilnej.
Zarządzaj zamówieniami w trybie online na odbiór, dostawę i obsługę przy stoliku za pomocą prostej, eleganckiej platformy. Aktualizuj menu i ceny, przeglądaj raporty sprzedaży, prowadź kampanie marketingowe w wielu restauracjach z dowolnej przeglądarki internetowej i bezproblemowo integruj się z Oracle Simphony Essentials POS, aby naprawdę przyspieszyć rozwój swojej działalności. Wszystko jest łatwe dzięki GloriaFood. Utwórz bezpłatne konto i dodaj zamówienia online do strony internetowej swojej restauracji w ciągu kilku minut. Dowiedz się więcej na temat produktu: GloriaFood

Funkcje

  • Zarządzanie zleceniami
  • Zamawianie online
  • Płatności online
  • Integracja POS
Oracle Simphony POS pasuje do każdej wielkości i formatu restauracji: zwykłych, szybkiej obsługi, niezależnych, franczyzowych, pubów, stadionów i innych.
System Oracle Simphony POS został stworzony z myślą o ambitnych restauracjach. Oparty na chmurze system POS łączy każdy aspekt działalności, dzięki czemu można łatwo zarządzać zamówieniami w trybie online, pracą kuchni, zapasami, menu, dostawami, lojalnością i innymi. Analityka w czasie rzeczywistym jest dostępna, dzięki czemu zawsze masz wgląd w sprzedaż i wydajność pracowników. Otwarty interfejs API programu Simphony i rozbudowany rynek usług w chmurze zapewniają nieograniczoną elastyczność, sprawność i skalowalność. Dowiedz się więcej na temat produktu: Simphony POS

Funkcje

  • Zarządzanie zleceniami
  • Zamawianie online
  • Płatności online
  • Integracja POS
Turis to platforma e-commerce B2B, która sprawi, że sprzedawcy będą kupować więcej, częściej i z uśmiechem na twarzy.
Platforma sprzedaży hurtowej Turis pomaga sprzedawać większe ilości produktów w hurcie i w obrocie B2B bez nadmiernej obsługi administracyjnej. Dzięki Turis sprzedawcy detaliczni mogą bezproblemowo składać zamówienia, co przekłada się na większe zadowolenie klienta, lepszą retencję klientów i większą sprzedaż. Turis to platforma e-commerce B2B zaprojektowana z myślą o optymalnym UX (doświadczenie użytkownika) i w bardzo przystępnej cenie. Obejmuje zaawansowane funkcje, takie jak wyceny niestandardowe, ograniczony dostęp, warunki płatności, dostosowanie wizualne, ponad 3000 integracji itp. Zacznij bezpłatnie już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: Turis

Funkcje

  • Zarządzanie zleceniami
  • Zamawianie online
  • Płatności online
  • Integracja POS
Dzięki ponad 7000 instalacji firma Infrasys zapewnia najbardziej kompleksowe rozwiązanie POS w chmurze dla operatorów hoteli i restauracji.
Infrasys Cloud point-of-sale (POS) to łatwe w użyciu rozwiązanie w postaci oprogramowania klasy korporacyjnej zaprojektowanego i wdrożonego w globalnych sieciach hoteli. Infrasys można skonfigurować i uruchomić na dowolnym systemie operacyjnym i urządzeniu sprzętowym. Zbudowana na otwartej platformie firma Infrasys została zaprojektowana tak, aby była szybka, niezawodna i bezpieczna, i jest wspierana przez lokalne całodobowe zespoły wsparcia technicznego. Dowiedz się więcej na temat produktu: Infrasys Cloud POS

Funkcje

  • Zarządzanie zleceniami
  • Zamawianie online
  • Płatności online
  • Integracja POS
Wysoce konfigurowalna platforma, która rozumie, na czym tak naprawdę polega dostawa żywności. Tylko logistyka lub logistyka + rynek zamówień bez obrandowania.
Co powiesz na dopasowanie platformy zarządzania dostawami na żądanie do Twoich potrzeb? Możesz skonfigurować ją tak, jak chcesz, stając się Uber Eats lub Glovo swojej niszy. Otrzymujesz piękną (niebrandowaną) aplikację do zamawiania obejmującą wielu sprzedawców, portal sprzedawcy, portal administratora rynkiem, pulpit do zarządzania logistyką i aplikację kurierską. Wszystkie te elementy są częścią jednego systemu, więc wszystko działa jak jeden program. Wszystko, co musisz zrobić, to zdecydować, które moduły chcesz, i skonfigurować je tak, jak chcesz. Dowiedz się więcej na temat produktu: DelivApp

Funkcje

  • Zarządzanie zleceniami
  • Zamawianie online
  • Płatności online
  • Integracja POS
Jesteśmy firmą technologiczną działającą w branży hotelarskiej.
Covermanager to firma technologiczna działająca w branży hotelarskiej. Celem jest wspieranie naszych partnerskich restauracji w globalnym zarządzaniu sprzedażą, budowaniu lojalności klientów i wzmacnianiu ich kanałów sprzedaży bezpośredniej. Oferowana przez nas usługa to rozwiązanie SaaS do zarządzania rezerwacjami, kolejkami i zamówieniami online dla restauracji. Dowiedz się więcej na temat produktu: CoverManager

Funkcje

  • Zarządzanie zleceniami
  • Zamawianie online
  • Płatności online
  • Integracja POS