Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Oprogramowanie dla podwykonawców

Oprogramowanie dla podwykonawców pomaga firmom budowlanym i generalnym wykonawcom zarządzać relacjami i interakcjami z podwykonawcami. Funkcje tego oprogramowania to kwalifikacja podwykonawców, zarządzanie ofertami i śledzenie wydajności podwykonawców. Może również zawierać narzędzia do zarządzania dokumentami, komunikacji i śledzenia płatności. Powiązane kategorie obejmują zarządzanie budową i wykonawcami.

Wyniki: 4 w

monday.com to system operacyjny w chmurze, w którym zespoły prowadzą swoje projekty i codzienną pracę, niezależnie od tego, czy są w biurze, w domu, czy w podróży.
monday.com to oparty na chmurze system operacyjny, w którym zespoły tworzą aplikacje do przepływu pracy w ciągu kilku minut, aby uruchamiać swoje procesy, projekty i codzienną pracę. Zespoły kształtują przepływy pracy i projekty, bez kodu, dzięki adaptacyjnej platformie, która automatyzuje pracę ręczną i łączy zespoły w cyfrowej przestrzeni roboczej. Funkcje platform obejmują: konfigurowalne szablony przepływu pracy, śledzenie czasu, automatyzacje, pulpity danych i integracje z popularnymi narzędziami. Ponad 100 000 firm na całym świecie polega na monday.com. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Zarządzanie dokumentami
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Śledzenie czasu trwania projektu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie kwalifikacji
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie wykonawcami
  • Zarządzanie przetargami
Kompleksowy system ERP nowej generacji, oparty na chmurze, stworzony z myślą o sektorze budowlanym.
Archdesk to oparte na chmurze kompleksowe oprogramowanie ERP (planowanie zasobów przedsiębiorstwa) nowej generacji stworzone dla branży budowlanej. Archdesk zajmuje się przepływem pracy od A do Z. Od wstępnego zapytania klienta, przez wycenę, umowy, zarządzanie projektami, budżetowanie, zaopatrzenie, przetargi, planowanie, zarządzanie pracą, zarządzanie zasobami, kalkulację kosztów, raportowanie, współpracę zespołową do momentu wystawienia ostatniej faktury. Wszystko to w elastycznym przepływie pracy z łatwym interfejsem, dostępnym z każdego urządzenia przez całą dobę, siedem dni w tygodniu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Archdesk

Funkcje

  • Zarządzanie dokumentami
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Śledzenie czasu trwania projektu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie kwalifikacji
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie wykonawcami
  • Zarządzanie przetargami
Oprogramowanie do wizualnego planowania harmonogramów pozwalające śledzić wszystkie rodzaje zasobów – solidne i przyjazne dla użytkownika.
Visual Planning jest potężnym oprogramowaniem do planowania i ustalania harmonogramów używanym do zarządzania wszystkimi rodzajami zasobów. Wyjątkowa elastyczność rozwiązania pozwala m.in. śledzić projekty, prace, zadania, klientów, zlecenia, pracowników czy sprzęt w jednym narzędziu, dzięki czemu możesz skupić się na tym, co naprawdę ważne. Centralizacja danych pomaga zespołom zwiększyć wydajność. Użytkownicy mogą pracować we współpracy z dowolnego miejsca i mieć do niej dostęp na urządzeniach mobilnych. Wysyłaj e-maile i powiadomienia SMS do członków zespołu oraz łącz harmonogramy z osobistymi kalendarzami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Visual Planning

Funkcje

  • Zarządzanie dokumentami
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Śledzenie czasu trwania projektu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie kwalifikacji
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie wykonawcami
  • Zarządzanie przetargami
Assemble łączy dane BIM z kluczowymi przepływami pracy, w tym przeglądami projektów, założeniami wyjściowymi, szacunkami, zarządzaniem zmianami, inżynierią wartości i innymi
Assemble Systems firmy Autodesk dostarcza rozwiązanie SaaS (oprogramowanie jako usługa), które umożliwia specjalistom ds. budownictwa kondycjonowanie, wysyłanie zapytań i łączenie danych BIM z kluczowymi procesami roboczymi, w tym przeglądami projektów, założeniami wyjściowymi, szacowaniem, zarządzaniem zmianą, inżynierią wartości i zarządzaniem harmonogramem. Wyodrębniając cały zapas modeli w ciągu kilku minut, zapewnia zespołom projektowym szybki dostęp do kompleksowych zapasów modeli, które umożliwiają większą wydajność ich pracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Assemble

Funkcje

  • Zarządzanie dokumentami
  • Śledzenie czasu pracy i wydatków
  • Śledzenie czasu trwania projektu
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie kwalifikacji
  • Zarządzanie umowami/licencjami
  • Zarządzanie kalendarzem
  • Zarządzanie wykonawcami
  • Zarządzanie przetargami