Wyniki: 30 w
Freshsales został wyposażony w rozmaite funkcji i bardzo intuicyjny interfejs użytkownika, dzięki czemu prowadzenie firmy nie wymaga korzystania z wielu narzędzi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshsales
Freshsales to w pełni zautomatyzowane rozwiązanie dla zespołów sprzedażowych. Zapewnia wszystko, czego potrzebuje handlowiec, aby pozyskiwać potencjalnych klientów, prowadzić kontekstowe rozmowy, zawierać umowy dzięki wiedzy opartej na sztucznej inteligencji oraz pielęgnować relacje z klientami. Freshsales, dzięki wbudowanym funkcjom poczty elektronicznej, telefonu, czatu i telefonii, daje zespołom sprzedażowym więcej czasu na sprzedaż poprzez automatyzację procesu sprzedaży oraz zwiększa efektywność i produktywność w ich codziennych działaniach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshsales

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie interakcji
  • Pulpit działań
Bigin pomaga małym firmom odejść od arkuszy kalkulacyjnych i zacząć korzystać z rozwiązania CRM, które zostało stworzone z myślą o ich potrzebach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bigin by Zoho CRM
Bigin, rozwiązanie CRM skoncentrowane na linii produkcyjnej, pomaga gromadzić wszystkie informacje o potencjalnych klientach, ułatwiając śledzenie i konwertowanie leadów sprzedażowych. Z czystym zamiarem bycia prostym, Bigin jest wyposażony w odpowiednie funkcje, przyjazny dla użytkownika interfejs, a jego cena jest przyjazna dla kieszeni i pasuje do małej firmy jak ulał. Bigin oferuje wszystko, czego potrzebujesz - wiele potoków, wbudowaną telefonię, przepływ pracy, bezproblemowe integracje i wiele innych rozwiązań, które ułatwiają zarządzanie relacjami z klientami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bigin by Zoho CRM

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie interakcji
  • Pulpit działań
Rozwiązanie CRM Zoho zapewnia organizacjom kompleksowe rozwiązanie do zarządzania cyklem życia relacji z klientami.
Rozwiązanie CRM Zoho zapewnia małym i dużym organizacjom kompleksowe rozwiązanie do zarządzania cyklem życia relacji z klientami, umożliwiające zarządzanie sprzedażą, marketingiem, wsparciem klienta i magazynem w ramach całej organizacji, w jednym systemie biznesowym. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho CRM

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie interakcji
  • Pulpit działań
ClickUp to przyszłość pracy – jedna aplikacja, która zastąpi je wszystkie. ClickUp to aplikacja zwiększająca produktywność o najszybciej rosnącej popularności w 2020 roku.
ClickUp to jedna aplikacja zastępująca wszystkie. To przyszłość pracy, w której każdy może pracować nad wszystkim. Więcej niż tylko zarządzanie zadaniami – ClickUp oferuje dokumenty, przypomnienia, cele, kalendarze, ustalanie harmonogramów, a nawet skrzynkę odbiorczą. W pełni konfigurowalne rozwiązanie ClickUp działa dla każdego typu zespołu, dzięki czemu wszystkie mogą korzystać z tej samej aplikacji do planowania, organizowania i współpracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickUp

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie interakcji
  • Pulpit działań
monday.com to system operacyjny w chmurze, w którym zespoły prowadzą swoje projekty i codzienną pracę, niezależnie od tego, czy są w biurze, w domu, czy w podróży.
monday.com to oparty na chmurze system operacyjny, w którym zespoły tworzą aplikacje do przepływu pracy w ciągu kilku minut, aby uruchamiać swoje procesy, projekty i codzienną pracę. Zespoły kształtują przepływy pracy i projekty, bez kodu, dzięki adaptacyjnej platformie, która automatyzuje pracę ręczną i łączy zespoły w cyfrowej przestrzeni roboczej. Funkcje platform obejmują: konfigurowalne szablony przepływu pracy, śledzenie czasu, automatyzacje, pulpity danych i integracje z popularnymi narzędziami. Ponad 100 000 firm na całym świecie polega na monday.com. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie interakcji
  • Pulpit działań
Zendesk zapewnia kompletne rozwiązanie do obsługi klienta, które jest łatwe w użyciu i skalowane wraz z firmą.
Zendesk Suite to rozwiązanie do obsługi klienta, które jest łatwe w użyciu i skaluje się wraz z firmą. Średnio firmy korzystające z Zendesk zwiększają zadowolenie klientów o 25%, a wydajność agentów o 30% — w dowolnej skali. Interakcje z klientami działają w jednym interfejsie z funkcjami takimi jak widżety internetowe, wstępnie zdefiniowane odpowiedzi na zgłoszenia i inne. Przygotuj się i uruchom szybko. Pakiet Zendesk Suite obejmuje systemy zgłoszeniowe, Centrum pomocy, Forum społeczności, Wiadomości, Mów, Eksploruj i Rozmowy Sunshine. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zendesk Suite

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie interakcji
  • Pulpit działań
Pipedrive to łatwe do wdrożenia oprogramowanie do rozwiązań CRM, które pomaga skupić się na działaniach prowadzących do zamknięcia transakcji.
Pipedrive to zorientowane na sprzedaż narzędzie do zarządzania relacjami z klientami, które uwielbiają zespoły różnej wielkości. Mając ponad 95 000 płacących klientów w 179 krajach, zespoły sprzedażow e przyciągają uwagę prostym, ale potężnym rozwiązaniem CRM, które nadaje priorytet przede wszystkim użyteczności. Korzystając z Pipedrive, nic nie umyka uwadze, pozwalając zespołowi spędzać mniej czasu na wypełnianiu dokumentów, a więcej na sprzedaży z rozwiązaniem CRM, które jest zarówno zwinne, jak i wydajne. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pipedrive

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie interakcji
  • Pulpit działań
Uzyskaj wszystkie narzędzia potrzebne do budowania lepszych relacji z klientami online w jednym miejscu.
Sendinblue umożliwia firmom budowanie i rozwijanie relacji poprzez automatyzację marketingu, kampanie e-mailowe, e-maile transakcyjne, wiadomości SMS, czat, rozwiązanie CRM, reklamy na Facebooku i reklamy retargetingowe. Co wyróżnia to narzędzie? Sendinblue jest obsługiwany przez zespół ds. zadowolenia klientów i oferuje plany cenowe, które wywołają uśmiech na twarzy. Platforma ta łączy solidny pakiet usług w jednym, przyjaznym dla użytkownika rozwiązaniu. Rozwój. Sprzedaż. Zaangażowanie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sendinblue

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie interakcji
  • Pulpit działań
Pakiet NetSuite to jeden z najlepszych systemów ERP (kompleksowego zarządzania przedsiębiorstwem) opartych na chmurze. Zapewnia dostęp do danych i odpowiedni poziom kontroli niezbędny do podejmowania inteligentnych decyzji i stymulowania rozwoju Twojej firmy.
Pakiet NetSuite to oparte na chmurze kompleksowe rozwiązanie służące do zarządzania przedsiębiorstwem, które pomaga ponad 31 000 organizacji działać w bardziej efektywny sposób poprzez automatyzację podstawowych procesów i zapewnienie wglądu w generowane w czasie rzeczywistym wyniki operacyjne i finansowe. Dzięki ujednoliconemu i zintegrowanemu pakietowi aplikacji opracowanych z myślą o zarządzaniu księgowością, przetwarzaniu zamówień, zarządzaniu zapasami oraz działaniach związanych z produkcją, łańcuchem dostaw i operacjami magazynowymi pakiet NetSuite zapewnia firmom dostęp do przejrzystych informacji i pełną kontrolę nad ich działalnością biznesową. Dowiedz się więcej na temat produktu: NetSuite

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie interakcji
  • Pulpit działań
Zespoły sprzedażowe wykorzystują PandaDoc, aby usprawnić przepływ pracy, analizy i szybkość pracy przy jednoczesnym zapewnieniu niesamowitych doświadczeń zakupowych.
PandaDoc umożliwia zespołom sprzedażowym usprawnienie przepływu pracy, analiz i szybkości pracy przy jednoczesnym zapewnieniu niesamowitych doświadczeń zakupowych. Ponad 30 000 klientów korzysta z oprogramowania do automatyzacji dokumentów PandaDocs, aby usprawnić proces tworzenia, zatwierdzania i składania podpisu elektronicznego ofert, wycen i umów. PandaDoc pomaga uprościć procesy i zwiększyć wydajność w całej organizacji, integrując istniejące rozwiązanie CRM, płatności i aplikacje do przechowywania plików w jednym przepływie pracy. Dowiedz się więcej na temat produktu: PandaDoc

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie interakcji
  • Pulpit działań
Wysokiej klasy rozwiązanie zaprojektowane z myślą o efektywnej współpracy, komunikacji, portalach społecznościowych oraz zarządzaniu przepływami pracy i wiedzą.
Bitrix24 to przestrzeń robocza online dla małych, średnich, dużych firm. Oferuje 35+ zintegrowanych narzędzi, w tym CRM, zadania, tablicę Kanban, Wykres Gantta, czaty, połączenia, przechowywanie plików, automatyzację Workflow i nie tylko! Dzięki Bitrix24 nie będziesz potrzebował różnych rozwiązań SaaS. Uzyskasz wszystko w jednym pakiecie — według stawki ryczałtowej. Bitrix24 to jedno z najpopularniejszych rozwiązań biznesowych, z którego korzysta ponad 10 mln użytkowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie interakcji
  • Pulpit działań
Narzędzia dla nowoczesnego profesjonalisty: oferty, kontrakty, płatności i nie tylko. Gdy zechcesz, wypróbuj 7 dni za darmo.
HoneyBook pomaga kreatywnym przedsiębiorcom i freelancerom rezerwować więcej klientów, zarządzać projektami i otrzymywać płatności w jednym miejscu. Dzięki naszemu oprogramowaniu do zarządzania firmą możesz zautomatyzować swoją pracę i być na bieżąco ze wszystkimi zadaniami do wykonania, oszczędzając czas i pieniądze, aby rozwijać swoją firmę. Jest jak osobisty asystent. Właściciele małych firm i freelancerzy korzystali z HoneyBook, aby zwiększyć liczbę rezerwacji i zaoszczędzić czas. Przez pierwsze 6 miesięcy otrzymasz HoneyBook za 1 $ miesięcznie z kodem ONLY1. Dowiedz się więcej na temat produktu: HoneyBook

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie interakcji
  • Pulpit działań
Agile CRM to kompletny pakiet funkcji sprzedażowych, marketingowych i usługowych zaprojektowany, aby umożliwić małym i średnim przedsiębiorstwom sprzedaż i wprowadzanie na rynek, tak jak to robią wielkie przedsiębiorstwa z listy Fortune 500.
Agile CRM to uniwersalne rozwiązanie CRM z automatyzacją sprzedaży, marketingu i usług na jednej platformie. Posiada funkcję śledzenia sprzedaży, zarządzania kontaktami, automatyzacji marketingu, analityki internetowej, dwustronnej poczty e-mail, telefonii i pomocy technicznej z prostym, przejrzystym i nowoczesnym interfejsem. Dowiedz się więcej na temat produktu: Agile CRM

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie interakcji
  • Pulpit działań
EngageBay to proste, niedrogie, kompleksowe oprogramowanie do marketingu, sprzedaży i obsługi rozwiązań CRM, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie, pielęgnowanie i zamykanie transakcji z pozyskanymi klientami.
EngageBay to proste, niedrogie, kompleksowe oprogramowanie do marketingu, sprzedaży i obsługi rozwiązań CRM, stworzone dla małych firm i start-upów, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie i pielęgnowanie odwiedzających strony internetowe oraz ich konwersję w szczęśliwych klientów. Pozyskuj potencjalnych klientów poprzez formularze generowania leadów i wyskakujące okienka, angażuj odwiedzających strony internetowe poprzez piękne strony docelowe, pielęgnuj ich poprzez angażujące wiadomości e-mail i automatyzuj swój lejek poprzez automatyzację marketingu – wszystko to z poziomu jednej, łatwej w użyciu platformy. Dowiedz się więcej na temat produktu: EngageBay

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie interakcji
  • Pulpit działań
Szukaj mniej. Sprzedaj więcej.
Lusha pomaga profesjonalistom w nawiązaniu szybkiej i prawdziwej relacji z potencjalnymi klientami, kontaktami i kandydatami. Zaangażowanie B2B opiera się na zaufaniu. Lusha pomaga budować to zaufanie za pomocą prostych narzędzi, które umożliwiają wzbogacanie i weryfikowanie profili biznesowych. Obecnie ponad 250 000 przedstawicieli handlowych, kierowników ds. rekrutacji i marketingu zmienia sposób, w jaki angażują się w kontakty z potencjalnymi klientami, kontaktami i kandydatami poprzez codzienne korzystanie z Lushy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lusha

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie interakcji
  • Pulpit działań
Front to centrum komunikacji z klientami, które umożliwia firmom oferowanie usług dostosowanych do potrzeb na dużą skalę i we wszystkich kanałach.
Front to centrum komunikacji z klientami, które umożliwia firmom oferowanie usług dostosowanych do ich potrzeb na dużą skalę. Narzędzie łączy prostotę skrzynki odbiorczej e-mail z automatyzacją i informacjami rozwiązania CRM. Za kulisami członkowie zespołów ze wszystkich działów mogą współpracować, aby szybciej wysyłać odpowiedzi, organizować wiadomości we wszystkich kanałach i zawsze utrzymywać osobisty kontakt. Zespoły liczące pięć lub 5000 osób korzystają z Front do skalowania komunikacji bez kompromisów w zakresie jakości i wydajności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Front

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie interakcji
  • Pulpit działań
Capsule to łatwe w użyciu rozwiązanie CRM, które pomaga firmom utrzymać organizację, dowiedzieć się więcej o klientach i budować lepsze relacje.
Idealne rozwiązanie CRM dla firm zatrudniających 10–1000 pracowników. Ponad 10 000 firm na całym świecie korzysta z Capsule, aby lepiej organizować działania związane z obsługą klienta i sprzedażą. Capsule jest łatwe w użyciu, a jednocześnie wydajne i można je dostosować do potrzeb swojej firmy. Integruje się z innymi popularnymi aplikacjami, takimi jak Google G Suite, QuickBooks, MailChimp i Zapier, zapewniając zaawansowaną automatyzację sprzedaży. Począwszy od zaledwie 18 $ na użytkownika, możesz zacząć w zaledwie kilka minut dzięki bezpłatnej wersji próbnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Capsule

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie interakcji
  • Pulpit działań
Salesflare to inteligentne rozwiązanie CRM dla małych i średnich firm B2B, które chcą sprzedawać więcej przy mniejszym nakładzie pracy.
Salesflare to inteligentne rozwiązanie CRM dla małych i średnich firm B2B, które chcą sprzedawać więcej przy mniejszym nakładzie pracy. Salesflare automatycznie wypełnia Twoją książkę adresową i śledzi wszystkie interakcje z osobami, z którymi się kontaktujesz. Pobiera dane z poczty elektronicznej, mediów społecznościowych, firmowych baz danych, telefonu, kalendarza i przekazuje je w postaci zautomatyzowanych osi czasu klienta, które mówią wszystko, co musisz wiedzieć. Ty musisz jedynie pisać e-maile, wykonywać telefony i popijać kawę. Dowiedz się więcej na temat produktu: Salesflare

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie interakcji
  • Pulpit działań
Paperflite umożliwia zespołom ds. marketingu i sprzedaży odkrywanie, udostępnianie i śledzenie treści oraz uzyskiwanie analiz zaangażowania w czasie rzeczywistym.
Paperflite to platforma do zarządzania materiałami marketingowymi i sprzedażowymi. Dzięki Paperflite zespoły marketingowe mogą organizować i rozpowszechniać swoje treści wśród zespołów sprzedaży, zespołów ds. sukcesu klientów i partnerów kanału. Paperflite zapewnia analizę zaangażowania w czasie rzeczywistym w zakresie wewnętrznych i zewnętrznych interakcji użytkowników z treścią, dzięki czemu przedstawiciele handlowi mogą priorytetyzować leadów i wiedzieć, kiedy należy przesyłać wiadomości kontrolne. Rozwiązanie Paperflite integruje się z wiodącymi w branży rozwiązaniami CRM i narzędziami marketingowymi na różnych urządzeniach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Paperflite

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie interakcji
  • Pulpit działań
Aplikacja Pobuca Connect oferuje ujednoliconą firmową książkę adresową, do której można łatwo uzyskać dostęp i którą można udostępniać współpracownikom.
Usprawnij swój zespół za pomocą wszechstronnej aplikacji do zarządzania kontaktami. Przekształć wiele list kontaktów biznesowych w jedną ujednoliconą książkę adresową i uzyskaj do niej dostęp z Internetu, telefonu komórkowego, a nawet z poziomu Outlooka i Gmaila. Dodawaj własne pola i tagi, aby porządkować kontakty, śledzić działania, ustawiać zadania i automatycznie wzbogacać kontakty za pomocą LinkedIn i podpisów e-mail. Wersja próbna i freemium są do Twojej dyspozycji, aby już dziś zapoznać się z ofertą tego rozwiązania. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pobuca Connect

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie interakcji
  • Pulpit działań
Rozwiązanie CRM Creatio pomaga nowoczesnym firmom usprawnić przepływy pracy sprzedaży, marketingu i obsługi klienta bez użycia kodu i maksymalnej swobody.
Rozwiązanie CRM Creatio to pakiet wysokiej klasy produktów do marketingu, sprzedaży i automatyzacji usług bez użycia kodu, który automatyzuje całą podróż klienta z maksymalnym stopniem swobody. •Marketing Creatio – gotowa do użycia platforma do automatyzacji kampanii marketingowych i przepływów pracy związanych z zarządzaniem leadami bez kodu •Sales Creatio – kompleksowa platforma do automatyzacji procesów sprzedaży dowolnego typu bez kodu •Service Creatio — wielokanałowa platforma do automatyzacji procesów roboczych związanych z obsługą klienta o dowolnej złożoności Dowiedz się więcej na temat produktu: Creatio CRM

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie interakcji
  • Pulpit działań
Voiptime Call Center pozwala zautomatyzować obsługę wszystkich typów połączeń - połączenia przychodzące, masowe połączenia wychodzące (Predictive, Power, Preview)
Voiptime Call Center pozwala zautomatyzować obsługę wszystkich typów połączeń - połączenia przychodzące, masowe połączenia wychodzące (Predictive (predykcyjny), Power (progresywny), Preview (z podglądem)), połączenia automatyczne bez udziału operatora, menu IVR o dowolnej złożoności, przetwarzanie poczty elektronicznej, skrypty rozmów i inne. Monitorowanie online pracy operatorów (w tym także zdalnych), łatwa skalowalność i elastyczność ustawień pozwolą stworzyć efektywne contact center dla każdego obszaru działalności. Dowiedz się więcej na temat produktu: Voiptime Cloud

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie interakcji
  • Pulpit działań
Doskonałe rozwiązanie CRM do zarządzania sprzedażą dla małych firm. Skoncentruj się na następnym działaniu, kontynuuj działania z każdym potencjalnym klientem i zachowaj kontrolę nad swoją sprzedażą.
OnePageCRM to pierwsze rozwiązanie CRM sprzedaży skoncentrowane na działaniu, które pomaga małym i średnim firmom zachować kontrolę nad sprzedażą. Skup się na tym, co należy zrobić w następnej kolejności, kontynuuj działania z każdym potencjalnym klientem, utrzymuj zespół na tej samej stronie i zamykaj więcej transakcji, wykonując jedno działanie sprzedażowe na raz. Oszczędzaj czas i zautomatyzuj administrowanie i wprowadzanie danych. Generowanie leadów jednym kliknięciem z dowolnego miejsca w sieci. Korzystaj z zalet rozwiązania CRM w podróży dzięki aplikacjom mobilnym na systemy iOS i Android. Masz jakieś pytania? W ofercie jest wsparcie za pośrednictwem poczty e-mail, telefonu i czatu. Dowiedz się więcej na temat produktu: OnePageCRM

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie interakcji
  • Pulpit działań
ProProfs Chat pomaga oferować proaktywne wsparcie dla klientów, zwiększać zaangażowanie, pozyskiwać leady, identyfikować możliwości sprzedaży i nie tylko.
ProProfs Chat to oprogramowanie do czatu w trybie online na żywo, które umożliwia firmom oferowanie klientom natychmiastowego wsparcia i kontaktowanie się z osobami odwiedzającymi ich strony internetowe. Uzbrojony w ProProfs Chat zespół wsparcia technicznego może szybciej rozwiązywać problemy, udzielać szybkich odpowiedzi na pytania dotyczące produktów i usług oraz zapewniać klientów, że jest w pobliżu zawsze, gdy tego potrzebują. ProProfs Chat pomoże zespołom wsparcia technicznego zmniejszyć liczbę zgłoszeń, poprawić czas reakcji klienta i jego zadowolenie, a w efekcie zwiększyć sprzedaż i ROI. Dowiedz się więcej na temat produktu: ProProfs Chat

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie interakcji
  • Pulpit działań
Strona internetowa IDX, rozwiązanie CRM dotyczące nieruchomości i rozwiązania marketingowe, które pomagają agentom nieruchomości w rozwoju ich działalności.
Od ponad 20 lat tysiące specjalistów ds. nieruchomości polegają na nas, aby dostarczać najlepsze rozwiązania w zakresie wyszukiwania nieruchomości i technologii IDX, która pomagają im przyciągać i zdobywać większą liczbę klientów. Zapewniamy nie tylko poszukiwanie nieruchomości, ale także kompletne rozwiązania, które pomogą przyciągnąć nowych potencjalnych klientów, pozyskać potencjalnych klientów, zdobyć klientów i zbudować powtarzalną działalność biznesową. Możesz dodać naszą usługę do dowolnej witryny internetowej, bez konieczności tworzenia ramek, lub pobrać jedną z naszych gotowych do użycia, hostowanych witryn internetowych z wyszukiwaniem nieruchomości IDX. Dowiedz się więcej na temat produktu: iHomefinder

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie interakcji
  • Pulpit działań
Przedsiębiorstwa B2B mogą dzięki niemu zwiększyć przychody kluczowych klientów i lepiej kwalifikować szanse na wygranie ważnych ofert.
Upland Altify zapewnia oprogramowanie do strategicznego planowania relacji z klientem, zarządzania szansami i procesami sprzedażowymi w celu zwiększenia wydajności sprzedaży w przypadku przedsiębiorst w B2B. Oprogramowanie łączy innowacyjną technologię z ekspercką strategią i metodologią planowania kont, zarządzania szansami i nie tylko. Dowiedz się więcej na temat produktu: Upland Altify

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie interakcji
  • Pulpit działań
Aplikacja Delta Sales oferuje automatyczne przyjmowanie zamówień, zarządzanie produktami i generowanie raportów dzięki łatwej w użyciu aplikacji mobilnej dla pracowników terenowych
Delta Sales App to aplikacja do automatyzacji sprzedaży w terenie i śledzenia lokalizacji GPS pracowników, używana przez tysiące kierowników sprzedaży, dystrybutorów i marek do zarządzania ich działaniami sprzedażowymi w terenie. Aplikacja ta jest powszechnie akceptowana przez wiele firm w celu zwiększenia produktywności zespołów sprzedaży i automatyzacji procesu sprzedaży, co pomogło im osiągnąć cel sprzedażowy i pomnożyć sprzedaż. Dowiedz się więcej na temat produktu: Delta Sales App

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie interakcji
  • Pulpit działań
Onpipeline to jeden z najlepszych systemów CRM dla małych i średnich przedsiębiorstw.
Onpipeline to jedno z najlepszych sprzedażowych rozwiązań CRM dla małych i średnich firm. Bezpieczne i niezawodne rozwiązanie CRM do zarządzania sprzedażą, kontaktami i działaniami. Można zintegrowa ć e-maile i kalendarze, zautomatyzować powtarzające się zadania, tworzyć i wysyłać oferty, pozyskiwać leady z formularzy internetowych lub interfejsu API i wiele innych. Skupia się na ułatwieniu śledzenia przychodów bez konieczności wielogodzinnego wypełniania formularzy. Możesz przejąć kontrolę nad procesem sprzedaży, ustawić zdarzenia dla kolejnych działań, które będą synchronizowane z kalendarzem poczty elektronicznej lub Outlooka itp. Dowiedz się więcej na temat produktu: Onpipeline

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie interakcji
  • Pulpit działań
Łatwy i prosty system zarządzania przychodami i zyskami dla wszystkich hoteli, umożliwiający zwiększenie przychodów hoteli.
System zarządzania przychodami i rentownością hotelu szczęśliwego ma prosty pulpit, który wspiera hotelarza w analizie danych najważniejszych wskaźników KPI (kluczowy wskaźnik wydajności) hotelu. happyhotel to oparte na chmurze oprogramowanie dla hoteli, zaprojektowane specjalnie dla małych i średnich hoteli, ale może być używane przez hotele o różnych rozmiarach. Hotele mogą osiągać większe przychody bez dużej wiedzy. Hotelarz przechodzi w przeszłe, obecne i przyszłe wartości RevPar, Occupancy, ADR (alternatywne metody rozwiązywania sporów) i Revenue. Dowiedz się więcej na temat produktu: happyhotel

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie interakcji
  • Pulpit działań
Rozwiązanie do zarządzania relacjami z klientami, które pomaga firmom zarządzać listami kontaktów, planować działania następcze, prowadzić notatki i nie tylko.
Rozwiązanie do zarządzania relacjami z klientami, które pomaga firmom zarządzać listami kontaktów, planować działania następcze, prowadzić notatki i nie tylko. Dzięki funkcjonalności obejmującej wiele platform, rozwiązanie CRM Toca umożliwia pełny dostęp do rozwiązań CRM z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie, dzięki aplikacji mobilnej dla systemów iOS i Android. Dowiedz się więcej na temat produktu: TOCA CRM

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu spotkań
  • Zarządzanie zadaniami
  • Śledzenie interakcji
  • Pulpit działań