Powiązane kategorie
Wyniki: 30 w
Freshsales został wyposażony w rozmaite funkcji i bardzo intuicyjny interfejs użytkownika, dzięki czemu prowadzenie firmy nie wymaga korzystania z wielu narzędzi.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshsales
Freshsales to w pełni zautomatyzowane rozwiązanie dla zespołów sprzedażowych. Zapewnia wszystko, czego potrzebuje handlowiec, aby pozyskiwać potencjalnych klientów, prowadzić kontekstowe rozmowy,
...
Czytaj dalej
zawierać umowy dzięki wiedzy opartej na sztucznej inteligencji oraz pielęgnować relacje z klientami. Freshsales, dzięki wbudowanym funkcjom poczty elektronicznej, telefonu, czatu i telefonii, daje zespołom sprzedażowym więcej czasu na sprzedaż poprzez automatyzację procesu sprzedaży oraz zwiększa efektywność i produktywność w ich codziennych działaniach.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Freshsales
Funkcje
- Ustalanie harmonogramu spotkań
- Zarządzanie zadaniami
- Śledzenie interakcji
- Pulpit działań
Bigin pomaga małym firmom odejść od arkuszy kalkulacyjnych i zacząć korzystać z rozwiązania CRM, które zostało stworzone z myślą o ich potrzebach.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Bigin by Zoho CRM
Bigin, rozwiązanie CRM skoncentrowane na linii produkcyjnej, pomaga gromadzić wszystkie informacje o potencjalnych klientach, ułatwiając śledzenie i konwertowanie leadów sprzedażowych.
Z czystym
...
Czytaj dalej
zamiarem bycia prostym, Bigin jest wyposażony w odpowiednie funkcje, przyjazny dla użytkownika interfejs, a jego cena jest przyjazna dla kieszeni i pasuje do małej firmy jak ulał.
Bigin oferuje wszystko, czego potrzebujesz - wiele potoków, wbudowaną telefonię, przepływ pracy, bezproblemowe integracje i wiele innych rozwiązań, które ułatwiają zarządzanie relacjami z klientami.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Bigin by Zoho CRM
Funkcje
- Ustalanie harmonogramu spotkań
- Zarządzanie zadaniami
- Śledzenie interakcji
- Pulpit działań
Rozwiązanie CRM Zoho zapewnia organizacjom kompleksowe rozwiązanie do zarządzania cyklem życia relacji z klientami.
Rozwiązanie CRM Zoho zapewnia małym i dużym organizacjom kompleksowe rozwiązanie do zarządzania cyklem życia relacji z klientami, umożliwiające zarządzanie sprzedażą, marketingiem, wsparciem klienta
...
Czytaj dalej
i magazynem w ramach całej organizacji, w jednym systemie biznesowym.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho CRM
Funkcje
- Ustalanie harmonogramu spotkań
- Zarządzanie zadaniami
- Śledzenie interakcji
- Pulpit działań
ClickUp to przyszłość pracy – jedna aplikacja, która zastąpi je wszystkie. ClickUp to aplikacja zwiększająca produktywność o najszybciej rosnącej popularności w 2020 roku.
ClickUp to jedna aplikacja zastępująca wszystkie. To przyszłość pracy, w której każdy może pracować nad wszystkim. Więcej niż tylko zarządzanie zadaniami – ClickUp oferuje dokumenty, przypomnienia,
...
Czytaj dalej
cele, kalendarze, ustalanie harmonogramów, a nawet skrzynkę odbiorczą. W pełni konfigurowalne rozwiązanie ClickUp działa dla każdego typu zespołu, dzięki czemu wszystkie mogą korzystać z tej samej aplikacji do planowania, organizowania i współpracy.
Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickUp
Funkcje
- Ustalanie harmonogramu spotkań
- Zarządzanie zadaniami
- Śledzenie interakcji
- Pulpit działań
monday.com to system operacyjny w chmurze, w którym zespoły prowadzą swoje projekty i codzienną pracę, niezależnie od tego, czy są w biurze, w domu, czy w podróży.
monday.com to oparty na chmurze system operacyjny, w którym zespoły tworzą aplikacje do przepływu pracy w ciągu kilku minut, aby uruchamiać swoje procesy, projekty i codzienną pracę.
Zespoły
...
Czytaj dalej
kształtują przepływy pracy i projekty, bez kodu, dzięki adaptacyjnej platformie, która automatyzuje pracę ręczną i łączy zespoły w cyfrowej przestrzeni roboczej.
Funkcje platform obejmują: konfigurowalne szablony przepływu pracy, śledzenie czasu, automatyzacje, pulpity danych i integracje z popularnymi narzędziami.
Ponad 100 000 firm na całym świecie polega na monday.com.
Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com
Funkcje
- Ustalanie harmonogramu spotkań
- Zarządzanie zadaniami
- Śledzenie interakcji
- Pulpit działań
Zendesk zapewnia kompletne rozwiązanie do obsługi klienta, które jest łatwe w użyciu i skalowane wraz z firmą.
Zendesk Suite to rozwiązanie do obsługi klienta, które jest łatwe w użyciu i skaluje się wraz z firmą. Średnio firmy korzystające z Zendesk zwiększają zadowolenie klientów o 25%, a wydajność agentów
...
Czytaj dalej
o 30% — w dowolnej skali. Interakcje z klientami działają w jednym interfejsie z funkcjami takimi jak widżety internetowe, wstępnie zdefiniowane odpowiedzi na zgłoszenia i inne. Przygotuj się i uruchom szybko. Pakiet Zendesk Suite obejmuje systemy zgłoszeniowe, Centrum pomocy, Forum społeczności, Wiadomości, Mów, Eksploruj i Rozmowy Sunshine.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Zendesk Suite
Funkcje
- Ustalanie harmonogramu spotkań
- Zarządzanie zadaniami
- Śledzenie interakcji
- Pulpit działań
Pipedrive to łatwe do wdrożenia oprogramowanie do rozwiązań CRM, które pomaga skupić się na działaniach prowadzących do zamknięcia transakcji.
Pipedrive to zorientowane na sprzedaż narzędzie do zarządzania relacjami z klientami, które uwielbiają zespoły różnej wielkości. Mając ponad 95 000 płacących klientów w 179 krajach, zespoły sprzedażow
...
Czytaj dalej
e przyciągają uwagę prostym, ale potężnym rozwiązaniem CRM, które nadaje priorytet przede wszystkim użyteczności. Korzystając z Pipedrive, nic nie umyka uwadze, pozwalając zespołowi spędzać mniej czasu na wypełnianiu dokumentów, a więcej na sprzedaży z rozwiązaniem CRM, które jest zarówno zwinne, jak i wydajne.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Pipedrive
Funkcje
- Ustalanie harmonogramu spotkań
- Zarządzanie zadaniami
- Śledzenie interakcji
- Pulpit działań
Uzyskaj wszystkie narzędzia potrzebne do budowania lepszych relacji z klientami online w jednym miejscu.
Sendinblue umożliwia firmom budowanie i rozwijanie relacji poprzez automatyzację marketingu, kampanie e-mailowe, e-maile transakcyjne, wiadomości SMS, czat, rozwiązanie CRM, reklamy na Facebooku i
...
Czytaj dalej
reklamy retargetingowe. Co wyróżnia to narzędzie? Sendinblue jest obsługiwany przez zespół ds. zadowolenia klientów i oferuje plany cenowe, które wywołają uśmiech na twarzy. Platforma ta łączy solidny pakiet usług w jednym, przyjaznym dla użytkownika rozwiązaniu. Rozwój. Sprzedaż. Zaangażowanie.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Sendinblue
Funkcje
- Ustalanie harmonogramu spotkań
- Zarządzanie zadaniami
- Śledzenie interakcji
- Pulpit działań
Pakiet NetSuite to jeden z najlepszych systemów ERP (kompleksowego zarządzania przedsiębiorstwem) opartych na chmurze. Zapewnia dostęp do danych i odpowiedni poziom kontroli niezbędny do podejmowania inteligentnych decyzji i stymulowania rozwoju Twojej firmy.
Pakiet NetSuite to oparte na chmurze kompleksowe rozwiązanie służące do zarządzania przedsiębiorstwem, które pomaga ponad 31 000 organizacji działać w bardziej efektywny sposób poprzez automatyzację
...
Czytaj dalej
podstawowych procesów i zapewnienie wglądu w generowane w czasie rzeczywistym wyniki operacyjne i finansowe. Dzięki ujednoliconemu i zintegrowanemu pakietowi aplikacji opracowanych z myślą o zarządzaniu księgowością, przetwarzaniu zamówień, zarządzaniu zapasami oraz działaniach związanych z produkcją, łańcuchem dostaw i operacjami magazynowymi pakiet NetSuite zapewnia firmom dostęp do przejrzystych informacji i pełną kontrolę nad ich działalnością biznesową.
Dowiedz się więcej na temat produktu: NetSuite
Funkcje
- Ustalanie harmonogramu spotkań
- Zarządzanie zadaniami
- Śledzenie interakcji
- Pulpit działań
Zespoły sprzedażowe wykorzystują PandaDoc, aby usprawnić przepływ pracy, analizy i szybkość pracy przy jednoczesnym zapewnieniu niesamowitych doświadczeń zakupowych.
PandaDoc umożliwia zespołom sprzedażowym usprawnienie przepływu pracy, analiz i szybkości pracy przy jednoczesnym zapewnieniu niesamowitych doświadczeń zakupowych.
Ponad 30 000 klientów korzysta z
...
Czytaj dalej
oprogramowania do automatyzacji dokumentów PandaDocs, aby usprawnić proces tworzenia, zatwierdzania i składania podpisu elektronicznego ofert, wycen i umów. PandaDoc pomaga uprościć procesy i zwiększyć wydajność w całej organizacji, integrując istniejące rozwiązanie CRM, płatności i aplikacje do przechowywania plików w jednym przepływie pracy.
Dowiedz się więcej na temat produktu: PandaDoc
Funkcje
- Ustalanie harmonogramu spotkań
- Zarządzanie zadaniami
- Śledzenie interakcji
- Pulpit działań
Wysokiej klasy rozwiązanie zaprojektowane z myślą o efektywnej współpracy, komunikacji, portalach społecznościowych oraz zarządzaniu przepływami pracy i wiedzą.
Bitrix24 to przestrzeń robocza online dla małych, średnich, dużych firm. Oferuje 35+ zintegrowanych narzędzi, w tym CRM, zadania, tablicę Kanban, Wykres Gantta, czaty, połączenia, przechowywanie
...
Czytaj dalej
plików, automatyzację Workflow i nie tylko!
Dzięki Bitrix24 nie będziesz potrzebował różnych rozwiązań SaaS. Uzyskasz wszystko w jednym pakiecie — według stawki ryczałtowej.
Bitrix24 to jedno z najpopularniejszych rozwiązań biznesowych, z którego korzysta ponad 10 mln użytkowników.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24
Funkcje
- Ustalanie harmonogramu spotkań
- Zarządzanie zadaniami
- Śledzenie interakcji
- Pulpit działań
Narzędzia dla nowoczesnego profesjonalisty: oferty, kontrakty, płatności i nie tylko. Gdy zechcesz, wypróbuj 7 dni za darmo.
HoneyBook pomaga kreatywnym przedsiębiorcom i freelancerom rezerwować więcej klientów, zarządzać projektami i otrzymywać płatności w jednym miejscu. Dzięki naszemu oprogramowaniu do zarządzania firmą
...
Czytaj dalej
możesz zautomatyzować swoją pracę i być na bieżąco ze wszystkimi zadaniami do wykonania, oszczędzając czas i pieniądze, aby rozwijać swoją firmę. Jest jak osobisty asystent.
Właściciele małych firm i freelancerzy korzystali z HoneyBook, aby zwiększyć liczbę rezerwacji i zaoszczędzić czas.
Przez pierwsze 6 miesięcy otrzymasz HoneyBook za 1 $ miesięcznie z kodem ONLY1.
Dowiedz się więcej na temat produktu: HoneyBook
Funkcje
- Ustalanie harmonogramu spotkań
- Zarządzanie zadaniami
- Śledzenie interakcji
- Pulpit działań
Agile CRM to kompletny pakiet funkcji sprzedażowych, marketingowych i usługowych zaprojektowany, aby umożliwić małym i średnim przedsiębiorstwom sprzedaż i wprowadzanie na rynek, tak jak to robią wielkie przedsiębiorstwa z listy Fortune 500.
Agile CRM to uniwersalne rozwiązanie CRM z automatyzacją sprzedaży, marketingu i usług na jednej platformie. Posiada funkcję śledzenia sprzedaży, zarządzania kontaktami, automatyzacji marketingu,
...
Czytaj dalej
analityki internetowej, dwustronnej poczty e-mail, telefonii i pomocy technicznej z prostym, przejrzystym i nowoczesnym interfejsem.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Agile CRM
Funkcje
- Ustalanie harmonogramu spotkań
- Zarządzanie zadaniami
- Śledzenie interakcji
- Pulpit działań
EngageBay to proste, niedrogie, kompleksowe oprogramowanie do marketingu, sprzedaży i obsługi rozwiązań CRM, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie, pielęgnowanie i zamykanie transakcji z pozyskanymi klientami.
EngageBay to proste, niedrogie, kompleksowe oprogramowanie do marketingu, sprzedaży i obsługi rozwiązań CRM, stworzone dla małych firm i start-upów, które umożliwia pozyskiwanie, angażowanie i
...
Czytaj dalej
pielęgnowanie odwiedzających strony internetowe oraz ich konwersję w szczęśliwych klientów. Pozyskuj potencjalnych klientów poprzez formularze generowania leadów i wyskakujące okienka, angażuj odwiedzających strony internetowe poprzez piękne strony docelowe, pielęgnuj ich poprzez angażujące wiadomości e-mail i automatyzuj swój lejek poprzez automatyzację marketingu – wszystko to z poziomu jednej, łatwej w użyciu platformy.
Dowiedz się więcej na temat produktu: EngageBay
Funkcje
- Ustalanie harmonogramu spotkań
- Zarządzanie zadaniami
- Śledzenie interakcji
- Pulpit działań
Szukaj mniej. Sprzedaj więcej.
Lusha pomaga profesjonalistom w nawiązaniu szybkiej i prawdziwej relacji z potencjalnymi klientami, kontaktami i kandydatami.
Zaangażowanie B2B opiera się na zaufaniu. Lusha pomaga budować to
...
Czytaj dalej
zaufanie za pomocą prostych narzędzi, które umożliwiają wzbogacanie i weryfikowanie profili biznesowych.
Obecnie ponad 250 000 przedstawicieli handlowych, kierowników ds. rekrutacji i marketingu zmienia sposób, w jaki angażują się w kontakty z potencjalnymi klientami, kontaktami i kandydatami poprzez codzienne korzystanie z Lushy.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Lusha
Funkcje
- Ustalanie harmonogramu spotkań
- Zarządzanie zadaniami
- Śledzenie interakcji
- Pulpit działań
Front to centrum komunikacji z klientami, które umożliwia firmom oferowanie usług dostosowanych do potrzeb na dużą skalę i we wszystkich kanałach.
Front to centrum komunikacji z klientami, które umożliwia firmom oferowanie usług dostosowanych do ich potrzeb na dużą skalę. Narzędzie łączy prostotę skrzynki odbiorczej e-mail z automatyzacją i
...
Czytaj dalej
informacjami rozwiązania CRM. Za kulisami członkowie zespołów ze wszystkich działów mogą współpracować, aby szybciej wysyłać odpowiedzi, organizować wiadomości we wszystkich kanałach i zawsze utrzymywać osobisty kontakt. Zespoły liczące pięć lub 5000 osób korzystają z Front do skalowania komunikacji bez kompromisów w zakresie jakości i wydajności.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Front
Funkcje
- Ustalanie harmonogramu spotkań
- Zarządzanie zadaniami
- Śledzenie interakcji
- Pulpit działań
Capsule to łatwe w użyciu rozwiązanie CRM, które pomaga firmom utrzymać organizację, dowiedzieć się więcej o klientach i budować lepsze relacje.
Idealne rozwiązanie CRM dla firm zatrudniających 10–1000 pracowników. Ponad 10 000 firm na całym świecie korzysta z Capsule, aby lepiej organizować działania związane z obsługą klienta i sprzedażą.
...
Czytaj dalej
Capsule jest łatwe w użyciu, a jednocześnie wydajne i można je dostosować do potrzeb swojej firmy. Integruje się z innymi popularnymi aplikacjami, takimi jak Google G Suite, QuickBooks, MailChimp i Zapier, zapewniając zaawansowaną automatyzację sprzedaży. Począwszy od zaledwie 18 $ na użytkownika, możesz zacząć w zaledwie kilka minut dzięki bezpłatnej wersji próbnej.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Capsule
Funkcje
- Ustalanie harmonogramu spotkań
- Zarządzanie zadaniami
- Śledzenie interakcji
- Pulpit działań
Salesflare to inteligentne rozwiązanie CRM dla małych i średnich firm B2B, które chcą sprzedawać więcej przy mniejszym nakładzie pracy.
Salesflare to inteligentne rozwiązanie CRM dla małych i średnich firm B2B, które chcą sprzedawać więcej przy mniejszym nakładzie pracy.
Salesflare automatycznie wypełnia Twoją książkę adresową i
...
Czytaj dalej
śledzi wszystkie interakcje z osobami, z którymi się kontaktujesz. Pobiera dane z poczty elektronicznej, mediów społecznościowych, firmowych baz danych, telefonu, kalendarza i przekazuje je w postaci zautomatyzowanych osi czasu klienta, które mówią wszystko, co musisz wiedzieć.
Ty musisz jedynie pisać e-maile, wykonywać telefony i popijać kawę.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Salesflare
Funkcje
- Ustalanie harmonogramu spotkań
- Zarządzanie zadaniami
- Śledzenie interakcji
- Pulpit działań
Paperflite umożliwia zespołom ds. marketingu i sprzedaży odkrywanie, udostępnianie i śledzenie treści oraz uzyskiwanie analiz zaangażowania w czasie rzeczywistym.
Paperflite to platforma do zarządzania materiałami marketingowymi i sprzedażowymi. Dzięki Paperflite zespoły marketingowe mogą organizować i rozpowszechniać swoje treści wśród zespołów sprzedaży,
...
Czytaj dalej
zespołów ds. sukcesu klientów i partnerów kanału.
Paperflite zapewnia analizę zaangażowania w czasie rzeczywistym w zakresie wewnętrznych i zewnętrznych interakcji użytkowników z treścią, dzięki czemu przedstawiciele handlowi mogą priorytetyzować leadów i wiedzieć, kiedy należy przesyłać wiadomości kontrolne.
Rozwiązanie Paperflite integruje się z wiodącymi w branży rozwiązaniami CRM i narzędziami marketingowymi na różnych urządzeniach.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Paperflite
Funkcje
- Ustalanie harmonogramu spotkań
- Zarządzanie zadaniami
- Śledzenie interakcji
- Pulpit działań
Aplikacja Pobuca Connect oferuje ujednoliconą firmową książkę adresową, do której można łatwo uzyskać dostęp i którą można udostępniać współpracownikom.
Usprawnij swój zespół za pomocą wszechstronnej aplikacji do zarządzania kontaktami. Przekształć wiele list kontaktów biznesowych w jedną ujednoliconą książkę adresową i uzyskaj do niej dostęp z
...
Czytaj dalej
Internetu, telefonu komórkowego, a nawet z poziomu Outlooka i Gmaila. Dodawaj własne pola i tagi, aby porządkować kontakty, śledzić działania, ustawiać zadania i automatycznie wzbogacać kontakty za pomocą LinkedIn i podpisów e-mail. Wersja próbna i freemium są do Twojej dyspozycji, aby już dziś zapoznać się z ofertą tego rozwiązania.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Pobuca Connect
Funkcje
- Ustalanie harmonogramu spotkań
- Zarządzanie zadaniami
- Śledzenie interakcji
- Pulpit działań
Rozwiązanie CRM Creatio pomaga nowoczesnym firmom usprawnić przepływy pracy sprzedaży, marketingu i obsługi klienta bez użycia kodu i maksymalnej swobody.
Rozwiązanie CRM Creatio to pakiet wysokiej klasy produktów do marketingu, sprzedaży i automatyzacji usług bez użycia kodu, który automatyzuje całą podróż klienta z maksymalnym stopniem swobody.
...
Czytaj dalej
•Marketing Creatio – gotowa do użycia platforma do automatyzacji kampanii marketingowych i przepływów pracy związanych z zarządzaniem leadami bez kodu
•Sales Creatio – kompleksowa platforma do automatyzacji procesów sprzedaży dowolnego typu bez kodu
•Service Creatio — wielokanałowa platforma do automatyzacji procesów roboczych związanych z obsługą klienta o dowolnej złożoności
Dowiedz się więcej na temat produktu: Creatio CRM
Funkcje
- Ustalanie harmonogramu spotkań
- Zarządzanie zadaniami
- Śledzenie interakcji
- Pulpit działań
Voiptime Call Center pozwala zautomatyzować obsługę wszystkich typów połączeń - połączenia przychodzące, masowe połączenia wychodzące (Predictive, Power, Preview)
Voiptime Call Center pozwala zautomatyzować obsługę wszystkich typów połączeń - połączenia przychodzące, masowe połączenia wychodzące (Predictive (predykcyjny), Power (progresywny), Preview (z
...
Czytaj dalej
podglądem)), połączenia automatyczne bez udziału operatora, menu IVR o dowolnej złożoności, przetwarzanie poczty elektronicznej, skrypty rozmów i inne. Monitorowanie online pracy operatorów (w tym także zdalnych), łatwa skalowalność i elastyczność ustawień pozwolą stworzyć efektywne contact center dla każdego obszaru działalności.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Voiptime Cloud
Funkcje
- Ustalanie harmonogramu spotkań
- Zarządzanie zadaniami
- Śledzenie interakcji
- Pulpit działań
Doskonałe rozwiązanie CRM do zarządzania sprzedażą dla małych firm. Skoncentruj się na następnym działaniu, kontynuuj działania z każdym potencjalnym klientem i zachowaj kontrolę nad swoją sprzedażą.
OnePageCRM to pierwsze rozwiązanie CRM sprzedaży skoncentrowane na działaniu, które pomaga małym i średnim firmom zachować kontrolę nad sprzedażą. Skup się na tym, co należy zrobić w następnej
...
Czytaj dalej
kolejności, kontynuuj działania z każdym potencjalnym klientem, utrzymuj zespół na tej samej stronie i zamykaj więcej transakcji, wykonując jedno działanie sprzedażowe na raz. Oszczędzaj czas i zautomatyzuj administrowanie i wprowadzanie danych. Generowanie leadów jednym kliknięciem z dowolnego miejsca w sieci. Korzystaj z zalet rozwiązania CRM w podróży dzięki aplikacjom mobilnym na systemy iOS i Android. Masz jakieś pytania? W ofercie jest wsparcie za pośrednictwem poczty e-mail, telefonu i czatu.
Dowiedz się więcej na temat produktu: OnePageCRM
Funkcje
- Ustalanie harmonogramu spotkań
- Zarządzanie zadaniami
- Śledzenie interakcji
- Pulpit działań
ProProfs Chat pomaga oferować proaktywne wsparcie dla klientów, zwiększać zaangażowanie, pozyskiwać leady, identyfikować możliwości sprzedaży i nie tylko.
ProProfs Chat to oprogramowanie do czatu w trybie online na żywo, które umożliwia firmom oferowanie klientom natychmiastowego wsparcia i kontaktowanie się z osobami odwiedzającymi ich strony
...
Czytaj dalej
internetowe. Uzbrojony w ProProfs Chat zespół wsparcia technicznego może szybciej rozwiązywać problemy, udzielać szybkich odpowiedzi na pytania dotyczące produktów i usług oraz zapewniać klientów, że jest w pobliżu zawsze, gdy tego potrzebują. ProProfs Chat pomoże zespołom wsparcia technicznego zmniejszyć liczbę zgłoszeń, poprawić czas reakcji klienta i jego zadowolenie, a w efekcie zwiększyć sprzedaż i ROI.
Dowiedz się więcej na temat produktu: ProProfs Chat
Funkcje
- Ustalanie harmonogramu spotkań
- Zarządzanie zadaniami
- Śledzenie interakcji
- Pulpit działań
Strona internetowa IDX, rozwiązanie CRM dotyczące nieruchomości i rozwiązania marketingowe, które pomagają agentom nieruchomości w rozwoju ich działalności.
Od ponad 20 lat tysiące specjalistów ds. nieruchomości polegają na nas, aby dostarczać najlepsze rozwiązania w zakresie wyszukiwania nieruchomości i technologii IDX, która pomagają im przyciągać i
...
Czytaj dalej
zdobywać większą liczbę klientów.
Zapewniamy nie tylko poszukiwanie nieruchomości, ale także kompletne rozwiązania, które pomogą przyciągnąć nowych potencjalnych klientów, pozyskać potencjalnych klientów, zdobyć klientów i zbudować powtarzalną działalność biznesową.
Możesz dodać naszą usługę do dowolnej witryny internetowej, bez konieczności tworzenia ramek, lub pobrać jedną z naszych gotowych do użycia, hostowanych witryn internetowych z wyszukiwaniem nieruchomości IDX.
Dowiedz się więcej na temat produktu: iHomefinder
Funkcje
- Ustalanie harmonogramu spotkań
- Zarządzanie zadaniami
- Śledzenie interakcji
- Pulpit działań
Przedsiębiorstwa B2B mogą dzięki niemu zwiększyć przychody kluczowych klientów i lepiej kwalifikować szanse na wygranie ważnych ofert.
Upland Altify zapewnia oprogramowanie do strategicznego planowania relacji z klientem, zarządzania szansami i procesami sprzedażowymi w celu zwiększenia wydajności sprzedaży w przypadku przedsiębiorst
...
Czytaj dalej
w B2B. Oprogramowanie łączy innowacyjną technologię z ekspercką strategią i metodologią planowania kont, zarządzania szansami i nie tylko.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Upland Altify
Funkcje
- Ustalanie harmonogramu spotkań
- Zarządzanie zadaniami
- Śledzenie interakcji
- Pulpit działań
Aplikacja Delta Sales oferuje automatyczne przyjmowanie zamówień, zarządzanie produktami i generowanie raportów dzięki łatwej w użyciu aplikacji mobilnej dla pracowników terenowych
Delta Sales App to aplikacja do automatyzacji sprzedaży w terenie i śledzenia lokalizacji GPS pracowników, używana przez tysiące kierowników sprzedaży, dystrybutorów i marek do zarządzania ich
...
Czytaj dalej
działaniami sprzedażowymi w terenie. Aplikacja ta jest powszechnie akceptowana przez wiele firm w celu zwiększenia produktywności zespołów sprzedaży i automatyzacji procesu sprzedaży, co pomogło im osiągnąć cel sprzedażowy i pomnożyć sprzedaż.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Delta Sales App
Funkcje
- Ustalanie harmonogramu spotkań
- Zarządzanie zadaniami
- Śledzenie interakcji
- Pulpit działań
Onpipeline to jeden z najlepszych systemów CRM dla małych i średnich przedsiębiorstw.
Onpipeline to jedno z najlepszych sprzedażowych rozwiązań CRM dla małych i średnich firm.
Bezpieczne i niezawodne rozwiązanie CRM do zarządzania sprzedażą, kontaktami i działaniami. Można zintegrowa
...
Czytaj dalej
ć e-maile i kalendarze, zautomatyzować powtarzające się zadania, tworzyć i wysyłać oferty, pozyskiwać leady z formularzy internetowych lub interfejsu API i wiele innych.
Skupia się na ułatwieniu śledzenia przychodów bez konieczności wielogodzinnego wypełniania formularzy. Możesz przejąć kontrolę nad procesem sprzedaży, ustawić zdarzenia dla kolejnych działań, które będą synchronizowane z kalendarzem poczty elektronicznej lub Outlooka itp.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Onpipeline
Funkcje
- Ustalanie harmonogramu spotkań
- Zarządzanie zadaniami
- Śledzenie interakcji
- Pulpit działań
Łatwy i prosty system zarządzania przychodami i zyskami dla wszystkich hoteli, umożliwiający zwiększenie przychodów hoteli.
System zarządzania przychodami i rentownością hotelu szczęśliwego ma prosty pulpit, który wspiera hotelarza w analizie danych najważniejszych wskaźników KPI (kluczowy wskaźnik wydajności) hotelu.
...
Czytaj dalej
happyhotel to oparte na chmurze oprogramowanie dla hoteli, zaprojektowane specjalnie dla małych i średnich hoteli, ale może być używane przez hotele o różnych rozmiarach. Hotele mogą osiągać większe przychody bez dużej wiedzy.
Hotelarz przechodzi w przeszłe, obecne i przyszłe wartości RevPar, Occupancy, ADR (alternatywne metody rozwiązywania sporów) i Revenue.
Dowiedz się więcej na temat produktu: happyhotel
Funkcje
- Ustalanie harmonogramu spotkań
- Zarządzanie zadaniami
- Śledzenie interakcji
- Pulpit działań
Rozwiązanie do zarządzania relacjami z klientami, które pomaga firmom zarządzać listami kontaktów, planować działania następcze, prowadzić notatki i nie tylko.
Rozwiązanie do zarządzania relacjami z klientami, które pomaga firmom zarządzać listami kontaktów, planować działania następcze, prowadzić notatki i nie tylko. Dzięki funkcjonalności obejmującej
...
Czytaj dalej
wiele platform, rozwiązanie CRM Toca umożliwia pełny dostęp do rozwiązań CRM z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie, dzięki aplikacji mobilnej dla systemów iOS i Android.
Dowiedz się więcej na temat produktu: TOCA CRM
Funkcje
- Ustalanie harmonogramu spotkań
- Zarządzanie zadaniami
- Śledzenie interakcji
- Pulpit działań