Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania
Narzędzia NLP
Narzędzia NLP (Natural Language Processing) pomagają komputerom zrozumieć, interpretować i manipulować językiem ludzkim (np. mową i tekstem) poprzez korzystanie ze sztucznej inteligencji.
Capterra oferuje obiektywne, niezależne badania oraz recenzje zweryfikowanych użytkowników. Możemy otrzymać opłatę za polecenie w przypadku wizyty na stronie sprzedawcy za pośrednictwem naszych linków.
Dowiedz się więcej
Filtruj wyniki (2)
Dostępne kraje
Kraje, w których produkt jest dostępny. Uwaga! Wsparcie klienta może nie być dostępne w tym kraju.
Polska
Wdrożenie
Powiązane kategorie
Wyniki: 2 w
Sortuj według
KPI6 to pakiet narzędzi analityki danych o konsumentach, dostarczający niezamówionych informacji w celu poprawy efektywności procesów decyzyjnych.
KPI6 to pakiet oprogramowania jako usługi wykorzystywany przez marki i agencje medialne w celu zrozumienia konsumentów, określenia ich potrzeb i zdefiniowania segmentów odbiorców.
Analizuje wiele treści generowanych przez użytkowników i niezamówionych źródeł, takich jak recenzje w trybie online, panele społecznościowe i internetowe oraz otwarte dane cyfrowe, aby dostarczyć krytycznych, strategicznych informacji, których firma potrzebuje do wprowadzania innowacji, oceny możliwości, planowania strategicznego, segmentacji, rozwoju kreatywności i strategii medialnej.
Dowiedz się więcej na temat produktu: KPI6
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Optyczne rozpoznawanie znaków
- Wielojęzyczny
- Rozpoznawanie mowy
- Uczenie maszynowe
Chattermill łączy opinie klientów, obsługę klienta i opinie o produktach w jedną platformę, aby analizować dane klientów w skali
Chattermill wykorzystuje SI opartą na głębokim uczeniu się do analizy danych z opinii klientów i dostarczania użytecznych informacji. Dzięki Chattermill możesz lepiej zrozumieć, co kieruje Twoimi klientami, łącząc opinie klientów, wsparcie klienta i opinie o produktach w jedną platformę.
Czołowe światowe marki, takie jak Amazon, Uber, Virgin Mobile, Zendesk, Tesco, JustEat i H&M używają Chattermill, aby udoskonalać doświadczenia klientów i napędzać wzrost swoich firm.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Chattermill
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Optyczne rozpoznawanie znaków
- Wielojęzyczny
- Rozpoznawanie mowy
- Uczenie maszynowe