Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Narzędzia NLP

Narzędzia NLP (Natural Language Processing) pomagają komputerom zrozumieć, interpretować i manipulować językiem ludzkim (np. mową i tekstem) poprzez korzystanie ze sztucznej inteligencji.

KPI6 to pakiet narzędzi analityki danych o konsumentach, dostarczający niezamówionych informacji w celu poprawy efektywności procesów decyzyjnych.
KPI6 to pakiet oprogramowania jako usługi wykorzystywany przez marki i agencje medialne w celu zrozumienia konsumentów, określenia ich potrzeb i zdefiniowania segmentów odbiorców. Analizuje wiele treści generowanych przez użytkowników i niezamówionych źródeł, takich jak recenzje w trybie online, panele społecznościowe i internetowe oraz otwarte dane cyfrowe, aby dostarczyć krytycznych, strategicznych informacji, których firma potrzebuje do wprowadzania innowacji, oceny możliwości, planowania strategicznego, segmentacji, rozwoju kreatywności i strategii medialnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: KPI6

Funkcje

  • Uczenie maszynowe
  • Wielojęzyczny
  • Optyczne rozpoznawanie znaków
  • Rozpoznawanie mowy
Chattermill łączy opinie klientów, obsługę klienta i opinie o produktach w jedną platformę, aby analizować dane klientów w skali
Chattermill wykorzystuje SI opartą na głębokim uczeniu się do analizy danych z opinii klientów i dostarczania użytecznych informacji. Dzięki Chattermill możesz lepiej zrozumieć, co kieruje Twoimi klientami, łącząc opinie klientów, wsparcie klienta i opinie o produktach w jedną platformę. Czołowe światowe marki, takie jak Amazon, Uber, Virgin Mobile, Zendesk, Tesco, JustEat i H&M używają Chattermill, aby udoskonalać doświadczenia klientów i napędzać wzrost swoich firm. Dowiedz się więcej na temat produktu: Chattermill

Funkcje

  • Uczenie maszynowe
  • Wielojęzyczny
  • Optyczne rozpoznawanie znaków
  • Rozpoznawanie mowy