Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Platformy dsp

Platformy DSP umożliwiają agencjom reklamowym, zespołom marketingowym i markom zakup przestrzeni reklamowej w czasie rzeczywistym w celu prowadzenia kampanii w różnych kanałach, takich jak ekrany reklamowe, urządzenia mobilne, wideo i media społecznościowe. Ponadto platformy DSP oferują funkcje budżetowania i ofertowania w celu rozdzielania środków na kampanie marketingowe między różne źródła i analizowania zwrotu z inwestycji.

Filtruj wyniki (1)
Dostępne kraje
Kraje, w których produkt jest dostępny. Uwaga! Wsparcie klienta może nie być dostępne w tym kraju.
Polska: brak dostępnych produków
Wyniki: 1 w
Platforma internetowa zaprojektowana w celu pomocy wydawcom w usprawnieniu działań związanych z reklamą typu programmatic i automatyzacją marketingu.
Platforma internetowa zaprojektowana w celu pomocy wydawcom w usprawnieniu działań związanych z reklamą typu programmatic i automatyzacją marketingu. Dowiedz się więcej na temat produktu: OpenX

Funkcje

  • Targetowanie odbiorców
  • Segmentacja klientów
  • Strategie przetargowe
  • Zarządzanie zasobami reklamowymi