Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Platformy dsp

Platformy DSP umożliwiają agencjom reklamowym, zespołom marketingowym i markom zakup przestrzeni reklamowej w czasie rzeczywistym w celu prowadzenia kampanii w różnych kanałach, takich jak ekrany reklamowe, urządzenia mobilne, wideo i media społecznościowe. Ponadto platformy DSP oferują funkcje budżetowania i ofertowania w celu rozdzielania środków na kampanie marketingowe między różne źródła i analizowania zwrotu z inwestycji.

Oparta na chmurze platforma popytu, która pozwala użytkownikom obsługiwać targetowanie odbiorców, zarządzać kampaniami, mierzyć wydajność i nie tylko. Dowiedz się więcej na temat produktu: ASTRAD DSP
Zaawansowana platforma popytowa oparta na chmurze, zaprojektowana w celu umożliwienia użytkownikom skutecznego zarządzania różnymi aspektami ich strategii reklamowej. Platforma nie tylko ułatwia precyzyjne targetowanie odbiorców, ale także zapewnia kompleksowe narzędzia do zarządzania kampaniami, pomiaru wydajności i nie tylko. Dzięki innowacyjnym funkcjom i skalowalności użytkownicy mogą płynnie poruszać się po zawiłościach reklamy cyfrowej, co stanowi holistyczne podejście do optymalizacji ich obecności w Internecie. Dowiedz się więcej na temat produktu: ASTRAD DSP

Funkcje

  • Targetowanie odbiorców
  • Segmentacja klientów
  • Strategie przetargowe
  • Zarządzanie zasobami reklamowymi
Platforma internetowa zaprojektowana w celu pomocy wydawcom w usprawnieniu działań związanych z reklamą typu programmatic i automatyzacją marketingu.
Platforma internetowa zaprojektowana w celu pomocy wydawcom w usprawnieniu działań związanych z reklamą typu programmatic i automatyzacją marketingu. Dowiedz się więcej na temat produktu: OpenX

Funkcje

  • Targetowanie odbiorców
  • Segmentacja klientów
  • Strategie przetargowe
  • Zarządzanie zasobami reklamowymi