Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Oprogramowanie DXP

Oprogramowanie DXP (znane też jako platformy doświadczeń cyfrowych) pomaga w cyfryzacji operacji biznesowych, angażowaniu klientów oraz zarządzaniu doświadczeniami i interakcjami użytkowników w różnych punktach kontaktowych, takich jak strony internetowe, portale dla klientów, aplikacje mobilne i systemy e-commerce.

Polska Pokaż produkty lokalne

Wyniki: 13 w

Paperflite pomaga tworzyć interaktywne treści cyfrowe, aby przyciągnąć uwagę kupujących.
Tworzenie spersonalizowanych mikrowitryn dla kupujących w kilka sekund za pomocą Paperflite. Paperflite zapewnia analizę zaangażowania w czasie rzeczywistym w zakresie wewnętrznych i zewnętrznych interakcji użytkowników z treścią, dzięki czemu przedstawiciele handlowi mogą priorytetyzować leadów i wiedzieć, kiedy należy przesyłać wiadomości kontrolne. Rozwiązanie Paperflite integruje się z wiodącymi w branży rozwiązaniami CRM i narzędziami marketingowymi na różnych urządzeniach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Paperflite

Funkcje

  • Analityka
  • Integracja z podmiotami zewnętrznymi
  • Zarządzanie treścią
  • API
Potężne treści, zaangażowanie klientów i oferty odkrywania produktów, które pozwalają osiągnąć prawdziwą personalizację i napędzają niezrównany wzrost.
Bloomreach to ceniona na świecie platforma chmurowa Commerce Experience Cloud, która umożliwia markom dostarczanie klientom spersonalizowanych, niemal magicznych podróży. Oferuje pakiet produktów, które napędzają prawdziwą personalizację i rozwój handlu cyfrowego, w tym: Discovery, oferuje wyszukiwanie i merchandising oparte na sztucznej inteligencji; Content, oferuje system zarządzania treścią strony internetowej tylko od strony zaplecza; oraz Engagement, oferuje doskonałe rozwiązania w zakresie automatyzacji marketingu i CDP (platforma danych o klientach). Dowiedz się więcej na temat produktu: Bloomreach

Funkcje

  • Analityka
  • Integracja z podmiotami zewnętrznymi
  • Zarządzanie treścią
  • API
Polska Produkt lokalny
Dzięki ankietom można zebrać więcej cyfrowych informacji zwrotnych i zapewnić klientom lepsze wrażenia. Korzystaj z ponad 20 integracji macierzystych.
Lekkie oprogramowanie cyfrowe do obsługi produktów i usług w trybie online. Rejestruj i śledź doświadczenia oraz informacje zwrotne we wszystkich kluczowych momentach podróży klienta. Zbieraj informacje zwrotne ze strony internetowej, doświadczenia związane z produktem, zadowolenie z obsługi klienta i śledź NPS (odsetek promotorów netto). Łatwe na początek, szybko przynoszące korzyści, wydajne w razie potrzeby. Integracje z narzędziami codziennego użytku za pomocą jednego kliknięcia. Zapewnia wsparcie w czasie rzeczywistym i uczciwe ceny. Dowiedz się więcej na temat produktu: Survicate

Funkcje

  • Analityka
  • Integracja z podmiotami zewnętrznymi
  • Zarządzanie treścią
  • API
SysTrack to rozwiązanie do zarządzania IT dla zespołów wsparcia IT, zapewniające jasny wgląd w środowisko i doświadczenia użytkowników końcowych.
Rozwiązanie do zarządzania IT, które gromadzi i analizuje dane dotyczące czynników, które mogą mieć wpływ na komfort pracy użytkowników końcowych i produktywność firmy. SysTrack rejestruje dane, takie jak procesor, pamięć RAM, pamięć i ponad 10 000 innych punktów danych, bezpośrednio z obszaru roboczego. Są one następnie analizowane przez SysTrack i wykorzystywane przez dział IT na niezliczone sposoby, które obniżają koszty i optymalizują działania, w tym: obniżają liczbę zgłoszeń do helpdesku, identyfikują nadmiar i niedobór zasobów, obniżają MTTR (średni czas naprawy) i wiele innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: SysTrack

Funkcje

  • Analityka
  • Integracja z podmiotami zewnętrznymi
  • Zarządzanie treścią
  • API
Dzięki firmie Umbraco możesz stworzyć przyszłościowy, elastyczny i ekonomiczny system zarządzania treścią, uwielbiany ze względu na jego elastyczność.
Umbraco to system .NET CMS typu open source z ponad 500 000 aktywnych instalacji na całym świecie. Jest uwielbiany i znany z intuicyjnej edycji, swobody dla programistów i bezproblemowej integracji. System CMS typu open source jest wspierany przez centralę Umbraco, która oferuje bezpośrednie wsparcie w celu zapewnienia stabilnej i wydajnej platformy. Oprócz wersji open source, Umbraco jest dostępne jako dwa różne rozwiązania SaaS: Umbraco Cloud (CMS) Umbraco Heartcore (system zarządzania treścią tylko od strony zaplecza) Dowiedz się więcej na temat produktu: Umbraco CMS

Funkcje

  • Analityka
  • Integracja z podmiotami zewnętrznymi
  • Zarządzanie treścią
  • API
Skorzystaj z portalu dla klientów OneStop pod swoją marką, aby prowadzić i zarządzać ciągłymi kontaktami, które są kluczowe dla Twojej firmy.
Utrzymaj zaangażowanie swoich klientów poprzez dostarczanie im kompleksowej obsługi cyfrowej. Moxtra obsługuje kompleksowe portale dla klientów, zapewniając prywatne centrum komunikacji dla wszystkich użytkowników zewnętrznych i wewnętrznych — pod Twoją marką. Zapewnia stałą łączność dzięki kompleksowemu pakietowi usług współpracy. Platforma Moxtra może obsługiwać Twój markowy portal OneStop w postaci samodzielnej aplikacji internetowej i mobilnej lub jako płynne rozszerzenie istniejącej strony internetowej lub aplikacji mobilnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Moxo

Funkcje

  • Analityka
  • Integracja z podmiotami zewnętrznymi
  • Zarządzanie treścią
  • API
Nagradzana platforma do angażowania i zwiększania lojalności klientów B2B. Apex zmienia sposób, w jaki firmy kontaktują się z klientami B2B.
Nagradzana platforma do angażowania i zwiększania lojalności klientów B2B. Oferując szereg innowacyjnych możliwości w zakresie marketingu B2B, Apex zmienia sposób, w jaki firmy kontaktują się ze swoimi klientami. Dzięki innowacyjnej platformie lojalnościowej Apex, która motywuje i nagradza klientów za ich działania, nie tylko zwiększają ich lojalność, ale także znacząco zwiększają sprzedaż. Przedsiębiorstwa odnotowują wzrost sprzedaży o zwykle 15%. Porozmawiajmy o tym, co może zaoferować Apex, aby podnieść poziom biznesu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Apex Loyalty

Funkcje

  • Analityka
  • Integracja z podmiotami zewnętrznymi
  • Zarządzanie treścią
  • API
Squeaks to połączona platforma pracownicza i produkcyjna dla producentów.
Dzięki Squeaks członkowie zespołu otrzymują wiadomości i treści z wielu różnych źródeł danych w sieci, a także korzystają z nich i udostępniają je; dotyczy to maszyn, baz danych, aplikacji internetowych, systemów biznesowych i innych. Ponadto Squeaks cyfrowo przekształca tablice zarządzania wizualnego, stosując informacje umożliwiające działanie, tworząc z nich interaktywne cyfrowe płótno w czasie rzeczywistym. Pozwala to przeprowadzać owocne spotkania zespołów i sesje rozwiązywania problemów na linii produkcyjnej. Dowiedz się więcej na temat produktu: SQUEAKS

Funkcje

  • Analityka
  • Integracja z podmiotami zewnętrznymi
  • Zarządzanie treścią
  • API
Polska Produkt lokalny
Workai, platforma Digital Employee Experience, pomaga firmom zwiększyć poziom zaangażowania pracowników dzięki odpowiedniej komunikacji.
Workai to platforma Digital Employee Experience, która pomaga osobom odpowiedzialnym za komunikację wewnętrzną, zarządzanie wiedzą i zaangażowanie pracowników w organizacjach różnej wielkości i z różnych branż prowadzić spersonalizowaną i angażującą komunikację oraz mierzyć jej wpływ. Dzięki technologii nowej generacji i niezwykle łatwym w użyciu funkcjom, które przekształcają komunikację, kulturę i przepływy pracy, wykorzystując gotowe bloki bez konieczności posiadania umiejętności informatycznych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Workai

Funkcje

  • Analityka
  • Integracja z podmiotami zewnętrznymi
  • Zarządzanie treścią
  • API
OrchestraCMS to jedyna platforma do zarządzania treścią i doświadczeniami cyfrowymi zbudowana w 100% natywnie na Salesforce, która zasila stronę internetową i intranet.
OrchestraCMS to jedyna platforma do tworzenia treści i doświadczeń cyfrowych zbudowana w 100% natywnie na Salesforce. OrchestraCMS pomaga klientom Salesforce tworzyć atrakcyjne doświadczenia cyfrowe dla klientów, partnerów i pracowników, łącząc w unikalny sposób treści z danymi biznesowymi, procesami i aplikacjami w dowolnym kanale i urządzeniu. Dowiedz się więcej na temat produktu: OrchestraCMS

Funkcje

  • Analityka
  • Integracja z podmiotami zewnętrznymi
  • Zarządzanie treścią
  • API
Platforma analityczna do pomiaru i zrozumienia zachowań użytkowników, ich doświadczeń, intencji i problemów na stronach internetowych i w usługach online.
Extellio służy do monitorowania, badania i ulepszania doświadczeń użytkowników, konwersji i podróży użytkowników. Extellio zapewnia bezpieczną dla RODO analitykę, inteligentne ankiety, mapy cieplne i nagrania ekranu – wszystko w jednym miejscu. Połączenie różnych danych daje głębsze i bardziej znaczące spostrzeżenia, na podstawie których można pewnie działać. Używane przez cenione międzynarodowe marki w celu poprawy doświadczeń użytkownika. Dowiedz się więcej na temat produktu: Extellio

Funkcje

  • Analityka
  • Integracja z podmiotami zewnętrznymi
  • Zarządzanie treścią
  • API
Enonic to wysoce elastyczna platforma treści o nowoczesnej architekturze i stosie technologicznym. Dostarczane jako usługa lub oprogramowanie.
Enonic to platforma digital experience, która zapewnia marketerom doskonałe doświadczenie w zakresie edycji treści - jest responsywna, posiada drzewo treści umożliwiające szybką nawigację i przegląd treści oraz znane skróty klawiaturowe. Inne zalety to potężne narzędzie do obsługi obrazów, błyskawiczne wyszukiwanie, responsywny i w pełni funkcjonalny podgląd, wizualna edycja stron oraz współpraca poprzez zarządzanie problemami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Enonic XP

Funkcje

  • Analityka
  • Integracja z podmiotami zewnętrznymi
  • Zarządzanie treścią
  • API
Platforma Interactive Content, która umożliwia firmom tworzenie interaktywnych doświadczeń bez pisania nawet jednej linijki kodu.
Dot.vu to platforma interaktywnych treści, która umożliwia firmom tworzenie interaktywnych doświadczeń na skalę bez pisania nawet jednej linijki kodu. Korzystając z ich platformy, możesz projektować gry marketingowe, quizy, kalkulatory, interaktywne filmy i flipbooki, doświadczenia związane ze sprzedażą z przewodnikiem i wiele innych. Treści interaktywne są znany z tego, że angażują klientów znacznie skuteczniej niż treści statyczne. Ponadto, często wykorzystuje się je do poprawy doświadczeń użytkowników w różnych punktach styku z otoczeniem, aby stworzyć bardziej kompletną podróż klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Dot.vu

Funkcje

  • Analityka
  • Integracja z podmiotami zewnętrznymi
  • Zarządzanie treścią
  • API