Wyniki: 58 w
Optymalizuj czasochłonne procesy dzięki Precoro. Usprawnione zatwierdzanie, budżetowanie, zautomatyzowane PR i przetwarzanie zamówień w ramach jednej platformy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Precoro
Od 2015 r. firma Precoro pomogła ponad 1000 małych i średnich przedsiębiorstw oraz przedsiębiorstwom usprawnić operacje zakupowe poprzez wyeliminowanie ręcznych procesów zaopatrzenia. Przejrzysty obieg zatwierdzania przepływów pracy, budżetowanie w czasie rzeczywistym, śledzenie wydatków, zautomatyzowane PR i przetwarzanie zamówień – wszystko to w jednym oprogramowaniu do obsługi zamówień. Precoro zapewnia integrację z Xero, NetSuite, Quickbooks, Amazon Business Punch-in, Slack i bezpłatnym interfejsem API dla prostego połączenia z innymi narzędziami księgowymi i biznesowymi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Precoro

Funkcje

  • Sprawozdawczość finansowa
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie cyklem życia umów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Rozliczenia i fakturowanie
Spendwise is an affordable easy-to-use online system that helps you control spending saving you time and money.
Spendwise is an affordable easy-to-use online system that helps you control spending saving you time and money. Users can create purchase orders, submit them for approval, approve or reject them, and send them directly to vendors. Users can also keep track of items and bills received from vendors. Spendwise is web-based so you don't have to install software and you can access it from anywhere. Visit our website for more information and sign up for a Free Trial and/or Demo! Dowiedz się więcej na temat produktu: Spendwise

Funkcje

  • Sprawozdawczość finansowa
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie cyklem życia umów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Rozliczenia i fakturowanie
Inteligentne i proste zarządzanie wydatkami w celu skalowania działalności. Wysyłanie próśb, zatwierdzenia, otrzymywanie dokumentów i płatności z jednej platformy z Procurify.
Przyspiesz zakupy i daj zespołom możliwość kupowania dowolnych produktów w dowolnym czasie, bez wąskich gardeł. Platforma Procurify łączy wszystkie potrzeby w zakresie zarządzania zakupami i wydatkami w jedną łatwą w użyciu platformę, która w pełni integruje się z istniejącymi systemami księgowymi. Maksymalizuj wydajność operacyjną i zwiększaj widoczność wydatków i kontrolę nad nimi dzięki kompleksowym przepływom pracy zapewniania płatności, 3-stopniowemu dopasowywaniu i niestandardowym zatwierdzeniom. Dowiedz się więcej na temat produktu: Procurify

Funkcje

  • Sprawozdawczość finansowa
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie cyklem życia umów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Rozliczenia i fakturowanie
AvidXchange’s P2P solutions streamline workflows that generate purchase reporting, create electronic audit trails, & ensure compliance.
AvidXchange offers a complete suite of purchase-to-pay (PSP) solutions purpose-built for industries like real estate, HOA, construction, financial services and healthcare and social services. Our eProcurement software improves the procure-to-pay process from start to finish with over 220 integrations between our AP automation software and widely used accounting systems, meaning your current system can remain intact while streamlining your existing processes. Dowiedz się więcej na temat produktu: AvidXchange

Funkcje

  • Sprawozdawczość finansowa
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie cyklem życia umów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Rozliczenia i fakturowanie
Hybrent medical purchasing, inventory management and invoicing software integrates with most AP and clinical applications.
Hybrent healthcare supply chain software brings a low-cost, cloud-based procurement and inventory management system to ASCs, physician clinics, and post acute care organizations (LTC/SNF). One portal offers shopping, order automation, approvals, order tracking & confirmations, e-receive, invoice matching, contract management, AP and clinical integrations, reporting and more. Available for desktops, tablets and mobile devices. Read customer success stories on our website and request a demo today. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hybrent

Funkcje

  • Sprawozdawczość finansowa
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie cyklem życia umów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Rozliczenia i fakturowanie
Order (formerly Negotiatus) is a guided B2B marketplace with a mission to simplify buying for businesses.
Order (formerly Negotiatus) is a guided B2B marketplace with a mission to simplify buying for businesses. Order makes it easy for businesses to place and track purchases across all their vendors, control spend, and make all payments in a single, consolidated bill. Tailored insights and purchasing recommendations fuel smarter spending decisions so businesses can easily save time and money on what they need to grow. Dowiedz się więcej na temat produktu: Order

Funkcje

  • Sprawozdawczość finansowa
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie cyklem życia umów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Rozliczenia i fakturowanie
Doskonałe rozwiązanie „od zakupu do zapłaty”, które zapewnia skuteczne zarządzanie wydatkami, pełną przejrzystość, wgląd i zgodność z przepisami.
Potężne rozwiązania „od zamówienia do płatności” dla proaktywnego zarządzania wydatkami. Zaufały mu międzybranżowe organizacje na całym świecie, automatyzując obieg zamówień i zarządzając procesami od zapotrzebowania do zamówienia oraz wydatkami z wielopoziomowym zatwierdzaniem, kontrolą budżetu, zgodnością z zasadami, zarządzaniem przepływem pracy w zakresie AP i analizą wydatków. Fraxion umożliwia realizację zamówień typu PunchOut i Catalog z udziałem strategicznych dostawców. Skuteczne jako rozwiązania samodzielne lub z płynną integracją ERP. Dowiedz się więcej na temat produktu: Fraxion

Funkcje

  • Sprawozdawczość finansowa
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie cyklem życia umów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Rozliczenia i fakturowanie
Manage your direct & indirect purchasing on your own private procurement platform. Free version available.
Simple Procurement Software to manage all your company's spending. Tradogram provides configurable tools to streamline your Requisitions, Purchase Orders, RFQs/RFPs, Contracts, Receiving and Invoice Matching. Also, manage the process with User Permissions, Approvals, Budgets, Items Catalog, Supplier Management, Projects & much more. The latest cloud technology with top security & performance criteria. Get your FREE account today & see how easy it is to use! Dowiedz się więcej na temat produktu: Tradogram

Funkcje

  • Sprawozdawczość finansowa
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie cyklem życia umów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Rozliczenia i fakturowanie
TYASuite Cloud ERP Solution is a Plug & Play platform within integrated modules to help you manage, monitor & execute your business.
TYASuite Software Solutions has been leading the change amongst cloud ERP software, making ERP affordable, scalable and flexible to help smaller businesses and start-ups automate and digitalize their business processes. Created by veterans with multiple decades of industry experience in finance, technology and management. The TYASuite Procurement to Pay software is one-stop solution for all your businesss procurement problems. With our cutting-edge e-procurement software with integrated module Dowiedz się więcej na temat produktu: TYASuite

Funkcje

  • Sprawozdawczość finansowa
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie cyklem życia umów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Rozliczenia i fakturowanie
Coupa’s cloud native platform powers all the capabilities you need for Business Spend Management at scale.
Coupa’s cloud-native suite of Business Spend Management applications lets customers gain visibility and control over their spend and supply chains. Customers get an end-to-end process that helps drive collaboration across procurement, finance, treasury, compliance, and supply chain leaders to help their companies spend smarter, mitigate risk, deliver on ESG commitments, and improve resilience. Dowiedz się więcej na temat produktu: Coupa Business Spend Management

Funkcje

  • Sprawozdawczość finansowa
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie cyklem życia umów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Rozliczenia i fakturowanie
Esker is a global cloud platform built to unlock strategic value for companies by automating the cash conversion cycle.
Esker is a global cloud platform built to unlock strategic value for finance and customer service professionals, and strengthen collaboration between companies by automating the cash conversion cycle. Esker’s mission is to build a foundation that promotes positive-sum growth: increased productivity, improved employee engagement, and greater trust between organizations. By developing AI-driven technologies and automating the order-to-cash and procure-to-pay cycles. Dowiedz się więcej na temat produktu: Esker

Funkcje

  • Sprawozdawczość finansowa
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie cyklem życia umów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Rozliczenia i fakturowanie
With PayEm, transcend P2P. Customize approval and reconciliation flows in a single PO. It's not P2P, it's request to reconciliation.
Go beyond traditional procure-to-pay (P2P) with PayEm. PayEm's platform offers P2P with custom approval flows that allow for the use of the payment method of your choice. PayEm also enables easy receipt collection, reconciliation, and PO creation, so procurement doesn’t just end with payments. You can do all this within the context of a single PO, making PayEm a one-stop-shop. Really, PayEm takes P2P to its logical next level - we call it R2R: request to reconciliation. Dowiedz się więcej na temat produktu: PayEm

Funkcje

  • Sprawozdawczość finansowa
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie cyklem życia umów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Rozliczenia i fakturowanie
Web-based & mobile Procurement & AP Automation. Easy for users, effective for management, powerful for accounting. SaaS & On-Premise.
Robust Web-Based & Mobile Procurement that Automates Your Entire Procure-to-Pay. Requisition Mobile App, AP Automation, AI & OCR Invoice Capture, PunchOut, Catalog, Budget Compliance, PO Generation, Receiving, Unlimited Approval & Routing Rules, Vendor Portal & Contract Enforcement, Check Request, Multi-Company, RFQ. Standalone Software or Seamless Out-of-the-Box Integration with Microsoft Dynamics GP, AX, SL, Dynamics 365, Sage ERP, Sage Intacct, Blackbaud Financial Edge NXT, Acumatica and more Dowiedz się więcej na temat produktu: WorkPlace Requisition & Procurement

Funkcje

  • Sprawozdawczość finansowa
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie cyklem życia umów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Rozliczenia i fakturowanie
Transcepta is the top AP automation solution to reduce AP costs, provide supply chain visibility, and control cash.
Transcepta is the top AP automation solution to reduce AP costs, provide supply chain visibility, and control cash. The AI-based platform establishes a digital supplier connection, automatically matches PO-based invoices without human intervention, and efficiently codes, routes, and approves non-PO invoices. Eliminate invoice exceptions and supplier payment inquiries. Easily manage supplier information such as W-9s, banking details, and contact information all from a single platform. Dowiedz się więcej na temat produktu: Transcepta

Funkcje

  • Sprawozdawczość finansowa
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie cyklem życia umów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Rozliczenia i fakturowanie
Easy to use e-procurement solution that makes your procurement processes effortless. Save time, reduce costs, and have full visibility.
Proqura is a powerful yet affordable procurement management software designed for small and medium sized businesses. We have helped hundreds of companies reduce manual paperwork, save time, and cut down costs by streamlining workflows, increasing compliance and transparency, and digitizing the entire procurement process. Proqura is feature-rich and simple to use. Create RFQs and RFPs, engage with suppliers, compare quotes, manage PRs and POs, and automate invoice matching, all in one place. Dowiedz się więcej na temat produktu: Proqura

Funkcje

  • Sprawozdawczość finansowa
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie cyklem życia umów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Rozliczenia i fakturowanie
Multi award winning global SaaS Supplier Onboarding and Purchase to Pay software
i2B provides award-winning SaaS Supplier onboarding and Purchase to Pay software that seamlessly helps you manage your suppliers within the cloud and also includes supplier self-service. Dowiedz się więcej na temat produktu: i2B Connect

Funkcje

  • Sprawozdawczość finansowa
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie cyklem życia umów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Rozliczenia i fakturowanie
SpendMap helps organizations automate and simplify their Purchasing processes. Free, Cloud and On-Premise versions available.
At SpendMap, we develop affordable yet remarkably capable software that helps you simplify your company’s Purchasing process and eliminate frustration while saving you time and money. While each module is optional, SpendMap automates things like Purchase Orders, requisitions and approvals, supplier invoice approval and inventory control. You need stuff to run your business. We make it simple. Dowiedz się więcej na temat produktu: SpendMap

Funkcje

  • Sprawozdawczość finansowa
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie cyklem życia umów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Rozliczenia i fakturowanie
ProcurePort's Cloud hosted e-Procurement software enables Procurement Process Automation. Easy to implement and affordable
ProcurePort's Cloud hosted Purchasing software enables Procurement Process Automation. An easy to implement and affordable cloud hosted software. If your business is looking for agility, spend visibility and control, cost take outs, e-invoicing and contract compliance, cash flow management, supplier risk reduction, efficiency gains, hard dollar savings or more, ProcurePort provides the necessary e-Procurement software to make your goals a reality. Dowiedz się więcej na temat produktu: ProcurePort

Funkcje

  • Sprawozdawczość finansowa
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie cyklem życia umów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Rozliczenia i fakturowanie
Qvalia is a platform for finance teams to automate invoice management, line-item level accounting, and enable real-time spend insights.
Qvalia is a platform for finance teams to automate processes and have complete control of the financial data. We improve accounts payable, accounts receivable, and enable real-time spend analytics and line-item level accounting automation. Integration is easy, the pricing is transaction-based with 1-month cancellation. Full-suite features include free e-invoicing and automated invoice processing, PDF conversion, supplier management, monitoring, O2C, line-item accounting, and spend analytics. Dowiedz się więcej na temat produktu: Qvalia

Funkcje

  • Sprawozdawczość finansowa
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie cyklem życia umów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Rozliczenia i fakturowanie
Purchase order solutions for small, medium and large businesses. Provided by Aestiva, a premier paperwork automation service.
Aestiva provides Purchase Order and Procurement systems to healthcare, industrial retail, manufacturing, government, education, non-profit, energy, and more. Aestiva offers solutions for small businesses and small departments in larger organizations and Power solutions that serve middle-tier and large firms with over one-thousand users. With Aestiva, there are no limits. Schedule a demonstration today. Dowiedz się więcej na temat produktu: Aestiva Purchase Order

Funkcje

  • Sprawozdawczość finansowa
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie cyklem życia umów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Rozliczenia i fakturowanie
Chmura zakupowa Kissflow to wiodące rozwiązanie w zakresie zaopatrzenia, które jest elastyczne i obejmuje wszystko, od zakupów po zarządzanie dostawcami – wszystko na jednej platformie.
Chmura zakupowa Kissflow to wiodące elastyczne rozwiązanie w zakresie zaopatrzenia, które obejmuje wszystko, od zakupów po zarządzanie dostawcami – wszystko na jednej platformie. Zawiera wszystkie elementy, takie jak zamówienia zakupu, zgłoszenia zapotrzebowania, zarządzanie dostawcami, fakturowanie zakupów, analitykę i integracje. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kissflow Procurement Cloud

Funkcje

  • Sprawozdawczość finansowa
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie cyklem życia umów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Rozliczenia i fakturowanie
Source-to-Pay management software that combines spend management and insightful data analysis for organizations.
Sourcing Force helps leading companies across the world automate and ease procurement processes. From Procure-to-Pay to Source-to-Pay, Sourcing Force is one of the most intuitive platform to solve specific spend management challenges. Deliver great insights to your purchasing department and drive an unprecedented value for your organization. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sourcing Force

Funkcje

  • Sprawozdawczość finansowa
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie cyklem życia umów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Rozliczenia i fakturowanie
Speed up innovation, quality and continuous improvement by humanizing your processes with Unifize.
Unifize is cloud platform that helps manufacturing companies accelerate innovation/PLM, quality/QMS and continuous improvement processes. Make it easy for internal users, customers and vendors to adopt new processes on a simple, chat-based interface that integrates with email and other existing systems. Set up in minutes using our pre-configured process templates or a drag-and-drop builder to create your own processes, formats and checklists. Dowiedz się więcej na temat produktu: Unifize

Funkcje

  • Sprawozdawczość finansowa
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie cyklem życia umów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Rozliczenia i fakturowanie
Transforms your business operations by delivering: a single view for order, supply and fulfillment plans across the entire enterprise.
Transforms your business operations by delivering: a single view for order, supply and fulfillment plans across the entire enterprise. Dowiedz się więcej na temat produktu: Oracle Cloud SCM

Funkcje

  • Sprawozdawczość finansowa
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie cyklem życia umów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Rozliczenia i fakturowanie
The creators of BusinessBid understand your goals. Thoughtful solutions for transactional purchasing and Sourcing.
BusinessBid is a user-friendly eProcurement and supply chain solution that uses data visualization, intelligent automation, and reporting to optimize the entire Source-to-Pay process, reducing costs, creating efficiencies, and mitigating risk. Optimize the entire Source-to-Pay process and maximize cost savings. Get the visibility you need into your financial operations, so you can manage them most effectively. Just-in-time inventory management. Also manage your suppliers with BusinessBid. Dowiedz się więcej na temat produktu: BusinessBid

Funkcje

  • Sprawozdawczość finansowa
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie cyklem życia umów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Rozliczenia i fakturowanie
SnapAP cloud-based application offers complete Procure-to-Pay digitized workflow, from requisition to strategic payment management.
SnapAP's innovative Purchase-To-Payment software platform can be adopted both on-premise, or remotely via the cloud. Over 50,000 companies using SnapAP worldwide. And within the past 2.5 years, we have successfully processed $2 Billion of invoice payment transactions for our clients located in Canada, USA, Africa, the Middle East and Australia. The SnapAP travel expense module has reimbursed $30MM of employee expense invoices via SnapAP's direct American Express integration. Dowiedz się więcej na temat produktu: SnapAP

Funkcje

  • Sprawozdawczość finansowa
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie cyklem życia umów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Rozliczenia i fakturowanie
MissingLink is a fully managed e-commerce solution that allows companies to automate B2B sales channels.
MissingLink is a service that automates the processing of procurement transactions between businesses, linking the buyers and sellers by leveraging industry best practices to bring transparency and efficiency to business processes. Dowiedz się więcej na temat produktu: Missing Link

Funkcje

  • Sprawozdawczość finansowa
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie cyklem życia umów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Rozliczenia i fakturowanie
iQuantum - AI/ML powered Global Corporate Procurement and Supplier Management Software.
iQuantum is Modern Procurement for Today’s Business. A modular discovery-to-pay supply chain platform, iQuantum provides customers access to the largest certified diverse supplier database, integrated AI/ML derived insights, as well as the agility to address current and future compliance requirements. Gain visibility into all spend, improve supplier relationships, simplify contract management, manage ESG compliance, and accomplish growth goals. Request for a demo to see iQuantum in action! Dowiedz się więcej na temat produktu: iQuantum

Funkcje

  • Sprawozdawczość finansowa
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie cyklem życia umów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Rozliczenia i fakturowanie
Accrualify is a comprehensive spend management platform trusted by middle market and enterprise finance teams.
Accrualify is the customizable, cloud-based spend management platform that provides finance teams with end-to-end ownership over their accounts payable. Manage and automate complex accounts payable processes such as multi-layered workflows, GL coding, international and domestic payments, accrual estimates, 2 + 3 way matching, vendors, virtual cards, expense reimbursements, GL coding, and more. Available on Desktop and Mobile (iOS and Android) Dowiedz się więcej na temat produktu: Accrualify Spend Management Platform

Funkcje

  • Sprawozdawczość finansowa
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie cyklem życia umów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Rozliczenia i fakturowanie
With Vendor Management Software solution you could maintain a positive relationship, catch potential problems before they arise.
Vendora is an online web-based vendor connectivity portal that has everything you need to digitize processes and make better business decisions based on facts rather than assumptions. Our web-based Vendor management software has intuitive features like Manage Forecast, Purchase Order, Scheduling, ASN Advanced Shipment Notification, Quality check updates, GRN Goods Receipt Note, Invoice tracking, Two Way Messaging System (Ticketing), Auto Mailer, Vendor Review & Rating, Dashboard & Reports. Dowiedz się więcej na temat produktu: Vendora

Funkcje

  • Sprawozdawczość finansowa
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie cyklem życia umów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Rozliczenia i fakturowanie
mjPRO is a SaaS based eProcurement product, powered by AI/ML, that digitally connects all data and users across the procurement chain
mjPRO is a cloud based, unified and integrated eProcurement product that digitises the entire S2P Procurement value chain. It has 70000+ suppliers and AI/ML based features that augments convenience, profitability, efficiency, intelligence and governance in procurement. mjPRO has an integrated auction engine that supports multi type negotiations for improved bottom-line. mjPRO is offered as SaaS to ensure 100% adoption and client specific configurations. Dowiedz się więcej na temat produktu: mjPRO

Funkcje

  • Sprawozdawczość finansowa
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie cyklem życia umów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Rozliczenia i fakturowanie
Cloud-based procurement solution that helps businesses manage sourcing operations, suppliers, reverse auctions, and more.
Workday Strategic Sourcing makes the enterprise buying process painless for both buyers and suppliers with its simple and intuitively designed cloud-based platform. This product is in use by customers from a wide range of markets, including technology, retail, restaurants, manufacturing, hospitals, universities, and more. Dowiedz się więcej na temat produktu: Workday Strategic Sourcing

Funkcje

  • Sprawozdawczość finansowa
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie cyklem życia umów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Rozliczenia i fakturowanie
Oparte na chmurze rozwiązanie do obsługi procesów od zakupu do płatności. Zamówienia, e-zatwierdzenia, pokwitowania, fakturowanie, wnioski o zwrot kosztów i inne.
WebReq to wysoce konfigurowalne, oparte na chmurze rozwiązanie do obsługi procesów zakupu i płatności w organizacji. Wyeliminowanie błędów, poprawa kontroli nad wydatkami i zwiększenie widoczności w celu podejmowania właściwych decyzji. Funkcje obejmują szeroki zakres reguł i metod zatwierdzania typu „ustaw i zapomnij”, automatyczne wysyłanie zamówień zakupu do dostawców pocztą elektroniczną, bezproblemową integrację z wieloma systemami finansowymi, odczytywanie i automatyczną alokację faktur dostawców oraz łatwą w użyciu aplikację mobilną do zgłaszania wydatków. Dowiedz się więcej na temat produktu: WebReq

Funkcje

  • Sprawozdawczość finansowa
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie cyklem życia umów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Rozliczenia i fakturowanie
Cloud-based procurement software, providing enterprise solutions which focus on e-procurement, e-auction and contract management.
Team Procure is a cloud-based procurement software designed to help businesses manage electronic auctions, bid collection, request approvals, and order tracking, among other processes from within a unified platform. Supervisors can compare suppliers on an item basis, review monthly progress across procurement activities, and handle internal purchase requests. Using Team Procure, administrators can generate reports to gain insights into purchased items based on department, project, and category. Dowiedz się więcej na temat produktu: Team Procure

Funkcje

  • Sprawozdawczość finansowa
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie cyklem życia umów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Rozliczenia i fakturowanie
Varis (formerly BuyerQuest) is consumer-like procurement technology with a marketplace of trusted suppliers , saving you time & money.
Varis (formerly BuyerQuest) is consumer-like procurement technology with a marketplace of trusted suppliers, driving hard cost-savings and employee productivity. Partners and customers can create curated marketplaces that include their existing contracts as well as pre-negotiated contracts across complementary categories that aren’t currently being managed. Varis connects public sector organizations with sharable contracts from lead public agencies and makes them available in the marketplace. Dowiedz się więcej na temat produktu: Varis

Funkcje

  • Sprawozdawczość finansowa
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie cyklem życia umów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Rozliczenia i fakturowanie
JAGGAER's eProcurement is a powerful marketplace that drives compliance, control, and efficiencies.
JAGGAER eProcurement combines comprehensive and highly configurable process management capabilities alongside a modern and extensive user-friendly shopping interface to drive compliance with procurement processes. This solution delivers a compelling ROI by enabling procurement organizations to influence buying decisions, significantly improve spend management across an organization's large supplier network, and offer a better purchasing experience for shoppers throughout the business. Dowiedz się więcej na temat produktu: JAGGAER eProcurement

Funkcje

  • Sprawozdawczość finansowa
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie cyklem życia umów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Rozliczenia i fakturowanie
A relevant Source-to-Pay software for product manufacturing companies.
Zumen is a Cloud-based Source-to-Pay software for product manufacturing companies. Zumen enables product manufacturing companies to digitize their direct sourcing and procurement, and manage every detail of the process in a transparent, collaborative platform. With Zumen’s part life cycle management, BOM interface, supplier base visibility and product cost management, companies can build an agile, resilient supply chain and get their products to market faster. Zumen is headquartered in Walnut Dowiedz się więcej na temat produktu: Zumen

Funkcje

  • Sprawozdawczość finansowa
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie cyklem życia umów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Rozliczenia i fakturowanie
discus procure is an end-to-end e-procurement solution that manages entire procurement cycle from requirement creation to final payment
discus procure equips buyers and vendors with their personalized dashboards to manage activities such as RFQs and quotation submissions. It offers fully configurable templates that make it easy for suppliers to manage activities and send customized quotations. Dowiedz się więcej na temat produktu: discus procure

Funkcje

  • Sprawozdawczość finansowa
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie cyklem życia umów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Rozliczenia i fakturowanie
SynerTrade is a complete Source to Pay suite of procurement technology, from eSourcing, Contract Management, SRM, Spend Analytics, P2P
Synertrade is a leading international provider of cloud-based procurement solutions for the digitalization of companies procurement processes. Since 2000, we have helped companies meet all their procurement challenges in a different way and is an industry leader in Source to Contract, Procure to Pay, Supplier Relationship Management, and Purchasing Intelligence technology. A part of the Econocom Group, Synertrade is extremely easy to implement as a single source, homegrown option Dowiedz się więcej na temat produktu: SynerTrade Accelerate

Funkcje

  • Sprawozdawczość finansowa
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie cyklem życia umów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Rozliczenia i fakturowanie
Cloud procurement software streamlines procure-to-pay cycle and gives granular insight over the requisition to purchasing activities.
SutiProcure, an end-to-end procurement solution that helps companies achieve greater transparency, efficiency and effective control over their supply chain activities. The solution allows you manage requisitions, purchase orders, inventory, invoice and payments the easy way. This online procurement software helps improve costs while mitigating risks associated with supply chain. Dowiedz się więcej na temat produktu: SutiProcure

Funkcje

  • Sprawozdawczość finansowa
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie cyklem życia umów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Rozliczenia i fakturowanie
Gain visibility and control over your entire procure-to-pay process.
SoftCo serves enterprise organizations who process over 20,000+ invoices per annum.SoftCo Procure-to-Pay connects and automates the finance process from procurement and requisitions to accounts payable and invoicing. SoftCo's Smart Automation solutions reduce inefficiencies and costs while freeing up the time of employees to focus on more value-added tasks, all through a smooth user experience across all devices - desktop, tablet, and mobile. Dowiedz się więcej na temat produktu: SoftCo Procure-to-Pay

Funkcje

  • Sprawozdawczość finansowa
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie cyklem życia umów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Rozliczenia i fakturowanie
Technology expense management (TEM) software & expert advisory services to automate and optimize your telecom, mobility & cloud spend.
Upland Cimpl helps organizations reduce cost while being confident in their telephony decisions by managing enterprise technology and mobility services. Clients count of Upland Cimpl to pay technology invoices, process orders, manage inventory, identify potential expense reductions and cost savings for their global telecom, mobile and cloud environments through a unified solution Suite. Dowiedz się więcej na temat produktu: Cimpl

Funkcje

  • Sprawozdawczość finansowa
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie cyklem życia umów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Rozliczenia i fakturowanie
Sakon is on a mission to help enterprises organize and understand their complete communications ecosystem.
Sakon is on a mission to help enterprises organize and understand their complete communications ecosystem. Sakon TEM drives significant cost savings and provides a single system of record a living inventory of every component in an enterprises communications network. We put it all together network and user-device inventory, invoices, and carrier contracts to help reduce global costs, ensure invoice & payment accuracy, and leverage data to drive operational performance. Dowiedz się więcej na temat produktu: Sakon

Funkcje

  • Sprawozdawczość finansowa
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie cyklem życia umów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Rozliczenia i fakturowanie
The first and largest networked supplier management software.
Linkana is the first and largest network supplier management software. Optimize sourcing, onboarding and supplier management processes with a live base of business, risk, quality and diversity data. All this in an automated and simple way. Here you have: Automatic checks Supplier portal Monitoring and alerts Performance evaluation Active supplier analysis Certified Supplier Profiles Dowiedz się więcej na temat produktu: Linkana

Funkcje

  • Sprawozdawczość finansowa
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie cyklem życia umów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Rozliczenia i fakturowanie
Cloud-based Procure-To-Pay system with a robust E-Source tool that automates RFQs/RFPs, quotation gathering and maximize savings.
Cloud-based E-Source / Procure-To-Pay system that automates RFQs/RFPs, provide clear comparison and analysis. and push to maximizing savings. Penny. can be used to cover the procurement cycle partially or completely. From request > processing internal approvals > dispatching RFQs/RFPs > gathering quotations/proposals > sending POs > receiving materials (GRN) > billing > payment. All steps are automated in a clear storyline without a need to disconnect at any stage. Dowiedz się więcej na temat produktu: penny

Funkcje

  • Sprawozdawczość finansowa
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie cyklem życia umów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Rozliczenia i fakturowanie
Qntrl's powerful, no-code workflow orchestrations bring visibility, control, and automation to all your business processes.
Created for people who orchestrate processes for their team, department, or organization, Qntrl is the easiest way to bring visibility, control, and automation to your work processes. Using powerful, no-code orchestrations, Qntrl lets you streamline your workflows in a matter of minutes. Our ever-growing community of orchestrators is already 1,000+ strong, with customers like County Broadband, Apollo Hospitals, Digital Forensics Corp, and ITC Limited using Qntrl to streamline their workflows. Dowiedz się więcej na temat produktu: Qntrl

Funkcje

  • Sprawozdawczość finansowa
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie cyklem życia umów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Rozliczenia i fakturowanie
The only platform you need to pay suppliers and charge customers. We have the lowest commission and tax deductible
The only platform you need to IMPROVE THE LIQUIDITY OF YOUR COMPANY WITHOUT DEBT, maximizing cash flow, with real-time visibility in an automated dashboard PAYS WELL: Download invoices automatically from the SAT Request approval and approve in a few clicks Pay with credit card to suppliers, we transform your payment into SPEI RECEIVE WELL: Synchronize invoices automatically Send collection links with different forms of payment Send reminders by mail and WhatsApp Dowiedz się więcej na temat produktu: Vendorplace

Funkcje

  • Sprawozdawczość finansowa
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie cyklem życia umów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Rozliczenia i fakturowanie
Xepelin is a free payment and financing platform for all companies.
Xepelin offers a platform of financial solutions that helps companies take care of their liquidity through 100% digital financing, to pay their bills and advance the payment of their invoices. Use technology for the benefit of companies, setting fair rates and helping them make decisions for free Dowiedz się więcej na temat produktu: Xepelin

Funkcje

  • Sprawozdawczość finansowa
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie cyklem życia umów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Rozliczenia i fakturowanie
Valproc is a procurement platform designed to help small and midsize enterprises (SMEs) streamline the end-to-end purchase process.
Valproc is a procurement platform designed to help small and midsize enterprises (SMEs) streamline the end-to-end purchase process. Dowiedz się więcej na temat produktu: Valproc

Funkcje

  • Sprawozdawczość finansowa
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie cyklem życia umów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Rozliczenia i fakturowanie
Enables companies dealing with procurement to eliminate all procure-to-pay processes through use of intelligent hyperautomation.
Enables companies dealing with procurement to eliminate all procure-to-pay processes through use of intelligent hyperautomation. Dowiedz się więcej na temat produktu: Nipendo

Funkcje

  • Sprawozdawczość finansowa
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie cyklem życia umów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Rozliczenia i fakturowanie