Wybrane oprogramowanie

Wyniki: 5 w
Optymalizuj czasochłonne procesy dzięki Precoro. Usprawnione zatwierdzanie, budżetowanie, zautomatyzowane PR i przetwarzanie zamówień w ramach jednej platformy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Precoro
Od 2015 r. firma Precoro pomogła ponad 1000 małych i średnich przedsiębiorstw oraz przedsiębiorstwom usprawnić operacje zakupowe poprzez wyeliminowanie ręcznych procesów zaopatrzenia. Przejrzysty obieg zatwierdzania przepływów pracy, budżetowanie w czasie rzeczywistym, śledzenie wydatków, zautomatyzowane PR i przetwarzanie zamówień – wszystko to w jednym oprogramowaniu do obsługi zamówień. Precoro zapewnia integrację z Xero, NetSuite, Quickbooks, Amazon Business Punch-in, Slack i bezpłatnym interfejsem API dla prostego połączenia z innymi narzędziami księgowymi i biznesowymi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Precoro

Funkcje

  • Sprawozdawczość finansowa
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie cyklem życia umów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Rozliczenia i fakturowanie
Inteligentne i proste zarządzanie wydatkami w celu skalowania działalności. Wysyłanie próśb, zatwierdzenia, otrzymywanie dokumentów i płatności z jednej platformy z Procurify. Dowiedz się więcej na temat produktu: Procurify
Przyspiesz zakupy i daj zespołom możliwość kupowania dowolnych produktów w dowolnym czasie, bez wąskich gardeł. Platforma Procurify łączy wszystkie potrzeby w zakresie zarządzania zakupami i wydatkami w jedną łatwą w użyciu platformę, która w pełni integruje się z istniejącymi systemami księgowymi. Maksymalizuj wydajność operacyjną i zwiększaj widoczność wydatków i kontrolę nad nimi dzięki kompleksowym przepływom pracy zapewniania płatności, 3-stopniowemu dopasowywaniu i niestandardowym zatwierdzeniom. Dowiedz się więcej na temat produktu: Procurify

Funkcje

  • Sprawozdawczość finansowa
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie cyklem życia umów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Rozliczenia i fakturowanie
Doskonałe rozwiązanie „od zakupu do zapłaty”, które zapewnia skuteczne zarządzanie wydatkami, pełną przejrzystość, wgląd i zgodność z przepisami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Fraxion
Umożliwienie zespołom finansowym zarządzania zamówieniami. Firma Fraxion cieszy się zaufaniem międzybranżowych organizacji na całym świecie w zakresie automatyzacji procesów realizacji płatności oraz łatwego śledzenia, zarządzania i analizowania wydatków biznesowych. Ustal odpowiedzialność za wydatki, kontrolę budżetu i zgodność z polityką w całej firmie dzięki oprogramowaniu do realizacji płatności Fraxion w celu proaktywnego zarządzania wydatkami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Fraxion

Funkcje

  • Sprawozdawczość finansowa
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie cyklem życia umów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Rozliczenia i fakturowanie
Chmura zakupowa Kissflow to wiodące rozwiązanie w zakresie zaopatrzenia, które jest elastyczne i obejmuje wszystko, od zakupów po zarządzanie dostawcami – wszystko na jednej platformie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kissflow Procurement Cloud
Chmura zakupowa Kissflow to wiodące elastyczne rozwiązanie w zakresie zaopatrzenia, które obejmuje wszystko, od zakupów po zarządzanie dostawcami – wszystko na jednej platformie. Zawiera wszystkie elementy, takie jak zamówienia zakupu, zgłoszenia zapotrzebowania, zarządzanie dostawcami, fakturowanie zakupów, analitykę i integracje. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kissflow Procurement Cloud

Funkcje

  • Sprawozdawczość finansowa
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie cyklem życia umów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Rozliczenia i fakturowanie
Oparte na chmurze rozwiązanie do obsługi procesów od zakupu do płatności. Zamówienia, e-zatwierdzenia, pokwitowania, fakturowanie, wnioski o zwrot kosztów i inne. Dowiedz się więcej na temat produktu: WebReq
WebReq to wysoce konfigurowalne, oparte na chmurze rozwiązanie do obsługi procesów zakupu i płatności w organizacji. Wyeliminowanie błędów, poprawa kontroli nad wydatkami i zwiększenie widoczności w celu podejmowania właściwych decyzji. Funkcje obejmują szeroki zakres reguł i metod zatwierdzania typu „ustaw i zapomnij”, automatyczne wysyłanie zamówień zakupu do dostawców pocztą elektroniczną, bezproblemową integrację z wieloma systemami finansowymi, odczytywanie i automatyczną alokację faktur dostawców oraz łatwą w użyciu aplikację mobilną do zgłaszania wydatków. Dowiedz się więcej na temat produktu: WebReq

Funkcje

  • Sprawozdawczość finansowa
  • Zarządzanie dostawcami
  • Zarządzanie zgodnością z przepisami
  • Zarządzanie cyklem życia umów
  • Budżetowanie/prognozowanie
  • Rozliczenia i fakturowanie