Od 18 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Narzędzia do audiokonferencji

Narzędzia do audiokonferencji pozwalają na dołączanie wielu osób do jednego połączenia audio. Ten rodzaj oprogramowania może również oferować czat na żywo, nagrywanie połączeń, wideokonferencje oraz inne funkcje umożliwiające komunikację internetową pomiędzy zespołami, zainteresowanymi stronami i klientami z różnych lokalizacji.

Polska Pokaż produkty lokalne
Polska Produkt lokalny
ClickMeeting to innowacyjne oprogramowanie do audio- i wideokonferencji, które usprawni Twoją współpracę online oraz pracę hybrydową. Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickMeeting
Audiokonferencje pomogą usprawnić Twoją współpracę online oraz pracę hybrydową. Audiokonferencje w ClickMeeting mają do zaoferowania dużo więcej. Docenisz wiele funkcji wspierających wymianę informacji i współpracę, które umożliwią Twojemu zespołowi jeszcze skuteczniejszą realizację wspólnych celów. Zadbamy również o bezpieczeństwo. Uzupełnij audiokonferencje o wideo: przeprowadź spotkanie, podczas którego do 40 osób może się widzieć i słyszeć. Jeśli potrzebujesz więcej, zaplanuj webinar dla 1000 uczestników. W ten sposób zapewnisz doskonałą współpracę w całej firmie. Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickMeeting

Funkcje

  • Dostęp mobilny
  • Udostępnianie ekranu
  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie/analityka
Polska Produkt lokalny
Platforma komunikacyjna online przystosowana do prowadzenia audiokonferencji
LiveWebinar zapewnia krystalicznie czystą transmisję audio i wideo, dzięki czemu możesz prowadzić angażujące wydarzenia hybrydowe i wirtualne. Dzięki rozwiązaniom nadawczym można transmitować warsztaty, koncerty i targi, udostępniając swoje wydarzenie tysiącom osób. Dzięki Live Streaming HQ można nie tylko używać profesjonalnych kamer i oprogramowania, ale także nadawać strumień wideo 360 stopni. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveWebinar

Funkcje

  • Dostęp mobilny
  • Udostępnianie ekranu
  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie/analityka
Rozwiązanie do prowadzenia webinariów i wideokonferencji. Obsługa do 10 000 uczestników przy wybitnym na rynku czasie sprawności na poziomie 99,98%.
Solidne rozwiązanie w przeglądarce na następne webinarium, spotkanie lub wideokonferencję. Zapewnij bezpieczeństwo nawet 10 000 uczestników dzięki wybitnemu na rynku czasowi sprawności na poziomie 99,98%. Dostęp z dowolnego urządzenia i dowolnej przeglądarki dzięki wszystkim ulubionym funkcjom, w tym nawet 200 unikalnym funkcjom, takim jak pytania i odpowiedzi, czat na żywo, udostępnianie ekranu, nagrywanie w chmurze, quizy, tablica i wiele innych. MyOwnConference oferuje bezpłatne konto z maksymalnie 20 uczestnikami i dożywotnie użytkowanie. Karta kredytowa nie jest wymagana. Dowiedz się więcej na temat produktu: MyOwnConference

Funkcje

  • Dostęp mobilny
  • Udostępnianie ekranu
  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie/analityka
Zgodny z RODO i szyfrowany pakiet oprogramowania do prowadzenia konferencji internetowych, który pomaga firmom zorganizować ich środowisko komunikacyjne
Digital Samba to kompleksowe rozwiązanie do prowadzenia audiokonferencji i wideokonferencji, zaprojektowane tak, aby idealnie pasowało do organizacyjnych potrzeb komunikacji wirtualnej. Bezproblemowa integracja konferencji audio i przesyłania strumieniowego wideo za pomocą w pełni konfigurowalnego interfejsu. Bogaty zestaw funkcji Digital Samba obejmuje wszystkie aspekty i niuanse pełnej współpracy. Automatycznie planuj konferencje dźwiękowe i wspieraj dyskusje dzięki wbudowanym forom i czatowi. Odwiedź ich stronę internetową, aby dowiedzieć się więcej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Digital Samba

Funkcje

  • Dostęp mobilny
  • Udostępnianie ekranu
  • Czat w czasie rzeczywistym
  • Raportowanie/analityka