Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania
Programy do współpracy nad dokumentami
Programy do współpracy nad dokumentami umożliwiają pracownikom przesyłanie, dostęp, udostępnianie, synchronizację, zarządzanie i współpracę w zakresie treści i dokumentów firmowych w scentralizowanej przestrzeni roboczej. Czytaj dalej Czytaj mniej
Capterra oferuje obiektywne, niezależne badania oraz recenzje zweryfikowanych użytkowników. Możemy otrzymać opłatę za polecenie w przypadku wizyty na stronie sprzedawcy za pośrednictwem naszych linków.
Dowiedz się więcej
Filtruj wyniki (13)
Dostępne kraje
Kraje, w których produkt jest dostępny. Uwaga! Wsparcie klienta może nie być dostępne w tym kraju.
Polska
Opcje cenowe
Powiązane kategorie
Wyniki: 13 w
Sortuj według
Oprogramowanie do wspólnych weryfikacji w trybie online z intuicyjnym interfejsem ułatwiającym oznaczanie i zatwierdzanie materiałów wideo, obrazów, plików PDF i projektów internetowych.
Dowiedz się więcej na temat produktu: ReviewStudio
ReviewStudio to oprogramowanie do weryfikacji, zaprojektowane w celu uproszczenia sposobu uzyskiwania informacji zwrotnych i zatwierdzeń dotyczących treści.
Zbierz wszystkie swoje kreatywne opinie w jednym, scentralizowanym miejscu.
Oznaczaj i komentuj bezpośrednio obrazy, filmy, pliki PDF i treści HTML.
Porównuj wersje przed i po weryfikacji, umieszczone obok siebie.
Przeglądaj swoje projekty samodzielnie lub we współpracy z innymi podczas sesji weryfikacji na żywo.
Śledź status, zadania i zatwierdzenia swoich recenzji na poszczególnych pulpitach.
Dowiedz się więcej na temat produktu: ReviewStudio
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Biblioteka treści
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Kontrola wersji
- Dostęp mobilny
- Udostępnianie plików
Edytor XML w trybie online, zaprojektowany dla osób nieposiadających wiedzy na temat XML lub innych technologii związanych z tworzeniem treści ustrukturyzowanych.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Fonto
Edytor XML w trybie online, zaprojektowany dla osób nieposiadających wiedzy na temat XML lub innych technologii związanych z tworzeniem treści ustrukturyzowanych. Przyszłość dokumentów.
Dzięki platformie Fonto tworzenie ustrukturyzowanych treści jest łatwe: pozwalamy ekspertom w danej dziedzinie tworzyć, edytować i przeglądać dokumenty o kluczowym znaczeniu dla misji firmy. Bezbłędna, szybka i wydajna.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Fonto
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Biblioteka treści
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Kontrola wersji
- Dostęp mobilny
- Udostępnianie plików
Wysokiej klasy rozwiązanie zaprojektowane z myślą o efektywnej współpracy, komunikacji, portalach społecznościowych oraz zarządzaniu przepływami pracy i wiedzą.
Bitrix24 to przestrzeń robocza online dla małych, średnich, dużych firm. Oferuje 35+ zintegrowanych narzędzi, w tym CRM, zadania, tablicę Kanban, Wykres Gantta, czaty, połączenia, przechowywanie plików, automatyzację Workflow i nie tylko!
Dzięki Bitrix24 nie będziesz potrzebował różnych rozwiązań SaaS. Uzyskasz wszystko w jednym pakiecie — według stawki ryczałtowej.
Bitrix24 to jedno z najpopularniejszych rozwiązań biznesowych, z którego korzysta ponad 12 mln użytkowników.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Biblioteka treści
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Kontrola wersji
- Dostęp mobilny
- Udostępnianie plików
Aplikacja do czytania, robienia notatek i analizy dokumentów, która została wybrana przez redaktorów Apple i Microsoftu: „Edytor PDF z supermocami od FastCompany”
Pierwsza aplikacja do czytania, robienia notatek i analizy dokumentów, która została wybrana przez redaktorów Apple i Microsoftu. „Edytor PDF z supermocami” od FastCompany. Stworzony dla profesjonalistów, których praca polega na analizowaniu złożonych zestawów dokumentów. Idealny do nauki, analizy i wyciągania wniosków. LiquidText to narzędzie do aktywnego czytania i robienia notatek, w którym wszystkie dokumenty, podkreślenia i adnotacje są w tym samym obszarze roboczym co notatki. W ten sposób istnieje możliwość dynamicznego połączenia wizualnego między treścią i notatkami.
Dowiedz się więcej na temat produktu: LiquidText
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Biblioteka treści
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Kontrola wersji
- Dostęp mobilny
- Udostępnianie plików
Paperflite umożliwia zespołom ds. marketingu i sprzedaży odkrywanie, udostępnianie i śledzenie treści oraz uzyskiwanie analiz zaangażowania w czasie rzeczywistym.
Paperflite to platforma do zarządzania materiałami marketingowymi i sprzedażowymi. Dzięki Paperflite zespoły marketingowe mogą organizować i rozpowszechniać swoje treści wśród zespołów sprzedaży, zespołów ds. sukcesu klientów i partnerów kanału.
Paperflite zapewnia analizę zaangażowania w czasie rzeczywistym w zakresie wewnętrznych i zewnętrznych interakcji użytkowników z treścią, dzięki czemu przedstawiciele handlowi mogą priorytetyzować leadów i wiedzieć, kiedy należy przesyłać wiadomości kontrolne.
Rozwiązanie Paperflite integruje się z wiodącymi w branży rozwiązaniami CRM i narzędziami marketingowymi na różnych urządzeniach.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Paperflite
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Biblioteka treści
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Kontrola wersji
- Dostęp mobilny
- Udostępnianie plików
LogicalDOC jest intuicyjnym i wysoce wydajnym rozwiązaniem, które oferuje średnim firmom możliwość zarządzania dokumentami w przedsiębiorstwie.
LogicalDOC pomaga organizacjom dowolnego rodzaju na całym świecie uzyskać kontrolę nad zarządzaniem dokumentami, ze szczególnym naciskiem na szybkie wyszukiwanie treści i automatyzację procesów biznesowych. Rozwiązanie to umożliwia zespołowi tworzenie, współautorstwo i koordynację dowolnej liczby dokumentów. Zwiększ współpracę i produktywność z LogicalDOC dzięki interfejsowi internetowemu nowej generacji, integracji z Microsoft Office i Outlook oraz automatycznemu importowaniu z folderów współdzielonych.
Dowiedz się więcej na temat produktu: LogicalDOC
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Biblioteka treści
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Kontrola wersji
- Dostęp mobilny
- Udostępnianie plików
Windward Core to jeden ze światowych liderów w zakresie rozwiązań do generowania osadzanych dokumentów, umożliwiający użytkownikom tworzenie wszelkiego rodzaju dokumentów.
Windward Core to jeden ze światowych liderów w dziedzinie rozwiązań do generowania dokumentów. Core osadza się w aplikacjach za pomocą zaledwie 11 linijek kodu. Pozwala użytkownikom na projektowanie szablonów z wykorzystaniem logiki biznesowej i wielu źródeł danych w znanym środowisku Microsoft Office. Core jest szybki, prosty i eliminuje błędy ludzkie, zmieniając sposób tworzenia dokumentów. Dzięki integracji z Core niezależni producenci oprogramowania i producenci OEM mogą szybko wprowadzić na rynek swoje niestandardowe rozwiązania z potężnymi możliwościami raportowania.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Fluent
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Biblioteka treści
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Kontrola wersji
- Dostęp mobilny
- Udostępnianie plików
Odblokuj świetlistą sprzedaż dzięki Klyck - dynamicznej platformie do zarządzania treściami, playbooks i bezszwornej współpracy.
Odblokuj świetlistą sprzedaż dzięki Klyck - dynamicznej platformie do zarządzania treściami, playbooks i bezszwornej współpracy.
Znajdź łatwo odpowiednie treści do każdej sytuacji, dziel się nimi bezproblemowo z potencjalnymi klientami i członkami zespołu oraz zdobądź wgląd w wydajność swoich treści. Klyck zapewnia, że Twoje rozmowy są płynne, transakcje postępują szybciej, a czas nie jest marnowany.
Wykorzystaj bibliotekę treści do organizacji materiałów za pomocą filtrów, tagów, kategorii i więcej. Skorzystaj z analizy treści, aby zrozumieć zaangażowanie i użyteczność, oraz monitoruj, w jaki sposób potencjalni klienci wchodzą w interakcje z Twoją treścią.
Daj swojemu zespołowi narzędzia do osiągnięcia sukcesu dzięki zorganizowanym krokom do sprzedaży i centralizuj transakcje bezproblemowo za pomocą naszych cyfrowych pokoi sprzedażowych.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Klyck
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Biblioteka treści
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Kontrola wersji
- Dostęp mobilny
- Udostępnianie plików
Globalny produkt, który zapewnia współpracę, udostępnianie plików, synchronizację i wszystkie powiązane usługi dla twojej firmy. Każde urządzenie, gdziekolwiek.
Twoje informacje, zawsze i wszędzie. Poradź sobie z niezliczonymi wyzwaniami, przed którymi stajesz każdego dnia w zarządzaniu swoim cyfrowym światem. Zajmuje to dużo czasu i zasobów, więc pozwól Syncplicity wykonać ciężką pracę, zapewniając dostęp do informacji we wszystkich zespołach, na dowolnym urządzeniu, w dowolnym czasie i miejscu. Twój przepływ pracy, twój sposób pracy. Gotowa integracja z Salesforce, Office, Outlook, Adobe…
Dowiedz się więcej na temat produktu: Syncplicity
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Biblioteka treści
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Kontrola wersji
- Dostęp mobilny
- Udostępnianie plików
Decydujący czynnik zwycięskich przetargów i projektów. XaitPorter to wzorcowe rozwiązanie do zespołowego tworzenia i automatyzacji.
XaitPorter to kompleksowe oprogramowanie dla zespołów do wspólnego tworzenia, zarządzania i produkcji dokumentów. Usprawnij i zoptymalizuj produkcję dokumentów, aby zmaksymalizować przychody z ofert przetargowych, projektów i innych kluczowych biznesowo dokumentów.
Dowiedz się więcej na temat produktu: XaitPorter
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Biblioteka treści
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Kontrola wersji
- Dostęp mobilny
- Udostępnianie plików
Space firmy JetBrains to ujednolicona platforma dla całego procesu rozwoju oprogramowania, współpracy zespołowej i współpracy nad treścią.
JetBrains Space to zunifikowana platforma dla całego procesu rozwoju oprogramowania i współpracy zespołowej.
Space sprawia, że współpraca staje się przyjemniejsza – umożliwia otrzymywanie spersonalizowanych powiadomień, odpowiedzi i reakcje, dokonywanie przeglądu kodów, śledzenie problemów, udostępnianie artykułów i uzyskiwanie korzyści z inteligentnego grupowania kanałów i feedów. Korzystaj z dokumentów i wewnętrznego bloga, aby dzielić się wiedzą w swojej organizacji.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Space
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Biblioteka treści
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Kontrola wersji
- Dostęp mobilny
- Udostępnianie plików
Readiris™ PDF Business zapewnia kompletny zestaw funkcji OCR, skanowania, komponowania dokumentów i zarządzania plikami PDF. Wszystko w jednym miejscu.
Autor: I.R.I.S. Inc., 955 NW 17th Avenue, Unit B Delray Beach, Florida 33445, Stany Zjednoczone – od 1987 r.
IRIS (należąca do firmy Canon Group) jest światowym liderem w dziedzinie przenośnych skanerów, plików PDF, OCR (do optycznego rozpoznawania znaków), zarządzania wizytówkami i oprogramowania do klasyfikacji dokumentów. Od 1987 roku eksperci IRIS z powodzeniem wspierają klientów na całym świecie, pomagając im sprostać głównym wyzwaniom biznesowym dzięki rozwiązaniom do skanowania, przechwytywania i transformacji cyfrowej.
Technologia IRIS OCR jest używana przez firmy HP, ADOBE i CANON
Dowiedz się więcej na temat produktu: Readiris PDF
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Biblioteka treści
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Kontrola wersji
- Dostęp mobilny
- Udostępnianie plików
WoodWing Studio (wcześniej pod nazwą Enterprise) jest rozwiązaniem do produkcji treści i wielokanałowego publikowania.
WoodWing Studio (Enterprise) to rozwiązanie do produkcji treści i wielokanałowego publikowania, które umożliwia wydawcom i markom przyspieszenie i usprawnienie produkcji treści. Firmy, które korzystają z tego rozwiązania i jego neutralnego podejścia do kanałów, usprawniają przepływ pracy przy produkcji treści, zwiększając efektywność współpracy i tworząc materiały pozbawione błędów. Twórcy treści mogą z łatwością dostosować lub zmodyfikować tworzone przez siebie treści i opublikować je w dowolnym kanale drukowanym lub cyfrowym.
Dowiedz się więcej na temat produktu: WoodWing Studio
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Biblioteka treści
- Narzędzia do pracy zespołowej
- Kontrola wersji
- Dostęp mobilny
- Udostępnianie plików