Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Programy do współpracy nad dokumentami

Programy do współpracy nad dokumentami umożliwiają pracownikom przesyłanie, dostęp, udostępnianie, synchronizację, zarządzanie i współpracę w zakresie treści i dokumentów firmowych w scentralizowanej przestrzeni roboczej.

Wybrane oprogramowanie

Oprogramowanie z największą liczbą recenzji

Odkryj produkty z największą liczbą recenzji użytkowników w kategorii: Programy do współpracy nad dokumentami

Wyniki: 12 w

Paperflite umożliwia zespołom ds. marketingu i sprzedaży odkrywanie, udostępnianie i śledzenie treści oraz uzyskiwanie analiz zaangażowania w czasie rzeczywistym. Dowiedz się więcej na temat produktu: Paperflite
Paperflite to platforma do zarządzania materiałami marketingowymi i sprzedażowymi. Dzięki Paperflite zespoły marketingowe mogą organizować i rozpowszechniać swoje treści wśród zespołów sprzedaży, zespołów ds. sukcesu klientów i partnerów kanału. Paperflite zapewnia analizę zaangażowania w czasie rzeczywistym w zakresie wewnętrznych i zewnętrznych interakcji użytkowników z treścią, dzięki czemu przedstawiciele handlowi mogą priorytetyzować leadów i wiedzieć, kiedy należy przesyłać wiadomości kontrolne. Rozwiązanie Paperflite integruje się z wiodącymi w branży rozwiązaniami CRM i narzędziami marketingowymi na różnych urządzeniach. Dowiedz się więcej na temat produktu: Paperflite

Funkcje

  • Biblioteka treści
  • Udostępnianie plików
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola wersji
  • Dostęp mobilny
Oprogramowanie do wspólnych weryfikacji w trybie online z intuicyjnym interfejsem ułatwiającym oznaczanie i zatwierdzanie materiałów wideo, obrazów, plików PDF i projektów internetowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: ReviewStudio
ReviewStudio to oprogramowanie do weryfikacji, zaprojektowane w celu uproszczenia sposobu uzyskiwania informacji zwrotnych i zatwierdzeń dotyczących treści. Zbierz wszystkie swoje kreatywne opinie w jednym, scentralizowanym miejscu. Oznaczaj i komentuj bezpośrednio obrazy, filmy, pliki PDF i treści HTML. Porównuj wersje przed i po weryfikacji, umieszczone obok siebie. Przeglądaj swoje projekty samodzielnie lub we współpracy z innymi podczas sesji weryfikacji na żywo. Śledź status, zadania i zatwierdzenia swoich recenzji na poszczególnych pulpitach. Dowiedz się więcej na temat produktu: ReviewStudio

Funkcje

  • Biblioteka treści
  • Udostępnianie plików
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola wersji
  • Dostęp mobilny
Edytor XML w trybie online, zaprojektowany dla osób nieposiadających wiedzy na temat XML lub innych technologii związanych z tworzeniem treści ustrukturyzowanych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Fonto
Edytor XML w trybie online, zaprojektowany dla osób nieposiadających wiedzy na temat XML lub innych technologii związanych z tworzeniem treści ustrukturyzowanych. Przyszłość dokumentów. Dzięki platformie Fonto tworzenie ustrukturyzowanych treści jest łatwe: pozwalamy ekspertom w danej dziedzinie tworzyć, edytować i przeglądać dokumenty o kluczowym znaczeniu dla misji firmy. Bezbłędna, szybka i wydajna. Dowiedz się więcej na temat produktu: Fonto

Funkcje

  • Biblioteka treści
  • Udostępnianie plików
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola wersji
  • Dostęp mobilny
Windward Core to jeden ze światowych liderów w zakresie rozwiązań do generowania osadzanych dokumentów, umożliwiający użytkownikom tworzenie wszelkiego rodzaju dokumentów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Fluent
Windward Core to jeden ze światowych liderów w dziedzinie rozwiązań do generowania dokumentów. Core osadza się w aplikacjach za pomocą zaledwie 11 linijek kodu. Pozwala użytkownikom na projektowanie szablonów z wykorzystaniem logiki biznesowej i wielu źródeł danych w znanym środowisku Microsoft Office. Core jest szybki, prosty i eliminuje błędy ludzkie, zmieniając sposób tworzenia dokumentów. Dzięki integracji z Core niezależni producenci oprogramowania i producenci OEM mogą szybko wprowadzić na rynek swoje niestandardowe rozwiązania z potężnymi możliwościami raportowania. Dowiedz się więcej na temat produktu: Fluent

Funkcje

  • Biblioteka treści
  • Udostępnianie plików
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola wersji
  • Dostęp mobilny
Wysokiej klasy rozwiązanie zaprojektowane z myślą o efektywnej współpracy, komunikacji, portalach społecznościowych oraz zarządzaniu przepływami pracy i wiedzą.
Bitrix24 to przestrzeń robocza online dla małych, średnich, dużych firm. Oferuje 35+ zintegrowanych narzędzi, w tym CRM, zadania, tablicę Kanban, Wykres Gantta, czaty, połączenia, przechowywanie plików, automatyzację Workflow i nie tylko! Dzięki Bitrix24 nie będziesz potrzebował różnych rozwiązań SaaS. Uzyskasz wszystko w jednym pakiecie — według stawki ryczałtowej. Bitrix24 to jedno z najpopularniejszych rozwiązań biznesowych, z którego korzysta ponad 12 mln użytkowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Biblioteka treści
  • Udostępnianie plików
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola wersji
  • Dostęp mobilny
Aplikacja do czytania, robienia notatek i analizy dokumentów, która została wybrana przez redaktorów Apple i Microsoftu: „Edytor PDF z supermocami od FastCompany”
Pierwsza aplikacja do czytania, robienia notatek i analizy dokumentów, która została wybrana przez redaktorów Apple i Microsoftu. „Edytor PDF z supermocami” od FastCompany. Stworzony dla profesjonalistów, których praca polega na analizowaniu złożonych zestawów dokumentów. Idealny do nauki, analizy i wyciągania wniosków. LiquidText to narzędzie do aktywnego czytania i robienia notatek, w którym wszystkie dokumenty, podkreślenia i adnotacje są w tym samym obszarze roboczym co notatki. W ten sposób istnieje możliwość dynamicznego połączenia wizualnego między treścią i notatkami. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiquidText

Funkcje

  • Biblioteka treści
  • Udostępnianie plików
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola wersji
  • Dostęp mobilny
Globalny produkt, który zapewnia współpracę, udostępnianie plików, synchronizację i wszystkie powiązane usługi dla twojej firmy. Każde urządzenie, gdziekolwiek.
Twoje informacje, zawsze i wszędzie. Poradź sobie z niezliczonymi wyzwaniami, przed którymi stajesz każdego dnia w zarządzaniu swoim cyfrowym światem. Zajmuje to dużo czasu i zasobów, więc pozwól Syncplicity wykonać ciężką pracę, zapewniając dostęp do informacji we wszystkich zespołach, na dowolnym urządzeniu, w dowolnym czasie i miejscu. Twój przepływ pracy, twój sposób pracy. Gotowa integracja z Salesforce, Office, Outlook, Adobe… Dowiedz się więcej na temat produktu: Syncplicity

Funkcje

  • Biblioteka treści
  • Udostępnianie plików
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola wersji
  • Dostęp mobilny
Decydujący czynnik zwycięskich przetargów i projektów. XaitPorter to wzorcowe rozwiązanie do zespołowego tworzenia i automatyzacji.
XaitPorter to kompleksowe oprogramowanie dla zespołów do wspólnego tworzenia, zarządzania i produkcji dokumentów. Usprawnij i zoptymalizuj produkcję dokumentów, aby zmaksymalizować przychody z ofert przetargowych, projektów i innych kluczowych biznesowo dokumentów. Dowiedz się więcej na temat produktu: XaitPorter

Funkcje

  • Biblioteka treści
  • Udostępnianie plików
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola wersji
  • Dostęp mobilny
Odblokuj świetlistą sprzedaż dzięki Klyck - dynamicznej platformie do zarządzania treściami, playbooks i bezszwornej współpracy.
Odblokuj świetlistą sprzedaż dzięki Klyck - dynamicznej platformie do zarządzania treściami, playbooks i bezszwornej współpracy. Znajdź łatwo odpowiednie treści do każdej sytuacji, dziel się nimi bezproblemowo z potencjalnymi klientami i członkami zespołu oraz zdobądź wgląd w wydajność swoich treści. Klyck zapewnia, że Twoje rozmowy są płynne, transakcje postępują szybciej, a czas nie jest marnowany. Wykorzystaj bibliotekę treści do organizacji materiałów za pomocą filtrów, tagów, kategorii i więcej. Skorzystaj z analizy treści, aby zrozumieć zaangażowanie i użyteczność, oraz monitoruj, w jaki sposób potencjalni klienci wchodzą w interakcje z Twoją treścią. Daj swojemu zespołowi narzędzia do osiągnięcia sukcesu dzięki zorganizowanym krokom do sprzedaży i centralizuj transakcje bezproblemowo za pomocą naszych cyfrowych pokoi sprzedażowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Klyck

Funkcje

  • Biblioteka treści
  • Udostępnianie plików
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola wersji
  • Dostęp mobilny
Space firmy JetBrains to ujednolicona platforma dla całego procesu rozwoju oprogramowania, współpracy zespołowej i współpracy nad treścią.
JetBrains Space to zunifikowana platforma dla całego procesu rozwoju oprogramowania i współpracy zespołowej. Space sprawia, że współpraca staje się przyjemniejsza – umożliwia otrzymywanie spersonalizowanych powiadomień, odpowiedzi i reakcje, dokonywanie przeglądu kodów, śledzenie problemów, udostępnianie artykułów i uzyskiwanie korzyści z inteligentnego grupowania kanałów i feedów. Korzystaj z dokumentów i wewnętrznego bloga, aby dzielić się wiedzą w swojej organizacji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Space

Funkcje

  • Biblioteka treści
  • Udostępnianie plików
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola wersji
  • Dostęp mobilny
Readiris™ PDF Business zapewnia kompletny zestaw funkcji OCR, skanowania, komponowania dokumentów i zarządzania plikami PDF. Wszystko w jednym miejscu.
Autor: I.R.I.S. Inc., 955 NW 17th Avenue, Unit B Delray Beach, Florida 33445, Stany Zjednoczone – od 1987 r. IRIS (należąca do firmy Canon Group) jest światowym liderem w dziedzinie przenośnych skanerów, plików PDF, OCR (do optycznego rozpoznawania znaków), zarządzania wizytówkami i oprogramowania do klasyfikacji dokumentów. Od 1987 roku eksperci IRIS z powodzeniem wspierają klientów na całym świecie, pomagając im sprostać głównym wyzwaniom biznesowym dzięki rozwiązaniom do skanowania, przechwytywania i transformacji cyfrowej. Technologia IRIS OCR jest używana przez firmy HP, ADOBE i CANON Dowiedz się więcej na temat produktu: Readiris PDF

Funkcje

  • Biblioteka treści
  • Udostępnianie plików
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola wersji
  • Dostęp mobilny
WoodWing Studio (wcześniej pod nazwą Enterprise) jest rozwiązaniem do produkcji treści i wielokanałowego publikowania.
WoodWing Studio (Enterprise) to rozwiązanie do produkcji treści i wielokanałowego publikowania, które umożliwia wydawcom i markom przyspieszenie i usprawnienie produkcji treści. Firmy, które korzystają z tego rozwiązania i jego neutralnego podejścia do kanałów, usprawniają przepływ pracy przy produkcji treści, zwiększając efektywność współpracy i tworząc materiały pozbawione błędów. Twórcy treści mogą z łatwością dostosować lub zmodyfikować tworzone przez siebie treści i opublikować je w dowolnym kanale drukowanym lub cyfrowym. Dowiedz się więcej na temat produktu: WoodWing Studio

Funkcje

  • Biblioteka treści
  • Udostępnianie plików
  • Narzędzia do pracy zespołowej
  • Kontrola wersji
  • Dostęp mobilny