Polska Pokaż produkty lokalne
Wyniki: 122 w
Polska Produkt lokalny
ClickMeeting to internetowe rozwiązanie oparte na przeglądarce internetowej, które umożliwia prowadzenie webinariów organizacjom dowolnej wielkości. Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickMeeting
ClickMeeting to internetowe rozwiązanie oparte na przeglądarce internetowej, które umożliwia prowadzenie webinariów organizacjom dowolnej wielkości, od firm jednoosobowych po przedsiębiorstwa międzynarodowe. Internetowe rozwiązanie jest łatwe w użyciu i obejmuje cały proces tworzenia webinarów, od przygotowania do prezentacji, od interakcji po działania następcze. Oprogramowanie nie wymaga instalacji i działa na wszystkich urządzeniach i systemach operacyjnych. Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickMeeting

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
  • Pozyskiwanie leadów
  • Analityka oglądalności
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
BigMarker to jedna z wiodących konfigurowalnych platform do webinariów, wydarzeń wirtualnych i hybrydowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: BigMarker
BigMarker to jedna z wiodących konfigurowalnych platform do webinariów, wydarzeń wirtualnych i hybrydowych. Łączy zaawansowaną technologię wideo z solidnymi funkcjami marketingowymi i interaktywnymi, aby tworzyć wyjątkowe imprezy markowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: BigMarker

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
  • Pozyskiwanie leadów
  • Analityka oglądalności
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
Accelevents to kompleksowa platforma do organizowania wydarzeń, która umożliwia rozwój i zrównoważony rozwój. Dowiedz się więcej na temat produktu: Accelevents
Accelevents to uniwersalna platforma do organizowania wydarzeń wirtualnych i hybrydowych, która umożliwia organizatorom i specjalistom ds. marketingu tworzenie autentycznych więzi międzyludzkich i napędzanie zrównoważonego rozwoju. Jako jedna z wiodących platform technologicznych, Accelevents na nowo definiuje sposób, w jaki marki łączą się ze swoimi odbiorcami dzięki przyjaznemu dla użytkownika, a jednocześnie solidnemu zestawowi konfigurowalnych i interaktywnych funkcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Accelevents

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
  • Pozyskiwanie leadów
  • Analityka oglądalności
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
Cloud-based software with event app, event registration, event marketing, and event management for in-person/virtual/hybrid events.
Whova is an all-in-one event management solution that consists of an award winning event app, efficient online registration, powerful event marketing, and time-saving event management tools. Whova has won the Event Technology Award for 5 years in a row and has powered over 30,000 in-person and virtual/hybrid events for all kinds of organizations in over 100 countries, including American Express, Microsoft, Hilton, Lego, IKEA, L'Oreal, American Marketing Association, Harvard University, and NASA Dowiedz się więcej na temat produktu: Whova

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
  • Pozyskiwanie leadów
  • Analityka oglądalności
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
A complete event marketing and management platform that handles the entire event lifecycle (in-person & virtual) from start to finish.
Cvent delivers an all-in-one event platform for any event, and every event. Our platform simplifies the management of each stage of the event lifecycle while giving you the data and insights you need to maximize your value. Whether in-person, virtual, or hybrid, you’ll have a single platform with everything you need to find suppliers, engage attendees, maximize sponsor value, and capture important event data. Dowiedz się więcej na temat produktu: Cvent Event Management

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
  • Pozyskiwanie leadów
  • Analityka oglądalności
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
Tripleseat is a Sales and Event Management web application that increases event sales and streamlines the planning process.
Tripleseat is a Sales and Event Management web application that generates sales and streamlines the planning process for restaurants, hotels, and unique venues. It is the first web-based system created by hospitality event managers for hospitality event managers. Since 2008 Tripleseat has taken the restaurant business by storm providing solutions and simplifying the event process from start to finish. Over 2,500 venues and18,000+ event industry expert trust Tripleseat. Dowiedz się więcej na temat produktu: Tripleseat

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
  • Pozyskiwanie leadów
  • Analityka oglądalności
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
vFairs is an award winning hybrid events platform featuring a mobile app, immersive 3D venues and custom networking features.
vFairs is an award winning hybrid events platform, helping companies worldwide host seamless hybrid events. The platform offers a mobile app to connect in-person and virtual audiences, immersive 3D virtual venues that mirror in-person venues and a vast array of customizable features that help your attendees better network and share similar experiences across virtual and in-person event experiences. Dowiedz się więcej na temat produktu: vFairs

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
  • Pozyskiwanie leadów
  • Analityka oglądalności
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
Eventzilla is an online event registration & marketing platform for virtual in-person and hybrid events.
Eventzilla offers a powerful registration, mobile app, webinar and live streaming platform for a complete suite of solutions that are ready for virtual, hybrid or live event formats. Works perfect for conferences, classes, webinars, virtual events, fundraisers, training, & sports events. Eventzilla has everything you need to create a beautiful on-brand event website, publish event schedule, accept registrations, process payments, livestream content, manage attendees and check-in easily. Dowiedz się więcej na temat produktu: Eventzilla

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
  • Pozyskiwanie leadów
  • Analityka oglądalności
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
Hopin is an all-in-one events platform via which attendees can learn, interact, and connect with people from anywhere in the world.
Hopin is an all-in-one events platform with which organizers can create, host and manage live events for up to 100,000 attendees. Hopin's web based virtual venue connects distributed communities, companies, and friends with live video, chat and networking features. Attendees can learn, interact, and connect with people from anywhere in the world. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hopin

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
  • Pozyskiwanie leadów
  • Analityka oglądalności
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
ON24 provides digital experiences and webcasting for corporate communications and demand generation via a cloud-based SaaS application.
ON24 is on a mission to redefine how organizations engage with their audiences, powering interactive, data-rich webinars and content experiences that help people connect on a more human level and make smarter business decisions. Through ON24, marketers can create Live, On Demand and Personalized Engagement, turn it into actionable intelligence and integrate it across their operations. Informed by over a billion engagement minutes, marketers drive more revenue from ON24 than any other channel. Dowiedz się więcej na temat produktu: ON24

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
  • Pozyskiwanie leadów
  • Analityka oglądalności
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
Remo conference is a live online events platform that focuses on building authentic relationships through meaningful conversations.
Remo Conference helps creators, coaches, and event organizers create immersive online events right from your computer browser where users can learn and connect with each other just like real life. Remo is the first web-video platform that allows people to have face-to-face networking online just like in-person events that build meaningful relationships and conversations. Dowiedz się więcej na temat produktu: Remo

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
  • Pozyskiwanie leadów
  • Analityka oglądalności
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
Organizuj wydarzenia hybrydowe przy pomocy Airmeet, aby zminimalizować złożoność wydarzeń i rozbieżność doświadczeń pomiędzy uczestnikami zdalnymi i obecnymi na miejscu. Zwiększ wskaźnik ROI za pomocą narzędzi następnej generacji.
Zapewniaj bezproblemowe wydarzenia hybrydowe dzięki Airmeet. Organizuj wciągające konferencje wirtualne, szczyty, targi i warsztaty networkingowe dla Twojej społeczności. Zminimalizuj złożoność organizacji wydarzeń dzięki tej kompleksowej platformie, która wspiera wydarzenia o dowolnej wielkości. Twórz wciągające doświadczenia dla uczestników zdalnych i na miejscu. Wykorzystuj funkcje zaangażowania odbiorców nowej generacji, dostarczanie treści w formie gry i spersonalizowane technologie networkingu uczestnik-host, w celu generowania kwalifikowanych leadów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Airmeet

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
  • Pozyskiwanie leadów
  • Analityka oglądalności
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
Polska Produkt lokalny
Najbardziej zaawansowana i konfigurowalna platforma webinariów.
LiveWebinar to oparte na chmurze oprogramowanie do prowadzenia webinariów, które pomaga zarówno małym zespołom, jak i przedsiębiorstwom zarządzać webinarami i spotkaniami online. Dzięki niemu każdy zespół sprzedaży, HR czy marketingu może w prosty sposób organizować wydarzenia online dla swoich odbiorców. Jego funkcje sięgają od przesyłania strumieniowego na żywo, możliwości udostępniania ekranu i prezentacji, przez w pełni konfigurowalne opcje brandingu, po funkcje angażujące użytkowników, takie jak ankiety i sondaże, głosowanie czy Call To Action. LiveWebinar umożliwia również organizacjom analizowanie zaangażowania odbiorców. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveWebinar

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
  • Pozyskiwanie leadów
  • Analityka oglądalności
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
Webex Events (formerly Socio) is an end to end hybrid event platform that seamlessly extends the reach and impact of your events.
Webex Events (formerly Socio) is an all-in-one, end to end hybrid event platform that seamlessly extends the reach and impact of your events to all your attendees, no matter how they choose to attend. With Webex Events, event marketers and organizers can stream with confidence, leverage pre-recorded content, feature engagement tools that bridge in-person and virtual attendees, and centralize event content in an easy-to-use digital guide. Dowiedz się więcej na temat produktu: Webex Events (Formerly Socio)

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
  • Pozyskiwanie leadów
  • Analityka oglądalności
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
Brushfire is an all-in-one event management platform: Ticketing & Registration, Virtual Events, and Event Apps. Launch your event today
Launch your event in minutes! Brushfire is an all-in-one event management platform that provides you and your attendees a unified experience! Brushfire offers a robust ticketing & registration solution with customizable event pages, marketing emails, reports, analytics, and more. Brushfire also powers Virtual Events with chat, host moderation, notes, and everything you need to engage with your attendees. Join the thousands of events that use Brushfire every year! Dowiedz się więcej na temat produktu: Brushfire

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
  • Pozyskiwanie leadów
  • Analityka oglądalności
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
Hubilo to wirtualna i hybrydowa platforma do obsługi wydarzeń, stworzona z myślą o zaangażowaniu i doskonałości wydarzeń.
Hubilo to wirtualna i hybrydowa platforma do obsługi wydarzeń, stworzona z myślą o zaangażowaniu i doskonałości wydarzeń. Misją Hubilo jest zwiększanie zaangażowania — przede wszystkim — osiąganie lepszych wyników biznesowych. Zaangażowanie w działania na rzecz marki, w połączeniu z aktywnym i pełnoetatowym zespołem ds. sukcesu klientów, gwarantuje, że każde wydarzenie odbywa się na platformie Hubilo. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hubilo

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
  • Pozyskiwanie leadów
  • Analityka oglądalności
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
Glisser is an award-winning technology platform for virtual and hybrid meetings and events.
Glisser is an award-winning platform for virtual and hybrid meetings and events. We enable companies to power engaging event experiences by offering a ready-to-go event platform and a completely customizable solution that lets you take control of the look and feel of your virtual events. Glisser Elements is our platform distilled down to its purest form. Our virtual and hybrid event Software Development Kits (SDKs) allow you to create unique virtual environments, inside your own websites. Dowiedz się więcej na temat produktu: Glisser

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
  • Pozyskiwanie leadów
  • Analityka oglądalności
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
Build every hybrid event with Bizzabo's next-generation event management platform — The Event Experience OS.
Bizzabo's next-generation hybrid event platform powers integrated experiences for the world’s leading brands. The Bizzabo Event Experience OS is a data-rich open platform that empowers Event Experience Leaders to engage in-person and virtual audiences all from one place. Create personalized journeys to meet attendees where they are and access meaningful insights to drive pipeline and iterate on your hybrid strategy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bizzabo

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
  • Pozyskiwanie leadów
  • Analityka oglądalności
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
Organizuj godne zapamiętania wydarzenia wirtualne, hybrydowe i osobiste.
Idealny partner do organizowania wydarzeń wirtualnych, hybrydowych i osobistych. Get Digital oferuje platformę, która tworzy wydarzenia do zapamiętania. Dzięki licznym funkcjom tworzenia sieci, możliwościom interakcji oraz opcji personalizacji wyglądu platformy, nie jest to przeciętna platforma do organizacji wydarzeń w trybie online. Dowiedz się więcej na temat produktu: Let's Get Digital

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
  • Pozyskiwanie leadów
  • Analityka oglądalności
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
Aventri's all-in-one event platform enables global brands to run highly engaging virtual & hybrid events. One platform, one experience!
Aventri's all-in-one event platform enables global brands to run highly engaging virtual, in-person & hybrid events. Our platform includes everything you need to promote, plan and analyze your events and keep your virtual and/or in-person audience engaged at all times. Dowiedz się więcej na temat produktu: Aventri

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
  • Pozyskiwanie leadów
  • Analityka oglądalności
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
Plan hybrid events the entire team can participate in. Book engaging experiences in just a few clicks with Confetti.
Confetti helps remote employees connect with their in-office counterparts through engaging team building events. Browse and book unforgettable experiences for your hybrid corporate team on our easy-to-use online platform. From hosted games to instructor-led classes, everyone can get in on the fun. Foster happier, more holistic teams through Confetti events. Dowiedz się więcej na temat produktu: Confetti

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
  • Pozyskiwanie leadów
  • Analityka oglądalności
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
FLOOR is a virtual and hybrid event platform to build, grow, and manage your community.
FLOOR is an all-in-one solution for community builders & event planners. We help you to build, engage, and manage your community all from one place. Trusted by 2000+ clients globally, FLOOR is a fully customizable virtual and hybrid events platform with best-in-class systems & access permissions. You can set up any kind of online event on FLOOR, either standalone or hybrid with physical events. No matter your format or goal, FLOOR is your space to build and grow. Dowiedz się więcej na temat produktu: FLOOR

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
  • Pozyskiwanie leadów
  • Analityka oglądalności
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
Splash is an end-to-end event marketing technology that makes it unbelievably easy for you to execute, scale, and measure your events.
Splash is a next-generation event marketing platform that helps teams by building and hosting virtual, in-person, and hybrid events. By marrying data and design, Splash helps you market, measure, and scale your event programs. From simplifying event page and email creation to capturing audience insights and measuring event ROI, Splash empowers everyone in your organization to easily build their own branded, connected, and compliant programs in minutes or hours, not days or weeks. Dowiedz się więcej na temat produktu: Splash

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
  • Pozyskiwanie leadów
  • Analityka oglądalności
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
Onsite & Hybrid Events, Registration, Badge Printing, RFID Tracking, Lead Capture, Exhibitor Management, Face Recognition, Gamification
Boomset by Hopin is the easiest all-in-one event management solution for in-person and hybrid events! As an all-in-one solution for in-person and hybrid events. Use the GDPR-compliant software and mobile apps for all your in-person event needs like onsite event registration, self-check-in, on-demand (color) badge printing, facial recognition, session management, RFID tracking, access control, lead retrieval, gamification, item redemption, on-site services and more. Dowiedz się więcej na temat produktu: Boomset

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
  • Pozyskiwanie leadów
  • Analityka oglądalności
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
Our platform allows organizations to quickly and easily host virtual career fairs, as well as other virtual events.
The Premier Virtual platform allows private employers and organizations the ability to host virtual hiring events. Advanced features allow recruiters to communicate with multiple candidates simultaneously. Its integrated one-on-one video functionality allows hiring teams to invite candidates into a video interview replicating in-person events. Schedule a free demo to see how easy and efficient adding a virtual career fair option can be. Dowiedz się więcej na temat produktu: Premier Virtual

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
  • Pozyskiwanie leadów
  • Analityka oglądalności
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
EventMobi is a one-of-a-kind Hybrid Event Platform. Design engaging event experiences for every attendee type.
"EventMobi’s Hybrid Events Platform is the most powerful, affordable and easy to use solution for designing engaging event experiences for all of your attendees - whether they join your event on-site, or remotely from their home or office. Craft a virtual and hybrid events strategy to keep your community engaged before and after your hybrid conference with the most comprehensive feature set - an ongoing series of virtual sessions, on-demand content library, group discussions, live chat and more. Dowiedz się więcej na temat produktu: EventMobi

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
  • Pozyskiwanie leadów
  • Analityka oglądalności
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
Lyyti is the leading Event Success Platform that helps you create live, online and hybrid events.
Lyyti is an all-in-one event management software that helps organisations create meaningful encounters. No matter what the platform – live, online or hybrid – Lyyti’s automated functions for registration, communication, reporting and feedback make sure that every event is a success for participants and organisers alike. Dowiedz się więcej na temat produktu: Lyyti

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
  • Pozyskiwanie leadów
  • Analityka oglądalności
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
Create an engaging virtual, Hybrid & In-person event experience for your audience to network, connect & collaborate. Request a Demo!
Eventdex all-in-one event management software offers full-stack solutions for your entire event - Business Matchmaking, Virtual & Hybrid event platform, Lead Retrieval, Onsite event management, event registrations, etc. Our powerful platform seamlessly integrates with all your workflow systems to help you manage your events from a single interface application. Eventdex is an event management platform that provides a suite of products to enhance the experience of everyone at an event. Dowiedz się więcej na temat produktu: Eventdex

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
  • Pozyskiwanie leadów
  • Analityka oglądalności
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
Converve is a Highly Customizable Software for Virtual, Hybrid & In-Person Matchmaking and Networking Events.
Converve is a highly customizable event software for B2B Matchmaking and Networking. The web-based app is flexible and can be customized to the special requirements of your events. Additional features and integrations can be developed to execute your event strategy. Dowiedz się więcej na temat produktu: Converve

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
  • Pozyskiwanie leadów
  • Analityka oglądalności
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
InEvent is the most powerful software for professional events, video-driven conferences, or any virtual or hybrid experience.
All-in-one virtual event platform, InEvent powers experiences that transform attendees into customers, driving sales, profits, efficiency and cost benefits for virtual and hybrid events. Our end to end management software is designed to transform corporate events, trade shows, exhibitions, meetings and training sessions all in one dashboard. InEvent has catered for over 400 companies in 138 countries, including leading corporations such as Unilever, Santander Bank, Coca Cola and Facebook. Dowiedz się więcej na temat produktu: InEvent

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
  • Pozyskiwanie leadów
  • Analityka oglądalności
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
ViewStub is an all-in-one event software designed to help event professionals maximize their event experience.
ViewStub is an all-in-one event software designed to help event professionals, planners, and associations reach an extended global audience for any type of event experience. We offer: - Virtual and Live (in-person) Event Ticketing/Registration - Video Hosting and Streaming - White Label Event Streaming and Registration - Broadcast Quality Production Studio - Robust Engagement Features (Live Chat, Networking, Donations) - Secure Access and Registration Dowiedz się więcej na temat produktu: ViewStub

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
  • Pozyskiwanie leadów
  • Analityka oglądalności
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
Build virtual events the easy way with hubs101. Engage your audience and boost your brand with our AI-powered virtual platform.
Build virtual events the easy way with hubs101. Engage your audience and boost your brand with our AI-powered virtual platform. The right choice for any kind of event & community meeting. Powered by an AI engine and with a track record of having the highest measurable performance in the industry, we provide the most meaningful end-to-end business matching solution for exhibitions and conferences. hubs101 helps your attendees and exhibitors to network & consume your content anywhere and anytime! Dowiedz się więcej na temat produktu: hubs101

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
  • Pozyskiwanie leadów
  • Analityka oglądalności
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
This webinar cloud-based software is compatible with all devices includes recording, automated emails, co-moderators and reporting.
The web-based all-in-one solution edudip next can be used for webinars, online meetings and e-learning and is ready for immediate use without prior installation. edudip next is one of the most intuitive tools for digital communication. Developed and securely hosted in Germany. Clever features make edudip next the ideal software for organisations that wish to simply reach their target groups and aim to easily communicate online, transfer knowledge or generate more leads. Dowiedz się więcej na temat produktu: Edudip

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
  • Pozyskiwanie leadów
  • Analityka oglądalności
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
Whether hybrid, virtual or in-person, eShow provides the professional tools and web-based solutions necessary for event management team
Whether hybrid, virtual or in-person, eShow provides the professional tools and web-based solutions necessary for event management teams worldwide. Founded in 1996, eShow has helped Event Managers run thousands of events worldwide with tasks including registration, mobile apps, event websites, RFID, badge printing, abstract collection and so much more! When you choose the eShow product(s) that fit your needs, you tap into a powerful engine that no single-function supplier can hope to match. Dowiedz się więcej na temat produktu: eShow

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
  • Pozyskiwanie leadów
  • Analityka oglądalności
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
Kaltura's Video Experience Cloud powers live, real-time, and on-demand video solutions to thousands of organizations around the world!
Kaltura drives communication, virtual events, learning, and TV experiences for millions of users daily, with live, real-time, and on-demand video products, as well as specialized industry solutions for Education and Media & Telecom. Other cloud platforms and companies also use our Media Services to power video experiences and workflows for their own products. Dowiedz się więcej na temat produktu: Kaltura Video Platform

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
  • Pozyskiwanie leadów
  • Analityka oglądalności
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
Make your event a hybrid experience with multiple (free) streaming integrations, and online Event Hub, and networking channels.
A hybrid experience within your in-person event is no longer optional—it’s crucial. Utilize Swoogos’ Event Hub and agnostic streaming to make your hybrid element more than a livestream. Integrate Q&A and attendee chat so everyone feels like they’re at the party. Customize your event site to give attendees a unique experience, and highlight your guests and sponsors. Capture your digital content and host it post-event for an always-on event that helps build your next one bigger and better. Dowiedz się więcej na temat produktu: Swoogo

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
  • Pozyskiwanie leadów
  • Analityka oglądalności
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
inwink is the event marketing SaaS solution that enables companies to organise the best physical, digital and hybrid BtoB events.
inwink is the BtoB marketing SaaS platform that enables companies to showcase their brands and engage their audiences through: - in-person, online, and hybrid events ; - always-on online communities on dedicated websites ; - centralized, highly-secured data, strictly partitioned by customer. A pioneer in event management technology since 2015, inwink today is a comprehensive, 360° BtoB marketing solution, adopted by more than 180 enterprises and organizations Dowiedz się więcej na temat produktu: inwink

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
  • Pozyskiwanie leadów
  • Analityka oglądalności
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
Feria Virtual Web is a hybrid event platform in which attendees can learn, interact, and connect with people from anywhere
Ferias Virtuales Web is the ideal platform for holding hybrid events sush as fairs, congresses, seminars and events in general. Flexible, intuitive and easy to use for all users: visitors, sponsors, speakers and organizers. Main functionalities: - Virtual auditorium (live and / or prerecorded) - Interactive virtual stands - Space for sponsorships - Networking module - Registration of visitors - Certificate module Dowiedz się więcej na temat produktu: Ferias Virtuales Web

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
  • Pozyskiwanie leadów
  • Analityka oglądalności
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
At MeltingSpot, we are building a new Home for Communities.
Build any community, grow any business 🎯 MeltingSpot is a community platform designed to help you start, grow, and engage all your communities far from social media noise (prospects, customers, partners, users…) Exclusive features: ✅ Audience segmentation for personalised content ✅ Built-in studio to host all types of lives ✅ Discussion channels for 24/7 engagement ✅ Shared knowledge base to promote content ✅ A social twist to share lives and content across communities Dowiedz się więcej na temat produktu: MeltingSpot

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
  • Pozyskiwanie leadów
  • Analityka oglądalności
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
User-friendly all-in-one software for conference management including attendee & abstract management - onsite, hybrid & virtual.
A powerful software that accompanies your virtual, hybrid and onsite conferences and events from the get-go and turns them into success stories. Perfectly suited for planners of academic conferences, professional congress organizers and expert associations, the completely web-based software allows you to manage your events from wherever you are and offers a maximum of flexibility. Handle registrations, payments, abstracts & set up livestreams incl. networking options for virtual participants. Dowiedz się więcej na temat produktu: Converia

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
  • Pozyskiwanie leadów
  • Analityka oglądalności
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
Eventcombo’s Web3 Event-as-a-Service Platform provides comprehensive event management for hybrid events of all sizes & types.
Eventcombo’s Web3 #SinglePlatform comprehensive event management software combines cutting-edge technology & white glove customer service to deliver engaging hybrid events of exceptional quality. Based on an unlimited model, it features unlimited attendees, hosts, & integrations, which can be further customized to enhance experience & boost engagement. Its robust technology & specialized pre & post event engagement platform, Community, help optimize every aspect of the event lifecycle. Dowiedz się więcej na temat produktu: Eventcombo

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
  • Pozyskiwanie leadów
  • Analityka oglądalności
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
#1 All in One Event Management Plugin for WordPress.
WP Event Manager is a lightweight, scalable and full-featured event management plugin for adding event listing functionality to your WordPress site. The shortcode lists all the events, it can work with any theme and is really easy to setup and customize. The settings pages let you select how you want the event displayed. Dowiedz się więcej na temat produktu: WP Event Manager

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
  • Pozyskiwanie leadów
  • Analityka oglądalności
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
Offer virtual & in-person tradeshows. Combine your virtual and in-person event planning in one place.
Combine your virtual and in-person event planning in one place. Get the best of in-person and virtual events by partnering with an event technology company that will help create an airtight backup plan. Offer virtual & in-person tradeshows. Give virtual attendees a rich experience with abilities to chat and explore the same vendors as in-person attendees. Dowiedz się więcej na temat produktu: GTR

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
  • Pozyskiwanie leadów
  • Analityka oglądalności
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
Brandlive complements companies’ day-to-day communications stack to elevate bigger meetings, events and content–live or asynchronously.
Work has changed. What used to happen in rooms is now happening on screens, and more screens than ever before. In the last decade, there’s been a revolution in how we watch content. It’s edgier, meant to stand out, and be watchable anywhere. Brandlive complements companies’ day-to-day communications stack (email, messaging, video conferencing) by providing tools to elevate bigger meetings, events, and content–when viewership and engagement matter, whether consumed live or asynchronously. Dowiedz się więcej na temat produktu: Brandlive

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
  • Pozyskiwanie leadów
  • Analityka oglądalności
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
Canapii provides unique solutions to manage in-person, hybrid and virtual events.
Canapii provides unique solutions to manage in-person, hybrid and virtual events. As the only supplier with genuine 24/7 customer service, our global team lives and breathes events, no matter their location or size. By being ahead of the innovation curve, we enable our customers to impress their audiences every step of the way. Conferences, board meetings, webinars, hybrid events, interactive podcasts, press briefings, online training, workshops, you name it. We do it all. Dowiedz się więcej na temat produktu: Canapii

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
  • Pozyskiwanie leadów
  • Analityka oglądalności
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
Eventmix to łatwa w użyciu platforma do organizacji wydarzeń wirtualnych i hybrydowych, która umożliwia organizatorom prowadzenie wydarzeń z poziomu własnej strony internetowej w ciągu kilku minut.
Eventmix to łatwa w użyciu platforma do organizacji wydarzeń wirtualnych i hybrydowych, która umożliwia organizatorom prowadzenie wydarzeń z poziomu własnej strony internetowej w ciągu kilku minut. Eventmix zapewnia użytkownikom wszystkie narzędzia, których potrzebują, aby nie tylko z łatwością prowadzić i zarabiać na swoich wydarzeniach, ale także utrzymywać zaangażowanie swoich odbiorców dzięki dedykowanym obszarom sieci i zaangażowania, które są w pełni konfigurowalne. Dowiedz się więcej na temat produktu: Eventmix

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
  • Pozyskiwanie leadów
  • Analityka oglądalności
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
Customizable event management solution designed to help brands host scalable & secure events for a global audience.
Samaaro is an award-winning Event Management Software that provides a powerful suite of products designed to help event organizers seamlessly manage their events- in-person, virtual or hybrid. Samaar o's unique features & versatility empower event organizers to drive registrations, create 3D booths, integrate payments, schedule meetings, track real-time data, and much much more. With this, Samaaro aims to provide an out-and-out solution that caters to each and every aspect of a event lifecycle. Dowiedz się więcej na temat produktu: Samaaro

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
  • Pozyskiwanie leadów
  • Analityka oglądalności
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
Virtual events platform which empowers organizations to host events like exhibitions, conferences, fairs, and trade shows fully virtual
Virtual events platform which empowers organizations to host events like exhibitions, conferences, fairs, and trade shows fully virtual or on Hybrid format. Our platform support multi languages like English, Chinese, Korean, Bahasa Malaysia, Vietnamese, Thai & More Dowiedz się więcej na temat produktu: Virtualive

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
  • Pozyskiwanie leadów
  • Analityka oglądalności
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
Enterprise event management software for corporate event teams managing events of all types and sizes, whether in-person or online.
Attendease is an award-winning, enterprise-level event management platform for events of all types and sizes, whether online or in-person, paid or free, private or public. Used by names such as Adobe, NBC, and Autodesk, our versatile software can easily help you manage event registration, build white-labeled event websites, create mobile apps, email and manage attendees, create surveys, reports, and more! Dowiedz się więcej na temat produktu: Attendease

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
  • Pozyskiwanie leadów
  • Analityka oglądalności
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
SpotMe to hybrydowe rozwiązanie eventowe przeznaczone dla firm, które chcą organizować wydarzenia o wysokim stopniu kontaktu z klientem.
SpotMe to hybrydowe rozwiązanie eventowe przeznaczone dla firm, które chcą organizować wydarzenia o wysokim stopniu kontaktu z klientem. Dostępne są wszystkie narzędzia do zarządzania wydarzeniami, produkcji wideo i tworzenia aplikacji, dostępne bezpośrednio z przeglądarki. Rozwiązanie to nadaje się zarówno do prostych webinariów, jak i zaawansowanych wydarzeń o wysokiej wartości produkcyjnej. Forrester i G2 twierdzą, że SpotMe jest liderem ze względu na duże możliwości zaangażowania oraz głębokie dostosowanie i elastyczność. Dowiedz się więcej na temat produktu: SpotMe

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
  • Pozyskiwanie leadów
  • Analityka oglądalności
  • Zarządzanie ankietami/sondażami