Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Oprogramowanie do eventów hybrydowych

Oprogramowanie do eventów hybrydowych pomaga tworzyć i zarządzać eventami stanowiącymi połączenie wydarzeń rzeczywistych z komponentami wirtualnymi online, umożliwiając odbiorcom udział i zaangażowanie we wszelkiego rodzaju wydarzeniach z dowolnego miejsca. Oprogramowanie do eventów hybrydowych optymalizuje jakość takich wydarzeń jak wystawy targowe, warsztaty, konferencje, seminaria i wszelkie inne obejmujące komponenty rzeczywiste i wirtualne.

Polska Pokaż produkty lokalne

Wyniki: 16 w

Polska Produkt lokalny
ClickMeeting to sprawdzona platforma do wydarzeń hybrydowych, która w prosty sposób połączy Twoich użytkowników niezależnie od używanych przez nich urządzeń. Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickMeeting
ClickMeeting to sprawdzona platforma do wydarzeń hybrydowych, która w prosty sposób połączy Twoich użytkowników niezależnie od używanych przez nich urządzeń. Wykorzystaj jakość HD i funkcje usprawniające współpracę. Zapewnij uczestnikom dołączającym do Twojego wydarzenia online takie same doświadczenia, jakby uczestniczyli w nim osobiście. Zadbaj o cały proces przed, w trakcie i po wydarzeniu i zwiększaj skalę swojego biznesu. Dowiedz się więcej na temat produktu: ClickMeeting

Funkcje

  • Analityka oglądalności
  • Pozyskiwanie leadów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
LineUpr to platforma dla niedrogiej hybrydowej aplikacji do obsługi wydarzeń. Utwórz aplikację, która komunikuje Twoje wydarzenie i łączy uczestników. Dowiedz się więcej na temat produktu: LineUpr
LineUpr to platforma do tworzenia hybrydowych aplikacji do obsługi wydarzeń na potrzeby konferencji, spotkań, szczytów i nie tylko. Oferuje możliwość ogłoszenia harmonogramu, prelegentów i osadzenia transmisji wideo na żywo. Uczestnicy mają możliwość interakcji za pomocą czatu i funkcji networkingowych z dowolnego miejsca. Za pomocą ankiet pozwala zebrać cenne dane o wydarzeniu, a ankiety na żywo angażują uczestników. LineUpr to narzędzie, z którego korzysta ponad 5000 klientów, od dużych przedsiębiorstw po lokalne stowarzyszenia non-profit. Odwiedź stronę internetową, aby zapoznać się z wersją demonstracyjną lub przetestować LineUpr. Dowiedz się więcej na temat produktu: LineUpr

Funkcje

  • Analityka oglądalności
  • Pozyskiwanie leadów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
BigMarker to jedna z wiodących konfigurowalnych platform do webinariów, wydarzeń wirtualnych i hybrydowych.
Hybrydowa platforma eventowa BigMarker pozwala w prosty sposób stworzyć wydarzenie, tworząc punkty kontaktu, które są potrzebne do zaangażowania fizycznych i wirtualnych uczestników. Zbieranie danych rejestracyjnych, bezproblemowa odprawa na wydarzenie, drukowanie identyfikatorów na żądanie, śledzenie i optymalizacja wrażeń uczestników oraz dostęp do rzetelnych raportów dla uczestników fizycznych i wirtualnych – wszystko w jednym miejscu. Ponadto aplikacje mobilne do obsługi wydarzeń, dostosowane do potrzeb klienta, pomagają uczestnikom będącym na miejscu, a także umożliwiają im udział w wydarzeniu z ich domu. Dowiedz się więcej na temat produktu: BigMarker

Funkcje

  • Analityka oglądalności
  • Pozyskiwanie leadów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
Organizuj wydarzenia hybrydowe przy pomocy Airmeet, aby zminimalizować złożoność wydarzeń i rozbieżność doświadczeń pomiędzy uczestnikami zdalnymi i obecnymi na miejscu. Zwiększ wskaźnik ROI za pomocą narzędzi następnej generacji.
Zapewniaj bezproblemowe wydarzenia hybrydowe dzięki Airmeet. Organizuj wciągające konferencje wirtualne, szczyty, targi i warsztaty networkingowe dla Twojej społeczności. Zminimalizuj złożoność organizacji wydarzeń dzięki tej kompleksowej platformie, która wspiera wydarzenia o dowolnej wielkości. Twórz wciągające doświadczenia dla uczestników zdalnych i na miejscu. Wykorzystuj funkcje zaangażowania odbiorców nowej generacji, dostarczanie treści w formie gry i spersonalizowane technologie networkingu uczestnik-host, w celu generowania kwalifikowanych leadów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Airmeet

Funkcje

  • Analityka oglądalności
  • Pozyskiwanie leadów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
Polska Produkt lokalny
Prowadź wydarzenia hybrydowe, korzystając z najbardziej niezawodnej i wszechstronnej platformy komunikacji online.
LiveWebinar umożliwia łatwe organizowanie międzynarodowych wydarzeń hybrydowych na dużą skalę. Treści można także przesyłać bezpośrednio na platformy społecznościowe i do zewnętrznych źródeł: YouTube, Facebook, Vimeo. Dzięki funkcji Wygląd użytkownicy mogą tworzyć i dostosowywać własne szablony stron rejestracyjnych, dodając swoje logo, kolory marki i wybierając układ. Oprogramowanie ma szeroki zakres integracji z popularnymi narzędziami do automatyzacji marketingu, które ułatwiają organizację wydarzeń. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveWebinar

Funkcje

  • Analityka oglądalności
  • Pozyskiwanie leadów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
Hubilo to wirtualna i hybrydowa platforma do obsługi wydarzeń, stworzona z myślą o zaangażowaniu i doskonałości wydarzeń.
Hubilo to wirtualna i hybrydowa platforma do obsługi wydarzeń, stworzona z myślą o zaangażowaniu i doskonałości wydarzeń. Misją Hubilo jest zwiększanie zaangażowania — przede wszystkim — osiąganie lepszych wyników biznesowych. Zaangażowanie w działania na rzecz marki, w połączeniu z aktywnym i pełnoetatowym zespołem ds. sukcesu klientów, gwarantuje, że każde wydarzenie odbywa się na platformie Hubilo. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hubilo

Funkcje

  • Analityka oglądalności
  • Pozyskiwanie leadów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
Accelevents to kompleksowa platforma do organizowania wydarzeń, która umożliwia rozwój i zrównoważony rozwój.
Odkryj platformę klasy korporacyjnej do zarządzania wydarzeniami, która jest tak łatwa w konfiguracji i personalizacji, że wkrótce będziesz nią zarządzać. Wspiera wirtualne, hybrydowe i lokalne konferencje, imprezy targowe, targi, warsztaty, seminaria i nie tylko. Organizatorzy wydarzeń uwielbiają płynny proces rejestracji i odprawy, wbudowane drukowanie etykiet i solidne narzędzia do pozyskiwania leadów. Zamów wersję demonstracyjną tego oprogramowania, a zobaczysz, jak można zarządzać całym portfelem wydarzeń za pomocą jednego potężnego rozwiązania. Dowiedz się więcej na temat produktu: Accelevents

Funkcje

  • Analityka oglądalności
  • Pozyskiwanie leadów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
Organizuj godne zapamiętania wydarzenia wirtualne, hybrydowe i osobiste.
Idealny partner do organizowania wydarzeń wirtualnych, hybrydowych i osobistych. Get Digital oferuje platformę, która tworzy wydarzenia do zapamiętania. Dzięki licznym funkcjom tworzenia sieci, możliwościom interakcji oraz opcji personalizacji wyglądu platformy, nie jest to przeciętna platforma do organizacji wydarzeń w trybie online. Dowiedz się więcej na temat produktu: Let's Get Digital

Funkcje

  • Analityka oglądalności
  • Pozyskiwanie leadów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
Podziel się swoją pasją z globalną publicznością. Poznaj kompleksową platformę, która ożywi wirtualne i osobiste wydarzenia.
Dzięki HeySummit pasja użytkownika jest w centrum uwagi. Poznaj kompleksową platformę, która ożywi wirtualne, hybrydowe i osobiste wydarzenia. Nadszedł czas, aby powiększyć grono odbiorców i zarabiać na swojej pasji. Na duże, małe i średnie wydarzenia. Organizujesz jednorazowe webinarium, comiesięczny czat przy kominku lub wielodniową imprezę z wieloma prelegentami? Wszystkie wydarzenia znajdą miejsce w organizacji dzięki HeySummit. Potężna platforma typu „wszystko w jednym” obsługuje spotkania o dowolnej wielkości, częstotliwości i złożoności. Dowiedz się więcej na temat produktu: HeySummit

Funkcje

  • Analityka oglądalności
  • Pozyskiwanie leadów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
WP Event Manager to lekka, skalowalna i w pełni funkcjonalna wtyczka do zarządzania wydarzeniami, która umożliwia dodanie funkcji tworzenia list wydarzeń do witryny WordPress. Shortcode zawiera listę wszystkich wydarzeń, może działać z każdym motywem i jest naprawdę łatwy do skonfigurowania i dostosowania. Na stronach ustawień można wybrać sposób wyświetlania wydarzenia. Dowiedz się więcej na temat produktu: WP Event Manager

Funkcje

  • Analityka oglądalności
  • Pozyskiwanie leadów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
Deal Room Events to zaawansowana platforma do zarządzania wydarzeniami, wsparta unikalnymi funkcjami w zakresie networkingu. Dedykowana do obsługi wydarzeń wirtualnych, hybrydowych i osobistych.
Deal Room to zaawansowana platforma do zarządzania wydarzeniami, zaprojektowana do organizowania atrakcyjnych wydarzeń bezpośrednich, wirtualnych i hybrydowych dzięki wszechstronnym funkcjom sieciowym. Spotkania indywidualne, zaangażowanie uczestników dzięki wstępnej rezerwacji, skuteczny networking przez dopasowywanie. Skanowanie plakietek z kodem QR i drukowanie. Przechwytywanie leadów za pomocą kompleksowego narzędzia analitycznego. Integracja z systemem Ticketingu i Streamingu. Prawdziwe wsparcie klienta dzięki dedykowanemu zespołowi ds. sukcesu. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.dealroomevents.com. Dowiedz się więcej na temat produktu: Deal Room Events

Funkcje

  • Analityka oglądalności
  • Pozyskiwanie leadów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
Eventmix to łatwa w użyciu platforma do organizacji wydarzeń wirtualnych i hybrydowych, która umożliwia organizatorom prowadzenie wydarzeń z poziomu własnej strony internetowej w ciągu kilku minut.
Eventmix to łatwa w użyciu platforma do organizacji wydarzeń wirtualnych i hybrydowych, która umożliwia organizatorom prowadzenie wydarzeń z poziomu własnej strony internetowej w ciągu kilku minut. Eventmix zapewnia użytkownikom wszystkie narzędzia, których potrzebują, aby nie tylko z łatwością prowadzić i zarabiać na swoich wydarzeniach, ale także utrzymywać zaangażowanie swoich odbiorców dzięki dedykowanym obszarom sieci i zaangażowania, które są w pełni konfigurowalne. Dowiedz się więcej na temat produktu: Eventmix

Funkcje

  • Analityka oglądalności
  • Pozyskiwanie leadów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
SpotMe to hybrydowe rozwiązanie eventowe przeznaczone dla firm, które chcą organizować wydarzenia o wysokim stopniu kontaktu z klientem.
SpotMe to hybrydowe rozwiązanie eventowe przeznaczone dla firm, które chcą organizować wydarzenia o wysokim stopniu kontaktu z klientem. Dostępne są wszystkie narzędzia do zarządzania wydarzeniami, produkcji wideo i tworzenia aplikacji, dostępne bezpośrednio z przeglądarki. Rozwiązanie to nadaje się zarówno do prostych webinariów, jak i zaawansowanych wydarzeń o wysokiej wartości produkcyjnej. Forrester i G2 twierdzą, że SpotMe jest liderem ze względu na duże możliwości zaangażowania oraz głębokie dostosowanie i elastyczność. Dowiedz się więcej na temat produktu: SpotMe

Funkcje

  • Analityka oglądalności
  • Pozyskiwanie leadów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
Hubb zmienia sposób, w jaki ludzie doświadczają wydarzeń. Stworzony przez profesjonalistów z branży eventowej i przeznaczony dla takich profesjonalistów. Hubb oferuje wciągającą, znaczącą technologię cyfrową
Hubb zmienia sposób, w jaki ludzie doświadczają wydarzeń. Platforma Hubb umożliwia organizowanie wydarzeń wirtualnych, na miejscu i hybrydowych dzięki potężnym narzędziom angażowania uczestników, które ożywiają marki. Hubb obsługuje wiele największych na świecie konferencji. Hubb został stworzony przez weteranów zarządzających wydarzeniami dla profesjonalistów, dzięki czemu zapewnia bezprecedensową kontrolę i elastyczność. Dowiedz się więcej na temat produktu: Hubb

Funkcje

  • Analityka oglądalności
  • Pozyskiwanie leadów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
Spraw, aby Twoje wydarzenie stało się sukcesem
EventsWallet to innowacyjna platforma SaaS dla wydarzeń na miejscu, wirtualnych i hybrydowych. Twórz nieograniczoną liczbę transmisji strumieniowych na żywo, sesji, hal wystawowych, wirtualnych stoisk wystawców oraz profili sponsorów. Utrzymaj zainteresowanie uczestników dzięki powiadomieniom na stronie internetowej i powiadomieniom push w aplikacji, rozmowom wideo i tekstowym, chatom, a także spotkaniom wirtualnym i osobistym. Zapewnij sponsorom i wystawcom zaawansowane narzędzia promocyjne i komunikacyjne, które pomogą im przyciągnąć więcej klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: EventsWallet

Funkcje

  • Analityka oglądalności
  • Pozyskiwanie leadów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń
ConveneAGM to rozwiązanie umożliwiające przeprowadzenie wirtualnego lub hybrydowego zgromadzenia akcjonariuszy zgodnie z obowiązującymi wytycznymi.
ConveneAGM to kompleksowe rozwiązanie konferencyjne typu eAGM (elektroniczne doroczne walne zgromadzenie) przeznaczone do prowadzenia interesujących wirtualnych lub hybrydowych spotkań akcjonariuszy. Organizacje mogą organizować transmisje z AGM w czasie rzeczywistym, podczas których akcjonariusze mogą się rejestrować, głosować nad uchwałami, wysyłać formularze pełnomocnictw i uczestniczyć w pytaniach i odpowiedziach na żywo. Usprawnia to proces i wymagania związane z AGM, tworząc uniwersalną platformę, która pomaga sekretarzom, kontrolerom i rejestratorom akcji. ConveneAGM został opracowany przez firmę Azeus, która posiada poziom 5 CMMI i jest ekspertem w dziedzinie efektywności procesów. Dowiedz się więcej na temat produktu: ConveneAGM

Funkcje

  • Analityka oglądalności
  • Pozyskiwanie leadów
  • Zarządzanie ankietami/sondażami
  • Ustalanie harmonogramu zdarzeń