Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania

Programy do tworzenia formularzy

Programy do tworzenia formularzy umożliwiają użytkownikom tworzenie formularzy przeznaczonych do quizów, ankiet, gromadzenia opinii, pozyskiwania leadów, kwestionariuszy i innych celów z wykorzystaniem interfejsu opartego na przeciąganiu i upuszczaniu.

Polska Pokaż produkty lokalne

Wyniki: 31 w

Quizell pomaga firmom pozyskiwać potencjalnych klientów i zwiększać sprzedaż dzięki quizom, formularzom i lejkom opartym na sztucznej inteligencji – bez konieczności kodowania. Dowiedz się więcej na temat produktu: Quizell
Quizell umożliwia firmom pozyskiwanie potencjalnych klientów, zwiększanie zaangażowania i sprzedaży poprzez interaktywne quizy, formularze i lejki rekomendacji produktów. Dzięki bezkodowemu kreatorowi typu „przeciągnij i upuść” można łatwo tworzyć spersonalizowane doświadczenia, które dopasowują klientów do idealnych produktów. Platforma Quizell oparta na sztucznej inteligencji poprawia współczynniki konwersji, zwiększa przychody i zmniejsza liczbę zwrotów produktów, zapewniając jednocześnie cenny wgląd w zachowania klientów. Niezależnie od tego, czy klient jest startupem, czy firmą o ugruntowanej pozycji na rynku, Quizell oferuje darmowy plan Forever na start i elastyczne płatne opcje skalowania w miarę rozwoju. Płynna integracja z platformami takimi jak Klaviyo, Mailchimp i HubSpot, która pozwala jeszcze bardziej ulepszyć swoje strategie marketingowe i stymulować wzrost przy każdej interakcji. Dowiedz się więcej na temat produktu: Quizell

Funkcje

  • Logika warunkowa
  • Zarządzanie szablonami
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Tworzenie i projektowanie formularzy
  • Przeciągnij i upuść
Asana to prosty sposób na organizowanie i zarządzanie zespołami. Sprawdź, dlaczego Asana otrzymuje najlepsze oceny na Capterra.
Dzięki Asanie możesz organizować pracę zespołów – od codziennych zadań po strategiczne inicjatywy międzyfunkcyjne. Asana jest platformą do zarządzania pracą, która zamienia cele w działanie i likwiduje silosy. Ponad 135 000 płacących klientów i miliony organizacji używających wersji bezpłatnej w 190 krajach polegają na Asanie do zarządzania każdym aspektem swojej działalności – począwszy od celów firmy, przez transformację cyfrową, aż po wdrażanie produktów i kampanie marketingowe. Dowiedz się więcej na temat produktu: Asana

Funkcje

  • Logika warunkowa
  • Zarządzanie szablonami
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Tworzenie i projektowanie formularzy
  • Przeciągnij i upuść
Dzięki systemowi operacyjnemu monday.com Work OS możesz skutecznie tworzyć, edytować i zarządzać formularzami i dokumentami za pomocą kreatora formularzy bez kodu.
Dzięki systemowi operacyjnemu monday.com Work OS możesz skutecznie tworzyć, edytować i zarządzać formularzami i dokumentami za pomocą kreatora formularzy bez kodu. Korzystaj z konfigurowalnych szablonów formularzy, aby zbierać, śledzić i analizować dane, a jednocześnie automatycznie synchronizować je ze swoim zespołem i współpracować w czasie rzeczywistym. Usprawnij przepływy pracy za pomocą automatyzacji, przeglądaj zebrane dane w dynamicznych, wizualnych pulpitach nawigacyjnych i standaryzuj formularze organizacji — wszystko to na jednej, konfigurowalnej platformie. Dowiedz się więcej na temat produktu: monday.com

Funkcje

  • Logika warunkowa
  • Zarządzanie szablonami
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Tworzenie i projektowanie formularzy
  • Przeciągnij i upuść
Jest doskonałym narzędziem do tworzenia formularzy dla firm każdej wielkości, które pomaga użytkownikom tworzyć formularze ankiet, a jednocześnie przeglądać zgłoszenia.
Kreator formularzy Jotform jest łatwym sposobem tworzenia i publikowania formularzy online z dowolnego urządzenia, dlatego zaufało nam ponad 18 milionom użytkowników. Firma oferuje ponad 10 000 gotowych szablonów formularzy, ponad 100 integracji z aplikacjami innych firm oraz zaawansowane funkcje projektowe, dzięki czemu jest wiodącym producentem formularzy online dla organizacji na całym świecie. Jest powszechnie używana do tworzenia formularzy płatności, formularzy generowania leadów, formularzy rejestracyjnych, formularzy kontaktowych, formularzy aplikacyjnych i innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Jotform

Funkcje

  • Logika warunkowa
  • Zarządzanie szablonami
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Tworzenie i projektowanie formularzy
  • Przeciągnij i upuść
PandaDoc to uniwersalne narzędzie do szybkiego i łatwego tworzenia, edytowania, wysyłania, śledzenia i elektronicznego podpisywania formularzy oraz innych dokumentów biznesowych.
PandaDoc to uniwersalne narzędzie do szybkiego i łatwego tworzenia, edytowania, śledzenia i elektronicznego podpisywania formularzy. Odkryj lepszy sposób na tworzenie profesjonalnie wyglądających formularzy. Dzięki nieograniczonej liczbie e-podpisów, szablonom wielokrotnego użytku, możliwości edycji w aplikacji, integracji z CRM oraz całodobowej pomocy technicznej na żywo, rozwiązanie to pozwala zdobyć jeszcze więcej kontraktów. Przeciętny użytkownik tego narzędzia tworzy formluarz w czasie krótszym niż cztery minuty. Dodatkowo, odnotowuje 20% wzrost wskaźników zamknięcia umów. Dołącz do 50 000 firm, które automatyzują formularze, przyspieszają proces i nawiązują kolejne współprace. Dowiedz się więcej na temat produktu: PandaDoc

Funkcje

  • Logika warunkowa
  • Zarządzanie szablonami
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Tworzenie i projektowanie formularzy
  • Przeciągnij i upuść
Twórz angażujące, niezależne od platformy i piękne formularze. Daje firmom — małym i dużym — możliwość zbierania informacji zwrotnych.
SurveyLegend to kolejna generacja pięknych formularzy online, które angażują i nie wymagają platformy. Daje firmom — małym i dużym — oraz osobom fizycznym, możliwość tworzenia przepięknych, przyjaznych dla urządzeń mobilnych formularzy. Teraz możesz tworzyć świetnie wyglądające ankiety na swoim komputerze lub tablecie, a także dostosowywać wygląd ankiety do swoich upodobań, wyświetlając zebrane dane za pomocą przyciągającej wzrok, wnikliwej grafiki. Tworzenie kwestionariuszy odbywa się poprzez przeciągnięcie i nie musisz być ekspertem w zakresie badań rynkowych, aby korzystać z tego narzędzia. Dowiedz się więcej na temat produktu: SurveyLegend

Funkcje

  • Logika warunkowa
  • Zarządzanie szablonami
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Tworzenie i projektowanie formularzy
  • Przeciągnij i upuść
Wysokiej klasy rozwiązanie zaprojektowane z myślą o efektywnej współpracy, komunikacji, portalach społecznościowych oraz zarządzaniu przepływami pracy i wiedzą.
Bitrix24 to przestrzeń robocza online dla małych, średnich, dużych firm. Oferuje 35+ zintegrowanych narzędzi, w tym CRM, zadania, tablicę Kanban, Wykres Gantta, czaty, połączenia, przechowywanie plików, automatyzację Workflow i nie tylko! Dzięki Bitrix24 nie będziesz potrzebował różnych rozwiązań SaaS. Uzyskasz wszystko w jednym pakiecie — według stawki ryczałtowej. Bitrix24 to jedno z najpopularniejszych rozwiązań biznesowych, z którego korzysta ponad 12 mln użytkowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bitrix24

Funkcje

  • Logika warunkowa
  • Zarządzanie szablonami
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Tworzenie i projektowanie formularzy
  • Przeciągnij i upuść
Automatyzacja marketingu e-handlu dla inteligentnych sprzedawców, którzy przerośli standardowe platformy e-mail marketingu.
Omnisend to kompleksowa platforma do automatyzacji marketingu elektronicznego, która pomaga sprzedawać więcej, przekształcając odwiedzających i utrzymując klientów. Dotrzyj do swoich klientów dzięki spersonalizowanym wiadomościom, korzystając z zaawansowanych procesów automatyzacji i zwiększ sprzedaż. Rozwijaj swoją listę subskrybentów dzięki szerokiej gamie formularzy rejestracji i wysyłaj biuletyny konwertujące utworzone za pomocą łatwego w użyciu edytora. Omnisend współpracuje ze wszystkimi platformami e-commerce, w tym Shopify, Bigcommerce, Magento, WooCommerce i innymi. Dowiedz się więcej na temat produktu: Omnisend

Funkcje

  • Logika warunkowa
  • Zarządzanie szablonami
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Tworzenie i projektowanie formularzy
  • Przeciągnij i upuść
Survey Anyplace to platforma oprogramowania do tworzenia własnych ocen w trybie online i automatycznego generowania spersonalizowanych raportów.
Survey Anyplace to platforma oprogramowania do tworzenia ocen w trybie online za pomocą automatycznie generowanych spersonalizowanych raportów. Dowiedz się, dlaczego firmy takie jak Capgemini, EDF i Bare International, a także wiele średnich firm konsultingowych i coachingowych, automatyzują dostarczanie spersonalizowanych porad dzięki Survey Anyplace. Niezależnie od tego, czy celem jest zwiększenie skali działalności, generowanie leadów, czy też oszczędność czasu dzięki automatyzacji, Survey Anyplace ułatwia to zadanie. Skorzystaj z siedmiodniowej bezpłatnej wersji próbnej ze wszystkimi dostępnymi funkcjami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Pointerpro

Funkcje

  • Logika warunkowa
  • Zarządzanie szablonami
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Tworzenie i projektowanie formularzy
  • Przeciągnij i upuść
Aplikacja internetowa, która ułatwia i przyspiesza tworzenie formularzy w trybie online.
Aplikacja internetowa, która ułatwia i przyspiesza tworzenie formularzy w trybie online. Dowiedz się więcej na temat produktu: forms.app

Funkcje

  • Logika warunkowa
  • Zarządzanie szablonami
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Tworzenie i projektowanie formularzy
  • Przeciągnij i upuść
Caspio to jedna z wiodących na świecie platform bezkodowych do tworzenia internetowych aplikacji baz danych bez konieczności pisania kodu.
Caspio to jedna z wiodących na świecie platform bezkodowych do tworzenia internetowych aplikacji baz danych bez kodowania. Kompleksowa platforma zapewnia niezbędne elementy, aby cyfrowo przekształcić operacje biznesowe i przepływy pracy. Obejmuje zintegrowaną bazę danych w chmurze, wizualny kreator aplikacji, zabezpieczenia klasy korporacyjnej, zgodność z przepisami i skalowalną infrastrukturę globalną. Zobacz, dlaczego Caspio cieszy się zaufaniem ponad 15 000 firm na całym świecie. Wypróbuj ją bezpłatnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Caspio

Funkcje

  • Logika warunkowa
  • Zarządzanie szablonami
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Tworzenie i projektowanie formularzy
  • Przeciągnij i upuść
Twój system operacyjny danych biznesowych: zbieraj, porządkuj i analizuj swoje dane.
Nie tylko zbieraj dane; wykorzystuj je. Formaloo ułatwia gromadzenie danych za pomocą pięknych, ale potężnych formularzy online bez użycia kodu. Pozyskuj potencjalnych klientów i zarządzaj nimi w niestandardowym CRM, który stworzyłeś w Formaloo. Twórz przepływy pracy w oparciu o swoje dane i wykorzystuj je dzięki zaawansowanym aplikacjom bez użycia kodu. Szczęśliwego formaloo-ingu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Formaloo

Funkcje

  • Logika warunkowa
  • Zarządzanie szablonami
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Tworzenie i projektowanie formularzy
  • Przeciągnij i upuść
Polska Produkt lokalny
Landingi to łatwa w użyciu platforma marketingowa do codziennej pracy. Szeroki wachlarz możliwości – projektowanie, uruchomienie, łączenie, optymalizacja i konwersja – wszystko to, aby przejąć inicjatywę.
Landingi to kompleksowa platforma marketingowa, która umożliwia użytkownikom samodzielne prowadzenie kampanii marketingowych oraz tworzenie stron docelowych za pomocą intuicyjnego kreatora stron docelowych. Użytkownicy mogą przeprowadzać testy A/B, zarządzać leadami, dodawać wyskakujące okienka, tworzyć lejki i integrować strony docelowe z innymi narzędziami. Dowiedz się więcej na temat produktu: Landingi

Funkcje

  • Logika warunkowa
  • Zarządzanie szablonami
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Tworzenie i projektowanie formularzy
  • Przeciągnij i upuść
Wiodące oprogramowanie do tworzenia formularzy. Twórz, zbieraj i współpracuj z dowolnego miejsca. Łatwa konfiguracja, integracje i wyspecjalizowane wsparcie.
Forms On Fire jest liderem w dziedzinie oprogramowania do tworzenia formularzy. Pozwala tworzyć cyfrowe formularze, zbierać dane i współpracować – z dowolnego urządzenia i dowolnej lokalizacji. Wdrożenie jest szybkie i łatwe dzięki kreatorowi formularzy typu „przeciągnij i upuść”, dziesiątkom integracji oprogramowania i wstępnie wypełnionym polom wykorzystującym dane z systemów. Użytkownik ma możliwość korzystania z przeznaczonego dla niego wsparcia i dostosowań oprogramowania dla przedsiębiorstw, aby przekształcić papierowe formularze i ręczne przepływy pracy w płynne, cyfrowe rozwiązania. Rozpocznij bezpłatny okres próbny i zarezerwuj wersję demonstracyjną już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: Forms On Fire

Funkcje

  • Logika warunkowa
  • Zarządzanie szablonami
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Tworzenie i projektowanie formularzy
  • Przeciągnij i upuść
Rozpocznij bezpłatną wersję próbną i dołącz do 25 tysięcy organizacji, które korzystają z niekodowanego kreatora formularzy do automatyzacji najważniejszych procesów roboczych. Plany zaczynają się od 50 $ miesięcznie.
Dołącz do ponad 25 tys. organizacji i skorzystaj z bezpłatnej wersji próbnej Formstack Forms, kreatora formularzy typu „przeciągnij i upuść” w trybie online, aby osiągnąć optymalną dojrzałość cyfrową opisaną w raporcie State of Digital Maturity 2022 (Stan dojrzałości cyfrowej 2022): Ulepszanie raportu automatyzacji przepływu pracy. Zaoszczędź do 18 godzin tygodniowo, umożliwiając dowolnej osobie w organizacji tworzenie formularzy w trybie online, gromadzenie danych i automatyzację procesów bez użycia kodu. Wspieramy zgodność z HIPAA (Ustawa o przenoszeniu i odpowiedzialności za ubezpieczenia zdrowotne) i oferujemy setki szablonów + integracji dla aplikacji takich jak Salesforce, MailChimp i PayPal. Plany zaczynają się od 50 $ miesięcznie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Formstack Forms

Funkcje

  • Logika warunkowa
  • Zarządzanie szablonami
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Tworzenie i projektowanie formularzy
  • Przeciągnij i upuść
Przekształć ankiety w rozmowy dzięki naszym ankietom podobnym do czatu. Nawiązuj lepsze interakcje z klientami i pracownikami.
System SurveySparrow pozwala przekształcić ankiety w rozmowy. Dzięki interfejsowi konwersacyjnemu SurveySparrow umożliwia użytkownikom tworzenie i udostępnianie niezwykle angażujących ankiet na urządzenia mobilne, które sprawiają wrażenie czatu. Cykliczne ankiety SurveySparrow umożliwiają regularne wysyłanie ankiet w celu zbadania sytuacji pracowników lub klientów. Dzięki łatwym opcjom udostępniania SurveySparrow umożliwia udostępnianie ankiet w Internecie, na urządzeniach mobilnych, w mediach społecznościowych i w wiadomościach e-mail w celu łatwego zbierania informacji zwrotnych od docelowych odbiorców. Dowiedz się więcej na temat produktu: SurveySparrow

Funkcje

  • Logika warunkowa
  • Zarządzanie szablonami
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Tworzenie i projektowanie formularzy
  • Przeciągnij i upuść
Zonka Feedback CX Platform jest wielokanałowym oprogramowaniem do prowadzenia ankiet i zbierania opinii. Mierz, ulepszaj i przekształcaj doświadczenia pracowników z klientami.
Zonka Feedback CX Platform to wielokanałowe oprogramowanie do ankiet i opinii, które zmienia sposób zarządzania doświadczeniami pracowników i klientów. Zmierz odpowiednie wskaźniki CX, w tym Net Promoter Score (Wskaźnik Promotorów Netto) i Customer Effort Score (Ocena wysiłku klienta). Przeprowadzaj ankiety w wielu kanałach Tablety, Online, Email i SMS. Zadbaj o to, aby Twój zespół był dostosowany, przeglądaj odpowiedzi i współpracuj, aby zamknąć pętlę informacji zwrotnych. Przeglądaj wnikliwe raporty z opiniami klientów, aby skupić się na ich zadowoleniu i wzroście. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zonka Feedback

Funkcje

  • Logika warunkowa
  • Zarządzanie szablonami
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Tworzenie i projektowanie formularzy
  • Przeciągnij i upuść
Inteligentne narzędzie do ustalania harmonogramu, które synchronizuje się z kalendarzem i umożliwia klientom planowanie spotkań i rezerwacji.
Zbuduj stronę rezerwacji, którą możesz osadzić na swojej stronie internetowej, w mediach społecznościowych lub udostępnić link do w swoim podpisie e-mail. Dodaj własne logo i kolory, aby strona rezerwacji nabrała indywidualnego charakteru. Przetłumacz ją i dostosuj brzmienie treści strony do własnych upodobań. Dodaj niestandardowe pytania i bezpiecznie zbieraj dane odwiedzających. Połącz ją z kalendarzami Google, Outlook lub Apple, aby umożliwić dwukierunkową synchronizację i umożliwić klientom rezerwację tylko wtedy, gdy jesteś dostępny. Zgodność z przepisami RODO i HIPAA (ustawa o przenośności i odpowiedzialności w ubezpieczeniach zdrowotnych). Wystarczy kilka minut, aby skonfigurować. Dowiedz się więcej na temat produktu: Upvio

Funkcje

  • Logika warunkowa
  • Zarządzanie szablonami
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Tworzenie i projektowanie formularzy
  • Przeciągnij i upuść
Zainstaluj w chmurze lub lokalnie dla ponad 20 użytkowników. Kontrola wersji, przepływ pracy, Internet, wersja na komputer i urządzenia mobilne. Bezpłatny interfejs API.
Rozwiązanie FileHold „w chmurze” lub „lokalne” jest przeznaczone dla dużych organizacji w branżach, które potrzebują zarządzania informacjami, np. w sektorze produkcji oraz opieki zdrowotnej. FileHold wykorzystuje ekonomię skali, aby obsługiwać tysiące użytkowników i miliony dokumentów. Integracja z pakietem MS Office na komputerze, wersja w przeglądarce i na urządzenia mobilne. Rozwiązanie oparte na architekturze zorientowanej na usługi. Zabezpiecz swoją własność intelektualną dzięki dwuskładnikowemu uwierzytelnieniu oraz podpisowi elektronicznemu. Usprawnij operacje, oszczędzaj czas i pieniądze dzięki naszemu rozwiązaniu do skanowania dokumentów, kontroli wersji, OCR i przepływu pracy dokumentów. Dowiedz się więcej na temat produktu: FileHold

Funkcje

  • Logika warunkowa
  • Zarządzanie szablonami
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Tworzenie i projektowanie formularzy
  • Przeciągnij i upuść
Jedna platforma do obsługi wszystkich procesów za pomocą aplikacji lub strony internetowej. Przepływy, instrukcje, powtarzające się zadania, formularze i komunikacja oparte na rolach.
Gluu to jedna platforma dla wszystkich operacji procesowych. Możesz ujednolicić sposób wykonywania pracy, zautomatyzować powtarzające się zadania i raporty, a także przechwytywać pomysły, problemy i rozwiązania za pomocą jednego strumienia komunikacji. W ciągu kilku minut możesz udostępnić proces swojemu zespołowi za pomocą aplikacji na Androida lub iOS, kierując go do właściwych zadań i instrukcji we właściwym czasie. Gluu pozwala zwiększyć wydajność, uniknąć błędów oraz zaoszczędzić czas i energię, dzięki czemu można wykonać więcej pracy bez konieczności zatrudniania dodatkowych pracowników. Dowiedz się więcej na temat produktu: Gluu

Funkcje

  • Logika warunkowa
  • Zarządzanie szablonami
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Tworzenie i projektowanie formularzy
  • Przeciągnij i upuść
Polska Produkt lokalny
Dzięki ankietom można zebrać więcej informacji zwrotnych od klientów i zapewnić im lepsze wrażenia. Korzystaj z ponad 20 integracji macierzystych.
Wysyłanie ankiet – rejestrowanie spostrzeżeń. Dzięki Survicate w kilka minut przeprowadzisz markowe ankiety i zbierzesz informacje od klientów i subskrybentów. Uruchom e-mail, łącze, stronę internetową i ankietę mobilną. Analizuj wyniki ankiety w czasie rzeczywistym. Podejmij działania na podstawie opinii klientów. - umieszczanie ankiet w wiadomościach e-mail w celu uzyskania wskaźnika odpowiedzi do 58%; - łatwa integracja z Intercom, HubSpot i innymi (natywna, bez kodu); - ponad 100 szablonów ankiet do użytku. Nie bój się zadawania pytań. Dowiedz się więcej na temat produktu: Survicate

Funkcje

  • Logika warunkowa
  • Zarządzanie szablonami
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Tworzenie i projektowanie formularzy
  • Przeciągnij i upuść
Usprawnij swoje procesy — twórz inteligentne szablony i wstawiaj je w dowolnym miejscu za pomocą skrótu klawiaturowego
Text Blaze umożliwia użytkownikom zapisywanie inteligentnych fragmentów tekstu i wstawianie ich w dowolnym miejscu za pomocą skrótów klawiaturowych. Text Blaze przyda się każdemu, kto kiedykolwiek musiał powtórzyć tę samą wiadomość lub przebieg pracy (e-mail z podziękowaniem, informacja zwrotna, odpowiedź na pytanie itp.). Wystarczy wpisać odpowiedni skrót, a Text Blaze zrobi resztę. Udostępnianie szablonów pomaga zapewnić spójność komunikacji. Szablony mogą zawierać dynamiczną zawartość (np. dzisiejszą datę), zmienne miejsca, formuły, tekst warunkowy i inne. Wypróbuj już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: Text Blaze

Funkcje

  • Logika warunkowa
  • Zarządzanie szablonami
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Tworzenie i projektowanie formularzy
  • Przeciągnij i upuść
Łatwy w użyciu kreator quizów dla marketingu cyfrowego. Uzyskaj więcej danych kontaktowych, dowiedz się więcej o odwiedzających i pomóż im w podejmowaniu decyzji
Łatwy w użyciu kreator quizów dla marketingu cyfrowego. Uzyskaj więcej danych kontaktowych, dowiedz się więcej o odwiedzających i pomóż im w podejmowaniu decyzji bez zwiększania budżetu reklamowego. Testuj hipotezy i podejmuj świadome decyzje na podstawie danych. Twórz ankiety, zbieraj opinie, otrzymuj płatności i analizuj odpowiedzi dzięki łatwej w użyciu bezpłatnej analityce na koncie osobistym. Firmie zaufało ponad 80 000 właścicieli firm, przedsiębiorców, marketerów i zespołów. Nie wymaga kodowania. Dowiedz się więcej na temat produktu: Marquiz

Funkcje

  • Logika warunkowa
  • Zarządzanie szablonami
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Tworzenie i projektowanie formularzy
  • Przeciągnij i upuść
Twórz formularze, lejki, analizy, ankiety, testy... z funkcją osobistej odpowiedzi. Generuj automatycznie kontakty wysokiej jakości!
FRONTLEAD to internetowe oprogramowanie zaprojektowane do tworzenia formularzy, lejków marketingowych, ankiet, analiz osobistych, testów i kwestionariuszy... z zautomatyzowaną funkcją osobistej odpowiedzi. Jest idealne dla firm, agencji, trenerów, konsultantów i marketerów, aby efektywnie komunikować się lub generować kontakty wysokiej jakości. ChatGPT może być używany do szybkiego i łatwego tworzenia pytań, odpowiedzi i osobistych odpowiedzi. Dowiedz się więcej na temat produktu: FRONTLEAD

Funkcje

  • Logika warunkowa
  • Zarządzanie szablonami
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Tworzenie i projektowanie formularzy
  • Przeciągnij i upuść
Atrakcyjna aplikacja dla wykonawców prac renowacyjnych. Szybko i łatwo dokumentuj i raportuj pełną historię utraty mienia z terenu.
Encircle sprawia, że dokumentacja terenowa jest szybka i łatwa dla wykonawców renowacji. Aplikacja mobilna została zaprojektowana tak, aby można było z niej korzystać u źródła szkody majątkowej – w każdych warunkach – przy minimalnej liczbie kliknięć i łatwej nawigacji. Rejestruj zdjęcia, filmy, notatki, plany pięter, odczyty wilgotności, dzienniki suszenia, spisy zawartości, podpisy elektroniczne i wiele więcej – a następnie spakuj to wszystko w profesjonalnie wyglądający raport w zaledwie kilka minut. Dowiedz się więcej na temat produktu: Encircle

Funkcje

  • Logika warunkowa
  • Zarządzanie szablonami
  • Importowanie/eksportowanie danych
  • Tworzenie i projektowanie formularzy
  • Przeciągnij i upuść