Od 15 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania
Oprogramowanie Patient Scheduling
Oprogramowanie Patient Scheduling pomaga placówkom medycznym w zarządzaniu i tworzeniu grafików przyjęć pacjentów poprzez narzędzia do samodzielnej rejestracji pacjentów, portale pacjentów i funkcje kalendarza. Czytaj dalej Czytaj mniej
Filtruj wyniki (6)
Dostępne kraje
Kraje, w których produkt jest dostępny. Uwaga! Wsparcie klienta może nie być dostępne w tym kraju.
Polska
Andora
Zjednoczone Emiraty Arabskie
Antigua i Barbuda
Anguilla
Albania
Armenia
Curaçao
Kanada
Stany Zjednoczone
Języki
Opcje cenowe
Powiązane kategorie
Wyniki: 6 w
Nowy i lepszy sposób na zaplanowanie spotkań. Zacznij automatyzować swoją firmę dzięki Bookafy. Bezpłatna wersja próbna. Karta kredytowa nie jest wymagana.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Bookafy
Bookafy ma solidny zestawów funkcji na rynku… Główną cechą wyróżniającą jest design, strona rezerwacyjna i/lub bezproblemowa integracja light box dla Twojej strony internetowej (możliwość bezpłatnej instalacji). Jeśli zależy Ci na projekcie i szukasz oprogramowania, które dobrze odzwierciedla Twoją markę… Wypróbuj Bookafy. Dostępna jest dwukierunkowa synchronizacja z Google, Ical, Outlook, Office 365 i Outlook Exchange, otwarty interfejs API, płatności, klasy, nieograniczona liczba użytkowników, nieograniczone typy wizyt i wiele więcej.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Bookafy
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Ustalanie harmonogramów online
- Zgodność z przepisami HIPAA
- Raportowanie/analityka
- Wysyłanie wiadomości SMS
- Przypomnienia
- Ostrzeżenia/powiadomienia
- Zarządzanie dokumentacją pacjentów
- Portal dla pacjentów
- Przyjmowanie pacjentów
- Dostęp mobilny
- Integracje z podmiotami zewnętrznymi
- Kontrola procesu zatwierdzenia
- Komunikacja z pacjentami
- Przetwarzanie płatności
Zautomatyzuj rezerwacje klientów, anulacje, przypomnienia i płatności, korzystając z najbardziej przyjaznego na świecie oprogramowania do ustalania harmonogramu online.
Poznaj osobistego asystenta ds. ustalania harmonogramu, który pracuje 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu za kulisami, aby wypełnić Twój kalendarz i wykonać za Ciebie wszystkie żmudne czynności. Sprawdza się lepiej niż zwykli asystenci. Od momentu dokonania rezerwacji przez klientów Acuity automatycznie wysyła firmowe i spersonalizowane potwierdzenia rezerwacji, wysyła przypomnienia w wiadomościach tekstowych, pozwala klientom zmienić samodzielnie terminy oraz przetwarza płatności, aby codzienne czynności w firmie przebiegały sprawniej, nawet jeśli obłożenie wzrośnie. Wystarczy, że zjawisz się na miejscu w odpowiednim czasie.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Acuity Scheduling
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Ustalanie harmonogramów online
- Zgodność z przepisami HIPAA
- Raportowanie/analityka
- Wysyłanie wiadomości SMS
- Przypomnienia
- Ostrzeżenia/powiadomienia
- Zarządzanie dokumentacją pacjentów
- Portal dla pacjentów
- Przyjmowanie pacjentów
- Dostęp mobilny
- Integracje z podmiotami zewnętrznymi
- Kontrola procesu zatwierdzenia
- Komunikacja z pacjentami
- Przetwarzanie płatności
System rezerwacji online z przypomnieniami dla wszystkich klinik. Pozwól swoim pacjentom dokonywać rezerwacji online – zawiera bezpłatną wersję.
SimplyBook.me oferuje jeden z najbardziej rozbudowanych systemów rezerwacji, który sprawia, że wyglądasz profesjonalnie i zaspokaja wszystkie Twoje potrzeby online. Otrzymujesz pełną stronę internetową z rezerwacjami lub widżet na własną stronę internetową, na której możesz prezentować swoją klinikę, przyjmować wizyty pacjentów, wysyłać automatyczne przypomnienia i akceptować płatności online. Różnorodne narzędzia marketingowe do komunikacji z pacjentami oraz aplikacja administratora i aplikacja klienta. Rozbudowane rozwiązanie dla przedsiębiorstw dostępne wraz z zarządzaniem centralą.
Dowiedz się więcej na temat produktu: SimplyBook.me
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Ustalanie harmonogramów online
- Zgodność z przepisami HIPAA
- Raportowanie/analityka
- Wysyłanie wiadomości SMS
- Przypomnienia
- Ostrzeżenia/powiadomienia
- Zarządzanie dokumentacją pacjentów
- Portal dla pacjentów
- Przyjmowanie pacjentów
- Dostęp mobilny
- Integracje z podmiotami zewnętrznymi
- Kontrola procesu zatwierdzenia
- Komunikacja z pacjentami
- Przetwarzanie płatności
Jedno z najlepszych narzędzi online do łatwego tworzenia i publikowania katalogów, broszur, magazynów, portfolio i innych.
Flipsnack to narzędzie online do publikowania, używane na całym świecie do tworzenia i publikowania cyfrowych katalogów, magazynów, broszur, portfolio, raportów, fotoalbumów, gazet i wielu innych rodzajów publikacji.
Jak to działa?
Wystarczy przesłać plik PDF, a automatycznie zamieni się on w piękny magazyn online, z efektami przewracania stron.
Możesz też skorzystać ze studia graficznego online, aby stworzyć własną publikację online od podstaw.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Flipsnack
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Ustalanie harmonogramów online
- Zgodność z przepisami HIPAA
- Raportowanie/analityka
- Wysyłanie wiadomości SMS
- Przypomnienia
- Ostrzeżenia/powiadomienia
- Zarządzanie dokumentacją pacjentów
- Portal dla pacjentów
- Przyjmowanie pacjentów
- Dostęp mobilny
- Integracje z podmiotami zewnętrznymi
- Kontrola procesu zatwierdzenia
- Komunikacja z pacjentami
- Przetwarzanie płatności
Veradigm FollowMyHealth to wielokrotnie nagradzane rozwiązanie angażujące pacjentów, które pomaga zwiększyć ich zadowolenie i wyniki.
Dzięki podejściu mobilnemu, Veradigm FollowMyHealth to wielokrotnie nagradzane rozwiązanie angażujące pacjentów, które pomaga spotkać się z pacjentami na ich warunkach i zapewnia dostępność dzięki zintegrowanemu podejściu do zaangażowania pacjentów.
Veradigm FollowMyHealth zmienia sposób angażowania pacjentów w ambulatoryjnej i ostrej opiece zdrowotnej – przed, w trakcie i po wizycie pacjenta.
• Osobista dokumentacja zdrowotna
• Mobilne zaangażowanie pacjentów
• Wizyty wideo w telemedycynie
• Zdalne monitorowanie pacjenta
Dowiedz się więcej na temat produktu: Veradigm FollowMyHealth
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Ustalanie harmonogramów online
- Zgodność z przepisami HIPAA
- Raportowanie/analityka
- Wysyłanie wiadomości SMS
- Przypomnienia
- Ostrzeżenia/powiadomienia
- Zarządzanie dokumentacją pacjentów
- Portal dla pacjentów
- Przyjmowanie pacjentów
- Dostęp mobilny
- Integracje z podmiotami zewnętrznymi
- Kontrola procesu zatwierdzenia
- Komunikacja z pacjentami
- Przetwarzanie płatności
Wznieś relacje z pacjentami i członkami na nowy poziom dzięki Salesforce Health Cloud.
Health Cloud to zaufana, połączona platforma, która napędza działalność biznesową w zakresie zdrowia. Łącząc dane kliniczne i niekliniczne w jednym źródle prawdy, Health Cloud pomaga organizacjom uzyskać 360-stopniowy obraz każdego klienta w celu podniesienia poziomu zdrowia, zwiększenia proaktywnego zaangażowania i wywarcia wpływu na najlepsze wyniki. Health Cloud wyposaża pracowników w specjalnie zaprojektowane aplikacje, zautomatyzowane, branżowe przepływy pracy i oparte na sztucznej inteligencji informacje o klientach, aby zwiększyć wydajność, współpracę i rozwój
Dowiedz się więcej na temat produktu: Health Cloud
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Ustalanie harmonogramów online
- Zgodność z przepisami HIPAA
- Raportowanie/analityka
- Wysyłanie wiadomości SMS
- Przypomnienia
- Ostrzeżenia/powiadomienia
- Zarządzanie dokumentacją pacjentów
- Portal dla pacjentów
- Przyjmowanie pacjentów
- Dostęp mobilny
- Integracje z podmiotami zewnętrznymi
- Kontrola procesu zatwierdzenia
- Komunikacja z pacjentami
- Przetwarzanie płatności