Wyniki: 4 w
Jedno z najlepszych narzędzi online do łatwego tworzenia i publikowania katalogów, broszur, magazynów, portfolio i innych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Flipsnack
Flipsnack to narzędzie online do publikowania, używane na całym świecie do tworzenia i publikowania cyfrowych katalogów, magazynów, broszur, portfolio, raportów, fotoalbumów, gazet i wielu innych rodzajów publikacji. Jak to działa? Wystarczy przesłać plik PDF, a automatycznie zamieni się on w piękny magazyn online, z efektami przewracania stron. Możesz też skorzystać ze studia graficznego online, aby stworzyć własną publikację online od podstaw. Dowiedz się więcej na temat produktu: Flipsnack

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów online
  • Zgodność z przepisami HIPAA
  • Raportowanie/analityka
  • Wysyłanie wiadomości SMS
  • Przypomnienia
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Portal dla pacjentów
  • Przyjmowanie pacjentów
  • Dostęp mobilny
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Komunikacja z pacjentami
  • Przetwarzanie płatności
Zautomatyzuj rezerwacje klientów, anulacje, przypomnienia i płatności, korzystając z najbardziej przyjaznego na świecie oprogramowania do ustalania harmonogramu online.
Poznaj osobistego asystenta ds. ustalania harmonogramu, który pracuje 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu za kulisami, aby wypełnić Twój kalendarz i wykonać za Ciebie wszystkie żmudne czynności. Sprawdza się lepiej niż zwykli asystenci. Od momentu dokonania rezerwacji przez klientów Acuity automatycznie wysyła firmowe i spersonalizowane potwierdzenia rezerwacji, wysyła przypomnienia w wiadomościach tekstowych, pozwala klientom zmienić samodzielnie terminy oraz przetwarza płatności, aby codzienne czynności w firmie przebiegały sprawniej, nawet jeśli obłożenie wzrośnie. Wystarczy, że zjawisz się na miejscu w odpowiednim czasie. Dowiedz się więcej na temat produktu: Acuity Scheduling

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów online
  • Zgodność z przepisami HIPAA
  • Raportowanie/analityka
  • Wysyłanie wiadomości SMS
  • Przypomnienia
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Portal dla pacjentów
  • Przyjmowanie pacjentów
  • Dostęp mobilny
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Komunikacja z pacjentami
  • Przetwarzanie płatności
System rezerwacji online z przypomnieniami dla wszystkich klinik. Pozwól swoim pacjentom dokonywać rezerwacji online – zawiera bezpłatną wersję.
SimplyBook.me oferuje jeden z najbardziej rozbudowanych systemów rezerwacji, który sprawia, że wyglądasz profesjonalnie i zaspokaja wszystkie Twoje potrzeby online. Otrzymujesz pełną stronę internetową z rezerwacjami lub widżet na własną stronę internetową, na której możesz prezentować swoją klinikę, przyjmować wizyty pacjentów, wysyłać automatyczne przypomnienia i akceptować płatności online. Różnorodne narzędzia marketingowe do komunikacji z pacjentami oraz aplikacja administratora i aplikacja klienta. Rozbudowane rozwiązanie dla przedsiębiorstw dostępne wraz z zarządzaniem centralą. Dowiedz się więcej na temat produktu: SimplyBook.me

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów online
  • Zgodność z przepisami HIPAA
  • Raportowanie/analityka
  • Wysyłanie wiadomości SMS
  • Przypomnienia
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Portal dla pacjentów
  • Przyjmowanie pacjentów
  • Dostęp mobilny
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Komunikacja z pacjentami
  • Przetwarzanie płatności
Nowy i lepszy sposób na zaplanowanie spotkań. Zacznij automatyzować swoją firmę dzięki Bookafy. Bezpłatna wersja próbna. Karta kredytowa nie jest wymagana.
Bookafy ma solidny zestawów funkcji na rynku… Główną cechą wyróżniającą jest design, strona rezerwacyjna i/lub bezproblemowa integracja light box dla Twojej strony internetowej (możliwość bezpłatnej instalacji). Jeśli zależy Ci na projekcie i szukasz oprogramowania, które dobrze odzwierciedla Twoją markę… Wypróbuj Bookafy. Dostępna jest dwukierunkowa synchronizacja z Google, Ical, Outlook, Office 365 i Outlook Exchange, otwarty interfejs API, płatności, klasy, nieograniczona liczba użytkowników, nieograniczone typy wizyt i wiele więcej. Dowiedz się więcej na temat produktu: Bookafy

Funkcje

  • Ustalanie harmonogramów online
  • Zgodność z przepisami HIPAA
  • Raportowanie/analityka
  • Wysyłanie wiadomości SMS
  • Przypomnienia
  • Ostrzeżenia/powiadomienia
  • Zarządzanie dokumentacją pacjentów
  • Portal dla pacjentów
  • Przyjmowanie pacjentów
  • Dostęp mobilny
  • Integracje z podmiotami zewnętrznymi
  • Kontrola procesu zatwierdzenia
  • Komunikacja z pacjentami
  • Przetwarzanie płatności