Wyniki: 49 w
CloudTalk to oparty na chmurze system telefoniczny dla zespołów wsparcia i sprzedaży. Dzięki oferowanym rozwiązaniom rozmowy telefoniczne są łatwe i przyjemne. Pobierz bezpłatną wersję próbną już dziś. Dowiedz się więcej na temat produktu: CloudTalk
CloudTalk to system telefoniczny VoIP (protokół głosowy przez Internet) stworzony z myślą o nowoczesnych firmach. Ponad 2500 firm – w tym DHL, Yves Rocher i Glovo – polega na CloudTalk ze względu na doskonałą jakość połączeń i niezrównany zakres funkcji. Ułatwia pracę zespołom sprzedaży i wsparcia klienta dzięki ponad 70 zaawansowanym funkcjom dzwonienia oraz łatwym w konfiguracji integracjom z istniejącymi systemami Helpdesk, rozwiązaniami CRM i e-commerce. Jest to dobry system telefoniczny dla średnich firm, które chcą się rozwijać. 14-dniowa wersja próbna, całkowicie bezpłatnie. Dowiedz się więcej na temat produktu: CloudTalk

Funkcje

  • Zarządzanie jakością
  • Narzędzia w zakresie szkoleń pracowników
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Raportowanie/analityka
Umieść obsługę klienta w centrum uwagi swojej firmy. Spraw, aby agenci byli bardziej produktywni, menedżerowie bardziej wpływowi, a klienci bardziej samodzielni.
Zoho Desk to internetowa aplikacja do obsługi klienta, która pomaga Twojej firmie budować silniejsze relacje z klientami. Dzięki Zoho Desk agenci stają się bardziej produktywni, menedżerowie bardziej wpływowi, a klienci coraz bardziej samodzielni. Jest on wygodny w użyciu i konfigurowalny, a jego użycie nie kosztuje fortuny. Zoho Desk, będący częścią pakietu programów biznesowych firmy Zoho, umożliwia skupienie się na obsłudze klienta. Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Desk

Funkcje

  • Zarządzanie jakością
  • Narzędzia w zakresie szkoleń pracowników
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Raportowanie/analityka
Doskonała obsługa klienta zaczyna się od lepszego oprogramowania helpdesku. Zdobądź więcej klientów, zapewniając doskonałą obsługę klienta dzięki LiveAgent
LiveAgent to w pełni funkcjonalne oprogramowanie typu helpdesk z ponad 195 kompatybilnymi integracjami. Usprawnij wszystkie kanały komunikacji i zarządzaj nimi z poziomu jednej wspólnej firmowej skrzynki odbiorczej. Korzystaj z integracji z mediami społecznościowymi, nieograniczonej historii przeglądania zgłoszeń, nagrań rozmów, hybrydowych strumieni zgłoszeń i wielu innych funkcji. Firmy takie jak BMW, Yamaha, Huawei, Orange czy Forbesfone korzystają z LiveAgent, aby zachwycić 150 milionów użytkowników końcowych na całym świecie. Zacznij od 14-dniowej bezpłatnej wersji próbnej, bez karty kredytowej, bez umów. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveAgent

Funkcje

  • Zarządzanie jakością
  • Narzędzia w zakresie szkoleń pracowników
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Raportowanie/analityka
Talkdesk is intuitive, cloud-based contact center software with advanced features, comprehensive reporting and seamless integrations.
Talkdesk is next-generation cloud-based call center software that helps you connect with your customers. The easy-to-use interface offers robust functionality with advanced features, comprehensive reporting and seamless integrations with 25+ business tools to empower sales and service teams to have personalized, effective conversations with customers. Dowiedz się więcej na temat produktu: Talkdesk

Funkcje

  • Zarządzanie jakością
  • Narzędzia w zakresie szkoleń pracowników
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Raportowanie/analityka
Cloud contact center software that offers VR, skills-based routing, AI, call blending, and analytics.
NICE CXone is the world's #1 cloud customer experience platform. Delivering omnichannel routing, analytics, workforce optimization, automation, and AI, CXone empowers organizations of all sizes to provide exceptional customer experiences. Dowiedz się więcej na temat produktu: NICE CXone

Funkcje

  • Zarządzanie jakością
  • Narzędzia w zakresie szkoleń pracowników
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Raportowanie/analityka
Cloud Customer Service with Practical AI - Inbound, Outbound, ACD, IVR, IVA, CTI, Chat, Email, Call Recording, and CRM Integration.
Create personalized customer service experiences over the phone, web, chat, and more with the power of Practical AI. Our best-in-class AI automates interactions and assist your live agents, reducing service costs while you deliver a more conversational service experience. It’s like having a brand new, international team that speaks hundreds of languages and streamlines your most critical business operations Dowiedz się więcej na temat produktu: Five9

Funkcje

  • Zarządzanie jakością
  • Narzędzia w zakresie szkoleń pracowników
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Raportowanie/analityka
Move your contact center transformation forward with quality management, AI-powered automation, and digital customer service.
Qualtrics brings together omnichannel analytics and AI-powered automation to help you understand customers better than ever, respond in the right ways every time, and keep every customer happy — all while reducing the cost to serve. Dowiedz się więcej na temat produktu: Qualtrics CustomerXM

Funkcje

  • Zarządzanie jakością
  • Narzędzia w zakresie szkoleń pracowników
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Raportowanie/analityka
The enterprise phone system with superpowers - cloud PBX with video conferencing, call pop, mobile app, call recording, and more.
Nextiva is a platform that brings communications together with business applications, intelligence, and automation. This helps businesses communicate and build deeper connections with their customers. The platform brings all communication channels voice, video, collaboration, SMS, chat, and surveys together in one place. This helps businesses access the information they need to drive business results. Intelligence and automation are built in, so you can focus on helping customers. Dowiedz się więcej na temat produktu: Nextiva

Funkcje

  • Zarządzanie jakością
  • Narzędzia w zakresie szkoleń pracowników
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Raportowanie/analityka
Genesys Cloud CX upraszcza relacje z klientami. Platforma łączy telefon, e-mail i czat w jednym narzędziu, aby lepiej dotrzeć do klienta.
Platforma Genesys Cloud CX to kompleksowe rozwiązanie nowej generacji do obsługi centrum kontaktowego w chmurze, które pomaga zarządzać i rozumieć wielokanałowe interakcje w ramach płynnej ścieżki klienta. Daj swoim pracownikom jedno narzędzie do obsługi całej komunikacji – głosowej, czatu, e-mailowej, tekstowej i nie tylko. Intuicyjny interfejs ułatwia obsługę agentom, kierownikom i administratorom IT. Dzięki wprowadzanym co tydzień funkcjom wyprzedzisz obecne i przyszłe oczekiwania klientów. Dowiedz się więcej na temat produktu: Genesys Cloud CX

Funkcje

  • Zarządzanie jakością
  • Narzędzia w zakresie szkoleń pracowników
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Raportowanie/analityka
The Cloud Phone System of choice for modern sales and support teams. We help end clueless conversations by adding context to every call
The Cloud Phone System of choice for modern sales and support teams. We help end clueless conversations by adding context to every call. Call software, virtual numbers, SMS campaigns, native CRM integrations, and lots more at just $30 per user. Sign up and get a 14-day free trial. Dowiedz się więcej na temat produktu: JustCall

Funkcje

  • Zarządzanie jakością
  • Narzędzia w zakresie szkoleń pracowników
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Raportowanie/analityka
Playvox, an Agent Optimization Suite for customer service teams to evaluate, improve & inspire agent performance in an automated way.
Playvox equips modern businesses and BPOs with the most comprehensive, collaborative and insightful agent optimization suite of Quality Assurance, Performance Management, Coaching, Learning, VoC, WFM, and Agent Motivation software. Our automated and centralized solutions integrate with your existing platforms and empower agents, team leaders, QA analysts, and managers with the tools and real-time intelligence needed to improve the customer experience and revenue generation within hours. Dowiedz się więcej na temat produktu: Playvox

Funkcje

  • Zarządzanie jakością
  • Narzędzia w zakresie szkoleń pracowników
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Raportowanie/analityka
Squaretalk to wszechstronna platforma komunikacji w chmurze, która umożliwia zespołom sprzedaży i wsparcia skuteczną pracę z dowolnego miejsca.
Squaretalk to wszechstronne i bezpieczne rozwiązanie CPaaS (platforma komunikacyjna jako usługa) z prostymi automatyzacjami i integracjami. Tak proste, że masz czas na inne obszary swojej firmy. Przy stępna cenowo, skalowalna i łatwa w obsłudze platforma komunikacyjna zapewnia zespołom ds. sprzedaży i wsparcia zaawansowane narzędzia, umożliwiające efektywną pracę z dowolnego miejsca i za pośrednictwem kanałów preferowanych przez klientów. Zyskaj lokalną obecność na całym świecie, dzięki dostępowi do lokalnych, mobilnych i bezpłatnych numerów w ponad 100 krajach i 3400 kodów kierunkowych. Dowiedz się więcej na temat produktu: Squaretalk

Funkcje

  • Zarządzanie jakością
  • Narzędzia w zakresie szkoleń pracowników
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Raportowanie/analityka
Zwiększ poziom obsługi klienta za pomocą oprogramowania call center w chmurze. Call Center Studio umożliwia obsługę klientów w dowolnym miejscu.
Zwiększ poziom obsługi klienta za pomocą oprogramowania call center w chmurze. Prowadzenie efektywnej działalności jest ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Call Center Studio oferuje oparte na chmurze oprogramowanie call center, które umożliwia obsługę klientów z dowolnego miejsca. Dzięki intuicyjnemu interfejsowi można łatwo skonfigurować i przeszkolić agentów w ciągu kilku minut. Słuchaj nagrań, korzystaj z narzędzi SI, aby poprawić doświadczenia klientów. Dzięki wydajnemu raportowaniu i responsywnej obsłudze klienta możesz uzyskać całodobowe wsparcie od specjalnego zespołu. Dowiedz się więcej na temat produktu: Call Center Studio

Funkcje

  • Zarządzanie jakością
  • Narzędzia w zakresie szkoleń pracowników
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Raportowanie/analityka
Usprawnij sukces oraz wsparcie swoich klientów i pielęgnuj ich w całym cyklu życia na jednej platformie.
Jeśli szukasz narzędzia, które usprawni Twoje procesy wdrażania, utrzymania i wsparcia, zdecydowanie przyjrzyj się Froged. Narzędzie zostało zaprojektowane z myślą o pielęgnowaniu klientów przez cały cykl ich życia. Dzięki Froged będziesz w stanie zwiększyć zaangażowanie, retencję i ograniczyć marnotrawstwo. Zaspokajaj unikalne potrzeby klientów dzięki dostosowanym kampaniom e-mailowym, pięknie zintegrowanej bazie wiedzy, czatowi na żywo i zautomatyzowanym wiadomościom. Siedmiodniowa bezpłatna wersja próbna. Dowiedz się więcej na temat produktu: Froged

Funkcje

  • Zarządzanie jakością
  • Narzędzia w zakresie szkoleń pracowników
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Raportowanie/analityka
Contact center Quality Management platform to find, fix and measure performance demonstrated by agents handling customer interactions.
Scorebuddy is a Cloud based Quality Assessment platform used to measure and improve staff performance by evaluating multi-channel customer interactions in contact centers. Scorebuddy helps improve agent consistency and increase agent engagement, which in-turn improves the overall customer experience. Scorebuddy is designed to collect data quickly and accurately, store it centrally for collaboration with agents, and generate instant analysis and reporting. Dowiedz się więcej na temat produktu: Scorebuddy

Funkcje

  • Zarządzanie jakością
  • Narzędzia w zakresie szkoleń pracowników
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Raportowanie/analityka
Monitor and Improve Agent Performance with an AI-Powered Quality Management and Improvement platform.
Use AI to automatically evaluate every call, ticket and chat with an all-in-one Quality Management platform and integrated feedback, coaching and eLearning workflows. - Automate Quality and Compliance with AI - Manually deep-dive and evaluate conversations to find the root cause, four times faster than before - Provide agents with actionable feedback, host structured one-to-ones - Create and assign engaging training material and eLearning courses effortlessly Set up your free trial today. Dowiedz się więcej na temat produktu: EvaluAgent

Funkcje

  • Zarządzanie jakością
  • Narzędzia w zakresie szkoleń pracowników
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Raportowanie/analityka
Gives visibility to operations to improve contact center and back-office quality, performance, and compliance.
Verint® Automated Quality Management™ enables contact centers to autoscore up to 100% of voice and text-based interactions, offering greater insight, objectivity, and consistency than traditional quality programs where only 1-3% of calls are reviewed. Agent KPIs provide performance trends with coaching and learning event markers. Alerts triggered when performance falls below an acceptable range shorten the time between identifying an issue and taking corrective action. Dowiedz się więcej na temat produktu: Verint Automated Quality Management

Funkcje

  • Zarządzanie jakością
  • Narzędzia w zakresie szkoleń pracowników
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Raportowanie/analityka
Klaus is a quality management platform for support teams that makes giving feedback to agents easy and systematic.
Improve your CSAT and the quality of answers with Klaus's conversation review tool for internal feedback. We make giving feedback to agents easy and systematic. Link your help desk to Klaus, filter for conversations you want to review, rate the conversations and give feedback to your agents on how to improve their responses. We bring all the data together so you could get an overview of agents' performance and understanding of their knowledge gaps. Dowiedz się więcej na temat produktu: Klaus

Funkcje

  • Zarządzanie jakością
  • Narzędzia w zakresie szkoleń pracowników
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Raportowanie/analityka
The most competitive Field Service software on the market. Three systems in one platform; FSM, route optimiser and fleet management.
Schedule, assign and monitor your field service work. Create custom work orders and work reports, and design your business workflows for perfectly fitting your business model. View scheduled and real-time work in timeline or map view, and ensure the best coordination of your field staff. Dowiedz się więcej na temat produktu: Work&Track Mobile

Funkcje

  • Zarządzanie jakością
  • Narzędzia w zakresie szkoleń pracowników
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Raportowanie/analityka
Stella Connect brings customer feedback, QA, and coaching together to drive agent engagement, performance, and customer satisfaction.
Stella Connect by Medallia helps businesses empower their front-line agents to deliver exceptional support experiences. Harness agent-level customer feedback, deliver high-impact coaching and QA programs, and drive agent engagement and customer satisfaction with Stella Connect by Medallia. Dowiedz się więcej na temat produktu: Stella Connect

Funkcje

  • Zarządzanie jakością
  • Narzędzia w zakresie szkoleń pracowników
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Raportowanie/analityka
Omnichannel customer interaction platform enabled with advanced quality assurance and management capabilities.
intalk.io is an Omnichannel Customer Interaction Platform. intalk.io is enabled with advanced quality assurance and management capabilities: 1. Ability to tag recordings 2. Filter recordings as per custom criteria 3. Customised Quality Process and Escalations 4. Design custom evaluation forms With its cloud capabilities, you can run a contact center on-cloud with agents connected from home. Dowiedz się więcej na temat produktu: Intalk.io

Funkcje

  • Zarządzanie jakością
  • Narzędzia w zakresie szkoleń pracowników
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Raportowanie/analityka
Reach customers through any channel in one solution and transform the way you do business.
Transform the way you do business! inConcert makes it possible to reach customers through any channel in one solution with all the necessary tools for successful high-demand contact center operations. It’s engineered to deliver excellence in performance and customer experience, from traditional and robust dialing systems and IVRs to AI powered speech analytics, chatbos, voicebots and voice portals. Dowiedz się więcej na temat produktu: inConcert Omnichannel Contact Center

Funkcje

  • Zarządzanie jakością
  • Narzędzia w zakresie szkoleń pracowników
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Raportowanie/analityka
Increase conversions, deliver top customer experience, and decrease ramp time with Balto's Real-Time Guidance for contact centers.
Increase conversions, deliver a world-class customer experience, and decrease ramp time with Balto’s Real-Time Guidance for contact centers. Balto is the #1 Real-Time Guidance for contact centers. Powered by AI, Balto listens to both sides of a conversation and visually prompts agents with the best things to say, live on every call. Scale “perfect” to thousands of agents with the push of a button and get immediate insight into what’s working and what’s not. Dowiedz się więcej na temat produktu: Balto

Funkcje

  • Zarządzanie jakością
  • Narzędzia w zakresie szkoleń pracowników
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Raportowanie/analityka
LiveCaller jest jednym rozwiązaniem łączącym różne kanały komunikacji, takie jak czat, połączenie, aplikacje do komunikacji społecznościowej, w jedną platformę.
Czat — klienci mogą wymieniać wiadomości, pliki i oceniać obsługę klienta. Połączenia internetowe — Klienci mogą dzwonić bezpośrednio ze strony internetowej, przez Internet, dzięki czemu takie połączenia są całkowicie bezpłatne. Wielokanałowa skrzynka odbiorcza — łączy komunikację z różnych platform komunikatorów w jeden pulpit nawigacyjny. Połączenie zwrotne — wystarczy podać numer telefonu i preferowaną godzinę połączenia, a Dział obsługi klienta skontaktuje się z użytkownikiem telefonicznie. Wspólne przeglądanie – umożliwia agentom i klientom wspólne „przeglądanie” strony internetowej. Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveCaller

Funkcje

  • Zarządzanie jakością
  • Narzędzia w zakresie szkoleń pracowników
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Raportowanie/analityka
Omnichannel analytics and pervasive call center performance management solution for large and small contact centers.
Powered by artificial intelligence and machine learning, CallMiner Eureka delivers the industry’s most comprehensive platform to analyze omnichannel customer interactions at scale, allowing organizati ons to interpret sentiment and identify patterns to reveal deep understanding from every conversation. Automated performance scoring, emotion metrics, and AI-driven topic discovery compels action and improvement within and beyond the contact center. Dowiedz się więcej na temat produktu: Eureka

Funkcje

  • Zarządzanie jakością
  • Narzędzia w zakresie szkoleń pracowników
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Raportowanie/analityka
Twilio Flex is the first fully programmable cloud contact center platform that gives companies complete control of their contact center
Twilio Flex is the first fully programmable cloud contact center platform that gives businesses complete control of their contact center experience. With Twilio Flex, companies can instantly deploy an omnichannel contact center platform and also programmatically customize every element of the experience including the agent interface, communication channels, interaction routing, and reporting to meet the unique needs of the business. Dowiedz się więcej na temat produktu: Twilio Flex

Funkcje

  • Zarządzanie jakością
  • Narzędzia w zakresie szkoleń pracowników
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Raportowanie/analityka
Observe.AI is the leading contact center quality assurance software for boosting contact center performance.
Observe.AI is the leading contact center quality assurance software for boosting contact center performance. Built on the industry’s most accurate AI engine that analyzes 100% of interactions across channels, Observe.AI allows you to rapidly evaluate agent performance and deliver contextual feedback that inspires action. Dowiedz się więcej na temat produktu: Observe.AI

Funkcje

  • Zarządzanie jakością
  • Narzędzia w zakresie szkoleń pracowników
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Raportowanie/analityka
Contact Center solution that provides quality assurance checks, team communication, call routing, and team performance dashboards.
Contact Center solution that provides quality assurance checks, team communication, call routing, and team performance dashboards. Cisco Finesse allows agents and managers to use single sign on (SSO) methods to keep call, agent, and customer data secure in addition to safety recording functionality. The system also provides in session coaching, which allows managers to train customer support agents in real time to enhance the customer experience. Dowiedz się więcej na temat produktu: Cisco Finesse

Funkcje

  • Zarządzanie jakością
  • Narzędzia w zakresie szkoleń pracowników
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Raportowanie/analityka
MiaRec helps contact centers unlock the intelligence from their customer interactions for better business results & happy customers.
MiaRec is a provider of conversation intelligence and automated QA for contact centers. Contact centers use MiaRec to modernize QA workflows and surface intelligence at scale for better business outcomes. MiaRec's Conversational Analytics Platform records customer interactions compliantly and securely, offering contact centers Voice AI and machine learning that enables organizations to analyze sentiment and keywords, automatically evaluate agent performance, redact sensitive data, and more. Dowiedz się więcej na temat produktu: MiaRec

Funkcje

  • Zarządzanie jakością
  • Narzędzia w zakresie szkoleń pracowników
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Raportowanie/analityka
Castel Detect LIVE analyzes LIVE calls with high accuracy, alerts, reminders, scripting, and call scoring. Ensure real-time compliance.
Castel Detect LIVE is the LIVE alternative for contact center speech analytics. It provides LIVE compliance and post-call analysis, supporting your quality assurance initiatives. This centers focus on agent behaviors positively and negatively impacting customer experience outcomes. Our analytics process occurs during a LIVE call, so you can take real-time action to ensure compliance and best practice adherence. We provide voice-based analytics, event targeting, agent alert, and workflow tools. Dowiedz się więcej na temat produktu: Castel Detect Live

Funkcje

  • Zarządzanie jakością
  • Narzędzia w zakresie szkoleń pracowników
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Raportowanie/analityka
SaaS solution delivering Inbound, outbound, digital channels, advanced analytics, WFM all the world class support and consultation.
RapportCMS is an extensive and feature rich solution with world class support. The solution enables staff to work from any location with advanced agent and customer analytics. As differences between vendors become smaller, people make the difference. Unity4 provides exceptional staff and support to a cutting edge solution with: - Elegant inbound routing - Powerful outbound dialling - Analytics suite to support, management and develop - Omnichannel portal - Agent Telework space and consultation Dowiedz się więcej na temat produktu: RapportCMS

Funkcje

  • Zarządzanie jakością
  • Narzędzia w zakresie szkoleń pracowników
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Raportowanie/analityka
Software for customer service quality assurance for CSAT, CES, and more.
Software for customer service quality assurance for CSAT, CES, and more. Dowiedz się więcej na temat produktu: MaestroQA

Funkcje

  • Zarządzanie jakością
  • Narzędzia w zakresie szkoleń pracowników
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Raportowanie/analityka
Exceed customer expectations and company goals by centralizing performance, quality, and workforce management in a single platform
Pathlight keeps customer-facing teams engaged and motivated to exceed expectations. Our platform combines real-time data analysis, communications, AI coaching, predictive goal setting, 1:1, recognitio n, QA, and much more in one app. Pathlight empowers data-driven management at every layer of the organizational chart. We are the real-time performance intelligence platform that customer-facing teams LOVE to use! Dowiedz się więcej na temat produktu: Pathlight

Funkcje

  • Zarządzanie jakością
  • Narzędzia w zakresie szkoleń pracowników
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Raportowanie/analityka
Cresta is the first real-time productivity suite for the contact center.
Cresta helps you deliver radically better customer experience and better business outcomes with our patented real-time intelligence for the contact center. Cresta’s AI-powered platform provides solutions designed to support every level of your customer-facing business: agents, managers, and leaders. Dowiedz się więcej na temat produktu: Cresta

Funkcje

  • Zarządzanie jakością
  • Narzędzia w zakresie szkoleń pracowników
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Raportowanie/analityka
A Consumer Finance Intelligence solution that analyzes agent and customer conversations to enhance profits, experience, and compliance.
Prodigal is a Consumer Finance Intelligence solution for optimizing operations and quality assurance. Collection agencies, healthcare providers, and lenders rely on Prodigal to unlock insights that enhance profits, experience, and compliance by analyzing agents' conversations with borrowers and patients. ProAssist guides agents to say and do the right thing every time. ProNotes auto-writes call notes, creating hours of capacity. ProVoice analyzes 100% of calls to reduce risk and strengthen QA. Dowiedz się więcej na temat produktu: Prodigal

Funkcje

  • Zarządzanie jakością
  • Narzędzia w zakresie szkoleń pracowników
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Raportowanie/analityka
GenieTalk Private Limited is an intelligent conversational AI-based platform, that is completely human-centric.
GenieTalk Private Limited is an AI-powered SaaS-based platform that pioneers automating contact center operations. It not only assists businesses in automating frequent customer queries so that employees can concentrate on more complex problems, and enhances the CSAT exponentially. With our CCAI platform, enterprises can transform their customer experience and maximize the potential of their contact center operations. Dowiedz się więcej na temat produktu: GenieTalk

Funkcje

  • Zarządzanie jakością
  • Narzędzia w zakresie szkoleń pracowników
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Raportowanie/analityka
A quality assurance tool specifically designed for multi-channel contact center performance. Real-time reporting. *Flat rate pricing
VQ Online is a web-based quality assurance platform used to improve contact center team performance. Multiple scorecards across programs and channels coupled with real-time reporting and easy-to-expo rt data ensure coaches are focused on the right behaviors. VQ Online helps to manage the assignment of evaluations and consistency across QA Analysts. **Flat rate pricing enables you to roll out across the organization at a predictable, low rate. PCI/HIPAA compliant. Dowiedz się więcej na temat produktu: VQ Online

Funkcje

  • Zarządzanie jakością
  • Narzędzia w zakresie szkoleń pracowników
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Raportowanie/analityka
NobelBiz Voice Carrier Network is built on telephony infrastructure mainly designed for contact centers.
NobelBiz Voice Carrier Network is built on telephony infrastructure mainly designed for contact centers. Dowiedz się więcej na temat produktu: NobelBiz Voice Carrier Network

Funkcje

  • Zarządzanie jakością
  • Narzędzia w zakresie szkoleń pracowników
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Raportowanie/analityka
Provides cloud-based tools that help enterprises and their employees deliver a positive customer experience.
Provides cloud-based tools that help enterprises and their employees deliver a positive customer experience. Dowiedz się więcej na temat produktu: Verint Workforce Engagement

Funkcje

  • Zarządzanie jakością
  • Narzędzia w zakresie szkoleń pracowników
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Raportowanie/analityka
Leverage artificial intelligence (AI) and real-time insights to automate workflows, improve agent productivity & enhance CX. Know more.
HGS Contact Center AI is a fully customizable, unified cloud-based contact center software that facilitates quick resolutions, boosts quality management processes, and helps offer a top-notch customer experience. With HGS Contact Center, you pay for only the features your business needs. Streamline your agent workflow while enhancing agent and customer interactions by providing a simplified customer 360° view. Dowiedz się więcej na temat produktu: HGS Agent X

Funkcje

  • Zarządzanie jakością
  • Narzędzia w zakresie szkoleń pracowników
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Raportowanie/analityka
Cloud-based AI-enabled platform that helps businesses monitor agents' performance through QA processes.
Cloud-based AI-enabled platform that helps businesses monitor agents' performance through QA processes. Dowiedz się więcej na temat produktu: Level AI

Funkcje

  • Zarządzanie jakością
  • Narzędzia w zakresie szkoleń pracowników
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Raportowanie/analityka
Integrating customer care systems (Voice, Chat channels, Bots, AI engines), allowing clients to freely change/ modify their environment
Expertflow Contact Center connects voice, chat, video, web & social media channels with top-in-the-market AI and CRM solutions thus using Predictive & Analytics to solve customer issues. We provide agents with embedded telephony bars within CRM to handle agent state and call control from the same interface. We also integrate bots with knowledgebase & CRM to provide agents with access to information without switching multiple applications. Our Voice recording solution easily integrates with CRM. Dowiedz się więcej na temat produktu: Expertflow Contact Center

Funkcje

  • Zarządzanie jakością
  • Narzędzia w zakresie szkoleń pracowników
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Raportowanie/analityka
Cloud-based software that helps call centers manage customer communications across multiple channels through telephone, chat, and more
Cloud-based software that helps call centers manage customer communications across multiple channels through telephone, chat, and more Dowiedz się więcej na temat produktu: Dyalogo

Funkcje

  • Zarządzanie jakością
  • Narzędzia w zakresie szkoleń pracowników
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Raportowanie/analityka
mySQM customer service QA software provides agents with real-time feedback, QA, coaching, and recognition to deliver great CX.
Since 1996, SQM Group has connected customer feedback and QA to agent performance, coaching, and recognition to improve CX using a call center. Our mySQM Customer Service QA software empowers, recognizes, and engages agents by providing them with real-time customer feedback, quality assurance, coaching, and recognition to deliver great CX. In addition, real-time actionable notifications (e.g., great CX delivery, service recovery opportunities) are pushed out to agents and managers. Our software Dowiedz się więcej na temat produktu: mySQM Customer Service QA

Funkcje

  • Zarządzanie jakością
  • Narzędzia w zakresie szkoleń pracowników
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Raportowanie/analityka
Flip is an automated voicebot that can handle routine calls to get customers their answers faster, while giving agents more time.
Flip's automated customer service voice assistant handles simple, repetitive requests from inbound CS calls. Its automated voice bot provides an Alexa-like experience that can deliver faster resolutions to simple requests while giving live agents more time to handle the more complex issues. It can also work after hours creating detailed support tickets for staff. See a demo, then try it for free on any percentage of your inbound calls and see the results for yourself. Dowiedz się więcej na temat produktu: RedRoute

Funkcje

  • Zarządzanie jakością
  • Narzędzia w zakresie szkoleń pracowników
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Raportowanie/analityka
Workforce management solution that helps businesses manage time off requests, track interactions, monitor compliance, and more.
It is a workforce management solution that helps businesses manage time off requests, track interactions, monitor compliance, and more Dowiedz się więcej na temat produktu: Verint Forecasting and Scheduling

Funkcje

  • Zarządzanie jakością
  • Narzędzia w zakresie szkoleń pracowników
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Raportowanie/analityka
An End-to-End Quality Measurement, Management and Improvement Solution for Customer Service verticals.
TransMon is a Global CX enhancement tool for automating and digitizing the entire quality monitoring framework for multiple communication channels (Voice/Non-Voice/In-store) across all customer experience (CX) touchpoints. TransMon is speech and text analytics enabled platform providing transaction evaluation on population level data. Approx. 60,000 TransMon licenses in use across India & International market. Dowiedz się więcej na temat produktu: TransMon

Funkcje

  • Zarządzanie jakością
  • Narzędzia w zakresie szkoleń pracowników
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Raportowanie/analityka
Acall center solution that offers recording and quality management, as well as outbound communications and analytics.
Enghouse Interactive is a call center solution that offers recording and quality management, as well as outbound communications and analytics. Dowiedz się więcej na temat produktu: Enghouse Quality Assurance

Funkcje

  • Zarządzanie jakością
  • Narzędzia w zakresie szkoleń pracowników
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Raportowanie/analityka
Voice Etc. provides customized cloud IVR solutions as per the requirements of the businesses.
Voice Etc. provides customized cloud IVR solutions as per the requirements of the businesses. Dowiedz się więcej na temat produktu: IVR service

Funkcje

  • Zarządzanie jakością
  • Narzędzia w zakresie szkoleń pracowników
  • Zarządzanie doświadczeniami klientów
  • Raportowanie/analityka