Od 17 lat pomagamy firmom
w wyborze lepszego oprogramowania
Platformy komunikacyjne
Platformy QA (Quality Assurance) pomagają firmom w ocenie wydajności agentów, monitorowaniu wydajności zespołu i dostarczaniu indywidualnych informacji zwrotnych. Platformy komunikacyjne (QA) sprawdzają się także podczas prowadzenia sesji coachingowych i mierzenia zadowolenia klientów. Czytaj dalej Czytaj mniej
Capterra oferuje obiektywne, niezależne badania oraz recenzje zweryfikowanych użytkowników. Możemy otrzymać opłatę za polecenie w przypadku wizyty na stronie sprzedawcy za pośrednictwem naszych linków.
Dowiedz się więcej
Filtruj wyniki (9)
Opcje cenowe
Wyniki: 9 w
Sortuj według
Zacznij za darmo z LiveAgent i zapewnij doskonałą obsługę klienta za pomocą najlepszego rozwiązania help desk dla firm każdej wielkości.
Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveAgent
Oprogramowanie Contact Center firmy Liveagent umożliwia firmom łatwą komunikację z użytkownikami za pomocą różnych metod, w tym czatów online, rozmów telefonicznych i poczty elektronicznej. Oprócz tych opcji komunikacyjnych, Liveagent oferuje również aplikacje, które pozwalają firmom budować niestandardowe przepływy pracy i automatyzować procesy, aby poprawić ogólną satysfakcję klientów i zmniejszyć koszty.
Zacznij od 14-dniowej bezpłatnej wersji próbnej, bez karty kredytowej, bez umów.
Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveAgent
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie jakością
- Zarządzanie doświadczeniami klientów
- Raportowanie/analityka
- Narzędzia w zakresie szkoleń pracowników
Zoho Desk to oparte na chmurze oprogramowanie do omnichannelowej obsługi klienta, wyposażone w zaawansowane funkcje zapewniania jakości w centrum kontaktowym.
Zoho Desk to oparte na chmurze oprogramowanie do omnichannelowej obsługi klienta, wyposażone w zaawansowane funkcje zapewniania jakości w centrum kontaktowym. Dołącz swój numer obsługi klienta do Zoho Desk i wykonuj/odbieraj połączenia w aplikacji. Konfiguruj IVR, automatycznie kieruj i eskaluj połączenia, integruj się z CRM, aby utrzymywać kontakty i śledzić szczegółowe zapisy interakcji, konfiguruj ankiety dla klientów i twórz raporty, aby oceniać jakość połączeń i wydajność agentów.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Zoho Desk
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie jakością
- Zarządzanie doświadczeniami klientów
- Raportowanie/analityka
- Narzędzia w zakresie szkoleń pracowników
CloudTalk to oparty na chmurze system telefoniczny dla zespołów wsparcia i sprzedaży. Dzięki oferowanym rozwiązaniom rozmowy telefoniczne są łatwe i przyjemne. Pobierz bezpłatną wersję próbną już dziś.
Maksymalne wykorzystanie potencjału agentów dzięki zaawansowanemu rozwiązaniu Contact Center Quality Assurance od CloudTalk.
Połączenia telefoniczne przyszłości dostępne już dziś z oprogramowaniem Next Generation Business Calling Software zaprojektowanym dla zespołów opartych na danych. Rozwiązanie to oferuje możliwość korzystania z inteligencji konwersacyjnej opartej na AI, funkcji Contact Center Quality Assurance, największego na rynku zasięgu numerów (ponad 160 krajów), wyjątkowej jakości połączeń i oszczędności do 3 minut na każde połączenie. W gronie jego użytkowników jest już 2500 firm, m. in. Revolut. Już dziś rozpocznij 14-dniowy okres próbny
Dowiedz się więcej na temat produktu: CloudTalk
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie jakością
- Zarządzanie doświadczeniami klientów
- Raportowanie/analityka
- Narzędzia w zakresie szkoleń pracowników
Genesys Cloud CX upraszcza relacje z klientami. Platforma łączy telefon, e-mail i czat w jednym narzędziu, aby lepiej dotrzeć do klienta.
Platforma Genesys Cloud CX to kompleksowe rozwiązanie nowej generacji do obsługi centrum kontaktowego w chmurze, które pomaga zarządzać i rozumieć wielokanałowe interakcje w ramach płynnej ścieżki klienta. Daj swoim pracownikom jedno narzędzie do obsługi całej komunikacji – głosowej, czatu, e-mailowej, tekstowej i nie tylko. Intuicyjny interfejs ułatwia obsługę agentom, kierownikom i administratorom IT. Dzięki wprowadzanym co tydzień funkcjom wyprzedzisz obecne i przyszłe oczekiwania klientów.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Genesys Cloud CX
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie jakością
- Zarządzanie doświadczeniami klientów
- Raportowanie/analityka
- Narzędzia w zakresie szkoleń pracowników
Squaretalk to wszechstronna platforma komunikacji w chmurze, która umożliwia zespołom sprzedaży i wsparcia skuteczną pracę z dowolnego miejsca.
Squaretalk to wszechstronne i bezpieczne rozwiązanie CPaaS (platforma komunikacyjna jako usługa) z prostymi automatyzacjami i integracjami. Tak proste, że masz czas na inne obszary swojej firmy.
Przystępna cenowo, skalowalna i łatwa w obsłudze platforma komunikacyjna zapewnia zespołom ds. sprzedaży i wsparcia zaawansowane narzędzia, umożliwiające efektywną pracę z dowolnego miejsca i za pośrednictwem kanałów preferowanych przez klientów. Zyskaj lokalną obecność na całym świecie, dzięki dostępowi do lokalnych, mobilnych i bezpłatnych numerów w ponad 100 krajach i 3400 kodów kierunkowych.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Squaretalk
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie jakością
- Zarządzanie doświadczeniami klientów
- Raportowanie/analityka
- Narzędzia w zakresie szkoleń pracowników
Sprinklr to platforma oprogramowania klasy korporacyjnej stworzona do zarządzania doświadczeniami klientów na dużą skalę.
Misją Sprinklr jest pomaganie najbardziej lubianym markom na świecie w tworzeniu szczęśliwszych klientów. Firma robi to za pomocą pierwszej na świecie platformy CXM (zarządzanie doświadczeniem klienta), która umożliwia indywidualne, ludzkie połączenia na dużą skalę w ponad 25 różnych kanałach komunikacji, takich jak Twitter, Facebook i Instagram. Firma Sprinklr z siedzibą w Nowym Jorku, zatrudniająca 1400 pracowników w 22 biurach, współpracuje z ponad 1200 najcenniejszymi markami na świecie, w tym McDonald's, Nike i Microsoft.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Sprinklr
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie jakością
- Zarządzanie doświadczeniami klientów
- Raportowanie/analityka
- Narzędzia w zakresie szkoleń pracowników
Usprawnij sukces oraz wsparcie swoich klientów i pielęgnuj ich w całym cyklu życia na jednej platformie.
Jeśli szukasz narzędzia, które usprawni Twoje procesy wdrażania, utrzymania i wsparcia, zdecydowanie przyjrzyj się Froged.
Narzędzie zostało zaprojektowane z myślą o pielęgnowaniu klientów przez cały cykl ich życia.
Dzięki Froged będziesz w stanie zwiększyć zaangażowanie, retencję i ograniczyć marnotrawstwo. Zaspokajaj unikalne potrzeby klientów dzięki dostosowanym kampaniom e-mailowym, pięknie zintegrowanej bazie wiedzy, czatowi na żywo i zautomatyzowanym wiadomościom.
Siedmiodniowa bezpłatna wersja próbna.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Froged
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie jakością
- Zarządzanie doświadczeniami klientów
- Raportowanie/analityka
- Narzędzia w zakresie szkoleń pracowników
Zwiększ poziom obsługi klienta za pomocą oprogramowania call center w chmurze. Call Center Studio umożliwia obsługę klientów w dowolnym miejscu.
Zwiększ poziom obsługi klienta za pomocą oprogramowania call center w chmurze. Prowadzenie efektywnej działalności jest ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Call Center Studio oferuje oparte na chmurze oprogramowanie call center, które umożliwia obsługę klientów z dowolnego miejsca.
Dzięki intuicyjnemu interfejsowi można łatwo skonfigurować i przeszkolić agentów w ciągu kilku minut. Słuchaj nagrań, korzystaj z narzędzi SI, aby poprawić doświadczenia klientów.
Dzięki wydajnemu raportowaniu i responsywnej obsłudze klienta możesz uzyskać całodobowe wsparcie od specjalnego zespołu.
Dowiedz się więcej na temat produktu: Call Center Studio
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie jakością
- Zarządzanie doświadczeniami klientów
- Raportowanie/analityka
- Narzędzia w zakresie szkoleń pracowników
LiveCaller jest jednym rozwiązaniem łączącym różne kanały komunikacji, takie jak czat, połączenie, aplikacje do komunikacji społecznościowej, w jedną platformę.
Czat — klienci mogą wymieniać wiadomości, pliki i oceniać obsługę klienta.
Połączenia internetowe — Klienci mogą dzwonić bezpośrednio ze strony internetowej, przez Internet, dzięki czemu takie połączenia są całkowicie bezpłatne.
Wielokanałowa skrzynka odbiorcza — łączy komunikację z różnych platform komunikatorów w jeden pulpit nawigacyjny.
Połączenie zwrotne — wystarczy podać numer telefonu i preferowaną godzinę połączenia, a Dział obsługi klienta skontaktuje się z użytkownikiem telefonicznie.
Wspólne przeglądanie — umożliwia agentom i klientom wspólne „przeglądanie” strony internetowej.
Dowiedz się więcej na temat produktu: LiveCaller
...
Czytaj dalej
Funkcje
- Zarządzanie jakością
- Zarządzanie doświadczeniami klientów
- Raportowanie/analityka
- Narzędzia w zakresie szkoleń pracowników